Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика и психология в АГЭУ

Пәндер

  • Педагогика

    Студенттердің болашақ мұғалімдік кәсіпке деген қызығушылығын арттыруға көңіл бөлу, кейінгі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуді ынталандыру, кәсіби және тұлғалық өзін-өзі жетілдіру, оқытудың мазмұнын, формалары мен әдістерін зерделеу. Студенттердің педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, талдау, болжау дағдыларын дамыту; орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі әдістері мен технологияларын іздестіру. Пәндік білім жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері

    Ұзақ мерзімді перспективада инвестициялау негізі ретінде оң қаржылық нәтижелерге қол жеткізуге байланысты заңнамалық актілермен және нормалармен негізделген қаржылық шешімдерді қабылдау, сондай-ақ қаржы қызметтері саласындағы тұтынушылардың құқықтарын қорғау үшін қаржылық сауаттылықтың экономикалық және құқықтық негіздерін зерделеу мақсаты бар; қаржы ұғымдарының мәнін, қаржылық сауаттылықты, Кредиттеу, сақтандыру, қаржы саласындағы тұрақты басқару мәселелерін зерделеуді қамтиды. қаржылық сауаттылықтың қолайлы деңгейіне қол жеткізу үшін экономикалық-құқықтық қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ жазуының тарихы

    Мемлекеттіліктің маңызды факторларының бірі ретінде жазба мәдениеттің рөлін ашу. Қазақ жазуының тарихын талдау, тұтас бір халықтың тілінің, мәдениетінің, сауаттылығының дамуының маңызын дәйектеу. Қазақ тілінің емле ережелерін меңгерудің маңыздылығын көрсету, сауатты жазу мәдениетін жаттықтыру арқылы насихаттау, рухани құндылықтарға негіз болған қазақ жазуының тарихи кезеңдерде қалыптасуын қарастыру. Қазіргі латын графикасына негізделген қазақ әліпбиінің жобаларына талдау жасау, объективті пікір қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Мұғалімнің кәсіби қызметінің ерекшеліктерін, кәсіптік даярлау мен өзін-өзі оқытуды, кәсіптің мазмұнын терең зерттеуді түсіну; студенттерді дербес білім беру зерттеулеріне дайындау, қазіргі қоғамда кәсіби жұмысты орындау үшін қажетті педагогикалық және психологиялық білімі бар мамандарды қалыптастыру. Педагогикалық мамандық туралы білімнің тұтас жүйесін қамтамасыз ету, болашақ мұғалімдерді білім беру мазмұнының формалары мен әдістерін өзгерту және жаңарту процесіне қосу үшін негіз құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі менеджмент

    Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда басқару қызметінің мәнін түсінуге ықпал ету; басқару бағдарының негізгі тұжырымдамалық аппаратын енгізу; оқу орындарындағы оқу қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастыру. Білім берудегі басқару әдістемесі, білім берудегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері, басқару функциялары, негізгі құралдар, мақсаттарға жету және жұмыс тиімділігін арттыру үшін ұтымды пайдалануға қажет ресурстар ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жазу теориясы

    Білім алушыларға қазақ мәдениеті мен тарихында қолданылған әліпбиді, емле ерекшеліктерін оқып, дұрыс жазуға үйрету. Тілдің пайда болуы мен қалыптасу заңдылықтарын, тіл мен қоғамның байланысын, тіл білімінің салаларын зерттеп, тілдің жүйелі, генеалогиялық, типологиялық классификациясын жасай білу. Этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктерін, сөзжасамдық жүйелерін, грамматикалық құрылымдардың тұлғалық және қызметтік, мағыналық себеп-салдарын, сөз табиғаты мен сөйлем құрылысын ғылыми негізде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару

    Білім беруді басқарудың концептуалды негіздерін, білім беру ұйымындағы басқару мен тәрбие қызметінің теориясы мен тәжірибесін ашу. Қазіргі мектептегі басқару технологиясына сипаттама жасау. Білім беруді басқарудың, білім сапасын арттырудың, орта білім беруді жаңа сапа деңгейіне көшірудің тиімді жолдарын әзірлеу және енгізу мысалдарын қарастыру. Білім беруді жаңғыртудың заманауи талаптарын талдау, рөлін көрсету білім беруді басқару саласында әдістемелік білімі бар оқу орнының көшбасшысын дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық психология

    Психология ғылымының қолданбалы саласы ретінде педагогикалық психологияның пәні, міндеттері, құрылымы туралы түсініктерді нақтылау. Отандық білім беру жүйесіндегі тәрбие психологиясының әдістерін, оқыту мен дамытудың байланысын, дамыта оқытуды қарастыру. Оқытудың әрекет ретінде құрылымы мен талдауын, оқу мотивін, педагогикалық процестің субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздерін көрсету. Білім беру психологиясына, педагогикалық іс-әрекет психологиясына, педагогикалық өзара әрекеттесу психологиясына сипаттама беру, оқытудың психологиялық аспектілерін жетілдіретін педагогикалық шаралардың тиімділігін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психотерапия бойынша практикум

    Психологтер мен психотерапевттердің практикалық қызметінде психотерапияның негізгі бағыттары мен әдістерін қарастыру. Қазіргі психологиялық тәжірибеде динамикалық психотерапия технологияларын қолдану. Когнитивті мінез-құлық, экзистенциалдық-гуманистік бағыт аясында психотерапиялық процесті ұйымдастыру. Отбасылық кеңес беру және отбасылық психотерапия әдістері. Адам өміріндегі дағдарыстар мен қақтығыстар. Ойын терапиясының диагностикалық мүмкіндіктері. Психотерапия саласындағы практикалық есептерді шешу дағдыларын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет

    Қазіргі ұйымдағы психологиялық қызметті ұйымдастырудың әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін сипаттау. Ұйым қызметкерлерінің психикалық және тұлғалық дамуын психиатрия, психологиялық қолдау және қолдауды жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Психологиялық қызметтер бойынша әр түрлі әлеуметтік салаларға психологиялық қолдау көрсету: денсаулық сақтау, білім беру, өндіріс т.б. Психологиялық қызметтің негізгі бағыттарын, психологиялық қызметтің арнайы сферасын құрудың себептерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби ағылшын тілі 1

    "Кәсіби ағылшын тілі 1" пәнін оқу практикалық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді қамтиды. Студенттер кәсіби негіздерді алады мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тіліндегі құзыреттілік шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарының негіздерін меңгереді, ақпараттық қызмет және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу құралы ретінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және эмоционалды интеллект

    Заманауи көшбасшылық теориялары мен эмоционалды интеллект ұғымын ұштастыра отырып, болашақ мамандардың басқарушылық және тұлғалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән көшбасшылықтың психологиялық, әлеуметтік және этикалық қырларын түсінуге көмектеседі, сондай-ақ тұлғааралық қатынастарды тиімді ұйымдастыру мен эмоцияларды басқарудың маңызын ашады. Пән аясында студенттер көшбасшылық стильдері, көшбасшының тұлғалық ерекшеліктері, шешім қабылдау, команда құру, мотивация және конфликтілерді басқару секілді тақырыптарды меңгереді. Эмоционалды интеллект компоненттері – өзін-өзі тану, өзін-өзі басқару, әлеуметтік сезімталдық және қарым-қатынасты басқару көшбасшылық қабілеттердің маңызды құрамдас бөлігі ретінде қарастырылады. Студенттер теориялық біліммен қатар практикалық дағдыларды да дамытады: өз эмоцияларын тану және реттеу, өзгелердің эмоциясын түсіну, күйзеліске төтеп беру, ұжыммен нәтижелі байланыс орнату. Пән нәтижесінде тыңдаушылар жоғары эмоционалды мәдениетті көшбасшы болуға қажетті қабілеттерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Халықтың ғасырлар бойы қалыптасқан тәрбие тәжірибесін, салт-дәстүрі мен әдет-ғұрпын, ұлттық құндылықтарын зерттейтін педагогика ғылымының бір саласы. Студенттерге әр түрлі этностардың тәрбиелік тәжірибелерін таныстыру, олардың адамгершілік, еңбек, эстетикалық, отансүйгіштік тәрбиесі жүйесіндегі маңызын түсіндіру. Халықтық педагогиканың теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын, ұрпақ тәрбиесіндегі фольклордың, ауыз әдебиетінің, ұлттық ойындардың, салт-дәстүрлердің рөлін қарастырылады. Сонымен қатар этнопедагогиканың қазіргі білім беру жүйесімен байланысы, болашақ педагогтің кәсіби қызметіндегі орны да кеңінен ашылады. Студенттер этнопедагогикалық білімдерді оқу-тәрбие үдерісіне шығармашылықпен енгізуді, ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологиялық көшбасшылық және өзін-өзі басқару

    Студенттердің көшбасшылық қабілеттерін психологиялық тұрғыдан дамытуға және тұлғалық өсуді қамтамасыз ететін өзін-өзі басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән мазмұны көшбасшылықтың тұлғалық-психологиялық негіздерін, көшбасшының ішкі мотивациясын, эмоцияларды басқару қабілетін, өзін-өзі тану мен өзін-өзі реттеу стратегияларын қамтиды. Сонымен қатар, пәнде қазіргі психология ғылымындағы көшбасшылық стильдері, тұлғалық қасиеттердің көшбасшылыққа ықпалы, шешім қабылдау процестері және стреске төзімділік мәселелері қарастырылады. Студенттер көшбасшылықтың практикалық қырларын меңгере отырып, топпен жұмыс істеу, сенімді қарым-қатынас орнату, эмоционалды тепе-теңдікті сақтау және өз әрекетін саналы түрде басқару секілді маңызды дағдыларды дамытады. Бұл пән тұлғалық жауапкершілікті арттыруға, рефлексия мен өзіндік даму қабілетін нығайтуға, сондай-ақ заманауи қоғамда табысты көшбасшы болуға негіз қалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік-философиялық пәндердің көптеген салаларына байланысты нақты ұғымдар мен терминдерді зерттеу пәнінің мәніне қарай кеңейту. Студенттердің мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің тұтас құрылымы, оның тұлғасы туралы түсініктерін қалыптастыру, оны педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен, педагогикалық қабілеттермен, педагогикалық әдістермен және педагогикалық әсер ету құралдарымен, театр педагогикасы мен шешендік өнердің элементтерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке және топтық психотерапия негіздері

    Жалпы психотерапияның теориялық мәселелері мен әдістемесі бойынша білімді үйрету, оңтайлы психикалық денсаулықты сақтау және қалпына келтіру үшін жеке және топтық психотерапияның негізгі әдістерін қолдану. Психотерапияның даму тарихын, мақсаттарын, міндеттерін, көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін, психотерапиялық әдістерді жүзеге асыру ерекшеліктерін оқып білу, жеке және топтық психотерапияның ерекшеліктері мен қолдану салалары туралы білім беру, психологиялық көмек жүйесінде психологиялық өзін-өзі реттеуге ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық этика

    Білім алушылардың психологиялық сауаттылығын, жалпы мәдениетін, педагогикалық қабілеттерін дамыту. Болашақ педагогикалық психологтар арасында педагогикалық әдеп пен ойлау мәдениетін үнемі жетілдіріп отыру. Педагогикалық шеберліктің мазмұнын түсіну, ұстаздық іс-әрекеттің мәнін ашу, мұғалім мамандығының перспективалық мүмкіндіктерін көрсету, оқыту түрінде жаңашыл педагогтердің идеяларын пайдалану және ақпаратты талдау, өздігінен қорытынды жасау, орындылығын негіздеу және өз ойларын нақты жеткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту

    Студенттерде жазбаша белгілерді, жазбаша сөйлеу жұмысының мазмұны мен формасын, қажетті графикалық автоматизмдерді, сөйлеу-ойлау дағдылары мен дағдыларын меңгеруді қамтитын жазбаша коммуникативті құзыреттілігін дамыту. Жазу стиліне сәйкес ой тұжырымдау. Білімі мен ой-өрісін кеңейту, мәдениетті меңгеруге және жазбаша сөйлеу жұмысының мазмұнын құруға интеллектуалды дайындыққа көмектесу. Жазбаша мәтіннің пәндік мазмұны, сөйлеу мәнері және графикалық формасы туралы шынайы идеяларды көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Креативті педагогика

    Адамның шығармашылық әрекеті, жаңа өнімге деген қажеттілігі, өзіндік идеялардың пайда болуы, стандартты емес мәселелерді тиімді шешу, ақпаратты оңтайлы түрлендіру, шығармашылық ойлау, ерекше мінез-құлық, қызықты қарым-қатынас, болжау арқылы көрінетін тұлғалық сапаны қалыптастыру. Тұлғаға бағытталған іс-әрекет процесінде оның жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін тарихи бағдарланған білім беру идеялары мен білім беру тәжірибесінің құрамдас бөліктерінің жиынтығын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Критериалды бағалауды оқу жоспарының барлық қатысушылары нақты анықталған және ұжымдық түрде күткен нәтижелермен салыстыру процесі ретінде енгізу. Бақылауды бағалау дағдыларының тәрбиелік мәнін түсіндіру, білімді тарту және игеру мақсатында оқушылардың өздігінен оқу әрекетін орындауға дайындығы мен қабілетін дамыту. Білім алушыларды оқушылардың зейінін шоғырландыруға, сыни тұрғыдан ойлауға, өз мүмкіндіктері мен оқудағы жетістіктерін бағалай білуге, өзара бағалауды жүзеге асыруға дағдыландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Студенттерге қазіргі психологиялық кеңес берудің және психологиялық түзетудің теориялық негіздері туралы білім беру. Психологиялық көмек көрсетуге байланысты кәсіби мәселелерді шешуге қажетті дағдыларды игерту. Теориялық және әдістемелік негіздер бойынша білім мен дағдыларды меңгерту, психотерапия саласы және болашақ психологтердің тәжірибелік жұмыстарында әр түрлі психотерапиялық әдістер мен технологияларды қолдану. Психолог тәжірибесінде психологиялық кеңес беру мысалдарын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дінтану

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлін, дінтанудың іргелі теорияларын түсіну мүмкіндігі, дінтанудың негізгі принциптері мен әдістерін белгілеу, дүниежүзілік діндердің тарихы, таралу географиясы, эволюцияның қалыптасу логикасы, әр түрлі сенімдердің ерекшеліктері зерделеу. Дін тарихы бойынша теориялық білімдерін көрсете білу, әр түрлі нанымдарды, діндер мен дәстүрлерді талдап, салыстыру, алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білу, халықтың әр түрлі әлеуметтік топтарымен толерантты қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің мәнін, оның Қазақстан Республикасындағы нормативтік-құқықтық базасы туралы түсініктерін тереңдету. Елімізде және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихын зерделеу. Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың психоэмоционалды және психикалық дамуына ықпал ететін инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық шарттарын қарастыру. Инклюзивті білім берудің қазіргі әдістері мен тәсілдері, оқу бағдарламаларын бейімдеу және инклюзивті білім беру саласында педагогикалық тәжірибені ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке психологиялық және педагогикалық қызмет көрсету

    Білім беру жүйесіндегі бейінді бөлімше туралы жаңа білімді ашу. Әрбір баланың жан-жақты психикалық және тұлғалық дамуы үшін дұрыс жағдайларды қамтамасыз ету, оның бұзылуы оқушылардың жасына байланысты және жеке қабілеттерін жүзеге асырудағы кедергілерді анықтай білу. Психологиялық-педагогикалық түзету және психологиялық қолдаудың көрсетудің маңызын ашу. Балалар мен жасөспірімдердің мектептегі оқу-тәрбие процесіне жеке және әлеуметтік бейімделуіне негізделген кейстермен жұмыс жасауды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелеу, оқу және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру дағдыларын дамыту. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеру. Оқу мәтіндерін жазу дағдыларын қалыптастыру: рефераттар, эсселер, ғылыми мақалалар, ғылыми баяндамалар, баяндамаларға презентациялар, шолулар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәндік оқу-тәрбие процесінің теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімдерін кеңейту, тәрбиенің маңызы мен оқу-тәрбие процесіндегі орнын, мектептегі оқу-тәрбие жұмысын басқару мәселелерін, тәрбиелік мақсат қою әдістерін көрсету. Оқушыларды өмірлік стандарттарға дайындау кезінде құндылық қатынастарды қалыптастыру, тәрбие әдістерін, формалары мен құралдарын іс жүзінде қолдануға ықпал ету. Студенттермен тәрбие жұмысының әдістемесі мен технологиясы саласында кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруге көмектесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі

    Болашақ мамандардың кәсіби педагогикалық мәдениет негіздері туралы білімдерін кеңейту, қазіргі педагогиканы оқытудың әдіс-тәсілдерімен, ерекшеліктерімен таныстыру. Педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Оқу пәні ретінде педагогиканың принциптерін және дидактикалық ұстанымдарды ұйымдастыру тәсілдері ретінде педагогикалық пәндердің мазмұнын көрсету. Педагогиканың білім беру пәні ретінде құрылуының ғылыми негіздерін және қазіргі заманғы оқыту технологияларын қамту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары

    Пән кәсіптік бағдар берудің теориялық негіздері туралы білімді кеңейтеді және тұлғаның кәсіби өзін-өзі жетілдіруін анықтауға көмектеседі, кәсіптік бағдар жұмысын, оның мазмұнын, кәсіптік бағдар берудің нысандары мен әдістерін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады, кәсіби іс-әрекетке сауатты қатынас жасауға ықпал етеді. Студенттерге мамандықтар әлеміндегі орнын анықтауға, кәсіби қабілеттерін бағалауға, кәсіби іс-әрекетінде тұлғалық мәнді табуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы педагогика

    Салыстырмалы педагогиканың ерекшеліктерін, ұлттық және аймақтық аспектілерді әлемнің әр түрлі елдері мен аймақтарындағы білім беру теориясы мен практикасының даму заңдылықтары мен тенденцияларының салыстырмалы жағдайы, сондай-ақ олардың өзара байланысы тұрғысынан зерттеу жалпы тенденциялар, оқыту мен оқытудың формалары мен әдістерін анықтау. Сыртқы тәжірибені пайдалану арқылы ұлттық білім беру жүйелерінің сабақтастығын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік педагогикалық мектептер

    Студенттерге әлемдік педагогикалық мектептердегі білім жүйесін жайлы ақпаратпен қамтамасыз ету, педагогикалық мәдениетін байыту, кәсіби құзыреттілігін арттыру. Қоғам мәдениетінің бір бөлігі ретінде әлемдік оқу-тәрбие процесінің сипаттамасымен, әлемдік педагогикалық мектептердің бағыттары және өзіндік ерекшеліктерімен таныстыру. Әлемдік білім беру кеңістігіндегі байланыстар мен қарым-қатынастарды анықтауға, әлемдік педагогикалық мектептерді салыстыруға және негізгі категорияларды пайдалануға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары

    Құқықтық жүйені, заңнама құрылымын; мемлекеттік билік органдарының жүйесі мен олардың өкілеттіктерін; қызметтік этиканың құқықтық аспектілерін; Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымының негіздерін, қолданыстағы заңнамасын; қылмыстық, әкімшілік, азаматтық құқық нормаларын; сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимылдың құқықтық тетіктерін; құқықтық мәдениетті, құқықтық сана-сезімді; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін заңдық жауапкершілікті; құқықтық талдау әдістерін, құқықты қолдану тәжірибесін; құқық саласындағы зерттеу әдістерін; сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық саясатты; сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешеннің нормативтік-құқықтық базасын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зерттеулердің негіздері

    Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 2

    Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы және мектеп

    Түрлі типтегі оқу орындарында ата-аналармен жұмыс жасау, қоғамдық мәдениеттегі отбасы туралы көзқарастардың даму тарихы, отбасы түрлері, жанұя ішіндегі қарым-қатынастар, жанжалдар туралы білім жүйесін қалыптастыру. Ата-аналармен жұмыста кәсіптік бағдар берудің және әлеуметтік ұстанымның нысандары мен әдістерін енгізу. Бірлескен іс-әрекет барысында мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты құруға көмектесу. Мектеп пен отбасының өзара әрекеттесу мысалдарын көрсетіңіз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия негіздері

    Психотерапияның жалпы және негізгі категориялық, теориялық-әдістемелік ұғымдарын, қарастыру. Жеке және топтық арт-терапиялық жұмыстың жалпы сипаттамасын, сондай-ақ студенттердің психотерапия, практикалық жұмыс саласындағы теориялық және әдістемелік негіздері туралы білім мен дағдыларды меңгеруін талдау. Болашақ психологтер көркем психотерапевтік әділеттілік пен технологияны қалай пайдалану жолдарын көрсету. Психотерапияны психолог қызметінің негізгі бағыттарының бірі ретінде дәйектеу, болашақ мамандарды психотерапевтік қорғауды құра алуға дағдыландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі бағалау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктері мен қажеттіліктерін бағалаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге арналған. Даму кемістігі бар балаларға бейімделген әртүрлі диагностикалық құралдармен, сондай-ақ арнайы білім берудегі формативті және жиынтық бағалау қағидаларымен танысу. Курстың мақсаты – Арнайы білім беру ортасында объективті бағалау әдістерін зерттеу. Бағалау процедуралары туралы жалпы түсінік. "Білім беруді бағалау" ұғымының сипаттамасы. Жеке көзқарас ұғымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тілдік және коммуникативтік дағдыларын дамыту мен түзетудің тиімді тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалаудың негізгі әдістерімен, сөйлеу мен қарым-қатынасты ынталандыру стратегияларымен, сондай-ақ сөздік қорын қалыптастыру және кеңейту құралдарымен танысу. Курстың мақсаты –білім беру және әлеуметтік контексте толыққанды өзара әрекеттесуге ықпал ететін сөйлеу мен қарым-қатынасты қолдаудың жеке бағдарламаларын жасауға үйрету. Сөйлеумен коммуникацияның дамуы туралы жалпы түсінік. "Коммуникативті дағдылар" ұғымының сипаттамасы. Тілдік қолдау ұғымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру ұйымдарындағы кәсіби бағдар

    Студенттер кәсіптер әлемімен, еңбек нарығымен, заманауи мамандықтарға кәсіби баулумен танысады. Қазіргі заманда кәсіптік бағдарлаудың өзектілігі мәселесі өте өткір және мемлекеттің, қоғамның, жеке адамдардың қажеттіліктері, тілектері арасында шешілмеген көптеген қарама-қайшылықтарды нақтылауға бейімделеді. Студенттер оқушыларда әр адамның жеке қабілеттеріне және қоғамның кадрлардағы сұраныстарына, оның қазіргі заманғы еңбеккерге қойылатын талаптарына сәйкес келетін кәсіби өзін-өзі анықтауды қалыптастыруға дайындалады. Оқу бейінін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау процесінде оқушыларға кәсіптік бағдар беру. Студенттер оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын дамытуға, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау қабілеттерін дамытуға ықпал етуге бейімделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Аутизм спектрінің бұзылуы(Minor)

    Курс аутизм спектрінің бұзылуы (ASD) бар балалардың даму, мінез-құлық және оқу ерекшеліктерімен танысуды қамтиды. Диагностикалық критерийлерді, педагогикалық қолдау және әлеуметтік бейімделу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – білім беру ортасында АСБ бар балаларды сүйемелдеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. Аутизм спектрінің бұзылуы туралы жалпы түсінік. "АСБ" ұғымының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке білім беру және өтпелі жоспарларды дайындау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін жеке білім беру бағдарламаларын (АҚИҰ) және өтпелі жоспарларды әзірлеу қағидаттарымен танысуды көздейді. Жаңа білім деңгейіне немесе кәсіби ортаға көшу процесінде оқу үрдісін бейімдеу және білім алушыларды сүйемелдеу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – тиімді білім беру бағыттарын құру тәсілдерін зерттеу. Жеке білім беруді жоспарлау туралы жалпы түсінік. "Жеке білім беру бағыты" ұғымының сипаттамасы. Өтпелі кезең ұғымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық ағылшын тілі

    Ағылшын тіліндегі кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды және ғылыми дискурстардың сипаттамаларын пайдалану, коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыруға, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда пайдалана білуге байланысты мәселелер кешенін қамту. Студенттерде баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды шығару, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, кәсіби мәселелерді шешу үшін ауызша және жазбаша сөйлесу дағдылары мен икемділіктерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Студенттерді эксперименттік, ғылыми және тәжірибелік зерттеулермен, бақылау нәтижелерін жинау, жүйелеу және математикалық өңдеу әдістерімен (психологиялық зерттеу) таныстыру. Қолданбалы психологиялық бағыттылықты нығайту, математикалық модельдеу мәселелері мен әдістерін түсіну, психологиялық зерттеу мәліметтерін талдау мен ұсынудың қолданыстағы статистикалық әдістерін іс жүзінде меңгеру арқылы оқушылардың математикалық білім деңгейін арттыру. Психологиядағы математикалық модельдер мен математикалық әдістерді зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беруде технологияларды пайдалана отырып оқыту(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда заманауи технологияларды қолдануға арналған. Әртүрлі бұзылулары бар студенттерге білім беру процесін бейімдеу үшін цифрлық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді және техникалық құралдарды зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты технологияларды оқытудың жеке және топтық формаларына біріктірудің тиімді стратегияларын зерттеу болып табылады. Арнайы білім берудегі цифрлық ресурстар туралы жалпы түсінік. "Білім беру технологиялары" ұғымының сипаттамасы. Технология арқылы бейімделу ұғымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы психологиялық-педагогикалық ғылымның дамуы

    Психологиялық-педагогикалық ғылымның қалыптасуының философиялық, ғылыми, әлеуметтік, гуманитарлық және ғылыми заңдылықтарын қарастыру. Пәннің күрделілігін, педагогика мен психологияның жеке салалары мен мәселелері туралы білімдерді синтездеу. Жалпы курстардың мазмұнына қысқаша талдау жасау: дамытушылық, әлеуметтік психология т.б. Педагогика мен психология тарихын зерттеудегі психикалық көзқарастардың, қызметтер мен генезистердің қалыптасу және даму заңдылығын ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері

    Пән халықаралық білім беру моделін, білім беру сапасын бағалау мен басқарудың халықаралық мойындалған стандарттарын енгізуді және заманауи білім беру тенденцияларына сәйкес білім беру процесін ұйымдастыруды зерттеуді кеңейтуге мүмкіндік береді. Студенттердің лингвистикалық, мәдениетаралық-коммуникативтік және кәсіби бейімделу құзыреттіліктерін қалыптастыру, бакалаврларды болашақ филологиялық және ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне дайындау, тіл теориясын дамытуда теориялық негіздерге, әртүрлі тәсілдер мен бағыттарға сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім алудың бұзылуы(Minor)

    Курс оқу проблемаларының әрқилы түрлерімен, олардың сипаттамаларымен, себептерімен және оқу үрдісіне әсерімен таныстырады. Ол оқытудың когнитивті, нейропсихологиялық және әлеуметтік аспектілеріне, сондай-ақ диагностика мен түзету әдістеріне қатысты негізгі ұғымдарды игеруге бағытталған. Курстың мақсаты –оқудағы қиындықтардың пайда болу заңдылықтарын және оларды қалай жеңуге болатындығын зерттеу. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдаудың жалпы идеясы. "Оқуға қабілетсіздік" ұғымының сипаттамасы. Білім беру ортасын бейімдеу тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арт-терапия практикумы

    Арт-терапия туралы жалпы түсініктерін тереңдету; негізгі категорияларын, теориялық және әдістемелік негіздерін, көркемдік терапиялық жұмыс формаларының жалпы сипаттамасын көрсету. Арт-терапияның тарихы туралы мағлұмат беру. Жеке және топтық арт-терапиялық жұмыстың ерекшеліктерін сипаттау. Халықтың әр түрлі топтарымен жұмыс істеуде қолданбалы және арт-терапевтикалық әдістердің ерекшеліктерін көрсету. Арт-терапиядағы интерпретация мәселелерін қарастыру. Түс, сан және пішін психологиясы, арт-терапиядағы интегративті тәсіл, психотерапия үлгілері туралы мағлұмат беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық диагностика және тұлғаны тексеру

    Студенттердің психологиялық диагностика саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Психодиагностиканың мақсаттары, қағидаттары мен әдістері, оны білім беру, клиникалық және әлеуметтік практикада қолданудың ерекшеліктері қарастырылады. Психологиялық тесттерді таңдау, қолдану және интерпретациялау, бақылау, сауалнама, сұхбат жүргізу және проективті әдістерге ерекше назар аударылады. Студенттер тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін, мінезін, темпераментін, мотивациялық саласын, эмоциялық жағдайын және басқа да қасиеттерін талдауды үйренеді. Психологиялық диагностикада қолданылатын этикалық нормалар мен стандарттарды, қолданылатын әдістердің сенімділігі мен валидтілігін қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер тұлғаны кәсіби деңгейде диагностикалауға және алынған деректер негізінде негізделген қорытындылар жасауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық процестегі оқыту теориясы

    Педагогикалық процеске оқыту теориясын, педагогиканың теориялық және әдістемелік негіздерін, жалпы педагогикалық процесті, педагогикалық процесті басқаруды, сонымен қатар студенттерге оқу-әдістемелік білім беруді енгізу. Тәрбиелік мақсаттарды тұжырымдау, осы мақсаттарға сәйкес іс-әрекеттерді, нысандар мен әдістерді таңдай білу, оқытудың механизмдері мен заңдылықтарын, оқу-тәрбие процесінің бірегей әдістері мен тәсілдерін оқу-тәрбие үрдісінде пайдалана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық практикум

    Әр түрлі психологиялық құбылыстарды практикалық зерттеу әдістерін қарастыру. Практикалық зерттеулер арқылы психологиялық білімнің теориялық негіздері туралы түсініктерін кеңейту, студенттерді практикалық жұмыстың негізгі әдістерімен және психологиялық зерттеуді ұйымдастыру тәсілдермен таныстыру. Тәжірибелік білім мен дағдыларды ескере отырып, зерттеулер жүргізуге дайындықты дамыту. Тәрбиелік зерттеулердің әдістерін, оқу-тәрбие үдерістерін зерттеудің жүйелі тәсілін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Қоғамдағы және әр түрлі топтардағы адамның мінез-құлқын, оның басқа адамдар туралы түсінігін, олармен қарым-қатынасын және оларға әсерін зерттеуге арналған психология саласы туралы білімдерін кеңейту. Әлеуметтік психологияның принциптерін білуге бағытталған, адамды дұрыс психологиялық тәрбиелеу және жеке тұлға мен ұжымның өзара әрекетін ұйымдастыру, топтық іс-әрекет жүйесінде өзара түсіністік пен өзара әрекеттесу үшін шешуші маңыздылығын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектептерде оқыту үдерісін интеграциялау

    Болашақ мұғалімдерді шағын жинақты мектептерде жұмыс істеуге психологиялық-педагогикалық тұрғыдан дайындау. Студенттерді шағын жинақты мектептердің ерекшеліктерімен және маңызды мәселелерімен, қазіргі шағын жинақты мектептердегі оқу-тәрбие процесін дамытудың, интеграциялаудың және ұйымдастырудың құқықтық, ұйымдастырушылық негіздерімен таныстыру. Оқу процесінің құралы ретінде оқушылардың танымдық белсенділігін қамтамасыз ету. Шағын жинақты мектептегі оқу-тәрбие процесін педагогикалық-психологиялық принциптерге сүйене отырып ұйымдастыруды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық және психологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері

    Психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістемесінің түсінігі мен мәнін, әдістері мен тәсілдерін ашу; білім берудегі ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырудың логикасы мен технологиясын, оқу орындарында эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесін және ақпарат көздерімен жұмыс жасау технологиясын бөліп көрсету. Ғылыми және ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау әдістемесін ашу. Педагогикалық мәтіндер, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру мәдениетіне, сондай-ақ білім берудің әдіснамалық және теориялық негіздеріне ерекше назар аудару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру технологиясы мен әдістемесі

    Қашықтықтан оқытуды мүмкіндігінше тиімді ету үшін оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын әзірлеу және енгізу. Білім беру процесінің барлық құрамдас бөліктерін (мақсаттары, мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары, оқыту құралдары) көрсететін және белгілі бір әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылатын қашықтықтан оқытушылар мен студенттердің өзара әрекеттесуі үшін қашықтықтан оқытудың маңыздылығын көрсету. Интернет технологияларын немесе өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін басқа әдістерді көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері

    Балалар мен жасөспірімдердегі суицидтік мінез-құлықты қарастыру, олардың алдын алу бойынша ұсыныстарды талдау, суицидтік мінез-құлықтың себептерін, балалық және жасөспірімдік кезеңдегі суицидтік мінез-құлық ерекшеліктерін түсіндіру; күйзеліске төзімділік, суицидтік мінез-құлықтың мақсатын анықтау, суицидтік мінез-құлықты көрсетуге ынталандыру, суицидтік эмоциялар, суицидтің психологиялық портреті: өзін-өзі бағалауы төмен және өзін-өзі жүзеге асыру қажеттілігі жоғары сезімтал, эмпатикалық тұлға.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері

    Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздерін білуді қарастыру. Студенттерде педагогика мен білім берудегі ғылыми зерттеудің негізгі әдістері, олардың ерекшеліктері, жоспарлау технологиялары және педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру туралы түсініктер жүйесін қалыптастыру. Осы әдістерді, сондай-ақ педагогикалық зерттеу әдістемесі саласындағы білім жүйесін және педагогика саласындағы зерттеулерді жоспарлай білу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Дамудың жас кезеңдерін, бір жас кезеңінен екіншісіне өтудің себептері мен механизмдерін, жалпы психологияның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, онтогенездегі психикалық дамудың қарқыны мен бағытын ашып көрсету. Олардың психикасындағы жасқа байланысты өзгерістерді талдау, психикалық дамудың сапалық ерекше кезеңдерін және олардың жас айырмашылығын анықтау. Даму психологиясының бөлімдерін, дамуын, зерттеу әдістерін, адамның даму кезеңін қарастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллектті оқыту теориясында бекітілген принциптерді, мақсаттарды, міндеттер мен әдістерді зерделеуге бағытталған, бұл жекелендіру, автоматтандыру, оңтайландыру және интерактивтілік сияқты білімді меңгерудің заманауи процесінде жаңа перспективаларды ашуға мүмкіндік береді; кәсіби қызметінде жасанды интеллект технологияларын тиімді пайдаланудың жаңа практикалық дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық білім беру технологиялар

    Оқу процесін ұйымдастыру және оқу материалдарын әзірлеу үшін цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту. Білім беруді цифрландырудың барлық бағыттары бойынша цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын дамыту: білім беруді ұйымдастыру және басқаруға арналған компьютерлік бағдарламалар; цифрлық оқыту технологиялары, АКТ-ның дидактикалық мүмкіндіктерге, виртуалды орта және оқыту технологияларына ақпараттық қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру кеңістігіндегі интеграция

    Тұлғаның субъект ретінде қалыптасуына әсер ету, оқытудың жеке нұсқасын таңдауға негізделген білім беру кеңістігін саналы түрде жаңарту мақсатында білім беруге интеграциялық процестерді енгізудің ықтимал бағыттары мен құралдарын ұсыну. Тұлғаны қалыптастыруда кіріктірілген оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың маңызын көрсету. Теориялық және практикалық тәжірибені пайдалана отырып, оқу үрдісіне оқытудың жаңа технологияларын енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарыс жағдайындағы психология

    Төтенше дағдарыс жағдайларын бастан өткерген адамдарға психологиялық көмек көрсетудің теориялық және практикалық әдістерін, әр түрлі жағдайларда жеке тұлғаның тәжірибесінің ерекшеліктерін, осы жағдайларды бастан кешіру нәтижесінде әрі қарай бейімделуін қарастыру. Курс барысында студенттер психофизикалық тұрақтылықтың ерекшеліктерін, оны қалай сақтау керектігін талдайды және түсіндіре алады; адамның психикалық жағдайын диагностикалау әдістерін қолдана біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эксперименталды психология

    Психологиялық зерттеулерді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамыту, экономикалық және мақсаттылық принциптеріне сәйкес диагностикалық әдістерді таңдау, диагностикалық мәселелерді шешуде құзыреттіліктерді дамыту. Студенттерде адамның психикалық дамуының психологиялық заңдылықтарын зерттеудің эксперименттік әдістері туралы түсініктерін, сонымен қатар зерттеуді тиімді ұйымдастыру және адамның жеке дамуын бағалаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық білімдердің жалпы курсы

    Педагогикадан алған теориялық білімді меңгереді, білім беруде және педагогикалық процесте педагогикалық әдістеме мен педагогикалық зерттеу әдістерін оқытады. Оқу-тәрбие процесін, оқыту мен тәрбиелеуді, білім, білік және дағдыны диагностикалау мен бақылауды ұйымдастырудың жаңа формаларын көрсету. Педагогиканың әдіснамалық негіздерін, педагогика ғылымының негізгі даму бағыттарын, оқыту мен тәрбиелеудің мәнін, принциптері мен заңдылықтарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Цифрлық технологияларға негізделген білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында заманауи білім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдерін зерделеу және айқындау; психология мен педагогиканың негізгі ұғымдарын, негізгі принциптері мен негіздерін, білім берудегі басқару процестерін меңгеру, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын қабылдау.
  • Кәсіби-педагогикалық қызметтің мазмұнымен, жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерді және олардың компоненттерін тиімді игеру әдістерімен байланыстыру, педагог-психологтың заманауи бейнесін қалыптастыру.
  • Психологияның жалпы негіздерімен, психикалық процестердің заңдылықтарымен қорытынды жасау, қазіргі психологиядағы тұлға ұғымын, психологтың педагогикалық мәдениеті мен этикасының негізгі компоненттерін түсіну; білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесінің жүйесін сипаттай білу.
  • Психология және педагогиканы талдау әдістерін, ғылыми зерттеулерді және оқу саласында академиялық жазуды қолдану; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін және оның қайдан шыққанын түсіну; кәсіби қызмет саласындағы мәселелерді шешу үшін алған білім, білік және дағдыларды пайдалану.
  • Арнайы психология мен педагогика білімінің негіздерін оқу-тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінде қолданады. Инклюзивті білім берудің мазмұнын, принциптері мен құқықтық-нормативтік негіздерін оқып-үйренеді; ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін түсінеді; білім беру процесін бейімдеу тәсілдерін, әр түрлі білім алушылардың қажеттіліктерін ескереді, қолайлы білім беру ортасын құру жолдарын меңгереді, алған білімін практикада қолдана алады.
  • Болашақ педагог-психологтардың әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерін, мәдени-тарихи мұраны игеру, түсіну және қабылдау, өз қызметі мен рефлексиясының нәтижелерін бағалау, олардың теориялық негіздерін түсіну және кәсіби қызметте пайдалану қабілетін қалыптастыру.
  • Болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын болашақ мұғалім қызметінің психологиялық-дидактикалық негіздерін білу негізінде, Педагогтің кәсіби-педагогикалық мәдениеті негізінде анықтау, педагогикалық шеберліктің, Педагогика және психология саласындағы болашақ маманның кәсіби этикасы мен мәдениетінің үлгілерін әзірлеу және жетілдіру.
  • Кәсіби сөйлеу жағдайларындағы нақты коммуникативті міндеттерді экономикалық, құқықтық және лингвистикалық құралдармен шешу, сондай-ақ кәсіпкерлік пен қаржылық сауаттылық негіздерін кәсіби қызметте талдау және қолдану.
  • Қашықтықтан оқыту, e-Learning нысандарын, әдістерін, әдістемесін және технологияларын түсіндіру; MOODL, ZOOM, Google Classroom және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесін пайдалана отырып, қашықтықтан білім беруде оқыту үлгілерін пайдалану әдістемесін кеңейту; дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық пәндер саласындағы базалық білімдерін қолдану; кәсіби және жеке өсуге ұмтылу.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top