6B01101 Педагогика және психология в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласындағы білім мен дағдыны іс жүзінде қолдану дағдыларын жүзеге асыратын, оқу үрдісінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің күрделі мәселелерін шешуде құзыретті педагог-психологты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Этнопедагогика және этнопсихология
Пәннің мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды игерген жаңа кәсіби тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: этнопедагогикалық, этнопсихологиялық, теориялық білім базаларын зерделеу, этникалық ерекшелікті ескере отырып, ұлтаралық қатынастар проблемаларын терең зерттеу, елдің тарихын, тілін, мәдениетін, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын зерттеу, тану және сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Пәннің мақсаты мәдени ерекшелік жағдайында мәдениетаралық зерттеулер жүргізуге қабілетті болашақ мамандарды ғылыми негізделген даярлауды қамтамасыз ету. Мазмұны: мәдениетаралық зерттеулердің негізгі теориялық бағыттары; психологиялық-педагогикалық ғылымдағы мәдениетаралық зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогтың кәсіби этикасы
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби қызметі мен кәсіби моральының этикалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: пәнге практикалық педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби этика, этикет талаптары, принциптері, нормалары, сөйлеу кәсіби мәдениетінің ережелері кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарды педагог қызметінің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздығымен таныстыру және олардың бойында педагогикалық қызметке қажетті педагогикалық бағыттылықты, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Пәннің мазмұны мұғалімнің кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігі, педагогикалық процестің категориялары, әдістері, заңдылықтары туралы білім жүйесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімі мен технологияларын игерту. Мазмұны: ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың логикасы мен мәдениеті мәселелерін, зерттеу құрылымын, тұжырымдамалық аппаратты, зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін, теориялық және эмпирикалық әдістерді, ақпаратты жинау және талдау, зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және түсіндіру әдістерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика тарихы
Пәннің мақсаты отандық және шетелдік педагогика тарихы бойынша тарихи-педагогикалық білім беру жүйесінде студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: қоғамдық дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі жалпы теориялық мәселелер мен практикалық міндеттерді зерттеуді қарастыру, әртүрлі тарихи дәуірлердің көрнекті ойшылдарымен және педагогтарымен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психология тарихы
Пәннің мақсаты – студенттерде психологиялық білім беру жүйесінің дамуы, психология тарихының әдіснамалық және теориялық аспектілері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар психологияның әртүрлі салаларындағы болашақ мамандардың жалпы мәдени және жалпы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Пәннің мазмұны психология ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, психология тарихындағы психиканы зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Салыстырмалы педагогика
Пәннің мақсаты отандық және шетелдік білім берудің негізгі тұжырымдамаларын салыстырмалы түрде зерттеу арқылы педагогикалық дүниетаным мен шығармашылық педагогикалық ойлауды қалыптастыру. Мазмұны батыс елдеріндегі мектеп пен педагогиканың жай-күйі мен даму тенденциялары, шет елдердегі педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесі туралы білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психологиялық ғылымның даму тенденциялары
Пәннің мақсаты - студенттердің психологиялық ғылымның қазіргі даму тенденциялары туралы білімдерін қалыптастыру, психологиядағы негізгі бағыттар мен тәсілдерді зерттеу, сонымен қатар психологияның ғылым ретінде дамуына жаңа теориялар мен әдістердің әсерін талдау және бағалау дағдыларын игеру. Пәннің мазмұны когнитивті психология, нейропсихология, тұлға психологиясы, әлеуметтік психология сияқты психологиялық ғылымның дамуындағы негізгі тенденциялар мен бағыттарды, сондай-ақ психологиядағы ең жаңа теориялық және әдіснамалық тәсілдерді зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерін меңгеруге, экономикалық және құқықтық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік және қаржы саласында тиімді шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Мазмұны: Пән кәсіпкерлік қызметті реттейтін экономикалық процестердің құқықтық нормалары мен негіздерін, сондай-ақ жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқаруға ықпал ететін негізгі қаржы құралдары мен әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің педагогикалық іс-әрекетке, қажеттіліктерге және вариативті әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда іс-қимыл стратегиясы мен тактикасын әзірлеу қабілетіне кешенді көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: педагогиканы адам - ғасыр ғылымдары жүйесіндегі ғылым ретінде қарастыру, оның аксиологиялық негіздері; қазіргі мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтары мен принциптерін зерделеу негізінде тұлғаға бағытталған тәсілдің теориялық және әдіснамалық негіздемесі; педагогика ғылымын дамытудың қазіргі кезеңіндегі білім беру процесінің жай-күйін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде сыбайлас жемқорлықтың мәні мен себептерін түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру үшін қажетті дағдылар мен білімді дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеуге, азаматтық жауапкершілікті арттыруға, сондай-ақ жеке тұлға деңгейінде де, жалпы қоғам деңгейінде де сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оған қарсы күрестің құқықтық реттеу негіздері мен тиімді әдістерін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушыларда тұрақты даму, экология және қауіпсіз өмір сүру негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны тұрақты даму, экология мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс негіздерін, жеке қауіпсіздік мәселелерін қоса алғанда, санитарлық нормаларды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіптік бағдарлау негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді кәсіби бағдар негіздерімен таныстыру және оларды заманауи әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, білім алушылардың әртүрлі санаттарымен тиімді кәсіби бағдар беру жұмысына дайындау. Пәннің мазмұны педагог-психолог жұмысындағы негізгі тұжырымдамаларды, принциптер мен тәсілдерді, практикалық әдістер мен құралдарды қоса алғанда, кәсіптік бағдар берудің теориялық негіздерін қамтиды. Кәсіптік бағдарлау технологияларына, еңбек нарығындағы қазіргі тенденцияларды талдауға және оқушыларға жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, мамандық таңдауға көмектесуге бағытталған әдістемелерге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
Пәннің мақсаты - студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, студенттерде адамның психикасы мен тұлғасы, адам психикасының шығармашылық табиғаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарымен танысу, психиканың танымдық, эмоционалды-ерікті, мотивациялық және реттеуші салаларын, жеке тұлға, қарым-қатынас және қызмет мәселелерін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық кәсіптік бағдарлау негіздері
Пәннің мақсаты - студенттердің цифрландыру жағдайында заманауи цифрлық құралдар мен тәсілдерді қолдана отырып, мектеп оқушыларымен кәсіптік бағдар беру жұмыстарын тиімді жүргізу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны болашақ педагог-психологтарға мектеп оқушыларымен кәсіптік бағдар беру жұмыстарын тиімді жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды беруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде балалар психологиясының негіздері туралы ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту, баланың психикалық даму кезеңдері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән баланың психикалық даму фактілері мен заңдылықтарын туғаннан бастап бастауыш мектепке түскенге дейін, баланың жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық ерекшеліктерін, іс-әрекеттің дамуын, психикалық процестердің барысын және жеке тұлғаның қалыптасуын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты: студенттердің білім беру процесінде балаларда туындайтын психологиялық проблемаларды анықтаудың диагностикалық құралдарын таңдауға жүйелі көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық саланың түсінігі, негізгі сипаттамалары, қолдану салалары; психодиагностикалық әдістер мен құралдардың жалпы сипаттамасы, жіктелуі; жалпы және арнайы қабілеттердің, интеллектуалды дамудың, жеке қасиеттер мен тұлғааралық қатынастардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы; жеке қасиеттердің психодиагностикасының проективті әдістері; психодиагностикалық әдістер мен жағдайларға қойылатын талаптар; психологиялық-педагогикалық диагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының жеке дамуын бақылау
Пәнді игерудің мақсаты мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың жеке дамуын бақылау негізінде студенттердің білім беру процесінің проблемаларын ерте анықтау құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: білім беру мониторингін зерттеудің ерекше түрі ретінде, білім беру сапасын басқару жүйесіндегі мониторингті; мектепке дейінгі білім беру мониторингін, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын қадағалау бойынша диагностиканы ұйымдастыру мен жүргізуді; балалардың мектепке оқуға психологиялық дайындығын мониторингтеуді зерделейді; бастауыш сынып оқушыларының әмбебап оқу іс-әрекеттерін дамыту мониторингі, мектепке дейінгі ұйым мен бастауыш мектептегі инклюзивті білім беру жағдайының мониторингінің құрылымы мен индикаторлары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пәннің мақсаты-адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, оқушылардың әртүрлі кезеңдеріндегі орган жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың қоршаған ортадағы даму заңдылықтарының негіздерін, соның ішінде онтогенездік даму кезеңінен бастап баланың даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі менеджмент
Пәнді игерудің мақсаты - болашақ мамандарды білім берудегі менеджменттің білімімен, қабілеттіліктерімен және дағдыларымен білім беру; педагогикалық менеджменттің ерекшеліктерімен таныстыру; жалпы педагогикалық және арнайы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: басқару теорияларының негізгі концепцияларын, білім беру жүйесін басқару әдістерін, қазіргі білім беру жүйесін басқару деңгейлерін, басқарудың негізгі психологиялық теорияларын және іс-әрекет мотивациясын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты- қазіргі заманғы теориялық және практикалық білім негізінде жас ерекшелік психологиясын зерттеу процесінде болашақ бакалаврлардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, қалыпты психикалық процестердің барысы мен қалыптасу заңдылықтарымен салыстыра отырып, психикалық қызметтің ыдырау заңдылықтарын (патопсихология) ескеру. Пәннің мазмұны студенттерге жас ерекшелік психологиясының категориялары, типологиясы, әдістері туралы білім жүйесін игеруге мүмкіндік береді; өмір бойы адамдардың психикалық даму заңдылықтары, студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты - білім алушыларға қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және оның әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: нейрондық желілер: пайда болуы және негіздер; роботтардың физикалық құрылымы; жасанды эволюция, генетикалық алгоритмдер (кіріспе); классикалық жоспарлау және орындау; оқыту (кіріспе); іргелі мәселелер мен қиындықтар; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен қиындықтарды талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесi
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде оқушылармен тиімді тәрбие жұмысын ұйымдастыруға, қазіргі заманғы тәрбие әдістерін игеруге қажетті терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ осы әдістерді балалардың жеке қасиеттерін дамыту және оқу-тәрбие процесінің шеңберінде олардың әлеуметтік және адамгершілік бағдарларын қалыптастыру үшін қолдану мүмкіндігі болып табылады. Мазмұны: тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; мектептің, сыныптың тәрбие жүйесінің мәні, құрылымы және негізгі компоненттері; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысының ерекшеліктері; сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары; психологиялық-педагогикалық диагностика, мақсаты мен міндеттері, сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау және талдау; оқушылар ұжымын қалыптастыру әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және алған білімдерін оқытудың психологиялық-педагогикалық практикасында жүзеге асыру және мектеп оқушыларын тәрбиелеу. Мазмұны: пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы модельдері, білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны жүзеге асырудың әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік психология
Пәннің мақсаты - болашақ педагог-психологтарда маңызды кәсіби қасиеттерді қалыптастыру және оларды әлеуметтік психология саласындағы теориялық білімнің негіздерімен қаруландыру. Мазмұны: әлеуметтік психология пәні туралы жалпы түсінік, өзара байланысты (жеке және топтық) оқу процестерінің мәселелері, топтардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары, шиеленіс, сындарлы шиеленіс, көшбасшылық ұғымдарын анықтау, оның тұлғаның дамуына әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық және кәсіптік білім беруді ұйымдастыру және басқару
Пәннің мақсаты: студенттердің техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары мен жүйелерін ұйымдастыру және басқару, білім беру ұйымының даму стратегиясын іске асырудың қолданбалы міндеттерін шешуге дайындығы бойынша құзыреттерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің дамуын, осы процесті ұйымдастыру мен басқарудың заманауи тұжырымдамаларын, сондай-ақ техникалық және кәсіптік білім беруді ұйымдастыру мен басқару саласындағы аналитикалық және жобалық қызмет әдістерін зерттеуді қамтиды. Осы саладағы білім беру процестерін басқаруда стратегияларды тиімді талдауға және әзірлеуге мүмкіндік беретін тәсілдерге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің инклюзивті білім берудің мәні, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім беру модельдері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәнге инклюзивті білім беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту негіздері бойынша теориялық материал; инклюзивті білім берудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастыру; инклюзивті білім беру жүйесінде қолданылатын психологиялық-педагогикалық модельдер мен технологиялар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өлкетану
Пәннің мақсаты - студенттердің туған жері, оның тарихы, мәдениеті, табиғи және мәдени ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар жергілікті құбылыстар мен процестерді зерттеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны аймақтың мәдени мұрасын сақтау мен насихаттаудың маңыздылығын түсінуге, сондай-ақ студенттердің осы білімді - білім беру, зерттеу және практикалық жұмыстарда қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Конфликтология
Пәннің мақсаты - студенттердің жанжалдар теориясы мен практикасы саласындағы жүйеленген білім, оларды шешудің жолдары мен құралдары, келіссөздер процесі туралы білім негізінде конфликтологиялық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: жанжалдың жалпы теориясы бойынша материалдар қарастырылады, қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларындағы жанжалдардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері және олардың заңдылықтары, оларды шешу жолдары, әлеуметтік жанжалдар проблемасы, жанжалдарды реттеу және алдын-алу әдістері туралы идеялар беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Пәннің мақсаты студенттердің әлеуметтік-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру, әлеуметтік-жетілген және тиімді жұмыс істейтін тұлғаны дамыту арқылы білім алушылардың әлеуметтік бейімделуіне жағдай жасау саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: қазіргі өзгермелі әлемдегі әлеуметтік-жағымсыз құбылыстардың санын азайтуға ықпал ететін білім алушының өзін-өзі жүзеге асыруы мен әлеуметтік бейімделуінің алғышарттарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттердің әдістемелік құзіреттілігін қалыптастыру, педагогикалық пәндерді оқытуды оңтайлы жүзеге асыру үшін әдістемелік білім мен дағдыларды меңгеру, педагогикалық білім берудің оқу процесінде студенттерді оқытудың әдістемелік және жалпы теориялық мәселелерімен қамтамасыз ету. Мазмұны: кәсіби педагогикалық білім беру мекемелеріндегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері, принциптері, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы ғылыми білімдер мен идеялар жүйесін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби - тұлғалық дайындығын, әдістемелік түсіну біліктері мен дағдыларын қалыптастыру және курстың мазмұнын орта оқу орындарында психологияны оқу пәні ретінде оқытуда оқытушының студенттермен пәндік өзара әрекеттесу жүйесінде оқытудың әзірлемелерімен, әдістері мен әдістемелерімен, тәсілдерімен және әдістерімен қамтамасыз ету. Мазмұны: психологияны оқытудың теориялық-әдіснамалық және қолданбалы аспектілерін зерттеу, дәстүрлі және заманауи педагогикалық технологиялар негізінде оқу сабақтарын ұйымдастыру және өз бетінше өткізу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Топ арасындағы қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мақсаты: үлкен және кіші топтардың дамуы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: адамның өзара әрекеттесуі мен қарым-қатынас заңдылықтарын анықтау, жеке тұлғаны әлеуметтік-психологиялық зерттеу, әлеуметтік психологияны қолданбалы зерттеу саласын кеңейту және дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қақтығыс психологиясы
Пәннің мақсаты: студенттерде конфликтология ғылымының жұмыс істеуінің теориялық негіздері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, оның ерекшелігін бөліп көрсету, қақтығыстарды тану принциптерін, пайда болу себептерін, ағым кезеңдерін және олардың жанжалдарды аяқтау жолдарын анықтау. Мазмұны: жанжал жағдайындағы тұлғаның функционалдық жағдайын, жанжалдардың себептерін, түрлері мен динамикасын, олардың алдын алу мен реттеудің жолдарын, әдістерін, құралдары мен психологиялық негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика
Пәннің мақсаты кәсіби қызмет үшін жеткілікті әлеуметтік тәрбие мен оқыту саласындағы теориялық білімді игеру, әлеуметтік тәрбие саласындағы проблемаларды шешу үшін диагностика мен тәсілдерді іздеу дағдыларын дамыту, әлеуметтік тәрбие субъектілері мен процесіне қатысты гуманистік әлеуметтік көзқарастарды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Әлеуметтік педагогиканың негізгі мәселелерін көрсетеді: әлеуметтік педагогиканың мәні мен категориялық аппаратын интегративті білім саласы ретінде анықтау; әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде әлеуметтенудің мәні, негізгі міндеттері, тетіктері мен факторлары; әлеуметтік-педагогикалық виктимологияның мақсаты; әлеуметтік бейімделу және дезадаптация; халықты әлеуметтік қорғаудың заманауи тұжырымдамалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік педагогика
Пәннің мақсаты - педагогикалық бағыттағы студенттерге кәсіптік білім беру, оларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту заңдылықтары мен принциптерін зерттеу. Пәннің мазмұны тәрбие мен оқыту қағидаттарын зерделеуге, ақпараттық-педагогикалық технологиялар мен оларды басқару жүйелерін игеруге, сондай-ақ болашақ педагогтарды даярлаудың жоғары сапасын қамтамасыз ететін кәсіптік білім берудің тиімді жүйесін ұйымдастыруға және оңтайландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жеткіншектік және жасөспірімдік кезең психологиясы
Пәннің мақсаты: жасөспірімдік кезеңді балалық шақтан ересек өмірге көшу кезеңі ретінде зерттеу, ол дәстүрлі түрде өмірдегі, адамның жеке және кәсіби өзін-өзі анықтауы мен дамуындағы, оның әлеуметтенуі мен даралануындағы бетбұрыс кезеңі ретінде қарастырылады. Курстың мазмұны әлеуметтік белгісіздік жағдайында өсіп келе жатқан жасөспірімдер мен жастардың негізгі әлеуметтік-экономикалық өзгерістерін, жаһандануын және өзін-өзі анықтауын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ювенология
Пәннің мақсаты - биологиялық және әлеуметтік дамудың үздіксіз байланысында жас ұрпақты қалыптастыру туралы пәнаралық білім кешені негізінде жастардың әлеуметтік мәселелерінің психологиялық-педагогикалық аспектілерін зерттеу. Мазмұны: ювенологияның теориялық негіздерін зерттеу, ювенологияны оқытуда жаңа әдістер мен технологияларды қолдану, девиантты мінез-құлқы бар кәмелетке толмағандардың психологиялық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Салыстырмалы психология
Пәннің мақсаты - студент педагог-психологтардың бойында психиканың табиғаты, оның құрылымы, эволюция процесіндегі даму динамикасы, оның жануарлар мен адамдардағы ерекшелігі, адам санасының пайда болуының алғышарттары туралы заманауи идеяларды қамтитын салыстырмалы психология саласындағы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән жануарлар мен адамның мінез-құлқының, психикалық қызметінің эволюциялық және салыстырмалы аспектілерін олардың филогенетикалық туыстық призмасы арқылы қарастырады; жануарлар мен адам психикасының эволюциясындағы заңдылықтарды зерттейді; психиканың пайда болуын және оның онтогенезде, филогенезде, антропогенезде дамуын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология және іскерлік қарым-қатынас әдебі
Пәннің мақсаты - іскерлік қарым-қатынас этикасы мен психологиясы саласындағы білімді, сондай-ақ студенттерге іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, іскерлік этикеттің этикалық нормалары мен ережелерін, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынастың неғұрлым тиімді әдістері мен нысандарын ескере отырып, болашақта кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен этикасының негізгі мәселелерін, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық жағы туралы идеяларды, сәлемдесу, ұсыну, жүгіну формаларын және іскерлік әңгіме жүргізу ережелерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты студенттерді педагогикалық қызмет саласында жазбаша және ауызша қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеруге үйрету болып табылады. Мазмұны: мамандықтың кәсіби терминдерінің қалыптасуы мен мәні; кәсіби мәтінді құрылымдық-семантикалық және мағыналық-лингвистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдері; кәсіби қарым-қатынаста тіл жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
Пәннің мақсаты - білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің мазмұны мен ерекшеліктері, педагог-психологтың жұмысы туралы студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми ойлауын кеңейту. Мазмұны: психологиялық қызметтердің тиімді жұмысының маңызды шарттарын зерделеу, білім беру мен тәрбиенің бірыңғай жүйесіндегі педагог-психологтың кәсіби өзара іс-қимылының мәнін дұрыс түсіну, білім беру мекемесінің міндеттерін шешуде балаға көзқараста психолог пен педагог лауазымдарын толықтыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Техникалық-кәсіптік білім беру жүйесінің негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді техникалық-кәсіптік білім беру жүйесінің негіздерімен, оның құрылымымен, жұмыс істеу принциптерімен және заманауи тәсілдермен таныстыру. Пәннің мазмұны қазіргі заманғы кәсіптік педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздерін, техникалық және кәсіптік білім беру жағдайындағы кәсіптік оқыту әдістемесін; техникалық-кәсіптік оқыту процесінің ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш білім беру педагогикасы
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің практикалық міндеттерін сауатты шешу үшін қажетті педагогиканың, бастауыш білім беру педагогикасының, педагогикалық қызметтің, дидактиканың, педагогикалық технологиялардың және тәрбие теориясының жалпы негіздері саласындағы білімдерін, дағдылары мен дағдыларын игеру арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту. Мазмұны: бастауыш сынып оқушысының даму ерекшеліктері, оқу-тәрбие процесінде бастауыш сынып оқушысының жас және жеке ерекшеліктерін ескеру, бастауыш сынып оқушыларының тұрақты танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру жолдары мен құралдары, бастауыш мектептегі педагогикалық процесс, оның мазмұны мен құрылымы, бастауыш мектептің білім беру процесіндегі диагностика.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Пәннің мақсаты әртүрлі жас топтарындағы суицидтік мінез-құлықтың себептері, жеке ерекшеліктері, түрлері, ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: дайындалып жатқан суицид актісі, постсуицидтік психологиялық сүйемелдеу, психологиялық алдын алу және суицидтің алдын алу, психологиялық денсаулықты нығайту белгілері мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шағын кешенді мектептердегі білім беру процессін басқару
Пәннің мақсаты - шағын жинақты мектепте оқытуды ұйымдастыру және білім беру процесін басқару, болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін, шағын жинақты мектептің нақты жағдайларында тиісті білімдерін, дағдылары мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің шағын жинақты мектебі жағдайында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерделеуге, шағын жинақты мектеп жүйесінің жұмыс істеуі мен ұйымдастырылуына әсер ететін әлеуметтік жағдайлар жасауға, сондай-ақ шағын жинақты мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың педагогикалық шындықты сауатты талдауға және педагогикалық психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық идеяларды кәсіби қызметтің практикалық аспектілерімен жеткілікті түрде байланыстыруға мүмкіндік беретін нақты психологиялық білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық психология педагогикамен тығыз байланысты және оқу және тәрбие процестеріндегі оқушылардың психологиялық қызметін зерттейтін психологиялық ғылым саласы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Пәннің мақсаты студенттерде психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалдық, тұлғалық-әлеуметтік дамуының әртүрлі бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдердің бейімделуін зерттейтін арнайы психология және оның бөлімдері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: арнайы психология пәнін меңгеру және оның басқа ғылымдармен байланысы, арнайы психологиядағы зерттеу әдістерімен танысу, туа біткен немесе сатып алынған психикалық бұзылулардың түрлерімен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қауіпті тобындағы балалар мен отбасыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Пәннің мақсаты - білім алушылардың «тәуекел тобындағы» отбасылармен жұмыс туралы білімдерін жүйелеу және қолайсыз отбасыларды сүйемелдеу технологиясын ұсыну. Пәннің мазмұны: «тәуекел тобындағы» отбасылардың ерекшеліктері, осындай отбасылардағы балалармен тиісінше қарым-қатынас жасамау және тәуекел факторлары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, осы отбасылармен жұмыс істеуде отбасылық бағдарланған тәсілдің құндылықтарын пайдалану, психологиялық көмек көрсетудің әртүрлі бағыттары, «тәуекел тобындағы» отбасылармен жұмыс істеу әдістері, сондай-ақ ресурстарды анықтау тиімді әсер ету және отбасылық жағдайды түзету үшін технологиялары мен нысандары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері
Пәннің мақсаты – әлеуметтік маңызы бар мінез-құлықты өзгерту жөніндегі қазіргі заманғы мінез-құлық теорияларын меңгеру, сондай-ақ мінез-құлық пен қоршаған орта арасындағы объективті түрде байқауға болатын байланыстарға (тәуелділіктерге) бағытталған мінез-құлық қолданбалы анализін (МҚА) зерттеу. Пәннің мазмұны МҚА әдістерін зерттеуге арналған, олар мінез-құлық пен сыртқы оқиғалар арасындағы функционалды байланыстарды бағалаудан кейін ғана мінез-құлықты өзгерту үшін қолданылуы мүмкін. Оқу бағдарламасына мінез-құлықтық араласудың қолданбалы әдістері мен адамның мінез-құлқын қалыптастыратын және қолдайтын принциптерді зерттеуге бағытталған негізгі ғылыми зерттеулер енгізілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты - маманның кәсіби құзіреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін Кәсіби шетел тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: білім берудің алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және арттыру және студенттермен кәсіби және ғылыми іс-әрекеттегі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, серіктестермен қарым-қатынас кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу және коммуникативтік мәдениетті арттыру үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Отбасы педагогикасы
Пәннің мақсаты - отбасындағы балаларды тәрбиелеудің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу және дамыту, отбасылық құндылықтар мен дәстүрлерді қалыптастыру. Пәннің мазмұнына отбасылық құндылықтар мен дәстүрлерді қалыптастыру, тәрбие процесінде отбасының рөлі, сондай-ақ отбасылық ортаның баланың дамуына әсері; отбасылық тәрбиенің әртүрлі модельдерін талдау және әлеуметтік, мәдени және психологиялық факторлардың бала тәрбиесіне әсері кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мазмұны субъект-субъективті қатынастардың рөлін зерттеуді қамтиды, оның аясында дараландыруға бағытталған рефлексивті мұғалім кәсіби қарым-қатынасты жеке-қалыптастырушы қызмет түріне шығаруға қабілетті диалогтық коммуникативті кеңістік құруға болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің ұйымдастырушылық-этикалық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы қатынастарды этикалық-құқықтық реттеу жүйесін игеруге негізделген құқықтық өріс саласындағы болашақ педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін, жүйелі білімдері мен ұйымдастырушылық-этикалық нормалары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жұмыстың кәсіби - этикалық мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімге негізделген кәсіби коммуникацияның этикалық, құқықтық және әлеуметтік-психологиялық аспектілерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Отбасы тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пәннің мақсаты-студенттердің отбасы мәдениеті мен психологиясын, отбасылық жанжалдарды құқықтық реттеу саласындағы білімдерін зерттеуге ерекше назар аударуын қалыптастыру. Пәннің мазмұны отбасына психологиялық көмек көрсетуге және отбасылық психологияның өмірін оңтайландыруға, ерлі-зайыптылық қатынастар мен балалар мен ата-аналар қатынастарының үйлесімділігін арттыруға, баланы отбасында тәрбиелеуге байланысты мәселелерді шешуге арналған әлеуметтік сұранысты орындауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттердің барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту және жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіби-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу. Мазмұны: педагогикалық шеберліктің элементтерін құрайтын мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу, педагогикалық рефлексияның мәні, этика, эстетика туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың топтық психокоррекция, психологиялық кеңес беру және психодиагностика саласындағы кәсіби білім, дағды, іскерліктерді болашақ мамандардың терең меңгеруі. Мазмұны: «практикалық психология» пәнінің негізгі бөлімдері және оның қалыптасу кезеңдері туралы білімдер қалыптасады. Психологиялық кеңесті, түзетуді және психотерапияны ұйымдастырудың негізгі әдіснамасы, педагог- психологтың әр жас кезеңдеріндегі балалармен жұмыс жүргізу ерекшеліктері меңгертіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білімдегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты: студенттердің білім беру технологияларының негізгі тенденциялары, инновациялық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдері және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктері және олардың шығармашылық ойлауды дамытудағы рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны перспективалы инновациялық педагогикалық технологияларды, оқытудың инновациялық әдістерін, оқытудың әдістері мен құралдарын зерделеуге, сондай-ақ болашақ педагогтің инновациялық қызметін ұйымдастыруға және әдістемесіне байланысты негізгі мәселелерді қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіби қызметте халықаралық және отандық нормативтік құқықтық актілерді қолдану бойынша жұмыс әдістерін игеруге негізделген болашақ педагогтердің ұйымдастырушылылық-құқықтық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, педагогтардың біліктілігін арттыру, педагогтар мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі психологиялық тұжырымдамалар
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық тұжырымдамалар контекстінде әдістемелік принциптер мен эмпирикалық әзірлемелер саласындағы студенттердің теориялық және психологиялық білімдерін кеңейту және тереңдету болып табылады. Мазмұны: тұлғаның өмірлік мәні мен қарым-қатынасын зерттеудегі тұлғаның заманауи тұжырымдамалары (неофрейдизм, бихевиоризм); тұлғаны зерттеуге психологиялық және тестологиялық тәсілдердің заманауи тұжырымдамалары; тұлғаның психологиялық әл-ауқаты мен жетілуінің заманауи тұжырымдамалары; экзистенциалды-гуманистік тұжырымдамалардағы психологиялық жетілу құбылысы, тұлғаның психологиялық жетілу критерийлері; психологиялық жетілу мен жеке адамның әл-ауқатының арақатынасы; рухани тәжірибе және қазіргі психотерапия.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
Пәннің мақсаты - студенттердің психология бойынша практикум туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру, өткізу тәртібі, ережелері, жеке ерекшеліктерін, жеке қасиеттерін диагностикалау негіздері туралы теориялық және практикалық білімді дамыту, білімді практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны психикалық процестер мен жағдайларды эмпирикалық-психологиялық зерттеу дағдылары мен тәсілдер жүйесін зерттеуге бағытталған; деректерді жинау және өңдеу әдістері, деректерді статистикалық бағалау әдістерімен және зерттеу нәтижелерін психологиялық интерпретациялаумен байланысты психологиялық зерттеу процедурасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңестің негіздері
Пәннің мақсаты - кеңес беру ерекшеліктерін, адамның даралығы ұғымын, оның қалыптасу заңдылықтарын, осы құбылыстың адам өмірі үшін маңыздылығын ашу. Мазмұны: адамдар арасындағы қарым-қатынастың қиындықтарымен байланысты ұйымдастырылған әңгіме арқылы әртүрлі психологиялық жағдайларды шешу бағытында педагог-психологтың адамдармен тікелей жұмысының негізгі құралдарын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Пәннің мақсаты - студенттердің нақты білім беру үдерісі шеңберінде психологиялық зерттеу жүргізу үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: психологиялық эксперименттің процедурасы мен негізгі сипаттамалары; эксперименттік айнымалылар және оларды бақылау әдістері; эксперименттік, эксперименттік емес, эксперименталды және квази-эксперименттік жоспарлар; корреляциялық зерттеу; психологиялық өлшемдердің түрлерін, интерпретациясы және нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану
Пәннің мақсаты студенттерде тиімді білім беру процесін ұйымдастыру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім берудің сапасы мен қолжетімділігін арттыру мақсатында цифрлық құралдарды оқу қызметіне біріктіру дағдыларын дамыту болып табылады. Мазмұны: ақпараттық-коммуникативтік білім берудің тұжырымдамалық аппаратын, ақпаратты өңдеуге бағытталған технологияларды игеруге бағытталған, ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістері мен құралдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
- Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу үдерісінде, оның ішінде кәсіби бағдар беру кезінде, педагогикалық мамандықтың мәні мен қалыптасуы туралы педагогикалық білімдерді, оқытудың ұлттық психологияға әсерін, әлеуметтік тәрбиені, адам физиологиясы мен отбасылық құндылықтар саласындағы білімдерді ескере отырып, заманауи цифрлық құралдарды қолдана отырып, психологиялық көмек көрсету этикасы мен қағидаттарын сақтай отырып пайдаланады.
- Педагогтарды психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыру және білім беру ортасының сапасын жақсарту мақсатында, оның ішінде бастауыш, техникалық және кәсіптік білім беру деңгейлерінде ақпараттандырады, заманауи педагогикалық технологиялардың сәйкестігін ескере отырып, педагогика ғылымының тарихи мұрасындағы жетістіктер мен озық тәжірибені қолданады.
- Білім алушының жеке қабілеттері мен мүмкіндіктеріне психологиялық-педагогикалық баға береді, бар қиындықтарды, жас ерекшеліктері мен тұлғаның даму және қалыптасуындағы дағдарыстық кезеңдерді ескере отырып, психологиялық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы психологиялық көзқарастарды олардың тарихи-ғылыми негіздеріне сүйене отырып талдайды.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруде туындайтын психологиялық, әлеуметтік және физиологиялық қиындықтардың себептерін (көздерін) саралай білу дағдыларына сүйене отырып, суицидология, арнайы және практикалық психология, топаралық қатынастар психологиясы мен психологиялық кеңес беру салаларындағы ғылыми білім жүйесін қолдана отырып, әлеуметтік дезадаптацияның алдын алу шараларын жүзеге асырады.
- Білім беру үдерісіне қатысушылардың, яғни білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттырады, педагогика мен психологияны оқыту әдістері мен технологияларын қоса алғанда, іскерлік қарым-қатынас этикасы мен мәдениетін білуі мен түсінуін көрсетеді.
- Жеке тәжірибесін және білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеретін әріптестерінің өзекті тәжірибе нәтижелерін талдайды, педагогикалық шеберлік пен қарым-қатынасты жетілдіруге бағытталады, кәмелетке толмағандар мен білім беру үдерісіне қатысушылар арасында деструктивті мінез-құлықтың түрлі түрлерінің туындау қаупін азайту үшін инновациялық және ақпараттық әдістерді қолданады.
- Педагогикалық үдерісті басқару қағидаттарын, білім алушылардың оқуда, дамуда және тәрбиеде кездесетін қиындықтарының биологиялық-психологиялық-әлеуметтік себептері туралы білімді талдау негізінде, оқу жетістіктерін бағалау критерийлеріне және білім беру ұйымының түріне, соның ішінде шағын жинақты мектептерге сәйкес, білім беру ортасының мазмұны мен сапасына сараптамалық қорытынды жасай отырып, ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді.
- Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке білім беру кеңістігін қалыптастыру жағдайларын, оның ішінде отбасылық тәрбиелеу жағдайларын қамтамасыз етуге кәсіби психологиялық-педагогикалық қызығушылық танытады, білім беру үдерісі барысында қолайлы, жанжалсыз және қауіпсіз білім беру ортасының талаптарын сақтай отырып, инклюзивті кеңістік құру стратегияларын қолданады.
- Заманауи практикалық-психологиялық тұжырымдамалар негізінде білім алушылардың жалпы жағдайын қажет болған жағдайда қорыта отырып, психологиялық қорытынды жасай отырып, білім алушыларға психологиялық-педагогикалық мониторинг пен диагностика жүргізеді, ғылыми-зерттеу қызметіне арналған білім беру міндеттерін айқындайды, педагогтардың өзара әрекеттесуіндегі ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық нормаларды сақтайды.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)