6B01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудегі психолог-педагогтың психодиагностикалық, түзетушілік , кеңес берушілік және ағартушылық әрекеттерін психологиялық-педагогикалық практикада белсенді, шығармашылықпен пайдалануға дайын, негізгі кәсіби құзыреттерді кең түрде меңгерген, педагогика және психология саласында кең іргелі білімі бар бакалаврды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Пәнаралық білім модулі (экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері; ғылыми зерттеу әдістері, қаржылық сауаттылық негіздері)
Пәннің мақсаты-экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі туралы, пәнаралық ғылым ретінде, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы заманауи идеяларды қалыптастыру; экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерліктің рөлін, экономика мен қаржылық сауаттылықты дамыту; ғылыми- зерттеу әдістері саласындағы білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілік дайын болу; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
"Педагогикалық мамандыққа кіріспе" -алғашқы кіріспе кәсіптік-бағдарламалық педагогикалық пән болып табылады. Ол жүйелі сипатқа ие және психологиялық-педагогикалық пәндер циклін ашады және педагогика мен психологияның негізгі теориялық курстарымен логикалық тұрғыдан байланысты. Ұсынылған бағдарламада педагогикалық фактілер, құбылыстар, ұғымдар білім берудің жалпы көрінісін, студенттің педагогикалық білімге және жалпы педагогикалық қызметке құндылық қатынасын қалыптастыру үшін педагогикалық іс-әрекетті шолу мақсатында жан-жақты қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану
"Өзін-өзі тану" курсының бағдарламасы мынадай міндеттерді шешуге бағытталған: адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздерінің мазмұнын ашу, Студенттердің адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының негізгі идеяларына сәйкес тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыруға практикалық дайындығын дамыту, жалпыадамзаттық құндылықтарды түсінуге ықпал ету, болашақ мұғалімнің кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерін тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық әрекет
Курс студенттердің заманауи мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін түсінудің әртүрлі тәсілдерін талдауға, салыстыруға, жүйелеуге, сондай-ақ мұғалімнің педагогикалық қарым-қатынасы мен шығармашылығының ерекшеліктерін жан-жақты ашуға; педагогикалық қабілеттерін дамытуға; кәсіби құзыреттіліктің нақты дағдылары мен ептіліктерін қалыптастыру жолдарын көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
Осы курсты зерделеу шеңберінде білім алушылар кәсіби қызметті және әлеуметтік мінез-құлықты психикалық реттеу, өзін-өзі тану мәселелерінде білім деңгейін арттырады. Филогенездегі психиканың пайда болуы мен даму мәселелерін, сананың пайда болу гипотезасын, сананың құрылымы мен қасиеттерін, психиканың дамуының мәдени-тарихи теориясын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту педагогикасы
"Кәсіптік оқыту педагогикасы" пәні оқу пәні ретінде бейіндік білім беру модельдерін зерделейді. Кәсіптік білім берудің мазмұнын, базистік оқу жоспарының вариативтік бөлігінің ерекшеліктерін, педагогикалық технологияның мәні мен белгілерін; портфолионы; мектеп психологының кәсіптік бағдар беру жұмысын; кәсіптік білім беру мекемелерін басқаруды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пән дегеніміз-мазмұны: тіл және тілдің негізгі функциялары; сөйлеу формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвистикалық - психологиялық сипаттамалары; мәтін ауызша қарым-қатынастың жетекші бірлігі ретінде; мәтіннің негізгі белгілері; сөйлеудің функционалды-семантикалық түрлерінің сипаттамасы; сөйлеудің функционалды стильдері және олардың жалпы сипаттамасы; ғылыми стиль сөйлеу және оның жұмыс істеу шарттары; мәтін мен дискурстың коммуникативті міндеттері; кәсіби саладағы ауызша сөйлеу және сөйлеу мінез-құлық мәдениеті; іскерлік қарым-қатынас түрлері. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер кәсіби лексика мен терминологияны; кәсіби саладағы ауызша қарым-қатынастың ерекшелігін; ауызша және жазбаша қарым-қатынастың тілдік ерекшеліктерін; іскерлік қарым-қатынас пен іскерлік этикеттің ерекшеліктерін, тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қазақ (орыс) тілін қолдана білу; іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру және кәсіби тақырыптарда іскерлік әңгімелер жүргізу; жазбаша ресімдеу және қажетті ақпаратты беру; өз көзқарасын түсіндіру және алға қойылған ережелерді сыни тұрғыдан бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
Бұл курс оқушылардың даму физиологиясының жаратылыстану негіздерін, қоршаған ортамен бірлікте ағзаның даму негіздерін зерттейді.Денсаулықты қорғауға және нығайтуға, балалар мен жасөспірімдер денесінің функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамытуға және жетілдіруге бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дефектология
Пән студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психикалық дамуының жалпы және ерекше заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастырады ; жалпы, түзету және инклюзивті білім беру жағдайында балалардың осы санатымен оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін игеруге мүмкіндік береді; студенттерде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
"Педагогика" курсының бағдарламасы педагогиканың жалпы негіздері туралы білімді қалыптастыруға негізделген, онда педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, тәрбиенің мәні, тәрбие мақсаттары, балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты даму сипаттамасы, жеке тұлғаны қалыптастыру сипаты оқытылады; тәрбие процесінің теориялық негіздемесі, мазмұндық сипаттамасы, тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, әдістері, құралдары мен формалары, тәрбиенің жаңа технологиялары; оқушыларды оқыту процесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пән студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі, нормативтік және функционалдық грамматика, коммуникативтік құзыреттілікті игеру туралы тұтас түсінік қалыптастыру үшін қажетті біліммен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Салыстырмалы педагогика
Бұл курс салыстырмалы педагогиканы ғылым ретінде, оның пәні, міндеттері, мақсаты; ғылыми педагогикалық ойдың пайда болуы мен дамуы ретінде зерттейді. Салыстырмалы педагогиканың ғылыми мәртебесі мәселесіне заманауи тәсілдер, салыстырмалы педагогиканың әдістемесі мен әдістері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық құзыреттілік
Курс студенттердің қазіргі мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін түсінудің әртүрлі тәсілдерін талдауға, салыстыруға, салыстыруға, сондай-ақ мұғалімнің педагогикалық қарым-қатынасы мен шығармашылығының ерекшеліктерін ашуға; педагогикалық қабілеттерін дамытуға; кәсіби құзыреттіліктің нақты дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру жолдарын көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарында психологиялық қызметті ұйымдастыру
Білім алушылар білім беру ортасында психологиялық қызметті ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін білетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Tұлға психологиясы
Бұл бағдарлама жеке тұлғаны, оның психологиялық портретін талдау саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Осы бағдарлама бойынша алынған білім жеке тұлғаға психоанализ жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни және этникалық толеранттық негіздері
Пән діни және этникалық толеранттылық, діни және этникалық тарихты дамыту бойынша студенттердің мақсатты танымдық қызметін ұйымдастыру саласындағы білім жүйесін қалыптастырады. Мәдени аренада бар құндылықтарды, идеяларды шолуды, діндердің әлемдік канондарына қатысты компаративистік көзқарасты білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептен тыс тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында "мектептен тыс тәрбие" және "қосымша білім беру" ұғымдары қарастырылады, жүйеге жалпы сипаттама беріледі және мектептен тыс тәрбиенің өзекті мәселелері ашылады. Сондай-ақ, курсты оқу барысында студенттер қосымша білім беру ұйымдарының мақсаттары мен міндеттері, түрлері, олардың қызметтің қаржылық-экономикалық аспектісінде құқықтық және нормативтік қамтамасыз етілуі туралы түсінік алады; білім беру бағдарламаларын талдау, бағалау және құрастыру тәжірибесін алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пән менеджменттің ғылыми теория ретінде қалыптасуын зерттейді. Менеджерлік қызметтің мәні мен мазмұнымен, білім беру мекемелерін басқарумен таныстырады. Білім беру процесін басқару технологиясын құрудың негіздерін, менеджментті енгізудің тиімділігін және олардың критерийін мектептердің практикалық қызметіне зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясы
"Жалпы психология" курсы білім алушыларда психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, базалық категориялар, іргелі теориялар және психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаттығулардағы ойын әдістері
"Оқытудағы ойын тәсілдері" пәнінің курсы оқу процесінде ойын технологияларын қолдану түсінігін, пәні мен міндеттерін қарастырады. Оқытудағы дәстүрлі және инновациялық ойын педагогикалық технологияларының жіктелуі мен ерекшеліктерін ,ойын қызметінің рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-мәдени анимация және жастардың бос уақытын ұйымдастыру негіздері
"Әлеуметтік-мәдени анимация негіздері және жастардың бос уақытын ұйымдастыру" пәні "анимациялық қызмет" ұғымының пайда болу тарихын , анимациялық қызметтерді қолдану аясын зерттейді. Пәнді енгізу жастармен жұмысты ұйымдастыру бойынша мамандарды кәсіби даярлауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі педагог-психологтың құжат айналымы
Пәнді оқу барысында білім алушылар білім беру жүйесіндегі педагог-психологтың кәсіби қызметінің стандарттары мен нормативтерін айқындайтын құжаттар жиынтығы болып табылатын құжаттаманы білетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Практикалық психология (практикум)
Пән практикалық психологияның негізгі ұғымдарымен байланысты білім мен білік жүйесін қалыптастырады; әртүрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, іс-әрекетін диагностикалау әдістерін үйретеді; білім алушылардың жетістіктерін диагностикалауды жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады; студенттердің алған білімдерін практикалық қызметте пайдалану дағдыларын сіңіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Бұл курс білім беру саласына қатысты әлеуметтік психологияның негізгі мәселелерін, тұжырымдамалары мен әдістерін қарастырады. Оқушылар мен оқу топтарының жеке басының дамуын оңтайландыру бойынша феноменология, тарих, тұжырымдамалау қарастырылады. Курс әлеуметтік психолог ретінде болашақ кәсіби қызмет саласында білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
"Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсының бағдарламасы болашақ педагог-мұғалімнің оқушылармен сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және өткізуге теориялық-әдістемелік дайындығын көздейді, Мектептегі сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың міндеттерін, мазмұнын, формалары мен әдістерін бірігіп шешуге бағыттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның әлеуметтенуі: факторлық аспект
Пән жеке тұлғаның әлеуметтену факторларын-адамды белсенді әрекетке итермелейтін жағдайларды, белгілі бір жағдайларды зерттейді. Ол әлеуметтік нормаларды, тыйымдар мен мінез-құлық ережелерін игеру, белгілі бір әлеуметтік рөлдерді қабылдау, мәдени құндылықтар мен дәстүрлерді түсіну арқылы адамның қоғам құрылымына интеграциялану процесі ретінде жеке тұлғаны әлеуметтендіру туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық психологиясы
"Көшбасшылық психологиясы" курсының бағдарламасы студенттердің көшбасшылық туралы идеяларын қазіргі қоғамның құбылысы ретінде қалыптастырады. Білім алушылар көшбасшылық, билік, педагогикалық көшбасшылық теориясын зерттейді. Курс студенттердің көшбасшылыққа деген ынтасын қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патриоттық тәрбие
"Патриоттық тәрбие" курсының бағдарламасы студенттерге патриоттық тәрбие беру бойынша құзыреттерді қалыптастыруға, патриоттық тәрбиенің әдіснамасын, принциптерін, нысандары мен әдістерін білуге бағытталған. Оқу орнындағы патриоттық тәрбиенің мазмұны, жастарды халықтың жауынгерлік және еңбек дәстүрлеріне тәрбиелеу, оқушыларды сабақтан тыс уақытта және оқыту процесінде патриоттық тәрбиелеу, жастардың патриоттық тәрбиесін одан әрі жетілдірудің міндеттері мен мәселелері және оның тиімділігін арттыру жолдары зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этносаралық қатынас педагогикасы
"Ұлтаралық қарым-қатынас педагогикасы" курсы ұлтаралық қарым-қатынас проблемаларының заманауи алғышарттарын зерттеуге бағытталған. Ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеудің өзекті мәселелері, тұлғаның этникалық және этносаралық әлеуметтенуінің мәні ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
"Этнопсихология" курсы студенттерде этникалық психологияның тарихы мен қалыптасуы туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттердің теориялық және практикалық дайындығы қалыптасады, олардың этникалық және мәдениетаралық психология саласындағы ғылыми - зерттеу және психологиялық-практикалық (тренингтік) қызметті ұйымдастырудың дербес дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Риторика
Курс бағдарламасы гуманитарлық білім жүйесіндегі риториканың орны туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған, мәтінді (хабарламаны) құру және қабылдау бойынша риторикалық дағдыларды қалыптастырады, алған білімдерін психология саласындағы теориялық және практикалық қызметте қолданады, сөйлеуді білетін риториктің жеке басын қалыптастыруға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табыс психологиясы
"Табыс психологиясы" курсы табыс психологиясының пәнін, объектісін, әдістері мен негізгі бағыттарын зерттейді; студенттерде табысты адамдардың табысты мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтарын зерттейтін психологиялық ғылымның қолданбалы бағыты ретінде табыс психологиясы туралы білім жүйесін қалыптастырады, кәсіби қызметте өмірде жетістікке жетудің әдістері мен тәсілдері туралы түсінік береді. Табыс психологиясының қалыптасу тарихын, табыстың әлеуметтік-психологиялық ресурсы ұғымдарын, табыстың психофизиологиялық, әлеуметтік-мәдени, экономикалық, практикалық әлеуетін, педагогикалық табысы мен оның ерекшеліктерін, табысты қарым-қатынастың негізгі әдістерін, табысты өзін-өзі таныстыру техникасын пысықтауды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Соционика
Соционика-бұл ақпараттық метаболизм түрлері және олардың арасында пайда болатын типтік қатынастар туралы ғылым, оның барысында социониканың тақырыбы мен тарихы, социотиптердің іскерлік қасиеттері, ақпараттық аспектілер мен коммуникативті функциялар, тұлғаның әлеуметтік моделі, кіші түрлері мен мінез-құлық модельдері зерттеледі. Қызметкерлердің типологиялық қасиеттерін ескере отырып басқару, теңдестірілген ұжымды қалыптастыру мәселелері қаралды. Социониканың өмірлік және кәсіби мәселелерді шешудегі рөлі, қауымдастықтың (ұйымның) әлеуметтік моделі көрсетілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
"Арнайы психология" пәні психологиялық патологияның әртүрлі түрлері, түзете оқытудың негізгі бағыттары мен әдістері, түзету жұмысының ерекшеліктері туралы түсінік береді; психикалық дамудың бұзылуы туралы білім; арнайы бағдарлама жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика және психология негіздері
Бұл пән арнайы педагогика мен психологияның негізгі категорияларын зерттейді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу, тәрбиелеу және дамыту ұғымы жеке тұлға мен қызметті қалыптастырудың, білімді, дағдыларды беру мен игерудің, оларды өмір мен жұмысқа дайындаудың негізгі құралы ретінде анықталады. АББ бар балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері, түзету және өтемақы ұғымдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық педагогика
"Халықтық педагогика" курсының бағдарламасы халықтық педагогиканың әдіснамалық негіздерін, этнопедагогиканың пәні мен объектісін, оның принциптерін, міндеттерін, функцияларын зерттейді. Халықтық педагогиканың негізгі ұғымдарымен таныстырады: этникалық тәрбие, этникалық оқыту, ұлт, этнос және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны, этнопедагогиканың басқа ғылымдармен байланысы: этнопсихология, философия, этнография, этнософия.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гендерлік психология
Пән жыныс пен гендерлік ұғымға қатысты психологиялық аспектілерді, сонымен қатар осы факторлардың адамның жеке басына, мінез-құлқына, ойлау қабілетіне және эмоцияларына әсерін зерттеуді қамтиды. Осы курс аясында ерлер мен әйелдер арасындағы айырмашылықтар мен ұқсастықтар, сондай-ақ әлеуметтік-мәдени, биологиялық және психологиялық факторлардың гендерлік рөлдер мен сәйкестікті қалыптастыруға әсеріне талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Курстың бағдарламасы студенттердің педагогикалық шеберлік туралы педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, педагогикалық шеберліктің қалыптасуының негізі ретінде кәсіби-педагогикалық қызмет туралы; педагогикалық инновация педагогикалық қызметке жаңалық ретінде түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы оқыту мен тәрбиелеу мазмұны мен технологиясындағы өзгерістерді, білім беру сапасын арттыруға бағытталған педагогика мен психологияда ақпараттық технологияларды белсенді қолдануды зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәңгілік ел
"Мәңгілік Ел" пәні жоғары білікті, интеллектуалды дамыған, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау арқылы Қазақстан Республикасының жаңа әлеуметтік-мәдени жағдайларына сұранысқа ие болашақ мамандардың санасы мен қызметінде ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, зияткерлік әлеуеттің және жаңа қазақстандық патриотизмнің жоғары деңгейін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолжазбамен жұмыс істеу әдістемесі
Курсты оқу білім алушыларға психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері негіздері, әдістер мен диагностиканың жіктелуі туралы білім береді; қолданылатын әдістемелерге, деректерді статистикалық өңдеуге, экспериментке қойылатын талаптар ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-терапия
Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар арт-терапияның теориялық және практикалық негіздерін меңгереді, өнер және көркемдік қызмет саласында жеке тұлғаның шығармашылық әлеуетіне ие болады; адамның психоэмоционалды жағдайын жақсартудағы олардың рөлін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
ББұл курс педагогиканы оқыту әдістемесін, педагогиканы оқыту процесінде диагностика мен бақылауды қолдануда білім мен дағдыларды қалыптастырады. Теориялық және практикалық негіздерді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Пән ғылыми зерттеулерге , ғылыми – зерттеу жұмысының кезеңдеріне, әдіснамасы мен әдістеріне қатысты мәселелерді қарастырады. Философиялық және жалпы ғылыми әдістермен , ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конфликтология
"Конфликтология" курсы қақтығыстардың себептерін қарастырады. Жанжалдардың типтік белгілері мен ерекшеліктері анықталды, жанжалдардың әртүрлі түрлерін түзетудің практикалық әдістері ұсынылды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеуді жоспарлау
Курсты оқу кезінде студент психологиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың формалары, әдістері, әдістері мен принциптері туралы білім алады; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейропсихология
Курсты сәтті аяқтаудың шарттары: негізгі ұғымдар, нейропсихологияның әдіснамалық негіздері, нейропсихологиялық факторлар, мидың жергілікті зақымдануының негізделген белгілері мен синдромдары туралы ілімдер туралы жалпыланған білім; жоғары психикалық функциялардың бұзылуына талдау жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі сендіру коммуникациясының проблемаларымен таныстырады. Қарым-қатынас психологиясының негізгі бағыттарының мазмұнын ашуға, кәсіби және психологиялық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Студенттерді қарым-қатынас психологиясының негізгі әдістері мен құралдарымен, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастырумен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру
"Коммуникативті дағдыларды қалыптастыру" пәні коммуникацияның теориялық негіздерін қарым-қатынас процесі ретінде зерттейді. Курс сонымен қатар коммуникативті құзыреттілікке байланысты практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Бұл пән теориялық-әдіснамалық негіздерді , Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуын, мүмкіндігі шектеулі баланың құқықтары жөніндегі нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттарды зерделейді. Инклюзивті педагогика мазмұнының негіздерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі әртүрлі бұзушылықтары бар балаларды инклюзивті оқытудың мазмұндық және әдістемелік негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі буллингтің алдын алу
Пән мектеп ортасында буллингтің (қорқытудың) алдын алу және онымен күресу әдістерін зерттеуді және әзірлеуді қамтиды. Бұл курс қауіпсіз және қолдау көрсететін білім беру ортасын құруға, сондай-ақ оқушылар арасындағы зорлық-зомбылықты азайтуға бағытталған стратегияларды әзірлеуге, қорқыту жағдайында тиімді түрде алдын алу және араласу үшін студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыруға және білім беру процесінің барлық қатысушылары үшін қауіпсіз және сыйластыққа негізделген мектеп атмосферасын құрудың маңыздылығы туралы ақпаратты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психокоррекциялық жұмыстың негіздері
"Психокоррекциялық жұмыс негіздері" курсы практикалық психологтың қызметі туралы білім береді. Пәнді оқу нәтижесінде психокоррекциялық жұмыстың нормалары, принциптері, психокоррекциялық бағдарламалар, әртүрлі жастағы психологиялық түзету ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тұлға психологиясының мәселелері
Пән жеке тұлғаны зерттеу объектісі, тұлға психологиясын зерттеу және бағалау мәселелері, Зерттеу стратегиялары, тұлғаның теориялық тұжырымдамалары, тұлғаның дамуы мен қалыптасуы ретінде зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
"Жастар әлеуметтануы" курсы әлеуметтанудағы жастар мәселелерін зерттеудің түбегейлі әртүрлі тәсілдерімен танысу үшін қажет. Жастардың құндылық-нормативтік жүйесін қалыптастыру процестерін, оны әлеуметтендірудің экономикалық, саяси және әлеуметтік-мәдени жағдайларын ғылыми талдау қазіргі жағдайда практикалық қолданудың үлкен өрісіне ие: мемлекеттік жастар саясаты, әлеуметтік даму бағдарламалары және осы жас тобының әлеуметтік мінез-құлқын реттеу саласында шешімдер қабылдау кезінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отбасы тәрбиесінің негіздері
Пән отбасының негізгі міндеттерін, отбасылық тәрбиенің принциптері мен ережелерін қарастырады. Отбасылық жанжалдарға, отбасы түрлеріне, отбасын зерттеу әдістеріне анықтамалар берілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық кеңес беру
Пән отбасы мен балалық шақтың әлеуметтік институтын зерттеуге бағытталған; отбасылық қатынастардың әлеуметтік-психологиялық моделі туралы білімді, отбасылық дағдарыстар мен ата-аналық қатынастарды психологиялық-педагогикалық түзету дағдыларын қалыптастырады; отбасылық тәрбиенің түрлерін, отбасылық кеңес берудің негізгі принциптері мен модельдерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы өмірінің этикасы мен психологиясы
Осы пән аясында студенттер отбасылық өмірдің этикасы мен психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін оқып, ҚР-дағы отбасылық қатынастарды реттеудің нормативтік-құқықтық негіздерімен танысады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Пән өсіп келе жатқан адамның оқу және тәрбиелеу процесінде оның психикалық дамуы мен жеке басының қалыптасу заңдылықтарын зерттейді, сонымен қатар кәсіби педагогикалық іс-әрекетте қажетті тәжірибеге бағытталған дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
"Психологияны оқыту әдістемесі" курсы ЖОО-да психологияны оқытуда оқытуды ұйымдастыру формаларын, оқу сабағында сәттілік жағдайын құру алгоритмін құруды, авторлық дамытушы дидактикалық әдістерді әзірлеу мен енгізуді, оқытудың белсенді әдістерін қолдануды анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицид психологиясы
Оқу процесінде студенттерде "суицид" құбылысы, суицидтік мінез-құлықтың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы түсінік қалыптасады, сондай-ақ психологиялық көмек көрсету үшін қажетті дағдылар қалыптасады; суицидогендік дағдарыс жағдайында психотерапиялық көмектің негізгі әдістерін білетін болады; қазіргі суицидологиядағы негізгі ғылыми-психологиялық ұғымдар жүйесін меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Когнитивтік психология
"Когнитивті психология" пәнін зерттеу-бұл студенттердің негізгі теориялық ұғымдарды, психологиялық заңдылықтар мен когнитивті процестердің даму механизмдері туралы білімдерін игеруге бағытталған психологияның бөлімі. Курстың негізгі бағыты студенттерді когнитивті психологияның негізгі бағыттарымен таныстыру; когнитивті психологияда қолданылатын негізгі әдістер мен әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кіші мектеп оқушысы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Бұл пән бастауыш сынып оқушысының жеке басының психологиялық-педагогикалық диагностикасының пәнін, объектісін, тарихы мен міндеттерін зерттейді; психологиялық-педагогикалық жұмысты жоспарлаумен, бағдарламаларды құрастырумен, нақты диагностикалық міндеттерді қоюмен, кәсіби-этикалық стандарт қағидаттарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты -білім беру үрдісінде заманауи цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті (ЖИ) зерделеуді, оқытудың сапасы мен тиімділігін арттыру мақсатында қолдану әдістерін меңгеруді қарастыру болып табылады. Курс цифрлық платформалармен және жасанды интеллект жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ білім беруді цифрландырудың педагогикалық, әдіснамалық және этикалық аспектілерін түсінуге бағытталған. "
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамасы
"Жастар әлеуметтануы" курсы әлеуметтанудағы жастар мәселелерін зерттеудің түбегейлі әртүрлі тәсілдерімен танысу үшін қажет. Жастардың құндылық-нормативтік жүйесін қалыптастыру процестерін, оны әлеуметтендірудің экономикалық, саяси және әлеуметтік-мәдени жағдайларын ғылыми талдау қазіргі жағдайда практикалық қолданудың үлкен өрісіне ие: мемлекеттік жастар саясаты, әлеуметтік даму бағдарламалары және осы жас тобының әлеуметтік мінез-құлқын реттеу саласында шешімдер қабылдау кезінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Суицидология негіздері
"Суицидология негіздері" пәні зорлық-зомбылықтың негізгі формалары туралы тұтас түсінік қалыптастырады, суицидке дейінгі жағдайлардың пайда болу себептерінің психологиялық білімдері мен теориялық негіздемелерін қолдану саласын қарастырады және әлемдегі суицидтік мінез-құлық проблемаларымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Суицидологияның психологиялық-педагогикалық аспектілері
Курс студенттерде суицидтік мінез-құлық туралы әлеуметтік құбылыс ретінде, балалар мен жасөспірімдерде суицидтік ниеттер мен әрекеттерді тудыратын жеке психологиялық факторлар мен дағдарыстық жағдайлар туралы ғылыми идеяларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
"Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы" курсы тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін зерттеуге арналған; бакалаврларды психологиялық-педагогикалық диагностиканың заманауи әдістері мен әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ювеналды психологиясы
"Ювеналды психология" пәні маңызды жағдайларда балалар мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері мен проблемалары туралы сұрақтарды қарастырады; ювеналды психологияның пайда болу тарихы, міндеттері, ювеналды психологияның әдіснамалық принциптері, ювеналды психологиядағы тұлғаны зерттеу әдістері: бақылау әдісі, сауалнама, сұхбат әдісі, эксперимент әдісі, өмірбаяндық әдіс, мазмұнды талдау әдісі, психологиялық диагностика әдістері: сот-психологиялық сараптама әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) пәндер саласында базалық білімді меңгеру, Педагогика және психология саласындағы педагогикалық процестің даму заңдылықтары туралы түсінікке ие болу;
- мәтіннің құрылымдық-семантикалық ұйымдастырылуын талдай білу; тілдің жазбаша және ауызша формаларын(тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу); хореографиялық пәндердің педагогикалық негіздерін оқытудың теориясы мен әдістемесін; дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін қолдану
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологиялық ғылымдар ұғымдары мен санаттарын меңгеру; мәтіндермен өз бетінше жұмыс істеу әдістемесін қолдану; рөлдік ойындарға қатысу; діни және этникалық толеранттылықтың категориялық-тұжырымдамалық аппаратын анықтай білу; олардың құзыреттерін меңгеру.
- таным әдістерін, тіршілік қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың заңнамалық және нормативтік-техникалық актілерін білу және қолдану; балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді білу. Кәсіпкерлік қызметтің мәнін, шарттары мен түрлерін, сыбайлас жемқорлықтың алдын алу тетіктерін айқындау; Педагогтің кәсіби-тұлғалық қалыптасуының негізгі бағыттарын тәжірибе жүзінде қолдану; педагогикалық кәсіптің гуманистік функциясын іске асыру.
- тарихи-психологиялық, педагогикалық үрдістің негізгі қағидаттарын білу, тұлғаның қалыптасуының шарттары мен биологиялық, психологиялық факторларын анықтауға талдау жасау, жалпылау және синтез әдістерін; практикалық кәсіби қызметте педагогика мен психологияның теориялық ережелерін қолдана білу
- кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және бейіндік білім берудің әртүрлі модельдерін таныстыру, педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық процестің теориясын, практикасы мен технологиясын, білім берудегі менеджментті түсіндіру; алған білімдерін практикада қолдану ; критериалды бағалауды қолдану.
- халықтық педагогика бойынша теориялық білімді талдау және оларды практикалық қызметте қолдану; жеке тұлғаны әлеуметтендірудің әлеуметтік-психологиялық мәселелері бойынша практикалық жұмыстың негізгі жағдайларын жасауды қамтамасыз ету; мамандық, жұмыс орны мен мамандықты таңдау тәжірибесінде жеке тұлғаның әлеуметтенуі мен әлеуметтенуі туралы білімді пайдалану; жеке тұлға мен топтың әлеуметтік диагностикасын қолдану.
- Педагогикалық шеберлік дағдыларына ие болу; кәсіби қызметте жаңа технологияларды қолдану; табыс психологиясы шеңберінде диагностикалық және түзету жұмысының дағдыларын дамыту; этноформациялаушы, азаматтық, жалпыұлттық құрамдас бөліктер контекстінде"Мәңгілік Ел" ұлттық идеясының мәнін түсіндіру; көпшілік алдында сөйлеуге дайындықта сөйлеу туралы іргелі ілім ретінде риториканың негізгі ережелерін қолдану.
- Қазақстандағы арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қазіргі заманғы проблемаларын талдау; этнопедагогика материалдарын оқу-тәрбие үрдісіне енгізу; психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас жасаудың кәсіби дағдыларын дамыту; дау-жанжалдық мәселелерді қазіргі заманға сай реттеу.
- Педагогиканы оқыту практикасында теориялық білімді жүзеге асыра білу; жастармен әлеуметтік-мәдени анимация мен мәдени-демалыс қызметінің негізгі ұғымдарын тұжырымдай білу; оқытуда ойын технологияларын таңдап, практикада қолдана білу; зерттеудің ғылыми аппаратының элементтерін анықтай білу
- Психологияны оқыту әдістемесін қолдана білу, эксперимент пен зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау; түзету жұмыстарының әдістері мен әдістерін таңдау, арттерапия, ойын терапиясы, ертегі терапиясы, құм терапиясы элементтерін қолдану; ювеналды психологияны білу; тәуекел жағдайында шешім қабылдау.
- мектептердегі педагогикалық процестің ерекшеліктерін, білім берудегі инновациялық қызметтің негізгі ұғымдары мен технологияларын білу; психологияның қазіргі жағдайын талдау, практикалық мәселелерді шешуге бағдарлау; отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері мен стильдерін сипаттай білу.
- Экономика және құқық, қаржылық сауаттылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, экология және тіршілік қауіпсіздігі, тұрақты даму саласына қатысты білімдерді игеру, кәсіпкерлік дағдыларының, ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, ақпараттық- коммуникациялық технологияларды, сонымен қатар жасанды интеллекттің мамандандырылған технологияларын қолдану.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)