6B01101 Педагогика және психология в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тиімді психологиялық-педагогикалық жобалауда, инновациялық білім беру процесін ұйымдастыруда және сүйемелдеуде кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін "Педагогика және психология" бағыты бойынша бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Оқытылатын мәселелер: академиялық жазу түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Оқытылатын мәселелер: әлеуметтік психология – ғылым ретінде; адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекеттерінің заңдылықтары; адамдардың әлеуметтік топтарға қосылуы; әлеуметтік топ түрлері; тұлғаның әлеуметтенуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі жағдайларды, құбылыстарды, эффектілер мен феномендерді әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын меңгеру; қақтығысты жағдайларды шешу, топ жұмысын ұйымдастыру, әлеуметтік ықпал ету түрін анықтау үшін әлеуметтік психология әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджмент және басқару
Оқытылатын мәселелер: теория, технология, мәні, ерекшеліктері, негізгі ұғымдар, мақсаттар, міндеттер, функциялар, жүйені құраушы факторлар, сапа критерийлері, білім беру ұйымдарындағы педагогикалық менеджменттің әдіснамалық көзқарастары, білім беру сапасы және ғылыми басқарудың нәтижелері; білім беру жүйесін басқарудың мемлекеттік және қоғамдық сипаты. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру менеджменті саласындағы теориялық және практикалық білімдер мен дағдыларды қалыптастыру; білім беру ұйымын басқаруда әдістер мен тәсілдерді тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Оқытылатын мәселелер: жалпы және жас ерекшеліктері психологиясының пәні, міндеттері және әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы мен ерекшеліктері; негізгі теориялар, принциптер, мәселелер, жас кезеңдері, психикалық қасиеттер, тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы және жас ерекшеліктері психологиясының негіздерін, психикалық процестердің ерекшеліктері мен заңдылықтарын, даму кезеңіндегі тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; психологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру; тұлғаны дамыту стратегиялары мен құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 7
-
Педагогика
Оқытылатын мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері, функциялары, категориялық аппараты; дидактикалық концепциялар, принциптер, оқу түрлері мен құралдары; тәрбие мәні, түрлері, білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; отбасы тәрбиесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиенің теориялық негіздерін, дидактика принциптерін және оларды жүзеге асыру тәсілдерін білу; оқу мен тәрбие бағдарламаларын талдау және әзірлеу дағдылары; ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау; алынған педагогикалық білімдерді практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Оқытылатын мәселелер: жас ерекшеліктері анатомиясы, физиологиясы және балалар гигиенасының пәні; балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; балалар гигиенасының негіздері; денсаулықты сақтау және нығайту жөніндегі гигиеналық нормалар; қоршаған ортаның балалар денсаулығына әсерінің ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: баланың организмінің құрылымы мен функцияларының ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру; баланың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру; қоршаған ортаның факторларының балалар денсаулығына әсерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Оқытылатын мәселелер: жасанды интеллекттің (ЖИ) рөлі мен мүмкіндіктері; Машиналық оқыту технологиялары және оларды кәсіби қызметте қолдану; чат-боттар мен виртуалды көмекшілерді пайдалану; ЖИ қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері; үлкен деректерді талдау және адаптивті технологиялар; кәсіби қызметтегі ЖИ даму перспективалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасанды интеллект технологияларын кәсіби қызметте пайдалану дағдылары; зияткерлік жүйелерді қолдану қабілеті; деректерді талдау қабілеті; ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін сыни тұрғыдан түсіну; автоматтандыру құралдарын игеру; ЖИ пайдаланатын чат-боттармен, виртуалды көмекшілермен және платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; кәсіби қызметте ЖИ қолданудың құқықтық және этикалық нормаларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қолдау
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреттері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ЕБҚ) балаларға тьюторлық қолдауды ұйымдастыру кезеңдері; ЕБҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; инклюзивті білім берудің педагогикалық жағдайлары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызметтің негізгі сипаттамаларын білу; ЕБҚ бар балалармен түзету-дамыту жұмысының дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру барысында интеграцияны жүзеге асыру; кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Big Data Management [minor]
Оқытылатын мәселелер: Big Data Management – басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; үлкен деректердің техникада, экономикада және күнделікті өмірдегі рөлі; Big Data Management қолдану салалары; үлкен деректердің техникасы мен технологиялары; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу әдістері; ассоциативтік ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректер технологиялары мен құралдары; Storm – ағындық деректерді өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: «үлкен деректер» ұғымының негізгі түсініктерін меңгеру; үлкен көлемдегі деректерді басқару дағдылары;үлкен деректерді қолдана отырып интеллектуалды және Smart-қосымшаларды әзірлеу қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиация негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік құқықтық актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың) қатысуымен келіссөздерді ұйымдастыру бойынша теориялық білімдер. Қалыптастырылатын құзыреттер:алынған білімдерді одан әрі кәсіби қызметте қолдану қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық және психологиялық негіздері; инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, оның жағдайлары, үлгілері мен формалары; инклюзивті білім беру үдерісін оңтайландыруға арналған психологиялық тәсілдер; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда коррекциялық-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі ұғымдық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Салауатты өмір салтының негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік қатынасы; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Оқытылатын мәселелер: әлеуметтік педагогиканың мәні, мазмұны, объектісі, пәні, негізгі категориялары, принциптері, функциялары, міндеттері, құрылымы, әдістері; әлеуметтік педагогиканың ғылым ретінде және практика ретінде принциптері; принциптердің негізгі талаптары; принциптер арасындағы байланыс. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік педагогика негіздерін білу; әлеуметтік қорғау, әртүрлі категориядағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық қызметтің негізгі әдістері мен формаларын меңгеру; балалар мен жастардың өмірін ұйымдастыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру, қоғамда социализация жағдайында олардың өмір тіршілігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Денсаулық психологиясы
Оқытылатын мәселелер: денсаулық психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, қазіргі психологиялық ғылымдағы орны, денсаулық психологиясының өзекті мәселелері, әдістері мен тәсілдері, физикалық, психикалық, рухани және әлеуметтік денсаулық; салауатты психиканың қалыптасуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: денсаулық психологиясының қолданбалы мәселелері туралы түсінік қалыптастыру, денсаулық психологиясының тұжырымдамалық негіздерін қолдану, салауатты психиканы қалыптастыру, оның қызметін қолдау, физикалық, психикалық, рухани және әлеуметтік денсаулықты сақтау, насихаттау және оның бұзылуының алдын алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Креативті ойлау психологиясы [minor]
Оқытылатын мәселелер: психологиялық феномендер, категориялар, психиканың заңдылықтарын зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық үдерістің механизмдері, креативті тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адамның өміріндегі орны мен рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: креативті ойлау қабілетін дамытуға арналған психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметте креативті рефлексия дағдыларын меңгеру; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдыларын игеру; шығармашылық әдістемелерді кәсіби қызмет барысында ұжым мүшелеріне жеткізу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: мектепте тәрбие жұмысын жүргізу; сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының мазмұны мен әдістемесі; білім беру ұйымдарында оқушылармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: тәрбие теориясының ғылыми негіздері мен ұғымдары туралы түсінік қалыптастыру; балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; мектепте тәрбиені әдістемелік басқару дағдыларын қалыптастыру; тәрбиенің әртүрлі жүйелерін және теорияларын талдау қабілетін дамыту; балаларды тәрбиелеудің қазіргі заманғы технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Оқытылатын мәселелер: педагогикалық шеберлік, педагогикалық мәдениет компоненттерінің мәні мен мазмұны; педагогикалық эрудиция және құзыреттілік; педагогикалық техника; педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық этика мен тактика; педагогтің өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби шеберлігін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті; білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру қабілеті; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылға дайындығы; білім беру бағдарламаларын жобалау қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Оқытылатын мәселелер: психодиагностика мәселесінің тақырыбы, мақсаты, міндеттері; гипотезаны тұжырымдау,гипотезаны тексеру әдістерін таңдау және психологиялық диагноз қою; адамдардың психикалық құбылыстары мен психологиялық ерекшеліктері; психодиагностиканың негізгі әдістері және алынған нәтижелерді түсіндіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: диагностика әдістерін әзірлеу және қолдану кезеңдерін білу; диагностикалық әдістерді құрастыру және сынақтан өткізу дағдылары; тұлғаның жеке ерекшеліктерін тану, бағалау және өлшеу дағдылары; шамаларды өлшеуге арналған құралдарды қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Оқытылатын мәселелер: практикалық психологияны қолдану саласы; жалпы білім беретін ұйымдардағы практикалық психологтың кәсіби қызметі; практикалық психологтың әртүрлі кәсіби қызмет түрлерін жүргізу әдістемелері мен тәсілдері, оның нәтижелерін бағалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: кеңес беру процесінің кезеңдері мен рәсімдерін білу; мектепте, отбасында психологиялық кеңес берудің әдістері мен принциптерін меңгеру; психологтың психокоррекциялық және дамытушылық жұмысының мазмұнын білу; практикалық психологтың кәсіби қызметінің әртүрлі түрлерін жүзеге асыруға арналған әдістемелер мен тәсілдерді қолдана білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 7
-
Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдар, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдері, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздері, радиациялық бақылау әдістері және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
JavaScript сценарий тілі [minor]
Оқытылатын мәселелер: JavaScript скрипт тілінің синтаксисі және оны интернет-қосымшаларды бағдарламалауда тиімді пайдалану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және осы тілді интернет-қосымшаларды бағдарламалау міндеттерін шешуде практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін пайдалана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар жасаудағы дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Оқытылатын мәселелер: психологиялық кеңес беруге кіріспе; психологиялық кеңес берудің мақсаттары, міндеттері, түрлері, тиімділік шарттары; психологиялық кеңес беру жұмысын ұйымдастыру; психологиялық кеңес беруді дайындау және жүргізу; психологиялық кеңес беру техникасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: психологиялық кеңес берудің практикалық негіздерін білу; психологиялық көмектің қарапайым дағдыларын игеру; кеңес берудің психотехникалық әдістерін, кеңес беру процесінің ұзақтығы мен тиімділігін анықтау тәсілдерін қолдана білу; психологиялық кеңес беруді, оның кезеңдері мен рәсімдерін дайындау және жүргізу дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 7
-
Стресс психологиясы
Оқытылатын мәселелер: стресс психологиясы, стресстің түрлері, сипаты, негіздері, формасы, әдістері, стресстік жағдайлар, психокоррекциялық жұмыс, стресстің алдын алу және профилактикалық шаралар. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі психокоррекциялық шаралар туралы негізгі білімдер қалыптастыру, психологиялық араласудың мақсаттарын анықтау және қажетті ақпаратты талдай білу дағдыларын дамыту, стресстік жағдайларда мінез-құлықты жеңу стратегияларын меңгеру, стресстік жағдайларда тұлғадағы теріс өзгерістерді диагностикалау және кеңес беру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Креативті психология
Оқытылатын мәселелер: креативті психологияның мақсаттары мен міндеттері; К.К. Платоновтың креативті зерттеуі; Дж. Гильфордтың шығармашылықты тестілеу әдістері; адамның шығармашылық қабілеттері; психологиялық шығармашылық механизмдері; креативті психологияның дамуы, интеллектуалды және шығармашылық қабілеттер; адамның қабілеттерінің дамуы, табиғаты, қалыптасуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: шығармашылық процесінің теориялық негіздерін білу; әдістер, тәсілдер және психотехникалар туралы білім; кәсіби және өмірлік жағдайларда стандартты емес тапсырмаларды шешу дағдыларын қалыптастыру; командалық шығармашылық жұмыс дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Медиация психологиясы
Оқытылатын мәселелер: медиация психологиясының объектісі, пәні, міндеттері мен негіздері; медиация психологиясына кіріспе; медиация психологиясының негізгі ұғымдары мен принциптері; медиация психологиясын қолданудың ерекшеліктері; медиаторларды дайындау ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: медиация психологиясының негізгі ұғымдарын, қақтығыстың табиғатын, оның құрылымы мен түрлерін, оған әсер ететін факторларды, медиация жүргізудің ерекшеліктерін білу; қақтығыстармен жұмыс істеудің мүмкін тәсілдерін меңгеру; қақтығыстардың алдын алу, оларды шешу және басқаруды қамтамасыз ететін жағдайлар мен технологияларды білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Php тілінде веб-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Оқытылатын мәселелер: Веб-қосымшаларды бағдарламалауға арналған Php бағдарламалау тілі; веб-сайттар әзірлеуге арналған Php тілінің функциялар жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білімдер; Php тілін веб-қосымшаларды сценарийлеуде қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Психосоматика [minor]
Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Нанотехнология[minor]
Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, Биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: наноматериалдардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасында байланыс жасай білу, олардың құрылымы мен қасиеттері бойынша анықтамалық материалдарды қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Психодигностика негіздері
Оқытылатын мәселелер: психологиялық диагностика тарихы мен бастаулары; психодиагностикаға кіріспе; жас ерекшелігіне байланысты психодиагностика; психодиагностика әдістері; тестілеу және сауалнама әдістері; жетістік және үлгерімді тексеру тесттері; мотивация, қызығушылықтар, тұлғалық құндылықтар, психодиагностикадағы қондырғылар. Қалыптастырылатын құзыреттер:психодиагностикадағы негізгі міндеттерді анықтау, сәйкес психодиагностикалық құралдарды таңдау, психодиагностикалық зерттеу жүргізу, алынған нәтижелерді жас ерекшелігіне сәйкес интерпретациялау және талдау дағдылары; психодиагностикалық әдістерді психодиагностикалық тексеру жүйесінде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: психологияны оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері, мазмұны, принциптері мен әдістері, қазіргі заманғы оқыту тәжірибесі; психологиялық білім берудің мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру және психология пәнінен өткізілетін оқу сабақтарының түрлері; психология пәнінің оқытушысының кәсіби даярлығы мен қызметі. Қалыптастырылатын құзыреттер: психология туралы білім, оқу сабақтарының түрлері мен психологиялық пәндерді оқыту әдістемелері туралы түсінік; психологиялық пәндерді оқыту бойынша практикалық дағдыларды игеру; психология оқытушысының кәсіби қызметінде психологиялық өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Гендерлік психология
Оқытылатын мәселелер: гендердің әлеуметтік-психологиялық түсінігі; балалар мен ересектерде моторика және гендерлік психология тұрғысынан қарастыру; психомоториканың жылдамдығы, дәлдігі және жаттығулары; гендерлік айырмашылықтарды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: гендерлік психология үшін қажетті теориялық негіздер, практикалық дағдылар мен қабілеттерді білу; жыныс факторын, жас кезеңдері мен даму дағдарыстарын ескере отырып, адамның жұмыс істеу ерекшеліктерін анықтау дағдылары; психологиялық қызметте гендерлік талдау әдістері мен технологияларын қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
-
Психокоррекциялық және психопрофилактикалық жұмыстың негіздері
Оқытылатын мәселелер: психокоррекция және психопрофилактика — психологиялық көмек жүйесінің құрамдас бөліктері ретінде; негіздері, ұғымы, мақсаттары, міндеттері, принциптері, түрлері, психопрофилактика мен психокоррекциядағы психолог пен клиенттің көзқарастары; психокоррекциялық кешен; арттерапевтік әдістері коррекциясы; психологиялық коррекция әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: психопрофилактикалық және психокоррекциялық жұмыстардың мәнін түсіну, психикалық дамудың негізгі ауытқуларын талдай алу қабілеті; нақты психологиялық мәселелерді шешуде коррекциялық жұмыс әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Этнопсихология
Оқытылатын мәселелер: этнопсихологияның мақсаттары, міндеттері, объектілері, негізгі ұғымдары; психологиялық бағыттар мен теориялар; қазіргі заманғы психологиялық теориялар және этникалық пен тұлғалық ерекшеліктерді қолданбалы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі әлемдегі этнопсихологиялық білімдер; халықтардың этнопсихологиялық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу дағдылары, олардың ұлттық психологиясын анықтау және психологиялық сипаттамаларын жасау; этникааралық қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің дамуын болжау және мониторинг жүргізу дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
-
Педагогикалық психология
Оқытылатын мәселелер: педагогикалық психологияның пәні мен мақсаттары; оқытушылардың мотивациясы, педагогикалық қабілеттері; педагогтың тұлғалық психологиялық ерекшеліктері; оқушылардың педагогтарды қабылдауы мен түсінуі; оқу-тәрбие процесін психолого-педагогикалық сүйемелдеу; оқытушының жұмысында белсенді формалардың элементтері. Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогика мен психология ғылымының сипаттамаларын білу; алынған мәліметтерді педагогикалық үдерісті құруда қолдана білу; педагогикалық өзара әрекеттестікті ұйымдастырудың оңтайлы жолдарын анықтау; оқу-танымдық үдерісте жаңашыл енгізілімдерді тиімді пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика және психология негіздері
Оқытылатын мәселелер: арнайы педагогика және психология дербес ғылым салалары ретінде; даму бұзылыстар: классификация мәселелері, көріністері, аспектілері; даму аномалиялары: қимыл-қозғалыс аппаратының бұзылуы, мінез-құлық, эмоционалды бұзылулар, психикалық аурулардың алғашқы көріністері; балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудің диагностикасы мен ұйымдастырылу негіздері; психологикалық кеңес беру ұйымдастыру және мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: әдістерді, нысандарды және техникаларды қолданудың ерекшеліктерін білу; балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету дағдыларын меңгеру; тұлғаның психологиялық зерттеуін жүргізу бойынша практикалық дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесіне кіріспе; әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудағы әдістер мен формалар; педагогикалық бақылаудың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби педагогикалық білім беру ұйымдарында педагогиканы оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері, принциптері, мазмұны, әдістері, формалары мен құралдары туралы білім мен түсінікке ие болу; білім беру үдерісін қамтамасыз ету үшін әдістемелік құралдарды іріктеу және анықтау дағдылары мен біліктерін меңгеру; педагогикалық қызмет барысында белсенді оқыту әдістерін қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Дефектология негіздері
Оқытылатын мәселелер: дефектологияның объектісі, пәні, міндеттері, ұғымдары; арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалардың сипаттамасы, отбасымен жұмыс; ақыл-ой дамуы, сөйлеу, қимыл-қозғалыс аппараты, мінез-құлық, сенсорлық бұзылулары мен күрделі кемістіктері бар балаларды оқыту ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларды дифференциалды және интеграцияланған оқыту ұғымын қалыптастыру; арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму бұзылыстарының негізгі классификацияларын білу; арнайы педагогика ұғымдарын қолдана білу, арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалармен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Оқытылатын мәселелер: психологиядағы эксперименттік әдістің даму тарихы; психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздері, оны ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері; психологиялық экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: эксперименттік зерттеулер жүргізу теориясы мен практикасы туралы білім; психологиялық зерттеулердің негізгі теориялық-эмпирикалық әдістерін білу; тұлғаның психологиялық сипаттамасын талдау, тұлғаның психикалық құбылыстарын талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру; психологиялық зерттеулерді ұйымдастыруда әдіснамалық принциптерді қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте Қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды,тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
- Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген
- Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы, әлеуметтік педагогика саласында білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті , сондай-ақ "адам-қоғам" жүйесі шеңберінде білімді көрсетеді ; психологиялық-педагогикалық пәндер, әлеуметтік педагогика және психология саласында дағдыларды, зерттеу жұмысының түрлі жағдайларын, құбылыстарын, әсерлері мен құбылыстарын әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын меңгерген
- Креативті психология саласындағы білімді, іскерлікті, дағдылар мен құзыреттілікті және медиацияны жүргізудің әртүрлі салаларында ерекшеліктерін көрсетеді
- Инновациялық білім беру технологияларын, педагог-психолог жұмысының әдістері мен технологияларын, сондай-ақ педагогикалық шеберлікті оқыту саласында білімді, практикалық дағдыларды және әдістемелік қағидаттарды меңгерген
- Педагогика және психологияны оқыту әдістемесі мен дағдыларын, сондай-ақ практикалық психологияны қолдану дағдыларын меңгерген: кеңес беру, диагностикалау
- Этнопсихология, гендерлік психология, психологиялық кеңес беру, эксперименттік психология саласындағы білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды меңгерген, психокоррекция және психопрофилактикалық жұмыс, арт-терапия, психолгиялық кеңес беру дағдыларын меңгерген
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті