6B01101 Педагогика және психология в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының өзгермелі талаптарына бейімделген және әртүрлі типтегі білім беру мекемелерінің, сондай-ақ әлеуметтік және мамандандырылған ұйымдардың қызмет субъектілеріне психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге қабілетті білікті педагог-психологтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогика
«Педагогика» пәнінің мазмұны болашақ педагогтерге педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, педагогикалық процестің мәні, заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ білім берудегі қазіргі тенденциялар туралы білімді игеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру және талдау әдістерін, нысандары мен құралдарын меңгереді, оқу-тәрбие процесін жобалау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін, сондай-ақ білім алушылардың жетістіктерін бағалау әдістерін таңдау дағдыларына ие болады. ҚР Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді зерделей алуға, педагогикалық теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пәннің шеңберінде тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыруға байланысты сұрақтар (БҰҰ ТДМ) қарастырылады. Білім берудің мәні тұрақты құндылықтардың түйінді құралы ретінде және оларды білім беру ортасында педагогтің тәжірибе таратудағы роліне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Пәннің мақсаты адам психикасының жас динамикасын, тұлғаның психикалық процестері мен психологиялық қасиеттерінің онтогенезін, адамның уақыттағы заңды өзгерістерін және осыған байланысты тұлғаның әлеуметтену құбылыстары мен ерекшеліктерін зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән студенттердің жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы саласындағы ғылыми негізделген білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста баланың ағзасының өсуі мен дамуының ерекшеліктері, оның жүйелерінің қызметі, сондай-ақ оқу үдерісін ұйымдастыруға, оқу бөлмелері мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар қарастырылады. Денсаулықты сақтау, аурулардың алдын алу, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыру, зиянды әдеттердің ағзаға кері әсері сияқты маңызды мәселелерге ерекше назар аударылады. Пән білім алушылардың жасына және жеке ерекшеліктеріне сай қауіпсіз әрі қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән тұтас педагогикалық процестегі тәрбиелеуді қарастырады және "тәрбие", «тәрбие процесі», «тәрбие жүйесі», «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, ұжымды қалыптастыру, ата-аналармен /заңды өкілдермен, әріптестермен педагогикалық өзара әрекеттестік технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және жинақтау қарастырылады. Цифрлық ортаны ескере отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтауды оқытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық құзіреттілік негіздері
Пән тұлғаның кәсіби құндылығының негіздерін, педагогика және психология саласындағы ғылыми-теориялық білім жүйесіндегі маманның кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдіру жөніндегі тұлғалық сипаттамасы, психологиялық құзіреттілік туралы білімдерін қалыптастыруды; білім беру кеңістігінде психологиялық көмек көрсетуде жағдай тудыра алу қабілеттерін; педагогикалық тәжірибелердің нәтижелерін талдай алу іскерліктерін жетілдіруді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іс-әрекеттің психологиялық негіздері
Бұл пән іс-әрекеттің психологиялық аспектілерін, оның құрылымын, психиканың ерекшеліктері мен функцияларын мақсаттарға жету процесінде талдайды. Бұл білімдер кәсіби психолого-педагогикалық қызығушылықпен байланысты, ол жеке білім беру кеңістігін қалыптастыру үшін жағдайлар жасауға бағытталған, бұл оқу және тәрбие алушылардың дамуын тиімді қолдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептік психологиялық қызмет
Бұл пәнді оқу студенттердің білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің рөлі және психологтың қызметі туралы білімдерін қалыптастыруға, орта білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің негізгі бағыттарының мазмұнын ашуға, мектеп психологының негізгі бағыттары туралы идеяларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Конфликтология негіздері
Бұл пәнді оқу студенттердің конфликтологияның әртүрлі салалары бойынша білімдерін жүйелеуге бағытталған; Конфликтіні диагностикалау және алдын алудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; конфликтіні конструктивті шешу дағдыларын пысықтау; конфликтімен практикалық жұмыста кәсіби психологиялық құралдар мен тәсілдерді қолдану; тұлғааралық конфликтілерді реттеу бойынша жұмысты анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі және педагогикалық шеберлік
Пән базалық ұғымдармен таныстырады: «мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі», «педагогикалық шеберлік», «кәсіби-педагогикалық ойлау мәдениеті»; педагогиканы оқу пәні ретінде құрастыру негіздерін және оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, цифрлық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект технологияларын оқытады; кәсіби мәні бар қасиеттердің қалыптасу деңгейін өзін-өзі бағалау арқылы кәсіби өзін-өзі тану рәсімдерін жүзеге асырады және педагогикалық қарым-қатынас техникасын жетілдіруге ықпал етеді; оқу-практикалық міндеттерді шешу үшін білімді практикалық тұрғыда қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл пән менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашуға бағытталған.Бұл ғылымның отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында дамуы байқалады. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Бұл курс мектепте және арнайы орта оқу орындарында Психологияны оқыту туралы түсінік береді. Психология оқытушысының кәсіби қызметі мен оқу сабақтарын ұйымдастыру қарастырылады. Білім алушылардың психология бойынша оқу іс-әрекетінде өзіндік жұмысының рөлі, психологияны оқытудың әртүрлі түрлері мен әдістері туралы түсінік беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Бұл пәнді оқу барысында психодиагностикалық құралдардың жіктелуі, тесттерді құру және бейімдеу технологиясы, психодиагностикалық әдістер мен психодиагностикаға қойылатын талаптар қарастырылады. Психологиялық-педагогикалық практиканың әр түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолдану технологиясы көрсетілген. Психодиагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтердегі эмоциялық қажу және стресс психологиясы
Бұл пән педагогтердің арасында стресстің және қажудың себептері, көріністері мен салдарын қарастырады. Пәнде педагогтардың стресске ұшырауына себеп болатын факторлар (балалармен жұмыс, жүктеме, әлеуметтік қарым-қатынастар), сондай-ақ күйзелістің белгілері (шаршау, деперсонализация) талқыланады. Сонымен қатар, бұл қажу мен күйзелістің алдын алу және оларды түзету әдістері, мысалы, өзін-өзі реттеу әдістері, психологиялық қолдау және ұйымдастырушылық шаралар қарастырылады. Пән педагогтарға психологиялық төзімділікті арттыруға және кәсіби әл-ауқатын жақсартуға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өзін өзі анықтау және кәсіби бағдар беру негіздері
Бұл пән болашақ педагог-психологтарда кәсіптік бағдар беру жұмысының дәстүрлі әдістері мен нысандары туралы теориялық білімді қалыптастыруға және практикалық қызметте кәсіби кеңесшінің жұмысына қажетті негізгі дағдыларды қолдануға, жоғары сынып оқушыларына кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық қолдау көрсетуді ұйымдастыруға, сондай-ақ олардың ата-аналарымен және педагогтарымен жұмыс істеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және дифференциалды психология
Бұл пән жеке айырмашылықтарды зерттеудің негізгі стратегиялары мен әдістерін, адам даралығының деңгейлерін,жеке айырмашылықтардың көздерін, жалпы және арнайы қабілеттердің анықтамаларын, сипаттамалары мен модельдерін зерттейді. Даралықты зерттеудегі типологиялық тәсілдер, гендерлік айырмашылықтар психологиясының негізгі түсініктері мен перспективалары қарастырылады. Даралықтың әртүрлі стильдік сипаттамаларының сипаттамасы мен диагностикасы келтірілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-психологиялық оқытудың белсенді әдістері
Бұл пәннің мазмұны белсенді әлеуметтік – психологиялық оқыту әдістері туралы ұғымды қарастырады; белсенді әлеуметтік – психологиялық оқыту әдістерінің даму тарихын; психологиялық әсер ету әдістерін; ғылыми-психологиялық зерттеуді талдау, өңдеу қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Бұл пән психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстырады; кеңес беру процесінің негізгі кезеңдерін, динамикасы мен ұйымдастырылуын, сонымен қатар психологиялық кеңес берудің ерекшеліктерін көрсетеді, нақты жағдайларға байланысты өз міндеттерін өз бетінше тұжырымдауға үйретеді; психологиялық кеңес беру саласындағы негізгі бағыттармен таныстырады; консультант-психологтың психотехникалық ойлауының және кәсіби этикасының негіздері. Жасанды интеллектті пайдалану жеке ерекшеліктерді ескере отырып, жекелендірілген кеңес беру бағдарламаларын жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму мен мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуде кәсіптік іс-қимылдар алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Салыстырмалы психология
Пән салыстырмалы психология бойынша терең білімді қалыптастырады, оның мінез-құлқын психологиялық талдау арқылы жануардың психикасымен, психика және эволюция білімінің негіздерімен таныстырады. Психиканың төменгі және жоғары шегі, психикалық дамудың онтогенезі мен филогенезі, психиканың заңдылықтары мен функциялары, мінез-құлық актісінің туа біткен және жүре пайда болған түрлері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психофизиология негіздері
Бұл пән студенттерді психофизиологиялық зерттеудің заманауи әдістерімен; психофизиология саласындағы қолданбалы бағыттармен таныстырады;ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық жұмыс үшін қажетті білім береді; студенттерде психофизиология бойынша теориялық, практикалық білім жүйесін және алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білу жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық тренинг
Пән психотерапия мен практикалық психологияның топтық әдістерінің даму тарихын, "тренинг" феноменінің заманауи тәсілдерін қарастырады, психологиялық тренингті практикалық психология әдісі, тренингтік топтардың негізгі түрлері, тренингтік топтарды құру және дайындау ретінде зерттейді. Тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдыларды, сондай-ақ тренингтерді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Танымдық процестер психологиясы бойынша практикум
Бұл пән танымдық процестер психологиясының пәнін, мақсаттары мен міндеттері; жалпы психологияның ережелері мен теориялық негіздерін; психикалық танымдық процестердің ерекшеліктері мен айрықша белгілерін; жалпы психологияның тұжырымдамалық және категориялық аппаратын; жалпы психологияның әдіснамалық принциптерін оқытады; теориялық білімді психологтың кәсіби қызметінің жағдайларына байланысты қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру жүйесінде ғылыми-әдістемелік қызметті ұйымдастыру
Пән ғылыми-әдістемелік қызметті білім беру жүйесінде ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған; курс барысында ғылыми-әдістемелік жұмыстың негізгі принциптері, мақсаттары мен міндеттері қарастырылады; педагогикалық кадрлардың кәсіби біліктілігін арттыру механизмдері зерттеледі; пәнді оқу барысында студенттер білім беру жүйесінде жүйелі ғылыми-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыруға, сондай-ақ оқу процесін жақсартуға бағытталған инновациялық білім беру тәжірибелерін енгізуге мүмкіндік беретін дағдылар мен білімдерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновация
Пән білім беру мен мұғалім мамандығын дамыту саласындағы зерттеулерге негізделген білімді, оқытудың инновациялық тәсілдерін, сондай-ақ оқыту теориясы мен практикасын және білім алушыларға басшылық жасауды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу қорытындысы бойынша болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалай алады, этикалық зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамыта және жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби байланыс әдістері мен арналарын пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жақсартуды қажет ететін салаларды анықтау үшін өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалай алады; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолдана алады және тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізе алады; зерттеу процедураларының этикалық аспектілерін ескеріп, қолдана алады; педагогикалық шешімдерді әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; ғылыми зерттеулерде және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және қарым-қатынастың әртүрлі формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметінің құжаттарын және нәтижелерін ұсына алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Бұл пән студенттерді ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі педагогикалық ғылымның дамуының теориялық негіздерімен, алдыңғы қатарлы мұғалімдер мен көрнекті ойшылдар ұсынған біліммен таныстырады; білім беру теориясы мен практикасының дамуының тарихи заңдылықтарын түсінуге және анықтауға ықпал етеді. Көрнекті педагогтардың педагогикалық теорияларында қазіргі заман үшін өзекті және басты нәрсені бөліп көрсетуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоциялы және әлеуметтік интеллект
Бұл пәнді оқу студенттерде педагог-психологтың қызметінде эмоционалды және әлеуметтік интеллект технологияларын қолдану аймағындағы теориялық және практикалық білімді, дағдылар мен іскерліктерді, эмоционалды және әлеуметтік интеллекттің жас динамикасының заңдылықтарын және олардың жеке тұлғаның жалпы бейімделуімен байланысын, күнделікті өмірлік жағдайдағы адамның мінез-құлқын талдауды, сондай-ақ эмоционалды және әлеуметтік интеллект теориясын психологтың жұмыс тәжірибесінде қолдану жолдарын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интегративті психотерапия бойынша практикум
Бұл пән студенттерді интегративті психотерапияның негізгі теориялық тұжырымдарымен, психотерапевтік тәжірибенің шарттарымен нормалары, талаптарымен, психотерапияның формалары және түрлері, мақсатқа бағытталған психотерапевтік ықпалдың техникасымен тәсілдерімен және оларды практикада қолдану талаптарымен, нормаларымен және шарттарымен, психотерапияның формалары мен түрлерімен, мақсатты психотерапиялық әсердің негізгі әдістерімен және оларды практикада қолдану ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Эксперименталды психология
Бұл пән психологиялық эксперименттің негіздерімен, психологиялық зерттеудің методологиясы мен әдістерімен танысуды көздейді, ғылыми пән ретінде эксперименталды психология туралы түсініктерді қалыптастырады, эксперименталды қарым-қатынастың ерекшеліктерін және психологиялық экспериментті жүргізу этикасын ашады. Пәнді оқу барысында психологиялық экспериментті жүргізу процедурасына қойылатын негізгі талаптар, жоспарлаудың негізгі түрлері, өлшеу шкалаларының түрлері, корреляциялық зерттеулер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психология тарихы
Әлемдік және қазақстандық тарихта психологиялық білімнің пайда болуы және даму динамикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады. Жан туралы ілім аясында психологиялық білімді дамытады. Сана туралы философиялық ілімдерде психологияның дамуын, ашық дағдарыс психологиясының негізгі бағыттарын қарастырады. Ол ежелгі Грециядағы психологиялық идеялардың пайда болуынан бастап қазіргі заманғы бағыттарды шолуға дейінгі әлемдік, орыс және орыс психологиялық ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен кезеңдерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп буллингін алдын алу
Бұл курс қолайлы орта қалыптастыру, болашақ мұғалімдер арасында ұжымдық сыйластық қарым-қатынасты дамыту, қолайлы ахуал туғызу, болашақ мұғалімдер балалық шақтың құндылығын, сүйіспеншіліктің маңыздылығын, бастауыш сынып оқушыларының амандығына қамқорлық жасау қажеттілігін түсінеді. Олар әдептілік танытып, педагогикалық этиканы ұстануды, буллингтің кез келген көріністерінің алдын алуды және ата-аналармен де, оқушылармен де сенімді қарым-қатынас орната отырып, білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал құрады үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пән шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың сөйлеу дағдыларын дамытуға, мамандық бойынша мәтіндерді оқуға және аударуға, сөйлеу этикеті ережелеріне сәйкес монологиялық мәлімдемелер жасауға бағытталған. Нәтижесінде олар сөзжасамдық модельдер, көп мағыналы сөздердің контекстік мағыналары, терминдер, лексикалық құрылымдар, сондай-ақ техникалық тілдің грамматикасы мен синтаксисі туралы білімдерін көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығармашылық психологиясы
Бұл пән жеке тұлғаның шығармашылық қабілеттерінің табиғаты мен тұлғаның шығармашылық қызметінің заңдылықтарын; психикалық құбылыстарды жалпы психологиялық зерттеу контекстіндегі шығармашылықтың негізгі мәселелерін; шығармашылықтың түрлері мен формаларының жіктелуін; шығармашылықтың негізгі теориялары мен тұжырымдамалары және олардың әдіснамалық маңызын; шығармашылық процестің ерекшелігі, құрылымы және кезеңдерін оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиялық коррекция негіздері
Берілген пәнді оқу: психокоррекциялық бағдарламаларды әзірлеудің теориялық негіздерін, классикалық және неғұрлым перспективалы психокоррекциялық әдістер мен технологияларды; психокоррекциялық жұмысты ұйымдастыру мен жүргізудегі практикалық дағдылары мен іскерліктерін, клиенттердің түрлі категориялары бар психокоррекциялық әдістемелер мен технологияларды қолдануды меңгерген маман – психологты даярлауға бағытталған.; психологиялық көмек және оңалту мамандандырылған орталықтары жағдайында психокоррекциялық іс-шараларды тиімді жүзеге асыруға ықпал ететін кәсіби және тұлғалық қасиеттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Практикалық психология
Бұл пән негізгі ұғымдарды, мәселелер мен заңдылықтарды ашады, студенттердің түрлі ғылыми бағыттар бойынша білімдерін жүйелейді, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдыларын қалыптастырады; практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттарын, этикалық принциптер мен жұмыс ережелерін анықтайды, мектеп психологының қызметін, практикалық кеңес беру процедурасын, психотерапияның негізгі теорияларын түсіндіреді, психопрофилактика және психологиялық ағарту туралы білім береді, сондай-ақ оқу және тәрбие алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сүйемелдеу процесінде әдістемелік, диагностикалық және дамыту құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экстремалды жағдай психологиясы
Курстың негізгі мақсаты-студенттердің қазіргі ғылыми ұсыныстарға сәйкес экстремалды жағдайлардың психологиялық аспектілері саласында терең білім, білік және дағды алу. Осындай білім мен дағдыларды игерудегі маман – психологтың түрлі жағдайларда кең ауқымды міндеттерді білікті шешу, зардап шеккендерге психологиялық көмек көрсету, экстремалды жағдайға тап болған адамдардың психологиялық жағдайының ерекшеліктерін ашу және оларға психологиялық көмек көрсету тәсілдері үшін маңызды шарт болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арт-терапия
Бұл пән білім беру және тәрбиелеу үдерісінде психологиялық сүйемелдеу мақсатында қолданылатын арт-терапиялық әдістерді зерттеуге бағытталған. Курста жас ерекшеліктеріне байланысты эмоционалдық және мінез-құлықтық қиындықтарды диагностикалау мен түзетуге арналған шығармашылық әдістер қарастырылады. Білім алушылар арт-терапияның негізгі түрлерімен (изотерапия, музыка терапиясы, құм терапиясы, драма терапиясы, ертегі терапиясы және т.б.) танысып, оларды тәжірибеде қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гештальтпсихологиясы
Бұл пәнді оқу гештальт теориясы дамуының негізгі кезеңдерімен, әртүрлі ғалымдардың гештальт тәсілін дамытуға қосқан үлестерімен; әдіснамалық принциптермен; гештальт терапиясының негізгі ережелерінің мазмұнымен; еліміздегі және әлемдегі гештальт тәсілін дамытудың қазіргі кезеңінің өзекті мәселелерімен; педагог-психологтардың практикалық жұмысының жетістіктері мен қателіктерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этнопедагогика
Бұл пән студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзыреттілігін Қазақстан этнопедагогикасының жалпы негіздерін, ҚР этностарының мәдениеті мен дәстүрі туралы білімдерін, сонымен қатар ҚР этностарының этнопедагогика материалдарын білім беру мекемелерінің тәрбие іс-әрекетінің тәжірибесіне енгізудің негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын түсінуін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Суицидтік мінез-құлық психологиясы
Бұл пән студенттерді суицидтік мінез-құлық ұғымдарымен және оның алдын алу тәсілдерімен таныстырады; суицидтік мінез-құлықтың мәнін; негізгі ұғымдар мен тәсілдердің сипаттамаларын; суицидтік мінез-құлықтың кең таралған нысандарын; суицидтік мінез-құлықты диагностикалау мен түзету әдістерін және психологиялық қорғау тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық инноватика
Бұл пән педагогикалық инновацияның мақсаты мен міндеттерін, педагогикалық инновациялардың түрлерін, педагогикалық қызметтің праксеологиялық құрылымын, педагогикалық инновацияларды іске асыру тетіктері, инновациялық процестің мәні мен құрылымы, педагогикалық инновацияларды жобалау және іске асыру негіздері; білім алушыларды тиімді ынталандыру және оларды интерактивті және нәтижелі оқыту үшін жағдай жасау мақсатында білім беру процесінде инновациялық әдістерді қолдануды оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық денсаулықты сақтау мәдениеті
Курс психологиялық денсаулықты сақтау мәдениетінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі әлеуметтік-мәдени ортадағы білім алушылардың психологиялық денсаулығының даму ерекшеліктерін ашуға бағытталған. Пән мазмұны тұлғаның психологиялық денсаулығын сақтауының даму компоненттерін, шетелдік және отандық ғылымдағы психологиялық денсаулықты сақтау мәдениетін зерттеу мәселелерінің талдануын, сондай-ақ өзекті мәселелерін, зерттеу әдістерін, әдіснамалық нысандарын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дефектология және логопедия негіздері
Аталған пән студенттерді дефектология мен логопедияның теориялық және практикалық негіздерімен таныстыруға бағытталған; дамуы тежелген баланың эмоциялық, әлеуметтік және интеллектуалдық әлеуетін дамыту үшін жағдайлар жасауға қабілеттілік пен дайындықты кәсіби құзыреттіліктің негіздерін қалыптастыру; түрлі тілдік бұзылулардың негізгі сипаттамаларын және олармен коррекциялық жұмыс жүргізудің принциптерін анықтау, балалардың аномальды дамуының себептері мен шарттарымен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке және топтық психотерапия негіздері
Осы пәнді оқығаннан кейін студенттер психотерапиялық жұмыстың теориялық тәсілдері мен әдіснамалық принциптері туралы идеяларды қалыптастырады, негізгі психотерапиялық категориялар мен ұғымдарды игереді. Олар клиенттің проблемаларын психотерапиялық әдіс тұрғысынан бағалауды және түсінуді, топтық және отбасылық психотерапияның негізгі заңдылықтарын түсінуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Бұл пән базалық курсқа жатады және студенттерде әлеуметтік жұмыс саласындағы әлеуметтік-педагогикалық аспектінің мәні мен мазмұны, әлеуметтік білім беру және тәрбиелеу теориясы мен практикасының негіздері туралы білім қалыптастыруға, жеке тұлғаның социализациясы процесінде әлеуметтік дезадаптацияның пайда болуының алдын алу шараларын жүзеге асыруға, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік орта жағдайында жеке тұлға немесе адамдар тобына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсетуге дайындықты дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
Бұл пән студенттерді отбасының негізгі функцияларымен; отбасының құрылымымен және оны қолдау жүйесімен; ерлі - зайыптылық және балалар мен ата-аналар жанжалдарын реттеу әдістерімен; отбасының шағын топ ретіндегі психологиялық ерекшеліктерімен; отбасы типтерімен, отбасының өмірлік циклімен; некенің психологиялық негіздері мен профильдерімен таныстырады; педагог-психологтың болашақ кәсіби қызметінде отбасылық кеңес беру әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарыс психологиясы
Аталған пән психологиялық дағдарыс дамуының негізгі формалары мен кезеңдерін; дағдарыс жағдайындағы психологиялық көмектің ерекшеліктерін; осы аймақтағы зерттеулердің заманауи бағыттарын; экстремалды және төтенше жағдайларда психолог-практиктердің жұмысының негізгі түрлері мен салаларын, дағдарыстық жағдаймен жұмыс істейтін кәсіби психологтың бейнесін қалыптастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейролингваистикалық бағдарламалау
Бұл пән ұсынылған технологиялардың тиімділігін қамтамасыз ететін нейролингвистикалық бағдарламалаудың теориялық негіздерін; әлем моделінің мәні мен негізгі сипаттамаларын; репрезентативтік жүйелердің ерекшеліктерін және оларды анықтау тәсілдерін; психологиялық күйді эмоционалды және когнитивті реттеу әдістерін, сондай-ақ жағдайды көруді өзгерту тәсілі ретінде рефреймингті жүзеге асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшы психология
Бұл пән лидердің топпен қарым-қатынас жасау, мінез-құлық және қабылдау ерекшеліктерін зерттейді, сонымен қатар мотивация, ықпал ету, шешім қабылдау, қақтығыстарды басқару, сенім қалыптастыру және тиімді коммуникация сияқты мәселелерді қамтиды. Сонымен қатар, лидерлік стильдердің (авторитарлық, демократиялық, либералды) және олардың ұйымдық нәтижелерге әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сана психологиясы және өзін-өзі тану
Бұл пән сана мен өзін-өзі тану психологиясының принциптерін, тәсілдері мен теориялық тұжырымдамаларын дамытуға; адамдармен іс-әрекет субъектісі ретінде қарым-қатынас жасайтын психологтың біліктілігінің негізін құрайтын білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыруға, гуманизмнің әлеуметтік құндылықтары мен идеяларын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек психологиясы
Бұл пән еңбек қызметінің психологиялық аспектілерін және адамның еңбекке қатынасын, оны кәсіби маман ретінде қалыптастыруды, еңбекке ынталандыру мен бейімделуді, әр түрлі қызмет салаларында ашылатын кәсіби бағдар мен психологиялық ерекшеліктерді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Бұл пән білім беру процесін тиімді ұйымдастыру механизмдері, білім беру процесінің субъектілерінің ерекшеліктері, оқушының оқу әрекетінің жеке стилі, педагогтың еңбегі мен тұлғасының ерекшеліктері, педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы, білім беру процесінің субъектілері арасындағы өзара әрекеттестікті ұйымдастыру туралы білім қалыптастырады; сондай-ақ балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу мен тәрбие үшін ең қолайлы жағдайларды анықтауға және білім беру процесіне қатысушыларды әлеуметтендіру, оқу және тәрбие мәселелері бойынша психолого-педагогикалық ағартушылықты жүзеге асыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Бұл пән әр түрлі әлеуметтік топтарға енгізілген адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің негіздерімен танысуға, осы топтардың сипаттамасын және топтарда тұлғааралық қарым-қатынасты көздейді. Курс әлеуметтік психологияның әдіснамалық мәселелерін меңгеруге, әлеуметтік-психологиялық диагностиканың тәсілдерін меңгеруге, әлеуметтік-психологиялық шындықты анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлға теориясы
Бұл пәнді оқу білім алушыларда тұлғаның даму заңдылықтары мен механизмдерін, оның қасиеттері мен құрылымын, жеке тұлға мен қоғамның өзара іс-қимыл ерекшеліктерін, тұлғаны қалыптастыру принциптерін қарастыратын негізгі психологиялық теориялар мен тұжырымдамалар туралы білімді қалыптастыруға арналған. Тұлғаның феноменін қарастыратын психологиялық теориялардың алуан түрлілігіне бағдарлануға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психологиялық қызметтің этикалық аспектілері
Бұл пән студенттерде кәсіби этикалық сана-сезімді қалыптастыруға, моральдық бағыт-бағдарлар мен психология-педагогикалық қызмет саласындағы жауапкершілікті дамытуға бағытталған. Курсты оқыту барысында студенттер кәсіби этиканың нормалары мен принциптерімен, педагог-психологке қойылатын этикалық талаптардың ерекшеліктерімен, сондай-ақ моральдық таңдау жағдайларында шешім қабылдау механизмдерімен танысады. Пәнді оқу болашақ мамандардың кәсіби мінез-құлықтың жоғары стандарттарын қалыптастыруға, қоғам алдындағы өз жауапкершілігін түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық коммуникация психологиясы
Бұл пән студенттерді мәдени дәстүрлердің, мәдениетаралық коммуникациялардың негізгі мазмұны мен заңдылықтарымен; мәдениетаралық коммуникацияның мәні мен формаларымен мәдениетаралық айырмашылықтарды ескере отырып, білім беру үдерісін жоспарлау дағдыларын қалыптастырады; мәдениетаралық коммуникация саласындағы болашақ мамандардың коммуникативтік құзыреттілігі таныстырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қарым - қатынас психолгиясы
Бұл пән қарым-қатынас түрлері мен формалары туралы білімді қалыптастырады. Пәннің мазмұны: қарым-қатынастың стратегиясы мен тактикасын, қарым-қатынастың құралдары мен кедергілерін, іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктерін, қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық механизмдерін, келіссөз процесінің технологияларын қамтиды. Болашақ мамандардың коммуникативтік құзырыреттілігін қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогиканың даму тарихы, педагогикалық процесті басқару, жас, халықтық және ұлттық құндылықтарды ескере отырып, педагог-психолог қызметінің зерттеу, инновациялық тәсілдері мен ғылыми-әдістемелік қағидаттары саласындағы білімін көрсетеді. Ғылыми зерттеулер жүргізеді, олардың нәтижелеріне талдау жасайды және білім беру процесінің сапасын арттыру мақсатында тәрбие жұмысын ұйымдастыруда қолданады.
- Білім алушылардың әлеуметтік даму факторларын ескере отырып, олардың құқықтарын қолдау мен қорғауды қамтамасыз ету, қолайлы білім беру ортасын құру үшін отбасымен және қоғаммен өзара іс-қимыл жасай отырып, білім беру жүйесіндегі практикалық педагогикалық қызметте білімі мен түсінігін көрсету
- Психологиялық-педагогикалық ғылымның түрлі салаларындағы фактілер мен құбылыстарды білу және түсіну, сондай-ақ педагог-психологтың кәсіби қызметінде психологиялық диагностика, коррекция, кеңес беру және ағартушылық жұмыстарын тиімді қолдану және кәсіби қызметтің этикалық аспектілерін сақтау
- Онтогенездегі психологиялық және психофизиологиялық даму тұжырымдамаларының негізгі ережелерін, адам мен жануар психикасы эволюциясының негізгі кезеңдерін білу
- Дамудың ауытқуларын жіктеу үшін кәсіби деңгейде білім мен түсінікті қолдану, сондай-ақ түрлі даму және мінез-құлық ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуде кәсіби әрекеттер алгоритмін әзірлеу
- Психологиялық зерттеу үшін ақпарат жинау және түсіндіруді жүзеге асыру, адам үшін психологиялық қауіпті және зиянды факторларды тану және бағалау білігін қалыптастыру, олардан психологиялық қорғау тәсілдерін анықтау, адамның психологиялық денсаулығын сақтау мәдениетін меңгеру
- Отандық және шетелдік психологиялық-педагогикалық ғылымды дамыту саласында білімі мен түсінігін көрсету, зерттелетін саладағы этномәдени және қазіргі заманғы жетістіктерді ескере отырып, озық педагогикалық тәжірибені қалыптастыру
- Оқытудың әдістерін, тәсілдері мен технологияларын, цифрлық технологияларды, оның ішінде педагогтің практикалық қызметінде жасанды интеллект технологияларын пайдалануда оқу-практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану
- Көптілді ескере отырып, коммуникация саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану
- Білім алушылардың жас ерекшелігін ескере отырып жеке, топтық және отбасылық диагностика мен дамытушы құрал ретінде терапияларды қолдану
- Психиканың, жеке тұлғалар мен адамдар тобының жеке айырмашылықтары саласындағы ғылыми білімді жүйелеу, практикалық қызметте ғылыми-психологиялық зерттеу әдістерін пайдалану, сондай-ақ ақпаратты іздеуді, талдауды және синтездеуді жүзеге асыру, қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелі тәсілді қолдану
- Оқушылардың кәсіби өзін-өзі айқындауы туралы пікірлерді қалыптастыру үшін ақпарат жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, зияткерлік дамудың құрылымы мен деңгейін анықтау, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі айқындау үшін оқыту дағдыларын пайдалану
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)