Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздерін қарастыру. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе және имиджелогия

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық қызмет, кәсіби имидж туралы білімді қалыптастыру, кәсіби бағыттылықты, мәдениет пен шеберлікті дамыту. психологиялық-педагогикалық қызметтің мәні, мазмұны мен құрылымы, педагог-психолог имиджі, кәсіби қызметтің өзара әрекеттесу сипаты мен тиімділігіне имидждің әсері, оң жеке имиджді қалыптастыру тәсілдері мен шарттары туралы білімді қалыптастыру; кәсіби имиджді диагностикалау және жобалау бойынша әдістемелер мен техниканы меңгеру дағдыларын дамыту Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика мен психология тарихы

    Педагогика мен психологияның пайда болу тарихын олардың қалыптасуының әртүрлі кезеңдерінде зерттеу. Мазмұны: ежелгі философтардың жанның пайда болуы туралы идеялары, алғашқы педагогикалық, психологиялық көзқарастар, психологиялық және педагогикалық ойдың дамуы, әртүрлі тарихи кезеңдердегі негізгі теориялар, тұжырымдамалар, парадигмалар, әдістер, уақыт және психология мен педагогиканың өзіндік зерттеу нысаны бар ғылым ретінде пайда болуы. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Этнопедагогика және этнопсихология

    Мақсаты: адам психикасының этникалық ерекшеліктерін, ұлттық сипатты, ұлттық сана-сезімнің қалыптасуы мен қызметінің заңдылықтарын, этникалық стереотиптерді, тәрбиелеу мен оқыту ерекшеліктерін және т. б. зерттеу. Пән адамның психикасы мен санасының этникалық ерекшеліктерін, этникалық сана-сезімінің қалыптасу және қызмет ету заңдылықтарын, бірегейлігін, стереотиптерін зерттейді.. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психотренинг теориясы мен практикасы

    Мақсаты: Студенттерді кәсіби білімді, психологиялық тренингтің дағдылары мен дағдыларын игеру. Осы курс шеңберінде студенттердің психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен теориялық ережелері туралы түсініктерін дамытуға, сондай-ақ әдістерді қолдана отырып, олардың бағытына қарай оқу топтарында жұмыс істеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады. және психологиялық тренингтің әдістері. Оқытудың белсенді әдістері, кейс әдісі, тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасерекшелік психология

    Курстың мақсаты-жалпы және психологиялық мәдениетті арттыру, өмір жолының әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пәннің міндеттері-бұл жас психологиясының негізгі теориялық негіздерімен танысу; әр түрлі жас кезеңдерінің психологиялық ерекшеліктері; жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу уақытын жоспарлау және ұйымдастыру мүмкіндігі. Әдістері: интерактивті оқыту әдістері, портфолио, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психодиагностика негіздері

    Мақсаты: психодиагностикалық әдістемелерді зерттеу, жеке тұлғаны диагностикалау бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін беру, оқыту, тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу процесінде белсенді іс-әрекет үшін білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдануға үйрету. Мазмұны: психологиялық диагноз қою әдістері мен әдістерінің жүйесі және оның деңгейлері. Зерттеу және зерттеу міндеттерін ажырату. Психодиагностикалық есептер мен зерттеу әдістерінің жіктелуі. Әдістері: проблемалық дәріс, миға шабуыл, кейс әдісі, семинар-тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Мақсаты: әр түрлі типтегі білім беру мекемелерінде жұмыс істеу үшін қажетті педагогикалық психология бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, кәсіби құзыреттілікті, дербестікті және психологиялық-педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарас дағдыларын дамыту. Мазмұны: педагогикалық психологиядағы зерттеу пәні, міндеттері, құрылымы және әдістері. Білім, білік және дағдылардың қалыптасу заңдылықтары. Оқу процесінде жас ерекшеліктерінің дамуы. Әдістері: интерактивті оқыту әдістері, портфолио, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлға теориясы

    Курстың мақсаты - адамның әлеуметтік ортамен өзара әрекеттесуіндегі көрінісімен байланысты негізгі әлеуметтік-психологиялық құбылыстар туралы білімді игеру. Курстың негізгі міндеттері: студенттердің тұлға психологиясында қолданылатын негізгі ұғымдарды игеруі; әлеуметтік психологиядағы тұлғаны түсінудің негізгі тәсілдерімен танысу; тұлғаның негізгі әлеуметтік-психологиялық көріністерімен танысу. Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    «Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық зерттеудің ерекшелігі туралы әдістемелік негіздермен, бағдарламаны әзірлеу ерекшеліктерімен және психологиялық зерттеу әдістерімен танысу арқылы тұтас түсінік қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: ғылыми білімнің нақтылық стандарттары мен ұйымдастырудың жалпы принциптерінің, тәсілдерінің жиынтығы. Зерттеу әдістері; алынған эмпирикалық деректерді түсіндіру ережелері Оқытудың интерактивті әдістері («Кластер», «Газет»), портфолио, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды зияткерлікті дамыту

    Бұл курстың мақсаты-эмоционалды зияткерлікті дамыту үшін білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: эмоционалды зияткерлікті анықтау тәсілдері; эмоционалды интеллект теориялары мен модельдері; эмоционалды зияткерлікті диагностикалау әдістері; эмоционалды зияткерлікті дамытудың негізгі әдістері мен технологиялары; эмоционалды зияткерлікті түсіндіру тәсілдері; оның даму деңгейін диагностикалау үшін эмоционалды зияткерлікті бағалау әдістері; тұлғааралық қатынастарды жақсарту үшін жеке эмоциялар мен басқалардың эмоцияларын анықтау, Пайдалану және басқару. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік педагогика және психология

    Мақсаты-студенттердің әлеуметтік топтарға қосылуына байланысты олардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтарын зерттейтін әлеуметтік педагогика мен психология саласындағы негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру; негізгі әлеуметтік-психологиялық ұғымдар, ұғымдар мен терминдер туралы білім алу; әлеуметтік объектілердің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері; әлеуметтік топтарды эксперименттік зерттеу арқылы зерттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психотерапия негіздері

    «Психотерапия негіздері» пәні теорияны практикамен байланыстыратын психологияның бір саласы ретінде психотерапияның ерекшеліктерін ашуға бағытталған; студенттердің психотерапияның әдістемелік негіздері мен теориялық мәселелерін, қазіргі кезеңдегі психотерапия дамуының негізгі тенденцияларын меңгеруі; негізгі психотерапиялық әдістермен таныстыру; психологтың практикалық міндеттерін, психотерапияның теорияларын, әдістері мен әдістерін талқылау, психолог үшін міндетті этикалық нормаларды сіңіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және психология бойынша практикум

    Мақсаты: студенттердің практикалық және қолданбалы бағытын нығайту және психологиялық-педагогикалық құзіреттіліктің дамуына ықпал ету. Құзіреттіліктерді қалыптастырады: жеке тұлғаны диагностикалау мен білім беру процесінің сапасын бағалаудың заманауи технологияларын қолдану; психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің заманауи әдістерін, технологияларын қолдану; өздерінің қабілеттерін инновациялық педагогика мен эксперименттік психологияның міндеттерін жүзеге асыруда қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар және жеткіншектермен психолого-педагогикалық жұмыс

    Курстың мақсаты: балалармен және жасөспірімдермен психологиялық-педагогикалық жұмыс жүргізу үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Қысқаша мазмұны: балалармен және жасөспірімдермен ағартушылық, психодиагностикалық, түзету-дамыту және алдын алу жұмыстарын жүргізу; балалар мен педагогикалық ұжымдардағы әлеуметтік-психологиялық климатты зерделеу жөніндегі біліктерді жетілдіру; ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер үшін түзету бағдарламаларын жасау және іске асыру жөніндегі біліктерді бекіту. Әдістері: проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Орта арнайы білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша болашақ оқытушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Міндеттері: - колледждерде педагогика мен психологияны оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық мәселелерімен студенттерді қаруландыру;-орта оқу орындарында психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту процесін басқаруды ұйымдастыру үшін студенттердің практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы психологиясы және отбасылық ғылым

    Мақсаты: студенттердің отбасы психологиясы мен отбасы туралы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: отбасының қалыптасу және даму динамикасын қарастыру; отбасылық қатынастарды диагностикалаудың негізгі әдістерін меңгеру; отбасымен негізгі кеңес беру және психотерапиялық жұмысты зерттеу; клиникалық психология саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеру. Әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл, дөңгелек үстел әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияда және педагогикадағы математикалық әдістер

    Психология және педагогика саласындағы зерттеулерде математикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру, статистикалық деректерді өңдеу және математикалық модельдеу дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: Өлшеу теориялары. Психолого-педагогикалық құбылыстарды модельдеу. Математикалық және статистикалық деректерді өңдеу (сипаттамалық статистика, графикалық деректерді көрсету, корреляциялық және регрессиондық зерттеулер, көпөлшемді статистикалық талдау, статистикалық гипотезаларды тексеру). Әдістер: проблемалық лекция, сараланған оқыту технологиялары, жобалар әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    Оқу мәтіндерінің түсінігімен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; ақпарат көздерімен, кітапхана және интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; академиялық ортадағы плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты құрастыру дағдыларын қалыптастыру (реферат, эссе, рецензия, эссе, курстық және дипломдық жұмыс). Оқу материалдарын қолдана отырып және білім беру процесінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану арқылы тәжірибелік сабақ өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Коучинг және заманауи психотехникалар

    Мақсаты-коучердің кәсіби қызметінің негізгі этикалық қағидаларын және оның жеке қасиеттеріне, теориялық біліміне, тәжірибесі мен практикалық дағдыларына қойылатын талаптарды білу; психолог қызметінің қазіргі түрлі бағыттарының табысты бағдарлануы үшін психологиялық коучинг пен психотехниканың қазіргі заманғы тұжырымдамаларымен, түрлерімен, формаларымен, базалық әдістерімен және модельдерімен танысу. Оқытудың белсенді әдістері, кейс әдісі, тренинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік психология

    Курстың мақсаты-студенттердің іскерлік қарым-қатынас процесінің психологиялық негізі туралы ғылыми білімдерін қалыптастыру, іскерлік өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін үйрену, болашақ кәсіби қызмет аясында тиімді қарым-қатынас жасау үшін әртүрлі әдістерді қолдану дағдыларын дамыту және қалыптастыру: іскерлік әңгіме, телефон арқылы сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер, құжаттармен жұмыс және т. б. . Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АСД бар балаларға психологиялық қолдау көрсетудің теориялық және практикалық негіздері

    Оқу пәнінің мақсаты - аутизм спектрінің бұзылулары (АСБ) бар балаларға психологиялық қолдау көрсету үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, бұл білім мен дағдылар білім беру және түзету-дамыту жағдайларында диагностика, мінез-құлықтық және түзету терапиясы, отбасы мен мамандармен өзара әрекеттесу, сондай-ақ инклюзивті және жеке білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы

    Мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынас процесі, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері туралы теориялық және практикалық білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Басқа әлеуметтік-психологиялық құбылыстардағы қарым-қатынас түсінігі мен орны. Қарым-қатынасты талдау деңгейлері. Қарым-қатынас кезеңдері. Қарым-қатынас түрлері. Тұлғааралық қарым-қатынастың аналитикалық модельдері. Тұлға және қарым-қатынас. Тұлғааралық қарым-қатынас. Вербальды емес коммуникация. Тұлғааралық қарым-қатынастың әлеуметтік-перцептивті жағы. Тұлғааралық қарым-қатынастың интерактивті жағы. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Психологиялық кеңес беру принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен танысу. Міндеттері: - психотерапевтік шындықтың теориялық картасын беру, оның шеңберінде кеңес берудің өзіндік тәжірибесін бір уақытта ұғынуға және барлық белгілі психотерапевтік әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады; - психотехникалық ойлау негіздерін , психолог-консультанттың дүниетанымын және кәсіби этикасын қалыптастыру. Әдістері: проблемалық дәріс, миға шабуыл, кейс әдісі, семинар-тренинг

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психолого-педагогикалық профилактика және суицид первенциясы

    Мақсаты. Студенттердің кәсіби білімдерін, өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушылар мен ата-аналарға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, суицидтің алдын алуға бағытталған іс-шаралар өткізу дағдыларын меңгеруі. Қысқаша мазмұны: суицидологияны зерттеудің тарихи және заманауи жорықтары. Суицидтік мінез-құлықтың жас ерекшеліктері. Тұжырымдамасын қалыптастыру суицид. Суицидтік мотивация. Суицид қаупін диагностикалау. Дағдарысқа араласудың практикалық әдістері. Әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл, дөңгелек үстел әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Виртуалды психология

    Мақсаты: психологиялық құбылыстардың өзара байланысын және объектілердің өзара әрекеттесуі жанама түрде электронды ақпарат тасымалдаушылары болатын қызмет саласын зерттейтін виртуалды психология саласындағы студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру, психология арқылы "адам-виртуалды шындық"жүйесінің тиімділігін арттыру. Мазмұны: әртүрлі виртуалды әлемдер мен кибернетикалық кеңістіктердегі адамның психологиялық сипаттамалары. ВП блоктарын зерттеу: техникалық жанама, рефлексия және виртуалды эргономика. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия практикумы

    «Арт-терапия практикумы» пәні студенттерді терапевтік практиканың әдісіретінде арт-терапияның қалыптасу тарихымен, оның мүмкіндіктерімен және балалармен ересектерге әсер ету механизмдерімен таныстырады. Арт-терапияның түрлері, оның функциялары, мақсаттарымен міндеттері жан-жақты сипатталған. Арт-терапия процесінің негізгі ерекшеліктерімен кезеңдері талданады, арт-терапияның әр түрлі формалары, оның негізгі әдістерімен бағыттары сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы педагогика

    Мақсаты: өңірлік және ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, білім беруді дамытудың әлемдік процесін зерделеу және салыстырмалы педагогика бойынша білімді жүйелеу. Міндеттері: - студенттерді салыстырмалы педагогиканың қалыптасу тарихы мен әдіснамасы туралы біліммен қаруландыру; - түрлі педагогикалық идеялар мен жүйелерді талдай білуді қалыптастыру; білім берудің неғұрлым тиімді және прогрессивті тәжірибесін бөліп көрсету, оны басқа жағдайларға көшіру мүмкіндігін болжау. Әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл, дөңгелек үстел әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    "Дене шынықтыру" саласындағы білім берудің жаңартылған мазмұны білімге деген құзыреттілік тәсіл шеңберінде жаңа талаптар қояды. Бұл білім беру процесін дараландырудың жоғарылауы жағдайында жұмыс істеуге дайын болуға мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы дене шынықтыру сабағы білім беру мазмұнын жаңарту контекстінде оқыту қазіргі заманғы сабақ үшін белсенді және міндетті болуы керек, АКТ-ны қолдану, диалогтық оқыту, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент психологиясы

    Мақсаты: менеджменттің психологиялық негіздері туралы білімді, дағдыларды қалыптастыру; ұйымның психологиялық ішкі жүйелері, ситуациялық-психологиялық менеджмент, менеджердің кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мәселелері туралы негізгі ақпаратты игеру. Мазмұны: басқарудың негізгі тетіктері мен стильдері, менеджменттің функциялары мен процестері, көшбасшылық және ынталандыру теориялары. Ұжым мүшелерімен қарым-қатынастағы көшбасшының рөлі. Топтық процестерді басқару. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың жобалық қызметі

    Мақсаты: студенттерді педагог психологтың жобалық қызметімен таныстыру, жобаларды басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: білім берудің қазіргі кезеңіндегі педагог-психологтың Жобалық іс-әрекетінің өзектілігі, Жобалық іс-әрекеттің ерекшеліктері, Жобалық іс-әрекеттегі құрылымдық компоненттер және оны жүзеге асыру кезеңдері, жобаларды басқару процесі, жоба өнімдері. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды талқылауға арналған практикалық жұмыстар конкурстары, жоба әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі инновациялық және медиатехнологиялар

    Заманауи инновациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру бойынша педагогикалық білім берудің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мақсаты: білім беру мекемелерінің инновациялық дамуы саласында студенттердің кәсіби дайындық деңгейін арттыру; білім берудегі инновациялардың теориялық-әдіснамалық аспектілерімен танысу; инновациялық технологияларды қолдану арқылы инновациялық процесті модельдеу әдістеріне оқыту, инновациялық қызметке мотивациялық бағытты қалыптастыру. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар, компьютерлік ынталандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гендерлік психология

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық процестер мен құбылыстарды гендерлік талдау негіздерін меңгеру. Мазмұны: гендерлік проблематиканың пайда болуының теориялық алғышарттары. Көптеген жынысы / гендер: адамның жыныстық / гендерлік жүйесінің физиологиялық және психологиялық компоненттерінің мазмұнын зерттеу. Тұлғаның гендерлік сипаттамасы: гендерлік айырмашылықтарды зерттеудің негізгі тәсілдері гендерлік әлеуметтендіру. Гендерлік рөлдер, стереотиптер және қондырғылар. Гендердің репрезентациясы және гендерлік сипаттамаларды зерттеу әдістемесі. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, жоба әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагог-психолог жұмысындағы дефектология негіздері

    Пән студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың категориялары, бұзылулардың әртүрлі түрлері, олардың жіктелуі және таралуы, ауытқулардың себептері, қалыптан тыс балалардың негізгі категориялары туралы білімдерін дамытуға бағытталған. ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған әртүрлі мекемелер. Қазақстан Республикасындағы және дүние жүзіндегі арнайы білім берудің қазіргі заманғы мәселелері мен даму тенденциялары туралы түсінікке ие болу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Нейропедагогика

    Оқу пәні оқыту, тәрбие беру және даму процестерінің нейробиологиялық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, нейропедагогикалық тәсілдің білім беру практикасына қолданылу принциптерін меңгеруге және нейроғылымдық білімдерді педагогикалық өзара әрекеттесуді оңтайландыру, оқытуды индивидуализациялау және әр түрлі білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау үшін кәсіби құзыреттерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эксперименталдық психология

    Мақсаты-Психологиялық эксперименттің негізгі ұғымдары мен процедуралары туралы ақпарат беру, эксперименттік психология мәселелерін жеңілдету, эксперименттік зерттеуді жоспарлау мен жүргізуге, нәтижелерді өңдеу мен талқылауға қойылатын талаптармен таныстыру. Зерттеу мәселесі мен гипотезаларын әдіснамалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдауға, эксперименттік процедураны жүргізуге, зерттеу нәтижелерін түсіндіруге, эксперименттік зерттеуді рецензиялауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Коррекциялық педагогика және психология

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық салада түзету іс-шараларын жүргізу. Міндеттері: ерекше қажеттіліктері бар адамдардың дамуын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру; консультациялық көмек көрсету; кәсіби міндеттерді шешу кезінде түзету педагогикасы мен психологиясы саласындағы білімді пайдалану; ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім беру-тәрбие жұмысындағы қиындықтар мен іс-әрекеттің психофизикалық ерекшеліктерін анықтау, оларды еңсеру жолдарын белгілеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан тарихының негізгі кезеңдерін, сондай-ақ философия, социология, саясаттану, экономика, жаратылыстану және құқық негіздері бойынша білімі мен түсінігін жеткізе білу; академиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін жеткілікті деңгейде қазақ, орыс және бір шет тілінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларына ие болу.
  • Психология-педагогикалық зерттеулерде ғылыми ізденіс әдістері мен жасанды интеллектті қолдана білу; ғылыми жұмыстарды академиялық жазу талаптарына сай рәсімдеу; академиялық адалдық қағидаларын сақтау; негізгі жаттығулар арқылы дене даярлығын қолдау.
  • Педагогикалық процестің заңдылықтарын, мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктерін және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістерін білуін көрсету. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, оқытудың заманауи әдістерін, құралдарын және формаларын қолдану
  • Педагог-психологтың оқу, практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолдану; қазіргі заманғы психотехника мен коучингті пайдалана отырып, топтың ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі фокустық бағыттар бойынша оқу сабақтарын өткізу
  • Психологиялық көмек көрсетуді қоса алғанда, негізгі стратегияларды, әдістерді, әдістерді білуге негізделген психопрофилактикалық, психодиагностикалық, психокоррекциялық, психотерапевтік және консультативтік жұмыстарды орындау.
  • Психологиялық-педагогикалық, пәндік-әдістемелік теориялар, құбылыстар мен фактілер негізінде білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда білім, білік және дағдыларды, сондай-ақ оқу саласында өз бетінше кәсіби даму үшін қажетті оқу дағдыларын көрсету;
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; сандық білім беру кеңістігі, соның ішінде ЖИ технологиялары контекстінде топтық жұмыс арқылы көшбасшылық позициядан адам ресурстарын тиімді басқару үшін білім беру ұйымдарында басқару стратегияларын таңдау
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды олардың жасына, сенсорлық және интеллектуалдық ерекшеліктеріне сәйкес тәрбиелеу мен оқыту процесін ұйымдастыру және инклюзивті білім беру жағдайында әртүрлі жас кезеңдерінде тәрбие жұмысының негізгі нысандарын, әдістерін және құралдарын қолдану
  • Білім беру үдерісінде оқушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған инновациялық педагогикалық технологияларды, технологияларды, соның ішінде АКТ және ЖИ құралдарын пайдалана отырып, инклюзивті практика, дамыта, саралап және кіріктірілген оқыту саласында фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі байланыстар туралы білім мен түсінікті қолдану.
  • Теориялық және практикалық оқыту процесінде алынған педагогика және психология саласындағы білімді жүйелеу және жинақтау, оларды өзекті кәсіби міндеттерді шешуге ықпалдастыра отырып қолдану: психологиялық-педагогикалық қызметтегі негізгі теориялық тәсілдерді анықтайды, білім беруді дамытудың заманауи үрдістері мен басымдықтарын ескере отырып, теориялық білімнің нақты кәсіби жағдайларда қолданылуына негізделген қорытындылар жасайды.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top