6B01101 Педагогика және психология в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым негіздерін, заманауи инновациялық технологиялар саласындағы білімді меңгерген, білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті, әлеуметтік саланы психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге және үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 246
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орнықты дамудың негіздері
Пән студенттердің қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның жаһандық дамуының негізгі бағыты ретінде орнықты даму тұжырымдамасын тұтас түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста орнықты дамудың мәні, оның құндылықтық бағдарлары мен осы саладағы халықаралық бастамалар кеңінен қарастырылады. Экологиялық жауапкершілік, әлеуметтік әділеттілік, экономикалық тиімділік және ұрпақаралық ынтымақтастық мәселелеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Пән маманның психологиялық-педагогикалық дайындығы мазмұнының ажырамас бөлігі болып табылады. Мазмұны психологияны ғылым ретінде зерттейді, оның қалыптасуы және басқа ғылымдармен қатар орны. Жалпы психологияның негізгі ұғымдары ашылады. Адам психикасының табиғаты, оның ерекшелігі мен динамикасы туралы заманауи идеяларды көрсететін фактілер, ұғымдар мен теориялар туралы психологиялық білімнің жалпы негіздерін қамтиды. Психологиялық тұжырымдамалар, жалпы психологиялық құбылыстарды қарастыру тәсілдері зерттеледі. Пәннің мазмұнында жетекші отандық және шетелдік психологтардың негізгі идеялары мен ғылыми еңбектері көрініс тапты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономика негіздері
Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
"Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқытудың мақсаты: дидактика және тәрбие теориясы, педагогикалық процесс негіздерімен танысу; педагогикалық білім беру базисін қалыптастыру. Бұл курс ұғымдық аппаратын, педагогика ғылымының қалыптасуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық үдеріс теориясын, мектеп жүйесінің дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық іс-әрекеттің мәні мен негіздерін, сабаққа қойылатын талаптарды және педагогикалық жүйелерді басқаруды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
пән болашақ мұғалімді бала ағзасының дамуының анатомиялық - физиологиялық ерекшеліктері, оның сыртқы әлеммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтермен таныстырады, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға негізделген заңдылықтар туралы ақпарат береді, олардың оқу жұмысының әртүрлі түрлері барысында жоғары жұмыс қабілеттілігі сақталадыСтуденттерді таныстырады: - адам ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарымен; - ағзаның қорғаныс күшін арттырудың негізгі әдістерімен; - балалар мен жасөспірімдердің жұмыс қабілеттілігінің ырғақты ауытқуларымен; - дені сау және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлімен; - адамның салауатты өмір салтының негіздерімен."
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Педагог-психологтың жеке тұлғасын зерттеу және кәсіби қызметке кіріспе. Педагогика мен психологияның жалпы негіздері туралы. Педагог-психологтың кәсіби қызметінің ерекшелігі мен тұлғасы туралы. Педагогтің, психологтың кәсіби құзыреттілігін зерттеу. Педагогикалық қызметтің құрамдас бөлігі ретінде зерттеу қызметінің ерекшеліктері. Педагогикалық шығармашылық психологиялық – педагогикалық іс-әрекеттің негізі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас-бұл шығармашылық процесс. Мұғалім тұлғасының педагогикалық мәдениеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі менеджмент
Пән білім беруді мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, білім берудегі мемлекеттік сектордың рөлін білуге және түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стресс психологиясы
Стресс және адамның өмірге бейімделуі. Стресстің көрінісі: мінез-құлық, зияткерлік және физиологиялық және эмоционалды. Стресс деңгейін бағалаудың объективті әдістері: ұйымның жүрек-тамыр және тыныс алу жүйелерінің көрсеткіштері; вегетативті жүйке жүйесінің белсенділігін талдау; стресс кезінде адам ағзасының психомоторлық реакцияларын бағалау. Стресс деңгейін бағалаудың субъективті әдістері: психологиялық тесттер және интроспекция. Стресті болжау тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық психологиясы
Денсаулық психологиясы: мәні, мақсаты, міндеттері, әдістері. Адам денсаулығының акмеологиялық аспектісі. Денсаулық психологиясының анықтамасы. Пайда болу себептері және басқа ғылымдармен байланысы. Адам денсаулығы кешенді пәнаралық зерттеу пәні ретінде. Денсаулықтың функциялары, өлшемдері мен компоненттері. Салауатты тұлға Денсаулық психологиясын зерттеу нысаны. Денсаулық және үйлесімділік. Тұлғаның үйлесімділігі туралы түсінік. Тұлғаның сыртқы және ішкі кеңістігінің үйлесімі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагнозы
Психологиялық-педагогикалық диагностикаға кіріспе. Психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерінің жіктелуі. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың даму тарихы және әлеуметтік-этикалық аспектілері. Әдістерді құруға және тексеруге психометриялық талаптар. Стандарттау, сенімділік және жарамдылық. Балалар мен отбасылық қатынастарды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері. Балалардың танымдық саласын, ақыл-ой дамуы мен қабілеттерін диагностикалау. Диагностика жетістіктерінің деңгейіне, бұзушылықтарды дамыту, мектеп бейімсіздік. Оқушылардың жетістіктері мен үлгерім деңгейін диагностикалау. Жеке саланың диагностикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мәдениет негіздері
Курс студенттерде инклюзивті мәдениетті заманауи қоғамның қажетті құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінуді және әртүрлілікті, төзімділікті, теңдік пен әлеуметтік әділеттілікті қабылдауға қатысты құндылық көзқарастарды дамытуды қалыптастырады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін нысандар мен қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ететін инклюзивті мәдениет және өзара әрекеттесу негіздері бойынша әмбебап құзыреттерді дамытуға арналған. Пәннің міндеттері: студенттерді инклюзивті мәдениеттің теориялық және әдістемелік негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және нормативтік аспектілерімен таныстыру; студенттердің қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беруде, еңбекте және әлеуметтік қызметте қосудың маңыздылығы туралы түсініктерін дамыту; инклюзивті тәжірибені талдау мен бағалауда дағдылар мен дағдыларды дамыту, кәсіби қызметте этикалық және заңды бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру, тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен заңдылықтарын педагогикалық қызметте практикалық іске асыруға дайындау. Пәнді оқу тәрбиені мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс, отбасылық тәрбие, сыныптан тыс жұмыс, тәрбие жұмысындағы диагностика, сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру ретінде қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Пән психологияның даму тарихы, психикалық даму заңдылықтары, психологияға биогенетикалық көзқарас туралы білім жүйесін қалыптастырады, адамның дамуын: жаңа туған, сәбилік, мектеп жасына дейінгі, мектеп жасындағы деңгейлерде зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеу әдістері
Әдістеме принциптер жүйесі ретінде. Әдіснаманың үш деңгейі. Зерттеудің үш деңгейі. Қолданбалы әлеуметтік-психологиялық зерттеудің ерекшелігі мен ерекшеліктері; қолданбалы әлеуметтік-психологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары; әлеуметтік психологиядағы зерттеу деңгейлері. Психологиялық әдістердің жіктелуі психологияның ғылым ретінде дамуы мен қалыптасу тарихының көрінісі. Психологиялық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Зерттеуді ұйымдастырудың бойлық әдісі. Әдістемелік зерттеуді ұйымдастырудың кешенді әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасылық психология
Бұл пән студенттерді отбасының қалыптасуы мен дамуының психологиялық заңдылықтарымен, ерлі-зайыптылық және балалар мен ата-аналар қатынастарының даму заңдылықтарымен, сондай-ақ отбасылық қатынастарды диагностикалау және түзету әдістерімен таныстырады. Психологиялық ғылымдағы "отбасы" және "неке" категориялары. Отбасы функциялары.Неке мотивациясы. Махаббат теориялары. Неке қатынастарының психологиясы. Неке қатынастарына әсер ететін факторлар. Отбасының өмірлік циклінің кезеңдері. Ерлі-зайыптылардың жанжалдарының психологиясы. Балалар мен ата-аналар қатынастарының психологиясы. Ата-ана болу кезеңдері және ананың балаға деген көзқарасының түрлері. Ата-ана тәрбиесінің түрлері. Ажырасу психологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасылық педагогика
Педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі отбасылық педагогика. Отбасының сипаттамасы және оның даму тенденциялары. Отбасылық қатынастарды реттейтін заңнамалық құжаттар. Отбасының тәрбиелік әлеуеті. Баланың жеке басын қалыптастырудағы отбасының маңыздылығы. Отбасының тіршілігін сипаттайтын факторлар: әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-экономикалық, техникалық-гигиеналық және демографиялық. Отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері. Білім беру механизмдері: күшейту, сәйкестендіру, түсіну. Баланы отбасында тәрбиелеу. Тәрбие институттары жүйесіндегі отбасы. Педагогикалық мәдениетті арттыру жолдары. Отбасын зерттеу әдістері. Отбасындағы мұғалім. Болашақ отбасылық адамды тәрбиелеу. Қазіргі Қазақстандағы оның дамуының жаңа кезеңіндегі үй тәрбиесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Имидж психологиясы
Имиджология-бұл адамның кәсіби қызметінің саласы. Имиджологияның даму тарихы туралы. Білім әлемінің құрылымындағы имидж. Қазіргі әлемдегі имидждің түрлері мен басқаруы. Көпшіліктің бейнесі. Заманауи коммуникациялық технологиялар негізінде корпоративтік ақпаратты басқару стратегиясы. Сурет-табиғи иерархиялар теориясы. Құрал-саймандар имиджін. Аудару ақпарат. Мақсаттарды ауыстыру. Қарама-қайшы сигналдарды беру. Саяси имиджді қалыптастыру. Көрнекі өлшеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Бұл пән студенттерде психологиялық ғылымдағы негізгі психологиялық ұғымдарды, жетекші мектептер мен бағыттарды дамыту туралы идеялар жүйесін қалыптастырады. Психологияның дамуындағы сабақтастықты оның өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінде көрсету қажет, сонымен қатар психологиялық ғылымның жаратылыстану және гуманитарлық циклдердің басқа ғылымдарымен және практикамен тығыз байланысы. Пән студенттерді негізгі психологиялық ұғымдардың, тұжырымдамалардың және зерттеу әдістерінің дамуымен таныстырады, сонымен қатар оларды Қазіргі психологияның әртүрлі мектептерінде бағыттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
пән болашақ маманның мақсаты, міндеттері мен күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі кезеңде қолданылатын мектеп жүйесі туралы ғылыми білім мен түсініктер, практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Бұл пән пәннің мазмұнын көрсететін негізгі ұғымдармен, психологияны оқытудың әдіснамалық және әдістемелік негіздері туралы негізгі түсініктермен танысуға; білім беру мекемелерінде психологияны оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын жоспарлау, жобалау және жүргізу технологиялары мен әдістемелерін игеруге; білім беру жүйесінде психологияны зерттеу бойынша факультативтік, сыныптан тыс және өзіндік жұмысты ұйымдастыру дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, тәрбиелеуге бағытталған. тұлғаның психологиялық мәдениеті және психология мұғалімінің педагогикалық шеберлігін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық психология
Экологиялық психология - бұл қоршаған ортамен өзара әрекеттесу психологиясы. Экологиялық психологияны зерттеудің негізгі пәндері. Экологиялық психологиядағы қоршаған орта туралы түсініктер. Адамның қоршаған ортаны қабылдау ерекшеліктері туралы. Адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін зерттеудің негізгі бағыттары. Адамның ортадағы кеңістіктік мінез-құлқы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
"Оқыту әдістемесі ғылыми білім саласы ретінде.Педагогиканы оқытудың әдістемелік ерекшеліктері.Педагогиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері.Заманауи технологиялар, педагогиканы оқытудың формалары мен әдістері.Оқу құралдарының сипаттамасы.Педагогика бойынша оқу сабақтарын дайындау және өткізу. Педагогиканы оқытуда студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру."
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Позитивті психология
Позитивті психология-эвдемония, ағынның тәжірибесі, мағынасы. Позитивті денсаулық - бұл бақытты зерттеу әдісі. Бақыт - бұл әл-ауқаттан тыс нәрсе. Адамға деген қуаныш пен құмарлықтың тәжірибесі. Іс-әрекетті сүйемелдейтін басқа тәжірибелер. Адамның өмірлік мақсаттары, ұмтылыстары. Денсаулық пен тұлғаның позитивті дамуы контексіндегі даналық пен руханилық. Салауаттылық және тұлғаның ерекшеліктері. Адамның мінезі мен ізгі қасиеттерінің күшті жақтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы психология
Салыстырмалы психологияға кіріспе.Жалпы психологияға кіріспе.Қызметтің құрылымы және әлеуметтік-мәдени реттелуі.Тұлға және оның жеке психологиялық ерекшеліктері.Мотивация психологиясы.Сезім мен қабылдау.Жад және назар
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет
Білім берудегі психологиялық қызмет. Практикалық білім беру психологының қызметі. Практикалық білім беру психологының негізгі қызметі. Білім берудің практикалық психологы қызметінің принциптері. Мектепке дейінгі балалық шақ. Баланың мектепке түсуі. Мектептегі балалық шақ немесе бастауыш мектеп жасы. Жасөспірім. Ерте Жастық шақ.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Мақсаты: адамзат қоғамының дамуының әртүрлі кезеңдерінде білім беру мен оқытудың теориясы мен практикасының жағдайы мен дамуы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән педагогика тарихы пәнін, мақсаттары мен міндеттерін зерттейді. Қоғам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі тәрбие, мектеп және педагогикалық теориялар. Қоғам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі тәрбие қайраткерлерінің педагогикалық көзқарастары. Қазіргі кезеңдегі педагогиканың жандануы және даму тенденциялары
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Реклама психологисы
Жарнама психологиясы туралы түсінік. Жарнаманың пайда болуының тарихи алғышарттары. Жарнамадағы жеке көзқарас. "Мен" - тұжырымдама, өзін-өзі бағалау. "Маркетинг", "жарнама"ұғымдары. Жарнаманың мақсаттары мен функциялары. Жарнаманың түрлері, оның әсер ету және білдіру тәсілдері. Рационалды және эмоционалды жарнама. "Қатты" және "жұмсақ" жарнама. Имидждік жарнама. Ынталандырушы жарнама. Тұрақтылық жарнамасы. Жарнаманың танымдық компоненті. Жарнамадағы сезім мен қабылдау. жарнамалық сурет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық психология негіздері
Медициналық психологияның әдістемелік мәселелері. Патопсихология. Нейропсихология. Психосоматика және дене психологиясы. Қалыптан тыс даму және девиантты мінез-құлық психологиясы. Психологиялық араласу. Емдеу процесінің психологиялық аспектілері. Психогигиена, психопрофилактика, әлеуметтік оңалту және науқастардың өмір сүру сапасын арттыру. Денсаулық, дене шынықтыру және жоғары жетістіктер спортының психологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік педагогика, оның пәні мен міндеттері. Әлеуметтік-педагогикалық процесс және оны жетілдіру жолдары. Тұлғаның әлеуметтік қалыптасу педагогикасы. Әлеуметтік тәрбие, мәні мен мазмұны. Әлеуметтік педагог, оның кәсібилігі мен тәжірибесі. Критериалды бағалау технологиялары. Әлеуметтік педагогика білім беру контекстіндегі әлеуметтенуді және әлеуметтену контекстіндегі әлеуметтік тәрбиені зерттейтін білім саласы ретінде. Әлеуметтену: сатылар, факторлар, агенттер, құралдар, механизмдер.Тәрбие әлеуметтену институты ретінде; тәрбие түрлері, тәрбие жүйелері, білім беру ұйымдары. Әлеуметтену және тәрбиелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тренинг жұмысының технологиясы
Кіріспе. Курстың пәні, міндеттері, мақсаты. Психотерапия мен практикалық психологияның топтық әдістерінің даму тарихы. Тренинг және психокоррекциялық топтардың түрлері. Психологиялық тренинг практикалық психология әдісі ретінде. Тренинг міндеттерін тұжырымдау. Оқу міндеттерін жоспарлау және нақтылау. Кездесулер тобы. Т-топтар. Гестальт топтары. Транзактты анализ. Психотерапиялық топтар. Тренингтегі топтың дамуының негізгі кезеңдері. Т-топтардағы жаттықтырушының рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивті психология
Когнитивтік психология-ақпаратты өңдеумен байланысты адамның психикалық белсенділігін зерттейтін психологияның бір саласы. Адамның танымдық құрылымы-алынған мәліметтер негізінде ақпаратты алатын, оны белгілі бір жолмен өңдейтін қиялдағы маңызды құрылымдардың бірі. Белгілі бір әрекеттерді жасаңыз, оны әрі қарай пайдалану үшін қолда бар ақпаратты сақтаңыз және жаңартыңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гендерлік психология
Гендерлік теорияға кіріспе: гендерлік психологияның негізгі түсініктері: зерттеу объектісі, пәні, принциптері мен әдістері. Гендер және жыныс психологиялық ғылымның категориясы ретінде. Гендерлік психология: зерттеу пәні мен әдістері. Ғылым жүйесіндегі гендерлік психологияның орны және пәнаралық психологиядағы гендерлік зерттеу принципі ретінде. Гендердің сипаттамасы: биологиялық жыныс; жыныстық-рөлдік нормалар және жыныстық сәйкестілік, гендерлік дисплей.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
пән халық мәдениетінің мазмұны, функциялары, түрлері, негізгі элементтері, оның тәрбиелік және білім беру әлеуеті туралы тұтас түсінік қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ата-ана психологиясы
Тарих, мәдениет және психологиядағы ата-ана теориясын зерттеу. Жеке тұлғаны құрылымдық талдау мүмкіндіктері туралы. Ата-ана мен бала қарым-қатынасын түзету үшін қарым-қатынасты транзакциялық талдау. Отбасылық кеңес берудегі жеке психологияның мүмкіндіктері. Отбасына кеңес беру. Қазіргі қоғамдағы ата-аналар мен балалар арасындағы қарым-қатынастың практикасы мен стилі. Психологиядағы ата-ананың психологиялық қолдауы. Ата-ана туралы теориялар. Ата-ана мен бала қарым-қатынасын зерттеу әдістері. Сұхбат, әңгіме, тесттер, сауалнамалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
пән болашақ мұғалімге мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтастығы туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, мұғалім-тәрбиеші рөлінде өзін-өзі тануға, қабілеттерін бағалауға көмектеседі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасындағы психологиялық кеңес беру
Психологиялық кеңес беру кезеңдері. Рәсімдер мен техникалар. Кеңес беру процесінде психодиагностиканың ерекшеліктері.Кеңес берудегі психодинамикалық бағыт. Балалар мен жасөспірімдердің проблемалары бойынша кеңес беру. Балалар мен жасөспірімдердің мәселелері бойынша отбасылық кеңес беру. Жеке жоспар мәселелері бойынша кеңес беру.Психологиялық кеңес беру практикасына әсері: анықтамасы, жіктелуі, түрлері. Әр түрлі типтегі білім беру мекемелеріндегі психологиялық кеңес беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды күйзеліс психологиясы
Адамның психологиялық стресстері туралы түсінік. Эмоционалды күйзеліс, адамның кәсіби күйзелісінің салдары. Күйіп қалу синдромының қалыптасуын анықтайтын қауіп факторлары. Эмоционалды күйзелістің алдын алу және жеңу жолдары. Жеке тұлғаны физикалық, психикалық сауықтыру әдістері мен әдістері туралы. Тұлғаның қолайсыз эмоционалды жағдайын өзін-өзі реттеу әдістері туралы. Арт-терапия стресс жағдайларын басқару әдісі ретінде. Сурет салудың дәстүрлі емес әдістері эмоционалды күйдірудің алдын-алу әдісі ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Психология ғылымының салалары мен тармақтары.Әлеуметтік психологияның ғылыми білім жүйесіндегі орны.Әлеуметтік психология пәні туралы қазіргі идеялар. Әлеуметтік-психологиялық идеялардың даму тарихы. Әлеуметтік және тұлғааралық қатынастар жүйесіндегі байланыс. Шағын топтардың әлеуметтік психологиясы.Үлкен топтардың әлеуметтік психологиясы. Топтар арасындағы қатынастар психологиясы.Әлеуметтік психологиядағы тұлға мәселесі. Қолданбалы зерттеулер мен әлеуметтік психология
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Мақсаты: психологияны адам қызметінің барлық салаларында практикалық қолдану туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу практикалық психология объектісін, практикалық психологияның даму тарихын, практикалық психологтың этикалық принциптері мен ережелерін, практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттарын, психологиялық ағартудың психопрофилактикасын, мектеп психологының қызметін, практикалық психологтың қызмет бағыттарының бірі ретінде психодиагностиканы және т. б. білуден тұрады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конфликтология
Конфликтология ғылым ретінде. Қақтығыстардың әлеуметтік табиғаты және олардың себептері. Қақтығыстар: олардың себептері мен түрлері. Жанжалдың динамикасы мен механизмдері. Жанжалдағы тұлғаның мінез-құлық теориясы. Ұйымдастыру жүйесіндегі қақтығыстарды басқару.Конфликтілерді басқарудың стратегиялық және тактикалық әдістері. Келіссөздер процесі жанжалды шешу тәсілі ретінде. Әлеуметтік-экономикалық қайшылықтар. Этносаралық қақтығыстар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лидерлік психологиясы
Көшбасшылықтың мәні. Көшбасшылар мен басшылар арасындағы айырмашылық. Негізгі көшбасшылық қасиеттер. Көшбасшылық құбылысын қарастырудың қазіргі аспектілері. Көшбасшының негізгі сипаттамалары. Көшбасшылық стильдері. Көшбасшы мен орындаушының өзара әрекеттесу моделі: команданың мәні. Құзыреттілік теориясы. Харизматикалық көшбасшылық. Трансформациялық көшбасшылық. Ф. Фидлердің ситуациялық теориясы. П. Херсей мен К. Бланчардтың ситуациялық Көшбасшылық теориясы. "Жол-мақсат" теориясы: көшбасшы алға қойылған мақсаттарға жетуде делдал ретінде. Көшбасшылықтың негізгі теориялары. Қасиеттер теориясы. Интеллект тұжырымдамасы. Көшбасшылықтың факторлық-аналитикалық тұжырымдамасы. Ситуациялық Көшбасшылық теориясы. Ізбасарлар теориясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицидология негіздері
"Бұл пән суицидтің тарихи және мәдени аспектілерін сипаттайтын материалдарды зерттейді. Суицидтік мінез-құлық психологиялық құбылыс және пәнаралық мәселе ретінде қарастырылады. Қазіргі позициялардан аутодеструктивті мінез-құлықты қалыптастыру тетіктері ашылады. Суицидологиялық талдау процесінде суицидке қарсы әрекеттің барлық кезеңдері, соның ішінде суицидке дейінгі кезеңнің эмоционалды тәжірибесінің ерекшеліктері қарастырылады. Профилактиканың, диагностиканың және түзетудің негізгі принциптері келтірілген. Агрессивтілік деңгейін төмендететін, жағымсыз эмоционалды, травматикалық тәжірибелер ұсынылған. Өзіне-өзі көмек көрсетуді үйренуге баса назар аударылады. Қайталанған суицидтің алдын алуға, суицидтік тұлғаның отбасымен жұмыс істеуге ерекше орын беріледі. Білім беру мекемелерінде суицидтік мінез-құлықтың алдын алу талданады."
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Мақсаты: студенттерді оқыту, тәрбиелеу психологиясы және педагогикалық іс-әрекеттің мәні және мұғалімнің тұлғасы туралы заманауи идеялармен таныстыру. Курстың мазмұны: оқу іс-әрекетінің психологиялық құбылыстары мен заңдылықтары, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу және дамыту, оқушылардың даралығын, педагогикалық қызметте мұғалімнің жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық практикум
Сезім. Қабылдау.Қабылдау диагностикасы. Зейін және оның диагностикасы. Жад. Жад диагностикасы. Ойлау. Ойлау диагностикасы. Қиял. Қиял диагностикасы.Эмоциялар мен сезімдер. Ерік. Эмоционалды-еріктік сфераның диагностикасы. Темперамент түрін анықтау.Сипаттың екпінін анықтау. Тұлғаның кәсіби бағдарын диагностикалау. Агрессивтіліктің диагностикасы. Жанжалда әрекет ету тәсілдерін бағалау. Жетістікке жету мотивациясын және аффиляцияны өлшеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық ғылымдардың жетістіктерін қолдану, төзімділікті көрсету, көшбасшылықты, креативтілікті, командада жұмыс істеу дағдыларын таныту, академиялық адалдық, инклюзивті мәдениет пен тұрақты дамудың қағидаттарын сақтау.
- Экономикалық-құқықтық бағыттағы білім жүйесін, қоршаған әлемге ұқыпты қарауды меңгеру. Алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану.
- Тұлға психологиясының қалыптасу шарттары, психологиядағы тұлға ұғымының қалыптасуы, психологиялық проблема ретінде тұлғаның болуы, адамның мінез-құлқының мотивтері, қарым-қатынастағы тұлға туралы білімді құрылымдау.
- Қарым-қатынас заңдылықтары, топ пен қоғамның әлеуметтік-психологиялық құбылыстары, жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделу жолдары туралы білімдерін кеңейту.
- Кәсіби қызметте психологиялық білімді қолданыңыз. Психологиялық-педагогикалық бағытта ғылыми қызметті жүзеге асыру.
- Ауызша және вербалды емес қарым-қатынас әдістерін меңгеру туралы білімді түсіндіру. Жас ерекшеліктерін және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметті ұйымдастыру.
- Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда және ұжымдарда барабар әрекет ету дағдыларының кешенін меңгеру.
- Өзінің психологиялық-педагогикалық қызметін жоспарлау және ұйымдастыру қабілетін қолдану.
- Психологиялық-педагогикалық көмектің әдістерін, әдістерін, әдістері мен құралдарын басқару.
- Психологиялық талдау дағдыларын қолдана білу.
- Диагностикалық, түзету, әдістемелік, ағартушылық және басқа да кәсіби қызмет түрлерін қолдану
- Жасанды интеллектті пайдалануды қоса алғанда, ақпаратты жинау,талдау, іздеу, түсіндіру әдістерін меңгеру. Әрі қарай кәсіби өзін-өзі жетілдіруге дайын.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)