6B01101 Педагогика және психология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің инновациялық үдерістер саласында кәсіби құзыреттілігі бар бәсекеге қабілетті педагог-психологті даярлау және ағартушылық- ұйымдастырушылық-әдістемелік қызметі мен білім беру үдерісіне қатысушылардың қиындықтарын анықтау мен диагностикалауда психологиялық көмек пен қолдау көрсетуді қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні білім алушылардың жеке қаржылық шешім қабылдау кезінде қаржыны басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс аясында білім алушылар әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есебін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын сақтау және көбейту, бюджетті жоспарлау дағдыларын меңгереді. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдауға қажетті қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдануға қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс болашақ кәсіби қызметті таныстыру, педагогикалық мамандық ерекшеліктері, педагог-психологтың білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-әрекеті туралы білім беру, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметке қызығушылықты қалыптастыру мақсатында енгізілді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Курс педагогиканың әдіснамалық негізін, тұлға дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру туралы білім беру мақсатында оқытылады. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі, мектептегі педагогикалық процестің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері, тәрбие мен оқыту теориясы туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Курс студенттердің психология ғылымының негізгі ұғымдары мен категориялары, оның негізгі мәселелері, принциптері мен әдістері, психика қызметінің механизмдері мен заңдылықтарын, онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі адам дамуының жалпы заңдылықтары мен механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыруға арналған. Курс студенттердің жалпы мемлекеттік құндылықтарды, кәсіби құзыреттілігін психологиялық- педагогикалық іс-әрекетінде жүзеге асыруды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби іс-әрекеттегі эмоционалды интеллект
Курс білім алушылардың эмоциялық интеллект туралы теориялық білім; өзінің және басқалардың эмоцияларын сезіну және түсіну біліктері мен дағдылары; оларды әлеуметтік өзараәрекеттесуде басқаруға; өзінің эмоцияларын конструктивті білдіруге; эмоциялық жағдайды реттеу, мінез-құлықты басқару; басқа адамдардың уайымын түсіну; өзінің мінез-құлқын басқа адамның сезімдерімен және мүдделерімен үйлестіру негіздерін меңгеруіне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
Курс педагогтың педагогикалық техникасы және оның қалыптасу жолдары, педагогикалық қарым-қатынас, педагогикалық такт, педагогикалық мәдениет, мұғалімнің сөйлеу техникасы, педагогикалық рефлексия мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беруде психологиялық-педагогикалық менеджмент
Пән психологиялық менеджменттің негізгі ережелерін зерделеуге, басқару қызметінде психологиялық тетіктердің құзыреттерін игеруге бағытталған. Басқару қызметінің басты буыны ретінде адамның жеке басының, психологиялық ерекшеліктерінің маңыздылығы; басқару технологияларының мазмұны мен қолданылу мәселелері, ҚР педагогикалық білім беруді дамыту тұжырымдамасының контексіндегі басқару қызметінің аспектілері; ЖИ құралдарын пайдалану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі геймификация және мотивациялық дизайн
Курс студенттерде геймификация құралдарын оқытуда қолдану; «Педагог» кәсіби стандартының мазмұнына сәйкес оқыту -тәрбиелеу үдерісін сапалы жүзеге асыру үшін білім беру бағдарламасының мотивациялық дизайн саласындағы кәсіптік құзыреттерді жетілдіру, білім алушылардың қызығушылығын ынталандыруға және оқу мотивациясын арттыруға тиімді тәсілдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сын тұрғысынан ойлау
Курс білім алушылардың сыни ойлау дамыту технологиясы бойынша теориялық негіздерді меңгеруіне, балалардың психологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, сыни ойлауды дамыту технологиясының тәсілдері мен стратегияларын пайдалану дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ ЕББҚ бар балалармен жұмыс істеу; ҚР білім беруді дамыту тұжырымдамасын бағдарлану; Lesson study бағдарламасын сыни тұрғыдан ойлауды дамыту үдерісіне кіріктіру; сыни ойлауды дамыту үшін ЖИ құралдарын қолдану дағдыларын оқытуға бағытталған, психологиялық-педагогикалық қызметін жүзеге асыруға қажетті кәсіби құзыреттілікті жалпы мемлекеттік құндылықтар негізінде қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру саласындағы білім алушылардың психологиялық әл-ауқаты
Курс болашақ педагогтердің білім беру ортасындағы психологиялық әл-ауқаты және кәсіби қызметінде білім алушылардың психологиялық әл-ауқатына әсер ететін психологиялық-педагогикалық факторларды талдау және интерпретациялау үшін жеке тұлғаның психологиялық әл-ауқатын және психикалық денсаулығын тиімді әлеуметтенуін қамтамасыз ететін білім беру ортасын құру туралы түсініктерін кеңейту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық психология
Курс оқу психологиясының пәнін, міндеттерін, оқыту мен тәрбиелеу үдерістерінің психологиялық негіздерін және тәрбие психологиясының мәселелерін қарастырады. Курс білім беру психологиясы қағидаттарына негізделген «Педагог», «Бірыңғай білім беру бағдарламасы» кәсіптік стандарты «Мектеп педагогі», «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымының педагогі» кәсіптік карталарының мазмұнына сәйкес студенттердің оқу процесін жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Практикалық психология
Курс практик - психологтың кәсіби іс-әрекетінің моделін, оның жұмысының негізгі бағыттары маңыздылығын түсіндіру дағдысын қалыптастыру, психотерапия әдістерін оқып-үйрену мақсатында ендірілді. Курста практик – психологтың жұмысының негізгі бағыттары, тренинг әдістері және практикалық психологтың этикалық кодексі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс инклюзивті білім берудің мәні туралы білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған, инклюзивті білім беруді құрудың принциптері қарастырылады, инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері, шарттары мен моделі, ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін кедергісіз білім беру ортасын, жұмыс тәжірибесін құруды көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
«Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет» пәні білім беру жүйесіндегі педагог-психолог жұмысының негізгі бағыттарын, мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету ерекшеліктерін оқыту мақсатында енгізілген. Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет көрсету Ережесін есепке ала отырып, педагог-психолог жұмысының мазмұнын ашып көрсетеді. Курс педагог-психологтің негізгі іс-әрекет түрлерін және құрылымын, мақсат, міндеттерін, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет жөніндегі нормативті-құқықтық актілерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдістемесі
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын қалыптастыру және ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
Пән студенттердің қолданбалы психологияның категориялық-әдістемелік аппаратын меңгеруін; психикалық құбылыстарды зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; зерттеу нәтижелерін диагностикалау, өңдеу және түсіндіру; оларды оңтайландыру мақсатында кәсіби қызметі талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық конфликтология
Пән конфликтінің дамуының тарихи аспектісін зерттеуге, «педагогикалық конфликтология» түсінігін нақтылауға, педагогикалық конфликтологияның мәні мен түрлерін, педагогикалық конфликтінің ерекшеліктерін, оның түрлерін, қарым-қатынас кедергілерін, өзара әрекеттесу стильдерін анықтауға; конфликтілі жағдайларды шешу мен сыртқы әсерлерге қарсы тұру қабілетін меңгеру, медиация қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-психология
Пән бакалаврларды даярлауда арт - психологиясының дайын элементтерін кәсіби және жеке мақсаттарда тиімді қолдануға бағытталған. Оқыту үдерісінде студенттер өзінің жеке мәселелерін шешуде арт - психологияның әдістерін қолдануды және жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына қажетті көмек көрсетуді, жайлы орта мен сәтті атмосфераны құруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы тәрбиесінің педагогикасы
Пәннің мақсаты отбасының пайда болу тарихын, оның құрылымын, функцияларын, динамикасын зерттеу мақсатында енгізілді; курста некеге тұруға дайындық; неке қатынастарының психологиялық ерекшеліктерін анықтау; отбасылық жанжалдар мен ажырасулар, отбасылық өмірдегі ұлттық дәстүрлер; жастарды отбасылық өмірге, дайындау мәселелері қарастырылады. «Қазақстан Республикасының педагогикалық білім беруді дамыту тұжырымдамасы», «Педагог» кәсіби стандарты, «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» мазмұнына сәйкес әзірленген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Курс диагностикалық құралдарды жіктеу, оларды бағалау критерийлері, психологиялық-педагогикалық диагностиканың әдістері, зерттеу принциптері, нәтижелерді өңдеу тәсілдері, психодиагносттың этикалық нормалары туралы білім беру алуға арналған. Нәтижесінде білім алушылар сапаны бағалау, диагностикалық әдістемелерді іріктеу критерийлерін, оны кәсіби іс-әрекетінде пайдалану дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Студенттерге психологиялық кеңес беру туралы жүйелі теориялық, ғылыми және қолданбалы білім беру; психологиялық консультацияларды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері туралы; клиентпен әрекеттесудің негізгі әдістерін; жұмыс тобын құру мен қолдаудың практикалық дағдыларын, клиенттік жүйемен байланыс орнату және кәсіби позицияны ұстану, жайлы ортаны құру, қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде тұлғаның дамуының үйлесімділігін қалыптастыру мақсатында енгізілді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән студенттерде қазіргі заманғы ғылыми көзқарастар туралы біртұтас түсініктерін осы пәнді оқытудың теориясы мен әдістемесі негізінде, сондай-ақ олардың оқытушылық қызмет саласында кәсіби құзыреттілікке ие болуын қалыптастыру мақсатында енгізілген. Курс студенттердің жалпы мемлекеттік құндылықтарды, кәсіби құзыреттілігін психологиялық- педагогикалық іс-әрекетінде жүзеге асыруды жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік психология
Курс фундаменталды мәселелер туралы білім алуға арналған: тұлғаның әлеуметтік психологиясы, топ пен тұлға өзара әсері, қарым-қатынас және әлеуметтік таным, тұлғааралық әсер, мінез-құлықтың ауытқу себептері мен түзетулері, қақтығыстық жағдайларды және оны шешу жолдары. Нәтижесінде білім алушылар әлеуметтік-психологиялық саладағы кәсіби қызмет үшін қажетті практикалық дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарындағы психокоррекция және психопрофилактика
Курс білім беру қатынастарына қатысушылармен психокоррекциялық және психопрофилактикалық жұмыс саласында білім алушылардың білімін қалыптастыру; психикалық дамуды түзетуді ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік қағидаттарын, сондай-ақ психикалық және психосоматикалық бұзылулардың алдын алу әдістері мен қағидаттарын кәсіптік меңгеруді қамтамасыз ету, рухани-адамгершілік қасиеттерді, азаматтық жауапкершілік пен парасаттылықты дамыту арқылы білім алушылардың үйлесімді дамыған тұлғасын қалыптастыру мақсатында енгізілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтің кәсіби дағдылары
Курс оқытудың заманауи әдістерін, коммуникативті және цифрлық құзыреттіліктерді зерделеуге, сондай-ақ «Педагог» кәсіби стандартының мазмұнына сәйкес табысты педагогикалық қызметке қажетті hard skills и soft skills қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика және психология тарихы
Пән психиканың қалыптасуы және даму заңдылықтары, оның табиғаты, функциялары, генезисі; педагогикалық ойдың даму ерекшеліктері, әртүрлі тарихи дәуірлердегі тәрбие мен білім берудің принциптері мен әдістері, педагогиканың ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын түсінудің әртүрлі тәсілдерін талдау негізінде пайда болған ғылыми көзқарастарды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтің кәсіби қарым-қатынасы
Пән педагог іс-әрекетінің түрі ретінде педагогикалық қарым-қатынастың теориялық және практикаға бағдарланған аспектілерін ашып көрсетеді; білім алушыларда педагогикалық қарым-қатынас пен өзараәрекеттесу саласында кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктер мен дағдыларын қалыптастыру, бұл кәсіби мәдениеттің қалыптасуына ықпал етеді және педагог ретінде практикалық қызметке қызығушылықты ынталандыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этнопедагогика және этнопсихология
«Этнопедагогика және этнопсихология» пәні этникалық топтардың тәрбие мен білім берудегі эмпирикалық тәжірибесі, отбасының, рудың, тайпаның, ұлттың, ұлттың бастапқы құндылықтарына моральдық-этикалық көзқарастары туралы білім алуға арналған; этникалық және мәдениетаралық психологияның ерекшеліктері, адамдардың жеке және топтық мінез-құлқының этномәдени өзгешіліктерінің алғашқы талдауы туралы білім. Нәтижесінде білім алушылар этнопедагогика және этнопсихологияның пәнаралық байланысы туралы білімді; этнопедагогика және этнопсихологияның әдістерін практикада қолдану дағдылары мен біліктерін; этникалық білім берудің педагогикалық және психологиялық аспектілерін, этникалық сәйкестілікті сақтау мен нығайтуды, сонымен қатар мәдениеттердің көп түрлілігіне құрметпен қарауды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Нейропсихология
Курс нейропсихология әдістерін, теориялық негізін, жоғары психикалық функциялардың бұзылуының негізгі нейропсихологиялық синдромдары мен осы синдромдардың негізінде зақымдалған нейропсихологиялық факторлар туралы білімді меңгеруге арналған. Курс студенттердің жалпы мемлекеттік құндылықтарды, кәсіби құзыреттілігін психологиялық- педагогикалық іс-әрекетінде жүзеге асыруды жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогтің қызметі
Пән оқыту мен тәрбиелеуде жеке ерекше көзқарасты қажет ететін балалармен педагог - психолог қызметінің теориялық және әдістемелік мәселелері туралы білім алуы мақсатында оқытылады. Педагогикалық іс-әрекеттің барысы мен мазмұнына, педагогикалық іс-әрекеттің стильдеріне, педагог - психологтің кәсіби құзыреттілігіне баса назар аударылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттер ЕБҚ бар балаларға арналған арнайы білім беру ортасын ұйымдастыруды игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Девиантология негіздері
Курс девиантологияның теориялық негіздері, негізгі ережелер, категориялар, типология, әдістер туралы білім жүйесі туралы білімді игеруге бағытталған. Курста кәмелетке толмаған балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын диагностикалау және алдын алу мәселелері, алдын алу және түзету шараларының әдістері мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Коучинг негіздері
Пән студенттерде жалпы коучинг, оның әдістері мен ұйымдастырушылық кеңес берудегі мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың міндеттері: студенттерді коучинг принциптерімен, түрлерімен, технологиясымен таныстыру; жеке коуч-сессиясын өткізудің әдістері мен технологияларын оқыту; білім беру ұйымының нақты сұранысымен топтық коуч-сессиясын өткізу әдістерімен таныстыру; қызметкерді ынталандыру үшін коучинг тәсілінің мүмкіндіктерімен таныстыру мақсатында енгізілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік интеллектті дамыту технологиясы
Курс әлеуметтік интеллект ұғымын тұлғааралық қатынастарды реттеу және оларды түзету факторы ретінде қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешу үшін әлеуметтік интеллект теориясын білуі тиіс, әлеуметтік интеллектінің даму деңгейі туралы ақпаратты жалпылау, талдауда ЖИ құралдарын әлеуметтік интеллектісін дамыту және өлшеу үшін қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс жасанды интеллект (ЖИ) және оны білім беру саласында қолдану мәселелері туралы білім алу мақсатында оқытылады. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар білім беруде ЖИ пайдалану мүмкіндіктері және оның көмегімен шешілетін міндеттер туралы, ЖИ қолданудың этикалық мәселелері туралы түсінікке ие болуы, ЖИ негізіндегі құралдарды (бағдарламалаусыз) пайдалана білуі, ЖИ технологияларын қолданудың мүмкіндіктері мен салдарын бағалай білуі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру аясындағы жобалау іс-әрекеті
Курс білім алушылардың білім беру ұйымдарында жобалау қызметі саласындағы білімдерін, іскерліктерін, құзыреттерін қалыптастыру, білім алушылардың білім беру ұйымдарында жобалау қызметін орындауға ғылыми және практикалық даярлығын қамтамасыз ету мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қолданбалы экономикалық, заң пәндерінен, баланың құқықтары мен мүдделерін қорғауды реттейтін нормативтік - құқықтық актілерінен өзекті білімдерін көрсетеді
- Балаларды дамыту, оқыту және тәрбиелеудегі қиындықтардың био-психо-әлеуметтік себептерін және оларды шешу перспективаларын анықтау мақсатында әлеуметтік-саяси және психологиялық-мәдени пәндер саласындағы білімді трансформациялау арқылы тарихи-философиялық пәндерден білімін көрсетеді
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін жүйелі талдауға дағдыланған
- Кәсіби қарым-қатынасқа түсуде тілдік дағдыны меңгерген
- Білім беру жүйесінде пайдаланылатын қашықтықтан оқыту технологияларын, қашықтықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникативті технологияларды, қашықтықтан оқыту үшін онлайн сервис пен платформаны, жасанды интеллектіні меңгерген
- Педагогикалық кәсіптің ерекшеліктері, педагог-психологтің білім беру және оқыту-тәрбиелеу процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуі туралы түсініктері бар, білім беру кезеңінде қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасының талаптарын сақтайды, кәсіби даму тәсілдері мен дағдысын меңгерген
- Педагогика тарихы және заманауи жетістіктерін есепке ала отырып, білім беру үдерісінде білім алушылардың психологиялық – педагогикалық құзыреттіліктерін арттырады, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында және отбасы тәрбиесімен білім беру үдерісін шыңдау мен ұйымдастыруды біледі
- Психологиялық-педагогикалық мониторинг өткізуді және білім беру қызметінің әдістері мен құралдарын пайдалану тиімділігін талдауды , білім беру ортасының мазмұны мен сапасына сараптамалық қорытынды жасауды біледі
- Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымдарының нәтижелері мен жетістіктерін бағалауда, білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін және тұлғасын қалыптастыру мен дамуындағы дағдарыстық кезеңдерін ескере отырып қолданады, олардың жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, білім алушыларды сүйемелдеу процесінде әдістемелік және дамытушылық құралдарды қолданады
- Социум жағдайында өзіндік кәсіби іс-әрекетін құрайтын психологиялық-педагогикалық дағдыларын іске асырады.
- Ғылыми-педагогикалық және психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістемелерін қолданады, алынған нәтижелерін статистикалық және математикалық талдаудан өткізеді, психопрофилактика және психокоррекция бағыттарында шешім қабылдайды, психологиялық диагноз өткізеді.
- Педагогика мен психологияны оқытудың заманауи әдістерін өңдейді және енгізеді
- Білім беру саласында инновациялық технологияларды : жасанды интеллект, сандық құралдарды және басқадай білім беру саласындағы технологияларды қолданады.
- Практикалық психологтің дағдыларын кәсіби іс-әрекетінде: психологиялық кеңес беру, психодиагностика, психопрофилактика, психокоррекцияда, кәмелетке толмағандар мен білім беру үдерісіне қатысушылардың әрқилы деструктивті мінез-құлық түрлерінің қаупін азайту әдістерін қолдануды біледі
- Мектепке дейінгі және орта білім беру жүйесінде психологиялық қызмет жұмысын ұйымдастырады және жүзеге асырады, тиімді көмек көрсету пайдасына орай, стратегиялық шешімдер қабылдайды
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)