6B01101 Педагогика және психология в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық-педагогикалық ғылымдар мен заманауи инновациялық технологиялар негіздерін меңгерген, білім беру саласын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге және үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, білікті педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Психологияда және педагогикада ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеуді жүргізудің теориялық, қолданбалы және инструменталдық әдістері туралы білімін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: заманауи ғылыми зерттеулерді жүргізудің жалпы ғылыми әдістері қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ғылыми зерттеулердің арнайы әдістерін қолдануды үйренеді; ғылыми жұмысты ұйымдастырудың негізгі принциптерін талдайды; ғылыми жұмыстарды әзірлеу кезінде қажетті ғылыми зерттеу әдістерін қолданады; курстық және дипломдық жұмыстарды дайындау процесінде ғылыми зерттеулерді ұйымдастырады және жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің әртүрлі бағыттары бойынша білімдерін жүйелеу. Қарастырылатын болады: әлемдік және отандық психологиялық - педагогикалық ғылымның негізгі теориялық тәсілдері мен практикалық жетістіктері, педагог-психологтардың кәсіби қызметінің ерекшеліктері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер психологиялық-педагогикалық қызметтің проблемаларын тұжырымдап, оларды шешу жолдарын ұсынуы керек; педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттарын білуі керек; педагогикалық жүйенің барлық деңгейлерінде білім беру және тәрбие процестерін жетілдірудің психологиялық аспектілерін талдауы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзіндік жұмыстарды ұйымдастырудың психологиялық аспектілері
Пәннің мақсаты – жинақталған білімдері мен өздігінен жұмыс жасау дағдылары негізінде студенттердің өзіндік танымдық әрекетін, жаңа білімді шығармашылықпен меңгеруін және оны тәжірибеде қолдана білу біліктерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: өзіндік жұмыстардың түрлері, заманауи тәсілдері, зерттеу бағыттары, ғылыми ізденіс пен ақпараттың бағыттары, мәліметтер көзі және олармен жұмыс жасаудағы өңдеу, жалпылау және жүйелеу тәсілдері.Пәнді игеру нәтижесінде студенттер психологиялық зерттеудің әртүрлі тәсілдерін дұрыс таңдау; ғылыми ақпараттың негізгі көздері, іздеу жүйелерінің түрлері, мәліметтер базасы және олармен жұмыс істеу тәсілдері; өзіндік жұмысты іздеу, өңдеу, сыни талдау, жүйелеу және жалпылау жүргізу; жұмыс нәтижелерін әртүрлі нысандарда ұсыну; өзіндік жұмыстарды ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістерін меңгеру; презентация технологияларын қолдану нәтижелерімен дербес жұмыс жасау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Пәннің мақсаты – даму кезеңдерінің психологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Қарастырылатын болады: даму психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері, психикалық даму теориялары, психикалық дамудың заңдылықтары мен динамикасы, жеке тұлғаның дамуының толық өмірлік жолын кезеңге бөлу, қазіргі психологиядағы баланың психикалық дамуының қозғаушы күштері мәселесі зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер өмірлік циклдің әртүрлі жас кезеңдеріндегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктерін талдауы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық имиджелогия негіздері
Пәннің мақсаты – студенттерде педагогикалық имиджелогия бойынша ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен іскерліктерді дамыту.Қарастырылатын болады: педагог имиджінің мәні, мазмұны мен құрылымы; педагог имиджінің кәсіби өзара іс-қимыл сипатына және оқу-тәрбие процесінің тиімділігіне әсері; позитивті жеке имиджді қалыптастырудың негізгі тәсілдері мен шарттары, педагог имиджінің негізгі компоненттерінің көріну ерекшеліктерін диагностикалау. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер позитивті кәсіби имиджді қалыптастыру әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларына, педагогикалық имиджді жобалау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Пәннің мақсаты – студенттердің негізгі психологиялық тұжырымдамалар мен принциптерді, сыниталдаудағдыларынжәнепсихологиялықбілімдікәсібиқызметтеқолданутуралытүсініктеріндамыту. Қарастырылатынболады: психологияның негізгі бағыттары мен мектептері, психологиялықзерттеуәдістері, психикалықтанымдықпроцестер, тұлғаныңжеке-типологиялыққасиеттері, тұлғаныңэмоционалды-еріктісаласы, тұлғаныңқұрылымы мен теориялары. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер психологиялық білімді күнделікті жағдайлардыталдауүшін, психологиялық зерттеулерді бағалау кезінде сыни ойлауды дамыту, психологиялық зерттеу әдістерінқолдану, әлеуметтікфакторлардыңадамныңмінез-құлқынаәсерінталдауүшінқолдануыкерек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өзара әрекеттестік психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттердің тиімді тұлғааралық қарым-қатынас үшін қажетті құзыреттіліктерін дамыту, соның ішінде қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну және осы білімді іс жүзінде қолдану. Қарастырылатын болады: қарым-қатынас психологиясының теориялық негіздері, әлеуметтік қабылдау механизмдері, ауызша және вербалды емес қарым-қатынас, тұлғааралық қатынастар психологиясы, білім беру процесінде қарым-қатынас психологиясы. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің тиімділігіне әсер ететін механизмдер мен факторларды түсінеді, қарым-қатынастың контексті мен мақсаттарына байланысты өзара әрекеттесудің әртүрлі стратегияларын талдайды және қолданады, психологиялық әдістер мен әдістерді қолдана отырып, жанжалды жағдайларды анықтайды және шешеді, білім беру ортасында тиімді өзара әрекеттесу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психодиагностика негіздері
Пәннің мақсаты – психодиагностиканың тұжырымдамалық және әдіснамалық ережелерімен таныстыру, психометриялық негіздері мен тұлға және интеллект диагностикасының негізгі әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Қарастырылатын болады: психодиагностиканың категориялық аппараты; психодиагностикалық құралдардың теориялық негіздері; түрлі кәсіби жағдайларда психодиагностикалық әдістер мен әдістемелер; психодиагностикалық жұмыстың кезеңдері мен кәсіби-этикалық принциптері. Пәнді игеру нәтижесінде студент психодиагностикалық құралдарды қолдану дағдыларын меңгереді; психологиялық диагноз қою және психологиялық-педагогикалық ұсыныстарды тұжырымдауды біледі; психодиагностика нәтижелерін түсіндіре алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты – психологиялық диагноз қою және тұлғаның диагнотикасы нәтижелері бойынша психологиялық-педагогикалық ұсыныстарды тұжырымдау. Қарастырылатын болады: психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі ұғымдары мен категориялары, психодиагностикалық зерттеулерді ұйымдастыру принциптері; тұлғаның психикалық дамуын зерттеу әдістерінің негізгі түрлері. Пәнді игеру нәтижесінде студент тұлғаның педагогикалық-психологиялық диагностикасының негізгі ұғымдары мен категорияларын біледі; диагностикалық әдістерді пайдаланады; психодиагностика нәтижелерін түсіндіре алады; психодиагностикалық зерттеу жүргізу кезінде теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптерін талдау зерттеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика және психология
Пәннің мақсаты –әлеуметтік педагогика мен психологияның ғылым ретіндегі теориялық негіздерін білу, мәнін, мазмұнын және негізгі категорияларын саралау. Қарастырылатын болады: әлеуметтік психологиялық-педагогикалық қызметтің әдістері мен технологиялары, тұлғаның әлеуметтік дамуы, әлеуметтену адамның қоғамға бейімделуінің шарты ретінде, әлеуметтенудің психологиялық-педагогикалық тетіктері, әлеуметтік ортадағы психологиялық-педагогикалық процестер қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жеке тұлғаның өзара әрекеттесу заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау, кәсіби қызметте тұлғааралық қарым-қатынас диагностикасын қолдану дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық этика негіздері
Пәннің мақсаты –кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың мақсатын анықтау және қарым-қатынастың этикалық принциптерін қолдануға үйрету. Қарастырылатын болады: әлеуметтік-педагогикалық тренингтің ерекшеліктері, қарым-қатынас мақсаты мен серіктестің жеке психологиялық қасиеттерін ескере отырып, кәсіби саладағы тұлғааралық қатынастарды диагностикалау. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қарым-қатынас құрылымын, тұлғааралық қарым-қатынастың қиындықтары мен кедергілерін түсінуі керек; жанжалдың сипаттамасын анықтау; әлеуметтік-педагогикалық тренингтің ерекшеліктерін түсіндіру; кәсіби саладағы тұлғааралық қатынастарды жеке-жеке анықтау, мінез-құлық мәдениетін көрсету; жанжалсыз қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; қарым-қатынас серіктестерінің жеке басының психологиялық қасиеттері анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы және педагогикасы
Пәннің мақсаты – болашақ педагог-психологты отбасылық тәрбиенің психологиялық ерекшеліктері және тәрбие жүйесіндегі отбасылық қатынастар туралы біліммен қарулану, өмірдегі отбасы түрлері, отбасылық қатынастар туралы пікірлерді қолдану дағдыларын дамыту. Қарастырылатын болады: отбасы педагогикасы мен психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері; теориялары, тұжырымдамалары; отбасы тәрбиесінің түрлері мен типтері; отбасылық және ерлі-зайыптылық қатынастардағы дағдарыстар мен қақтығыстар; отбасы педагогикасының алдын алу және түзету әдістері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер отбасы педагогикасы мен психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін анықтау; отбасы психологиясы мен педагогикасының теорияларын, тұжырымдамаларын түсіндіру; отбасы тәрбиесінің түрлері мен типтерін ажырату; отбасылық және ерлі-зайыптылар қатынастардағы дағдарыстар мен қақтығыстарды талдау; отбасы психологиясы мен педагогикасының алдын алу және түзету әдістерін көрсету дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психологиялық қызмет
Пәннің мақсаты – білім берудегі психологиялық қызметтің мәні мен мазмұны туралы түсінік беру, практикалық психологиялық көмек бағыттары бойынша біліммен қаруландыру. Қарастырылатын болады: білім беру мекемелеріндегі педагог-психолог қызметінің мазмұны; басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздері, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет қызметінің нысандарын ұйымдастыру; педагог-психолог жұмысындағы этикалық және құқықтық нормалары. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер профилактикалық, психотерапиялық, диагностикалық, консультациялық және түзету жұмыстарының әдістерін қолдану дағдыларына ие болады; диагностикалық процедуралардың нәтижелерін түсіндіре алады; балалардың әртүрлі санаттары үшін ұсыныстар жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық қызмет
Пәннің мақсаты – мектепке дейінгі мекемелерде педагог-психолог қызметін ұйымдастыру саласында студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылатын болады: мектепке дейінгі педагогика мен психологияның негізгі ұғымдары; мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі педагог-психолог қызметінің мазмұны, басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер баланың жасына және оның жеке ерекшеліктеріне сәйкес педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттарын іске асыру дағдыларына ие болады; педагог-психолог қызметінің нормативтік-құқықтық және этикалық негіздерін қолдануды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эксперименттік педагогика және психология
Пәннің мақсаты – заманауи зерттеулердегі эксперименттік психология мен педагогиканың рөлін түсіну, эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану. Қарастырылатын болады: эксперименттік зерттеудің тарихы мен қазіргі заманғы дамуы, эксперименттің ғылыми таным әдісі ретінде сипаттамасы, оқшаулау шарты ретінде психологиялық өлшем, психологиялық өлшем, бастапқы және туынды көрсеткіштер. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер сандық функционалдық тәуелділіктерді белгілеу, эксперименттік зерттеуді ұйымдастыру ретінде психологиялық өлшеуді қолдану дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби педагогиқалық қарым-қатынас
Пәннің мақсаты – кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың мақсатын анықтау және қарым-қатынастың этикалық принциптерін қолдануға үйрету. Қарастырылатын болады: әлеуметтік-педагогикалық тренингтің ерекшеліктері, қарым-қатынас мақсаты мен серіктестің жеке психологиялық қасиеттерін ескере отырып, кәсіби саладағы тұлғааралық қатынастарды диагностикалау. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қарым-қатынас құрылымын, тұлғааралық қарым-қатынастың қиындықтары мен кедергілерін түсінуі керек; жанжалдың сипаттамасын анықтау; әлеуметтік-педагогикалық тренингтің ерекшеліктерін түсіндіру; кәсіби саладағы тұлғааралық қатынастарды жеке-жеке анықтау,мінез-құлық мәдениетін көрсету; жанжалсыз қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; қарым-қатынас серіктестерінің жеке басының психологиялық қасиеттері анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Интернет психологиясы
Пәннің мақсаты – интернет-өзара әрекеттесудің психологиялық заңдылықтарымен танысу, интернетте психологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру.Қарастырылатын болады: желілік байланыстың психологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған тұжырымдамалар; интернет-сайттарды қабылдаумен және желілік презентациямен байланысты психикалық процестер; интернет арқылы ойын ойнаудың психологиялық ерекшеліктері; интернетке тәуелділік пен қауіпсіздіктің психологиялық ерекшеліктері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер интернеттегі тұлғаның жеке ерекшеліктерін зерттеу әдістерін талдау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі білім беруде драматизацияны оқыту
Пәннің мақсаты – оқушылардың мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында драматизация сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру, театр іс-әрекетін мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамыту құралы ретінде пайдалану дағдыларын дамыту. Қарастырылатын болады: театр іс-әрекеті баланың даму құралы ретінде, мектепке дейінгі жастағы драматизацияның психологиялық-педагогикалық негіздері, балабақшадағы драматизацияның түрлері мен формалары, актерлік элементтерді оқыту әдістері (мимика, g-ишара, интонация, қимыл), мектепке дейінгі топта спектакль қою: кезеңдері, жоспарлау, материалдарды таңдау. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер балалармен жұмыс жасауда театрландырылған іс-әрекеттің әртүрлі формаларын қолданады, жас ерекшеліктерін ескере отырып драматизация сабақтарын жоспарлайды және ұйымдастырады, балалар қойылымдарының сценарийлерін әзірлейді және әдеби шығармаларды қоюға бейімдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конфликтология
Пәннің мақсаты – студенттердің бойында конфликтология бойынша ғылыми - теориялық білім жүйесін, қақтығыстық жағдайларды диагностикалау және шеше білу қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: конфликтологияның пайда болуының әлеуметтік-тарихи және теориялық алғышарттары; қақтығыстардың жіктелуі мен анықтамалары; қақтығыстық жағдайларды диагностикалау және шешу жолдары; тұлғаішілік және тұлғааралық қақтығыстар. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қақтығыстық жағдайларда тиімді қарым-қатынас пен ақылға қонымды мінез-құлық технологияларын қолдана білуі керек, қақтығыс барысында келіссөздерді кезең-кезеңімен орындай алуы керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алушыларды психологиялық- педагогикалық қолдау
Пәннің мақсаты– студенттердің психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында білім алушылардың жеке басын диагностикалауды, түзетуді және дамытуды, сондай-ақ олардың табысты әлеуметтенуі мен оқуы үшін жағдай жасауды қамтитын кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздері, білім алушылардың дамуының диагностикасы мен мониторингі, түзету-дамыту жұмысы, ата-аналармен және педагогтармен ынтымақтастық, инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты қоса алғанда, білім алушыларды сүйемелдеу жөніндегі қызметтің практикалық маңыздылығын түсінуі, жеке сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру үшін теориялық білімді қолдануы, білім алушылардың даму диагностикасы мен мониторингін жүргізуі, сүйемелдеу нәтижелерін бағалауы және көмек бағдарламаларын түзетуі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дарынды балалар психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттердің бойында дарынды балалармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: психология ғылымындағы дарындылық мәселелері; дарынды адамдардың мінез-құлқының, қарым-қатынасының және іс-әрекетінің психологиялық тетіктеріне қатысты фактілер мен заңдылықтар; дарынды балалармен жұмыс істеудің нормативтік-құқықтық негіздері; дарынды балаларды анықтау және диагностикалау әдістері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер дарындылықтың негізгі сипаттамаларын, дарындылықтың нақты түрлерін қалыптастырудың сезімтал кезеңдерін, дарындылықтың даму деңгейін және оның ерекшеліктерін анықтау мен диагностикалаудың негізгі тәсілдерін түсіндіру; дарындылықтың әртүрлі түрлерін түзету мен дамытудың стандартты әдістері мен технологияларын қолдану; дарындылықтың даму деңгейін диагностикалау және анықтау тәсілдерін, дамудың стандартты әдістерін іске асыру тәсілдерін сипаттау және талқылау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арттерапиялық әдістемелер бойынша практикум
Пәннің мақсаты – арттерапия әдістерінің негізгі сипаттамаларын анықтау, арт-терапияның негізгі бағыттарын сипаттау. Қарастырылатын болады: тұжырымдама, тарих және қазіргі жағдай; арт-терапияның заманауи бағыттары; арт-терапияның диагностикалық, психокоррекциялық және психотерапиялық мүмкіндіктері; психологиялық практикадағы арттерапия және оның түрлері; психотерапиялық әсер ету факторлары. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер арт-терапевтік процесті кезең-кезеңімен орындай білуі, дамуында кемістігі бар балаларға психокоррекциялық көмек көрсету жүйесінде арттерапияны қолдана білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды педагогика және психология
Пәннің мақсаты – адамның даралығы ұғымы оның қалыптасу заңдылықтарын және осы құбылыстың адам өмірі үшін маңыздылығын ашып көрсету. Қарастырылатын болады: дифференциалды педагогикалық және психологиялық аппараттар категориясы; зерттеу әдістерін жіктеу тәсілдері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жеке айырмашылықтарды диагностикалау; алдын-алу, сараптама, психологиялық қасиеттер мен жағдайларды түзету, психикалық процестер, жеке адамдар мен топтардың әртүрлі іс-әрекеттері нәтижелерін түсіндіру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәнніңмақсаты – педагогиканыоқытуәдістемесініңөзектітенденцияларытуралытүсініктердіқалыптастыру. Қарастырылатын болады: білімберудіңқазіргізаманғыталаптарындағы педагог тұлғасы, педагогика бөлімдеріноқытудыңғылыми-әдістемелікнегіздері, педагогика бойыншасабақтардыдайындау мен өткізудіңжалпыәдістемеліктәсілдері, семинарлар, практикалар: дәстүрліжәнедәстүрліемесөткізунысандарызерделенетінболады. Пәндіигерунәтижесіндестуденттерзаманауибілім беру технологияларынқолданудағдыларынаиеболады: тұлғағабағытталған, ақпараттық-коммуникативтіжәнеқашықтықтан, дидактикалықматериалдардыәзірлеужәнепедагогиканыоқытуәдістерінқолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық әдістер мен технологиялар
Пәнніңмақсаты– білімалушылардабілімберусапасынарттыруға, сыниойлаудыжәнецифрлықсауаттылықтыдамытуғаықпалететінбілімберупроцесіндеинновациялықәдістерментехнологиялардықолданусаласындатеориялықбілімменпрактикалықдағдылардықалыптастыру. Қарастырылатын болады: инновациялық технологиялардың жіктелуі, оқытудың интерактивті әдістері, цифрлық білімберу ресурстары және онлайн-платформалар, мобильді оқыту және білімберуде қосымшаларды пайдалану, жасанды интеллект және бейімделген оқыту жүйелері, инновациялық технологияларды енгізудің тиімділігін бағалау. Пәндіигерунәтижесіндестуденттерпәнніңерекшелігінескереотырыпоқытудазаманауиәдістерментехнологиялардықолданатынболады, цифрлық құралдармен интерактивті әдістерді пайдалана отырып, сабақтардың үзінділерін әзірлейді, енгізілген инновациялық тәсілдердіңтиімділігін сыни бағалайтын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекемеде дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
Пәннің мақсаты –болашақ педагогтарды дидактикалық құралдар мен материалдар дайындауға үйрету. Қарастырылатын болады: балабақшада дидактикалық материалды пайдаланудың маңыздылығы, балабақшадағы дидактикалық материалдардың негізгі түрлері, балалардың ұсақ моторикасын дамытуға арналған көрнекі құралдарды жасау, қоршаған әлемді танып-білуге арналған дидактикалық материалдар жасау, сауаттылыққа үйрету және сөйлеу тілін дамыту үшін, математикалық ұғымдарды дамыту үшін, балалардың сенсорлық дамуына дидактикалық тиімділік мысалдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дағдарыс психологиясы
Пәннің мақсаты – дағдарыс психологиясының әдіснамалық негіздерімен, белгісіздік және болжамсыздық, апат жағдайындағы адамның мінез-құлық теорияларымен таныстыру, дағдарыс және постдағдарыс жағдайында адамға психологиялық көмек бағдарламаларын өз бетінше құру дағдыларын үйрету. Қарастырылатын болады: дағдарыс күйі; посттравматикалық стресстік бұзылыстың теориясы; әлеуметтік-психологиялық дағдарыс; саяси дағдарыс және терроризмнің психологиялық ерекшеліктері мен себептері; тұлғалық дағдарыстың психологиялық диагностикасы мен көмек және қолдау. Пәнді игеру нәтижесінде дағдарыс психологиясының негізгі ұғымдары мен категорияларын сипаттау; дағдарыс жағдайларының негізгі критерийлерін жіктеу; дағдарыс жағдайының белгілерін талдау; нормативтік және нормативтік емес дағдарыстардың мазмұны мен түрлерін түсіндіру; дағдарыс жағдайындағы тұлғаның ерекшеліктерін диагностикалау; дағдарыс жағдайындағы адамдарға психологиялық көмек көрсету әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық кеңес беру
Пәннің мақсаты – студенттерді психологиялық көмек пен кеңес беруді ұйымдастырумен, отбасылық, психологиялық-педагогикалық кеңес беру әдістерімен таныстыру; студенттерде коммуникативтік қасиеттер мен өзара түсіністікті дамыту дағдыларын жетілдіру. Қарастырылатын болады: кеңес берудің психотехникалық әдістерін қолдану, психокоррекциялық бағдарламаларды құрастыру және жүзеге асыру; кеңес берудің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент психологиялық кеңес берудің мақсаттарын, міндеттері мен принциптерін салыстыруы керек; психологиялық кеңес беру жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктерін сипаттауы керек; психологиялық кеңес беру процесін жоспарлап, педагог психологтың кәсіби этикалық нормаларын сақтауы керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі
Пәннің мақсаты – студенттерде мектепке дейінгі білім беру ұйымында тиімді педагогикалық қызмет үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, педагогикалық ойлауды, коммуникативті және ұйымдастырушылық дағдыларды, сондай-ақ өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: педагогикалық шеберліктің түсінігі мен құрылымы, тәрбиешінің тұлғасы: кәсіби маңызды қасиеттер, педагогикалық этика және қарым-қатынас мәдениеті, балалармен педагогикалық өзара әрекеттесудің әдістері мен әдістері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің мәні мен компоненттерін анықтайды, өздерінің кәсіби және жеке қасиеттерін бағалайды және дамытады, балалармен және ересектермен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің тиімді әдістерін қолданады, педагогикалық процесте мәнерлі және сауатты сөйлеуді қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коррекциялық педагогика және психология
Пәннің мақсаты –студенттерде түзету білім беру саласындағы кәсіби қызметке қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психикалық және жеке даму ерекшеліктерін түсіну. Қарастырылатын болады: психологиялық-педагогикалық түзету әдістерінің жіктелуі; психокоррекциялық жұмыстың негізгі әдістерін қолдануы; түзету жұмысының психологиялық және педагогикалық практикаларының теориялық негіздемелері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер психологиялық-педагогикалық түзетуді жүзеге асыр үшін психологиялық ақпараталу критерийлерін пайдалана алады; психологиялық түзету әдістерінің әрқайсысының артықшылықтарымен кемшіліктерін анықтайды; балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі санаттары үшін тренингтік психокоррекциялық бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тренинг психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерге топтық психологиялық тренингті ұйымдастырудың және өткізудің теориялық негіздерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: топтық тренингтің негізгі әдістері мен техникалары; тренинг өткізудің ұйымдастыру-әдістемелік аспектілері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-психологиялық тренинг процесін талдау дағдыларына ие болады; психологиялық тренинг бағдарламасын құрастыру және рәсімдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Пәннің мақсаты – педагог-психологтың кәсіби қызметінің практикалық дағдыларын дамыту. Қарастырылатын болады: психологиялық процестер мен құбылыстардың табиғаты; оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу кезінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынасты кәсіби түрде құрудағдылары; оқуіс-әрекетінің психологиялық тетіктерін және білім беру ортасы субъектілерінің өзара іс-қимылына нықтау бойынша талдау. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер стандартты, түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын жүзеге асырудың заманауи дидактикалық әдістерін, адамның психологиялық іс-әрекетін оңтайландыру әдістерін сипаттай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандану практикумы
Пәннің мақсаты – психологиядағы негізгі бағыттарды, тәсілдерді, теорияларды және психологиялық тұжырымдамалардың қазіргі даму тенденцияларын зерттеу. Қарастырылатын болады: адам дамуының негізгі заңдылықтары; оқыту психологиясының негізгі тұжырымдамалары, білім беру бағыттары және өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі тәрбиелеуге ықпал ететін факторлар. Пәнді игеру нәтижесінде: студент диагностика, кеңес беру, түзету, сондай-ақ тұлғаның психологиялық-педагогикалық мәселелерін алдын алу әдістерін қолдана білуі керек; жеке даму ұсыныстарын әзірлеу керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экстремалды жағдайлар психологиясы
Пәннің мақсаты– экстремалды жағдайлар мен күйлер психологиясы саласындағы теориялық білімді қалыптастыру. Қарастырылатын болады: адам өміріндегі қалыпты және экстремалды жағдайлар; экстремалды жағдайдағы адамдардың психикалық күйлері; кәсіби қызметтегі экстремалды жағдайлар; экстремалды жағдайларда психолог жұмысының ерекшелігі. Пәнді игеру нәтижесінде төтенше жағдайларда зардап шеккендердің психикалық жағдайы мен мінез-құлқының ерекшеліктерін түсіндіру; психогендік реакциялар мен бұзылулардың таксономиясын жіктеу; жәбірленушілердің психикалық жағдайын бағалау және оның даму динамикасын болжау; жедел психологиялық көмек көрсету әдістерін қолдану; төтенше жағдайларда зардап шеккендермен ақпаратты жүйелеу арқылы түсіндіру жұмыстарын жүргізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағдар беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде кәсіпті саналы түрде таңдауға, жеке мансаптық траекторияны жоспарлауға және тиімді кәсіби бейімделуге ықпал ететін кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы саласындағы теориялық білім мен практикалық құзыреттерді қалыптастыру. Қарастырылатын болады: жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау кезеңдері мен тетіктері, мамандық таңдаудың мотивациялық-құндылық аспектілері, кәсіби бейімділіктің психологиялық диагностикасы, кәсіптік бағдарлау жұмысының заманауи тәсілдері мен технологиялары. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясындағы негізгі теориялар мен тәсілдерді, жұмыс берушілердің заманауи тенденциялары мен талаптарын білетін болады, жеке және кәсіби сипаттамаларын талдайды, кәсіптік бағдарлауды бағалау үшін психодиагностикалық әдістерді қолданады, мамандық таңдау мәселелері бойынша жеке кеңес береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
- Инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектепте және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын қолдана отырып, педагогикалық қызмет туралы тұтас идеяны, қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін сипаттау
- Психикалық даму заңдылықтарын саралауды, кәсіби қызмет мазмұнын жоспарлауды, кәсіби этика мен нормативтік-құқықтық реттеу принциптерін сақтауды ескере отырып, психологиялық-педагогикалық ғылым саласындағы білімді көрсету.
- Психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру әдістерін өз бетінше пайдалану, оқытудың психологиялық-педагогикалық технологияларын, зерттеу нәтижелерін қолдану мүмкіндіктерін талдау, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, оқыту үшін қолайлы орта құру.
- Диагностикалық, түзету-дамытушылық, консультациялық және профилактикалық іс-шараларды қолдана отырып, білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жоспарлау, бағдарламаларды, жобаларды, оқу-тәрбие іс-шараларының жоспарларын және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді әзірлеу және іске асыру бойынша білім беру қызметін ұйымдастыруды дәлелдеу.
- Білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық бақылаулар, диагностика және психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастыру нәтижелерінің ақпаратын жинау және бастапқы өңдеу әдістерін қолдану, білім беру және тәрбие процестерін жобалау және іске асыру.
- Педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін шешу, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторинг жүргізу, кәсіби жағдайларды талдау және психологиялық әсер етудің барабар стратегияларын таңдау, психологиялық қолдау бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)