6B01101 Педагогика және психология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық-педагогикалық саладағы сапалы білімі, арнайы, аналитикалық, зерттеу және тіл дағдысы, сондай-ақ одан әрі үздіксіз білім алу және кәсіби білімін, іскерлігін және дағдыларын жетілдіру қабілеті; көшбасшылық қасиеттері, инновациялық ойлау қабілеті, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесі, азаматтық жауапкершілігі бар педагог-психологты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Білім беру ортасын жобалау және сараптау
Пән студенттердің білім беру ортасын педагогикалық жобалауға және сараптауға теориялық және практикалық даярлығын қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұнында ортаға бағытталған заманауи теориялар, білім беру ортасының негізгі модельдері және оның құрылымдық-маңызды компоненттері, сондай-ақ білім беру ортасын жобалау және оңтайландырудың теориялық негіздері, деңгейлері, алгоритмдер қарастырылады. Білім беру ортасының психологиялық-педагогикалық экспертизаның ерекшеліктері ашылады: кезеңдері, параметрлері, құралдары, жүргізу әдістемесі. Студенттердің білім беру ортасындағы тәуекелдерді талдау және болжау, оларды алдын алу және жеңу үшін кешенді шараларды жоспарлау қабілеттерін дамытуға көңіл бөлінеді
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық психологиясы
Көшбасшылық: жалпы түсініктер. Көшбасшылық психологиясының даму тарихы. Көшбасшылық психологиясындағы теориялар мен тұжырымдамалар. Көшбасшылық түрлері. Лидерлік тиімділік. Корпоративтік көшбасшылық және басшылық. Гендер және көшбасшылық. Тұлғаның психосоциотипіне байланысты көшбасшылық ерекшелігі
Несиелер - 5
-
Білім берудегі практикалық психология
Пән білім беру психологиясы саласындағы тәжірибелік міндеттерді шешуге қабілетті педагог-психологты даярлауға бағытталған, студенттерді білім беру мекемесі жағдайында оқушыларды, ата-аналарды және педагогтарды тұтас психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу барысында психологиялық диагностика, психологиялық кеңес беру және түзету дағдыларын қалыптастыруға бағыттайды. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жеке психофизиологиялық және жыныстық-жастық ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін, әдістері мен технологияларын барабар таңдау дағдыларын игереді.
Несиелер - 6
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Курс мазмұнында әдіснаманың түсінігі мен деңгейлері, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістері, педагогика мен психологиядағы зерттеу іс-әрекетің ұйымдастырудың логикасы мен технологиясы қарастырылады. Ғылыми-зерттеу жұмысын және эмпирикалық деректерді ұсынудың негізгі түрлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде математикалық статистика әдістерін қолдану. Ғылыми хабарламаларды, психологиялық-педагогикалық мәтіндерді дайындау әдістемесі және оларды рәсімдеу мәдениеті.
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Несиелер - 4
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша теориялық және практикалық негіздерін зерделеу Бағдарламаның жеті модулі контексінде оларды мектеп және спорт практикасында табысты пайдалануға ықпал ететін әдістемелік сипаттағы бірқатар жалпы нұсқауларды қамтиды.
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады, өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады, инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады
Несиелер - 3
-
Білім берудегі ұйымдастырушылық психологиясы
Пән білім беру ұйымдарының қызметіндегі психологиялық білімнің рөлі мен орны туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға, студенттердің білім беру ұйымдарының психологиялық жай-күйін психодиагностика мен психокоррекцияның қазіргі заманғы, үнемді әдістерін меңгеруіне бағытталған. Пәннің мазмұнына білім беру субъектілерінің ұйымдастырушылық мінез-құлқының ерекшеліктерін зерделеуге арналған тақырыптар; білім беру субъектілерінің жеке ерекшеліктері мен тұлғааралық қарым-қатынастары мәселелері бойынша педагогтерге психологиялық кеңес беру ерекшеліктері енгізілген; білім беру субъектілерінің өнімді қызметке уәждемесін дамыту бойынша. Білім беруде коучинг технологияларын қолдану мүмкіндіктері қарастырылды. Курс студентті білім беру жүйесіндегі кәсіби қызметтің өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге бағыттайды.
Несиелер - 5
-
Тәуелді мінез-құлықтың психологиялық-педагогикалық профилактикасы
Пән балалар мен жасөспірімдердің тәуелділік мінез-құлқының психологиялық-педагогикалық профилактикасының мәнді мәселелерін қарастырады: тәуелділіктің қазіргі профилактикасының негізгі бағыттары мен тұжырымдамалық негіздері, оны білім беру мекемелер жағдайында ұйымдастыру және жүзеге асыру. Сондай-ақ, профилактикалық бағдарламаны деструктивті мінез-құлыққа тартудан қорғау факторларын қалыптастыру, психоактивті және химиялық емес заттарды тұтынуға тұрақты психологиялық иммунитетті қалыптастыру, білім беру ортасында өз денсаулығына және басқалардың денсаулығына құндылық қатынасын қалыптастыру шарты ретінде енгізу мәселелері атап өтіледі. Балалар мен жасөспірімдерде олардың өсудің әртүрлі кезеңдерінде сәтті психологиялық және әлеуметтік бейімделуі үшін бейімделгіш мінез-құлық стратегияларын дамытудың жолдары мен формалары ашылады. Оқушылар арасында тәуелділіктің әртүрлі түрлерінің алдын алу бағдарламаларын іске асыру және оқыту мен тәрбиелеудің қолайлы ортасын құру үшін ата-аналармен, әртүрлі мамандармен және ұйымдармен ынтымақтастық мәселелері.
Несиелер - 5
-
Дарындылықты дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Курс дарынды оқушыларды дамыту процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Онда дарынды оқушыларды анықтау және дамыту бойынша педагог-психологтың практикалық жұмысының заманауи үрдістері көрініс тапты. Пәннің мазмұны студенттерге дарынды оқушыларды оқытуды психологиялық–педагогикалық қолдауды нормативтік-құқықтық және технологиялық қамтамасыз ету туралы тұтас түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-психологиялық тренинг технологиясы
Оқу курсының мазмұны тәжірибелік бағыттылыққа ие, студенттер оқу курсын меңгеру барысында оқу тобымен жұмыс істеудің тәжірибелік әдістерін меңгереді. Оқу курсының мақсаты – студенттерге бағдарлама жасау және әлеуметтік-психологиялық тренинг өткізу технологиясының негіздеріне үйрету. Оқу курсын аяқтағаннан кейін студенттер топпен жұмыс істеудің әдістемелік негіздері, оқыту әдістерінің ерекшеліктері, оқыту бағдарламаларын жасау технологиялары туралы білімге ие болады. Осы білімді меңгеру арқылы студенттер тренинг тобы мүшелерінің шығармашылық, зияткерлік және жеке әлеуетін іске асыру мақсатында психотренинг, топ мүшелерінің мінез-құлық, қарым-қатынас және өзара іс-қимыл ерекшеліктерін дұрыс бағалау саласында жинақталған білімді кәсіби сауатты пайдалану дағдыларын меңгереді. Оқыту курсының мазмұнын меңгерген студенттер коммуникативті дағдыларды қалыптастыра алады, психологиялық көмек пен қолдау көрсетіп, тренинг тобына қатысушылардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді.
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарындағы педагог-психологтың жұмысы
Пән студенттерде білім беру жүйесіндегі педагог-психолог қызметінің пәні, мақсаттары, міндеттері және басым бағыттары туралы барабар түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны білім беру ұйымдарындағы педагог-психолог қызметінің құқықтық, ұйымдастырушылық және әдістемелік аспектілерін зерттеуді қамтиды. Педагог-психолог қызметінің әр алуан түрлерін (психологиялық-педагогикалық диагностика, түзету-дамыту жұмысы, психологиялық-педагогикалық кеңес беру, басқару үдерістерін психологиялық қамтамасыз ету, психологиялық алдын алу және тәрбиелеу, әдістемелік жұмыс) ұйымдастыру және дамыту мәселелері, сондай-ақ ілеспе, есеп беру құжаттамасын жүргізу тәжірибесі қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі типтегі оқу ұйымдарында педагог-психолог қызметін тиімді ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларын меңгереді
Несиелер - 6
-
Денсаулық психологиясы және суицид превенциясы
Пән оқушылар арасында психикалық бұзылулар мен аурулардың, сондай-ақ өз-өзіне қол жұмсау әрекеттерінің алдын алу бойынша профилактикалық және түзету жұмыстарын ұйымдастыру құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар психикалық және психологиялық денсаулықтың негізгі ұғымдарын, факторлары мен критерийлерін біледі, жасөспірімдік жаста суицидтік мінез-құлықтың пайда болу себептері мен шарттарын анықтай алады, суицидтік мінез-құлықтың диагностикасы мен алғашқы профилактикасын, және дағдарыстық жағдайларда психологиялық көмек көрсету дағдыларын меңгеру.
Несиелер - 5
-
Арттерапия
Пәннің мақсаты - педагог-психологтың қызметінде арт-терапияны қолданудың мәні мен мүмкіндіктері туралы білімді игеру, балалардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу кезінде арт-техниканы қолдану дағдыларын игеру негізінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пәннің мазмұны арттерапия түрлерін, арт-терапия әдістерін және оларды балалармен және жасөспірімдермен жұмыста қолдану ерекшеліктерін зерделеуді, арт-терапиялық сабақтарды модельдеу және практикада (түзету, психодиагностика, оңалту) жүргізу әдістемесін қамтиды. Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер арт-терапияны түсіндіру және диагностикалық жұмыс үшін көмекші құрал ретінде қолдана алады, баланың эмоционалды саласын жеке және топтық түрде бағалап, түзете алады.
Несиелер - 4
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты - студенттерді болашақ кәсіби қызметінде алған білімі мен дағдыларын қолдануды ескере отырып, психологиялық-педагогикалық диагностика саласында теориялық және практикалық даярлау. Оқу курсын игерудің нәтижесі психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі ұғымдарының жүйесі, балалармен ересектерді әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық зерттеу жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық әдістердің рөлі мен орны туралы идеялар. Сондай-ақ, осы пәнді игеру кезінде психодиагностикалық құралдарды таңдау және қолдану дағдылары, білім беру процесінде балалармен және ересектермен түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау кезінде алынған психологиялық-педагогикалық ақпаратты қолдану және түсіндіру дағдылары дамиды
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Несиелер - 5
-
Білім берудегі арнайы психология негіздері
Пәннің мақсаты – ерекше қажеттіліктері бар балалар мен олардың отбасыларына тиімді және барабар психологиялық-педагогикалық қолдау және қолдау көрсету мақсатында осы санаттағы балалардың психикалық дамуының негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу. Пәннің мазмұны арнайы психологияның мақсаттарын, міндеттерін, ұстанымдарын және мәселелерін көрсетеді, бұзылған психикалық дамудың негізгі заңдылықтарын, параметрлері мен критерийлерін, оның себептері мен пайда болуына себеп болған факторларды сипаттайды. Сондай-ақ дизонтогенездің әртүрлі жіктемелері ұсынылған және олардың негізінде психикалық бұзылыстары бар балалардың негізгі категорияларының психологиялық сипаттамалары берілген. Жеңіл дәрежедегі ақыл-ой кемтарлығы бар, психикалық дамуы тежелген, аутистикалық спектрі бұзылған балаларды сипаттауға және оларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету жұмыстарына, ата-аналарымен жұмыс жүргізуге ерекше назар аударылады. Пән болашақ педагог-психологтардың бұзылған психиканың жұмыс істеу ерекшеліктерін білу негізінде психиканың әртүрлі бұзылулары бар балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудегі кәсіби дағдыларының қалыптасуына, психологиялық-педагогикалық көмек көрсетуді ұйымдастыруда диагностикалық құралдар мен жұмыс бағыттарын дұрыс таңдауды жүзеге асыруға, балалар мен олардың ата-аналарымен сенімді байланыс пен диалог орнатуға, сендіруге және қолдауға ықпал етеді.
Несиелер - 4
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент
Пән білім беру мекемесінде педагогикалық үрдісті басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға, практикалық қызметте педагогикалық менеджмент құралдарын пайдалану дағдыларын игеруге бағытталған. Мазмұнға басқарушылық технологиялар ретінде басқарушылық-педагогикалық үрдістерді жобалау және жүзеге асыру тақырыптары кіреді. Оқу үрдісін жетілдіру, оның нәтижелілігін арттыру, білім беру сапасын басқарудың еңбек шығындарын педагогтердің талап етілетін еңбек нәтижелерімен үйлестіру мәселелері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономика және кәсіпкерлік негіздерін меңгеру, экономикалық сауаттылықты, білім беру саласындағы кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын дамыту арқылы болашақ педагогтың жалпы құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны нарықтық экономиканың теориялық негіздерін, қазақстандық білім берудің қазіргі заманғы экономикалық болмысын, кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандарын, білім беру саласындағы бизнес-жоспарлаудың ерекшеліктерін, ақылы білім беру қызметтерін ұйымдастыру мен жүзеге асыруды, білім берудегі маркетингтің негіздерін зерделеуді құрайды
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Несиелер - 3
-
Психологиялық кеңес берудің теориясы мен тәжірибесі
Осы оқу курсы аясында психологиялық кеңес берудің теориялық тәсілдері мен модельдері, мақсаты мен міндеттері, түрлері мен бағыттары оқытылады. Кенес беру беру процесі, оның кезеңдері (ақпаратты жинау, сұрауларды талдау, келісімшарт жасасу және т.б.) туралы кешенді түсінік қалыптастырылады. Психологиялық проблеманың құрылымына және терапевтік гипотезаны құруға ерекше назар аударылады
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі әлеуметтік психология
Бұл оқу курсы жеке тұлғаны, тұлғааралық қатынастарды және шағын топтарды сипаттаудың негізгі тәсілдерін, олардың әлеуметтік топтарға қосылуына байланысты адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтарын қарастырады. Студенттер білім беру жүйесіндегі әлеуметтік институттардың (отбасы, әртүрлі типтегі білім беру мекемелері), психологиялық проблемаларымен, тұлғаны әлеуметтендіру проблемаларымен, қарым-қатынас және білім берудегі басқа да қызмет түрлерімен танысады
Несиелер - 5
-
Тұлғаны психологиялық-педагогикалық түзету
Пәннің мақсаты - қазіргі білім беру және тәрбие жүйесіндегі балалардың әртүрлі категорияларымен психологиялық-педагогикалық жұмыстың негізгі формалары, әдістері мен бағыттары туралы студенттердің білімін қалыптастыру және жүйелеу. Оқу курсының мазмұны оқу, мінез-құлық, коммуникативті және эмоционалды-ерікті психикалық қызмет салаларында тәртіп бұзушылықтары бар балалармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу мәселелерін қамтиды. Курсты оқыту барысында балалардың психикалық дамуының бұзылыстарын психологиялық-педагогикалық түзетуге және білім беру мекемесі мен отбасында баланың үйлесімді психикалық және жеке дамуына жағдай жасауға психологиялық көмек түрі ретінде баса назар аударылады.
Несиелер - 4
-
Отбасы педагогикасы мен психологиясы
Пән заманауи отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша педагог-психологтың құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Қазақстандық отбасылардың этномәдени ерекшеліктеріне және олардағы отбасылық тәрбиенің ерекшеліктеріне баса назар аударылды. Отбасылық жүйелер әлеуметтік бейімделу, жеке өсу, баланың жеке басының үйлесімді дамуы үшін тиімділік тұрғысынан қарастырылады. Жауапты ата-ана мәселелеріне, отбасылық кеңес беру мен оқытудың психологиялық-педагогикалық аспектілеріне, отбасыларды психологиялық-педагогикалық бағалауға және баланың отбасындағы қолайсыздықтың алдын алуға ерекше назар аударылады. Сондай-ақ білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие үрдісін жетілдіру үшін ата-аналармен ынтымақтастық дағдыларын дамыту бойынша педагогтармен жұмыс.
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Несиелер - 5
-
Психофизиология
Пән психиканың биологиялық негіздерін, бейімделу мінез-құлқының психофизиологиялық механизмдерін, эмоциялар мен стресс, жеке айырмашылықтарын зерттеуге бағытталған. Білім алудың "биологиялық бағасы", тәуелді мінез-құлық механизмдері, сондай-ақ қабілеттер мен дарындылықтың психофизиологиялық негіздері қарастырылады. Пәнді оқу адам психикасының негізгі тетіктері мен резервтерін түсінуге мүмкіндік береді, бұл келесі курстарда психологиялық-педагогикалық цикл пәндерін сәтті игеруге ықпал етеді. Пән болашақ педагог-психологтардың кәсіби дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді, психо-физиологиялық заңдылықтарды білу негізінде оқу-тәрбие процесін оңтайландыруға, білім алушының тұлғасын дамытуға жеке көзқарас көрсетуге және педагогтің өзінің қызметі мен тұлғасын жетілдіруге ықпал етеді.
Несиелер - 4
-
Дисфункционалды отбасылармен педагог-психологтың жұмысы
Пән педагог-психологтардың дисфункционалды отбасылармен жұмыс істеуге кәсіби дайындығын қалыптастыруға, отбасы жұмысының бұзылуына бағалау жүргізуге, балалар мен ата-аналардың өзара әрекеттесуінің мәселелік аймақтарын анықтауға, психологиялық араласудың стратегиялары мен технологияларын терапевтік мақсаттарда пайдалануға бағытталған. Курстың мазмұны отбасының тұрақсыздығына ықпал ететін факторларды, ата-ана рөлдерінің бұзылу ерекшеліктерін, бала мен ата-ананың бұзылған қарым-қатынастарының модельдерін және олардың баланың әл-ауқат деңгейіне әсерін қарастырады. Дисфункционалды отбасыларды зерттеудің психологиялық әдістері, сондай-ақ мұғалімдердің дисфункционалды отбасылармен, баланы психологиялық қолдау қызметтерімен, баланы қорғаудың арнайы органдарымен тиімді өзара әрекеттесу мәселелері ашылады.
Несиелер - 5
-
Девиантты мінез-құлық психологиясы
Пәннің мазмұны тұлғаның девиантты мінез-құлқының психологиялық сипатын, оның түрлері мен деңгейлерін, пайда болу тетіктерін, нормадан ауытқатын мінез-құлықты қалыптастыру факторларын; девиантты балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі санаттарының мінез-құлық көріністерін және олардың жеке басының негізгі салаларының психологиялық ерекшеліктерін; девиантты мінез-құлықты диагностикалау әдістерін, сондай-ақ оның алдын алу мен түзетудің психологиялық технологияларын зерделеуді қамтиды.
Несиелер - 5
-
Медиапедагогика негіздері
«Медиапедагогика» курсында медиабілімнің педагогика ғылымының саласында жаңа бағыт ретіндегі ерекшеліктері негізделеді. Медиабілімдік бағыттың пайда болу тарихы, пәннің мақсаты, негізгі түсініктері беріледі. Қазіргі кезеңде білім беру саласындағы медианың ролі, медианың түрлері, функциялары, білім берушілік сипаттағы медиаөнімдер мен медиаресурстар жан-жақты қарастырылады. Мектептегі медиабілімнің технологиялары талданып, медиабілім беруге қажетті құралдар мен әдіс-тәсілдер жіктеледі. Білім саласында медианы пайдаланудың психологиялық-педагогикалық аспектілері және мектептегі оқу-тәрбие үдерісінде медиабілім берудің технологиялары туралы теориялық және тәжірибелік материалдар ұсынылады.
Несиелер - 5
-
Білім берудегі конфликтология
Курс бағдарламасы білім беру саласындағы қақтығыстарды шешудің конструктивтілігіне бағдарланған педагогикалық қызметтің теориялық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру саласында туындайтын нақты жанжалды жағдайларды ғылыми негізде түсіндіру, зорлық-зомбылық, толеранттылық, рефлексивтілік және фасилитация қағидаттарына сәйкес педагогикалық қызметтің жеке және топтық стратегиясын жобалау қабілетін дамытуға ықпал етеді. Пәннің мазмұнына білім берудегі қақтығыс құрылымына, білім беру процесіне қатысушылардың конфликтологиялық өзара әрекеттесуінің ерекшеліктеріне арналған тақырыптар кіреді. Білім берудегі қақтығыстарды шешу стратегиясына маңызды рөл беріледі.
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Оқу пәнінің мақсаты студенттерге эксперименттік зерттеулер жүргізудің теориясы мен тәжірибесінің негіздерін меңгеру, білім беру саласында психологиялық зерттеулер жүргізуге теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз ететін психологиялық эксперименттерді жоспарлау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны эмпирикалық зерттеулердің түрлерін, эксперименттік зерттеулердің кезеңдерін, эксперименттік кестелерді, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін, деректерді жүйелі талдау кезеңдерін зерттеу болып табылады. Осы курсты зерделеу нәтижелері: психологияда эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу туралы білім алу; экспериментті жоспарлау және өткізу дағдыларын тұжырымдау; эксперименттік психология бойынша практикумдарды ұйымдастыру білігі, оның шеңберінде оқушылар зерттеу жұмысының практикалық дағдыларын алады.
Несиелер - 3
-
Педагогиканы және психологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – «Педагогика» және «Психология» білім беру пәндерінің мазмұнын құруды қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, тыңдаушылардың ерекшеліктері мен заманауи нысандар мен технологияларды ескере отырып, оларды оқытуды модельдеу және ұйымдастыру. Пәннің мазмұны психологиялық-педагогикалық білім берудің негізгі даму тенденцияларын, педагогика мен психологияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін, оқыту әдістері мен құралдарын, оқу сабақтарының нысандарын және қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып, оларды өткізу әдістерін зерттеуді, оқушылардың өздік жұмысын ұйымдастыру, олардың білім, білік, дағдыларын бақылау және бағалауды қамтиды.Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогика және психологияны оқытудың мектептегі педагог-психологтың тәжірибелік жұмысының басқа түрлерімен байланысын түсінеді; педагогика мен психологияны оқытудың әдістері мен нысандары туралы білімі болуы; оқу материалын құрылымдау және оны түсіндіру жолдарын таңдай білу, дәрістерді, семинарлар мен практикалық сабақтарды құрастыру және өткізу; бағалау әрекеті дағдыларын меңгеру, оқушылардың пән бойынша жетістіктерін бағалау үшін дескрипторларды құрастыра білу; өз қызметінің нәтижелерін болжай білу, педагогика мен психологиядағы оқыту әдістемесінің мәселелеріне талдау жасау және пайымдауларды қалыптастыру қабілеттерін көрсету, әдістемелік құзыреттіліктері мен жеке қасиеттерін өз бетінше жетілдіру біліктеріне ие болады.
Несиелер - 5
-
Гендерлік айырмашылықтар психологиясы
Курс бағдарламасы студенттерде гендерлік сәйкестендіру проблемасының негізгі теориялық-әдіснамалық аспектілерін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында жыныстық дифференциацияның биологиялық механизмдері және гендерлік айырмашылықтардың мәдени және тарихи алғышарттары зерттеледі, гендерлік-рөлдік әлеуметтенудің отбасылық және отбасылық емес көздерінің ерекшелігі қарастырылады. Курстың мазмұны гендерлік дифференциация мен стратификацияның ерекшеліктері туралы түсінік береді және студенттерде гендерлік айырмашылықтар негізінде білім алушыларға сараланған көзқарас дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар)ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік психология
Пәннің мақсаты студенттердің білім алушыларға жеке көзқарасын табу, тұлғаның психофизиологиялық және жеке психологиялық ерекшеліктерін, онтогенездің әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның дамуының әлеуметтік жағдайын, жетекші іс-әрекет түрін ескере отырып, білім беру процесінің барлық қатысушыларына психопрофилактикалық, кеңес беру және түзету көмегін көрсету, тұлғаның дамуы мен қалыптасуында тұқым қуалаушылық пен ортаның рөлін бағалау қабілетін дамыту
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың педагогикалық шеберлігі мен кәсіби этикасы
Пән студенттерді педагог-психологтың кәсіби қызметі мәселесіне негізгі көзқарастарын таныстырады және психологиялық білім мен тәжірибелік қызметті қолдану саласына байланысты педагог-психологқа қойылатын талаптарды талдау және анықтау дағдыларын дамытады. Оқу пәнін игеру барысында кәсіби қызметке дайындық және психологтың қызметін ұйымдастыру сипаты туралы түсінік қалыптасады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер болашақ іс-әрекеттің сәттілігін анықтайтын білім, білік және жеке қасиеттер туралы педагог-психологтың кәсіби қызметінің ерекшелігі туралы білімді меңгереді. Студенттер психологиялық практиканың әртүрлі салаларында кәсіби этика нормаларын сақтай отырып, тиімді өзара әрекеттесуді құрудың оңтайлы жолдарын анықтай алады
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты-заманауи білім беру технологиялары туралы ғылыми білімді қалыптастыру, білім алушылардың жеке және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету үшін әртүрлі деңгейдегі білім беру технологияларын талдау және қолдану саласындағы дағдылар мен құзыреттерді меңгеру. Курс тақырыбында білім беру практикасын жақсарту үшін технологияларды іріктеу, талдау және бағалау мүмкіндігі берілді. Педагог-психологтар білім беру технологияларын жіктеп, оларды практикада қолданудың негізгі тәсілдерімен танысады, педагогикалық үрдіске инновациялық технологиялардың кірігу алгоритмі мен заңдылықтарын меңгереді, оқытудың ерекшелігі мен күтілетін нәтижелерін ескере отырып, оқу мақсаттарын тұжырымдауды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Білім берудегі әлеуметтік педагогика
Пәннің мақсаты – білім беру ұйымдарында балаларды, жасөспірімдерді және олардың отбасыларын, оның ішінде өмірлік қиын жағдайға душар болғандарды әлеуметтендіруді сүйемелдеу үшін әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны әлеуметтік педагогиканың теориялық және практикалық негіздерін оқуды қамтиды; әлеуметтенудің негізгі категориялары, факторлары мен институттары; әлеуметтік тәрбиенің теориялары мен технологиялары; ауытқулар әлеуметтік-педагогикалық мәселе ретінде; балаларды, жасөспірімдерді және олардың отбасыларын, оның ішінде әлеуметтік қауіпті жағдайдағы және әлеуметтену процесіндегі «тәуекел топтарын» әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік тәрбиенің теориясы мен тәжірибесі саласында білім алады; тұлғаның әлеуметтену заңдылықтарын түсіну; әлеуметтік білім беру мәселелерін талдау және әлеуметтік орта мен білім беру кеңістігінің тәуекелдерін ескеру; әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін түсіну, оның негізгі әдістерін, технологиялары мен формаларын меңгеру; әлеуметтену үдерісінде белгілі бір әлеуметтік мәселенің ерекшеліктерін ескере отырып, балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтік-педагогикалық қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлап, жүзеге асыра біледі.
Несиелер - 5
-
Этникалық педагогика мен психология
Пән педагог-психологтың көпмәдениетті білім беру ортасында кәсіби іс-әрекетке дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Этнопсихологиялық және этнопедагогикалық құбылыстардың мәні мен өзіндік ерекшелігін, Қазақстан этностарының менталитетін, тұлғаның этникалық әлеуметтену заңдылықтарын, тұлғаның этникалық ерекшелігінің дамуын, этникалық стереотиптер мен этикалық сезімдердің рөлін қарастырумен қатар тұлғааралық қарым-қатынаста көпұлтты білім беру ортасының қалыптасу ерекшеліктеріне, білім беру үдерісін ұйымдастыруда халықтық педагогиканың мүмкіндіктерін пайдалануға, педагогикалық мәдениеттің этникалық аспектілеріне, заманауи педагогтың көпмәдениетті құзыреттілік және этнотолеранттылық қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Пәннің тәжірибелік бағыты–студенттердің тұлғаның этномәдени құзіреттілігін психологиялық-педагогикалық диагностикалау дағдыларын дамыту, әлеуметтік-психологиялық тренинг және әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру арқылы этнотолеранттылықты қалыптастыру технологияларын қолдану.
Несиелер - 5
-
Өлкетану
«Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 3
-
Патопсихология негіздері
«Патопсихология негіздері» курсы студенттерде тұлғаның сана, танымдық, эмоциялық және мотивациялық-еріктік саласындағы бұзылыстарын бағалауда кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастырады. Студенттерді психикалық аурулардың әртүрлі формаларындағы психикалық әрекеттің өзгеру заңдылықтарын зерттеудің негізгі теориялық қағидаларымен және практикалық аспектілерімен таныстырады. Патопсихологиялық симптомдар мен синдромдардың анықтау, талдау және интерпретациялау, сондай-ақ коррекциялық және реабилитациялық жұмыстардың әдістеріне ерекше назар аударылады
Несиелер - 4
-
Кәсіби өзін-өзі анықтауды психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету
Пән студенттердің еңбек психологиясы бойынша білімдерін жүйелеуге және кәсіби өзін-өзі анықтауды психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін меңгерудің теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұнына кәсіби өзін-өзі анықтаудың мәні, кәсіптік бағдар беру мамандары қызметінің ерекшеліктері, адамның еңбек субъектісі ретінде дамуы, кәсіби өзін-өзі анықтаудың жас ерекшеліктері, кәсіби консультациядағы диагностика, студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жұмысты ұйымдастыру мәселелері кіреді.
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Несиелер - 5
-
Жеке және топтық психотерапия
Бұл оқу курсында психотерапия гуманистік көзқарас тұрғысынан қарастырылады, Мазмұны теориялық және әдіснамалық мәселелерді қамтиды, психологиялық көмектің осы түрінің принциптерін, формалары мен әдістерін қарастырады. Психотерапиялық араласу жүзеге асырылатын психологиялық кеңістіктің көрсеткіштеріне, психотерапиялық әңгімелесу кезеңдеріне көп көңіл бөлінеді. Оқу курсында әсер ету әдістері, вербалды емес байланыс құру, рефлексивті емес және рефлексивті тыңдау, топтық процестің феноменологиясы егжей-тегжейлі қарастырылады
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика және психология саласындағы кәсіби терминологияны біледі, қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасай алады, конструктивті диалог жүргізеді және өз пікірін дәлелді жеткізе алады;
- Ұлттық білім беру жүйесінің ағымдағы міндеттеріне сәйкес оқу үдерісінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жобалау кезінде іргелі, қолданбалы және пәнаралық білімді, заманауи педагогикалық тұжырымдамалар мен психологиялық теориялар туралы білімдерді пайдаланады;
- Психологиялық-педагогикалық бақылаулар нәтижелерінен ақпаратты жинау және интерпретациялау әдістерін, диагностиканы және психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастыруды оқу үдерісінің барлық деңгейінде қолдана алады; психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізе алады;
- Білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі педагогикалық үдеріс субъектілерінің этномәдени, әлеуметтік, отбасылық, жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге арналған диагностикалық, коррекциялық, дамытушы бағдарламалар мен әдістемелік материалдарды әзірлей алады;
- Оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологиялары мен форматтарын пайдалана отырып, педагогика және психология сабақтарын, психологиялық ағарту жұмыстарын, жеке және топтық кеңестерді, оқушыларға, мұғалімдерге және ата-аналарға арналған тренингтерді өткізу дағдыларына; цифрлық білім беру ресурстарын құру дағдыларына ие;
- Бағалау іс-әрекетінің дағдыларына ие, оқушылардың жетістіктерін бағалау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторларын жасай біледі;
- Басқару әдістерін анықтай алады, орындаушылардың жұмысын ұйымдастыра алады, қарама-қайшы талаптар жағдайында басқарушылық шешімдерді таба алады және қабылдай алады, командада жұмыс істей алады, білім беру процесі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени және жеке айырмашылықтарын толерантты қабылдайды;
- Педагог-психолог мамандығының жоғары әлеуметтік мәнін, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- Кәсіптік қызмет ерекшеліктерімен айқындалатын білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, оқу-әдістемелік құжаттаманы біледі, жоспарлау және есеп беру құжаттамасын құрастыра алады
- Өз іс-әрекетінің нәтижесін болжауға, сыни және шығармашылық ойлауға, рефлексияға, өзін-өзі бағалауға, өзін-өзі дамытуға дағдыланады, жинақталған тәжірибені қайта бағалай алады, заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білімді меңгереді.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)