6B01101 Педагогика және психология в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби міндеттерді нәтижелі шешуге және цифрлық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуге қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдардың қазіргі заманғы салаларында негізгі және кәсіби құзыреттіліктері бар жоғары білімді педагог-психологтарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе \\Педагогтің цифрлық кеңістіктегі кәсіби қызметі
«Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәнінің мақсаты – студенттерге педагогикалық іс-әрекетке кәсіби бағыттылықты қалыптастыру, мұғалімнің кәсіби қызметі мен тұлғалық қасиеттерін ашу, педагогикалық шеберлік пен педагог-психологтың кәсіби этикасын меңгерту. Сонымен қатар, «Цифрлық кеңістіктегі мұғалімнің кәсіби функциялары» пәні педагогтардың цифрлық сауаттылығы мен кәсіби қызметін дамыту, цифрлық технологияларды оқыту процесінде тиімді қолдануды мақсат етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану, оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Конструктивті қарым-қатынас психологиясы
«Конструктивті қарым-қатынас психологиясы» пәнінің мақсаты – студенттердің қоғамға бейімделуі мен тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту, коммуникацияның негіздерін түсіндіру. Пәнде конструктивті қарым-қатынас, вербальды және бейвербальды қарым-қатынас, эмоционалды өзін-өзі көрсету мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, қарым-қатынас технологиялары, конфликттік және отбасылық қарым-қатынас, қарым-қатынас стильдері, экстремалды жағдайларда қарым-қатынас және кедергілер сияқты тақырыптар қамтылады. Студенттер конструктивті қарым-қатынас техникасын, тыңдау және эмпатиялық тыңдау дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психология тарихы
«Психология тарихы» пәнінің мақсаты – психологияның ғылым ретінде қалыптасу және даму жолдарын, оның жан, сана, қылық және психика туралы ғылым ретінде қарастырылуын зерттеу. Пәнде психологияның тарихи кезеңдері, шетел психологиясының даму тенденциялары, Ресейдегі психологияның тарихы, сондай-ақ Қазақстан Республикасында психология ғылымының қазіргі жағдайы мен дамуы талқыланады. Студенттер психологияның ғылыми пән ретіндегі қалыптасуының негізгі кезеңдерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогиканың және психологияның ғылыми зерттеу әдістемесі
Педагогика және психология ғылыми зерттеу әдістемесі пәнінің мақсаты – педагогикалық және психологиялық зерттеулердің әдіснамалық негіздерін, зерттеу әдістері мен дағдыларын меңгерту және ғылыми ізденісті дамыту. Педагогика мен психологияның ғылыми зерттеу әдістемесі пәні педагогикалық және психологиялық зерттеулердің әдіснамалық негіздерін, зерттеу көздері мен жағдайларын, тәжірибелік-ізденіс жұмыстарын ұйымдастыруды, озат тәжірибені зерттеу мен қолдануды қамтиды. Психологиялық зерттеу этаптары мен эмпирикалық, математикалық әдістерді талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық ойлау психологиясы
Шығармашылық ойлау психологиясы пәнінің мақсаты – студенттерге шығармашылық ойлау процесінің психологиялық негіздерін, құрылымын және тәсілдерін түсіндіру. Курста ойлау мен сөйлеу арасындағы байланыс, көрнекі-бейнелік ойлау, шығармашылық ойлау ұғымы, оның түрлері мен формалары, тұлғалық өзара әрекеттесу, интеллект және шығармашылық ойлауды психологиялық-педагогикалық диагностикалау мәселелері қарастырылады. Студенттер шығармашылық ойлау процесін тереңірек түсінуді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы білім беру жүйесі
Пәннің мақсаты-Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы мен мазмұнын, әлеуметтік-экономикалық дамумен байланысын зерттеу. Пән білім беру жүйесіндегі жаңартулар мен реформаларды, мектепке дейінгі, бастауыш, орта және жоғары білім беруді қоса алғанда, үздіксіз білім беру тұжырымдамасын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыруға кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста тәрбие процесінің мазмұны, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесі, ҚР-дағы тәрбие тұжырымдамасы, сынып жетекшісінің қызметі, қиын және дарынды балалармен жұмыс, ұжым қалыптастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәрбие жұмысын жоспарлау технологиясы мен әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы педагогика ғылымының дамуы
«Қазақстандағы педагогика ғылымының дамуы» курсының мақсаты — қазақ педагогикасының тарихи дамуын, оның ұлттық және әлеуметтік мәнін түсіну. Курс қазақ даласындағы ойшылдардың педагогикалық көзқарастарын, қазақ хандығы тұсындағы ұлттық тәлім-тәрбиені, ХҮІ-ХҮІІІ ғғ. педагогикалық ойларды зерттейді. Сонымен қатар, ХІХ-ХХ ғғ. педагогикалық идеялар мен мектептер дамуы, Кеңес дәуірі мен ХХ ғасырдың екінші жартысындағы педагогика ғылымының ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау пәнінің мақсаты – студенттерге психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, диагностикалық әдістер мен техникаларды үйрету. Пәнде психодиагностиканың түрлі әдістері, соның ішінде проективті әдістер, мотивация диагностикасы, темперамент, ақыл-ой, тұлғааралық қарым-қатынас диагностикасы, жас ерекшелік және кәсіби психодиагностика мәселелері қарастырылады. Студенттер психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін іс жүзінде қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Курстың мақсаты – студенттердің балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогика ғылымының әдіснамалық негіздерін, тәрбие мен оқыту процесінің мақсаттары мен міндеттерін, оқыту әдістері мен формаларын, заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ педагогикалық процесті ұйымдастыру, дидактика ұғымы, диагностика жүргізу және тәрбиенің мазмұны мен жүйесін игеру қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс білім алушыларды ЖИ негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға арналған. Курстың мақсаты – студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллектің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік - психологиялық тренингтер
«Әлеуметтік-психологиялық тренингтер» пәнінің мақсаты – студенттерге тренинг түсінігін, тренингтік топтардың құрылымын, мақсаттары мен міндеттерін, сондай-ақ жүргізушінің рөлі мен функцияларын үйрету. Курста тренингті дайындау мен өткізу ерекшеліктері, әдістемелік құралдар мен тәсілдер, тренингтерді ұйымдастыру және өткізу технологиясы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту технологиялары
Пәннің мақсаты-білім алушыларды онлайн оқыту платформаларын тиімді пайдалануға үйрету, қашықтықтан білім беру процесін ұйымдастыру дағдыларын дамыту. "Қашықтықтан оқыту технологиялары" пәні оқытудың заманауи әдістері мен цифрлық құралдарын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Позитивті психология
«Позитивті психология» пәнінің мақсаты – студенттерге позитивті психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, оның даму тарихы мен қазіргі жағдайын, сондай-ақ жеке тұлғаны үйлесімді дамытудағы рөлін түсіндіру. Курста позитивті эмоциялардың психотерапиядағы маңызы, даналық, білім, әділеттілік, сабырлылық сияқты феномендер қарастырылады. Студенттер гуманистік және экзистенциалды психологияның позитивті психологияны дамытудағы рөлі туралы терең түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы тәрбиесі және психологиясы
Пәннің мақсаты - студенттерге отбасылық тәрбиенің мәні, отбасы психологиясы және ата-аналардың әлеуметтік жауапкершілігі туралы түсінік беру. Пән отбасылық тәрбиенің міндеттерін, оқу процесінің ерекшеліктерін, өмір сүру жағдайларын, халықтық тәрбие мәселелерін қамтиды, сонымен қатар отбасылық қатынастарды психологиялық тұрғыдан талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Патопсихология
Пәннің мақсаты-студенттерде психикалық бұзылуларды анықтау, талдау және түсіндіру бойынша кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, патопсихологиялық диагностика дағдыларын дамыту және психикалық бұзылулардың әртүрлі формаларында тұлғаның бейімделу механизмдерін түсіну. Бұл пән студенттердің психикалық бұзылулардың сипаты мен механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыруға, патопсихологиялық көріністерді диагностикалау, талдау және түсіндіру дағдыларын дамытуға, сондай-ақ кәсіби психологиялық практикада одан әрі қолдану мақсатында патопсихологиялық зерттеу әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
«Психология бойынша практикум» пәнінің мақсаты – студенттерге психологиядағы танымдық процестерді зерттеу әдістерін, психодиагностикалық әдістерді жүргізу техникасын, өлшеу теориясын практикалық қолдануды үйрету. Курста сезімнің рөлі, психологиялық зерттеу әдістері мен өлшеу шкалаларын пайдалану ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер ТАт, Кэттел әдістемелерін, интеллектуалды тесттерді дұрыс қолдануды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы мәселелері және қиын отбасымен жұмыс жүргізудің психологиялық-педагогикалық технологиясы
«Отбасы мәселелері және қиын отбасымен жұмыс жүргізудің психологиялық-педагогикалық технологиясы» пәнінің мақсаты – студенттерге отбасылардың баланың әлеуметтенуіне әсері, отбасының қолайсыз жағдайларын анықтау және түзетудің әдістерін үйрету. Курста отбасылық қарым-қатынастың дезадаптациясы, қиын отбасылардың түрлері мен олармен жұмыс жүргізудің психологиялық-педагогикалық әдістері қарастырылады. Студенттер қиын отбасымен жұмыс жүргізудің технологияларын және әлеуметтік жұмыс теориясын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Minor Пән 1
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі/Психологияны оқыту әдістемесі
Курс білім алушыларды ЖОО педагогикасын оқыту принциптерімен және білім беру мекемелерінде Психологияны оқыту әдістемесімен таныстыруға арналған. Осы модульді зерделеудің мақсаты студенттердің психология, педагогиканы оқытудың әдіснамалық негіздерін меңгеруі; студенттердің психология мен Педагогиканы оқыту саласында кәсіби дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім жүйесіндегі психологиялық қызмет
«Білім жүйесіндегі психологиялық қызмет» пәнінің мақсаты – бакалаврлар арасында білім беру ұйымдарындағы психолог жұмысының ерекшеліктерін түсіндіру, педагог-психологтың қызметін жобалау және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Пән білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің рөлін, оның қалыптасу тарихын, психологиялық алдын алу мен психологиялық консилиумның маңызын, сондай-ақ педагог-психолог қызметін реттейтін құжаттардың мазмұнын зерттейді. Студенттер психологиялық білім беру әдістері мен формаларын, нормативтік құжаттарды құруды, білім беру ортасының қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін психологиясы
Пәннің мақсаты-студенттерге діни психологияның негізгі теорияларын, зерттеу әдістерін және оның әлеуметтік-психологиялық аспектілерін үйрету. Курста діндердің зайырлы және конфессиялық психологиясы, сенім феномені, діннің психологиялық категориялары, әлеуметтік-психологиялық көзқарастар, діни сезімдер, жеке құрылымдағы діннің рөлі, сондай-ақ қазіргі дін психологиясының рөлі және исламдық діни психологтар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
«Әлеуметтік психология» пәнінің мақсаты – студенттерге әлеуметтік психологияның негізгі парадигмаларын, теориялық және қолданбалы міндеттерін, сондай-ақ оның зерттеу әдістерін үйрету. Пәнде қарым-қатынас психологиясы, сөйлеудің мақсаты мен мазмұны, шағын топтың әлеуметтік құрылымы, топтық бірлестік, тұлғаның әлеуметтік психологиялық мінездемесі, әлеуметтендіру мен бейімделу ұғымдары, тұлға тәртібінің психологиялық тетіктері, әлеуметтік психологиялық диагностика және адамның әлеуметтік жүріс-тұрысын болжау мәселелері қарастырылады. Студенттер әлеуметтік психологияның негізгі зерттеу облыстарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
«Әлеуметтік педагогика» пәнінің мақсаты – студенттерге әлеуметтік педагогиканың теориялық негіздерін түсіндіру, оның принциптері мен тұжырымдамалық идеяларын ашып көрсету, тұлға дамуының әлеуметтік ерекшеліктері мен әлеуметтену процесін тереңінен зерттеу. Пәнде әлеуметтік педагогика ғылымы, оның зерттеу әдіснамасы, әлеуметтенудің маңызы, отбасының тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудегі рөлі, әлеуметтік тәрбие мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
«Педагогика тарихы» пәнінің мақсаты – студенттерге шетел педагогикасының дамуы, түрлі елдердегі білім беру жүйесінің қалыптасуы мен педагогикалық ой-пікірлердің тарихын түсіндіру. Пәнде орта ғасыр дәуіріндегі тәрбие мен мектеп, сондай-ақ Ресей мен Қазақстан педагогикасының тарихы қарастырылады. Студенттер оқу-тәрбие ісімен айналысқан көрнекті ойшылдармен танысып, тарихи дәуірлер мен халықтардағы педагогтарды зерттей отырып, жетекші педагогикалық мәселелерді тарихи-салыстырмалы түрде талдайды. Сондай-ақ, қазіргі тәрбие тұжырымдамасына тоқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие теориясының тарихы
«Тәрбие теориясының тарихы» пәнінің мақсаты – студенттерге тәрбие теориясының тарихи дамуын, оның міндеттері мен мазмұнын түсіндіру, тәрбиелеудің әр түрлі кезеңдердегі ерекшеліктерін қарастыру. Пәнде құл иеленушілік қоғамдағы тәрбиелеу, шетелдік және отандық педагогика тарихындағы мектепке қоғамдық тәрбие, балалар ұжымдарындағы тәрбиелік технологиялар, тәрбие түрлерінің ерекшеліктері, әдіс-тәсілдердің жіктелуі мен тәрбие технологиясы, оның заңдылықтары және әдістемелік ұйымдастыру аспектілері зерттеледі. Студенттер тәрбиенің тарихи теориялық зерттеулерін қарастырып, тәрбиенің әдіснамалық негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және басқару психологиясы
«Білім берудегі менеджмент және басқару психологиясы» пәнінің мақсаты – білім беру ұйымдарындағы басқару процесінің психологиялық аспектілерін түсіндіру, педагогикалық менеджменттің тиімділігін арттыру жолдарын қарастыру, білім беру жүйесін басқарудағы психологиялық әдістер мен тәсілдерді меңгерту. Бұл пән студенттерді білім беру ұйымдарын басқарудың психологиялық ерекшеліктерімен таныстырып, басқару шешімдерін қабылдауда психологиканы қолдануға бағыттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық дәуір педагогикасы мен дидактикасы\\ Оқытудың педагогикалық дизайны
Пәннің мақсаты-студенттердің педагогика, дидактика және педагогикалық дизайнның заманауи тәсілдерін ескере отырып, цифрлық трансформация жағдайында білім беру процесін жобалау, ұйымдастыру және іске асыру үшін қажетті кәсіби білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру. Білім беруде цифрлық технологияларды қолдану, цифрлық дидактика негіздері, педагогикалық дизайнның негізгі принциптері, оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары, оқу процесін жобалау және мультимедиялық құралдар қарастырылады. Lesson Study және Action Research көмегімен білім беру процесін жетілдіру дағдылары да дамиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Minor Пән 2
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
Пәннің мақсаты-студенттердің әртүрлі этникалық топтардың психологиясы туралы білімдерін қалыптастыру, мәдениеттің және этникалық ортаның адамдардың психикалық дамуына, мінез-құлқына және мәдениетаралық өзара әрекеттесуіне әсерін зерттеу. Пән этникалық және мәдени байланыстың адамның психикалық дамуы мен мінез-құлқына әсерін зерттеуге, әртүрлі этникалық топтардың мәдениетаралық айырмашылықтары мен психологиясының ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және дамуы
«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және дамуы» пәнінің мақсаты -педагогтың өзін-өзі тану және өзін-өзі жүзеге асыру механизмін түсінуді қалыптастыру. Курс мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тану және даму ерекшеліктерін, оның кәсіби құзыреттілігін және жеке тұлғаның жалпы сипаттамаларын зерттейді. Өзін-өзі тану мен кәсіби өсуді педагогикалық қолдау әдістері, сондай-ақ жеке тұлғаны дамытуға бағытталған педагогикалық технологиялар қарастырылады. Студенттер мұғалімнің кәсіби дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін әдістер мен құралдарды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұлға теориясы
"Тұлға теориясы"пәнінің мақсаты-студенттерде жеке теориялар, тұлғаның құрылымын, дамуы мен қызметін түсінуге көзқарастар туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі теориялық және психологиялық модельдердің объективі арқылы адамның мінез-құлқын түсіндіру үшін аналитикалық дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивті психология
Когнитивті психология пәнінің мақсаты – студенттерге когнитивті психологияның теориялық және практикалық негіздерін, ақпаратты өңдеу және когнитивті нейроғылымды, сондай-ақ когнитивті дамуды түсіндіру. Курста қабылдау, зейін, ес, ойлау, шығармашылық, интеллект және эмоционалдық интеллект мәселелері қарастырылады. Студенттер когнитивті психологияның тарихы, концептуалды ғылым мен эмоцияның когнитивті процестердегі рөлі туралы терең түсінік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру
«Психологиялық кеңес беру» пәнінің мақсаты – студенттерге психологиялық кеңес беру процесін түсіндіріп, оның негізгі принциптері мен әдістерін меңгерту, клиенттің эмоционалдық және психологиялық мәселелерін шешуге арналған тиімді стратегияларды үйрету. Пән психологиялық кеңес беруде қолданылатын түрлі техникалар мен құралдарды, сондай-ақ консультативтік көмектің этикалық аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалармен психодиагностикалық жұмыстың теориясы мен практикасы
«Мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалармен психодиагностикалық жұмыстың теориясы мен практикасы» пәнінің мақсаты – студенттерге психодиагностика әдістерінің теориялық негіздерін үйретіп, оларды балалардың интеллектуалды және шығармашылық дамуын, тұлғааралық қарым-қатынасын диагностикалауда қолдануға бағытталған дағдыларды қалыптастыру. Пәнде психодиагностикалық әдістердің жіктелуі, интеллект тестілерін қолдану мақсаты, шығармашылық қабілеттерді анықтау, тұлғааралық қарым-қатынастың психодиагностикасы, сондай-ақ психодиагностиканың этикалық аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конфликтология
«Конфликтология» курсының мақсаты – жанжалды анықтау, шешу және басқару тәсілдерін зерттеу, тұлғааралық қақтығыстарды тиімді басқаруға назар аудару. Курс барысында эмоциялық жанжалдар мен өзара әрекеттесу жағдайындағы мінез-құлық ерекшеліктері, адам мінезінің стратегиялары мен әдістері қарастырылады. Сонымен қатар, қақтығыстарды болжау, болдырмау, әлеуметтік жанжалдарды басқару, келіссөздер процесі жанжалды басқару технологиясы ретінде зерттеледі. Студенттер конфликтіні тиімді шешу жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Даму психологиясы
«Даму психологиясы» пәнінің мақсаты – студенттерде адамның жеке тұлғасы мен санасының дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курста психикалық дамудың негізгі теориялары, когнитивті, тұлғалық және психоәлеуметтік дамудың заңдылықтары мен кезеңдері, сондай-ақ пренатальды даму мен ересектікке дейінгі кезеңдер қарастырылады. Студенттер әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық даму ерекшеліктерін, теорияларды меңгеріп, практикалық мәселелерді шешуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби көшбасшылық негіздері
«Кәсіби көшбасшылық негіздері» пәнінің мақсаты – студенттерге кәсіби көшбасшылықтың теориялық негіздерін, көшбасшылықтың жеке қасиеттері мен мінез-құлық, ахуалдық көзқарастарды дамыту жолдарын үйрету. Курста көшбасшылықтың ұйымдағы рөлі, кәсіпорын менеджменті, мақсаттар мен стратегияны анықтаудағы сыртқы және ішкі ортаның әсері қарастырылады. Студенттер кәсіби көшбасшы болудың негіздері мен басқару саласындағы қажетті дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor Пән 3
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жобалау және зерттеу іс-әрекеті
"Білім берудегі жобалау және зерттеу іс-әрекеті" пәнінің мақсаты – студенттердің жобалау-зерттеу қызметінің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін меңгеруі. Курста жобалық қызметтің жаңалығы, жобалардың жіктелуі, ұйымдастыру және іске асыру тәсілдері, жоба құрылымы, тақырыбы, мәселесі, гипотезасы, мерзімі, ресурстары және күтілетін нәтижелері, Action research, Lesson study тақырыптары кеңінен қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Пәннің мақсаты-студенттердің психологиядағы эксперименттік зерттеудің әдістері мен принциптері туралы білімдерін қалыптастыру, психологиялық-эксперименттік зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту, алынған мәліметтерді талдау және нәтижелерді түсіндіру. Пән психологиядағы эксперименттік зерттеудің негізгі әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім беру педагогикасы
«Кәсіптік білім беру педагогикасы» пәнінің мақсаты – студенттерге кәсіптік білім берудің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын, принциптерін, әдістерін және ұйымдастыру түрлерін үйрету. Курста кәсіптік білім беру ұғымы, ұстанымдары, жоғары сыныптардағы білім беру формалары мен әдістері, сондай-ақ өзіндік оқу және білім алу әдістері қарастырылады. Студенттер кәсіптік білім беру жүйесінің негіздері мен оның тиімді ұйымдастырылуын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиапедагогика
«Медиапедагогика» курсының мақсаты – медиапедагогикалық бағыттың тарихын, заманауи БАҚ-тың білім беру саласындағы рөлін зерттеу, медиа ресурстарды тиімді пайдалануды үйрету. Курс барысында БАҚ түрлері, функциялары, медиа өнімдері және білім беру сипатындағы медиа ресурстары қарастырылады. Сондай-ақ, медиапедагогикалық ұғымдар мен даму перспективалары талқыланып, оқу процесінде БАҚ қолдану жолдары анықталады. Мұғалімнің БАҚ-ты ғылыми және кәсіби қызметте қолдануға дайындығы мен БАҚ құзыреттілігі тұжырымдамасы зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиядағы математикалық әдістер
«Психологиядағы математикалық әдістер» пәнінің мақсаты – студенттерге психологиялық зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану, ықтималдық теориясы, математикалық статистика элементтері мен психологиялық деректерді өңдеудің негізгі принциптері мен әдістерін үйрету. Курста психологиялық параметрлер арасындағы статистикалық байланыстарды анықтауға арналған коэффициенттер мен өлшемдер, корреляция, регрессия, дисперсия және факторлық салмақ коэффициенттерін есептеу тәсілдері қарастырылады. Студенттер математикалық-статистикалық өңдеу технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
Пәннің мақсаты-студенттердің әртүрлі білім беру және әлеуметтік мекемелерде балалардың құқықтарын қолдауға, тәрбиелеуге, әлеуметтендіруге және қорғауға бағытталған әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пән балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен технологияларын зерделеуге, тәрбие процесін ұйымдастыру дағдыларын дамытуға, балалардың құқықтарын қолдау мен қорғауға, сондай-ақ әлеуметтік ықпал ету мен оңалту негіздерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor Пән 4
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицидология негіздері/Девиантты мінез-құлық психологиясы
«Суицидология негіздері/Девиантты мінез-құлық психологиясы» курсы суицидтің тарихи және мәдени аспектілерін, девиантты мінез-құлық психологиясын қамтиды. Курста суицидтің генетикалық, биохимиялық және патопсихологиялық аспектілері, әлеуметтік факторлар, балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтер, девиантты мінез-құлықтың даму кезеңдері қарастырылады. Қазіргі заманғы ұстанымдардан суицидтік және девиантты мінез-құлықты қалыптастыру механизмдері ашылады, оның алдын-алу, диагностикалау және түзету әдістері ұсынылады. Материалды ұсынудың жалпы құрылымы студенттерге суицидтік және девиантты мінез-құлық тобындағы адамдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл қазіргі психологтың кәсіби дайындығының маңызды бөлігі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балалардың жас ерекшелік, анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі ерекшеліктерін ескерген, тұлғаның даму және әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарына негізделген педагогика және психология саласындағы, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер білім мен түсініктерді көрсету; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану;
- Құқықтық мемлекет жағдайында адамдардың қарым-қатынасының құқықтық және этикалық нормалары туралы түсінікке ие болу; адамның жабайы табиғат пен қоршаған ортаға әсері туралы білу; кәсіби қызмет барысында экономикалық, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар туралы білімді қолдана білу; әлеуметтік қатынастарды құру кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескере білу; басқа халықтардың дәстүрлері мен дәстүрлерін білу бейбітшілік және өз мәдениеттеріне төзімділік; педагог-психологтың кәсіби функцияларын орындау үшін қажетті білім әдістерін, пәнаралық сипаттағы құзыреттерді меңгеру; шаруашылық қызметтің құқықтық, әлеуметтік, қаржылық, этикалық және мәдени аспектілерін түсіну, ақша активтерін қаржы нарығының әртүрлі құралдарына инвестициялау, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу, орнықты даму қағидаттарын,ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану және оларды зерттелетін салада қолданыңыз
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып пайымдауды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды, педагогикалық және психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді жүзеге асыру; заманауи технологияларды қолдану дағдылары, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу;
- Дәлелдерді тұжырымдап, көп мәдениетті қоғамда білім беру қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздеріндегі мәселелерді шешу; балалармен де, әріптестерімен де сауатты тұлғааралық қарым-қатынас құра білу; үнемі жеке және кәсіби өсуге ұмтылу;
- Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени және ғылыми коммуникация шеңберіндегі қазақ немесе орыс тілдерін, сондай-ақ шет тілдерінің бірін біледі; тарих ғылымының әртүрлі көзқарастары мен түсініктерін білу; Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу; қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын білу; әр түрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс шешім қабылдауға қабілетті болу
- Ғылымның әр түрлі салаларында білімді интеграциялаудың жаңа білімдері мен процедураларын әзірлеу үшін ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті болу; оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми және теориялық негіздерін талдай алу, оларды кәсіби қызметінде қолдана алу; психодиагностика мен психологиялық түзетуді жоспарлай және жүзеге асыра алу; қазіргі педагогика мен психологиядағы ақпаратпен, идеялармен, проблемалармен және шешімдермен, сәйкесінше, мұғалімнің - психологтың жұмысын ұйымдастырудағы халықаралық және отандық тәжірибемен байланыстыра алу;
- Баланың құқықтары мен мүдделерін, мұғалімнің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғауға қабілетті, мұғалім кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын білу; сабақ беруге деген жоғары ынтасы бар, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылу; педагогика мен психологияны оқытудың заманауи әдістерінің жағдайын бағалау қабілетіне ие болу; әдіс-тәсілдерді, оқыту формаларын ажырата білу; өз қызметінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларына ие болу;
- Алынған білім мен практикалық дағдыларды кәсіби деңгейде оқыту мен оқытудың мазмұны мен құрылымында қолдана білу; білім беру психологы жұмысының компоненттерін әзірлеу, енгізу, бақылау, бағалау және түзетуге қабілетті болу;
- психологиялық-педагогикалық көмектің қолданбалы ғылыми-практикалық технологияларын жасау (ғылыми-зерттеу іс-шараларын жүргізу үшін білім беру міндеттерін айқындайды, қажетті зерттеу әдістемелерін таңдау, тиімді көмек көрсету бойынша стратегиялық шешімдер қабылдау);
- тәжірибеге бағытталған қарым-қатынас стилін меңгеру, педагогикалық түйсік, байқағыштық, коммуникабельділік, өзін-өзі дамытуға дайындық, сыни ойлау қабілетіне ие болу.
- Кәсіби саладағы көшбасшылық пен жетекшілік арасында өзара байланыс орнату, цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалайды, үш тілде тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдалану, қаржылық сауаттылық білімін пайдалана отырып, кәсіби ісінде кәсіпкерлік қызметті жоспарлау.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)