6B01101 Педагогика және психология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық қызмет жағдайында оқу-тәрбие үрдісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру үшін бакалаврларды дайындау, орта және арнайы оқу ұйымдарында педагогика және психология саласындағы білім беру бағдарламаларын іске асыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет
Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Курс психология ғылымымен, оның ерекшеліктері мен негізгі ұғымдарымен, теорияларымен, мәселелерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыруды көздейді. Курс психология ғылымының іргелі ұғымдарын, отандық және шетелдік психологияның тенденциялары мен тұжырымдамаларын, танымдық үрдістердің түрлері мен заңдылықтарын, тетіктерін, мотивациялық саланың ерекшеліктерін, мінез–құлықтың эмоционалды-еріктік реттелуі мен адамның жеке ерекшеліктерін, психологиялық әдістерін тануға бағытталған. Курстың жалпы пәнаралық және қолданбалы мәні бар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық- педагогикалық мамандыққа кіріспе
Оқу курсы психологиялық-педагогикалық қызметті, оның мәні мен құндылық сипаттамаларын зерттеуге бағытталған. Курс педагогтың кәсіби құзыреттілігін, оның мәдениетін және педагог қызметінің әртүрлі түрлерінің педагогикалық негіздерін зерделеуді қарастырады. Ұлы Педагогикалық идеялардың әртүрлі көздері қарастырылады. Мұғалімнің мансабын зерттеуге, өзін-өзі тәрбиелеуді басқаруға, оның даму мақсаттарын, әдістері мен құралдарын таңдауға, сондай-ақ болашақ мұғалімнің өзін-өзі дамытудың жеке бағдарламасына назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру
Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның өзін-өзі реттеу негіздері
Психикалық күйлердің, психикалық өзін-өзі реттеу механизмдерінің, дамудың проблемалары ашылады әдістерін игеруге бағытталған психологиялық өзін-өзі реттеу әдістері. Білім алушы тұлғаны зерттеудің заманауи әдістері жүйесін, психикалық өзін-өзі реттеу құралдарын қолдану процесінде функционалдық жағдай динамикасының заңдылықтарын және адамдардың жеке дамуы мен әлеуметтік мінез-құлқын бақылау. Олар психикалық күйлер мәселесі бойынша білімді жүйелейді және психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Курс өмір сүру барысындағы адамның даму заңдылықтарын, жас дағдарыстары арқылы бір жас тобынан екіншісіне сапалы ауысу көрсеткіштерін дамытуға бағытталған. Оқыту мен даму мәселелері, психикалық дамуды және негізгі психологиялық іс-әрекеттерді кезең-кезеңмен қарастыру, дамудың нормативтік параметрлері мен дамудың сезімтал кезеңдерінің практикалық анықтамалары қызметтің жетекші түрін таңдау арқылы қалыптасады. Білім алушылар өмір бойы адам дамуының психологиялық механизмдері мен жас ерекшеліктерін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік педагогиканың оқу пәні әлеуметтік ортада тұлғаны оқу-тәрбие үдерісінде дамуын, жетілуін, қалыптасуын зерттейтін педагогиканың бір саласы. Әлеуметтік - педагогикалық үдерістерді, сондай-ақ, адамның, топтың, тұтастай қоғамның әлеуметтік қалыптасуына елеулі түрде әсер ететін ортаның (қауымның) факторларын анықтайтын зерттеудің мазмұны, оны іске асырудың шарттары, нысаны мен әдістері болып табылады. Пәннің мазмұнды құрауышы әлеуметтік -педагогиканың бір бөлімімен анықталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психопрофилактика және психологиялық сауалнама негіздері
Бұл пән психопрофилактикалық және психоәлеуметтік жұмыстардың негіздерін зерттеуге, білім беру ұйымдарында психопрофилактика мен психологиялық ағартуды ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Психопрофилактиканың бағыттары мен түрлері егжей-тегжейлі зерттеледі. Білім алушылар адамның психикалық дамуының негізгі заңдылықтарымен және жағдайларымен, психопрофилактикалық және психоәлеуметтік іс-шараларды өткізудің әдістерімен, нысандарымен және тәсілдерімен танысады. Психопрофилактиканың бағыттары мен түрлері, психогигиена жан-жақты зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Қарым-қатынас психологиясы курсы кәсіби іс-әрекеттегі тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін, қарым-қатынастың білімдерін, іскерлігін және меңгеруге бағытталған. Қарым - қатынас құралдары және компоненттері, қарым - қатынастың әлеуметтік психологиясы қарастырылған. Пәнді оқу барысында білім алушылар қарым -қатынастың анықтамасы, құрылымы, мазмұны, оның түрлері мен формалары, қарым-қатынастағы келіспеушіліктер және олардың алдын алу жолдары тәрізді мәселелерді меңгереді. .
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоциялық интеллектінің дамуы
Эмоциялық интеллектінің дамуы пәні курсында ойлау және интеллект психологиясының пәні, оны зерттеудің негізгі бағыттары, ойлау мен эмоциялық интеллектті зерттеуде алынған мәліметтер мен қорытындыларды іс жүзінде қолдану мүмкіндіктері туралы білімдерін қарастырады. Алған білімдерін іс-тәжірибеде қолдана білу,интеллект психологиясы саласындағы зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, интеллект зерттеулерінің деректерін математикалық талдауда жүргізу, ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты басқару іскерлігін; ойлау және интеллект психологиясының мәселелері бойынша материалдарды ұсыну дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім беру мазмұны мен критериалды бағалаудың технологиясы
Пәнді оқу барысында білім алушылар жаңартылған білім берудегі жаңа қадамдармен, сабақты жоспарлау түрлерімен танысады. Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Жаңартылған білім берудің әдістемелік нұсқаушы қажаттарымен танысып, талдайды. Әр түрлі мемлекеттердегі бағалау жүйелеріне салыстырмалы талдау жасауға үйренеді. Курс студенттердің критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне бағытталған және казіргі білім беру мазмұның ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай әлемі
Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Логопедия негіздері
Пән логопедияның теориялық негіздерімен, оның принциптерімен, әдістерімен және қазіргі жағдайымен танысуға бағытталған. Студенттер сөйлеу терапиясын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен танысады, сөйлеу терапиясының негізгі принциптері мен әдістерін біледі, сөйлеу бұзылыстарының себептерін және олардың жіктелуін қарастырады. Білім алушылар оқу нәтижелерін сөйлеу терапиясының әсер ету формаларын меңгеру, сөйлеу бұзылыстарының алдын-алу шараларын қолдану призмасы арқылы ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Курста білім беру психологиясының жалпы ғылыми сипаттамасы мен әдіснамалық негіздері, психикалық даму мен оқыту мәселесіне көзқарастардың эволюциясы және оқу үдерісі субъектілерінің психологиялық ерекшеліктері қарастырылады. Оқу іс-әрекеті мен оқу-тәрбие процесінің психологиялық ерекшеліктерін, Оқу іс-әрекетіне мотивацияны қалыптастыру дағдыларын меңгеру. Оқу-тәрбие процесінің субъектілері арасында педагогикалық ынтымақтастықты құру дағдыларын, педагогикалық өзара әрекеттесудегі «кедергілерді» еңсерудің практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Ұсынылған курс психологиялық құрылымдарды, әлеуметтік қажеттіліктер мен мүдделер, сана мен өзін-өзі тану, әлеуметтік-психологиялық жағдай, бейімделу, эмоционалды өзара әрекеттесу сияқты топтық құбылыстарды зерттеуге бағытталған. Тұлғааралық қатынастар психологиясы, топты әлеуметтік-психологиялық зерттеу әдістері және жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық қасиеттерін диагностикалау саласындағы білім меңгеріледі. Әлеуметтік психологиядағы жеке әлеуметтік-психологиялық және қолданбалы зерттеулерді жүргізу дағдылары мен дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психодиагностикасы
"Білім берудегі психодиагностика" курсын оқу кәсіби қызметте психодиагностикалық құралдарды қолданудың теориялық және практикалық негіздерімен танысуды қамтиды. Оқу материалын игеру барысында білім алушылар диагностикалық зерттеудің кезеңдерін, принциптері мен әдістерін, жас, жеке даму заңдылықтарын ескере отырып, диагностикалық зерттеу бағдарламаларын құру ерекшеліктерін біледі. Білім беру саласында психодиагностикалық әдістерді жобалау, бейімдеу және қолдану негіздерін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби - педагогикалық этика
Курсты оқу барысында кәсіби этиканың жалпы түсінігі, этика, мораль және этика принциптері ашылып көрсетіледі. Этиканың мәні мен мазмұны қарастырылады. Кәсіби этиканың маңызды сипаттамасы және педагогикалық шеберліктің элементі, педагог этикасы – педагогтың қарым-қатынасының негізі анықталады. Кәсіби этиканы қалыптастырып және дамытуда педагог сөзі тәрбиелік әсер мен ақпарат құралы ретінде, кәсіби шеберліктің құрамдас бөлігі кәсіби этика болып табылады. Педагогтың кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық қарым-қатынас кәсіби этика шарты ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Оқу пәнінің мазмұны психологияның даму кезеңдерінің хронологиясын, Тарихи-психикалық талдаудың әдістері мен принциптерін зерттейді. Курс ежелгі дәуірдегі психологиялық білімнің даму тарихын, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі психологиялық идеяларды қарастырады. Студенттер Ресейдегі психологияның пайда болуы мен даму тарихын түсінуді игереді. Қазақстанда психологиялық ғылымның қалыптасуы қарастырылады. Өткен, қазіргі және болашақта ғылымның дамуын талдау және синтездеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім сапасын бағалау критерийлері
Курс "білім сапасы", "білім беру сапасын басқару", "білім беру сапасын бағалау"ұғымдарын түсіндірудің заманауи тәсілдерімен танысуға бағытталған. Олар білім беру сапасын бағалау және оқу процесін жетілдіру критерийлері туралы ақпарат алады. Білім беру сапасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістері, білім беру ұйымдарындағы басқару модельдері мен тетіктері туралы идеялар қалыптасады. Білім алушылар білім беру сапасын басқарудың практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беруді басқару негізі
Курс арнайы білім беруді басқарудың негіздерін тарихи тұрғыда ашады. Білім алушылардың өңірлік және республикалық деңгейлерде арнайы білім беру жүйесін басқару дағдыларын қалыптастырады. Арнайы білім беру жүйесін басқару процесін анықтайды және нормативтік құжаттар талданады. Арнайы білім беруді басқару дағдылары, Білім беру сапасын басқару тетіктері мен рәсімдерін меңгеру және педагог - психологтарда арнайы жалпы білім беру кеңістігінде жұмыс істеу машығын қалыптастыру қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Курс психологиялық - педагогикалық диагностиканың мәнін, функцияларын, психологиялық - педагогикалық диагностика әдістерінің классификациясын меңгеру негізінде диагностикалық құралдар кешенін қолдануға бағытталған. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы педагог-психологтың практикалық іс-әрекеті ретінде қарастыру, оқушылармен диагностикалық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу бойынша әдістемелік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курстың мақсаты: Психологиялық-педагогикалық диагностика пәні туралы жалпы түсінік құру, адамның психологиялық ерекшеліктерін өлшеуде теориялық білім мен дағдыларды қалыптастыру (тесттер, өзіндік есептер, проективтік әдістер).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қиын оқушы психологиясы
«Қиын оқушы психологиясы» пәнді меңгеру барысында білім алушыларда мектеп жасындағы балалардың девиантты мінез-құлқының ерекшеліктері, формалары, категориялары туралы түсінік қалыптасады. Курстың мазмұны әлеуметтік – психологиялық жағдайларды және оқушының девиантты мінез-құлқына ықпал ететін факторларды анықтайды. Білім алушы курсты оқу барысында мектеп психологының ата-аналармен, мұғалімдермен, мектеп әкімшілігімен девиантты мінез-құлықтың әртүрлі формаларында балаларды психологиялық қолдау мәселесі бойынша жұмысының негізгі диагностикалық, түзету және психопрофилактикалық әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті ортадағы диагностикалық құралдар
Курс білім алушыларда инклюзивті білім беру процесін одан әрі қолдау үшін диагностикалық құралдарды мақсатты қолдану бойынша білім береді. Олар танымдық іс-әрекет, белсенділік, танымдық қызығушылық, оқу мотивациясы компоненттерінің даму деңгейін анықтау үшін диагностикалық құралдарды қолдану ерекшеліктерімен, инклюзивті білім беру жағдайында алдағы жұмысты жоспарлау қабілетімен танысады. Білім алушыларда инклюзивті білім беруді қолдау үшін диагностикалық әдістемелерді қолдану дағдылары жүйесі қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тренингтік жұмыстың технологиясы
Курсты меңгеру нәтижесінде студент коррекциялық және психотерапевтік жұмыстағы психологиялық тәсілдердің негіздерін,сонымен қатар жұмыс жүргізудің қағидаларын меңгереді. Курсты оқу барысында студент оқушылармен оқу жұмысын ұйымдастырудың кезеңдерімен, ережелерімен, әдістерімен, тәсілдермен және құралдармен танысады. Курстың мазмұны оқу жұмысын жүргізу дағдыларын меңгерудегі практикалық әрекеттерге бағытталған. Пәнді оқудың мақсаты – студенттерді тренингтік жұмысты жүргізу тәсілдерімен қаруландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби өсу психологиясы
Курс жеке тұлғаның кәсіби даму заңдылықтарын, жеке тұлғаның психологиялық негіздерін- кәсіби дамуды, кәсіби және әлеуметтік салалардағы жеке адамдармен және топтармен тиімді өзара әрекеттесуді дамытуға бағытталған. Кәсіби өсу мен тұлғаның қалыптасуының психологиялық заңдылықтарымен танысады . Өмір бойы білім алу арқылы өзін-өзі дамыту траекториясын құру дағдылары және кешенді кәсіби міндеттерді шешуге дайындық қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық психологиясы
Көшбасшылық психология пәні ғылыми-теориялық іскерлік қарым-қатынас негіздерімен, көшбасшылыққа деген ішкі мотивациясын қалыптастыру, алынған білімдерді ұжым өмірін ұйымдастыру, команда құру, билік қатынастарын жүзеге асыру, өзін-өзітану, өзін-өзідамыту, практикалық іс-әрекетінде және әртүрлі өмірлік жағдайларда жеке өзін-өзі жетілдіру үшін қолдана білу қарастырады. Ол көшбасшылық құбылыстарды диагностикалаудың негізгі әдістерін, психодиагностикалық әдістерді таңдау критерийлерін игереді. Көшбасшылық мінез-құлықтың түрлі аспектілерін талдауға дайын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті-мінез-құлық психологиясы
"Когнитивті-мінез – құлық психологиясы" курсының мазмұны когнитивті-мінез-құлық көзқарасы контексіндегі танымдық іс-әрекеттің психологиялық, психофизиологиялық механизмдері мен заңдылықтары туралы жалпы идеяны ашады. Танымдық мінез-құлық терапиясының пайда болу тарихы, негізгі түсініктері және технологиялық аспектілері туралы идеялар қалыптасады. Жеке дамудың әртүрлі жас кезеңдеріндегі негізгі танымдық – мінез-құлық ерекшеліктерін қарастырады. Оқу материалын зерттеу психологиялық әсердің әдістері мен әдістерімен егжей-тегжейлі танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби дағдылар және көшбасшының этикасы
Пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшының кәсіби шеберлігі мен этикасы саласындағы ғылыми-практикалық білім, білік және құзыреттілік жүйесін және оларды өзінің кәсіби қызметінде іске асыруды меңгереді. Кәсіби қызметтің мәні мен мазмұны және кәсіби шеберлікте өз ұстанымын дамыту қажеттілігі туралы түсінік қалыптасады. Білім алушылар ұжымда және командада жұмыс істеуді, әріптестермен, басшылықпен тиімді қарым-қатынас жасауды; өзін-өзі талдау, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі дамыту тәсілдерін меңгеруді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы психология
"Қолданбалы психология" пәнін оқытудың мақсаты білім алушыларда кәсіби, білім беру, Медициналық және жеке өмірде туындайтын нақты психологиялық проблемалар мен жағдайларды іске асыру үшін қажетті теориялық білім, практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы торияны практикалық қолдану барысында жаңа теориялық идеяларды қалыптастырады. Сондай-ақ қолданбалы психологиялық ғылымның жетістіктерін нақты практикаға енгізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы
Бұл курста білім алушылар тұлғааралық қарым-қатынас психологиясының негіздері мен ерекшеліктерін игереді, қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді тұлғааралық қабылдау ерекшеліктерін қарастырады, тұлғааралық қарым-қатынас туралы мәліметтерді диагностикалау және түсіндіру әдістерін игереді. Тиімді тұлға аралық қабылдау және өзара түсіністік дағдылары қалыптасады, тұлғааралық қатынастардың әртүрлі формаларына дайындық технологиялары игеріледі. Тұлғааралық қатынастардың заңдылықтары, құбылыстары мен түрлері туралытүсінік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психокоррекция
Психокоррекция психологиялық және педагогикалық түзету әдістері мен технологияларының тұтас көрінісін қалыптастыруға, клиенттің проблемаларына сәйкес келетін психологиялық және педагогикалық ықпал ету әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұны психологиялық және педагогикалық түзетудің негізгі бағыттарын қарастырады: психодинамикалық, мінез-құлықтық, танымдық, бар-гуманистік бағыт; психопрофилаксия ұғымы; профилактикалық жұмыс ұғымына көзқарастар; педагог-психологтың профилактикалық жұмысының модельдері; профилактикалық жұмыстардың нысандары мен әдістері; профилактикалық жұмыстың мазмұны, мінез-құлықтық психокоррекция әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутодеструктивті мінез-құлық психологиясы
Курс суицидтік бейімділіктің кезеңдері мен механизмдері, суицидтік мінез-құлықтың қалыптасу динамикасы, суицидтік мінез-құлықтың жас және гендерлік көріністерінің ерекшеліктері, өзін-өзі ұстаудың психологиялық және клиникалық аспектілері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді және деструктивті мінез-құлық қарастырылады. Студенттерде аутодеструктивтік мінез-құлықтың бастапқы, екінші және үшінші профилактикасының әдістері мен технологиялары туралы жүйелі түсінік, психологиялық кеңес беру, аутодеструктивті мінез-құлықты психокоррекциялау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы ұйымдарда топпен жұмыстың психологиялық технологиясы
Курс білім алушылардың арнайы ұйымдарда топтық қызметті жүзеге асыруға дайындығын дамытуға бағытталған. Білім алушылар арнайы ұйымдардағы топпен психотехнологиялық қызметтің түрлері мен әдістерімен танысады. Арнайы ұйымдардағы топтармен жұмыс істеу әдістері, рәсімдері мен тәсілдері қарастырылады. В тобының психикалық қызметін жандандыру мақсатында топтармен жұмыс істеу бойынша арнайы кәсіби дағдылар қалыптасады әр түрлі қауымдастықтар мен тіршілік салалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Білім беру мекемелерінде диагностикалық-коррекциялық жұмыстар
Курс студенттердің диагностикалық және коррекциялық қызмет әдістерінің әртүрлілігі туралы білімдерін тереңдетуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелеріндегі диагностиканың функциялары мен принциптері, психодиагностиканың психометриялық негіздері, проективтік әдістердің ерекшеліктері, тұлғалық, жеке және психологиялық сипаттамаларды өлшеу нақты қарастырылады. Білім алушылар психодиагностикалық әдістердің түрлерін және оларды жұмыста қолдану ерекшеліктерін біледі және соның негізінде түзету және дамыту бағдарламаларын жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру
Психологиялық кеңес беру түрлерінің мазмұны, психологиялық кеңес берудің жекелеген бағыттары шеңберіндегі нақты тәсілдер мен әдістер туралы түсінік береді.; кеңесші психологтың негізгі кәсіби дағдылары мен іскерліктерін үйретеді: оқыту барысында студент психологиялық кеңес берудің ерекшеліктерін бөліп көрсете алады және нақты жағдайларға қатысты өз міндеттерін дербес тұжырымдай алады; психологиялық мәселелердің кең ауқымын басшылыққа алады және клиентке психологиялық көмекке сұранысты тұжырымдауға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оңалту және бейімдеудегі әлеуметтік-мәдени технологиялар
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық – педагогикалық қолдау негіздерін зерттейді. Курстың мазмұны нормативтік – құқықтық құжаттаманың ерекшелігін, әлеуметтік оңалтудың технологиялық қажеттілігін практикалық іс-әрекетте қолдануды ашады, әлеуметтік-мәдени технологиялар әдістерін қолдану, Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік диагностикалау және түзету ерекшеліктері қарастырылады. Білім алушы ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың ата-аналарымен оңалту кеңістігі жұмысының негізгі нысандары мен техникасын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деонтология
Курс этикалық құндылықтарды құру жүйесінің ерекшеліктерін қарастырады. Кәсіби міндет - мамандық және мақсат ретінде курстың мазмұнын зерттеу негізінде жатыр. Студент деонтологиялық ғылымның негізгі ұғымдарын, деонтологиялық дайындықтың мәнін, әдіснамалық тәсілдерді, принциптерді, функциялар мен категорияларды зерттейді. Курстың мазмұны деонтологияның басқа ғылымдармен байланысын анықтауды қарастырады. Деонтологиялық мәдениеттің қоршаған шындықпен (отбасы, құрдастар, ұжым және т. б.) қарым-қатынасты құрудағы маңызы ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түзету психологиясы
Курс аномальды дамудың әртүрлі формалары бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады және практикалық түзету әдістерін меңгереді. Ол даму картасымен жұмыс істеу қабілетін көрсете алады, оқу қиындықтарын талдаумен және жеке түзету жұмыстарының нәтижелерімен білім алушыларға сипаттама жасай алады. Физикалық және психикалық денсаулығы шектеулі балалардың ерекшеліктерін психологиялық талдау дағдыларын; мүмкіндіктері шектеулі балалармен қарым-қатынасты ұйымдастыру дағдыларын игереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутодеструктивті мінез-құлықты диагностикалау және түзету
Курс білім алушыларды аутодеструктивті мінез-құлықтың негізгі түрлерімен, сондай-ақ оларды диагностикалау, алдын алу және түзету әдістерімен таныстырады. Білім алушылар аутодеструктивті мінез-құлқы бар адамдардың психологиялық ерекшеліктерімен танысады. Курстың соңында білім алушыларда аутодеструктивті мінез-құлықты диагностикалау және түзету дағдылары қалыптасады, жаңа өзгермелі әлеуметтік жағдайларға бейімделуде қиындықтарға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқытудағы аудиовизуалды технологиялар
Курстың мазмұны ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға психологиялық –педагогикалық көмекті ұйымдастыру жүйесін зерттеуді қамтиды. Курс аудио, видео-білім беру электрондық басылымдарының типологиясын зерттейді. Мультимедиялық жүйелер технологиясы мен құралдарының ерекшеліктері егжей-тегжейлі сипатталған. Білім алушы жеке ерекшеліктерді ескере отырып, аудиовизуалды білім беру процесін құрудың дидактикалық принциптерімен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға арналған оқу – ойын электрондық тренажерларының жұмыс ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас дағдарыстары
Пән жас дағдарысы тұжырымдамасын дамытуға, жас дағдарыстары мен психикалық ісіктердің даму сапасының көрсеткіші ретінде даму ерекшеліктерін дамытуға бағытталған. Рөлі мен мәнін қарастырады тұлғаның дамуындағы жас дағдарыстары, жас дағдарысының ерекшеліктерін анықтау.Адамның психикалық даму заңдылықтарына байланысты жас дағдарысы туралы идеялар қалыптасады, Жас дағдарыстарын психологиялық қолдау және түзету дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Курс жеке айырмашылықтар туралы білімді, олардың қалыптасу көздерін, құрылымы мен көрініс тәсілдерін, адамның даралығы туралы идеяны зерттеуге және жүйелеуге және осы құбылыстың адам өміріндегі детерминациясы мен маңыздылығын ашуға бағытталған. Білім алушылар адам даралығының көп деңгейлі құрылымымен танысады, жеке тұлғаны зерттеу әдістері мен әдістерімен жұмыс жасау және диагностика нәтижелері бойынша психологиялық сипаттамаларды құру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғалық өсу тренингі
Курс тұлғалық өсу тренингінің теориялық негіздерін ұсынады; білім алушылар мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдауды, кәсіби тұлғалық өсу проблемаларын түсіндіруді үйренеді, білім алушылар топта өзара іс-қимылдың тиімді процесін ұйымдастыру, психикалық жағдайды өзін-өзі реттеу әдістері мен әдістерін меңгереді, өзін-өзі дамыту бағдарламаларын іске асыра алады. Басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасау, жеке өсу процестерін ынталандыру қабілеттері дамиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім берудегі психологиялық сүйемелдеу
Курс арнайы білім беру саласында тұтас көзқарасты қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалары бар отбасыларға және олардың ата-аналарына психологиялық қолдауды дамытуға ықпал етеді. "Ерекше" балалары бар отбасыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша әлеуметтік-психологиялық технологиялар мен түрлі қызмет түрлерін ұйымдастырады және іске асырады. Баланың бұзылған даму түрін ескере отырып, инновациялық оқыту технологияларын қолдануды көздейді. Пән түзетушілік білім беру субъектілеріне баланы дамыту және оқыту мәселелері бойынша ұсынымдар әзірлеу дағдыларын меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курс қазіргі қоғам үшін өзекті пән ретінде арнайы психология саласындағы тұтас көріністі қалыптастырады. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы білімді игеруге ықпал етеді: психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалдық, жеке және әлеуметтік. Пациенттермен және психологиялық ауытқулары бар адамдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Науқасты денсаулық жағдайына, жоспарланған тексеруге және емдеуге қатысты дұрыс хабардар ету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Акмеология
Білім алушылар қызмет субъектілерінің өнімділігі мен кәсібилігі деңгейлері мен жекелеген өкілдердің және тұтастай алғанда қоғамдастықтардың жасампаздық рөлі арасындағы заңды байланыстарды меңгереді. Адамның шығармашылық іс-әрекетінде әлеуеттің өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін немесе кедергі келтіретін факторлар, негізгі акмеологиялық фактілер, механизмдер мен заңдылықтар қарастырылады. Барлық еңбек қызметі барысында маманның кәсіби және жеке өсуіне құндылық қатынасы қалыптасатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Осы пәнді оқу барысында білім алушыларда кәсіптік оқу орындарында Педагогиканы оқыту әдістемесінің мазмұны, қағидаттары, әдістері, нысандары мен құралдары теориялық-әдіснамалық негіз туралы ғылыми идеялар қалыптасады, сондай-ақ Педагогиканы оқыту міндеттерін табысты іске асыру және білім берудегі тұтас педагогикалық процесті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіптік шеберліктің іскерліктері мен дағдылары, сондай-ақ кәсіптік құзыреттер қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру
Курс диагностикалық құралдарды қолдану және отбасымен түзету жұмыстары және отбасылық кеңес беру ерекшеліктерімен таныстырады. Курс барысында отбасылық-неке және бала-ата-ана қатынастарының мәселелерімен даму үрдістері, отбасындағы психологиялық жанжалдардың себептері қарастырылады. Отбасылық қатынастарды бұзу және отбасылық кеңес беруді ұйымдастыру тұжырымдамаларымен формалары қамтылған. Білім алушылар отбасымен кеңесуді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патопсихология
Курсты оқу барысында Патопсихология туралы идеялар оның іргелі және қолданбалы мағынасында қалыптасады. Психикалық патология, психопатологиялық және патопсихологиялық синдромдардағы психологиялық бұзылулар қарастырылады. Психопатологияны анықтаудың практикалық алғашқы диагностикалық дағдыларының жиынтығын қолдануды үйренеді. Шекаралық нейропсихикалық, тұлғалық бұзылулардағы психикалық процестердің, психологиялық жағдайлардың, эмоционалды-жеке саланың өзгеруі мен бұзылуы туралы идеялар қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
HR-менеджмент
"HR-менеджмент" курсы білім алушылардың персоналды басқару саласында практикаға бағытталған білім алуына теориялық және практикалық бағыттылыққа ие. Курсты зерделеу барысында HR менеджментін ұйымдастыруға қазіргі заманғы ұйымдардың тәсілдері, функциялары, кезеңдері қаралатын болады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар кәсіпорынның кадр құрылымын талдай алады, оның дамуын болжай алады, тапсырмаларды сауатты тұжырымдай алады және жалдауды ұйымдастыруда кадрларды іріктеу құралдарын қолдана алады. Персоналдың қызметін бақылауды жүзеге асыру дағдыларын қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әсер ету психологиясы
Курсты оқу барысында білім алушылар әсер ету түрлері мен оны жіктеуді, әсерге қарсы тұрудың негізгі әдістерін меңгереді. Психологиялық әсер ету заңдылықтары және оның салдары туралы теориялық және практикалық идеяларды игеру. Әсер ету әдіс тәсілдері, психологиялық әсерді оңтайландыруға бағытталған бағдарламаларды құру технологиялары туралы идеялар қалыптасады. Психологиялық әсер етудің конструктивті және деструктивті механизмдерін ажыратуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру
Пәнді оқып-үйрену кезінде білім алушылар жасанды интеллекттің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүргізуге қажетті ғылыми-практикалық білім, дағдылар жүйесін меңгереді. Курста ғылыми қызметтің теориялық негіздері және деректерді жинауға, талдауға, түсіндіруге арналған ИСК-нің практикалық құралдары зерттелмек. Студенттер ұжымда жұмыс істеу және ИСК әдістерін ескере отырып, ғылыми-зерттеу жобаларының құрылымы мен кезеңдерін әзірлеу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арттерапия бойынша практикум
Курстың мазмұны арт-терапия әдістерін қолданудың негізгі бағыттарын, формаларын, әдістерін және арт-терапиялық әсердің теориясы мен практикасын игеруді анықтайды. Білім алушылар арт-терапиялық қызмет мазмұнының ерекшеліктерін зерделейді. Курсты зерттеу аясында Ертегі терапиясының, изотерапияның, ойын терапиясының ерекшеліктерімен танысу керек. Білім алушылар әртүрлі жастағы және әлеуметтік қоғамдастықтардағы арт – терапиялық әсер ету дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Курс психология ғылымында және педагогикалық тәжірибеде жетістіктерді пайдаланудың формалары мен әдістерін зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер психологиядағы дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерімен танысады. Оқытудың психологиялық мәселелерін, психологияны оқытудағы инновациялық тәсілдерді анықтайды. Олар психологияны оқыту әдістемесі мәселелерін қарастырып, қазіргі білім берудің дамуындағы инновациялық және дәстүрлі тенденциялар контексінде талдайды. Психологияны оқу пәні ретінде оқытудың психологтың практикалық жұмысының басқа түрлерімен байланысын көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару негізі
Пән көшбасшылықтың психологиялық тетіктерін талдаумен, іргелі зерттеулермен және көшбасшылық туралы қолданбалы әзірлемелермен таныстырады. Курс барысында табысты көшбасшы тұлғасын дамытудың қозғаушы күштері мен шарттары қарастырылады. Оқыту барысында сөз сөйлеу, сөйлеу техникасын дамыту дағдылары қалыптасады, бұл көшбасшы имиджінің маңызды буыны болып табылады. Білім алушылар топтық жұмысты тиімді ұйымдастыра алады, көшбасшылық қасиеттерді бағалау әдістерін қолдану дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
Бұл курс адам психикасының этникалық ерекшеліктеріне байланысты этномәдени жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ этносаралық қатынастардың психологиялық аспектілерін зерттейді. Этносаралық және мәдениетаралық кеңістіктегі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде мінез-құлықтың этникалық детерминанттары қарастырылады. Этнопсихологияның ғылым жүйесіндегі орны мен мәні, оның тарихи дамуын талдау анықталады. Ұлттық психология, ұлттық өзін-өзі тану, этникалық сәйкестілік мәселелерін шешуге қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік оңалту негіздері
Білім алушылар курсты меңгеру және зерделеу нәтижесінде білім алушы әлеуметтік оңалтудың негізгі заманауи тәсілдерін, психологиялық әсер ету әдістері мен әдістерін игереді, сондай-ақ педагог-психологтың практикалық қызметіндегі қолданыстағы психологиялық-педагогикалық жүйелермен және олардың ерекшеліктерімен танысады. Әлеуметтік бейімделуге және оңалтуға мұқтаж адамдарды психологиялық сүйемелдеудің ерекшеліктерін зерделеп меңгереді. Халықты әлеуметтік оңалту бағдарламаларын құру дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психолог тұлғасының психологиясы
Бұл курста кәсіби қызметтегі тұлғаның ұғымдары мен мәселелері, атап айтқанда педагог-психологтың тұлғасы қарастырылады. Білім беру жүйесіндегі психологтың қазіргі заманға сай түсінігі мен көзқарасы және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру ерекшелігі ашылады және меңгеріледі. Білім алушылар кәсіби тұлғаның практикалық зерттеулерін жүргізе алады. Педагог-психологтың кәсіби тұлға ретінде қалыптасуының негізгі ерекшеліктері туралы идеялар қалыптастырылды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше қажеттілігі бар балалардың отбасымен жұмыс
Курс білім алушыларға ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасыларымен жұмыс істеудің ұйымдастырушылық-әдістемелік ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың отбасыларымен жұмыс істеудің теориялық-әдістемелік білімдері тереңдетілді. Білімалушылар балалардың әртүрлі топтарының ерекшеліктерін зерттейді және осы топтардың отбасыларымен жұмыс істеу және соның негізінде олар үшін қолайлы әлеуметтік орта құру дағдыларын меңгереді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасыларын психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мазмұны басқару психологиясының негізгі тәсілдері мен бағыттарын қарастыра отырып: басқарудың негізгі ұғымдарын, психологиялық заңдары мен заңдылықтарын; басқару міндеттерін жоспарлау және шешу жолдары мен ерекшеліктерін; жанжалды жағдайларды реттеудің психологиялық әдістері мен тәсілдерімен танысуға; басқару процесінің тиімділігін төмендетудің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдыларын қалыптастыруға; еңбекті ынталандыру тәсілдерін меңгеруге; басқарудың тиімді стильдерін пайдалану тәсілдерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзіндік даму психологиясы
Пәнді оқу барысында білім алушылар қажетті терминологияны, өзін-өзі дамыту психологиясының негіздері мен мәнін меңгереді. Ішкі ынталандыру және жеке тұлғаның өзін-өзі дамыту әлеуеті туралы тұтас идея қалыптасады. Олар психикалық процестерді дамытудың және олардың психикалық жағдайы мен мінез-құлқын басқарудың негізгі тәсілдерін, адам мінез-құлқын психикалық реттеу тетіктерін игереді. Өзін-өзі тану және психологиялық өзін-өзі реттеу дағдыларын игереді, өзін-өзі дамыту кедергілерін анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі басқарудың психологиялық аспектілер
Курс білім берудегі менеджменттің психологиялық аспектілерін зерттейді және болашақ мұғалімнің білім беру мекемесін басқарудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Курста тұтас педагогикалық процесті басқарудың психологиялық тәсілдері, педагогикалық ұжымды басқарудағы адами ресурстардың құндылығы бар. Негізгі басқару элементтерінің сипаттамасын көрсетеді: мақсаты, құралдары, Оқу процесі. Алқалық келісімділік, реализм, мотивация деңгейін арттыруға бағдарлану, тұлғаны ынталандыру туралы түсініктерді қалыптастырады. Менеджер қызметінің объектісі ретінде білім беру мекемесін басқару дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті педагогика
Когнитивтік педагогика курсы таным механизмдеріне назар аударады, практикалық танымдық процестерді қамтиды, білімалушылар танымдық процестер саласындағы іргелі зерттеулер мен танысады. Пәннің негізгі мақсаты- когнитивтік педагогика туралы және танымдық процестер туралы түсініктерді қалыптастыру. Курс соңында білімалушылар заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып, психологиялық көмек ұйымдастыруға дайын болады, танымдық процестердің даму динамикасын болжай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жанұя психологиясы
Курс білім алушыларға қазіргі отбасы туралы білімдерін кеңейтуге, отбасылық өмірдің түрі, құрамы мен құрылымы туралы түсініктерді тереңдетуге мүмкіндік береді. Отбасының функционалды құрылымымен танысады. Олар отбасының даму тарихын, оның жұмысының әртүрлі кезеңдеріндегі отбасының даму заңдылықтары мен динамикасын талдайды. Олар қазіргі заманғы отбасының даму тенденциялары мен перспективаларын қарастырады. Білім отбасылық психология туралы біліммен қаруланған болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзінің іс-әрекетінде ақпарат жинауды және аралас мамандықтардың білімі мен ерекшеліктерін біріктіруді жүзеге асыру.
- Әр түрлі формаларында кәсіби дағдыларды көрсету.
- Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
- Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.
- Тұлғаның психоэмоционалды жағдайындағы мүмкін болатын өзгерістерінің алдын алуда тарихи қалыптасқан тұлғаның табиғаты, механизмдері, құрылымы және даму критерийлері туралы білімді қолдану.
- Психологиялық қызмет жағдайында педагог-психологтың қызметін ұйымдастыруды құрастыру.
- Білім беру іс-әрекетінің әр түрлі бағыттарында қолдауды жүзеге асыру.
- Өз кәсіби қызметінде мамандықтың психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдау.
- Жас, физиологиялық, гендерлік және әлеуметтік-мәдени факторлардың әсерін анықтай отырып, жеке тұлғалық ерекшеліктерді бағалау.
- Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен ынтымақтастық әдістері мен формаларын қолдана отырып, кәсіби іс-әрекеттің ерекшеліктерін талдау, білім берудегі жаңа технологияларды анықтау.
- Психологиялық қызмет жағдайында практикалық іс-әрекетті (үлгілеу) модельдеу.
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)