Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты-білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жүзеге асыру заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларын және мемлекеттегі және қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері, сондай-ақ әділ және тең құқықтық тәртіптің ажырамас бөлігі ретінде инклюзия құндылықтары туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Білім алушылардың әлеуметтік, мәдени, физикалық немесе өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, әр адамның құқықтарының маңыздылығын түсінуін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экология, тұрақты даму және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру; бұл білімдер экологиялық үдерістерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын бағалауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сондай-ақ төтенше жағдайларда қолданылатын қорғаныс әдістері мен технологияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында экологиялық үдерістерді болжау, сондай-ақ апаттар, техногендік және табиғи зілзалалардың салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда тұрақты даму қағидаттары негізінде негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өміріндегі экономикалық мәселелермен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар бойынша білім алу. Бағдарлама студенттерге экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсінік қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді меңгеруге бағытталған іскерлік білім беруді көздейді. Курс барысында тұрақты даму, ресурстарды ұтымды пайдалану және ұқыпты өндіріс қағидаттарын енгізу арқылы тиімді әрі экологиялық жауапты бизнесті жүргізу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы кәсіпкерлікке қойылатын экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік талаптарын ескере отырып, жеке бизнесті құру мен табысты жүргізудің ерекшеліктері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық негіздері курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.Жеке қаржыны басқару саласында білім дағдыларын алуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика- психологиялық мамандыкқа кіріспе

    Педагог - психологтың этикасы, білім беру мекемелеріндегі педагог-психологтың функциялары туралы жүйелі білімді қалыптастыру, болашақ педагогтарға білім берудегі мақсаттар туралы түсіндіру, олардың философиялық, әлеуметтік-гуманитарлық мәнін, көп аспектілігін ашу және психологиялық-педагогикалық кәсіптің ерекшелігі туралы білімді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Адамның туғаннан өмірінің соңына дейінгі онтогенездегі психикалық дамуының жалпы заңдылықтары туралы түсінік жүйесін қалыптастыру. Адам дамуының әрбір кезеңінде қызметтің жетекші түрінің ерекшелігін, оның даму заңдылықтарын, психологиялық құбылыстардың жүйелі тәсілі мен талдауын зерттейді. Даму психологиясының негізгі түсініктерін; психикалық дамудың негізгі заңдарын білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жас ерекшелік педагогикасы және психологиясы

    Әртүрлі жас кезеңінде жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық даму ерекшеліктерін, белгілі бір жасқа тән даму дағдарысын, танымдық, эмоционалды және ерікті дамудың негізгі көрсеткіштерін қарастырады. Студенттердің тұлғаның дамуы заңдылықтары мен жас ерекшеліктеріне қарай педагогикалық фактілерді анықтау, талдау, салыстыру және жобалау секілді педагогикалық ойлау қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Жаңартылған білім беру мазмұны аясында орта білім беру жүйесіндегі оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үрдісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы ретінде педагогика мен білім беру үрдісі субъектілерінің өзара әркеттестігі туралы теориялық түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновация

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, қазіргі заманғы парадигмалар мен білім беру технологиялары, сыни тұрғысынан ойлауға үйрету, оқушыларды жоба және ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне бейімдеу, инновациялық білім беру қызметінің құрылымы мен педагогикалық менеджменттің ғылыми-теориялық негіздері мәселелерін қарастырады. Кәсіби білім беру қйымдарындағы оқу-тәрбие үрдісін басқару іскерлігі, білім беру жүйесіндегі жағашылдық туралы білімдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі және дамуындағы жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіру мен олардың денсаулығын қорғауға бағытталған гигиеналық нормалар мен талаптарды, баланың сыртқы отрамен өзара әрекеттестігін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика және психологиядағы ғылыми зерттеу әдістері

    Студенттерді ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері мен әдіснамалық негіздерімен таныстыру, ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерінің кешенін меңгеру, педагогикалық экспериментті жоспарлау, ұйымдастыру мен жүргізу іскерлігін, ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу және материалдарды ғылыми мақала, баяндама, курстық жұмыс және т.б ұсынудағы шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстандығы педагогикалық ғылымдардың дамуы

    Педагогиканың тарихын қазақстандық ғылымның даму тарихымен байланыстыра, кәсіби педагогикалық білімнің ғылыми негіздерін, болашақ педагогтың педагогикалық ойлауы мен дүниетанымын баяндауды көздейді. Студенттерде Қазақстандағы педагогикалық ғылымы негіздерінің ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, кәсіби құзыреттілікті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика тарихы

    Болашақ педагогтардың дүниетанымы мен педагогикалық ойлау қабілеттерін, кәсіби педагогикалық білімнің ғылыми негіздерін қоғамның даму тарихымен байланыстыра зерттейді. Студенттердің педагогика тарихы, ғылыми-теориялық негіздері туралы білімдері мен кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар

    Қазіргі педагогикалық технологиялардың мәнін анықтайтын біліммен, болашақ мамандарды оқу-тәрбие үрдісін, зерттеу қызметін тиімді ұйымдастыру үшін инновациялық технология бойынша біліммен қаруландыру. Педагогикалық технология негіздері, педагогикалық технологиялар түсінігін анықтаудағы әр түрлі көзқарастар, педагогикалық технологиялардың түрлері және олардың сипаттамасы жайлы білімдерін қалыптастыру, тиімді педагогикалық технологияларды анықтау және оларды оқу процесінде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Этнопедагогика

    Студенттерді халықтың эмпирикалық тәжірибесіне негізделген ұрпақ тәрбиелеу тағылымдары, әдет-ғұрыптары, әдістері және тәсілдерімен таныстыру, оларды этнопедагогикалық білім жүйесіне баулу, этнопедагогикалық шеберлік пен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін материалдарды жүйелі оқу және оларды педагогикалық қызметте шығармашылықпен пайдалануға үйретеді. Этнопедагогиканың әдіснамалық негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тиімді қарым - қатынастың психологиялық аспектілері

    Коммуникативті құзыреттіліктің психологиялық аспектілерін қарастырады; қарым-қатынас функциялары, модельдері және стильдері. Топтық өзара әрекеттесу және өзара әсер ету контекстінде тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктерін зерттейді; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; тыңдау түрлері және кері байланыс орнату әдістері; рөлдік және жанжалды мінез-құлықты басқару әдістері; Педагогикалық процестегі мәдени нормалар мен қарым-қатынас. Курс тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті нақты дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің теориялық негіздерін, инклюзияның тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру моделін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологияларын зерделеу, жеке білім беру бағытын құру, балалардың арнайы білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үрдісін жоспарлау, инклюзивті білім берудегі оқу практикасын ұйымдастыру мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Әлеуметтік психологияның пәні мен объектісі, әлеуметтік-психологиялық зерттеу әдістері, жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы, топтық психология және топтық динамика, әлеуметтік-психологиялық процестер, шағын және үлкен әлеуметтік топтардың жұмыс істеу заңдылықтары туралы түсінік. Жеке тұлға мен топтың әлеуметтік-психологиялық диагностикасының әдістері мен әдістемелерін, коммуникативті профессиограмманы құру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынастың психологиялық педагогикалық негіздері

    Студенттерді қарым-қатынас негіздері, оның түрлерін, функциялары мен механизмдерін, адам өміріндегі мәні мен тұлғалық қажеттіліктерін қанағаттандырудағы маңызы жайлы біліммен қаруландыру. Студенттердің отбасындағы қарым-қатынастың негізгі ерекшеліктері, онтогенездің түрлі кезеңдеріндегі заңдылықтары туралы жүйелі түсінігін қалыптастыру. Адам қарым-қатынасының жас ерекшелік дамуының механизмдері мен заңдылықтары туралы білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында орта білім беру мекемелеріндегі тәрбие үрдісін ұйымдастыру әдістерін және құрылымын, сипаты мен мазмұнын, білім берудің ерекшеліктері мен қағидаларын қарастырады. Болашақ педагогтардың кәсіби өсуі мен өздігінен білімін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Қазақстан Республикасының халықтарының ұлттық дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын, әсіресе балаларды тәрбиелеу дәстүрін, этникалық стереотиптердің генезисін, психологиядағы оқыту әдістері мен құралдарын зерттеу. Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық дағдыларды қалыптастыруға және оларды оқытуда шығармашылық пайдалануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі

    Пән ретінде педагогика ғылымы және педагогикалық колледждегі педагогикалық үрдісті, нормтивтті құжат оқу бағдарламаларын, оқыту үрдісіндегі диагностика мен бақылау, тәрбиелеу мен тұлғаны әлеуметтендіру мәселелрін қамтиды. Студенттердің болашақ педагог-психолог маман ретінде педагогикалық қызметтің тәрбиелік және психологиялық міндеттерін шешудегі кәсіби іскерліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың теориясы мен технологиясын меңгеру; білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мамандарды критериалды бағалау тұрғысынан білім беру процесіне қатысушылардың оқу-тәрбие қызметінің нәтижелерін критериалды бағалау технологиясымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі менеджмент

    Болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық процесін және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық қызметті жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Болашақ мұғалімдерді білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық үдерісті және мектептің педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктері туралы білімдермен қамтамасыз ету. Болашақ мұғалімдердің білім берудегі менеджменттің мақсаты мен міндеттерін саналы түсінуін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Отбасы және мектеп

    Студенттерге отбасы мен мектеп арасындағы өзара қарым-қатынасының жалпы міндетін, сапалы білім беру, адамгершілік пен мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеу, салауатты өмір салтына деген қажеттілікті қалыптастыру, ата-аналардың бала тәрбиесіндегі рөлі туралы дұрыс түсініктерін қалыптастыру, ата-аналармен диалогтық және ынтымақтастық қарым-қатынас нысандарын, ата-аналар мен балалардың бірлескен қызметін ұйымдастыру нысандарын меңгеруі. Отбасының тәрбиелік әлеуетін арттыру бойынша мектептің жұмыс мазмұнымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның белсенділік психологиясы

    Табиғатты, адам белсенділігінің пайда болу, даму және көріну механизмдерін, адам белсенділігінің феноменологиясы мен табиғатын зерттейді; субъективті психикалық белсенділік; белсенділіктің әлеуметтік факторлары, адамның әлемге белсенділігі, сонымен қатар интроспекция және өзін-өзі тану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Тұлғаның психологиялық теориясы

    Пән тұлға теорияларының дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттары және олардың психологиялық ғылымдағы рөлі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Жеке тұлғаның психологиясы саласындағы білімді игеруге мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді, тұлғаның жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеуге бағытталған адам санасының теориялық және практикалық саласын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Пән ретінде оқыту психологиясының ерекшеліктері туралы ғылыми-әдістемелік білімдерін меңгеру, психологияны оқыту практикасында осы білімді қолдану, психологияны құрылымдау қағидалары туралы идеяларды дамыту және оның мазмұнының дамуын ұйымдастыру Оқудың теориялық негіздерін түсінуді қалыптастыру, оқытуда қажетті негізгі практикалық дағдыларды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Психология тарихы

    «Психология тарихы» курсының бағдарламасы қазіргі психологиялық білімде көрініс табатын психологиялық ойдың дамуының барлық негізгі кезеңдерін қамтиды. Көптеген тарихи материалдар студенттерден әр тақырыпты қосымша өз бетінше зерттеуді талап етеді, осылайша білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді. Студенттерде соңғы жылдары психологиялық ғылым жинақтаған жаңа ғылыми деректер туралы теориялық білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Отбасы педагогикасы

    Студенттерде жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасуындағы отбасының рөлі туралы түсінік қалыптастыру, отбасылық педагогиканың теориялық негіздерін білу, отбасылық тәрбиенің жолдары мен құралдары туралы түсінік, білім беру мекемелері мен отбасының тәрбиелік міндеттерін шешуде өзара іс-қимылын ұйымдастыру шарттары. Студенттердің мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың ата-аналарымен кешенді өзара қарым-қатынасты жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы психологиялық ғылымдардың дамуы

    «Қазақстанда психологиялық ғылымды дамыту» курсының бағдарламасы психологиялық ғылымның дамуының барлық негізгі кезеңдерін қамтиды, бұл қазіргі психологиялық білімде көрініс тапқан. Студенттерден әр тақырыпты қосымша өз бетінше зерделеуді, сол арқылы білімін тереңдетуді және кеңейтуді, соңғы жылдары психологиялық ғылым жинақтаған ғылыми деректер туралы теориялық білімдерін қалыптастыруды талап етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Отбасын және балаларды әлеуметтік қорғау

    Отбасы мен баланы қорғау, жалпы, нақты құрылымдар мен психикалық және психофизиологиялық дамудың жекесипаттамалары саласындағы құқықтық актілерді зерттеу. Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерін талдау және құқық қорғау және отбасы мүдделерін қорғау туралы халықаралық құқықтың құжаттары, білім беру мекемесінің ата-аналарымен, педагогтармен және психологтарымен тиімді өзара әрекеттесуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Әлеуметтік педагогика білім беру саласы, әлеуметтік педагогиканың тұжырымдамалық идеялары мен қағидалары, әлеуметтік-педагогикалық үрдіс, оны жетілдіру жолдары, адамның әлеуметтік даму ерекшеліктері, әлеуметтік білім беру, отбасылық әлеуметтік-мәдени орта ретінде қарастырады. Гуманитарлық білім саласы ретінде студенттердің балаларды әлеуметтендірудің факторлары мен модельдері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы

    Студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу процесінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру. Қашықтықтан оқытуда оқу процесін бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру, білім беру процесінің диагностикасы мен сапасын бағалаудың заманауи технологияларын пайдалану дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Гендерлік психология

    Студенттерді гендерлік психологиядағы ерлер мен әйелдердің гендерлік айырмашылықтары проблемасына әртүрлі тәсілдермен таныстыру.Оған гендерлік психологияның негізгі мәселелеріне теориялық шолу, практикалық тапсырмалар, студенттерге пайдалы білім, дағдылар алуға, сондай-ақ өзін-өзі танудың жоғары деңгейіне жетуге мүмкіндік беретін диагностикалық әдістер кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәнсап психологиясы

    Мансапты құру теориясы мен практикасы және мансапты басқару саласында ғылыми зерттеулер жүргізу туралы қазіргі заманғы ғылыми көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.Кәсіби қызметтегі негізгі нормативтік құқықтық құжаттар және әлеуметтік және жеке мәртебе мен дамудағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған стандартты бағдарламалар зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Патопсихология

    Психикалық процестердің қалыптасу және қалыптасу заңдылықтарымен, сондай - ақ психикалық функциялардың бұзылуын психодиагностикалаудың эксперименттік әдістерімен салыстыра отырып, психикалық белсенділік пен жеке қасиеттердің ыдырау заңдылықтарын зерттейді. Негізгі психикалық бұзылуларға патопсихологиялық зерттеулер жүргізу, оны модельдеудің барлық кезеңдерінде патопсихологиялық эксперимент жүргізу, барабар әдістемелік әдістер мен құралдарды таңдау, тексеру барысында пайда болатын психикалық белсенділік патологиясының құрылымы туралы гипотезаларды тексеру, тексеру барысы мен диагностика нәтижелерін хаттамалау және құжаттау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллектті құру мен қолданудың негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Осы пән бойынша студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу алгоритмдері және компьютерлік көруді үйренеді. Олар сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында жасанды интеллектті қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    Болашақ педагог-психологты жанжалдарды талдау және басқару бойынша теориялық білім мен практикалық технологиялар және әдістер кешенімен қамтамасыз ету, ғылым ретінде конфликтология туралы, сондай-ақ халықаралық мәселелерді шешу бойынша әлемдегі бар ғылыми және практикалық тәсілдер туралы түсінік беру; студенттердің әртүрлі қызмет салаларындағы жанжалдардың мәні мен табиғаты жайлы жан-жақты және терең түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Л. С. Выготский бойынша психикалық дизонтогенез, біріншілік және екіншілік кемістігі түсінігін ашты. Күрделі кемшіліктер жағдайында дамуды, психикалық дамудың бұзылуының түрлерін: дамымауды, дамуды кідіртуді, зақымдалған дамуды, бұрмаланған дамуды зерттейді. Туа біткен немесе жүре пайда болған ақаулары бар балалардың психикалық даму нормасынан ауытқушылықты түзету және алдын алудың әдістемелік, теориялық және қолданбалы аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Практикалық психология

    Болашақ кадрлардың кәсіби қызметінде негізгі психологиялық әдістемелерді сауатты қолдануға мүмкіндік беретін психологиялық білім жүйесін қалыптастыру. Психологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістер мен әдістемелер түрлері, эмпирикалық мәліметтерді алу тәсілдері; эксперименталды зерттеулерді жоспарлау; алынған мәліметтерді жүргізу, өңдеу және түсіндіру жайлы студенттердің түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес берудің негіздері

    Бұл практикалық психология саласындағы мамандардың қызығушылығын арттыру, оның ішінде кеңес беру мәселелері, отбасылық білім берудің ерекшеліктері мен стилін сипаттау, тәжірибелік психологиядағы зерттеулерді жүргізу үшін әдістемелік, теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Тәжірибеде туындаған мәселелерді қолданбалы психология тұрғысынан шешу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Практикалық психологияда икемді дағдыларды дамыту

    Еңбек персоналына қойылатын талаптарға әсер ететін қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайларда икемді дағдылар туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында жеке және кәсіби қалыптасу процестері, кәсіби қызметтегі икемді дағдылардың әлеуметтік маңыздылығы ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Әлеуметтік педагогика дамуының заманауи деңгейін зерделеуді, баланың психикасының дамуы, онтогенездегі психикалық дамудың негізгі заңдылықтары туралы, жас ерекшеліктеріне қарай әртүрлі кезеңдерінде бала психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы түсінік беру. Балалардың психикалық дамуы мен оқытудың және білім берудің негізгі психологиялық үлгілері туралы білімді қалыптастырады, осы білімді тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тренингтің психологиялық негіздері

    Психологиялық тренингтің негізгі мазмұны мен функционалдық аспектілерін психологиялық даярлау, студенттердің кәсіби және жеке құзыреттілігін қалыптастыру, олардың жеке және шығармашылық әлеуетін дамыту, болашақ психологтардың жеке және кәсіби өсуін ұйымдастыру сияқты психологиялық оқыту технологиясының ерекшеліктерін білу. Жеке және кәсіби өсу үшін қажетті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Практикалық диагностика

    Студенттерді психодиагностикалық әдістемелерді әзірлеу қағидаларымен, психологиялық диагноз қою концепциясының ұғымдарымен, белгілі психодиагностикалық әдістермен таныстыру. Психодиагностиканың негізгі ұғымдарын (психологиялық диагноз, психодиагностикалық міндет және жағдай және т.б.); психологтың практикалық қызметіндегі психодиагностикалық әдістемелерді қолданудың аясы, ерекшеліктері және шектеулерін; психодиагностикалық әдістемелерді әзірлеуге қойылатын психометриялық талаптар; психодиагностика құрылымы; психодиагностика құралдарын білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Психологиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты білім алушыларды жалпы басқарушылық заңдылықтармен және адамдардың кәсіби қызметіндегі мінез-құлық ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады.Студенттер жеке тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын зерттеу әдістерін игереді, психологиялық заңдылықтарды ескере отырып басқару схемаларын жасайды, басқарудағы психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балалардағы ауытқу мінез - құлқын диагностикалау және түзету

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың девиантты мінез-құлық мәселесі бойынша білімдерін және оны диагностикалау, түзету және алдын алу дағдыларын қалыптастыру. Девиантты мінез-құлықты қалыптастырудың факторлары мен психологиялық механизмдерін, оның негізгі түрлерін, диагностика әдістерін және түзету мен алдын-алу бағыттарын зерттейді. Девиантты мінез-құлықты диагностикалау, алдын алу және психологиялық түзету саласында практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Психодиагностика, психологиялық қызмет көрсету және психодиагностика, психодиагностиканың ерекшеліктері тәжірибе ретінде, психологиялық білімдер жүйесінде психодиагностиканың орны туралы білімдері қалыптасады. Әлеуметтік және білім беру практикасының түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық диагностиканың технологиялық ұйымдастыру туралы түсініктерін қалыптастырады; психологиялық және педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, психодиагностикалық әдістердің ерекшеліктері және олардың түрлері, бағалау талаптарын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Психологиялық ойын мен жаттығулар

    Психологиялық-педагогикалық алдын-алу мен түзетудің қазіргі заманғы әдістерін зерделеу, өзіндік сана және өзін-өзі бағалауды қалыптастыру; эмоциялық саланы дамыту және сезімдік тәжірибені кеңейту; ойын, қимыл-қозғалыс және коммуникативтік дағдыларды жетілдіру; әлеуметтік белсенділікті және қоршаған ортаға мейірімді қарым-қатынасты тәрбиелеу. Әртүрлі жас кезеңдерінде психологиялық ойындар мен жаттығулардың әсер ету ерекшеліктерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Тұлға психотерапиясы

    Психологтың психотерапияны жүргізуші ретіндегі қызметінің негізгі мазмұнды және функционалдық сәттерін модельдейтін, тұлғаның психотерапиясы технологиясының ерекшеліктерін білу, студенттердің кәсіби-тұлғалық құзыреттілігін қалыптастыру, олардың тұлғалық және шығармашылық әлеуетін өзектендіру, болашақ психологтардың тұлғалық-кәсіби өсуін ұйымдастыру. Жеке және кәсіби өсу үшін қажетті қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Психологиялық практикум

    Оқытудың инновациялық, психологиялық-педагогикалық алдын-алу мен түзетудің заманауи әдістерін оқыту, өзін-өзі тану мен өзін-өзі бағалауды қалыптастыру; жеке және шығармашылық қабілеттерін белсендендіру; ойын, қозғалыс және коммуникативтік дағдыларын жетілдіру. Ұйымдастыру, жоспарлау, эмпирикалық зерттеу жүргізу, нәтижелерді өңдеу және талдау, зерттеу қорытындыларын қалыптастыру сияқты практикалық дағдылар мен машықтарды алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Эксперименттік психология

    Психиканың даму механизмдері мен даму модельдерін білу білім беру жүйесінде де, қоғамның басқа да салаларында психологтың практикалық қызметінде негізгі болып табылады. Курс студенттердің кәсіби білімі, жас ерекшелік психология саласында маманданығына деген қызығушылығын арттыруға бағытталған.Тәжірибеде өз бетінше жаңа білімді меңгеру мен пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Психикалық денсаулық және суицидтің алдын алу

    Пән мінез-құлықтағы ауытқу және ғылыми негізделген психологиялық қорғаудың тиімді тетіктерін үйретеді. Психогигиеналық және психопрофилактикалық қызметті ұйымдастыру, жеке тұлғаның психикалық денсаулығын сақтау, өмірге тұрақты позитивті қатынасты қалыптастыруды қамтамасыз ету дағдылары мен қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Гендерлік, жас, физиологиялық және мәдени факторлардың әсерін бағалай отырып, жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін анықтау.
  • Кәсіби қызметтегі қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарға бағытталу.
  • Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру кезінде педагогика мен психологияның іргелі білім таныту.
  • Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада, сондай-ақ қаржылық сауаттылық, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат салаларында қоғамдық, әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен үдерістерді түсінуге зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалап, қолдана білу қабілетіне ие болу.
  • Білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін, даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару.
  • Білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау және қолдау әдістерін және психологиялық-педагогикалық ағартуды, психологиялық алдын алу мен түзетуді ұйымдастыруда озық психологиялық технологияларды қолдану.
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізу, алынған мәліметтерді өңдеу және түсіндіру.
  • Қашықтықтан, аралас және дәстүрлі оқыту жағдайында оқыту мен бағалаудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, оқу-тәрбие қызметін жүзеге асыру.
  • Командада жұмыс істеу, жеке көзқарасқа танытып, оны дәләлдеу, жаңа шешімдерді ұсыну, әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағытталу .
  • Тұлғаның құндылығы мен бірегейлігі қағидаттарын басшылыққа ала отырып, білім беру үрдісінде қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау мен кеңес беруді ұйымдастыру.
  • Ғылыми этика және академиялық адалдық қағидаттарын басшылыққа ала отырып, теориялық, эмпирикалық және математикалық, статистикалық әдістерді қолдана отырып, дербес психологиялық-педагогикалық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру.
  • Адамның психоэмоционалды жағдайының ықтимал асқынуларын уақтылы анықтау және алдын-алу және конфликтті жағдайларды шешу үшін адамның дамуының табиғаты, механизмдері, құрылымы және өлшемдері туралы білімді қолдану.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top