6B01101 Педагогика және психология в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әр түрлі типтегі оқу және тәрбие ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру мен жүзеге асырудың теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар білікті, бәсекеге қабілетті педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогика тарихы
Пән "білім беру тарихы", "дүние жүзілік тарихи-педагогикалық процесс", Педагогика және білім беру тарихының пәні, функциялары, көздері, педагогика тарихының ғылыми білімнің басқа салаларымен байланысын қарастырады. Болашақ мұғалімдердің педагогикалық көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді, олар педагогикалық ойлауға, салыстыруға, бағалауға үйренеді. Педагогикалық терминологияны, ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі педагогиканың дамуы туралы негізгі ақпаратты игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика-психология мамандығына кіріспе
Пән студенттердің жеке кәсіби дамуын жүзеге асыруды қамтамасыз етеді және оларға жоғары оқу орны жүйесінде оқудан кейінгі оқытуды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Психологиялық зерттеу құралдарын пайдалану, психологиялық тұжырымдамалар негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдылары қалыптасады, ғылыми әдебиеттермен және мерзімді басылымдармен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Пән психологияның негізгі категорияларын, психологияның ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі даму кезеңдерін ашады. Психологиялық ойдың даму кезеңдері туралы негізгі идеяларды және алынған білімді шығармашылық жалпылау дағдыларын игеруге ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас психологиясы
Тәртіп жеке тұлғаның дамуындағы қарым-қатынастың маңыздылығын, қарым-қатынас түрлерін, оң қарым-қатынас әдістерін, аудитория алдында өзін-өзі ұстай білу, өзіне деген сенімділікті қалыптастыру, келіспеушіліктердің алдын алу жолдарын ашады.Қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдарын жалпылау, сипаттау және қарастыру дағдыларын игеруге, тұлғааралық, іскерлік байланыстарды және тиімді өзара әрекеттесуді сәтті құрудың маңыздылығын көрсетуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру. Мақсаты: "Инклюзивті білім беру" - студенттерге жалпы білім беру үдерісіне Ерекше қажеттіліктері бар немесе ерекше білімді қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру және қамтамасыз ету мақсатында базалық білім беру. Пән инклюзивті практиканы жобалау мен ұйымдастыру саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыруды және ерекше балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерінің тиімділігін психологиялық бағалау әдістерін, зерттеу әдістерін, интеграцияланған оқытудың заманауи вариативтік модельдерін, жалпы білім беру жүйесінде ерекше қажеттіліктері бар балаларға арнайы білім беруді ұйымдастыру әдістерін меңгеруді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Суицидология негіздері
Пән оқудың мақсаты суицидтік мінез-құлықтың психологиялық мәні және оның әлеуметтік-психологиялық детирминанттары туралы білімді,суицидтік мінез-құлық пен оның қайталануының әртүрлі халық топтары өкілдерінің арасында алдын алу дағдыларын меңгеру болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пән жас және педагогикалық психологияның теориялық негіздерін, жас және педагогикалық психологияның ерекшеліктері мен негізгі ұғымдарын зерттейді. Жас және педагогикалық психологияның проблемалық жағдайларын практикалық талдау, психикалық қасиеттердің дамуын диагностикалаудың нақты психологиялық әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән Педагогиканы оқыту мазмұнын, педагогикалық ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдерін және қазіргі педагогиканы зерттеу пәнін қарастырады. Адам өмірінің анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, педагогикалық процестердің негізгі механизмдерін талдау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Пәннің мақсаты студенттердің экономикалық ғылымның өзекті теориялық мәселелері және оның экономикалық саясат пен кәсіпкерлікті дамыту саласындағы практикалық қосымшалары бойынша өз ұстанымын қалыптастыру қабілетін дамыту; білім алушылардың экономикалық теорияның қолданбалы аспектілері саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді жалпылау, өз ұстанымын қорғауда дәлелдерді тұжырымдау және негіздеу қабілетін дамыту; өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша кәсіби қарым қатынас пен коммуникацияны жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттерді кәсіпкерлікті әлеуметтік-экономикалық басқару саласында теориялық біліммен, кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізудің практикалық дағдыларын игеруге көмектесу, бизнес-жоспар әзірлеу, кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі психологиялық қызмет
Пән білім беру жүйесінің қызметін реттейтін негізгі заңнамалық актілерді және педагог-психологтың жұмысын реттейтін нормативтік құқықтық құжаттарды зерттеуге бағытталған. Педагог-психологтың кәсіби қызметінде құқықтық білімді іске асыру дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пән жасанды интеллекттің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Студенттер машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу (NLP) және компьютерлік көру сияқты негізгі ЖИ технологияларымен танысады. Сонымен қатар, Python негізінде деректерді талдау және ЖИ модельдерін әзірлеу дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Артпедагогика
Артпедагогика әдістерін пайдалану формалары мен мүмкіндіктерін, педагогика мен өнерді өзара байланыстырып жұмыс істеуді үйренеді. Мақсаты; педагогикалық процесте артпедагогика және арттерапия әдістерін пайдалану арқылы түзету жұмыстарын жүргізу жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық жүйесі
"Құқық жүйесі" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың ұлттық заңнама саласында білімді, дағдылар мен құзыреттерді игеруі болып табылады. Курс бойынша қоғамдық қатынастар мемлекеттік-құқықтық әсер етудің нәтижесі ретінде қарастырылады, құқықтық нормалар әлеуметтік нормалардың бір түрі ретінде, мемлекет қоғамның саяси ұйымы ретінде зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курсты оқудың мақсаты экономикалық ойлау тәсілін дамыту, экономикалық қатынастар саласындағы жауапкершілік пен адамгершілік мінез-құлықты тәрбиелеу, экономиканың қарапайым мәселелерін шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдану тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән мектептегі тәрбие процесінің негізгі ұғымдарын, тәрбиенің қозғаушы күштерін,тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістерін, құралдары мен формаларын қарастырады. Тәрбие процесіне және тәрбие процесін басқару әдістеріне сәйкес сабақтардың құрылымдық схемаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Пән жоғары кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогиканы оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, қағидаттары, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы түсінік береді, сондай-ақ білім беру практикасында әлеуметтік педагогиканы оқытудың мазмұнын, әдістерін, нысандары мен құралдарын іске асырудың кәсіби іскерліктері мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби педагогика
Пән Кәсіптік оқыту педагогы қызметінің жеке мәнерлерін зерделейді, негізгі ғылыми даярлық саласындағы ғылыми зерттеулер әдістерін, кәсіптік мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмысты, кәсіби бағдарланған материалды өзіндік әдістемелік әзірлеу дағдыларын және өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру әдістерін меңгеруге ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау
Пән психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған және білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын белсендіру үшін консультациялар, кәсіби сұхбаттар, тренингтер өткізу қабілетін меңгеруге ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың сөйлеу мәдениеті
Педагогтың сөйлеу мәдениеті-білім алушының сөз мәдениеті, сөз әдебі ұғымдарына назар аудара отырып, өз араларында осы өлшемдердің қарым-қатынас үдерісінде орындалу жағдайы туралы түсіндіру. Мақсаты: Студенттерден ауызша дұрыс сөйлеуді, сауатты жазуды, сөзді мағынасына сай дұрыс қолдануды талап етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек психологиясы
Пән еңбек қызметінің нақты нысандарын қалыптастырудың психологиялық заңдылықтарын және адамның жұмысқа және жұмысқа деген көзқарасын зерттейтін психологиялық ғылымның проблемалары туралы білім мен идеяларды ашады. Еңбек психологиясында ақпарат алудың негізгі көздері мен әдістерін игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рухани дуниетанымның мазмұны мен технологиясы
Курста студенттердің кәсіби маман ретінде қалыптасу процесіндегі рухани дүниетанымның мазмұны мен технологиясының тиімділігіне түсініктер беріледі. Курста адам дүниетанымы мен рухани дүниетанымының тәжірибеде қолданудың мазмұны ашылады; студенттердің рухани және мәдени деңгейін дамытып, патриотизмге ынталандырады; өткен мен бүгіннің тарихын оқыту арқылы студенттердің рухани дүниетанымын қалыптастырады; рухани дүниетанымның технологиясы игеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау)
Табиғат және қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын, энергияның тірі жүйелер арқылы ағып өтуі және заттар айналымының заңдылықтарын, экологиялық жүйелердің және бүкіл биосфераның қызмет атқару заңдылықтарын, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері және адамның мекендеу ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуді және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғану жүйесімен еңбек қауіпсіздінің негіздері туралы кешенді білім беру. Білім алушылардың бойына экологиялық тұрақтылықты дамыту үшін ластаушы заттардың шығарындылары экожүйелердің ассимиляция қабілетінен аспауы керек тіршілікті ұйымдастыруды және адамның тіршілік әрекетінде кездесетін әртүрлі қауіпті жағдайларда тірі қалудың алғы шарттарын үйрету және кәсіпорындардағы қауіпсіздік пен еңбекті қорғау қызметінің негізгі аспектілерін қамтитын білім мен дағды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Пән психологияны оқытудың негізгі теориялық және әдіснамалық әдістерін қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларында психологиялық білімді игеруді түсіндіру, дамыту және бақылау қабілеттерін қалыптастыру. Жоғары мектепте оқу сабақтарын өткізудің негізгі нысандарын меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Болашақ мамандарда зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және таңдалған тақырып бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды іріктеп алу, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою дағдыларын қалыптастыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен мінез-құлық үлгілерін зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заң психологиясы
Пән психиканың әртүрлі құбылыстарын, құқық қолдану саласына қатысатын құқықтық қатынастарға қатысушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін, осы іс-әрекеттің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын зерттейді, оған қатысатын адамдардың психикасы мен мінез-құлқына әсер етеді, құқықтық қатынастарға қатысушыларға психологиялық көмек көрсету дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағдарлау әдістері мен технологиялары
Пән педагог-психологтың кәсіби іс-әрекет процесін ұйымдастыруда қажетті кәсіби білім, дағдылар мен құзіреттіліктер жиынтығын зерттеуге және педагогикалық шеберлік пен педагогикалық технологиялар бойынша негізгі білім жүйесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиапедагогика
Медиапедагогика - педагогикадағы білім алушылардың бұқаралық байланыс заңдылықтарын оқуын жақтайтын бағыт. Негізгі міндеті - жас ұрпақты казіргі ақпараттық заман талаптарына, түрлі ақпаратты қабылдау мен талдауға дайындау, адамды оны түсінуге, оның психикаға әсерін білуге үйрету, техника құралдар мен қазіргі акпараттық технологиялар көмегімен қарым-қатынас жасау тәсілдеріне үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы проективті әдістер
Пән проективтік психологияның негізгі ұғымдарын және жеке тұлғаны зерттеудің әртүрлі проективтік әдістерінің негізіндегі теориялық тұжырымдамаларды зерттейді, жеке тұлғаның жалпы психологиялық портретін құру туралы теориялық білімді, проективтік тестілеу дағдыларын және психодиагностикалық маңызды белгілерді сипаттауға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық психология
Пән белгілі бір ауруды анықтау және емдеу кезінде медицина қызметкерінің психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Науқастың психикасына әсер етудің түзету әдістерін, оны емдеу кезінде қолданылатын әдістерді игеруге ықпал етеді, дәлелдер қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Пән қарым-қатынас тұжырымдамасын, түрлері мен функцияларын, қарым-қатынас тетіктерін; қабылдау, өзара әрекеттесу, қарым-қатынас, әлеуметтену және әлеуметтік-психологиялық құрылымды, адамның мінез-құлқының ерекшеліктерін, әлеуметтік-психологиялық топ тұжырымдамасын зерттейді. Әлеуметтік-психологиялық процестерді, байланыс әлеуметтік топтарында, сондай-ақ жанжалды қатынастарды реттеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Пән Әлеуметтік педагогиканың категорияларын, принциптерін, қазіргі жағдайда әлеуметтік педагогиканың ғылым ретінде дамуын зерттейді. Әлеуметтік-педагогикалық бейімделудің ерекшеліктері жеке дамудың әртүрлі жас кезеңдерінде, әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің принциптері мен әдістері, әлеуметтік білім беру мәселелерін диагностикалау және талдау, әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің ерекшелігін басшылыққа алу қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
Пән отбасылық қатынастарды реттейтін этика ережелерін зерттеуге бағытталған және отбасы туралы теориялық білімді, отбасы мүшелері арасында диалог жүргізу дағдыларын және отбасылық қатынастарды зерттеу дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пcихологиялық тренинг әдістемесі
Пән практикалық психологиядағы психологиялық білім мен психологиялық әдістер жүйесіндегі кәсіби қарым-қатынастың орнын, рөлі мен маңыздылығын қарастырады. Әңгімелесушімен сенімді қарым-қатынасты дұрыс орнату және сендіру дағдыларын дұрыс пайдалану, сондай-ақ өзара әрекеттесу процесінде адамдарды қолдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық педагогика
Болашақ мамандарғаэкологиялық педагогиканың негізгі бағыттары және оның әдіснамалық компоненттерін,социогенез және онтогенез процесінде адамның экологиялық санасын қалыптастырудың педагогикалық аспектілерін қарастырады сонымен қатар педагогикалық процесті қайта бағдарлау бойынша практикалық ұсыныстар әзірлейді. Мақсаты:Экологиялық педагогика зерттеуінің мақсаты-тұлғаның экологиялық мәдениетін қалыптастырудағы педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Патопсихология
Пән Патопсихология ұғымдарын, патопсихологтың практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің бағыттарын, психопатологиялық және патопсихологиялық синдромдарды қарастырады. Кәсіби әдістерді қолдана отырып, танымдық сала мен жеке тұлғаға патопсихологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын игеруге ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Практикалық психология — психологиялық қасиеттердің көрініс беруін, даму ерекшеліктерінің сандық және сапалық көрсеткіштерін зерттеп, дамуында ауытқуы бар қасиеттерді өңдеу жолдарын анықтайтын психологиялық ғылымдардың бір саласы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық менеджмент
Психологиялық менеджмент басшылардың психологиялық басқару мәдениетін қалыптастыру мен дамытуға, еңбек ұжымының қызмет ету қатынастары мен заңдылықтары жайлы білімді теориялық тұрғыда түсініп, тәжірибеде қолданудың қажет негіздерін жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
-
Эксперименттік психология
Эксперименталды психология (лат. experimentum - тәжірибе, сынақ) - эксперименталды әдістерді қолдана отырып, психикалық құбылыстарды зерттеудің әртүрлі түрлерінің жалпы белгісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі инновациялық технологиялар
Пән қазіргі кезеңдегі қоғамның дамуындағы инновациялық технологиялардың маңыздылығын, олардың білім берудегі орны мен рөлін, психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолданудың басым бағыттарын қарастырады. Ғаламдық және жергілікті компьютерлік желілерде ғылыми және оқу ақпаратын алу, сақтау және өңдеудің негізгі әдістерін, әдістері мен құралдарын, ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық практикум
«Психология практикум » курсы эксперименталдық жұмыстың психологиялық заңдарының ғылыми зерттеуінің білімін және негізгі дағдыларын қабылдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиядағы математикалық-статистикалық әдістер
Пән психологияда математикалық әдістерді қолданудың теориялық негіздерін қарастырады. Психологияның әртүрлі салаларында жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін теориялық білімді, өңдеу әдістерін, талдау мен түсіндіруді игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конструктивті оқыту әдістемесі
конструктивті оқыту тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға бағытталған оқытудың әртүрлі тәсілдерінің ерекше интеграциясымен бірігіп, сындарлылықтың (өзіндік мотивация; конструктивті қабілеттер; сындарлы ойлау) негізін құраған шығармашыл тұлғаны дамыту алғы шарттарын көрсетеді. Мақсаты: қазіргі заманғы білім беру технология саласы бойынша және олардың негізінде жоғары оқу орнында оқу–тәрбие жұмыстарын басқарудың әдістемесін құралдандырады, оқу технологиясын айтарлықтай белсенді түрде игеруді және оны өзіндік дамуына негіз болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конфликтология
Пән кез-келген деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму, шешу және аяқталу заңдылықтарын зерттейді. Жанжал жағдайларын, қақтығыстың пайда болу, даму және нәтиже тенденцияларын талдайды. Конфликтологияның категориялық аппараты туралы білімді игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық функциялардың сипаты мен психологиялық сипаттамалары, көшбасшылықтың әлеуметтік-психологиялық негіздері, ұйымдастырушылық қатынастардың психологиялық негіздері, ұйымдағы адамдардың мінез-құлқының мотивациясы, басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық негіздері т.б. болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кроссмәдениет психологиясы
Кроссмәдениет психологиясы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың заманауи құралдары
Пән мектепте мониторингтің құрылымы мен мазмұнын, білім беру сапасының негізгі компоненттерінің динамикасын бағалауды, оқыту мен тәрбие сапасының мониторингін, оқушылардың денсаулығы мен психикалық дамуын, сапамониторлардың жаңа модельдерін әзірлеуді қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесіндегі әдістер мен сапа дағдыларын меңгеру. Пәннің мақсаты: білім беру үдерісі сапасының мониторингі саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғи ортаны сақтау мен қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін философиялық және әлеуметтік-саяси білімнің негіздерін, Қазақстанның тарихи даму кезеңдерін, экономикалық теорияның бағыттарын меңгеру, қаржылық шешімдер қабылдау; нақты өмірлік жағдайларда құқықтық нормаларды дұрыс қолдану; кәсіби сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешу; кәсіби қызметінде терминдерді тиімді пайдалана отырып, ғылыми-әдістемелік қызметті ұйымдастыру және жүргізу.
- Педагогика және психология саласындағы терең кәсіби білім мен түсініктерді, сондай-ақ педагог-психологтың кәсіби және жеке қасиеттерін практикада қолдану
- Педагогикалық үдерісті жүзеге асыру үшін базалық білім мен дағдыларды пайдалану, сонымен қатар, білім алушалардың жалпы білім беру бағдарламаларын игерудегі әлеуметтік және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық білім беру технологиялық дағдыларын пайдалану
- Жалпы білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті ұйымдастыруға психологиялық көмек көрсету
- Психологиялық-педагогикалық бейіні мен мақсатына диагностика жүргізу барысында психологиялық және педагогикалық принциптерді, заңдылықтар мен психодиагностикалық әдістемелерді тиімді қолдану
- Білім алушылардың білім жетістіктеріне және білім ортасының жағдайына мониторинг жүргізу барысында олардың білім беру нәтижелерін қалыптастыруда бақылау және бағалау үдерістерін тиімді жүзеге асыру
- Білім беру қызметін дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлау мен әзірлеуде оқу-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру барысында оқытуды, дамытуды және тәрбиелеуді дараландыру үшін, әсіресе ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды қолдау мақсатында кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдану
- Педагогика және психология білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- Жалпы психологиялық заңдылықтар контекстінде нақты ұсыныстарды, сондай-ақ әр түрлі іс-әрекеттегі тұлғаның әлеуметтік-психологиялық моделін жасау
- Өмір бойы білім беру қағидаттары негізінде өз уақытын басқаруға, өзін-өзі дамыту траекториясын құруға және іске асыруға қабілетті
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)