Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

  • Әлеуметтік педагогика және психология негіздері

    Бұл курс студенттер әлеуметтік педагогика мен әлеуметтік психологияның негізгі категорияларын жіктейтін, әлеуметтік педагогтың қызметін бағалайтын, әлеуметтік-педагогикалық жағдайлар мен әлеуметтік-психологиялық мәселелерді шығармашылықпен шешетін пән болып табылады. Сонымен қатар, студенттер девиантты және делинквентті мінез-құлықты студенттер үшін жеке және топтық мінез-құлықты түзету бағдарламаларын өңдеп, жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Бұл пән студенттердің психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, нақты заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктерін ескеру қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі, бастауыш мектеп және жасөспірім жастағы білім алушылар үшін оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың әртүрлі теорияларын, негізгі білім беру бағдарламаларын білуді пайдалануға дайын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика және этнопсихология негіздері

    "Этнопедагогика және этнопсихология негіздері" курсы этнопедагогика және этнопсихологияның этнологиялық және антропологиялық негіздерін ашады. Студенттер педагогикадағы ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін бағалай алады, жеке тұлғаны зерттеудің этнопсихологиялық мәселелерін талдай алады, этникалық қауымдастықтардың психологиялық сипаттамаларын және білім берудегі этносаралық қарым-қатынас ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Бұл курс студенттерге психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерге шолу жасауды ұсынады. Студенттер психодиагностиканың негізгі әдістерін жіктеп, сипаттай алады. Олар ақыл-ойдың психодиагностикасын, жеке тұлғаның психодиагностикасын жүргізе алады. Сондай-ақ, олар психодиагностикадағы проективтік әдістерді, тұлға аралық қатынастар мен мотивацияның психодиагностикасын, әртүрлі жастағы балалардың психодиагностикасының жүргізілуін, педагогика және психология саласында ғылыми зерттеулер жүргізу мақсатында әртүрлі жастағы балалардың психодиагностикасын жүргізудің хаттамаларын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Баланың жеке басының дамуын диагностикалаудың цифрлық технологиялары

    Бұл курс баланың жеке басының дамуын бағалауға арналған цифрлық шолуды ұсынады. Студенттер цифрлық технологиялар әлемінде қалыптасқан баланың жеке басының ерекшеліктерін аша алады (клиптік ойлау, визуалды бейнелермен жұмыс және т.б.), баланың көп қырлы тұлғасының дамуының әртүрлі аспектілерін талдай алады, баланың шығармашылық, көшбасшылық, зияткерлік әлеуетін бағалай алады. Сондай-ақ, пән шеңберінде "Ақсұңқар "ӘПДК ("Ақсұңқар "әмбебап психодиагностикалық кешені) жұмыс көзделетін болады, онда студенттер болашақ педагог-психологтар" Ақсұңқар "компьютерлік автоматтандырылған бағдарламасының көмегімен әртүрлі танымдық процестерді, қасиеттер мен күйлерді диагностикалай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект

    Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дифференциалды психология

    Пән жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, көрінісі құрылымы мен әдістері, ұғымдар мен құбылыстардың ерекшелігі туралы тұтас түсінік туралы негізгі білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер дифференциалды психологияның тарихымен, қазіргі жағдайымен және даму перспективаларымен таныса алады, жеке психологиялық айырмашылықтарды зерттеу әдістерін таңдай алады, дифференциалды психологияның негізгі теорияларын ұсына алады, жеке айырмашылықтарды диагностикалау әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    «Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу студенттерге оқушылардың жеке басын үйлесімді дамытуға және жалпыадамзаттық құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған "Біртұтас тәрбие" біртұтас тәрбие бағдарламасын іске асыру бойынша құзыреттерді меңгеруге мүмкіндік береді. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың адамгершілік-рухани, зияткерлік және әлеуметтік дамуына ықпал ететін тәрбие жоспарлары мен конспектілерін әзірлеуді, сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыруды және өткізуді үйренеді. Қазіргі қазақстандық мектеп жағдайында тұтас білім беру кеңістігін құруға және оқушылардың психологиялық жайлылығын қамтамасыз етуге бағытталған тәрбие процесінің ұйымдастырушысы және үйлестірушісі ретіндегі сынып жетекшісінің рөліне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыни тұрғыдан ойлау мен шығармашылықты дамыту технологиялары

    Бұл пән студенттерде сыни және креативті ойлаудың заманауи әдістері мен технологияларын сәтті қолдану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер сыни және креативті ойлауды қалыптастыру әдістерін көрсете алады, сыни және креативті ойлаудың белгілерін, ойлауды қалыптастырудың модельдері мен әдістерін анықтай алады, сыни ойлау стратегияларын қолдана алады және ынталандыру әдістерін, функцияларын, шығармашылық және рефлексивті ойлаудың түрлерін бағалай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикалық психология

    Бұл курс практикаға бағытталған курс және студенттер практикалық психологияның негізгі әдістерін жіктеуге, мектеп психологының қызметінің негізгі бағыттарын көрсетуге арналған: психокунсультация, Психодиагностика, психо-ағарту, психопрофилактика және психокоррекция. Сонымен қатар, студенттер практикалық психологтар қызметінің кәсіби-этикалық принциптерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық

    Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп педагог-психологінің іс-қағаздары

    Бұл пән практикаға бағытталған және студенттердің болашақ мектеп педагог-психологының іс қағаздарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Құжаттар педагог-психолог жұмысының әрбір бағытын психо-ағартушылық, консультациялық, профилактикалық, психокоррекциялық-дамытушылық, психодиагностикалық қызметті сүйемелдейді. Курсты оқу барысында студенттер іс номенклатурасына сәйкес мектеп педагог-психологының құжаттамасын жүргізу принциптерін меңгере алады, Мектеп психологының қызметін есепке алу журналдарын толтыра алады, картотека жүргізе алады, мектептегі психологиялық қызметінің мәліметтер базасын құра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагог-психолог қызметінің түзету-дамыту бағыты

    Курс психокоррекцияның принциптеріне, мақсаттарына, міндеттері мен түрлеріне шолу мен танысуды қамтиды. Студенттер дамудағы қиындықтардың себептерін түсіндіру модельдерімен - биологиялық модельмен; медициналық модельмен; интеракционистік модельмен; педагогикалық модельмен; белсенділік моделімен танысады. Сондай-ақ, олар психокоррекциялық практиканың негізгі бағыттарын, практикалық түзету әдістерін талдай алады. Жеке және топтық психокоррекция бағдарламаларын құра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Когнитивті психология

    Пән студенттерге когнитивті қызметтің психологиялық және психофизиологиялық механизмдері туралы жалпы түсініктерді, когнитивті процестердің психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін, оқыту мен тәрбиелеу механизмдерін, психикалық дамудың бұзылуының ерекшеліктерін және т.б. түсінуге тұрақты білімді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер шетелдік және отандық когнитивті психологиядағы зерттеулердің негізгі бағыттарымен, когнитивті психологияда қолданылатын негізгі ғылыми құрылымдармен таныса алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер және инновация

    Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғалық-кәсіптік өзін-өзі дамыту тренингтері

    Курс студенттердің коммуникативті дағдыларын қалыптастыруға, олардың шығармашылық мүмкіндіктерін анықтауға және кәсіби және тұлғалық қасиеттерін дамытуға бағытталған, сонымен қатар жеке өзін-өзі дамыту тренингі саласындағы идеяларды, оқу бағдарламаларын дайындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру жеке тұлғаның кәсібилігінің үздіксіз өсуіне, оның жеке әлеуетін іске асыруға, жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау және өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін қанағаттандыруға ықпал ету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагог-психолог жұмысындағы әлеуметтік-психологиялық тренинг

    Курс тәжірибеге бағытталған және психологиялық жұмыстың топтық формаларын қалыптастыруға шолу жасайды. Студенттер әлеуметтік-психологиялық тренинг жүргізе алады, әлеуметтік-психологиялық тренингтің негізгі түрлерін біле алады, жұмыстың негізгі психотерапиялық бағыттарын көрсете алады: оқушылармен, педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен жұмыс; тренинг тобын басқарудың негізгі стильдерін және жетекші тренинг тобының негізгі функцияларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагог-ассистенттің жұмысы

    Пән білім беру ортасында ерекше білім беруге қажеттілігі бар (ЕБҚ) балаларға көмек көрсету үшін педагог-ассистенттің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Жалпы білім беретін мектеп жағдайында мұғалімдермен, педагог-ассистенттермен және ата-аналармен бірлесе отырып, ЕБҚ бар оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге қажетті әдіснамалық, технологиялық және әдістемелік білім мен дағдылар қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларды қолдау

    Пән ерекше білім беруге қажеттілігі бар (ЕБҚ) балаларды тәрбиелеп отырған отбасылармен өзара әрекеттесу үшін болашақ педагогтарда қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәмелетке толмағандардың психикалық денсаулығы мен суицидтік мінез-құлқының алдын алу

    Пән студенттерде психикалық денсаулықтың алдын алу тетіктері туралы жүйелі білімді қалыптастыруға және кәмелетке толмағандардың суицидтік мінез-құлқының алдын алу шараларының маңыздылығын түсінуге бағытталған. Студенттер психикалық денсаулық жағдайына әсер ететін факторларды және оны сақтайтын принциптерді бағалай алады; психикалық денсаулықты сақтау және нығайту және оны сақтау тетіктері бойынша білімді болашақ кәсіби қызметте пайдалану дағдылары мен дағдыларын меңгере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу технологиялары

    Пән инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруге қажеттілігі бар (ЕБҚ) балалармен тиімді жұмыс істеу үшін болашақ педагогтардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жағдайында тәрбие жұмысын жоспарлау

    Пән студенттердің инклюзивті білім беру жағдайында тәрбие жұмысын жоспарлау, талдау, мақсат қою дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер инклюзивті тарихи аспектілерін дамытудың, инклюзивті білім беру модельдерімен, инклюзивті оқыту технологияларымен, жеке білім беру бағытын құрумен, балалардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін жоспарлаумен, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық практиканы ұйымдастырумен таныса алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогтың ата-аналармен ынтымақтастық технологиялары

    Бұл курс білім беру мекемесінің мұғалімдерімен және ата-аналарымен жұмыс жасаудағы заманауи технологияларға шолу жасайды. Курс студенттерге пікірталас, ата-аналық тренингтер, тақырыптық кеңестер, семинар-практикумдар және т.б. сияқты ынтымақтастық әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруға көмектеседі, студенттер ата-аналармен жұмыс жүйесін жобалау әдістерін; жалпы технологиялық тәсілдер негізінде мұғалімнің ата-аналармен ынтымақтастық әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әлемдегі баланың әл-ауқаты

    Пән студенттерде баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы тәуекелдерін (деструктивті мінез-құлық) және позитивті ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер баланың эмоционалды және психологиялық әл-ауқатын қолдай алады, баланың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін құндылықтарды, көзқарастарды, этикалық принциптер мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалай алады, баланың әл-ауқатын түсіну тәсілдерін және баланың әл-ауқатының компоненттерін сипаттай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар нейропсихологиясы

    Пән балалардың нейропсихологиялық даму аспектілерін зерттеуге және студенттерде нейропсихологиялық даму бұзылыстарымен байланысты балалардың ауруларын диагностикалау, коррекциялау және реабилитациялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән студенттерде балалар психологиясының негізгі теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білім қалыптастыруға, сондай-ақ мидың зақымдануы мен ОЖЖ басқа бұзылыстары кезінде психикалық функциялардың дамуындағы ауытқуларды дифференциалды диагностика жасау дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыруға ықпал етеді, ми дамуының жеке ерекшеліктері мен психикалық функциялардың қалыптасуын ескере отырып.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түзету педагогикасы және психологиясы

    Бұл курс түзету педагогикасы мен психологиясының негіздерін қарастырады. Түзету-педагогикалық және психологиялық қызметтің мәні, негізгі бағыттары мен мазмұны, арнайы және жалпы педагогикалық әдістер, түзету-педагогикалық әсер ету әдістері ашылады. Пән ОP бар балалардың психикалық даму заңдылықтары мен арнайы білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесін; балалармен диагностикалық және коррекциялық жұмысты жүзеге асыру дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби, эмоционалды күйзелісінің психологиялық алдын алуы

    Бұл курс студенттерге психологиялық-педагогикалық проблема ретінде кәсіби күйі синдромының мәнін ашады. Студенттер кәсіби және эмоционалды күйі синдромының себептерін талдап, жүйелей алады, мұғалімдердің кәсіби, эмоционалды күйі жағдайларын (факторларын) ашып, тәуекел топтарын, мұғалімдердің кәсіби және эмоционалды күйі кезеңдерін сипаттай алады. Курс кәсіби, эмоционалды күйі синдромының алдын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы тәрбиесінің педагогикасы мен психологиясы

    Бұл курс студенттерде отбасылық педагогика мен психология мәселелерін шешуде отбасылық психологиялық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер осы курсты аяқтағаннан кейін отбасылық функциялар мен неке қатынастарына әсер ететін факторларды анықтай алады, ерлі-зайыптылық жанжалдардың психологиясын, ата-ана болу кезеңдерін және ананың балаға деген көзқарасының түрлерін анықтай алады, отбасылық педагогика мен психологияны тәрбиелеудің негізгі мазмұнын, моделі мен технологияларын, отбасылық өмірге дайындық жолдарын түсіндіре алады, отбасылық тәрбиенің маңыздылығы мен құндылығын игере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоциялық интеллект

    Пән студенттердің эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ мұғалімнің қызметіндегі маңызды "икемді" дағды ретінде эмоционалды интеллекттің өзін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер мінез-құлықты эмоционалды реттеу туралы білімді жүйелей алады, өздерінің және басқалардың эмоцияларын тануды үйренеді, оларды іскерлік қарым-қатынаста басқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникация жүйесіндегі вербалды емес және вербалды құралдар

    Бұл пән студенттерде кәсіби қызметтің коммуникация жүйесіндегі тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістерін, тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзін-өзі реттеу әдістерін қалыптастыруға, заманауи әдістер мен құралдарды қолдана отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас саласындағы әртүрлі психологиялық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.Студенттер келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыра алады және ауызша және вербалды емес қарым-қатынас саласында практикалық дағдыларды игере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу

    Бұл курс студенттердің отбасылық зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша жұмысты ұйымдастыруда дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер отбасылық қатынастарға әсер ететін факторларды, ерлі-зайыптылық жанжалдардың психологиясын және олардың салдарын анықтай алады, сонымен қатар отбасылық зорлық-зомбылықтың барлық түрлерін: физикалық, психологиялық, экономикалық, жыныстық және т.б. алдын алу жұмыстарының әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудегі деректерді корреляциялық және салыстырмалы талдау

    Пән мәліметтерді талдаудың корреляциялық және салыстырмалы әдістерін қолдану қабілетін, кәсіби қызметте жалпы ғылыми-математикалық зерттеу әдістерін қолдана білу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер ақпаратты сыни тұрғыдан қабылдауға, жалпылауға, талдауға, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдауға және оларға жетудің ең жақсы жолдары мен әдістерін таңдауға, сондай-ақ корреляциялық, факторлық және салыстырмалы деректерді талдаудың үлгілері мен әдістерін анықтауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантология

    Курс болашақ мамандардың девиантты мінез-құлық мәселесі бойынша білімдерін және оны диагностикалау, түзету және алдын-алу дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Тұлғаның девиантты мінез-құлқының қазіргі жағдайы, девиантты мінез-құлықтың әртүрлі түрлерімен және тұлғаның девиантты мінез-құлқын психологиялық түзету әдістері бойынша студенттер жалпы түсінік алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Когнитивті икемділікті дамыту технологиялары

    Пән студенттердің когнитивті іс-әрекеттің психологиялық және психофизиологиялық механизмдері туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған, яғни когнитивті психология саласындағы теориялық және эмпирикалық білімнің негіздерімен адамның ақпаратты қабылдауы, талдауы, есте сақтауы, беруі және қолдануы. Студенттер когнитивті икемділік технологиясын, яғни жылдам ауысу және әртүрлі өзгерістерге бейімделу қабілетін игере алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психокеңес негіздері

    Бұл пән психологиялық кеңес беру процесінің жалпы заңдылықтары, жеке тұлғаға психологиялық көмек көрсетудің мақсаттары, міндеттері және әдістері туралы түсініктер жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер психологиялық көмекке арналған типтік сұраныстарды, сонымен қатар когнитивті, эмоционалдық, тұлғааралық психологиялық проблемаларды талдай алады және осы кикілжіңдерді шешу жолдарын таңдай алады, консультативтік процестің әрбір кезеңінде жұмыс істеудің негізгі дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психология

    Курс әртүрлі аурулардан зардап шегетін адамның әртүрлі психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ психикалық құбылыстар мен психопатологиялық белгілер мен синдромдарды диагностикалау әдістері мен әдістерін зерттеуге, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық түзетуге және оның жеке басының дамуы үшін оңтайлы жағдайлар жасауға ықпал етеді. , жеке ерекшеліктерін ескере отырып

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арт-Терапия

    Бұл пән психологиялық көмектің заманауи түрі ретінде арт-терапия туралы, әртүрлі жастағы және әртүрлі әлеуметтік топтардағы клиенттерге қиын жағдайларда арт-терапиялық көмек көрсету әдістері мен тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер арт-терапиясы саласындағы тәсілдермен, клиенттің шығармашылық көрінісімен байланысты психотерапиялық және психокоррекциялық процестер технологиясымен таныса алады, психоэмоционалды бұзылулардың алдын алу және түзетуде арт-терапия әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Патопсихология

    Пән психикалық бұзылулардың заңдылықтарын, олардың себептерін, даму механизмдерін және емдеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Бұл пән психикалық аурулардың адамның мінез-құлқы мен дүниені қабылдауына қалай әсер ететінін зерттейді және қалыпты жағдайдағы психикалық процестердің, күйлердің және жеке қасиеттердің қалыптасу және жүру сипатымен салыстыру негізінде патологиялық өзгерістерді талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Конфликтология негіздері

    Бұл курс конфликт теорияларына шолу жасайды. Студенттер конфликтіні әлеуметтік құбылыс ретінде сипаттай алады, конфликтінің шығу механизмдері мен басқару технологиясы, конфликтідегі тұлғаның мінез-құлық теориясын біледі. Сонымен қатар, студенттер тұлғаішілік, тұлғааралық, топтағы, қоғамдағы, ұйымдағы, отбасындағы, басқару саласындағы конфликтілерді талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі тәртіпті бұзудың алдын алу

    Пән мектеп жасындағы оқушылардың деструктивті мінез-құлқын, девиантты мінез-құлықтың себептерін, түрлерін зерттейді. Студенттердің девиантты және жәбірленуші мінез-құлқының алдын алу және түзету жұмыстарының нысандарын қарастырады. Бұл пәнді оқу білім алушылардың әртүрлі санаттарымен өзара әрекеттесу, жанжалдарды сындарлы шешу, білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау, арнайы бағдарламалар әзірлеу және білім алушыларға психологиялық-педагогикалық әсер ету дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Пән студенттер арасында экспериментті жоспарлаудың біртұтас көзқарасын қалыптастыруға, зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер психология саласындағы стандартты қолданбалы зерттеулерді жүргізе алады, танымдық және мотивациялық-еріктік саланың даму деңгейінің психодиагностикасын, өзін-өзі тануды, психомотриканы, қабілеттерді, мінезді, темпераментті, жеке қасиеттер мен екпіндерді қалыпты және психикалық ауытқулармен және т. б. жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зорлық-зомбылық құрбандарымен жұмыс

    Пән студенттердің балаға зорлық-зомбылықты анықтау, алдын алу және жеңу қабілетіне байланысты құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Студенттер курсты игеру барысында зорлық-зомбылық құрбандарымен жұмыс істеу әдістемелері мен технологияларын пайдалана алады, алдын алу іс-шараларын жүргізу техникасын және агрессия мен зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ата-аналармен және педагогтармен мақсатты жұмысты; баланың дағдарыс жағдайында шұғыл шаралар қабылдау технологияларын меңгере алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім мен дағдыларды бағалау практикумы

    Бұл пән болашақ педагог-психологтардың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Білім беру жүйесіндегі бағалау үдерісінің теориялық негіздерін, әдістері мен құралдарын меңгеру арқылы студенттер бағалаудың заманауи тәсілдерін игереді. Практикум барысында білім алушылар оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи әдістерін зерттейді, критериалды бағалау жүйесінің құрылымы мен мазмұнын талдайды, сондай-ақ бағалау құралдарын (тест, бақылау жұмысы, портфолио, рубрика және т.б.) әзірлеу әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмалар студенттердің бағалау үдерісін жоспарлау, жүзеге асыру және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Бұл білім беру ортасында бағалау қызметін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер білім алушылардың білімдері мен дағдыларын кәсіби, әділ әрі ашық бағалауға қажетті теориялық білім мен практикалық біліктіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экологиялық, экономикалық білімді кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық және тиімді көшбасшылық салаларында, сондай-ақ тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, балалардың жас және физиологиялық ерекшеліктері туралы білімді жеткізеді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, толеранттылықты, ғылыми зерттеулерге деген жоғары саналылық пен тәртіпті насихаттайды;
  • Білім беру процесіндегі педагогикалық ойдың даму тарихын, әлеуметтік педагогика мен психологияның теориялық негіздерін, әлемдік ұлы педагогтардың мұрасын және басқару заңдылықтарын түсіне отырып, оқыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру үдерістерін әзірлейді және іске асырады;
  • Жасанды интеллект саласындағы теориялық білімді, акт және IT технологияларды пайдалану дағдыларын, оқытудың цифрлық технологияларын меңгерген, психологиялық-педагогикалық іс-шараларды өткізу кезінде осы білімді, дағдыларды және іскерлікті қолдана отырып, психологияның, коммуникацияның әртүрлі салаларын түсінуді көрсетеді;
  • Білімі мен іскерлігін бағалау, зерттеудің негізгі нәтижелерін дайындау және таныстыру үшін ғылыми-педагогикалық зерттеу мен академиялық жазуды жүргізуді ұйымдастыру мақсатында түрлі ғылыми әдістерді, әдістемелер мен технологияларды пайдаланады;
  • Педагог-психологтың құжаттарын әзірлейді және құрастырады, мектеп психологы қызметінің негізгі бағыттарын сипаттайды, мектептің психологиялық қызметінің іс- қағаздарының бекітілген номенклатурасына сәйкес папкалар қалыптастырады;
  • Баланың әл-ауқаты мен қолайлы ортасын құру мақсатында отбасылық психология мен педагогика негізінде білім алушының отбасымен жағымды қарым-қатынас жасау үшін өзара әрекеттеседі және мағыналы жұмыс істейді;
  • Оқу процесіне қатысушылардың мінез-құлқының ерекшеліктеріне араласу мен түзетуді жүзеге асырады, сыни ойлауды, эмоционалды интеллектті дамытады, тренинг, арт-терапевтік іс-әрекет тәжірибесін көрсетеді;
  • Психикалық және мінез-құлық бұзылыстары және олардың диагностикалық критерийлері туралы түсінігін көрсете отырып, өзінің педагогикалық іс-әрекеті мен оқыту дағдыларын дамытады;
  • Білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтауға және нығайтуға ескертеді, жәрдемдеседі, оқыту, дамыту және тәрбиелеудің түрлі мәселелері бойынша кеңес береді психикалық бұзылулар мен адамның мінез-құлқының бұзылуын түсінуді көрсете отырып, өзінің педагогикалық іс-әрекетін, педагогикалық шеберлігін дамытады;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар және өмірлік қиын жағдайға тап болған білім алушылар үшін оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, тәсілдері мен құралдарын таңдайды және практикада іске асырады;
  • Білім беру ұйымының оқу-тәрбие процесін сүйемелдеу мақсатында педагогика және психология негіздерін іс жүзінде білімін көрсетеді;

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top