7M01101 Педагогика жəне психология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты - білім беру жүйесінде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырып, жүргізе алатын, инновациялық психологиялық-педагогикалық идеяларды тарататын практикалық психология мен педагогика дағдыларына ие педагог-психолог дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым феноменінде арнайы философи-ялық талдау пәні ретінде қаралады, ғылым-негіздері мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, мамандық және әлеуметтік институттар ретіндегі Ғылым туралы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық медиа сауаттылығы
Пән магистранттарда заманауи ақпараттық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде медиа сауаттылықты дамытуға бағытталған. Курстың мазмұнында ақпараттық қоғам жағдайындағы медианың рөлі, медиа сауаттылықтың негізгі тұжырымдамалары, оны әр түрлі жас кезеңдерінде қалыптастыру ерекшеліктері, цифрлық медиа сауаттылықты дамытудың тиімді тәжірибелері және оны бағалау әдістері қарастырылады. Қазіргі медиа ортаның тәуекелдерін зерттеуге, әлеуметтік желілердегі мінез-құлықтың негізгі ережелеріне, кибермоббинг құбылысына және оның алдын алуға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасы бойынша әдіснамалық және практикалық білімдерін дамытуға, магистранттардың оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызмет құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студентке бағытталған оқыту үрдісінде сандық және ЖИ-технологияларына, критериалды бағалауға, академиялық коммуникацияға, сондай-ақ әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуге және университет жағдайында білім беру процесін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаны әлеуметтендірудің педагогикасы және психологиясы
Пән магистранттардың әлеуметтену және тұлғаны әлеуметтік-мәдени ортаға интеграциялау процестерін психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Әлеуметтенудің тұжырымдамалары мен модельдері, әлеуметтенудің кезеңдері мен тетіктері, әлеуметтенудегі әлеуметтік институттардың рөлі, әлеуметтенудің сәттілігіне жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктерінің әсері, әлеуметтену процесіне цифрлық ортаның әсері қарастырылады. Жеке тұлғаны әлеуметтендірудің қиындықтарын талдауға, білім беру мекемелерінде әлеуметтену бағдарламаларын жобалау тәжірибесіне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика: болжау және әлеуметтену проблемаларын оқыту және алдын алу
Пән студенттердің жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтауға және оқу-тәрбие процесін оңтайландыруға, магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Баланың мектепке дайындық дәрежесін бағалауға, бастауыш мектепте оқудағы және бейімделудегі проблемаларды болжауға; бастауыш мектептен орта мектепке ауысу кезінде балалардың оқу іс-әрекетіндегі қиындықтардың ықтималдығын бағалауға және себептерін анықтауға ерекше назар аударылады; жоғары сынып оқушыларының интеллектуалды,тұлғалық және нейродинамикалық ерекшеліктерін, олардың шығармашылық әлеуетін, кәсіби өзін-өзі анықтауын терең жеке сипаттайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық педагогика
Қолданыстағы оқу үрдісін өзгерту немесе қайта ойластыру. Кәсіптік білім берудегі виртуалды құралдар мен нақты өндірістік үрдістердің оңтайлы ауысуы.Оқытудың индуктивтіден дедуктивті логикасына ауысу. Жаңа оқыту әдістері мен оқу қызметін ұйымдастырудың көмегімен оқу жоспары мен ұйымдастырушылық құрылымға икемділікті дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару
Бұл пән дарынды оқушылардың дамуын басқару саласындағы педагог-психологтың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Онда дарынды оқушыларға білім беру саласындағы заманауи тенденциялар, зияткерлік дарынды оқушылардың дамуын басқарудың мазмұны мен аспаптық аспектілері, осы процесті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу технологиялары және оны жүзеге асырудың инновациялық форматтары көрсетілген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасындағы деструктивті мінез-құлықтың алдын алу
Бұл пән деструктивті мінез-құлқы бар оқушылармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Білім беру жүйесіндегі заманауи превентивті психологиялық-педагогикалық әдістер қарастырылады. Деструктивті мінез-құлық белгілері бар білім алушыларды ерте анықтау. Білім беру ортасындағы деструктивті мінез-құлық көріністерінің алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
Пән психологиялық диагностика, кеңес беру, түзету, алдын алу, ағартушылық сияқты педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттарын жоспарлау және іске асыру бойынша магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Білім беру процесін психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ету, оқушының жеке басын оқытуға, тәрбиелеуге және дамытуға байланысты мәселелерді шешу мәселелері қарастырылады. Мұғалімдерге, оқушылар мен ата-аналарға психологиялық қолдау көрсетуге, сондай-ақ білім берудегі практикалық психолог қызметінің этикалық және құқықтық негіздеріне назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
Пән жоғары оқу орындарының педагогикасы курсын оқығаннан кейін жүргізіледі және жоғары оқу орнында оқытудың әдістемелік білімін тереңдетуге бағытталған. Курста университеттегі инновациялық үдерістерді басқару саласындағы кешенді білімдер қарастырылады. Бірінші модулінде магистранттарға педагогикалық инновация және жоғары оқу орындарындағы инновация құралдары мен технологиялары бойынша негізгі түсініктер беріледі. Инновациялық процесті ұйымдастыру әдістемесін түсіну магистранттарға университетте тиімді инновациялық үдерісті құру құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді. Екінші модулінде курстың мазмұны инновациялық даму стратегиясын әзірлеу, технологиялық тұрғыда құрастырлыған инновацияларды дайындау және инновациялық қызметті ұйымдастыруға және инновациялық жобаларды әзірлеуге топтық, командалық технологияларды тарту құралдарын талқылайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру мінез-құлық негіздері
Бұл курста адамдар мен топтардың ұйымда әрекет етуіне және әрекет етуіне әсер ететін әртүрлі факторларға назар аударылады. Осы тұрғыда, курс ұйымдардағы және айналасындағы мінез-құлықты зерттеу үшін мінез-құлық және әлеуметтік ғылымдардың тұжырымдамаларын, теорияларын және эмпирикалық тұжырымдарын қолданудан тұрады. Бұл курстың негізгі бағыты өндірістік және ұйымдастырушылық психологияға, атап айтқанда жұмысты талдау, сипаттау және бағалауға; кадрларды іріктеу; өнімділігін бағалау; ынталандыру; жұмысқа қанағаттану; көшбасшылық; сонымен қатар топтар мен командаларды дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дамытушылық білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пән дамытушылық білім беру жүйесі туралы тұтас түсініктерді, дамытушылық оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының әртүрлі түрлерін құрастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны оқытудың әртүрлі модельдерінің даму мүмкіндіктерін зерделеуді, дамыта оқыту тұжырымдамаларының әдіснамасы мен ерекшелігін түсінуді, магистранттардың қазіргі заманғы тәжірибелерде дамыта оқыту технологияларын іске асыру дағдылары мен дағдыларын дамытуды, дағдыларды меңгеруді қамтамасыз етеді дамушы білім беру ортасын жобалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Желілік дискурстың коммуникативті ерекшеліктері
Пән интегративті сипатқа ие және магистранттар арасында кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған, оларға кәсіби желілік дискурсты сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Оның мазмұны екі модульде берілген. Бірінші модульде коммуникативті әрекеттің психологиялық негіздері, дискурсивтік теориялар мен модельдер, желілік психологиялық-педагогикалық дискурстың және оның жанрларының ерекшеліктері мен олардың тиімді тәжірибелері қарастырылады. Екінші модульді зерделеу педагог-психологтардың онлайн блогтарын, интернет-сайттарды және кәсіби форумдарды талдау дағдыларын, психологиялық-педагогикалық зерттеулерде онлайн дискурс әлеуетін және білім беру жүйесіндегі психологтың практикалық қызметін тиімді пайдалана білу дағдыларын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби мансаптың дамуына психологиялық-педагогикалық қолдау
Пән магистранттардың психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің тәсілдерін, әдістері мен технологияларын қолдану, кәсіби мансапты құру және іске асыру процесінде жеке тұлғаны қолдау бойынша кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Кәсіптік бағдар беруде, кәсіптік іріктеуде, кәсіптік іріктеуде психологиялық диагностиканың әлеуеті; мансап мәселелері бойынша психологиялық кеңес беру; кәсіптік дамудағы мотивациямен және құндылық бағдарларымен түзету-дамыту жұмысының әлеуеті қарастырылады. Мансапты басқару және персоналды дамыту тәжірибесіне назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру және түзету-дамыту жұмысының заманауи тәжірибелері
Пән магистранттардың психологиялық-педагогикалық кеңес беру саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға, түзету-дамыту жұмысының қазіргі заманғы теорияларын, әдістері мен практикаларын меңгеруге бағытталған. Пәннің мазмұны білім берудегі психологиялық-педагогикалық кеңес берудің модельдері мен тәсілдерін зерделеуді, кеңес берудің әдістері мен технологияларын, сондай-ақ білім беру субъектілерімен түзету-дамыту жұмысының заманауи тәжірибелерін, аралас мамандармен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, қадағалауды қамтиды. Оқыту мен әлеуметтенудегі қиындықтарды жеңу үшін кеңес беру тәжірибесіне және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеуге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениеті
Ұсынылған курс білім алушылардың субъективтік, тұлғалық бағыт-бағдар алған көзқарасты жүзеге асыру үшін қажетті рефлексиялық құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курста рефлексияның педагогикалық іс-әрекет түрі, педагогтің рефлексиялық мәдениетінің феномені ретіндегі негізгі ұғымдарының теориялық және әдіснамалық негіздері жүйеленген. Курстың мазмұны екі модульде берілген. Бірінші модуль рефлексиялық мәдениеттің мәнін, рефлексия түрлері мен өзгешеліктері, педагогтың рефлексиялық іс-әрекетінің инновациялық сипатын, педагогтың рефлексиялық ойлау ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Екінші модульде педагогтың рефлексиялық мәдениетін қалыптастырудың технологиялық аспектілері, мұғалімнің тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамытуы, рефлексиялық әрекеттердің функционалдығы, рефлексиялық әрекеттердің технологиясы, рефлексиялық технологиялардың әдіс-тәсілдері қарастырылды. Болашақ мұғалімнің рефлексиялық құзыреттілігін қалыптастыру үдерісін технологиялық қамтамасыз ету. Педагогикалық рефлексияны қалыптастыру процесін педагогикалық қамтамасыз ету технологиясы. Мұғалімнің рефлексиялық мәдениетіндегі өзара оқу және өздігінен білім алу стратегиялары сипатталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп және отбасылық медиация
Пән жеке тұлғаны дамыту үшін қолайлы орта құру бойынша магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға; білім беру ортасындағы және отбасылық қатынастардағы жанжалдарды анықтау және реттеу бойынша бағытталған. Медиатордың рөлі және оны кәсіби даярлауға қойылатын талаптар, медиация әдістері мен технологияларын пайдалану, медиацияның құқықтық және этикалық негіздері қарастырылады. Мектеп және отбасылық медиацияны жүзеге асыру, әділет және әлеуметтік қорғау мекемелерімен өзара іс-қимыл жасау тәжірибесіне назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Пән интегративті сипатқа ие және магистранттардың сандық білім беру ортасының педагогикалық дизайнын жобалау, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалану ерекшеліктері және оларды нақты жағдайға таңдау критерийлері бойынша кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны магистранттарға педагогикалық жобалаудың заманауи тәсілдерін, принциптерін, ұйымдастыру схемалары мен сценарийлерін оқуды; электрондық білім беру курстарын, әдістемелік және дидактикалық цифрлық материалдарды әзірлеу алгоритмдерін түсіну; виртуалды ортада педагогикалық жобалау құралдарын иелену; қашықтағы мазмұнмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жайлы білім беру ортасын жобалау және мониторингілеу
Пән білім беру жүйелерін жобалау және мониторингтеу теориясы мен практикасын меңгеру негізінде магистранттардың кәсіби (немесе басқарушылық) құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны жайлы білім беру ортасының негізгі тұжырымдамалары мен модельдерін, жобалаудың ғылыми негіздері мен мониторингін, білім берудегі мониторингтік зерттеулердің ерекшеліктерін және оларды жүргізу рәсімін, жайлы білім беру ортасын бағалау критерийлерін, білім беру қызметінің ресурстары мен жағдайларын, оқу және тәрбие қызметінің нәтижелерін мониторингілеуді қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этникалық әлеуметтенудің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пән магистранттарда этникалық әлеуметтенудің механизмі мен психологиялық әсерлері туралы, адамның этносқа тән ақпаратты: нормаларды, құндылықтарды, көзқарастарды игеру үдерісі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында магистранттар этникалық топтардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы, тұлғаның этникалық бірегейлігінің дамуы, этнопсихологиялық құбылыстардың қызметі туралы білім алады, сондай-ақ көпмәдениетті білім беру ортасында толерантты өзара іс-қимыл дағдыларын игереді. Оқыту нәтижесінде педагог-психологтың практикалық қызметінде этнопсихологиялық-педагогикалық зерттеулерді жинаудың, өңдеудің психологиялық, педагогикалық әдістері мен құралдарын қолдану дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары кәсіби білім берудің әлемдік тенденцияларын біледі; халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегиялары (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.); психология мен педагогикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру ортасында талап етілетін деңгейден төмен емес тілдер
- Тұлғаның және әлеуметтік топтардың даму психологиясын түсінеді; психологиялық, педагогикалық қарым-қатынас техникасына ие; білім алушы жастардың әлеуметтенуіне ықпал етеді;
- Білім беру жүйесінде педагог-психологтың психодиагностикалық, тәрбиелік психопрофилактикалық, дамытушылық, психокоррекциялық психоконсультативтік, әдістемелік, әлеуметтік - диспансерлік практикалық қызметін сандық технологияларды қолдана отырып жоспарлау және жүзеге асыра алу
- Шынайы және виртуалды білім беру ортасында авторлық курстарды өңдейді; ғылыми-әдістемелік өнімдер, оқу-әдістемелік кешендер; жоғары білім беруде қазіргі заманғы оқытудың технологияларын және ақпараттық ресурстарды көп мәдениетті білім беру ортасын ескере отырып қолданады; студенттердің ерекше қажеттіліктерін ескеру
- Ғылыми психологиялық және педагогикалық қызметті жоспарлайды және жүзеге асырады: зерттеу мәселелерін дербес белгілейді және шешеді; өз бетінше, әріптестерімен бірлесе отырып, сынақтан өткізеді және зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізеді; ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеяларды қалыптастырады; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетігін енгізеді; білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытады;
- Академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті мойындайды
- Кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады; оқу процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді тартады
- Жеке, кәсіби өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістеріне ие
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық қолдау
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)