Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Болашақ мұғалімді дайындауда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру

    Педагогтың кәсіби құзыреттілігін зерттеу, болашақ педагогтың педагогикалық міндеттерді тиімді және өз бетінше шешу қабілетін қалыптастыру, педагогикалық теорияны білу, оның ережелерін іс жүзінде қолдана білу және дайын болу. Иеленеді: ойлау қабілеті мен дайындығы бар (біздің қоғамдарымызды дамытудың қандай да бір аспектісіне сын көзбен қарау, пікірталастарда позиция алу және өз пікірін білдіру және т. б.); бейімделу қабілеті мен дайындығы бар (ақпарат пен коммуникацияны меңгерудің жаңа технологияларын пайдалану, қиындықтар алдында төзімділікті көрсету және т. б.)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара іс-қимылы ретінде педагогика туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілінде ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру

    Зерттеу мәселесімен жалпы танысу, оның өзектілігін, әзірлену деңгейін негіздеу; нысан мен пәнді, зерттеу тақырыбын және мақсаттармен сәйкес міндеттерді анықтау, әдіснаманы таңдау, зерттеу болжамын құру , шет тілінде ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді оқиды және талдайды; шет тілінде ғылыми зерттеуді грамматикалық және стилистикалық түрде ресімдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілінде ғылыми-психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру

    Зерттеу мәселесімен жалпы танысу, оның өзектілігінің негіздемесі, әзірлену деңгейі; объект пен пәнді, зерттеу тақырыбын және міндеттердің мақсаттарымен арақатынасын анықтау, әдіснаманы таңдау, зерттеу гипотезасын құру, психология пәні бойынша шет тіліндегі ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді оқиды және талдайды; шет тіліндегі ғылыми зерттеуді грамматикалық және стилистикалық тұрғыдан ресімдейді, эксперименттік жоспарларымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдері

    Магистранттардың мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруі; тұлғаның даму идеясын зерттеу;мәдени-тарихи тұжырымдама туралы білімдерін жүйелеу; мәдени-тарихи және іс-әрекет тұрғысынан қызмет, сана, жеке тұлға категорияларының мазмұнын анықтау; білім беруді дамытудың қандай да бір аспектісіне сыни тұрғыдан қарау қабілетіне ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми тарихы мен философиясы

    Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ой теориясының идеяларының, көзқарастарының, негізгі философиялық жетістіктерін қарастырады. Метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердегі философиялық және ғылыми танымның негізгі қағидалары мен әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын зерттейді. Ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін жеткізуді ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп мұғалімінің басқару мәдениеті

    Жоғары мектеп педагогының басқару мәдениетінің тұтас қалыптасуының практикалық-бағытталған технологиясының мазмұнын оқу, педагогтың басқару мәдениетінің теориялық негіздерін, педагогтың құрылымы, деңгейлері мен критерияларын, кезеңдерін және қалыптасу деңгейлерін зерттеу. Педагогтың басқару мәдениетінің түрлері мен ерекшеліктері. Иеленеді: жоғары мектеп педагогының басқару мәдениеті теориясын білу, педагогикалық құзыреттілік мәселелеріне бағдарланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курс бағдарламада болашақ маманның шет тілін іс жүзінде меңгеруге мүмкіндік беретін білім мен білік алу қажеттілігін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады: шетел тілінде ауызша және жазбаша коммуникативтік қызметті жүзеге асыру; ЖОО-да алған білімді өз бетінше тереңдету және шеберлікті жетілдіру; бағдарламада қарастырылған шектеулі сағат саны шеңберінде студентті белгілі бір тілдік білім көлеміне оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Мамандарды даярлауға бағытталған педагогикалық пәндерді оқытудың теориялық негіздерін ашу, оқыту мен тәрбиелеу процестерін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті практикалық білімді, кәсіби қызметтің дағдылары мен шеберлігін меңгеру үшін алғышарттар жасау. Нәтижесінде магистранттар педагогикалық пәндерді іс жүзінде оқыту әдістемесінің теориясын білуді қолданатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кредиттік оқыту тұрғысынан элективті курстардың мазмұнын жобалау

    Ақпараттық революция, ғылым мен білім беруді дамыту заманауи жаһанданудың негізі ретінде. Білім мен ғылымның жаһандануы жағдайында Ұлттық білім беру жүйесінің бірыңғай халықаралық білім беру кеңістігіне кіруі. Қазақстан Республикасының қарқынды дамуы үшін білім беру саласында талап етілетін Болон декларациясының принциптеріне сәйкес оқытушыларды даярлау, жаңа формация үшін қабілетті болу; оқу-әдістемелік және ресурстық қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары білім беру жағдайында ғаламдық құзыреттілікті қалыптастыру

    Магистрантта сыни ойлау, рационалды оптимизм, инновация, эмпатия және мәдениеттің адам мінез-құлқына және әлемдік оқиғаларға әсерін түсіну сияқты дағдыларды қалыптастыру. Өзекті мәселелерді тұжырымдай отырып және магистранттың оқу бағытына сәйкес келетін зерттеулер жүргізе отырып, қоршаған ортадан тыс әлемді тануға мотивация жасау. Географиялық, тілдік, идеологиялық және мәдени кедергілерді жеңе отырып, әртүрлі аудиториялармен тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі жаңа педагогикалық технологиялар

    Білім беру жүйесі тәжірибесіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар теориясының мазмұнын, әлемдік педагогикалық тәжірибедегі білім беру жүйесінің негізгі даму тенденцияларын зерттеу. Оқытудың тұлғалық-бағытталған технологиялары. Ынтымақтастықта оқыту. Жобалар әдісі. Түрлі деңгейлі оқыту. Магистрант тәжірибеде инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-дағы психологтың кәсіби қызметінің теориялық негіздері

    ЖОО-дағы психологтың кәсіби қызметінің теориялық негіздерін ашу, оқыту және тәрбиелеу үдерістерін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті практикалық білімді, кәсіби қызметтің іскерліктері мен дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант психологиялық диагностиканың әдістері мен құралдарын меңгереді, кеңес бере алады, білім беру үрдісіне қатысушылардың кәсіби қызметіне талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі курсының пәні, мақсаттары мен міндеттері, психологияны оқыту әдістемесі мен ғылыми пән кешенін меңгеруі; ЖОО-да психологияны оқытудың қағидалары мен мақсаты. Әлемдегі психология дамуының негізгі тенденциялары және психологиялық білім. Фундаменталды психология пәндерін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Жалпы психологияны оқытудың мақсаты. Дифференциалды психология. Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін, алған кәсіби білімін іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    «Білім берудегі жасанды интеллект» пәні жасанды интеллект (ЖИ) технологияларының білім беру саласындағы қолданылу мүмкіндіктерін таныстырып, оларды оқу үдерісіне тиімді енгізу мен басқаруға үйретеді. ЖИ көмегімен дербестендірілген оқыту, білім беру аналитикасы, педагогикалық шешім қабылдау жүйелерін меңгерту. Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары, алгоритмдері мен құралдарын зерттейді, сондай-ақ оны білім беру жүйесіне интеграциялау жолдарын меңгереді. Бұл пәнде адаптивті оқыту жүйелері, білім беру платформаларындағы интеллектуалды агенттер, оқыту аналитикасы және деректер негізінде шешім қабылдау модельдері қарастырылады. Магистранттар мен докторанттар нақты ЖИ құралдарын (мысалы, ChatGPT, Khan Academy AI, Duolingo AI) талдап, өз жобаларында қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарын, басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды, басқарудың кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау мен болжауды зерттейді. Басшыларды даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, кәсіби даму мәселелері бойынша, басқарушылық кеңес беру, басшылық лауазымдарға ұсыну резервін құру іскерліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фундаменталды зерттеулер

    Магистранттардың кәсіби дағдылары мен шеберліктерін арттыратын зерттеу мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистрант білу қажет: ғылыми фактілерді синтездей және талдай алуы; қарама-қайшылықтарға талдау жасау және интерпретациялау; зерттеу әдісін меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті дайындау

    Қазақстан Республикасында, Ресейде және шетелде психологиялық қызметтің дамуына тарихи экскурсын, практикалық психолог қызметінің негізгі бағыттарын, педагог-психологтың профессограммасы мен психограммасын, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің қызметі, міндеттері, құрылымы мен функцияларын зерттейді. Психологтың мектептегі қызметінің негізгі бағыттары, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің қалыптасуы мен дамуының мәселелері мен қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің дамуы қарастырылады. Білім беру процесіне қатысушылардың кәсіби қызметін талдау, кеңес беру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Университеттің білім беру жүйесіне интерактивті технологияларды енгізу

    ЖОО-да дәрістік және тәжірибелік сабақтарды өткізуде қолданылатын интерактивті технологияларды оқу: Кейс-әдісі; Жобалар әдісі; SCORE әдісі; Свод-талдау; Эссе;Мәселелік жағдаят;Түйіндеме технологиясы; Ақыл картасы; Блиц-сауалнама; Блиц-ойын; Ассисмент; Кластер; Миға шабуыл; Графикалық органайзер; ЖОО білім беру жүйесіне интерактивті технологияларды енгізу дағдылары мен шеберліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Болашақ маманды дайындауда артпедагогика және арттератия

    Бакалаврлардың ішкі дүниесінің рухани-адамгершілік жағдайын дамыту және оларды әлеуметтендіру арқылы балалардың танымдық қызметін жандандыру бойынша магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту; магистранттар білуі тиіс: ертегі терапиясы тәжірибесін жүзеге асыру; ойын терапиясы тәжірибесін жүзеге асыру; бар білімдерді фольклорлық арттерапия әдісін практикада және түзету ритмопластика формаларының әдістерінде іс жүзінде қолдану; көркем қызметті ұйымдастырудың әр түрлі нысандарын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді құрылымдық және мазмұнды жобалау

    Жүйелік талдаудың мақсаттарын, жүйелердің жіктелуін, жүйелердің модельдерін және моделдеуді, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлауды, зерттеу нәтижелерін ресімдеу негіздерін, материалды баяндаудың жүйелілігін, стилін, диссертацияның құрылымына, ғылыми құжатты анықтамалық-библиографиялық ресімдеуге қойылатын талаптарды ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Магистранттарға өзекті ғылыми мәселелерді өз бетімен іздеу және зерттеуді ұйымдастыру кезінде, магистранттардың зерттеу мәдениетін қалыптастыруда, олардың кәсіби дағдылары мен іскерліктерін арттыруда практикалық көмек көрсетеді. Пәнді оқу барысында магистрант білу қажет: негізгі компоненттерінің ұғынуын ескере отырып, жеке зерттеу қызметін ұйымдастыруды басқара білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Этнопсихологияны ғылыми зерттеу

    Пәнді оқу нәтижесінде магистрант әлемдік білім беру жүйесі жағдайында этнопсихологияның теориялық және практикалық негіздерімен танысады, өзекті ғылыми мәселелерді өз бетінше іздеу мен зерттеуді ұйымдастыруға дағдыланады. Магистранттар психофизиологиялық процестердің этникалық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу мен қатар түрлі этникалық қауымдастықтың мәдени ерекшеліктерін, этносаралық, топаралық қатынастардың этникалық сана мен өзіндік сана сезімі бағытында қарастырады. Магистранттың кәсіби дағдылары мен іскерлігін арттыратын зерттеу мәдениетін қалыптастыруда практикалық іскерліктері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қазіргі білім берудегі этнопедагогика

    Көпэтникалық білім беру ортасының проблемаларын, педагогикалық мәдениеттің этникалық қырларын, қазіргі заманғы педагогтің көпмәдениетті құзыреттілігін дамытуды зерттейді. Мультимәдени ортада білім беруді сүйемелдеуді жүзеге асыру біліктерін қалыптастыру; білім беруде тиімді мәдениетаралық коммуникация технологияларын және әлем мәдениетінің таралуына ықпал ету технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық диагностика әдістерін және әсер етудің заманауи психотехникасын қолдана отырып, психологиялық қызметті ұйымдастыру үшін білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық қызметтерге қажеттіліктерін анықтау
  • Басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлеу және ұйым қызметінің тиімділік критерийлері негізінде олардың таңдауын негіздеу
  • Тұлғаны дамыту үшін білім беруде интерактивті технологиялар мен инновациялық арт-әдістерді әзірлеу және креативті қолдану
  • Ғылыми нәтижелерді синергия мен интеграциялаудың заманауи принциптерін қолдана отырып, білім беру процесін жобалау үшін психологиядағы мәдени, тарихи және белсенді тәсілдер негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларын талдау
  • Білім берудегі инновацияларға, білім беру процесін жетілдірудің халықаралық және отандық тәжірибесіне сүйене отырып, жоғары мектепте педагогикалық және психологиялық пәндерді, қазіргі заманғы білім беру технологияларын оқытудың әдістері мен құралдарын қолдану
  • Ғылыми этика және академиялық адалдық қағидаттарын басшылыққа ала отырып, теориялық , эмпирикалық, математикалық және статистикалық әдістерді пайдалана отырып, дербес, оның ішінде шет тілінде іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және құрылымдық-мазмұндық ресімдеу
  • Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілетін көрсету; өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілеті; әлеуметтік құбылыстарды сыни тұрғыдан талдауға, пікірталастарда белгілі бір ұстанымға ие болуға және өз пікірін, оның ішінде шет тілінде білдіруге дайын
  • Этникалық психологиялық-педагогикалық проблемаларды бағалау; жастар ортасында ұлттық құндылықтарды дамыту үшін білім беру процесін ұйымдастыру кезінде оларды ескере отырып, этникалық ерекшеліктер мен тұлғаның даму факторларын талдау негізінде оларды шешу жолдарын анықтау
  • Кәсіби міндеттерді өз бетінше шешу және жаңа педагогикалық идеяларды тудыру үшін оқытудың заманауи әдістерін шығармашылықпен қолдана отырып, үздіксіз, жүйелі білім беруді жүзеге асыру

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01101 Педагогика және психология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Инновациялық Еуразия университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

Top