Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәні магистранттарда жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық құбылыстардың мәні, заңдылықтары мен жұмыс жасау механизмдері туралы толыққанды түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында ЖОО-дағы педагогикалық қызметтің теориялық және практикалық аспектілері, оқытушының білім беру үдерісіндегі рөлі, оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелері қарастырылады. Курс оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып, педагогикалық жағдаяттарды талдау, оқу курстарын жобалау және білім беру бағдарламаларын іске асыру дағдыларын қоса алғанда, кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруды қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялық білім беру технологиялары

    Пән магистранттарға инновациялық білім беру технологияларының мәні, жобалау әдістері мен пайдалану принциптері туралы тұтас идеяны игеруге көмектеседі, педагогтің педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде кәсіби міндеттерді шешуге дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән магистранттардың мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі, нормативтік және функционалдық грамматика, коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру туралы тұтас түсінік қалыптастыру үшін қажетті біліммен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясы" пәні басқару процестеріндегі және оның психологиялық механизмдеріндегі адам факторының рөлі туралы тұтас идеяларды құруға бағытталған. Пән болашақ менеджерлерді негізгі кәсіби даярлау жүйесінде маңызды заманауи ұйымда басшылықты тиімді басқарудың психологиялық құралдарын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    "Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау" пәні магистранттарда ғылыми деректерді жинауды өз бетінше жүзеге асыру, зерттеулерді жоспарлау, ғылыми-техникалық ақпаратты зерделеу, талдау және қорыту, сондай-ақ кәсіби қызметте ғылыми-зерттеу құжаттамаларын әзірлеу және пайдалану бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері

    Бұл курс ғылым әдіснамасының принциптері мен негізгі деңгейлерін, ғылыми зерттеу кезеңдерін, зерттеудің теориялық өзегі ретінде гипотезаны, жалпы ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуін зерттейді. Психологияда эмпирикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаттықтырғыш жұмыс технологиясы

    Пән магистранттарда топ аралық және тұлғааралық өзара іс-қимылды талдау тәсілінде кәсіби ойлауды қалыптастырады, психологиялық-педагогикалық қызметтің белсенді топтық әдістерін пайдалануда кәсіби даярлық деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттардың іргелі білімге деген қызығушылығын дамытуды; ғылымдардың қалыптасуы мен дамуын философиялық бағалауға деген қажеттілікті ынталандыруды; магистранттардың қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі тұжырымдамаларын тұтас түсінуін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау

    Бұл пән магистранттарда Педагогика және оны ұйымдастырудың ерекшеліктері бойынша жобалау-зерттеу қызметі туралы білімді ғылыми түсіну арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологияларды оқытуда қолданудың психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пән ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) психология мен педагогика тұрғысынан білім беру үрдісіне қатысты зерделеуді, әр оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, технологияларды оқу үрдісімен қалай біріктіруге болатынын, сондай-ақ білім беру сапасын арттыру үшін АКТ-ны тиімді пайдалану стратегияларын әзірлеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыс психологиясы

    Пән Әлеуметтік жұмыстың этикалық және әдіснамалық принциптері туралы түсінік береді, Әлеуметтік жұмыстың негізгі түрлерімен танысады, күрделі әлеуметтік жағдайларды шешуде психологиялық көмектің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Әлеуметтану мен тәрбие философиясы

    "Әлеуметтену және тәрбие философиясы" пәні тұтастай алғанда адамның қоғамдағы саналы мінез-құлқының динамикасын қарастырады, өзгеріп жатқан жаһандық әлемде одан әрі табыс пен креативтілікті, әлеуметтенудің қазіргі философиялық парадигмаларын талдауды және менталитетті, жеке басын және жеке басын сәйкестендіруді ескере отырып, жеке тұлғаны тәрбиелеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері

    Пән мұғалімдердің білім беру процесінің барлық субъектілерімен: оқушылармен және олардың ата-аналарымен, әріптестерімен, білім беруді басқару органдарының және әртүрлі қоғамдық бірлестіктердің өкілдерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ювеналды психология

    "Ювеналды психология" пәні маңызды жағдайларда балалар мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері мен проблемалары туралы сұрақтарды қарастырады; ювеналды психологияның пайда болу тарихы, міндеттері, ювеналды психологияның әдіснамалық принциптері, ювеналды психологиядағы тұлғаны зерттеу әдістері: бақылау әдісі, сауалнама, сұхбат әдісі, эксперимент әдісі, өмірбаяндық әдіс, мазмұнды талдау әдісі, психологиялық диагностика әдістері: сот-психологиялық сараптама әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конфликтологияның заманауи мәселелері

    Конфликтологияның қазіргі заманғы мәселелері: арнайы Конфликтология пәнін құрайтын әр түрлі жанжалдардың негізгі қолданбалы аспектілерін зерттеу; математикалық модельдер мен компьютерлік технологияларды кеңінен тарта отырып, жанжалдардың проблемасымен айналысатын ғылымның әр түрлі салаларына жататын ақпаратты зерделеу және ықпалдастыру; жанжалдардың дамуын және оларды шешу нұсқаларын бақылау және диагностикалау жүйесін әзірлеу; жанжал ұғымының мәні мен мазмұнын анықтау; жанжалдардың пайда болу себептерін, көздері мен жағдайларын, олардың өзара шартты қатынастарды ұйымдастыру деңгейіне әсерін талдау. "Конфликтологияның заманауи мәселелері" курсы қақтығыстардың себептерін қарастырады. Қазіргі қақтығыстардың пайда болуының типтік белгілері мен ерекшеліктері анықталды, әртүрлі қақтығыстарды түзетудің практикалық әдістері ұсынылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи жағдайдағы жеке тұлғаның әлеуметтенуінің өзекті мәселелері

    Бұл пәнде "әлеуметтену" ұғымының мәні мен мазмұны тұлғааралық қарым-қатынаста және әлеуметтік қарым-қатынаста жүзеге асырылатын жеке тұлғаның әлеуметтік тәжірибені игеру және белсенді түрде көбейту процесі мен нәтижесі ретінде ашылады іс-шаралар, білім беру контекстінде тұлғаны әлеуметтендіру кезеңдері мен факторлары қарастырылады оқушы жастардың іс-әрекеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-ерекеттік

    Пәннің мазмұнында психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсіл әдіснамасының негіздері ашылады. Басты назар осы тәсілдердің негізінде жатқан принциптерді, идеялар мен категорияларды түсінуге, сондай-ақ қазіргі психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдің болашағы мен өнімділігін анықтауға аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баланың әлеуметтенуі

    Пән баланың әлеуметтену механизмдерін, әлеуметтік мінез-құлық нормаларын зерттейді; балаларды алған білімдері мен дағдыларын әр түрлі өмірде қолдануға үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы психологиялық-педагогикалық ғылым

    Бұл пән Қазақстанда психологиялық-педагогикалық ғылымның қалыптасуы мен даму мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім беру концепциялары

    Пән қазіргі білім берудің мәні, мазмұны, құрылымы, курсты оқытудағы жаңа тәсілдер, білім беру тұжырымдамалары туралы идеяларды қалыптастыру туралы білімнің тұтас жүйесін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие философиясы

    "Тәрбие философиясы" пәнін оқу болашақ мұғалімнің философиялық-педагогикалық дайындық деңгейін арттыруға, дүниетаным жүйесін, гуманистік педагогикалық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаның әлеуметтану педагогикасы мен психологиясы

    Курс жеке тұлғаны әлеуметтендірудің негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін жүйелі түрде ұсынуды ұсынады. Білім алушылармен жұмыста ғылыми-психологиялық білімді жүзеге асыруға ерекше назар аударылады, тұлғаны әлеуметтендірудің әртүрлі бағыттары бойынша әртүрлі теориялық негізделген бағдарламалар мен әдістер ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сөйлеуді дамыту және байланыстырп сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Бұл пән ауызша сөйлеу деңгейінде тілді еркін меңгеруді, қарым-қатынас процесінде сұхбаттасушының ерекшеліктеріне назар аудара білуді қамтиды: оның қабылдауына сәйкес мазмұн мен сөйлеу формаларын таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Түзету педагогикасы

    Пәннің басты міндеті-арнайы оқыту мен тәрбиелеу жүйелерінің әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін әзірлеу. Қалыптасқан отандық ғылыми дәстүр шеңберінде әр жас кезеңіне қатысты арнайы білім берудің негізгі құндылықтары баланың қалыпты психикалық даму жолымен алға жылжуы, табиғаты бойынша қайталама бұзылулардың алдын алу және түзету, жеке даму деңгейі, білім беру және өмірлік құзыреттілік болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Мәселелерді қарастыруды қамтитын пән: әдіснамалық білімнің құрылымы, әдіснамалық білімнің дескриптивті және нормативтік функциялары, жалпы ғылыми және жеке ғылыми әдіснаманың арақатынасы, ғылыми және ғылыми емес психологиялық білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы

    Пән магистранттарды кәсіби қызметтегі сендіргіш коммуникация проблемаларымен таныстырады. Қарым-қатынас психологиясының негізгі бағыттарының мазмұнын ашады, кәсіби-психологиялық қарым-қатынас дағдыларын дамытады. Қарым-қатынас психологиясының негізгі әдістері мен құралдарымен, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастырумен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық конфликтология және медиация

    "Педагогикалық конфликтология және медитация" курсы қақтығыстардың себептерін қарастырады. Жанжалдардың типтік белгілері мен ерекшеліктері анықталды, жанжалдардың әртүрлі түрлерін түзетудің практикалық әдістері ұсынылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивтік білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)

    Курстың мазмұны негізгі төрт модульді қамтиды: инклюзивті білім беру мәселесін зерттеудің заманауи теориялық-әдіснамалық және құқықтық аспектілері. Ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтенуін зерттеудің теориялық негіздері. Ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар балалары психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуде инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендірудің заманауи әлеуметтік-философиялық тәсілдері. Сондай-ақ, осы пәнді зерделеу шеңберінде магистранттарға ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеудің жеке бағдарламаларын жасау кезінде құжаттарды ресімдеу бойынша заманауи нысандар ұсынылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері

    Бұл курс магистранттарды АСД проблемасының қазіргі жағдайымен таныстырады; АСД психологиялық диагностикалау әдістерімен студенттерде аутизм спектрі бұзылған балалармен психикоррекциялық жұмыстың мазмұны мен технологиялары туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың ойын әдістері

    "Ойын оқыту әдістері" пәнінің курсы оқу процесінде ойын технологияларын қолдану түсінігін, пәні мен міндеттерін қарастырады, оқытудағы дәстүрлі және инновациялық ойын педагогикалық технологияларының жіктелуі мен ерекшеліктерін ,ойын қызметінің рөлін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орындарында психология пәндерін оқыту әдістемесі

    Пәннің негізгі міндеттері: білім алушыларда психологияны гуманитарлық пән ретінде оқыту әдістемесі туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру; оларды психологияны теориялық және қолданбалы ғылым ретінде оқыту теориясымен таныстыру; студенттердің психология бойынша оқу сабақтарының әртүрлі нысандарын жобалау және ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикалық психология

    "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы (БББ) аясындағы "Практикалық психология" пәні магистранттардың өмірінде және кәсіби қызметінің түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық білімді тәжірибелік тұрғыда қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Басты назар әртүрлі өмірлік жағдайларда адамдарға көмектесетін, сондай-ақ білім беру және әлеуметтік мәселелерді шешу үшін психологиялық білімді қолданумен байланысты психологияның практикалық аспектілеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • жоғары білім берудің әлемдік жүйесінің жетістіктерін білу; кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу
  • дәстүрлі, инновациялық педагогикалық және ақпараттық технологиялар негізінде оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлей білу, дәрістер, БАОӨЖ, БАӨЖ, тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу; білім алушылардың оқу жетістіктері мен дамуына қатысты мониторинг және бағалау жүргізу; зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
  • студенттерді ғылыми жұмысқа тартуға; курстық және дипломдық жұмыстарға басшылық жасауға; ғылыми зерттеулер жүргізу технологияларын меңгеруге және ғылыми жұмыстың материалдары мен нәтижелерін жариялауға; көпшілік алдында сөз сөйлеу технологияларына; зерттеу жобаларына қатысуға қабілетті болуға; ғылыми және педагогикалық қызмет мәселелері бойынша кең, белсенді, шығармашылық байланыстарды қолдауға тиісті.
  • педагогикалық мәселелерді диагностикалау; педагогикалық және психологиялық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау, талдау, таңдау; педагогикалық проблема бойынша жеке және ТОПТЫҚжұмысты ұйымдастыру; педагогикалық қызмет бойынша жоспарлау және есеп беру дағдылары болуы
  • ғылыми және педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы туралы; ғылыми әзірлемелерді енгізу бойынша қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері, қазіргі кезеңдегі педагогикалық және психологиялық ғылымның даму жағдайы туралы; педагогика және психология саласындағы Қазақстанның ғылыми мектептері туралы түсінікке ие болу

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01101 Педагогика және психология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Инновациялық Еуразия университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

Top