Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәнді зерделеудің мақсаты - магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық- педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыруда жасанды интеллект

    Мақсаты: магистранттарда психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлауда, жүргізуде және талдауда жасанды интеллект технологияларын пайдаланудың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім беру және ғылыми ортада ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін сыни тұрғыдан түсінуді дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: заманауи бағыттар мен технологиялар және психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі құралдар, ЖИ қолданудың этикалық аспектілері, ЖИ негізінде зерттеу құралдарын әзірлеу және сынақтан өткізу. Курсты игеру нәтижесінде магистрант жасанды интеллект көмегімен ғылыми жобаларды әзірлеуге, жасанды интеллект көмегімен алынған нәтижелерді сыни тұрғыдан түсіндіруге, ғылыми және білім беру қызметінде жасанды интеллект қолдану кезінде этикалық нормаларды сақтауға, жасанды интеллект технологияларын өзінің зерттеу және кәсіби тәжірибесіне біріктіруге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның ұлттық өзіндік сана-сезімінің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Мақсаты: магистранттарда тұлғаның ұлттық өзіндік санасын қалыптастыру мен дамытудың психологиялық-педагогикалық тетіктері, білім беру ортасында ұлттық бірегейлікті қалыптастыру және қолдау туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында мынадай тақырыптар қарастырылады: жеке тұлғаның ұлттық бірегейлігінің дамуына әсер ететін факторлар, мәдениетаралық өзара іс-қимыл контекстіндегі ұлттық өзіндік сана, азаматтық бірегейлікті қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары, ұлттық өзіндік сана деңгейін диагностикалау және бағалау әдістемесі. Курсты игеру нәтижесінде магистрант білім беру ортасының өзін-өзі тануды дамытуға әсерін талдауға, ұлттық өзін-өзі тануды диагностикалау және зерттеу әдістерін меңгеруге, ұлттық өзін-өзі тануды нығайтуға бағытталған тәрбие және білім беру стратегияларын әзірлеуге және қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәнді зерделеудің мақсаты - магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістері

    Мақсаты: магистранттарда психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді терең теориялық-әдіснамалық түсінуді қалыптастыру, білім беру процестерін талдау, жобалау және зерттеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қазіргі заманғы отандық психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекет тұжырымдамасының әдіснамалық ережелері, іс-әрекеттің жалпы психологиялық заңдылықтары, мәдени-тарихи теорияның ғылыми-әдіснамалық принциптері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант білім беру және психологиялық процестерді талдай алады, тәсілдер шеңберіндегі заманауи тенденциялар мен зерттеулерді сыни тұрғыдан түсінеді, магистрлік диссертациядағы зерттеу әдіснамасын дәлелді түрде таңдап, негіздей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық- педагогикалық зерттеу негіздері

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырудың жүйелі білімі мен құзыреттілігін қамтамасыз етеді. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: Білім беру мекемелерінде ғылыми зерттеулер жүргізу ерекшеліктері, ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін таңдау жүйесі, зерттеуді ұйымдастырудың кешенді бағдарламасы, эмпирикалық Материалды өңдеу әдістері. Курсты игеру нәтижесінде магистрант ғылыми-зерттеу қызметінің мәселелері бойынша ақпараттық-библиографиялық дереккөздерді талдауға; зерттеу дағдылары мен дағдыларын біріктіруге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сын тұрғысынан ойлау педагогикасы мен психологиясы

    және білім беру процестерін жобалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: сыни ойлаудың заманауи теориялары мен парадигмалары, сыни ойлаудың психологиясы: когнитивті және метакогнитивті аспектілер, білім беру жүйелерінде сыни ойлауды қалыптастыру әдістемесі, сыни ойлауды дамытудың педагогикалық технологиялары, цифрлық білім беру ортасында сыни ойлау. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар сыни ойлауды дамытуға бағытталған теорияларды, модельдер мен әдістерді сыни талдауды жүзеге асыруға; білім алушылардың ойлауының когнитивті архитектурасын ескере отырып, педагогикалық процестерді құруға; сыни ойлауды диагностикалаудың заманауи құралдарын қолдануға және алынған деректерді түсіндіруге; сыни ойлаудың педагогикасы мен психологиясы саласындағы зерттеу жобаларын іске асыруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық психологиясы

    Мақсаты: көшбасшылық модельдер мен тәжірибелерді бағалауда аналитикалық ойлауды дамыту, көшбасшылықты диагностикалау, қалыптастыру және дамытуда кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: көшбасшылықты зерттеудің әдіснамалық тәсілдері, көшбасшылық туралы ғылыми түсініктердің эволюциясы, тиімді көшбасшының жеке және когнитивті сипаттамалары, эмоционалды интеллект және харизма көшбасшылық ықпалдың детерминанты ретінде, кәсіби және ғылыми қызметтегі көшбасшылық. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар психологиялық контексте көшбасшылықтың теориялары мен тұжырымдамаларын сыни тұрғыдан талдауға және түсіндіруге; көшбасшылықтың кәсіби диагностикасын жүзеге асыруға; көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру және дамыту стратегияларын әзірлеуге; жеке ерекшеліктері мен кәсіби ортасын ескере отырып, Тиімді көшбасшылықтың өзіндік моделін қалыптастыруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық эксперименттің әдістемесі мен техникасы

    Мақсаты: ғылыми сенімділік пен этикалық стандарттарды сақтай отырып, эксперименттік зерттеулерді әзірлеу, іске асыру және түсіндіру дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады:т экспериментті жоспарлау және жобалау, эксперименттегі психодиагностикалық және психофизиологиялық әдістер, цифрлық технологиялар мен бағдарламалық жасақтаманы қолдану психологиялық эксперимент жүргізудің ээтикалық және құқықтық аспектілері. Курсты игеру нәтижесінде магистрант эксперимент түрлерінің арасындағы айырмашылықтарды түсінуге, ғылыми гипотезаны тұжырымдауға, айнымалыларды анықтауға және эксперименттік пла әзірлеуге, эксперименттерді жүргізу және талдау үшін мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы пайдалануға, теориялық контекст пен ғылыми талаптарды ескере отырып алынған нәтижелерді түсіндіруге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру жүйесіндегі құзіреттілік тәсіл

    Мақсаты: оқытудың құзыреттілік моделі негізінде білім беру бағдарламалары мен практикаларын жобалау, іске асыру және талдау дағдыларын дамыту. Пәндерді оқу барысында негізгі, Мета-пәндік және кәсіби құзыреттіліктердің модельдері, білім беру стандарттарындағы құзыреттілік тәсіл, білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыру және бағалау әдістері, белсенді, проблемалық, жобалық және іс-әрекеттік оқытудың нысандары мен әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант құзыреттілік негізінде оқу модульдерін, тапсырмалар мен білім беру траекторияларын жобалауға, құзыреттілікті қалыптастырудың заманауи технологиялары мен әдістерін меңгеруге, құзыреттілік парадигмасында білім беру нәтижелерін диагностикалау және бағалау құралдарын қолдануға, құзыреттілік тәсілге сүйене отырып, білім беру бағдарламаларын талдауға және жетілдіруге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудің тарихы мен заманауи тенденциялары

    Мақсаты: білім беру процесінің қазіргі парадигмасы туралы білімді біріктіру. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: Білім беру парадигмасының құрылымы, оның даму логикасы, білім берудегі заманауи парадигма мен технологиялар, әлемнің ғылыми бейнесінің эволюциясы және оның білім беру жүйелерінің сипаттамаларына әсері, қазіргі білім беру парадигмасы. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қазіргі білім берудің өзекті тенденциялары мен тұжырымдамаларын талдай алады; сыни талдау әдістерін, қазіргі білім беру процесінің негізгі тенденцияларын синтездей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру технологиясы

    Мақсаты: магистранттардың білім беру мекемелерінде психологиялық-педагогикалық қызметтің қызметін жобалау, ұйымдастыру және іске асыру бойынша кәсіби білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; пәнаралық өзара іс-қимылға, білім беру процесіне қатысушыларға кеңес беру мен сүйемелдеуге дайындығын дамыту. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: Білім беру ұйымындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің моделі мен құрылымы, педагог-психологтың әкімшілікпен, педагогтармен, ата-аналармен және сыртқы мамандармен өзара іс-қимылы, білім алушылардың әртүрлі санаттарын сүйемелдеу әдістері мен технологиялары. Курсты игеру нәтижесінде магистрант білім алушыларды сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға, диагностика, консультация беру, алдын алу және түзету технологияларын меңгеруге, білім беру ортасында ведомствоаралық және тұлғааралық өзара іс-қимылды ұйымдастыруға, құжаттаманы жүргізуді және кәсіби қызметті жоспарлауды жүзеге асыруға, цифрлық құралдар мен инновациялық тәсілдерді қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика мен психологиядағы сапалық зерттеулер әдіснамасы

    Мақсаты: магистранттарда педагогика мен психологиядағы сапалы зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; деректерді түсіндіру кезінде сыни ойлау мен зерттеу мәдениетін дамыту. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: сапалы зерттеулердің гносеологиялық және әдіснамалық негіздері, ғылымдағы сапалық және сандық тәсілдерді салыстыру, сапалы зерттеулердің негізгі стратегиялары, сапалы зерттеулердегі этикалық аспектілер. Курсты игеру нәтижесінде магистрант сапалы зерттеулердің негізгі тәсілдерін, әдістері мен стратегияларын түсінуге, мақсаттар мен зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, сұхбаттасу, бақылау, мәтіндерді талдау және деректерді жинаудың басқа да сапалы әдістерін қолдануға, заманауи әдістер мен бағдарламаларды пайдалана отырып жиналған ақпаратты кодтау мен талдауды орындауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру психологиясының әдіснамасы

    Мақсаты: теориялық және қолданбалы ғылым ретінде қазіргі білім беру психологиясы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қазіргі білім беру психологиясының әдістері, білім беру психологиясы саласындағы зерттеулердің негізгі теориялары мен бағыттары, дидактикалық тұжырымдамалар мен даму заңдылықтарының психологиялық негіздері, білім беруді психологизациялау. Курсты игеру нәтижесінде магистрант әдіснамалық білім деңгейлерін, білім беру психологиясы әдіснамасының құрылымы мен қызметін талдай алады; білім беру процесінің негізгі парадигмаларын саралау; білім беру психологиясының негізгі әдіснамалық мәселелерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру жағдайында педагог-психолог қызметі

    Мақсаты: магистранттарда қашықтықтан және аралас оқыту форматы жағдайында білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді тиімді ұйымдастыру және іске асыру үшін қажетті кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру, цифрлық құзыреттілікті және онлайн-өзара іс-қимылға дайындықты дамыту. Пәнді оқу барысында білім берудің цифрлық трансформациясы және психологиялық практикадағы жаңа сын-қатерлер, онлайн-форматтағы психологиялық сүйемелдеудің нысандары мен әдістері, онлайн-кеңес беруді ұйымдастыру, педагог-психологтың жұмысы үшін цифрлық құралдар мен платформалар, қашықтықтан стресс жағдайында білім алушылар мен педагогтерді психологиялық қолдау тақырыптары қаралатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант қашықтықтан және гибридті форматта психологиялық сүйемелдеуді ұйымдастыра алады, диагностика, кеңес беру және түзету жұмыстары үшін цифрлық платформалар мен құралдарды қолдана алады, білім алушылармен, педагогтармен және ата-аналармен онлайн-ортада тиімді өзара іс-қимыл жасай алады, бейімделген психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды әзірлейді және жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басшының имиджі мен басқару мәдениеті

    Мақсаты: білім беру ұйымын тиімді басқару үшін қажетті басқарушылық мәдениетті, көшбасшылық қасиеттерді және коммуникативтік құзыреттерді дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: оң имиджді қалыптастырудың психологиялық аспектілері, басқару мәдениетінің түрлері мен көшбасшылық стильдері, басқару қызметіндегі этикалық нормалар мен іскерлік хаттама, білім беру ұйымының имиджі және көшбасшының жеке басы, ифрлік имидж: медиа кеңістіктегі беделді басқару. Курсты игеру нәтижесінде магистрант білім беру ұйымы қызметінің тиімділігіндегі басқару мәдениетінің рөлін түсінуге, өзінің басқару имиджінің күшті және әлсіз жақтарын талдауға, Имидж мен корпоративтік мәдениетті дамыту стратегияларын әзірлеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конфликтология және білім берудегі медиация

    Мақсаты: жанжалдарды сындарлы шешудің практикалық дағдыларын дамыту, Медиация технологияларын игеру және білім беру жүйесіндегі дауларды бейбіт жолмен реттеу мәдениетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: Білім беру ортасындағы жанжалдардың себептері мен ерекшеліктері, жанжалдардың алдын алу мен шешудегі педагог-психологтың рөлі, жанжалды мінез-құлық психологиясы, медиация негіздері, процесс түсінігі, принциптері, кезеңдері, Медиация жанжалдарды сындарлы реттеу технологиясы ретінде. Курсты игеру нәтижесінде магистрант жанжал жағдайларын конфликтологиялық талдау және диагностикалау негіздерін меңгере алады, жанжалдарды шешудің стратегиялары мен технологияларын қолдана алады, жанжалдардың алдын алу бағдарламаларын әзірлейді және оң ортаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагог-психологтың әдіснамалық мәдениеті

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешуге кәсіби ойлау мен ғылыми көзқарастың негізі ретінде педагог-психологтың әдіснамалық мәдениетін дамыту, білім беру және ғылыми практикада білімді талдау, түсіндіру және құру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: психологиялық-педагогикалық теориялар практиканың әдіснамалық базасы ретінде, білім беру бағдарламаларын жобалау мен сараптаудың әдіснамалық негіздері, психология мен педагогикадағы заманауи әдіснамалық тәсілдер, ғалымның әдіснамалық мәдениетінің этикалық аспектілері және практика. Курсты игеру нәтижесінде магистрант педагог-психологтың кәсіби өзін-өзі анықтаудағы әдіснаманың рөлін түсінуге, ғылыми тұжырымдамаларды талдауға және оларды практикалық міндеттерге қолдануға, ғылыми және кәсіби қызметте сыни және рефлексивті ойлауды дамытуға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы кадрларды басқару негіздері

    Мақсаты: педагог кадрларды жоспарлау, іріктеу, бағалау, ынталандыру және кәсіби дамыту саласындағы құзыреттерді дамыту. Пәнді оқу барысында білім беру ұйымының кадр саясаты, кадрлық қажеттілікті жоспарлау және штат кестесін қалыптастыру, педагогикалық кадрлар еңбегінің тиімділігі мен нәтижелілігін бағалау, кадрларды басқарудағы заманауи цифрлық технологиялар тақырыптары қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант педагог қызметкерлерді жоспарлау, іріктеу, бағалау және ынталандыру әдістерін меңгере алады, кадр саясаты мен персоналды дамыту стратегиясын әзірлейді және іске асырады, кадр әлеуетін талдауды және қызметкерлер жұмысының тиімділігін бағалауды жүзеге асырады, цифрлық ресурстарды қоса алғанда, кадрларды басқарудың заманауи технологиялары мен құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогттың кәсіби қарым-қатынасының негіздері

    Мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті, білім беру ортасындағы сындарлы өзара іс-қимыл дағдыларын, жанжалдарды басқаруды және қолайлы психологиялық ахуал құруды дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қарым – қатынастағы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктері, педагогикалық өзара әрекеттесудің кезеңдері мен стратегиялары, "педагог – білім алушы – ата-ана-әріптес" жүйесіндегі тиімді қарым-қатынас, қарым-қатынастағы кедергілер және оларды жеңу жолдары, конфликтология: педагогикалық жанжалдарды шешу түрлері, себептері, стратегиялары, мұғалімнің сөйлеу мәдениетінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Курсты игеру нәтижесінде магистрант білім беру процесіне қатысушылармен тиімді диалог құра алады, белсенді тыңдау, кері байланыс, мотивация және сендіру стратегияларын қолдана алады, коммуникативті рефлексияны дамытады және қарым-қатынастың эмоционалды фонын басқара алады, сөйлеу этикеті мен кәсіби педагогикалық этика нормаларын сақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдар және кәсіби кеңес беру негіздері

    Мақсаты: білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процестерін сүйемелдеуге және мамандық таңдау және мансап құру мәселелері бойынша кеңес беруге дайындығын дамыту. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: Білім беру ортасындағы кәсіптік бағдарлау жұмысының модельдері мен технологиялары, кәсіптік бейімділік пен қызығушылықты диагностикалау әдістері мен құралдары, мансаптық кеңес беру, кәсіптік бағдарлауда цифрлық ресурстар мен онлайн-платформаларды пайдалану. Курсты игеру нәтижесінде магистрант кәсіптік мүдделерді диагностикалау, мотивация және жеке ресурстар әдістерін меңгеруге, білім беру ұйымдарында кәсіптік бағдарлау бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға, Кәсіптік таңдау мәселелері бойынша жеке және топтық консультацияларды тиімді жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғаға бағдарланған педагогика және психология

    Мақсаты: педагогика мен психологиядағы тұлғаға бағытталған парадигма туралы түсінік қалыптастыру, білім беру процестерін жобалау мен іске асыруда кәсіби құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: Білім парадигмалары, білім беру контекстіндегі тұлғаның қазіргі заманғы теориялары, тұлғаға бағытталған педагогиканың принциптері мен технологиялары, тұлғалық дамудың диагностикасы: әдістер мен құралдар, тұлғаны дамытатын білім беру ортасын жобалау. Курсты игеру нәтижесінде магистрант білім беру процестерін талдай алады; оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыруда тұлғаға бағытталған тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың жеке өсу деңгейін бағалау үшін диагностикалық құралдарды қолдана алады; тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін гуманистік бағытталған білім беру ортасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гуманистік педагогика және психология

    Мақсаты: балама өңдеу ретінде гуманистік педагогика мен психология әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: гуманистік бағдарлаудың балама педагогикасы мен психологиясының тұжырымдамалық идеялары, гуманитарлық жүйе ретінде білім беру, гуманистік педагогика мен психологияны практикалық қолдану. Курсты игеру нәтижесінде магистрант білім беру процесінің гуманистік бағытының өзгергіштігін қамтамасыз ете алады; кәсіби қызметтің гуманистік педагогикасы мен психологиясының принциптерін интеграциялау, қазіргі гуманистік педагогика мен психологияның генезисін түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби даму психологиясы

    Мақсаты: Өзін-өзі көрсету, өзін-өзі дамыту, жеке кәсіби траекторияны жобалау және кәсіби күйіп қалудың алдын алу қабілетін дамыту. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: кәсіби даму кезеңдері: бейімделу, қалыптасу, шеберлік, шығармашылық, мұғалімнің кәсіби қызметіндегі мотивация мен құндылықтар, кәсіби өзін-өзі анықтау және педагогикалық бірегейлік, кәсіби дағдарыстар және оларды жеңу жолдары, стресске төзімділіктің психологиялық ресурстары және кәсіби күйіп қалудың алдын алу. Курсты игеру нәтижесінде магистрант педагогикалық құзыреттілікті және кәсіби өзін-өзі анықтауды қалыптастырудың психологиялық тетіктерін түсінуге, кәсіби қызметтегі жеке ресурстар мен қиындықтарды талдауға, кәсіби және мансаптық өсудің жеке траекторияларын әзірлеуге және түзетуге, кәсіби қызметте өзін-өзі көрсету, өзін-өзі реттеу және стресске төзімділік әдістерін қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың инновациялық әлеуеті

    Мақсаты: магистранттардың білім беру және психология саласындағы инновациялық қызметке дайындығын дамыту, педагог-психологтың кәсіби практикасында инновациялық идеялар мен технологияларды анықтау, талдау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында тақырыптар қарастырылады: инновациялық әлеуетті дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары, инновациялық білім беру технологиялары мен практикасы, білім беру ортасындағы инновацияларды психологиялық қолдау технологиялары, инновациялық қызметтің кедергілері мен тәуекелдері, оларды жеңу жолдары, педагог-психологтың инновациялық әлеуетін диагностикалау және дамыту. Курсты игеру нәтижесінде магистрант заманауи білім беру ортасын дамытудағы инновациялық қызметтің рөлін түсінуге, инновациялық тәсілдерді, технологиялар мен тәжірибелерді анықтауға және талдауға, инновациялық әлеуетті диагностикалау мен дамыту әдістерін қолдануға, білім беру және психологиялық практикада инновациялық бастамаларды жобалауға және іске асыруға, инновацияларды енгізудің тиімділігін бағалауға және түзетулер енгізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; магистранттарды оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескеретін пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; білім беру процесінің жаңа үлгілері мен стратегияларын, мектеп, орта білімнен кейінгі және жоғары білім берудің интеграциясы мен сабақтастығы принциптері мен механизмдерін жобалаудың педагогикалық мақсат қою әдістерін көрсету.
  • Жоғары білім деңгейінде алынған тұжырымдамалық білімдер мен түсініктерді, көбінесе ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды бастапқы дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылады; жаңа құндылықтарды құруға, шығармашылық шешімдер қабылдауға дайын болу, толеранттылық және педагогикалық ынтымақтастық қабілеті.
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық негіздерін, әдістемесін түсіндіру; зерттеу, апробация, зерттеу рәсімдерінің, мәселелерін анықтау тәсілдері мен тәсілдерін таңдау, жұмыс нәтижелерін ресімдеуді түсіндіру; сапалы зерттеулерді ұйымдастыру әдістерін таңдау, педагог-психологтың инновациялық әлеуетін дамытуды жобалау және модельдеу.
  • Эксперименттік зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру, ғылыми деректерді талдау, түсіндіру және ұсыну, мінез-құлық және когнитивті процестерді модельдеу үшін жасанды интеллект құралдарын қолдану, педагогика мен психологиядағы заманауи ғылыми тәсілдер мен тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан түсіну.
  • Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде пәндік саланың озық біліміне негізделген зерттелетін салада дамып келе жатқан білім мен түсінікті көрсету; жаңа ортада, кеңірек пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілеттерін кәсіби деңгейде қолдану.
  • Білім беру практикасының нақты жағдайларын ескере отырып, заманауи педагогикалық технологияларды қолдану, қолданбалы міндеттерді шешуге бағытталған білім беру жобаларын әзірлеу және іске асыру, тәжірибеге бағытталған критерийлер негізінде педагогикалық қызметтің тиімділігін бағалау, білім беру мекемесінің бәсекелестік ортасын талдау әдістерін және білім беру мекемесін тиімді басқару нысандарын меңгеру.

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01101 Педагогика және психология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Инновациялық Еуразия университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

Top