7M01101 Педагогика және психология в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми ойлау мен дүниетаным контекстінде адамгершілік-жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарға ие, психологиялық-педагогикалық ғылымның қазіргі заманғы салаларында кәсіби құзыреттілікке ие, цифрлық білім беру кеңістігі жағдайында кәсіби қызметте заманауи ғылыми-педагогикалық және психологиялық тұжырымдамаларды қолдануға дайын және қабілетті педагог-психологтардың магистрлерін кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылыми ізденістің, деректерді талдаудың және инновациялық шешімдерді әзірлеудің тиімділігін арттыруға бағытталған заманауи цифрлық құралдар мен жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, педагогика және психология саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән педагогика және психология саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - магистранттарда басқару психологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін игеруі жұмыс әріптестерімен, іскери серіктестермен сындарлы қарым-қатынас құру, жанжалды жағдайларды шешу, кәсіби қызметте жетістікке жету үшін көптеген кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешудің сәттілігін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
«Шет тілі (кәсіби)» пәнінің мақсаты - коммуникативтік-мәдениаралық құзыреттілікті кәсіби және ғылыми қызметтің түрлі салаларында халықаралық стандарт деңгейіне дейін жетілдіру. Пәнді оқу барысында магистранттарда кәсіби сөйлеу қызметінің практикалық дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" пәнінің мақсаты магистранттарда тұтас ғылыми-философиялық дүниетанымды қалыптастыру, ғылыми білімнің мәнін, құрылымы мен логикасын, оның тарихи эволюциясын түсінуді дамыту, сондай-ақ ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін игеру болып табылады. Пән сыни ойлауды дамытуға, ғылыми мәдениет деңгейін арттыруға және тәуелсіз зерттеу қызметіне дайындалуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер
Пәннің мақсаты – тұлғаның дамуын мәдени-тарихи тұрғыдан зерттеу. Оқу-жаттығудың әдіснамалық маңызы мен жоғары психикалық функциялардың рөлі түсіндіріледі. Іс-әрекет теориясы мен мотивациялық-қажеттіліктік сала тұлғаның мәндік ядросы ретінде қарастырылады, даму болашағы талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру, білім беру процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар оқытудың педагогикалық теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгереді, дәріс және практикалық сабақтарды өткізу, сондай-ақ оқу нәтижелерін бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнопедагогиканың методологиялық негіздері
Пәннің мақсаты - этнопедагогика саласындағы теориялық және әдіснамалық негіздерді зерттеп, қоғам қайраткерлері мен педагогтардың еңбектерінде халықтық тәрбие идеяларын қарастыру. Бұл пән білім беру жүйесіндегі халық педагогикасының маңыздылығын түсіндіру, заманауи тәрбие әдістерін қолданудың практикалық негіздерін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білімді ізгілендіру және интеграциялау
Пәннің мақсаты – білім берудің ізгілендіру мәселелерін зерттеу, жоғары білімді интеграциялау мен гуманизациялау принциптерін талқылау. Шетелдік педагогикадағы гуманистік идеялар мен 20 ғасырдың педагогикалық болмысындағы авторлық мектептердің феноменін түсіну. Білім беру мазмұнының демократияландыру процесін, интеграциялық бағыттарын қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – жоғары оқу орындарында психологиялық пәндерді оқыту әдістемесін меңгерту. Студенттер психология пәндерін оқытудағы тиімді әдістер мен технологияларды, білім беру процесінде психологиялық ерекшеліктерді ескеруді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-да білім беру мазмұнын жасақтаудың ғылыми-теориялық негіздері және оқыту технологиясы
Пәннің мақсаты – жоғары білім беру теориясын, мазмұнын, оған қойылатын талаптарды, заманауи тәсілдер мен білім беру технологияларын меңгеру. Оқу процесін ұйымдастыру формалары мен әдістерін, мемлекеттік стандарттар мен нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде жоғары оқу орнындағы білім мазмұнын қалыптастыруды үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Болашақ мамандарды кәсіби қызметке дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлау барысында философиялық білімнің әдіснамалық негіздерін, педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби және жеке тұлғалық сапаларды қалыптастыру. Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі мен педагогикалық психофизиологиясы, жоғары оқу орнында іс-әрекет ұйымдастыру, және деонтологиялық даярлық мәселелерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби педагогика
Пәннің мақсаты – жаңа экономикалық жағдайдағы техникалық және кәсіби білім берудің құрылымы мен мазмұнын, кәсіптік педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық проблемаларын, ұстанымдары мен әдістерін зерттеу. Сонымен қатар, білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды талдап, инновациялық технологиялар мен кәсіби оқытудың типтік сабақтарының мазмұнын қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР Мемлекеттік білім саясаты
Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы заңнаманы, мемлекеттік саясат принциптерін, оқу бағдарламаларын, үштілділікті, педагог мәртебесін меңгерту. Студенттер білім беру жүйесінің құрылымы мен деңгейлерін, құқықтық-нормативтік негіздерін, Үкіметтің құзыретін және білім беру субъектілерінің рөлін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ педагогтарды теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету. Ол тиімді оқыту әдістерін үйретуді, танымдық қажеттіліктерді дамытуды, оқу процесін технологиялық тұрғыдан жетілдіруді көздейді. Пән дәстүрлі және белсенді әдістерді, педагогикалық диагностика мен бақылауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Пәннің мақсаты – педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздерін меңгерту. Теориялық және эмпирикалық әдістер, әдіснамалық рефлексия, зерттеу нәтижелерін өңдеу тәсілдері, сондай-ақ жасанды интеллектінің білім берудегі рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты – мектепішілік басқаруда тиімділікке қол жеткізу үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және стратегиялық басқару негіздерін меңгерту.Бұл пән білім беру ұйымындағы басқару процестерін, педагогикалық талдау түрлерін, мақсат қою мен шешім қабылдау технологияларын, мотивация мен мониторингті үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық дидактика
Пәннің мақсаты – білім беруді цифрландыру және білім беру технологияларын дамыту. Цифрлық экономика мен желілік қоғамға өту жағдайында оқыту әдістері: қашықтықтан, аралас, гибридтік, мобильді оқыту қарастырылады. Мультимедиялық сабақтар мен виртуалды экскурсиялар арқылы сапаны арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қарым-қатынас психологиясы
Бұл пәннің мақсаты - кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамыту, тұлғааралық қатынас және коммуникациялық кедергілерді жеңу. Оқушылар қарым-қатынастың түрлі түрлерін меңгереді: педагогикалық, басқарушылық, іскерлік, психотерапиялық және т.б. Тұлғааралық кері байланыс және ақпарат алмасу негіздері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздері
Пәннің мақсаты – психотехникалық тәсілдер арқылы тұлғаның психикалық танымдық процестерін белсендіру, стресс пен тұлғааралық қысымды басқару, мотивация мен мінез-құлықты реттеу. Сананың және бейсананың өзара әрекеттесуін, психологиялық қорғаныс пен суггестия тәсілдерін зерттеу арқылы тұлғаның психологиялық тұрақтылығын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұлғаны әлеуметтендіру
Пәннің мақсаты – тұлғаның әлеуметтену процесін, оның даму, тәрбиелену және қалыптасу ерекшеліктерін түсіндіру. Әлеуметтендіру факторлары, механизмдері мен институттары, отбасындағы рөлі, әлеуметтік өзара әрекеттесу және психологиялық негіздері қарастырылады. Әлеуметтік қондырғылар мен тәрбиелеудің маңызы айқындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Салыстыру педагогикасы
Пәннің мақсаты – салыстырмалы педагогиканың тарихы мен әдістемесін меңгерту. Ол шетелдік білім беру жүйелерін, орта және жоғары білім беру реформаларын, дарынды балалармен жұмысты, бағалау жүйелерін зерттейді. Әлемдік тәжірибеге негізделген білім сапасын арттыру жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық өзін-өзі жетілдіру педагогикасы
Пәннің мақсаты – болашақ педагогтардың шығармашылық әлеуетін дамыту. Шығармашылық педагогика, кәсіби даму, заманауи білім беру технологиялары мен шығармашылық тапсырмаларды ынталандыру әдістері қарастырылады. Педагог мамандығының қоғамдағы рөлі мен маңыздылығы да ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ынтымақтастық педагогикасы
Пәннің мақсаты – тұлғаға бағытталған оқытуды дамыту. Пән оқушылармен қарым-қатынастың гуманистік негіздерін, ынтымақтастық педагогикасының әдістерін, В.Ф. Шаталов, Ш.А. Амонашвили, С. Френе сынды жаңашыл педагогтардың идеяларын зерттейді. Ұжымдық шығармашылық, еркін таңдау, өзін-өзі басқару, ата-аналар мен мұғалімдер ынтымақтастығы – басты бағыттар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Прагматикалық психология
Пәннің мақсаты – прагматикалық психологияның мәнін түсіндіру. Дж. Дьюидің идеялары негізінде тұлғаның дамуы, өзін-өзі тану және білім беру үдерісіндегі прагматизмнің рөлі қарастырылады. Прагматикалық теориялардың қазіргі мектеп пен тәрбиеде қолданылуы зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты – құндылық идеясы мен педагогикалық аксиологияның дамуын зерттеу, білім беру құндылықтарын жіктеу және олардың иерархиясын анықтау. Құндылықтардың теориялық негізі мен білім философиясындағы орны қарастырылып, педагогикадағы аксиологиялық мәселелер талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-да инновациялық және интерактивті оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – қазіргі білім берудегі инновациялық технологияларды меңгеру, тұлғалық-бағдарлы және интерактивті әдістерді тиімді қолдану. Мазмұны: оқытудағы заманауи тәсілдер, ойын және жобалық технологиялар, ынтымақтастықта оқыту, сын тұрғысынан ойлау, техникалық құралдарды пайдалану арқылы білім сапасын арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Психологиялық-педагогикалық қызметте ғылыми негізделген білімді, әдістер мен технологияларды көрсету және қолдану;
- Теориялық білімдерін педагогикалық практикада жүзеге асыру (дәрістер оқу және семинарлар өткізу), шет тілін пайдалана отырып оқыту мен тәрбиелеудің жаңа формаларын іздеуге белсенді қатысу;
- Теориялық және әдістемелік білімді және ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, оларды нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып түрлендіру; ғылыми ақпаратты іздеу,
- Зерттеудің эксперименттік түрлерін жүргізу, ғылыми-педагогикалық зерттеудің әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолдану;
- Ақпаратты талдау және синтездеу, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып қорытындылар жасау үшін ғылыми материалдарды түсіндіру және дайындау, сондай-ақ шетел тілін пайдалана отырып, педагогикалық-психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу;
- Жан-жақты психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру, түзету-дамыту іс-әрекетін жобалау және жүзеге асыру; , қысқа және орта мерзімді жоспарлауды жүзеге асыру.
- Өзін-өзі реттеудің, өзін, басқа адамды және топты басқарудың практикалық дағдыларын көрсету;
- Тұрақсыз, өзгермелі ортада білім беру ұйымын стратегиялық басқарудың әдіснамалық негіздерін, стратегиялық менеджменттің теориялық тұжырымдамаларын қолдануды білу;
- Кәсіби қызметті көрсету негізінде өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру;
- Әртүрлі жастағы, этникалық және әлеуметтік топтардағы адамдармен тиімді қарым-қатынас жасауды білу;
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)