Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы

    Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық қағидаларын, ғылыми дәлелдеуді біледі; жазбаша коммуникацияның заманауи нормаларын ескере отырып, академиялық мәтінді жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазба жұмысын бағалаудың критерийлер жүйесімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән ұйымдарды басқарудың заманауи психологиялық заңдылықтарын, қағидаларын, басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу қағидаларын зерттейді; пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасында ғылыми басқарудың заманауи тенденцияларын талдауға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, командалар құруға, тиімді қарым-қатынас жасауға, өзіндік рефлексияны жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынастарды орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пән ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамасын қарастырады; ғылыми қызметті ұйымдастыру құрылымын; ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қою әдістерін; эксперименттік зерттеулерді жүргізу, нәтижелерді өңдеу және талдау әдістемесін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ЖОО оқытушысының кәсіби қызметінің мазмұны

    Пән оқытушылардың қызметінің ерекшеліктерін, оқыту процесінің психологиялық-педагогикалық негіздерін, оқу сабақтарының негізгі түрлерін өткізу әдістерін, оқыту-зерттеу принципін пайдалану мүмкіндіктерін, сондай-ақ оқытушылардың психологиялық-педагогикалық дайындығын қамтамасыз ету жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары

    Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін зерттейді, оның ішінде компьютерлік және қашықтан оқыту технологиялары бар; пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен оқыту технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, Lesson Study білім беру ортасын талдауға, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық төзімділік

    Пән педагогикалық төзімділік ұғымын, зорлық-зомбылықсыз педагогика қағидаларын, балаларға педагогикалық білім берудің гуманистік тұжырымдамаларын, педагогикалық төзімділікті қалыптастыру факторларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру кеңістігінің технологиялары

    Пән интернеттен іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген realteam жүйелерінің жұмыс әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесін (ZOOM, bigbluebutton платформалары) зерттейді. E-learning және т.б.), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйелері (PowerPoint. Flesh және т.б.); пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында әдістемелік материалдарды визуализациялаудың және қашықтықтан оқытуды сүйемелдеудің құралдық орталарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-психолог қызметіндегі психологиялық кеңес беру және түзету

    Пән психологиялық көмектің түрі ретінде кеңес беруді, кеңесші психологтың тұлғасын, оның кеңес беру процесіндегі рөлін, психологиялық кеңес беру түрлерін, кеңес беру процесін ұйымдастыру мен құрылымын, жеке психологиялық кеңес беру техникасын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлтаралық жағдайындағы жеке тұлғаны әлеуметтендіру

    Пән тұлғаның әлеуметтену процесінің құрылымдық компоненттерін, оның ерекшеліктерін, ұлтаралық жағдайдағы тұлғаның құндылық бағдарлары жүйесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдері

    Пән психика мен сананы негізгі психологиялық категориялар ретінде, Л.С. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясының және А.Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясының теориялық қағидаларын, әртүрлі білім беру тұжырымдамаларындағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді жүзеге асыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың педагогикалық мәдениеті

    Пән педагог-психологтың педагогикалық мәдениетінің ерекшеліктерін, педагог-психологтың кәсіби қызметінің негізгі сипаттамаларын, этикалық кодексті зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тиімді байланыс және қақтығыстарды басқару

    Пән қарым-қатынастың психологиялық ерекшелігін, тиімді коммуникацияны құруды, сондай-ақ қақтығысты психологиялық түсінуді, қақтығысты өзара әрекеттесудің психологиялық мәнін: қатысушылардың мотивтері мен мақсаттарын, өзара әрекеттесу тактикасы мен стратегияларын, қақтығыстың әртүрлі түрлерінің құрылымдық сипаттамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Казіргі мектепті басқарудың педагогикалық менеджменті

    Пән жалпы және кәсіптік білім беруді жаңғырту жағдайында білім беру мекемелерін басқару ретінде білім берудегі менеджментті зерттейді; білім беру мекемесін басқару функцияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың тренингтік жұмысының технологиялары

    Практикалық психологтың жұмыс нысаны ретінде әлеуметтік-психологиялық тренингті зерттейтін пән; тренингтік жұмыстың тарихи-әдіснамалық алғышарттары; психологиялық тренингтің түрлері; тұлғалық өсу тренингтері; олардың пайда болу тарихы; тұлғалық өсу тренингтерінің айырмашылық ерекшеліктері; психологиялық құбылыс ретінде тұлғалық өсу; топтық динамика және тренингтік процестің кезеңдері; қақтығыстардың психологиялық аспектісі; психологиялық тренингтің тиімділігі мәселесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандану жағдайындағы жеке тұлғаны әлеуметтендіру

    Пән өзара байланыстардың күшеюімен, мәдени алмасумен және технологиялық прогресспен сипатталатын қазіргі әлемдегі тұлғаның қалыптасуы мен дамуының күрделі процестерін зерттейді. Курс жаһанданудың әлеуметтенудің әртүрлі аспектілеріне, оның ішінде құндылықтарға, сәйкестілікке, тұлғааралық қарым-қатынастарға және әлеуметтік мінез-құлыққа әсерін қарастырады. Жаһанданудың тұлғаның дамуына әсерінің жағымды және жағымсыз салдарын талдауға, сондай-ақ жаһандық қоғамға бейімделу және табысты интеграциялау стратегияларын әзірлеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру үдерісінде студентті психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

    Пән білім алушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша қызмет бағыттарын, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау қағидаларын, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау моделін зерттейді, пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы психологиялық-педагогикалық қолдау деңгейлерін, білім беру кеңістігінде білім алушыларға сапалы психологиялық-педагогикалық қолдауды қамтамасыз ету шарттарын білуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аддиктивтік мінез-құлықты түзетудің психологиялық-педагогикалық технологиялары

    Пән педагог-психологтың әртүрлі тәуелділік формалары бар адамдармен жұмысының теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге арналған. Курс аясында тәуелділік туралы қазіргі заманғы түсініктер, оның психологиялық және әлеуметтік факторлары, сондай-ақ жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, аддиктивті мінез-құлықты диагностикалау және түзету әдістері қарастырылады. Педагог-психологтарда тәуелділіктің алдын алуға, төмендетуге және жеңуге бағытталған, сондай-ақ сау тұлғаны дамыту үшін қолайлы орта құруға бағытталған тиімді психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі психология мен педагогиканы оқытудың заманауи әдістері

    Пән білім алушыларды психологиялық-педагогикалық цикл білімінің оқытушысы рөліне дайындау мәселесін қарастырады, оқытуды ұйымдастыру формаларын және оқу сабақтарының түрлерін, педагогика мен психология бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістерін зерттейді; оқытушының кәсіби құзыреттіліктерінің қалыптасу процесін, педагогикалық шеберлік және оқытушының көшбасшылық қасиеттерін дамыту мәселелерін талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи жастар ұйымдары мен еріктілер қозғалысы

    Пән магистранттарда жастар ұйымдары мен волонтерлік туралы, оның қоғамдағы және жеке қоғамдық кіші жүйелердегі орны туралы, волонтерліктің тарихи дамуы, оның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы жалпы түсінік қалыптастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық эксперимент әдістемесі мен техникасы

    Пән педагог-психологтарда білім беру ортасында эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу саласында құзыреттіліктерді қалыптастырады. Курс эксперименттік әдістің теориялық негіздерін, гипотезаларды қалыптастыру қағидаларын, зерттеу дизайнын таңдауды, деректерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық эксперименттің этикалық аспектілерін қамтиды. Білім беру және тұлғаның дамуы саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін алынған білімді практикалық қолдануға ерекше назар аударылады. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалау, оқу мотивациясына және танымдық процестердің дамуына әсер ететін факторларды анықтау, сондай-ақ оқыту мен тәрбиедегі мәселелерді диагностикалау және түзету үшін психологиялық-педагогикалық эксперименттерді дербес әзірлеуге және жүзеге асыруға қабілетті болуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбиелік жұмыстағы менеджмент

    Пән білім беру жүйесіндегі тәрбие жұмысы менеджментінің мазмұны мен функцияларын, педагогикалық менеджменттің шетелдік және отандық тәжірибесін, оқыту мен тәрбие жоспарларын әзірлеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникациямен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
  • Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологияларымен әдістерін пайдалана отырып, педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
  • Оқу процесін оңтайландыру үшін инновациялық тәсілдерді қолдана отырып, психология мен педагогиканы оқытудың заманауи әдістерін әзірлейді және қолданады. Білім алушылардың жеке, кәсіби өсуіне ықпал ете отырып, психологиялық кеңес беру және психологиялық түзету әдістерін білім беру қажеттіліктеріне байланысты бейімдейді.
  • Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерді білім беру процесіне интеграциялайды. Оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін оларды қолдана отырып, цифрлық білім беру платформаларымен және қашықтан оқыту жүйелерімен жұмыс істейді.
  • Мәдени-тарихи теория мен қызмет теориясы негізінде тұлғаның әлеуметтенуі саласында зерттеу, сараптамалық және практикалық қызметті жүзеге асырады; мәдениетаралық өзара әрекеттесу жағдайында профилактикалық, диагностикалық, дамытушылық және түзету бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады; қатысушылардың мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, консультациялық және тренингтік жұмысты ұйымдастырады; әлеуметтік-мәдени интеграцияға жәрдемдесу үшін жастар және волонтерлік ұйымдармен тиімді өзара әрекеттеседі.
  • Білім беру процесіне қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мәдени айырмашылықтарын ескере отырып, психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырады және жүзеге асырады. Әлеуметтік, этникалық және конфессиялық айырмашылықтарды ескере отырып, педагогикалық толеранттылық танытады, бұл инклюзивті білім беру ортасын құруға және мәдениетаралық өзара әрекеттесуді дамытуға ықпал етеді.
  • Тәуелділік мінез-құлықпен жұмысты қоса алғанда, әртүрлі жас топтарындағы білім алушылардың психоэмоционалдық жағдайын диагностикалау және түзету үшін психологиялық-педагогикалық технологияларды қолданады. Тренинг сабақтарын тиімді енгізеді, психологиялық-педагогикалық диагностика деректерін түсіндіреді және білім алушылардың психоэмоционалдық әл-ауқаты және мінез-құлқын түзету мәселелері бойынша сараптамалық жұмыс жүргізеді.
  • Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық қызметке мониторинг және талдау жүргізеді, жанжалдарды басқаруды және тиімді коммуникацияны ұйымдастыруды қоса алғанда, педагогикалық менеджмент стратегияларын әзірлейді және енгізеді. Тәрбие жұмысын үйлестіреді, қолайлы білім беру ортасын құруға ықпал етеді және білім беру процесінің барлық қатысушыларының тиімді өзара әрекеттесуін қамтамасыз етеді.
  • Білім алушылардың даму ерекшеліктерін зерттеуге арналған психологиялық-педагогикалық технологияларды әзірлейді, жоспарлайды және енгізеді. Эксперименттік деректерді талдау мен түсіндіруді қоса алғанда, ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырады және жүргізеді

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01101 Педагогика және психология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Инновациялық Еуразия университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

Top