7M01101 Педагогика және психология в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М01101 "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау, психологиялық-педагогикалық пәндер саласында жүйеленген білімді қалыптастыру, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистрлердің негізгі және арнайы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады, сондай-ақ білім беру процесінде инновациялық технологияларды қолдану және магистранттардың психологиялық-педагогикалық процесті талдау мен жетілдірудің ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерін игереді.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдау пәні ретінде ғылым феноменін зерттеуге бағытталған. Ғылым туралы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері мен қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы дүниетанымды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектеп педагогикасы- бұл жоғары бiлiм беру жүйесiнде педагогиканың әдiснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негiздерiн зерделеуге бағытталған пән. Ол оқыту әдістемесі мен әдістерін, сондай-ақ оқыту технологияларын қамтиды. Оқу процесінде негізгі назар жоғары мектептің білім беру процесінде дидактикалық дағдыларды дамытуға, жобалау технологияларын, оқу қызметін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын жетілдіруге, сондай-ақ жоғары білім беруде қолданылатын инновациялық тәсілдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) игеруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты-негізгі психологиялық теорияларды, тиімді басқару стратегиялары мен теорияларын зерттеу. Нәтижесінде магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездеу, ұжымда тиімді қарым-қатынас жасау, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдылары мен дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанда психологиялық-педагогикалық ойлардың дамуының тарихы
Психологиялық ой пікірлердің дамуы. ХVІІІ – ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы психологиялық толғаныстар. ХХ ғасырдың бірінені ширегіндегі қазақ ғұламалары мен қоғам қайраткерлерінің психологиялық көзқарастары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология мен білім берудегі мәдени тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Әлемдік және отандық психологиялық ғылымның әлеуметтік жағдайдағы дамуы субъективті-эмпирикалық психологияда қанағаттанарлықсыз дәрежесі жаңа зерттеу объектілерін іздестіру, ғылымның методологиялық негзі. Қазіргі кезде білім беру мен психологияда іс-әрекет түрлеріне әлеуметті бейімделу және жекелік-психологиялық ерекшеліктерін ескеріп, оның потенциалды мүмкіндіктерін максималды дамыту қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық жағдайдың зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қолданбалы психологияның өзекті мәселелері
Тұлғаның құндылық-семантикалық сферасының деформация факторы ретінде кәсіби күйіп қалудың ерекшеліктерін зерттеу. жеке тұлғаны қалыптастырудың психологиялық заңдылықтарын, шеберлігі мен қасиеттерін зерттеу, оқыту мен дайындықтың психологиялық негізделген әдістерін жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру және басқару
Инклюзивті процестердің диагностикасы мен мониторингін ұйымдастыру және жүргізу, білім беру ұйымдарында әдістемелік және техникалық қамтамасыз етуді таңдау және пайдалану, білім алушылардың бұзылу ерекшелігі мен құрылымын ескере отырып, білім беру-түзету жұмыстарын жоспарлау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық диагностиканың әдіснамалық және этикалық принциптері
Психологиялық зерттеу жүргізу этикасы Психологтың этикалық кодексінің өте маңызды бөлімі болып табылады, өйткені ғылыми-зерттеу немесе практикалық қызмет барысында жеке тұлғаның ерекшеліктерін, оның мінез-құлқы мен эмоционалдық көріністерін, отбасылық өмір мен кәсіби қалыптасу ерекшеліктерін, өмірлік қиындықтарды анықтауға мүмкіндік беретін арнайы психодиагностикалық құралдар қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлға теориясы
Бұл пән жеке даму траекториясын құра отырып, магистранттардың тұлғалық өсуін қолдауға, әлеуметтік мінез-құлықты жеке түсіндіруге және болжауға, тұлғаның құрылымында этнопсихологиялық (сезімталдық, бейімділік) және экзопсихологиялық (мінез, қабілет) компоненттерді меңгеруге, адамның мінез-құлқын дәйекті түрде сипаттауға, түсіндіруге болатын семантикалық контекстті қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолданатын ғылыми зерттеулердің әдістемесі және әдістері
Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ технологияларын қолдануға дайындау, зерттеу әдістерін таңдауда сыни ойлау және талдау дағдыларын қалыптастыру, ЖИ қолдану контекстінде ғылыми қызметке этикалық көзқарасты қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеу жүргізу үшін жүйелі логикалық ойлауды меңгереді және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістерін зерделейді, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу жоспарын құру, гипотезалар құру, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге байланысты мәселелерді, соның ішінде зерттеуді жобалаудың эксперименттік әдістерін, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды талдау дағдыларын меңгереді және ғылыми зерттеулердің негізгі түрлерін анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаны әлеуметтендірудің теориялық және әдіснамалық мәселелері
Магистранттардың жоғары оқу орындарындағы жеткіншек жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету саласында педагогикалық қызмет жасауға даярлау; жеке тұлғаның дамуы мен тәрбиеленуінің жасына және жеке ерекшеліктері туралы білім жүйесін меңгерту; олардың дамуы мен тәрбиеленуінің есепке алу біліктілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз ету, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің арнайы кабинеттерін құру, талап етілетін жұмыс біліктіліктері бойынша орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің оқу бағдарламаларын әзірлеу, педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы тәрбие процесінің технологиясы
Бұл пән институттағы тәрбие процесін мақсатты әлеуметтік-педагогикалық процесс ретінде қарастырады. Инновациялық технологияларды игеру арқылы тәрбие үдерісін жан-жақты қамту, жүйелілік, мақсатты игеруге парыз, патриотизм және Ар-намыс сезімін қалыптастыру сияқты тәрбие үдерісінің принциптері зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сапалы білім берудегі менеджмент жүйесі
Бұл пән өмірлік циклдің білім беру өнімінің қажетті кезеңдерін, сондай-ақ сапа мақсаттарына жету үшін тиісті ресурстарды анықтайтын сапаны жоспарлауға, сапа саласындағы мақсаттарды қоюға және сапаны басқаруға бағытталған. Білім беруге қатысты сапаны қамтамасыз ету білім беру стандарттарын, басқа да нормативтік құжаттамаларды игеруге, сондай-ақ белгіленген талаптар деңгейінде білім беру сапасының көрсеткіштеріне қол жеткізу бойынша қажетті іс-шаралар кешенін әзірлеуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Диагностикалау және кеңес берудің психологиялық-педагогикалық өзекті мәселелері
Бұл пәннің магистранттың кәсіби дайындығындағы маңызы диагностикалық құралдарды қазіргі жағдайда қолдану, нәтижелерді түсіндіру бағыттарын, диагностикалық әдістердің рөлі мен орнын, олардың білім берудегі мүмкіндіктер мен шектеулер саласындағы кәсіби дағдыларын анықтау болып табылады. Пән психологиялық кеңес берудің негіздері мен негізгі әдістерін үйретуге, психотерапиялық әдістің теориясы мен практикасын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
Психологиялық қызмет қазіргі білім беру жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады, ол баланың зияттық және жеке мүмкіндіктерін, қабілет, қызығушылық пен икемділігін мезгілімен анықтап, оларды оқыту мен тәрбиелеуде барынша пайдалануды қамтамасыз етеді. Психологиялық қызмет баланың психологиялық даму қорын уақтылы анықтап, оқыту мен тәрбиелеуде пайдалану жолдарын кӛрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның өзін-өзі және бірін-бірі бағалау мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер
Тұлғаның бағыттылығы. Тұлғаның құрылымы және оны құраушылар. Тұлғаның психологиялық қорғанышы. Тұлға теориясындағы психодинамикалық бағыт. А.Адлер мен К.Густав, Юнгтың психодинамикалық теориясы. Тұлғаның аналитикалық теориясы. Эго психология және онымен байланысты тұлға теориялары қарастырылған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға дарындылығы психологиясы
Қазіргі дарындылық концепциялары. Дарынды балалардың психикалық даму ерекшеліктері. Дарынды балалардың мінез-құлқында, қарым-қатынаста және оқытуда туындайтын мәселелерді талдау, тестілеу, үлгі сұрақтар, дарындылықты диагностикалау бойынша шағын зерттеу. Дарындылықты болжау және диагностикалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқытудың әдістемесі оқытудың ережелері мен принциптерін, оның формалары мен әдістерін негіздей отырып, болашақ маманды жоғары деңгейде кәсіби даярлығын қамтамасыз етуді көздейді. ЖОО педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі болашақта әрі қарай жылжуға, педагогиканы оқытудың заңдылықтарын анықтап, негіздеуге және соның негізінде оқыту процесін басқару жолдарын іздестіруге ұмтылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
"Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы" пәні ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздерін, ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы тәрбие жұмысының инновациялық әдістемесі
Бұл пәнді оқу білім беру және тәрбие процесінде педагогикалық технологияларды қолдану кезінде ЖОО-дағы инновациялық үрдістерді дамытуға бағытталған. Бұл пәннің мақсаты-ЖОО-дағы тәрбие жұмысына, білім беру-тәрбие процесін ұдайы жетілдіруге, сондай-ақ ЖОО-да инновациялық әдістемелерді қолдануға ерекше назар аудару
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Болашақ оқытушыларды жоғары мектеп психологиясының мәселелерімен, жоғары мектеп психологиясының әдіснамалық және теоретикалық негіздерімен, оқыту-тәрбиелеу процестерін ұйымдасытру, жоспарлау және талдау технологияларымен, ЖОО білім беру процесінде студент пен оқытушының субъект субъектілі арақытнасының коммуникативті технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясының проблемалары мен қазіргі даму тенденцияларын зерттейді, кәсіби мәселелерді шешуде тілдік қарым-қатынас дағдыларын қолдана алады.
- Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін меңгеруді және білім алушыларды әлеуметтендіруді қамтитын білім беру және басқару процестерінің тиімділігін талдайды және бағалайды. Білім мен ғылымның интеграциясын ескере отырып, оқу және оқу-тәрбие процесіне инновацияларды экстраполиттейді.
- Психодиагностиканың этикалық, құқықтық және кәсіби стандарттарын біледі; зерттеуді қалыптастырудың этикалық талаптары. Психологтың этикалық кодексін бұзбайтын эксперименттерде сындарлы қатынастар құра алады; субъектімен өзара әрекеттесуде кәсіби шекараларды белгілей алады. Диагностикалық зерттеу мен дизайнды жүргізуге және талдауға қабілетті, тұлғаны дамыту үшін білім беруде психологиялық қолдау бағдарламаларын қолданады. Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтердің қызметін жетілдіреді
- Әдістемелік құзыреттілікті дамытады және ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, білім, ғылым мен инновацияның интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді. Қазіргі заманғы және инновациялық және цифрлық (оның ішінде ЖИ) оқыту технологияларын қолданады.
- Диагностикалық зерттеу мен жобалауды әзірлейді, заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу негізінде магистранттың жеке басын дамыту үшін білім беруде психологиялық қолдау бағдарламаларын қолданады.
- Диагностикалық зерттеу мен жобалауды әзірлейді, заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу негізінде білім алушының жеке басын дамыту үшін білім беруде психологиялық қолдау бағдарламаларын қолданады Мәдени-тарихи және белсенді психология негізінде инновациялық білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларын талдайды. Ғылыми нәтижелерді интеграциялауды ескере отырып, педагогикалық және зерттеу қызметін жобалайды. Қазақстанда педагогикалық ойдың, ағарту мен мектепте білім берудің пайда болуы мен дамуының әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени алғышарттарын зерттейді.
- Инклюзивті білім беруді іске асыру мақсатында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың отбасыларымен өзара іс-қимыл жасай алады, Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтендіру процестерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады; инклюзивті білім беруді іске асыру мақсатында жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгереді. Ғылыми зерттеулерді меңгерген, тұлғааралық қатынастардың теориялық және практикалық аспектілерін қарастыруды ескереді.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі қағидаттарында Құзыретті, компания қызметіндегі әдептілік пен сенімділік ұстанымын ұстана отырып, қызметкерлерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық негіздеріне оқыту процесін ұйымдастырады.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)