7M01101 Педагогика және психология в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі Қазақстанның өзгермелі жағдайында жұмыс істеуге бағдарланған, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, педагогика және психология саласындағы мамандарды кешенді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Инновациялық білім беру технологиялары
Аталған пән «инновациялар» және «инноватика» ұғымдарын зерттеуге бағытталған; педагогикалық жаңашылдықтардың мәні акмеологиялық көзқарас тұрғысынан қарастырылады, педагогикалық жүйедегі жаңалықтарға сипаттама беріледі және оның элементтері талданады. Ерекше назар креативті ойлау қабілетін қалыптастыруға, жаңа мәселелер мен жағдайларды шығармашылықпен шешуге бағытталған. Сондай-ақ, болашақ маманның кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеруге қажетті оқу дағдылары дамытылады. Сонымен қатар, заманауи цифрлық технологиялар мен білім беруде жасанды интеллектіні (ЖИ) оқыту үдерісін жекелендіру, оқу деректерін талдау және педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру құралы ретінде қолдану мүмкіндіктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты жоғары оқу орны білім беру процесінің принциптерін, әдістері мен стратегияларын, оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи білім беру технологиялары мен ресурстарын жүзеге асыру болып табылады. ЖОО-дағы оқу процесінің мәні мен құрылымын, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамаларын, әдістерін, құралдары, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын және студенттік өзін-өзі басқаруды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты ғылым құбылысын арнайы философиялық талдау пәні ретінде зерттеу, ғылым тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми білімнің дамуы мен өсу динамикасын, білім формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын сипаттайтын ең маңызды философиялық тұжырымдамалардың мазмұнымен танысу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихы және іс-әрекеттік әдістер
Пәннің мақсаты білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша кәсіби қызметтің құндылық-семантикалық негіздерін ғылыми түсінуге және зерделеуге әкелетін білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер саласындағы әдіснамалық білімді игеру арқылы білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты іскерлік және ғылыми салаларда ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация қызметін жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және арнайы терминологиямен және күрделі грамматикалық құбылыстармен танысу. Жалпы ғылыми және арнайы әдебиеттерді ауызша және жазбаша аудару бойынша жұмыс әдістерін игеру, ағылшын тіліндегі ақпараттың көлемімен тиімді жұмыс істеу технологияларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушылардың жоғары мектепті оқытудың педагогикалық технологияларының теориясы мен практикасын және педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық-әдістемелік негіздерін пайдалану тәсілдерін дамыту болып табылады. Жан-жақты қалыптастыру дамыған, әлеуметтік Белсенді, Шығармашылық ойлайтын тұлға, педагогикалық процесті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдану болып табылады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-да психологиялық пәндерді оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты психологияны оқытуда және тұлғаның психологиялық мәдениетін қалыптастыруда заманауи педагогикалық технологияларды игеру болып табылады. Әлемдегі психология мен психологиялық білім берудің негізгі даму тенденциялары қарастырылады. Психологияны оқытуда оқытудың инновациялық (белсенді) әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаның дамуы мен трансформациясы
Аталған пән адамның өмір бойғы тұлғалық дамуы, өзгерісі және өзін-өзі дамытуы туралы теориялар мен механизмдерді зерттеуге бағытталған. Ерекше назар трансформацияның ішкі және сыртқы факторларына, даму дағдарыстарына, тұлғалық өсуге, өзіндік сана мен өзін-өзі жүзеге асыруға аударылады. Оқушы білім беру және әлеуметтік ортада тұлғалық динамика үдерістерін талдауға және сүйемелдеуге қажетті білімдерді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқу-тәрбие үдерісіндегі психологиялық-педагогикалық қолдау
Атанған пән тұлғаның жас ерекшелігіне және жеке дамуына тән заңдылықтарды, психикалық, эмоционалдық және әлеуметтік қалыптасудың әр кезеңдегі ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Ерекше назар тұлға дамуына әсер ететін факторларды, соның ішінде отбасы ортасы, білім беру жағдайлары және әлеуметтік-мәдени контексті талдауға аударылады. Бұл білімдер білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге, педагогикалық тұрғыдан тиімді өзара әрекет құруға және оқу үдерісінде психологиялық-педагогикалық қолдауды тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Пәнді меңгеру оқушының формалды және формалды емес білім беру жағдайында тұлғаны дамыту үдерісін сүйемелдеуге бағытталған кәсіби құзыреттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖОО-да білім беру мазмұнын және оқыту технологиясын жүзеге асырудың ғылыми-теориялық негіздері
Пәннің мақсаты тұлғаға бағытталған білім беру технологиялары туралы білімді жүйелеу болып табылады; университеттік білім беру мазмұнын ұйымдастырудың бірлігі ретінде практиканың мүмкіндіктерін ашылады; интегративті оқыту техникасы мен технологиясы және бағдарламалық оқыту негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі психологиядағы ғылыми мектептер мен теориялар
Пәннің мақсаты – қазіргі психологиядағы негізгі ғылыми мектептер мен теориялар туралы жалпы түсінік қалыптастыру; психологтар әзірлеген бірқатар негізгі теорияларды зерделеу, оларды іс жүзінде қолдану тәжірибесін қорытындылау; қолданбалы зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу және кәсіби қызметке шығармашылық элементтерді енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту бағыттары бойынша академиялық жазудың ерекшеліктері
Пәннің мақсаты академиялық хатты ғылыми жұмысты жазу барысында қолдану. Ғылыми мәтіндер, терминдермен және ұғымдармен жұмыс жасау негіздерінің мазмұнын аша білу; академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді жасаудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен базалық принциптерін қарастыру; зерттеу және оқу жұмыстарын, академиялық мінездемедегі жазбаша мәтінді құрудағы практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық акмеология
Пәннің мақсаты педагогикалық акмеологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу; педагогикалық акмеологияда қолданылатын идеялардың, заңдардың, принциптер мен заңдылықтардың дамуының тарихи аспектілерін ашу және жалпылау болып табылады. Ғылыми және педагогикалық өзара іс-қимыл процесінде акмеологиялық қабылдау механизмдерін түсіндіреді, педагогтың ғылыми-зерттеу мәдениетін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Маманның кәсіби құзыреттілігі
Пәннің мақсаты оқу-тәрбие қызметін жүзеге асыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттіліктерді айқындау; базалық және элективті курстардың оқу бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру қабілеттерін қалыптастыру; оқу қызметінің әмбебап түрлерін қалыптастыру үшін оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындық болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытудағы психосоциалдық диагностика және сүйемелдеу
Аталған пән магистранттардың білім алушы тұлғасының психосоциалдық дамуын кешенді бағалауға, сондай-ақ жеке және топтық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалап, іске асыруға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері мен оның әлеуметтік ортасы (отбасы, білім беру мекемесі, қоғам) арасындағы өзара әрекеттестікке талдау жасауға, оқу мен әлеуметтену табыстылығына әсер ететін факторларды анықтауға, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық қолдаудың тиімді стратегияларын әзірлеуге баса назар аударылады. Білім алушылар психосоциалдық диагностиканың бақылау, сауалнама жүргізу, сұхбат алу, тестілеу және құжаттарды талдау секілді әдістерін меңгереді. Диагностикалық қызметтегі этика мәселелері, алынған нәтижелерді сауатты түрде түсіндіру және оларды тәжірибелік жұмыста қолдану маңызды компоненттер ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Топтық тренингтің психотехнологиялары
Пәннің мақсаты білім алушыда психологиядағы топтық жұмыс түрлерінің даму тарихы туралы білім кешенін құру болып табылады. Пән «топтық динамика», «топтық өзара әрекеттесу механизмдері» ұғымдарының мазмұнын ашады. Топтық тренингтік жұмысты ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастырады. Тренинг жұмысында топтық өзара әрекеттесу механизміне әртүрлі психологиялық ағымдардың ықпалын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік аймақтағы практикалық психология
Пәннің мақсаты магистранттарды әлеуметтік сала аймағында тереңдетілген кәсіптік даярлықты талап ететін практикалық қызметке даярлау; практикалық пәннің пәні мен міндеттері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Әлеуметтік саладағы психология салаларын анықтау; психологиялық практика проблемасын анықтау және оларды шешудің негізгі стратегияларын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мақсаты қарым-қатынас туралы идеяларды қызметтің ерекше түрі ретінде дамыту, кәсіби қарым-қатынастың нақты деңгейлерін, түрлері мен функцияларын нақты аша білуді дамыту болып табылады Басқа рецепторлардың қарым-қатынас стилін қабылдаудағы имидждің рөлін талдай алады. Кәсіби қарым-қатынастың сәтсіздігіндегі кедергілердің рөлін ашады. Кәсіби деформация және қажу процестерінің кәсіби қарым қатынасты жүзеге асыруға ықпалын көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық деонтология
Пәннің мақсаты педагогикалық деонтологияның теориялық негіздерін және оның принциптерін игеруге, негізгі категориялар мен ұғымдарды, педагогикадағы «этика» және «деонтология» ұғымдарының арақатынасын білу болып табылады. Әлеуметтік деонтологияның этикалық және нормативті негіздерінің даму кезеңдеріне көңіл аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшем
Пәннің мақсаты магистранттардың ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуге байланысты міндеттерді жүзеге асыру кезінде педагогикалық өлшемдерді сауатты жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Педагогикалық өлшемдер теориясының негізгі ережелерін, математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдану арқылы мәліметтерді жинау мен өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологияларын және оларды түсіндіруді ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары білім беру аймағындағы психолог жұмысының ерекшеліктері
Пәннің мақсаты білім алушының ҚР-дағы және шетелдегі білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің жай-күйі туралы түсініктерін қалыптастыру; практикалық психолог қызметінің негізгі түрлерінің мазмұнын, жоғары білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің құрылымы мен нормативтік-құқықтық негізі мен міндеттерін ашу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық эксперименттің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты ғылымдағы психологиялық-педагогикалық эксперимент мәселесін зерттеу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну, диссертация, ғылыми мақала, есеп және т. б. түріндегі ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін жалпылау болып табылады. Сонымен қатар ғылыми зерттеу әдістері, теория құрылымы, эмпирикалық әдістердің жіктелуі, эксперименттік зерттеудің әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық аспектілері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғалық кеңес берудің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты жеке кеңес берудің теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ психологиялық кеңес берудің құрылымдық компоненттерін, кезеңдерін, фазаларын, әдістері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Психологиялық әдістердің негізгі әдістері мен әдістерін оқыту, жеке тұлғамен жұмыс істеу кезінде кеңес беру және жеке кеңес беру үшін қажетті жеке қасиеттерді, дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық үдеріс сапасын бағалау және мониторингілеу
Пәннің мақсаты педагогикалық процесс пен білім беруді бағалау сапасы мен мониторингі болып табылады. Білім алушылардың білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін білім беру процесінің сапасын мониторингілеу саласындағы теориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру. Білім беру процесінің сапасын және оның нәтижелерін мониторингтеу саласында жүйелі жұмысты іске асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі психологиядағы тұлға теориялары
Пәннің мақсаты тұлға құбылысы туралы психологиялық түсінік қалыптастыру, жеке тұлғаны қарастыратын әртүрлі тұжырымдамалардың мазмұнын ашу; жеке құбылыстарды категориялық талдауды зерттеу және қолдану тәсілдерін, қорғаныс механизмдері мен когнитивті бұрмаланулардың тұлғаның қалыптасуы мен дамуына ықпалын зерттеуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы, психологиялық-педагогикалық ғылымның өзекті философиялық мәселелері, ғылыми танымның әдіснамасы туралы теориялық және практикалық білімді қолдану.
- Жоғары білімнің заманауи парадигмаларын, басқарушылық қызметтің және инновациялық менеджменттің басқарушылық қатынастарының негізгі ережелерін анықтау.
- Білім алушылардың психоәлеуметтік дамуын бағалау және жеке әлеуметтік факторларды ескере отырып, психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын әзірлеу.
- Жеке тұлғаны дамытудың мәдени-тарихи тұжырымдамасының мәнін ашу, өзін-өзі тануда жеке және кәсіби өзін-өзі, өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жүзеге асырудың арнайы әдістері мен әдістерін өзін-өзі тануға мүмкіндік беретін ұғымдарды қалыптастыру және бекіту.
- Жеке тұлғаны қарастыратын әртүрлі тұжырымдамалардың мазмұнын тану, проблемалық этикалық жағдайларды педагогикалық және әлеуметтік деонтология тұрғысынан шешу тәсілдерін; мұғалімнің кәсіби этикасының теориясы мен практикасы саласындағы негізгі дағдылар мен қызмет әдістерін талдай алу. Ғылыми зерттулер жүргізудегі этикалық нормаларды қолдану. Педагогикалық деонтология, басқа мамандықтардағы деонтологиялық концепция туралы білімдерін көрсете алу
- Қазіргі психолого-педагогикалық технологияларды қолдану, оларды тренингтік қызметті ұйымдастыру, түзету шараларын өткізу және кеңес беру көмегін көрсету мақсатында пайдалану, жеке тұлғаның ерекшеліктерін, жас ерекшеліктерін және білім беру ортасының контекстін ескере отырып. Алдын – алу және дамытушы жұмыстың аясында білім алушылардың жеке тұлғалық өсуін, эмоционалдық әл-ауқатын және әлеуметтік бейімделуін қолдайтын тәсілдер мен құралдарды меңгеру.
- ЖОО-ның оқу процесін жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын көрсету, оқу бағдарламалары мен әдістемелік материалдарды әзірлеу, психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту процесінде білім беру технологиялары мен ресурстарын тиімді пайдалана білу, сондай-ақ кәсіби контексте ағылшын тілінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын дамыту.
- Диссертация түріндегі ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін, ғылыми мақала, есеп және академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді жасаудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары түрінде жалпылап көрсету.
- Жеке тұлғаның даму және трансформация процестерін түсіну және интерпретациялау қабілетін көрсету, тұлғаның өзгеруіне әсер ететін түрлі факторларды анықтау, өзін-өзі тану және өзін-өзі жүзеге асыру құралдарын меңгеру, сондай-ақ білім беру және социокултуралық ортада тұлғалық қалыптасуды кәсіби қолдауды білу.
- Эмпирикалық әдістердің классификацияларын қолдану және психолого-педагогикалық ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, тәжірибе жүргізу, алынған деректерді талдау және интерпретациялау, білім беру процесінің сапасын мониторингтеу және бағалау мақсатында.
- Кәсіби қызметте қарым-қатынас мәдениетінің дағдыларын көрсете отырып, кәсіби қарым-қатынастың ең тиімді әдістерін таңдау.
- Педагогикалық жаңашылдықтарды акмеологиялық тұрғыдан талдау, кәсіби міндеттерді шешуде креативті ойлауды қолдану және білім беру қызметінде заманауи цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын пайдалану.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті