7M01101 Педагогика және психология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі және қосымша білім беру бағдарламасын, білім беру ортасына психологиялық сараптама жүргізу және педагогикалық үрдіс субъектілеріне кеңес беруді жүзеге асыру үшін психологиялық-педагогикалық және әдістемелік қолдау көрсететін; білім алушылардың психикалық-физиологиялық және эмоционалдық мінездеріне байланысты олардың жеке білім траекториясын жобалауға дайын педагогика және психология магистрін дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық аспектілері. Философия білімнің интегралдық формасы ретінде. Ғылымның функциялары. Ғылымның пайда болуы. Антикалық ғылым және философия. Орта ғасырдағы ғылыми таным. Қазіргі ғылым. Классикалық емес және постнеклассикалық ғылымдардың негізгі концепциялары.Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Ғаламдық мәселелерді шешудегі ғылымның рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Сипаттамасы: пән жасанды интеллект негіздерін игеруге және оны педагог-психологтың қызметінде қолдануға бағытталған. Заманауи және-құралдар, олардың диагностикадағы, кеңес берудегі, білім алушыларды сүйемелдеудегі мүмкіндіктері, сондай-ақ этика және цифрлық қауіпсіздік мәселелері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертация түсінігі және құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі ақпараттық-статистикалық әдістер
Мақсаты: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолдану дағдысын қалыптастыру Мазмұны: Зерттеудің статистикалық әдістері: түрлері, мақсаты. Өлшеу шкалаларының түрлері. Бастапқы сипаттамалық Статистика. Корреляциялық талдау. Екі үлгіні салыстырудың параметрлік және параметрлік емес әдістері. Мамандандырылған талдау бағдарламаларында деректерді талдау (SPSS, Statistica). Интернет, web-форматтармен өзара әрекеттесу; мәліметтер базасы. Құзыреттіліктері: педагогикалық өлшеулерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық -педагогикалық оқыту технологиялары
Мақсаты: магистранттардың ақпараттық-педагогикалық оқыту технологиялары туралы білімін қалыптастыру Мазмұны: әртүрлі сабақтар өткізу, әртүрлі оқу және тәрбие қызметін атқару барысында ақпараттық және педагогикалық технологияларды пайдаланудың заманауи тәсілдері мен әдістері; білім беру қызметінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері, ерекшеліктері мен тәсілдері. Құзыреттіліктері: білім беру міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық-педагогикалық технологияларды пайдалануға дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог психологтың кәсіби қызметіндегі білім беру қызметтерінің маркетингі
Мақсаты: нарықты талдау, сегменттеу, білім беру қызметтері портфелін басқару, баға белгілеу және жылжыту дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: маркетинг ұғымы. Білім берудегі маркетингтің рөлі. Білім берудің мақсаттары мен функциялары. Білім беру қызметтері маркетингінің құрылымдық-функционалдық моделі. Нарық және тауар ұғымы. Өнімді жетілдіру тұжырымдамасы. Коммерциялық күш-жігерді күшейту тұжырымдамасы. Құзыреттіліктер: басқарылатын жүйенің және оның макро - және микроортасының жай-күйі мен әлеуетін зерттеуге дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық қызметтің ғылыми-теориялық негіздері
Мақсаты: психологиялық қызмет негіздері туралы ғылыми-теориялық білімдерді меңгеру Мазмұны : психологиялық отандық және шетелдік қызметтің қалыптасуы және құрылымы. Білім беру ұйымдарындағы қазіргі психологиялық қызметтің әдіснамалық принциптері мен негізгі мәселелері. Оқу орнындағы психологиялық жұмыс. Оқу орнының білім беру үрдісі субъектілерінің қызметіне психологиялық қолдау көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің білім беру бағдарламаларын оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау
Мақсаты: магистранттардың білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасы мен әдіснамалық негізін меңгеруі. Мазмұны: білім беру бағдарламасының түсінігі және білім беру бағдарламаларының түрлері. Білім алушылардың негізгі білім беру бағдарламасын игеруінің принциптері, жоспарланған нәтижелері; негізгі білім беру бағдарламасын игерудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуді бағалау жүйесінің жалпы сипаттамасы. Құзыреттіліктер: пән бойынша жұмыс бағдарламасын жобалау алгоритмін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық үрдістер
Мақсаты: инновациялық үрдістердің жалпы даму үдерістерімен таныстыру және педагогтың инновациялық қызметін құру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: педагогты инновациялық қызметке дайындаудың тарихи-педагогикалық алғышарттары.Педагогикалық инноватиканың бастапқы ұғымдары. Жаңалықтар сипаттамалары. Мектептің инновациялық жүйесі. Инновациялық қызмет сапасы және оның көрсеткіштері.Педагогтың инновациялық қызметіндегі рефлексия. Құзыреттіліктері: стандартты емес жағдайларда әрекет етуге дайын болуды меңгеру, шешім қабылдау үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың кәсіби және тұлғалық өзін-өзі анықтауы
Мақсаты : мектеп оқушыларының кәсіби және тұлғалық өзін –өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны : Тұлғаның өзін-өзі анықтауы және оның түрлері. Тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастырудың психологиялық алғышарттары. Кәсіби карьера. Кәсіби бағдарды жүзеге асыру принциптері. Құзыреттіліктері: білім алушылардың кәсіби әжне тұлғалық өзін-өзі анықтауын өзектендіру үшін кеңестер, әңгімелер, тренингтер өткізу қабілеті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық психологиясы
Мақсаты:магистранттардың көшбасшылық, оның рөлдері мен қоғам өміріндегі мәні туралы ұғымын қалыптастыру. Мазмұны:Көшбасшылықтың тарихи мәнмәтіндегі ұғымы. Көсем және көшбасшы. Тарихта тұлға рөлі туралы бірінші даму теорияларының пайда болуы. Көшбасшылықтың философиялық тұжырымдары. Мораль мен көшбасшылық. Құзыреттіліктері:қоғамда қабылданған моральдік және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара әрекетке дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қарым-қатынас психологиясы
Мақсаты: магистранның кәсіби қарым-қатынас психология саласындағы тереңдетілген кәсіби білімін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық қызметтегі қарым-қатынас және тұлғааралық өзара әрекет. Психологиялық құзіреттілік ұғымы. Коммуникативтік процесс құрылымы мен функциялары. Тұлғааралық қабылдау әсерлері. Вербалды және вербалды емес коммуникация құралдары. Вербалды емес қарым-қатынас. Вербалды емес қарым-қатынас параметрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагог-психологтың виртуалды ұтқырлығы
Мақсаты: әртүрлі типті электрондық ресурстар құру дағдыларын қалыптастыру Мазмұны : ақпараттық ресурстардың ұйымдастырудың негізгі принциптері, материалды жинау, тұтас таңдамаларды бірінші өңдеу, жиналған мәнмәтіндерді екінші өңдеу – ақпаратты алу. Сақтау, қайта өңдеудің негізгі тәсілдері мен құралдарын білу Құзыреттіліктері: кәсіби қызметте пайдаланылатын компьютерлік технологиялар әдістері мен тәсілдерін. Оқыту нәтижесі ОН 8,9/ Емтихан
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог имиджін қалыптастыру психологиясы
Мақсаты: педагог имиджін қалыптастырудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін игеру Мазмұны: мұғалімнің нақты имиджі. Мұғалімдердің имиджіне деген көзқарас. Мұғалімнің имиджінің формасы. Мұғалімнің имиджінің құрылымы. Имидждің құрылымдық компоненттері: жеке сипаттамалар, жеке, коммуникативті, белсенділік және сыртқы мінез-құлық; сыртқы, процессуалдық және ішкі компоненттер. Сурет даралықтың көрінісі ретінде. Имидж және мансап. Құзыреттері: қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және кәсіби-этикалық жауапкершілік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайындағы мұғалімнің басқару қызметі
Мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогтың кәсіби шеберлігін жетілдіру Мазмұны: педагогтың басқарушылық қызметі, басқару қызметінің принциптері. Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсаттары мен міндеттері. Бағалау критерийлері, формативтік және қорытынды бағалау. Дескрипторлар. Білім алушылардың өзін-өзі анықтауы, өз бетімен білім алуы, өзін-өзі өзектендіруін дамытуы үшін жағдай жасау. Құзыреттіліктері: педагогтың басқарушылық қызметіне дайын болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мониторинг және статистика
Мақсаты: білім алушыларды білім берудегі негізгі мониторингпен және статистикамен таныстыру. Мазмұны:Мониторинг: тарих, мәні, функциялары мен принциптері. Білім беру сапасы мониторинг мәні ретінде. Білім еру сапасын бағлаудың негізгі тәсілдері. Білім беру сапасын бағалау критерийлері мен тәсілдері. Рейтингтік бағалау жүйесі, оның мәні мен артықшылықтары. Құзыреттіліктері:білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша заманауи әдістер мен технологияларды қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары білім берудегі педагогикалық дизайн
Мақсаты: педагогикалық жобалаудың (дизайнның) негізі ретінде оқытудың заманауи тұжырымдамалары мен модельдерін оқыту. Мазмұны: педагогикалық жобалау (дизайн) ғылыми білім саласы ретінде және оқу ортасын жобалау процесі ретінде. Педагогикалық дизайн оқу құралдарын жобалау процесі ретінде. Мазмұнды таңдау принциптері. Пән мазмұнын модульдік құру. Пәндердің электрондық әдістемелік оқыту кешендері. Құзыреттіліктер: цифрлық оқу материалдарын жобалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Мақсаты: білімалушылардың оқу және ғылыми академиялық мәтіндерді жазудағы практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әдеби шолу ережесі. Ғылыми мақалалар дайындау. Ғылыми баяндамаларды ауызша және жазбаша түрде ұсыну. Қалыптасқан құзіреттіліктер: мәтінді стилистикалық талдауға және оны редакциялауға арналған ғылыми аппаратқа ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Пәнаралық білім беру технологиялары арқылы заманауи сыныпты модельдеу
Мақсаты:пәнаралық білім беру технологияларын пайдалану негізінде білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру. Мазмұны:Жобалық қызметтің пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен жобалық ойлауды дамыту. Қазіргі оқу сабақтарын пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен модельдеу. Құзыреттіліктері:пәнаралық білім беру технологияларын пайдалана отырып, заманауи оқу сабақтарының сценарийлерін әзірлеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазіргі білім беру парадигмасы контекстінде философиялық, психологиялық-педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін меңгерген;
- академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін оқу ортасында жұмыс істейтін шет тілі білімін, білім алушылардың білім беру бағдарламалары мен жеке білім беру маршруттарын жобалауды қолданады; IT-құзыреттерін жетілдіреді;
- білім алушылардың психикалық даму заңдылықтарын және олардың жақын даму аймағын ескере отырып, білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара іс-қимылы мен қызметін қалыптастырады;
- ғылыми-зерттеу жұмыстарының қолданбалы әдістері мен академиялық жазу дағдыларын көрсетеді; Академиялық адалдық мәдениетін ұстанады және қолданады;
- тиімді басқарудың психологиялық механизмдері туралы заманауи білімді біріктіреді, басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдайды;
- пәнаралық білім беру технологияларын, кәсіптік коммуникацияны және білім алушылардың психологиялық-педагогикалық қажеттіліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады, цифрлық оқу материалдарын жобалайды;
- ғылыми зерттеу тақырыбы шеңберінде психологиялық-педагогикалық эксперименттік жұмысты жоспарлайды және жүргізеді, нәтижелерін жариялайды, педагогика және психология саласындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне жүйелейді, жинақтайды және енгізеді;
- білім беру процесін оның барлық сатыларында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; білім алушылармен және білім алушылармен өзара тиімді оқу өзара іс-қимылын ұйымдастыру бойынша жұмыс тәсілдерін меңгереді;
- білім беру бағдарламаларын жобалау процесінде психологиялық-педагогикалық білімді және нормативтік құқықтық актілерді білуді қолданады, білім беруде мониторинг және математикалық статистика әдістерін қолданады;
- білім алушылармен, педагогтармен, ата-аналармен өзін-өзі тану, кәсіби өзін-өзі анықтау, жеке басының мәселелері бойынша жеке және топтық кеңестер өткізеді;
- қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормалар негізінде білім беру процесінің қатысушыларымен және әлеуметтік әріптестермен өзара іс-қимыл жасайды, әлеуметтік, этноконфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, кәсіби қызметтегі коммуникативтік нормаларды ұстанады;
- білім беру қызметін жобалауда заманауи инновациялық, ақпараттық-коммуникациялық әдістер мен технологияларды және оқу-тәрбие қызметін әдістемелік қамтамасыз етудің білім беру ортасын сараптамалық бағалауды пайдаланады.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)