7M01101 Педагогика және психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, педагогикалық және психологиялық ғылым саласындағы іргелі білімді, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқытудың әдістемесі мен инновациялық технологияларын қолданатын психологиялық-педагогикалық бағыттағы ғылыми зерттеулер процесін ұйымдастыру, жоспарлау, болжау және іске асыру дағдыларын меңгерген Педагогика және психология саласындағы құзыретті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жеке білім беру практикасы
Пәннің мақсаты ғылыми, зерттеу, консультативтік, әлеуметтік, педагогикалық, түзету, ағартушылық, оқытушылық, зерттеу, тәрбие, ұйымдастырушылық сияқты білікті қызмет түрлерін зерделеу болып табылады. Педагог-психолог түрлі клиникалық топ балаларына педагогикалық-психологиялық қолдау көрсетуді; қорытынды құрастыру, анықталған мәселелер бойынша жеке бағдарлама құрастыру және білім алушыларға көмек көрсетуді ұйымдастыру үшін кешенді диагностиканы жүзеге асыру, ата-аналарға кеңес беру, білім беру субъектілерімен алдын алу жұмыстарын жүргізуді жүзеге асыру бойынша тәжірибелік құзыреттіліктерді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік білім беру жобалары
Пәннің мақсаты білім алушылардың білім берудегі кәсіпкерлік қызметтің құқықтық негіздері теориясы туралы білімдерін игеру, оларды Қазақстанда дамыту мүмкіндіктерімен, кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық нысандарымен және ынтымақтастық нысандарымен, кәсіпкерлік ортаның интеграциялық байланыстарымен таныстыру болып табылады. Оқыту үдерісінде келесідей тәжірибелік құзыреттіліктер игеріледі: іс-әрекетті жоспарлау, заңнамалық құжаттар негізінде бизнес-жоспар құрастыру, қауіптерді анықтау, жағдайды талдау, мәселенің шешімін ұсыну.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру практикасының педагогикалық теориясының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты-қазіргі білім беруді проблемалық өріс ретінде және Жаңару түрлендірулерімен сипатталатын әлеуметтік құбылыс ретінде сипаттайтын ойлау мен дүниетанымның теориялық формаларын дамыту. Қазіргі заман педагогикасы жөніндегі теориялық түсініктерді қолданбалы етуге, педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға, білім берудегі педагогикалық трендтер туралы түсініктерді өзектендіруге, оқу үдерісін жүзеге асыруда технологиялық, зерттеушілік тұрғыдан келуді жүзеге асыру, білім беру үдерісін басқарудағы рефлексивтік және болжамдық тұрғыдан келуді жүзеге асыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық инноватиканы басқару
Пәннің мақсаты инновациялық білім беру үдерісі бағытында құзыреттілікті дамыту болып табылады, онда қазіргі заманғы үдерістердің негізгі құрылымы, нысандары, заңдылықтары, инновациялық басқару қызметінің функциялары егжей-тегжейлі зерделенеді, оның құрамдас бөлігі: нысаналы бағдарлар, жаңартылған білім беру мазмұны, нысандары, әдістері, құралдары, технологиялары, құралдары, басқару жүйесі болып табылады. Алынған білімдер жаңашылдық іс-әрекеттің үлгілерін құрастыруға, оны жүзеге асыру, ұйымдастыру формаларын жаңартуға негіз болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
Пәнді оқытудың мақсаты-әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде жобалау және бағдарламалау процесі. Пәннің мазмұны білім беру электрондық басылымдарының мәні мен ерекшеліктерін зерделеу, оларды біріздендіру; білім беру электрондық басылымдарының қасиеттерін іске асыру үшін әзірлеу және сараптау, бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыс фрагменттерін цифрландыру, дайындық бейіні бойынша құралдар жасау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі стратегиялық маркетинг
Пәннің мақсаты қызмет көрсету нарығында тұрақты бәсекелестікке қол жеткізу үшін қажетті білім берудегі маркетинг туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Менеджердің әрекеті білім беру мекемелеріндегі тұтынушылық қызметтерді әр қырынан зерттеуге, ішкі және сыртқы орта факторларын анықтауға, құрастырылған пиарстратегияны жүзеге асыру үшін жағдайларды ұйымдастыру, маркетингтік зерттеулерді орындау, жарнаманы дамыту мен білім беру қызметін өткізуді таратуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білімді және зияткерлік ресурстарды басқару
Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі заманғы үрдістерді, әдістерді, қағидаттарды, функцияларды, құралдарды, технологияларды, стратегияларды, зияткерлік ресурстар мен білімді басқару тәсілдерін білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Магистранттардың қалыптасқан құзыреттіліктері басқарушылық құрылымды жобалауға, жауапкершіліктер мен өз уәкілеттіліктерін табыстау арқылы таратып бөлуге, басқару міндеттерін шешуде көшбасшылықтың негізгі ынталандырушылық теорияларын пайдалануға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пәннiң мaқcaты оқу процеciнде жaлпы бiлiм беру мекемелерiнде қолдaнылaтын зaмaнaуи бiлiм беру технологиялaрын зерделеу және игеру болып тaбылaды. Пән бiлiм aлушылaрдың қaзiргi бiлiм беру мекемелерiнде қолдaнылaтын технологиялaрдaғы бiлiмдерiн кеңейтуге, жүйелеуге, жaңaртылғaн бiлiм беру мaзмұнынa cәйкеc келетiн технологиялaрды енгiзу бойыншa прaктикaлық құзыреттiлiктердi дaмытуғa, бiлiм беру және caбaқтaн тыc жұмыcтaрдың нәтижелiлiгiн aрттыру үшiн әдicтемелiк және технологиялық жaңaлықтaрды пaйдaлaнуғa, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бaғыттaлғaн.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
Пәннің мақсаты білім берудің мынадай қасиеттерін бағалауда педагогикалық өлшемдерді қалыптастыру болып табылады: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшемдерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің әдіснамалық тәсілдері және олардың нәтижелерін қолдану, білім берудегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі. педагогикалық өлшемдер, білім беру мазмұнын жаңарту идеяларын ескере отырып, білім беру процесін бағалау.Пән білім алушыларда сыни және әдістемелік ойлауды, педагогикалық еңбек пен ғылыми жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ мұғалімдерде жұмсақ дағдыларды қалыптастыру технологиясы
Пәннің мақсаты кез-келген білім беру субъектісінің даму деңгейін қамтамасыз етудің әдістемелік негіздерін (білім беру процесінің механизмі, пікірталас, ойын және белсенді диалог технологиялары мен әдістерін қолдану) зерттеу болып табылады: нәтижеге назар аудару, жаңа талаптарға жауап беру, коммуникабельділік, эмоционалды интеллектті басқару, жоспарлау, басымдық беру, ақпаратты табу және өңдеу, шығармашылық, сыни ойлау, бұл өмір бойы табысты болуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдік педагогика және білім беру кәсіпкерлігі
Пәннің мақсаты-мектеп оқушыларының кәсіпкерлік қызметке дайындық сабақтарын ұйымдастырудың әлемдік тенденцияларымен танысу, кәсіпкерлік қызметті өз бастамасы бойынша жүргізу үшін қажетті жеке қасиеттердің ерекшеліктерін дамыту бойынша кәсіби практикалық құзыреттіліктерді игеру: рөлдерді бөлу, идеяларды қалыптастыру, басқару дағдылары, шығармашылық, табысқа ұмтылу, коммуникативтілік, талапшылдық, сыни, толеранттылық.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі құзыреттілік тәсіл
Пәннің мақсаты магистранттарда принциптерді білу, мазмұнды таңдау, білім беру процесін құру, қызмет нәтижелерін бағалау және рефлексиялау жүйесінен тұратын құзыреттілік тәсілдің негізін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылардың әлеуметтік және өзіндік тәжірибесі негізінде сабақ уақытында және де сабақтан тыс іс-әрекетте өз беттерімен мәселелерді шешу құзыреттіліктері, коммуникация, таным, үдерістерді ұйымдастыру және де өзге де білім беру үдерісіндегі қиындықтарды шешу үшін жағдай жасау іскерліктері дамиды
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық риторика
Пәннің мақсаты магистранттардың табысты педагогикалық қызмет үшін қажетті кәсіби қарым-қатынас және шешендік өнер саласындағы дағдылары мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс аясында қарым-қатынастың сенімді стилін қалыптастыруға, идеяларды дәлелдеуге және кәсіби коммуникациялық стратегияларды қолдана отырып аудиторияға әсер етуге баса назар аударылады. Магистранттар аудитория алдында сөз сөйлеуге деген сенімділікті, педагогикалық міндеттер мен білім беру мақсаттарын ескере отырып, сөз сөйлеуді құрылымдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Пәннің мақсаты кәсіби және жеке құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады: білім беру ортасының тәуекелдерін талдау, оқшаулау, диагностикалық жұмыс жүргізу, білім алушылардың алдын алу және түзету жөніндегі іс-шараларды әзірлеу, деректерді жинау, өңдеу, түсіндіру технологияларын пайдалану. Магистранттар әдіснамалық тұрғыдан келу арқылы (іс-әрекеттік, тарихи-мәдени ұрғыдан келу) оқу және тәрбиелік іс-шараларды құрылымдастыруға, табиғи психикалық даму бойынша білімдері негізінде жеке тұлғаны дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік қызметтің негіздері
Пәннің мақсаты кәсіпкерлік саласындағы білімді жүйелеу болып табылады: кәсіпкерліктің негізгі түрлері, нысандары, қалыптасу кезеңдері, Қазақстан Республикасының қазіргі қолданыстағы Заңын пайдалану, кәсіпкерлік идеяларды іске асыру, қызметті модельдеу, бизнес-жоспар құру, мазмұны, басқару аспектілері, басқару шешімдері, тәуекелдер, тиімділік критерийлері, бәсекелестік күрес әдістері, салықтық реттеу,заңды жауапкершілік, кадрлармен жұмыс, шығыстар мен кірістерді есепке алу, кәсіпкерлік қызметті тоқтату.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты-ұйымдастыру және өткізу саласында ғылыми мәдениетті, құзыреттілік жүйесін, білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Курста психологиялық-педагогикалық зерттеушілік іс-әрекетті ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері, тұжырымдамалық тұғырлары зерделенеді, әдістері, олардың ерекшеліктері, қолдану техникасы зерттеледі, валидтік диагностикаларды пайдалану әдістеріне және мәліметтерді математикалық өңдеуді өткізуге үлкен назар аударылады, себебі олар мәндердің шынайылығын анықтауға, түзету бағдарламаларын құрастыруға негіз болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу (IP)
Пәннің мақсаты магистранттарда жасанды интеллект (АИ), үлкен деректерді өңдеу және бұлтты есептеулер саласындағы негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды түсінуді қалыптастыру болып табылады. Ол магистранттарды деректерді талдау және өңдеу, AI жүйелерін құру және орналастыру үшін заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға және деректер мен есептеу ресурстарына тиімді сақтау, өңдеу және қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін бұлтты есептеулерді пайдалануға үйретуге бағытталған. Жалпы, IP пәні ат саласында табысты жұмыс істей алатын және әртүрлі міндеттер мен мәселелерді шешу үшін ең жаңа құралдар мен әдістерді қолдана алатын заманауи ақпараттық технологиялар саласында құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық имиджеология
Пәннің мақсаты білім алушылардың заманауи тұжырымдамалар, құрылым, функциялар, құралдар, жоғары тиімді өзіндік педагогикалық имиджді құру әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Олар зерттеу, рефлексивті, аналитикалық, бақылау-бағалау дағдыларын, коммуникативтік құзыреттіліктерді дамытуға ықпал ететін және кәсіби-басқарушылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу технологиясын игеретін имидж сипаттамаларын құрудың зерттеу, бағалау, түзету және психологиялық аспектілерінде тәжірибеге бағытталған дағдыларды алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқу-білім беру мекемесінде персоналды басқару
Пәннің мақсаты-басқарушылық ойлауды дамыту. Курста басқару әдіснамасы, әдістемелік негіздері, ерекшеліктерімен, инновациялық технологиялармен, қызметкерлерді басқару үлгілері, заңдылықтарымен, жұмыс істеу үшін жағымды жағдай туғызу негіздерімен (ынталандыру, мадақтау, тиімді орын ауыстыру) танысады, іскерлік бағалау әдістерін (әңгімелесу және жұмысқа орналасу, бейімделу жүйесі, мансаптық даму, аттестация), бөлімшелер іс-әрекетін талдау әдістерін, басқару жүйесінің өнімділігін бағалау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру ұйымындағы корпоративтік мәдениет
Пәннің мақсаты білім алушыларда корпоративтік этиканың негізгі жіктелімдері, түрлері, типтері, қасиеттері туралы білім құрылымын қалыптастыру және дамыту, мәдениеттің қалыптасуына, сақталуына, ықпал етуіне көмектесетін заңдылықтармен, әдістермен, технологиялармен, тәсілдермен, маңызды шарттармен танысу, педагогикалық ұжым персоналының мінез-құлық іс-әрекеттерінің стилін анықтауға, жалпы қабылданған ұжымдық іс-әрекеттерді дамытуға қабілетті корпоративтік ортада миссияға жетуге бағытталған құндылықтар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі мәдениетаралық өзара іс-қимыл
Пәннің мақсаты-білім алушыларда әртүрлі мәдениеттердің адамдарына төзімділікпен қарауға және білімді мәдениетаралық өзара әрекеттестікте қолдануға мүмкіндік беретін көпмәдениетті сананы қалыптастыру. Оқу материалының ерекшелігі келесідей тақырыптар бойынша практикалық тұрғыдағы маңыздылығымен негізделеді: құндылықтар, жастар субмәдениеті, мәдениеттер түрі, әлеуметтік және мәдени үдерістер, конфессиялық және этномәдени айырмашылықтар, өзара әрекеттесудің қағидалары мен механизмдері, мәдениетаралық қарым-қатынас, ұлттық ұқсастық, мәдениеттер диалогындағы Қазақстанның орны.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- білім беру үдерісінің сапасын арттыруға қол жеткізу үшін қажетті білім беру субъектілерін дамыту бойынша заманауи технологияларды, формалар мен әдістерді меңгеру;
- білім алушылардың әлеуметтену үдерістерін, педагогтар мен ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үдерістерін психологиялық-педагогикалық тұрғыда сүйемелдеуді үлгілеу;
- психологиялық механизмдер мәні, жеке тұлғалық ерекшеліктер, субъектілердің мақсаттары мен бағдарлылығы бойынша білімдер негізінде психологиялық-педагогикалық білімдерді пайдалану мақсатында педагогика мен психология саласындағы заманауи теория мен тәжірибені біріктіру;
- кәсіби және зерттеушілік іс-әрекет барысында құзыреттілік тұрғысынан келу, жүйелілік, іс-әрекеттік тұрғыдан келу және т.б негіздерін, ғылымдардың өзара әрекеттесуі мен кірігу мәселелерін қолдану;
- нақты басқарушылық жағдайларды талдау, түрлі бизнес-жағдайларда басқарушылық шешімдердің сценарилік жобаларын құрастыру,белгілі бір өлшемдерді есепке ала отырып, қабылданған басқарушылық шешімдердің тиімділігін бағалау дағдыларын меңгеру
- ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасқа түсе білу, мемлекеттік тілде, орыс тілінде және шет тілдерінде ғылыми-зерттеушілік іс-әрекетті жүзеге асыру.
- педагогикалық және психологиялық құбылыстар мен үдерістердің тарихи, философиялық, әдіснамалық және әдістемелік аспектілерін түсіну және оларды академиялық жазба, ғылыми зерттеулер, эксперимент жоспарлау және жүргізу, зерттелетін саладағы үдерістерді талдау, эксперимент мәліметтерін бағалау және түсініктеме беру тәжірибесінде пайдалану;
- педагогикалық және психологиялық шындықты талдау, әлеуметтік-мәдени жағдаят, түзету, педагогикалық іс-әрекет нәтижелерін болжау негізінде туындайтын қауіптер мен қатерлерді анықтау, диагностиканы жүзеге асыру;
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)