7M01101 Педагогика және психология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласында терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие және білім беру менеджменті жүйесінде басқарушылық өзара іс-қимылды, ғылыми-зерттеу қызметін қолдауды және сүйемелдеуді жүзеге асыратын жоғары білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу секторы үшін кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Білім беру менеджерінің кәсіби біліктілігі
Курс білім беру менеджерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру, отандық және шетелдік платформаларда даярлау ерекшеліктерін зерделеуді көздейді, білім беру сапасын арттыруға бағдарлана отырып, көшбасшылық, басқарушылық қабілеттерін дамытуды көздейді. Курс менеджердің кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға және жеке өсуді арттыруға ықпал етеді. Магистранттар ұйымның қызметін жоспарлауды және оның басқару құрылымының тиімділік шарттарын анықтауды үйренеді; менеджердің кәсіби құзыреттілігі мен педагогикалық ұжымды басқару құрылымын талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
Пән мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілінің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар қазіргі білім беру практикасы жағдайында әдістемелік аспектілерді жүйелеп, теориялық тәсілдерді қолдана және жүзеге асыра алады. Олар жүйелі және белсенді тәсіл негізінде білім беру ұйымының модельдері туралы классификациямен танысады. Курс барысында магистрант проблемалық жағдайларға сыни талдау жүргізуге , нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметін оңтайландыруға дайын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эксперименталды және кроскультурлы этнопсихологияның зерттеулері
Курс этнопсихологиядағы эксперименттік және мәдениаралық зерттеулер туралы қазіргі заманғы ғылыми көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; магистранттар мәдениеттің негізгі психикалық құбылыстарға қалай әсер ететінін анықтауға, әртүрлі мәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестерді бір-бірімен салыстыру және салыстыру арқылы талдауға үйренеді. Магистранттар әлеуметтік-этникалық мәселелерді бағдарлай және шеше алады, этникалық және психологиялық сипаттамаларын анықтау үшін әртүрлі этникалық топтардың ерекшеліктерін зерттеу үшін тәжірибелік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениаралық және этникалық психология
Пән қазіргі мәдени және этникалық психология әдіснамасындағы айырмашылықтарды зерттеуге бағытталған. Зерттеудің негізгі тәсілдері, бағыттары, талаптары талданды. Әлеуметтік қабылдау, топтар арасындағы және этносаралық қатынастар, алалаушылық, кемсітушілік саласындағы эксперименттік әдістер егжей-тегжейлі сипатталған. Кросс-мәдени және этникалық психологияға ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылардың өз дағдылары мен біліктерін сипаттауға, көрсетуге, жинақтауға, түсіндіруге, жүйелеуге арналған психологиялық әдістемелердің кең жиынтығы ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерциялық менеджмент
Курстың мазмұны операциялар мен ресурстарды басқарудың бір түрі ретінде коммерциялық менеджменттің ғылыми-практикалық мәселелерін қарастырады. Курстың мазмұны ресурстарды басқарудың ерекшеліктерін, олардың алмасуын жоспарлау мен ұйымдастыруды зерттеуге мүмкіндік береді, коммерциялық қызмет әдіснамасы, құралдар, әдістер, функциялар, коммерциялық менеджменттің заманауи технологиялары; ақпараттық ағындардың қозғалысын басқару мәселелеріне ерекше назар аударылады. Ұжым мен команда жұмысын ұйымдастыру; кәсіби қызмет барысында әріптестермен, басшылықпен, клиенттермен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
Курс магистранттарды психологтың этикалық нормалары мен жұмыс принциптерін білуге тартуға бағытталған, магистранттар психологтардың заманауи кодексімен танысады. Курста ұйым қызметінің этикасы, психологтың кәсіби қызметіндегі этиканың рөлі мәселелеріне назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант этикалық кодекстерді талдауды үйренеді; психолог қызметінің этикалық компонентін анықтай алады; жеке және топтық мәселелерді шешу үшін дәстүрлі этикалық және заманауи әдістер мен технологияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс жоғары оқу орындарындағы пәндерді оқытудың принциптері, әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған, білім беруді басқару, кәсіби құзыреттілікті дамытуға арналған оқыту әдістері және білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге дайындық мәселелері қарастырылады. Дидактика, заманауи білім беру тұжырымдамалары, оқу үдерісін жобалау және жоғары білімнің ерекшеліктері қамтылады. Магистранттар оқу бағдарламаларын әзірлеу, білім беру технологияларын тәжірибеде қолдану және рефлексия дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Оқу курсының мазмұны менеджменттің ғылыми мектебі, мақсаттары, міндеттері, басқару принциптері сияқты менеджменттің маңызды сипаттамаларын зерттеуге бағытталған. Басқарудың сандық, жүйелік және ситуациялық тәсілдерінің сипаттамаларын зерттеуге ерекше назар аударылады. Басқару қызметінің әдіснамасы, басқару қызметінің құралдары, әдістері, функциялары, заманауи технологиялары мәселелері қарастырылады. Магистранттар адам мінез-құлқының себептерін зерттеуге және диагностикалауға; басқарушылық шешімдер қабылдауға; басқару құрылымын талдауға дайын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру
Курстың бағдарламасы білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігінің негіздері туралы түсінік беруге бағытталған; ұғымдарды зерттеу: психологиялық зорлық-зомбылық, эмоционалды әл-ауқат. Мазмұнда қоршаған ортаның психологиялық қауіпсіздігінің қауіптері мен қауіп-қатерлерін жіктеу мәселелері қарастырылады; білім алушылар диагностика жүргізуді, жайлы ортаны қалыптастыру бойынша тренинг бағдарламаларын құруды үйренеді, оқытудағы бұзылулардың себептерін анықтай алады. Курстың мақсаты психологиялық қауіпсіздікті қолдау бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Бұл курс инновациялардың стратегиялық және ұйымдардың жедел жоспарындағы маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс барысында инновациялардың стратегиялық жағынан да, ұйым ішінде де маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруды зерттейді. Инновацияларға деген процестік көзқарас жарияланып, инновациялық процестің кезеңдері және олардың білім беру процесіне әсері қаралатын болады. Магистранттар қазақстандық мектепті жаңғыртудың қозғаушы күші болып табылатын білім берудегі инновациялық үдерістермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
Курс психологиялық-педагогикалық заңдарды ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін, магистранттың эксперименттік жұмысын жүзеге асыруға дайындығын, эмпирикалық материалдарды жинау үшін психологиялық зерттеу әдістерін өз бетінше қолдануды ашады. Магистранттардың ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Пән психологиялық-педагогикалық білімді білім беру іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде қолдануға және психологиялық тұрғыдан ыңғайлы даму ортасын құруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарындағы ғылыми-практикалық негіздер
Пәнді оқу білім алушыларда әдіснамалық мәдениет элементтерін, оның ішінде зерттеу қызметіне практикалық тапсырмаларды орындау бойынша құзыреттерді қалыптастыру мен дамытуға бағытталған. Заманауи стандарттар, ғылыми зерттеулердің нормативтері, қағидаттары мен әдістерін; білім беру ұйымдарын даярлау саласындағы ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін зерделейді. Магистранттарда ұйымдағы ғылыми зерттеулерді, зерттеу жұмысының әдіснамасын түсінуге жалпы ғылыми көзқарас қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру сапасын басқару
Курс сапалы бәсекеге қабілетті білім алуға бағытталған және жетістікке жетудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курс білім беру сапасын басқару бойынша теориялық және практикалық білімнің негізін қалайды, магистранттарды қазіргі жағдайда білім беру сапасын басқаруды кешенді бағалаудың нақты әдістерімен қамтамасыз етеді. Магистранттар білім беру сапасын басқарудың негізгі механизмдері мен процестерін меңгереді, білім беру сапасын басқару саласындағы нормативтік құжаттаманы меңгеретін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог жұмысындағы ақпараттық технология
Курста оқытушының жұмысындағы ақпараттық технологиялар қарастырылады, магистранттар күрделі шешімдер қабылдауға, ақпаратпен жұмыс істеуге, мәселенің әртүрлі аспектілерін талдауға үйренеді. Оқу пәнінің мазмұнына сәйкес электрондық оқыту құралдарының жиынтығын жасау, электрондық оқыту құралдарын әзірлеу дағдылары қалыптасады. Магистрант педагогикалық жобалауды жүзеге асыруға және жеке білім беру бағыттарын құруға дайын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби өзін-өзі тану және даму
Пәнді оқу барысында мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы қалыптасады, өзіне және басқаларға құндылық қатынасын дамытады, курс өзінің ішкі әлемін түсінуге және педагогикалық кәсіби білім барысында өзінің даралығын түсінуге ықпал етеді. Педагогикалық кәсіптік таным барысында білім алушылар қарым-қатынас нысанында және білім алушының даралығы арқылы қалыптасатын дербес іс-әрекетке қабілетін меңгереді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар педагогикалық іс-әрекеттерді рефлексия, мақсат қою арқылы модельдей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
Пәнді оқу ғылыми ойлауды дамытуға және зерттеу дағдыларын игеруге, академиялық мәтіндерді құру мен оның жұмыс істеуінің негізгі қағидаларымен танысуға ықпал етеді, білім алушылар әртүрлі әдістердің тарихи түсіндірмелерін зерттеуді, талдауды, сондай-ақ жаңғыртуды үйренеді. Курс білім алушыларды түйіндеме, аңдатпа, ғылыми мақала, эссе, ғылыми баяндама, грантқа өтінім жазу тәсілдеріне дайындайды. Зерттеу әдістері мен стратегияларын таңдау қабілетін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарында HR менеджменті және команда құру
Бұл курс ұйымдастырушылық мінез -құлық, еңбек қатынастарының жүйелері мен процестері, адами ресурстарды жоспарлау, жалдау және іріктеу, өнімділікті басқару, оқыту және дамыту, еңбекті қорғау және қауіпсіздік, еңбекті ұйымдастыру, келіссөздер жүргізу және қақтығыстарды шешу және соңында білім беру мекемелерінде топ құру сияқты тақырыптарды зерттейді. Мұның барлығы сізге білім беру саласын (оданда басқа салаларды) табысты басқару үшін құнды білім мен дағдыларды береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Акмеология
Курс жеке тұлға мен қоғамның дамуына қажетті жетістіктер туралы ғылым ретінде акмеологияның негіздері туралы идеяларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, кәсіби дамудың дағдарыстары мен оларды жеңу факторлары ұсынылған. Курс нәтижесінде жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру шарты ретінде адамның акмеологиялық дамуы туралы идея қалыптасады. Пән магистранттарда кәсіби-тілдік шеберлікті дамыту мәселелерін талдауға рефлексивті-акмеологиялық көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары
Курс магистранттардың белгілі бір ұлттық стандартқа сәйкес жобаларды басқару әдістерін, құралдарын, техникаларын және құзыреттерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар жоспардың анықтамасын талдай алады, жоспардан тәуекелдер мен ауытқуларды азайтады, өзгерістерді тиімді басқарады (технологиялық, функционалды басқарудан, қызмет көрсету деңгейін басқарудан айырмашылығы). Кәсіби салалардағы жобаларды басқару мәселелері қаралатын болады. Олар техникалық және басқару әдістерін біріктіретін жоба өнімін құру мүмкіндігіне ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұйымдарды басқарудағы педагогика және психология
Курстың мазмұны басқару психологиясының теориялық негіздерін, психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесудің негізгі бағыттарын, әдістері мен құралдарын, негізгі психологиялық-педагогикалық технологияларды ұсынады. Курс басқару мәселелерін шешу процестерін зерттеу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтау үшін қажет. Басқару мәдениетін тәрбиелейді және магистранттардың басқарушылық ойлауын дамытады. Магистранттарда мекеменің білім беру ортасына сараптама жүргізу, кәсіби өзара әрекеттесу стилін жақсарту бойынша барлығына ұсыныстар әзірлеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психологиялық диагностика
Білім берудегі қазіргі психологиялық диагностика жаңа теориялық және практикалық тәжірибенің тиімді игерілуін қамтамасыз етеді. Қазіргі қоғамдағы баланың психикалық және жеке дамуын диагностикалау тәжірибесімен таныстырады. Пән педагогикалық білім беру жүйесінде психологиялық диагностиканы практикалық қолданудың негізгі бағыттарын зерттейді. Білім беру ортасындағы психодиагностикалық қызметтің ерекшелігін түсіндіреді. Білім берудегі психодиагностикалық күйлердің түрлерін қарастырады. Психологиялық диагностикадағы қателіктердің объективті және субъективті себептерін түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Курс магистранттарда негізгі сала ретінде жеке айырмашылықтардың дифференциалды психологиясының мазмұны туралы білім жүйесін қалыптастырады. Жеке ерекшеліктерді қалыптастыру және дамыту заңдарын іске асыру бойынша теориялық және практикалық міндеттерді шешу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Дифференциалды психологиялық зерттеудің негізгі әдістеріне, даралық проблемаларына жүйелік тәсіл принциптері мен әдістеріне қызығушылықты дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Курс білім алушыларды қазіргі педагогикалық және психологиялық ғылымның негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған. Білім алушы алған психологиялық-педагогикалық білімін кәсіби қызметінде пайдаланады. Пән ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша білімді меңгеруге, педагогикалық және психологиялық пәндердің оқу сабақтарын түрлі нысандарда ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгеруге, білім алушылардың оқу нәтижелерін бағалау мен критерийлерін әзірлеуге ықпал етеді. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистика
Пән психологиялық заңдарды, негізгі ұғымдарды, статистиканың санаттарын, ресми статистикалық мәліметтерді алу көздерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыруға, психологиялық зерттеу әдістерін өз бетінше пайдалануға және эмпирикалық материалдарды жинауға дайын болады. Магистранттар психологиялық эксперимент процедурасының заманауи ерекшеліктерін игереді, жіктеу және топтастыру белгілерін белгілей алады, эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинай алады, оларды бастапқы өңдеу мен талдауды жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқыту әдістемесі
Пән білім алушылардың ЖОО-дағы білім беру процесінің негізгі заңдылықтары, нысандары, әдістері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді. Кәсіби даярлықтың, болашақ маманның қалыптасуы мен дамуының мәнін және жоғары мектеп оқытушысы қызметінің этикалық негіздерін түсінуді қалыптастырады. Курс болашақ мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру тәсілі ретінде оқытудың интерактивті түрлерін зерделеуге бағытталған. Жоғары мектепте білім беру процесін қамтамасыз ететін негізгі әдістемелік құжаттарды өздігінен әзірлеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауытқушылық мінез-құлықтың психодиагностикасы
Курс девиантты мәртебенің санатына қол жеткізілген сенімге немесе мінез-құлыққа байланысты девиантты тұлғаның дамуын зерттейді. Девиантты жеке мінез-құлықтың психологиялық құрылымына көзқарастар қарастырылады: типология, қалыптасу және даму детерминанттары, девиантты мінез-құлықтың әртүрлі формаларының динамикасы, девиантты әрекеттердің салдары туралы сұрақтар қарастырылады. Олар диагностикалық құралдарды игереді, түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшы психологиясы
Бұл курс көшбасшылық мәселесі, көшбасшылықты зерттеудің негізгі тәсілдері, ғылым жүйесіндегі көшбасшылық тақырыбы мен рөлі туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; табысты көшбасшыны дамытудың қозғаушы күштері мен шарттары мәселелері зерделенетін болады; көшбасшы тұлғасын дамыту психологиясы; магистранттар сабақ барысында ұйымдағы көшбасшыларға психологиялық кеңес беруді жүзеге асыру дағдыларына ие болады; алдын алу және бейімсіздік әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық тренингтің теориясы мен практикасы
Осы пән барысында магистранттар шағын топтардағы психологиялық тренинг; шағын топтардағы тренингтің мақсаттары, міндеттері мен принциптері, топтық әдістердің даму тарихы туралы жалпы түсінік алады. Психологиялық тренингті өткізудің әдістемелік тәсілдері мен құралдарының дағдыларын меңгереді; тренингтік жаттығуларды ұйымдастыра және өткізе алады. Пән психологиялық мәселелерді талдау және түзету дағдыларын қалыптастыруға, интерактивті әдістерді жүзеге асыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби даму мен мансап психологиясы
Осы пән аясында мансапты зерттеудегі психологиялық тәсілдер мен теориялық тұжырымдамалар қарастырылады. Білім алушылар келесі сұрақтармен танысады: мансап психологиясының пәні, мақсаттар мен міндеттері, персоналмен жеке жұмыс істеу ерекшеліктері. Курс барысында магистранттарда карьерлерді жіктеу, мансап құрылымы, мансап табыстылығының факторлары және мансаптық дағдарыс проблемалары туралы түсініктер қалыптастырылады. Қызметкерлерді іріктеудің, қызметкерлерді бағалаудың формалары мен әдістерін біледі, кәсіби жарамдылығын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психикалық қасиеттерін диагностикалау
Оқу курсы жеке қасиеттердің психоанализі мен диагностикасын зерттеуге, жеке тұлғаға тұтас көзқарасты қалыптастыруға және оның теориялық дамуына бағытталған. Жеке тұлғаны зерттеу құрылымындағы темперамент, мінез, эмоционалды және ерікті компоненттер ұғымдарының құрылымдық мазмұны қарастырылады. Жеке қасиеттердің жалпы сипаттамалары мен диагностикалық жүйелері, диагностикалық әдістерді құру әдіснамасы және жеке қасиеттерді диагностикалауды жүзеге асыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы математикалық әдістер
Курс ғылыми зерттеулер идеясын, қазіргі ғылымның әдіснамалық принциптері мен ерекшеліктерін, негізгі операцияларды, ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізудің практикалық әдістерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистранттар математикалық статистиканың негізгі принциптері мен ережелерін білуге ие болады; ғылыми зерттеулер, эксперименттер, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістері дағдыларын меңгеріп, ЖИ-ні психологияның әр түрлі салаларына кіріктіре алады, талдау мен болжау үшін модельдер мен нейралды желілерді құра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық білім беру технологиялары
Курс магистранттарда жеке тұлғаға бағытталған тәсіл негізінде педагогикалық қызмет саласындағы заманауи инновациялар туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән Жаңа педагогикалық жүйелерді модельдеу және авторлық жобаларды әзірлеу процестеріне қосу шарттарын қарастырады. Бұл пән педагогикалық технологиялардың негізгі теориялары мен ғылыми бағыттарын қамтиды; магистранттың дүниетанымын кеңейтеді, магистранттың танымдық қызметін жандандырады; теориялық білімді практикада қолдана білуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
- Өзін-өзі таныстыру әдістерін, бірлескен іс-әрекетті ұйымдастыру мақсатында білім алушылармен өзара әрекеттесу әдістерін меңгереді және таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыра алу.
- Жеке тұлғаның психологиясы туралы білімді оқу процесіне бейімдеу, оқу материалын игерудің сәттілігін өлшеу үшін психодиагностикалық құралдарды қолдану.
- Құрылымдардың жұмыс істеуі мен дамуы стратегиясын құруды, оны іске асыру жағдайларын ұйымдастыруды, нәтижеге қол жеткізу үшін жауапкершілікті көздейтін басқарушылық қызметті модельдеу.
- Менеджмент салалары және кросс-мәдени зерттеу кезеңдері туралы кәсіби білімді санаттау; аналитикалық-болжамдық іс-әрекетте жүзеге асыруда өзін-өзі талдауды және өзін-өзі түзетуді меңгеру.
- Аналитикалық, жоспарлау іс-әрекетін құру, жеке және ұжымдық ғылыми зерттеулерді модельдеу және олардың нәтижелерін практикада қолдану.
- Зерттеу дағдыларын түсіндіруді, математикалық талдау мен диагностиканы жүргізуді, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуді білу.
- Педагогика және психология саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен теориялар аясында олардың сенімділігі мен құндылығын негіздеу үшін зерттеудің ғылыми нәтижелерін талдау және түсіндіру.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)