Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 История в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Тарих теориясы

    Тарих теориясы пәні. Тарих ғылымының анықтамасы мен функциялары. Тарих ғылымының философиялық негізі. Тарихи таным теориясы. Тарихи оқиға және тарихи факт. Тарихи уақыт ұғымы және тарихи процесті кезеңдеу. Тарихи кеңістік. Тарихи дамудың тарихи заңдылықтары мен тұжырымдамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Алғашқы қоғам тарихы

    Бұл пән студенттердің антропо, әлеуметтік және мәдени генезис процестері мен адамзаттың тарихи дамудың негізгі жолдары туралы қазіргі заманғы адамның ежелгі ата-бабаларының пайда болуынан алғашқы өркениеттердің қалыптасуына дейінгі тұтас түсініктерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    Қазақстанның ежелгі тарихының курсы, дербес пән ретінде, өзінің зерттеу пәні бола отырып, бір-бірін өзара толықтыратын, өзара негіздейтін, яғни тарихи оқиғаны тұжырымдауға ықпал ететін бірқатар дисплиндермен тығыз қарым-қатынас жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археология

    Адамзаттың өткенін материалдық көздерден зерттейтін пән білім алушыларды тарих ғылымының бөлігі ретінде археологияның ерекшеліктерімен, негізгі жетістіктерімен таныстырады. Археологиялық зерттеулердегі қазақстандық, кеңестік және шетелдік археологтар, ескерткіштер, археологиялық ескерткіштерді іздеу және зерттеу әдістері туралы алғашқы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Оқу процесінде білім алушылар палеография, сфрагистика, метрология, хронология және басқа да пәндер сияқты оның құрамына кіретін пәндер туралы ғылыми түсінік қалыптастырады, олар нақты дереккөздердің барлық түрлерімен анықталады, олардың практикалық маңыздылығы туралы білім тарихшы үшін маңызды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ортағасырдағы мемлекеттік дамуы

    Қазақстан аумағында мемлекеттіліктің қалыптасу тарихын зерделеудегі негізгі тұжырымдамалар. Мемлекеттік-саяси жүйенің эволюциясының ерекшеліктерін түсінудің теориялық-әдіснамалық негізі. Ежелгі қағанаттармен ұлыстардың Қазақстан аумағындағы тарихи сабақтастығын, тұрақты саяси дәстүрлерді қалыптастырған, Қазақ хандығының биліктік қарым-қатынас жүйесін айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ортағасыр тарихы

    Түркі қағанаты. Ерте орта ғасырлық мемлекеттер. VI-XII ғғ. ерте орта ғасырлардағы Қазақстанның шаруашылығы және қала мәдениеті. Ұлы Жібек жолы Қазақстан аумағында. Моңғол иелігі дәуіріндегі Қазақстан. Қазақстан ұлық Ұлыс құрамында. Могулистан. Көшпелі өзбек мемлекеті. Ноғай Ордасы және Батыс Сібір. Қазақ хандығының құрылуы. Қазақ халқының қалыптасуы. XV-XVII ғғ. қазақ хандығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Антика, Ежелгі Шығыс мемлекеттерінің тарихи дамуының ерекшеліктерін қарастыратын курс болып табылады. Бұның негізгі ерекшеліктерін курс процесі арқылы танысып игеру. Ежелгі Шығыс пен Батыстың қоғамдық құрылымы мен ондағы ұқсастықтарды өркениеттік бағыт арқылы курста игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректану

    Деректану – тарихи дереккөздердің алуан түрлерін, оларды талдау әдістерін, сондай-ақ осы дереккөздерді тарихи зерттеулерде пайдаланудың теориялық және практикалық аспектілерін зерттейтін ғылыми пән. Курстың негізгі мақсаты – білім алушыларға теориялық білім мен дереккөздермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру, оларды сыни тұрғыдан талдап, ғылыми жұмыста қолдануды үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем діндерінің тарихы

    Діннің даму кезеңдері. Әлемдік діндердің спецификасы. Діннің негізгі мәселелері, түсініктері мен категориялары. Заманауи жағдайдағы буддистік дін оқуының, культінің, ұйымының эволюциясы тенденциялары. Христиандықтың пайда болу алғышарттары мен оның мәні. Христандық дін оқуы және культі. Христиандықтың негізгі бағыттары. Исламның пайда болуының экономикалық және идеялық алғышарттары. Исламның дін оқуы және культі. Исламның негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының тарихы

    «Түркі халықтарының тарихы» пәні түркі халықтарының көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тарихын зерттеуге арналған курс. Курс аясында білім алушылар түркі өркениеттерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен, олардың мемлекеттік құрылымдарымен, мәдениетімен, сондай-ақ олардың дүниежүзілік тарих пен мәдениетке әсерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлар тарихы

    Тарих ғылымындағы орта ғасыр. Феодализмнің мәні. Ортағасырлық Еуропа және ислам. Крест жорықтары. Еуропада капиталистік қоғамның пайда болуы. Ұлы географиялық ашылулар. Американы Жаулап Алу. Реформация. Орта ғасырдағы Шығыс елдері тарихының өркениеттік және формациялық аспектілері. Ислам және алғашқы халифаттарды құру. Корея, Жапония, Үндістан, Иран, Түркия, Моңғолия, орта ғасыр кезеңіндегі Африка халықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Ресей агрессиясының Қазақстанға бастауы. XVIІІ ғ. екінші жартысындағы Батыс Қазақстандағы қоғамдық-саяси дағдарыс. Орталық және Шығыс Қазақстанда отарлық саяси жүйені күшейту. Ресей отарлық саясатын енгізудің сипаттамасы, ерекшеліктері және салдары. Батыс Қазақстандағы патша Ресейдің отаршылдық бағытын күшейту. Ресей агрессиясына қарсы ұлт-азаттық қозғалыстар. Қазақстанды өз мемлекеттігінен айыру және Ресей колониясына қайта құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық білім берудегі әлеуметтік әріптестік

    Пән гуманитарлық білім беру саласындағы мүдделі ұйымдармен байланысты және әріптестік өзара іс-қимыл принциптерін анықтайды. Курсты оқу барысында білім алушылар студенттердің гуманитарлық дайындық сапасын анықтайтын гуманитарлық бейіндегі негізгі ұйымдармен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    «Тарихи өлкетану» – белгілі бір өңірдің табиғатын, халқын, шаруашылығын, тарихын, мәдениетін зерттеумен шұғылданатын ғылым мен мәдениет саласы; шағын аумақтың табиғатын, халқын, шаруашылығын, тарихын және мәдениетін, елді мекендерін олардың таяу төңірегімен қоса зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасуы. Тарихты оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері. Компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану. Тарих бойынша оқу жұмысын ұйымдастыру формалары. Мектепте тарихты оқытудың интерактивті, инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану. Тарих сабағында тарихи деректер мен құжаттарды қолдану. Жаңартылған білім беру бағдарламасы. Тарих сабағын компютерлік бағдамалар арқылы қашықтық жағдайында оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Пікір білдіру үшін мектепте оқыту мен бағалаудың белсенді тұжырымдамалары мен жаңа тәсілдері жүйесі. Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; Пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалайтын критерийлерді жобалау; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін айқындау. Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингіне қойылатын талаптарды анықтау, АКТ және ҚБТ пайдалану, психологиялық-педагогикалық объектілерді талдау құралы ретінде оқу және кәсіби қызметтің рефлексиясы мен өзін-өзі бағалауы. Пәнді оқу студентке педагогикалық зерттеу шарттарын, АКТ қолдануды, сыни және креативті ойлау әрекетін дамытуға көмектеседі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы

    Азия мен Африка елдерінің тарихымен байланысты негізгі оқиғаларды қарастыру. XVI – XIX ғғ Азия және Африка елдерінің тарихы. Жаңа заман тарихының ең маңызды оқиғалары мен мәселелері қарастырылады, аталған кезеңдегі батыс қоғамының әлеуметтік-экономикалық және мемлекеттік-құқықтық дамудың негізгі тендециялары, қоғамдық ой мен мәдениеттің эволюциясы талданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы

    Батыс пен Шығыс елдерінің тарихымен байланысты негізгі оқиғаларды қарастыру. XVI – XIX ғғ. Еуропа және Америка елдерінің тарихы. Жаңа заман тарихының ең маңызды оқиғалары мен мәселелері қарастырылады, аталған кезеңдегі батыс қоғамының әлеуметтік-экономикалық және мемлекеттік-құқықтық дамудың негізгі тендециялары, қоғамдық ой мен мәдениеттің эволюциясы талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы (ХХ ғасырдың бірінші жартысы)

    Бүгінгі таңда тәуелсіз Қазақстанда «қазіргі заман тарихы» кезеңін оқу басты мәселелердің бірі болып табылады. Курсты оқу кезінде Қазақстан тарихы мәселелерін ашып, әлеуметтік-экономикалық және саясат процесстері ерекшеліктерін оқуға мүмкіндік туады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жаңа замандағы Батыс елдерінің тарихы

    Білім алушылар оқу барысында Батыс елдерінің Ренессанс дәуірінен XIX ғасырдың соңына дейінгі жаңа дәуірдегі дамуын анықтаған негізгі кезеңдер мен оқиғаларын зерттейді. Батыс елдері, жаһандық контексте де саяси және әлеуметтік құрылымдарға орасан зор әсер еткен өнеркәсіптік революцияға, француз революциясына және Англиядағы демократиялық қозғалыстарға ерекше назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа замандағы Шығыс елдерінің тарихы

    Дәрістер жинағында Шығыс елдерінің жаңа заманындағы тарихы жүйелі түрде баяндалады. Курс отандық және шетелдік тарихнаманың жетістіктерін ескере отырып, тарихи ғылымның қазіргі әдіснамасы негізінде жазылған, онда проблемалы және жүйелі тәсілдер үйлеседі, тұлғаның тарихтағы рөліне назар аударылады. Отарлау кезеңіндегі Шығыс елдерінің идеологиясы мен саясатына елеулі орын бөлінген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихнамасы

    ІХ-ХІІ ғғ. тарихи ойлар; Қазақстан тарихы ның тарихнамалық дәстүрлері (ХІІІ-ХVІІ); XVIII - XIX ғасырлардағы тарихнама. XVIIІ ғасырдағы тарихи білім; ХІХ ғ.- ХХ-шы ғасырдың басындағы Қазақстанның тарихи ғылымының дамуы; Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның тарихи ғылымы. Тәуелсіз Қазақстанның тарихнамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихнама

    Курс тарих ғылымының қалыптасу және даму кезеңдерімен, негізгі историографиялық мектептермен және бағыттармен, көрнекті тарихшылардың еңбектерімен таныстырады. Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі историографияның негізгі кезеңдері, ұлттық историографиялық дәстүрлер мен заманауи әдіснамалық тәсілдер қарастырылады. Тарихи интерпретацияларды сыни тұрғыдан талдауға және историографиялық материалмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

    Тарих қазіргі заманғы оқыту әдістемесінде Ақпараттық технологиялар мен АКТ дамыту. Тарихи ақпараттық ресурстар: түсінігі, сипаттамасы және жіктелуі. Тарих бойынша сандық білім беру ресурстары. Квантитативті тарих немесе Тарихи информатика. Тарихи құбылыстар мен процестерді модельдеу.Тарихи зерттеу және білім беру процесінде фото-және бейне көздермен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы

    І дүниежүзілік соғыстан кейінгі революция. Ішін ара тұрақтандыру кезеңінде Еуропа және АҚШ мемлекеттері. Әлемдік экономикалық дағдарыс. 30-шы жылдарыҰлыбританияда. Ф.Д. Рузвельттің" Жаңакурсы". Авторитарлы және фашистік мемлекеттердің саясаты. Еуропада тоталитарлық режимдерді орнату. Франция "Халықмайданы"кезеңінде. Еуропадағы саяси дағдарыс 1937-1939 жж. Суық соғыс. АҚШ-та "ұлықоғам". ХХғасырдың екінші жартысындаҰлыбритания. Франция ХХ ғасырдың екінші жартысында. Шығыс Еуропа елдеріндегі революциялар. Латын Америкасы елдері ғасырлар тоғысында. КСРО ыдырауы, ТМД құрылуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы (ХХ ғасырдың екінші жартысынан-бүгінгі күнге дейін)

    Пән туралы түсінік. Курстың таринамасы мен деректік негіздері. Қазақстан екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кезеңде. Қазақстан "жылымық" кезеңінде. Қазақстан "тоқырау" кезеңінде. Кеңес кезеңіндегі Қазақстан мәдениеті. Қазақстан қайта құру кезеңінде. Тәуелсіз Қазақстан. Тәуелсіз Қазақстанды нығайту. Қазіргі Қазақстан мәдениеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның демографиялық тарихы

    Қазақстан тарихындағы демографиялық үрдістерді сипаттау және бағалау қабілеті. Оқу курсы Қазақстан демографиялық тарихының ғылыми талдауының теориялық негізін және олардың елдің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуымен өзара байланысын қалыптастырады. Пән Қазақстан демографиясының дамуының негізгі кезеңдерін, ғылыми терминологияны, қазіргі көші-қон жағдайын, қазақстандық бірегейлікті сақтау мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының шыгу-тегі және этникалық тарихы

    Қазақ халқының этногенезінің деректемелері мен тарихнамасы. Қола дәуірі тайпаларының этногенетикалық мәселелері. Қазақ халқы этногенезінде сақ кезеңі. Қазақ этногенезіндегі түркі кезеңі. XIII-XV ғасырлардағы қазақ жеріндегі этникалық процестер. Қазақ халқының қалыптасуы. Қазақ жүздері және Қазақстан атауы хақында. Қазақ этносының құрамысаны, географиялық орналасуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы

    ХХғ.Азия және Африка халықтарының тарихын оқытудағы үрдістің тарихи кезеңдерінің ерекшеліктерін анықтайды. Отарлық жүйеніңдағдарысы. Ұлт-азаттық қозғалыс. Афро-Азия мемлекеттерінің ұлттық даму парадигмалары. Ұлттық-азаттық қозғалыс: идеология: сунь-ятсенизм, гандизм, кемализм, мархаэнизм.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан әлемдік қауымдастықта

    Пән Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық тағы соңғы отыл жылдағы орнымен рөлін көрсетеді. Атапайтқанда, Қазақстанның Халықаралық ұйымдарға қатысуы, олар ұсынған бастамалар, сыртқы саясат векторлары, экономикалық ынтымақ тастық, қазақстандық мәдениетті жаһандық әлемде ілгерілету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Этнология

    Пән білім алушыларда этнология туралы ұғымды халықтар туралы ғылым ретінде қалыптастырады. Этникалық қауымдастықтарды, этногенезді, этникалық тарихты, этностардың материалдық және рухани мәдениетінің сипаттамалық белгілерін, халықтардың салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын және сенімдерін қарастырады. Этнологиялық ғылымның қалыптасуы мен дамуын, оның классикалық және заманауи зерттеу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық тарих

    «Цифрлық тарих» пәні цифрлық медиа мен технологияларды қолдану саласындағы білімдер мен дағдыларды, тарихи ақпарат пен тарихи деректерді талдау, ұйымдастыру және бейнелеудің сандық әдістерін қалыптастырады. Курс цифрлық тарихтың қалыптасуы мен даму тенденцияларын, цифрлық гуманитарлық және қоғамдық тарих сияқты басқа пәнаралық салалармен байланысын қарастырады. Сандық тарихтың белгілі бір салаларын зерттеу - мәтіндер мен кескіндерді талдау, желілік және кеңістіктік талдау, тарихи-мәдени мұраны үш өлшемді модельдеу, виртуалды мұражайлар мен сандық коллекциялар, тарихи дереккөздердің цифрлық басылымдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Антропология

    Ұсынылған білімнің жалпы көлемі ең алдымен Homo sapiens биологиялық тарихын зерттеуге байланысты қазіргі адамның өзгергіштік заңдылықтарын сипаттаудан тұрады. Тарих, ата-ана, адамзаттың ойкумен бойынша қоныстануы мәселелері талқыланады, нәсілдік, экологиялық және конституциялық дифференциация тенденциялары сипатталады. Адамның биологиялық қасиеттерінің өзгергіштігін қалыптастыру процесіне, адамның бейімделу қасиеттерінің биологиялық аспектілеріне және этногенез алғышарттарына ерекше назар аударылды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттерімен орта білімнің барлық деңгейлерінде білім берудің интеграциясымен сабақтастығы қағидаттарына сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, оқу процесін жобалайалады
  • Студенттердің жеке ерекшеліктерін ескеруге бағытталған педагогикалық технологияларды қолдана отырып, тарихты оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес білім беру іс-әрекетінің жағдайларын жасайды (орындайалады)
  • Академиялық адалдық пен адалдық принциптеріне сәйкес келеді
  • Отандық және әлемдік тарихтың негізгі даму кезеңдері туралы білімдерін көрсетеді
  • Мәдениаралық диалогтың және рухани мұраны құрметтеудің практикалық әлеуетін анықтайды
  • Тарих сабақтарын оқыту мақсаттарына сәйкес тиімді және сапалы оқу материалдарын дербес әзірлей алады
  • Оқушылардың жетістіктерін бағалау критерийлерімен дескрипторларын әзірлейді
  • Оқу мақсаттарына жету үшін тарих сабақтарында АКТ, қашықтықтан оқыту технологиясын, цифрлық білім беру ресурстарының материалдары мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады;
  • Оқушының жетістіктерін бағалау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторларын әзірлейді
  • Оқу мәселелерін анықтайды және мәселелерге қатысты білім беру ортасында зерттеулер жүргізеді
  • Уақыттық және кеңістіктегі тарихи оқиғалардың себептері мен салдарын тарихи сипаттау және талдау әдістеріне ие
  • Қарым-қатынас және кәсіби қарым-қатынас психологиясының негіздерін оқып үйренуде студенттерді қосымша білім жүйесіне енуге ынталандырады

Ұқсас БББ

6B01601 Тарих

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01601 Тарих

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Астана халықаралық университеті

6B01601 Тарих және дінтану

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01601 Тарих

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01601 Тарих мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01601 Тарих

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01601 Тарих

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01601 Тарих

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01601 Тарих

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01601 Тарих

Шымкент университеті

6B01601 Тарих

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01601 Тарих

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01601 Тарих

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01601 Тарих

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01601 Тарих

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01601 Тарих

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01601 Тарих

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top