6B01601 Тарих в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында іргелі және қолданбалы білімді игерген, ғылыми-педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін зерттеушілік дағдыны меңгерген бәсекеге қабілетті тарих пәнінің мұғалімін даярлау болып табылады
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Қазақстанның ежелгі тарихы
Пән Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудегі жаңа теориялық-тұжырымдамалық тәсілдер туралы, формациялық, өркениеттік және басқа да тәсілдер мен тарих ғылымының пәні мен міндеттерітуралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстан тарихы-дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі. Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени процестерді зерттеудің өзектілігі. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің синхронды және диахронды әдістері. Қазақстан тарихын дәуірлеу туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Археология және алғашқы қауымдық қоғам тарихы
Археология ғылымы және оның әдістерін, проблематикасын, негізгі теориялық көзқарастарын зерттеу, қазіргі деңгей мен даму перспективаларына сәйкес. Адамзат қоғамының өткенін, оның қалыптасуы мен дамуын, негізінен материалдық деректер арқылы зерттеу. Тек археологияға тән әдістер мен тәсілдер арқылы артефактілерді алу археологияға жазба және жартылай жазба кезеңдер туралы негізгі ақпаратты береді. Курс адамның пайда болуы, алғашқы қоғамның қалыптасуы және ыдырауы, 2,5 миллион жылдан астам уақыт бойы жеке меншіктің, таптардың, эксплуатацияның және мемлекеттің пайда болуын зерттеуге арналған. Курс негізінде келесі маңызды мәселелерді қарастырады: адамның пайда болуы; оның шаруашылық және қоғамдық қызметінің алғашқы қадамдары; археологиялық деректер негізінде оның материалдық және рухани мәдениетінің пайда болуы мен алғашқы дамуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи демография
Курс демографияның ғылым ретіндегі тарихын, ежелгі және орта ғасырлардағы демографиялық көріністерді, демографияның жаңа және қазіргі замандағы ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын зерттеуге арналған. Демографиялық мектептер мен тұжырымдамалар, демография ғылымы туралы шетелдік және отандық тарихнама, көші-қон, туу, өлім-жітім, неке, халық санының өсуі және халық санының тым артуы мәселелері, демографиялық болжау және саясат, XIX-XXI ғасырлардағы Қазақстандағы этнодемографиялық процестер туралы мәселелер қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамының алғашқы қарапайым қауымдық қоғамнан алғашқы мемлекеттік қоғамға өту тарихының басты белгілерін және мемлекеттік институттарының пайда болу тарихын, адамзат дамуындағы жаңа қоғам өркениеттік қоғамның даму тарихы мен ежелгі дүниеде қалыптасқан елдер мен халықтардың тұрмыс-тіршілігі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Демография және халық статистикасы
XIX - XXI ғасырлардағы демографиялық зерттеу объектісі, демографиялық болжау және саясат, әлем халықтарының дамуы, Қазақстандағы этнодемографиялық процестер ретінде демография тарихы туралы ғылым, халық туралы деректер, халық саны мен құрылымы, туу, өлім-жітім, халықтың өмір сүру ұзақтығы, неке қию және ажырасу, халықтың көші-қоны, отбасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Курс ғұндардың, түркілердің, хазарлардың, түргештердің, қимақтардың, қыпшақтардың, өзбектердің, қырғыздардың, түріктердің және түрікмендердің тарихын олардың көшпелі дүниетаным бейнесін, қоғамдық өмір салтын, өзіндік көшпелі экономикалық базаны, бай және алуан түрлі рухани мәдениетті қалай қалыптастырғаны тұрғысынан зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ортағасыр тарихы
Ортағасырлық дәуір туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі: ерекшеліктері, дерек көздері, тарихнама. Түркі дәуірі: экономика, саясат, мәдениет. Түрік қағанаттарының тарихы. Қала мәдениеті. Қазақстанның ортағасырлық тарихындағы моңғол кезеңі. Қазақ хандығының құрылуы: тарихы, саясаты, экономикасы, мәдениеті. Қазақ хандары: Қазақстанның археологиялық ескерткіштері саясатының рөлі мен қызметі, орта ғасыр ескерткіштерін кезеңге бөлу. Орта ғасыр ескерткіштерін зерттеу бойынша археологиялық экспедициялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстан мен шекаралас елдердің мәдениеті (Қазақстан, Өзбекстан, Тәжікстан, Түркменстан және Қырғызстан)
Қазақстан елдеріндегі мәдениетте көрініс табуы, тілдер мен диалектілерді зерттеу, сондай-ақ олардың қазіргі ұлттық сәйкестіліктегі рөлі қарастырылады. Әрбір халыққа тән дәстүрлер, мерекелер мен ритуалдардың ерекшеліктері талданады. Халықтық музыкалық аспаптармен, жанрлармен және би дәстүрлерімен танысу, олар мәдениеттің маңызды аспектілері болып табылады. Аймақ елдерінің әдеби шығармалары, фольклор, кескіндеме және театр өнері шолылады. Қазіргі заманғы мәдени тенденциялар: жаһандану жағдайында мәдениетаралық өзара әсерлерді зерттеу және қазіргі әлемде дәстүрлі салт-дәстүрлерді сақтап қалу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи ономастика
«Тарихи ономастика» пәні бойынша есімдер мағынасының әртүрлі ономастикаға дейінгі, ономастикалық, отономастикалық деңгейлері мен қызметтері зерделенеді. Сондай-ақ ономастиканың тіл білімімен, әсіресе тілдер тарихы сияқты тараумен байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қосалқы тарих пәндері
Қосалқы тарихи пәндердің негізгі бөлімдерінің пайда болу және даму тарихы мәселелері: палеография, хронология, генеалогия қарастырылады, Тарихи метрология, Нумизматика, Тарихи ономастика, Геральдика, сфрагистика; тарихи деректерді зерттеудегі қосалқы тарихи пәндердің орны мен рөлі; тарихи деректермен жұмыс жасау кезінде қосалқы тарихи пәндер бойынша білімді қолдану әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Пәнді игерудің мақсаты жекелендірілген оқыту үшін жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен, білім берудегі зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ортағасырлар тарихы (Батыс, Шығыс)
Ортағасырлық тарихты кезеңге бөлу мәселелері, мемлекеттердің қалыптасу және даму тарихы қарастырылады. Еуропа, Азия және Африкадағы ортағасырлық мемлекеттердің негізгі тарихи кезеңдері, ортағасырлық мемлекеттердің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Әлеуметтік құрылым және оның қалыптасуының негізгі факторлары, деректану және тарихнама. Ортағасырлық тарихты кезеңге бөлу мәселелері, мемлекеттердің қалыптасу және даму тарихы қарастырылады. Еуропа, Азия және Африкадағы ортағасырлық мемлекеттердің негізгі тарихи кезеңдері, ортағасырлық мемлекеттердің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Әлеуметтік құрылым және оның қалыптасуының негізгі факторлары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақтар этнографиясы
«Қазақтар этнографиясы» ұғымы қарастырылады. Пәні, деректері және тарихнамасы. Көшпелі қоғамдардың қалыптасуы мен дамуы; әлеуметтік құрылымы, саяси жүйесі, дәстүрлі өмір салты. Этникалық құрамы, географиялық орналасуы, шаруашылық түрлері, күнделікті тұрмыс-тіршілігі, материалдық және рухани мәдениеті, отбасылық қатынастары. Қазақ халқы және оның аумағы, шаруашылық түрлері, тұрмысы, діни наным-сенімдері, мәдениеті, отбасылық қарым-қатынастары, т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының этнографиясы
Әлем халықтарының мәдениеті, тұрмысы, пайда болуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлем халықтарының этнографиясы курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Мәселенің тарихнамасы. Этнографияның пайда болу және даму тарихы, негізгі теориялық мәселелері, расогенез, этногенез, әлем халықтарының этникалық тарихы, рухани және материалдық мәдениеті оқытылады. Этникалық құрамы, географиялық орны, шаруашылық түрлері, тұрмысы, отбасылық қатынастары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Курс Қазақстанда тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуын зерделеуге арналған. Қазақстан Республикасы мектептерінде тарих ғылымын дамытудың қазіргі стратегиясы, нормативтік құжаттары. Әдістеме және тарихты оқыту әдістемесі. Сыныпта оқыту әдістері. Көрнекі құралдар: түрлері, қызмет түрлері және мағынасы. RTF және компьютер мүмкіндіктерін пайдалану. Тарих пәні бойынша тәрбие жұмысын ұйымдастыру формасы. Сабақ тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде. Тарих сабағына қойылатын қазіргі талаптар. Тарихты оқытуда интерактивті, инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану. Тарихтың білім беру мүмкіндіктері. Тарихты оқытудағы пәнаралық байланыстар. Тарих сабақтарында тарихи деректер мен құжаттарды, өлкетану және аймақтық материалдарды пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстардың тарихы
Пән бойынша ХХ ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстар мен тенденциялар, саяси партиялар, олардың маңызы мен рөлі: ресейлік пролетарлық емес партиялар, эсерлер партиясы, «Алаш» партиясы, «Үш жүз» партиясы, коммунистік партия. Сондай-ақ қозғалыстар мен саяси партиялардың қалыптасуы мен дамуындағы мерзімді басылымдардың рөлі мен маңызы, ұлттық зиялы қауымның қызметі мен тағдыры және отандық, шетелдік тарихнама қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XVIII - XX ғғ. Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстар
Пән Қазақстан аумағындағы жаңа кезеңдегі көрші елдермен өзара қарым-қатынастары және өзара әрекеттесуде өткен тарихи фактілер, оқиғалартуралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстанның Ресейге қосылуы. Ұлттық тарихтың жалпы тарихындағы Қазақстанның жаңа тарихының (XVIIIғ. басы - XІX ғ. соңындағы) орны мен рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Пән Қазақстанның жалпы тарихындағы орны мен Қазақстанның көрші елдермен тарихи байланысы, сауда-саттық байланысы жіне тарихи тұрғыдан өзара байланысуы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстан аумағындағы жаңа кезеңдегі көрші елдермен өзара қарым-қатынастары және өзара әрекеттесуде өткен тарихи фактілер, оқиғалар. Қазақстанның Ресейге қосылуы туралы білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім алушылардың кәсіби бағдар беруі және өзін-өзі анықтау
«Білім алушылардың кәсіби бағдар беруі және өзін-өзі анықтау» пәні болашақ педагогтарда кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, оқушыларға кәсіптік жолды таңдауға көмектесу, мұғалім мамандығына деген қызығушылықты дамыту және оның ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларындағы рөлін түсіну мақсатында оқытылады. Пән мектеп мұғалімінің саналы өмірлік ұстанымын қалыптастыруға, ұстаздық қызметін танымал етуге, беделін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
«Алаш» қозғалысы тарихы
Қазақстандағы саяси-идеологиялық ағымдар және ХХ ғасыр басындағы қазақ саяси элитасының қалыптасуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Мерзімді баспасөз және Алаш қозғалысы. Алаш қайраткерлерінің шығармаларындағы мемлекеттік тәуелсіздіктің жаңғыру идеялары. Азамат соғысы жылдарындағы Алашордашылардың қызметі. Алаш автономиясы және Алаш Орданың құрылуы. Алашорда үкіметінің қызметі. Алашордашылар қызметінің Түркістан кезеңі. 1920-1940 жылдардағы Алаш-Орда және Кеңес өкіметі Алаш қайраткерлерінің білім және ғылым саласындағы қызметі. Алаш қозғалысының көрнекті өкілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнология
Ғылымның дамуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында пәні мен әдістері оқытылады. Этнологиялық ойдың тарихы: эволюционизм, диффузионизм, социологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: Американдық тарихи этнология мектебі, этнопсихологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: функционализм, структурализм, мәдени релятивизм, когнитивтік антропология, постмодернизм және постструктурализм. Этнос пен этностың мәні туралы қазіргі ғылым. Этникалық қауымдастықтардың классификациясы. Этникалық тарих және этногенез. Этникалық психологияның негіздері. Әлем халықтарының этникалық стереотиптері мен бейнелері Этникалық мәдениет. Этносаралық коммуникациялар. Әлемнің қазіргі этникалық суреті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи информатика
Курс тарихшының кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану мәселелеріне арналған. Курс тарихи зерттеулерде дәстүрлі емес әдістер мен технологияларды қолдану негізіндегі пәнаралық бағыт ретінде тарихи информатиканың қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Мәліметтерді компьютерлік өңдеудің теориялық және технологиялық ерекшеліктерін меңгеруге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық тарих
Курс сандық тарихтың қалыптасуы мен даму тенденцияларына, оның тарихи информатика және digital humanities сияқты басқа пәнаралық салалармен байланысына арналған. Мәтіндер мен кескіндерді талдау, желілік және кеңістіктік талдау, виртуалды музейлер мен сандық коллекциялар, тарихи дереккөздердің сандық басылымдары қарастырылады. Бағдарламалық құрал ретінде еркін таратылатын бағдарламалар мен тегін онлайн-қызметтер пайдаланылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Білім қалыптастыру мақсатында оқытыладыжаңа және казіргі тарихындағы Азия және Африка мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктерін оқуға маңызды орын беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тарихи антропология
Пән адамзаттың әлеуметтік-мәдени тарихын тарихи, антропологиялық және мәдениеттанудың әдістерін пайдалана отырып зерттейтін тарих ғылымының жаңа бағытын анықтау мақсатында зерделенеді. Пәнаралық байланыс, негізгі мектептер мен ұғымдар. Тарихи антропологияның дүниеге келуі. Жылнамалар мектебі. Күнделікті өмірдің тарихы. Тарихи антропологияның американдық, еуропалық, ресейлік мектептері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік антропология
Курс адамдардың мәдениеті туралы ұғымды кеңейту үшін өмірдің әртүрлі аспектілерінде танылатын үздіксіз тарихи процесті зерделеуге арналған. Зерттеудің маңызды әдістерін игеруге әлеуметтік-антропологиялық көзқарастың негізгі принциптері, оның категориялық аппараты және қазіргі қоғамның әлеуметтік институттарын интроспекциялау әдістері туралы сұрақтар қарастырылады. «Әлеуметтік антропология» курсы қоғамдық ұйымның әртүрлі (хронологиялық және типологиялық) нысандарында басқару стратегиясын іске асыру мәселесіне практикалық көзқарасты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау
Курс Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау мәселелерін зерделеуге арналған. Пән бойынша «Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау» курсының пәні, мақсаты мен міндеттері оқытылады. Мәдени мұраны, қазақ халқының көне заманнан бергі ұлттық-мәдени құндылықтарын, оның көшпелі дәстүрлеріне қатысты әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерін, мәдени мұраның құндылығын, тұрмысын, материалдық және рухани ескерткіштерін қорғау туралы заңнамалық актінің мәселелері. мәдениеті, қолөнері қарастырылады. Мәдени мұра объектілерінің жағдайы, дәлелдер мен деректерді анықтау және қолдану әдістері, кәсіби терминология, ақпарат, ғылыми идеялар, проблемалар мен оларды шешу жолдары зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХVII-XXI ғғ. Азия және Африка
Курс студенттердің XVII-XXI ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Зерттелетін кезеңдегі афро-азиялық елдердегі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестер, олардың тәуелсіздік үшін күресі және отарлаудан кейінгі кезеңдегі даму проблемалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Музейтану
Музей жұмысы мен қызметінің негізгі бағыттары зерделенеді. Пән бойынша келесі мәселелер оқылады: музей әдістемесі, Қазақстан аумағындағы алғашқы музейлер мен ғылыми мекемелердің қалыптасуы, музей қоры, құрылымы мен экспозициясы, музей қызметінің заңдылығының негіздері, жүйелеу классификациясы мен музейлердің классификациясы, кеңестік дәуірдегі музей жүйесі және тәуелсіз Қазақстан музейлерінің тарихы. Қазақстан Республикасының Орталық музейі, дүниежүзілік музейлер, музейдің өлкетанудағы рөлі зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XVII-XXI ғғ. Еуропа және Америка
Еуропа және Америка XVII-XXI ғасырдағы мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Пән тарих шеңберінде жаңа және казіргі тарихындағы Еуропа және Америка мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы
Курс Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының, жаңа және қазіргі тарихының өзекті мәселелерін оқытуға арналған. Тарихтағы ғылыми танымның логикасы мен парадигмалары. Тарихнаманың ғылыми білім жүйесі ретінде қалыптасуы мен дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының деректануы
«Қазақстан тарихының деректануы» пәні бойынша Қазақстан тарихы бойынша деректану ғылымының классификациялық ерекшеліктері және деректердің әртүрлі топтарымен жұмыс істеу әдістері зерделенеді. Деректерді зерттеудің негізгі кезеңдерінің бірізділігі мен мазмұны әлеуметтік шындық принциптері, тарихи деректердің жіктелуі, олардың мазмұны туралы мәлімет алу, сондай-ақ құбылыстар мен процестер туралы сенімді ақпарат алу мақсатында қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XX ғасырдағы Қазақстан
Пән тоталитаризмнің кеңестік уақыттағы тарихи кезеңдері мен мұра болып қалған саяси мәдениеттің, ұлт аралыө байланыстың, ұлттық ерекшеліктердің қоғамдық сипатын, империялық сипаттың және бюрократияның шектен тыс өміршеңдігі нышандары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи тарих сабағын жобалау
«Заманауи тарих сабағын жобалау» курсы болашақ мұғалімдердің мектептегі тарих пәнінің қазіргі әдістемесінің іргелі зерттеулері жөнінде білімді меңгеруі, оқытудың дидактикалық және ұйымдастырылу барысын білу, оқу процесін басқару, сабақтың дәстүрлі және инновациялық түрлерін, интерактивті әдістерді, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдана білу, тәрбиелік, оқу – әдістемелік және зерттеу жұмыстарын жүргізе білу дағдысын қалыптастыру мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның архив мекемелерінің тарихы
Қазақстанның архив мекемелерінің қалыптасу және даму тарихының негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Отандық архивтерді қалыптастыру және дамыту мәселелері, олардың дүниежүзілік тарихи-мәдени мұраны сақтаудағы рөлі, архив мекемелерінің әртүрлі деңгейдегі жұмыс принциптері мен әдістері, архивтік ресурстар, құжаттардың түрлері мен мазмұны, Қазақстан тарихы бойынша тарихи зерттеулердегі архивтік деректердің маңызы, пәннің нәтижесі ретінде архивтік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихнама
Тарихнаманың негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілерін, тарихи мәліметтер массивін игеру, тарихи терминологиялық құрылымды зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ежелгі және ортағасырлық тарихнамасы, жаңа заман тарихнамасы, кеңестік кезең тарихнамасы, қазіргі Қазақстандағы тарихнамалық ойлар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық деректану
«Теориялық деректану» курсы тарихи деректермен жұмыс жасау білімі мен дағдысын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән бойынша деректемелік талдау және деректемелік синтез мәселелерін зерттеу процедураларының жүйесі мен кезеңдері, деректемелік зерттеу құрылымы, деректердің шығу тегі, деректердің пайда болуының тарихи жағдайлары, деректің авторлық проблемасы, деректің түрлері мен жіктелуі, деректердің сыртқы және ішкі сыны сұрақтары қаралады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих методологиясы
Пән тарихи зерттеу методологиясының генезисі, әдістері, тәсілдері мен принциптері туралы, тарихи таным ерекшелігі, тарих ғылымының объектісі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.Тарих философиясының қалыптасу үдерісі және дамуы, тарихи үдерістің категориялары мен сипаты, ғылыми танымның дамуы және эмпирикалық және теориялық зерттеулердің әдістері. Әртүрлі ғылыми мектептердің жетекші ғалым-зерттеушілерінің концепциясындағы тарихи үрдістің қазіргі мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте өлкетану жұмысын ұйымдастыру
Бұл курс мектепте өлкетану жұмысын жүргізудің теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеуге арналған. Ол оқушыларды туған өлкенің табиғаты, тарихы, мәдениеті мен әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы біліммен қамтамасыз етудің маңыздылығын қарастырады. Курста өлкетанудың мәні мен мақсаттары, зерттеу әдістері, мектептегі өлкетану үйірмелерін ұйымдастыру, жергілікті материалдарды оқу процесіне енгізу және экскурсиялар мен экспедициялар жүргізу тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы тоталитаризм және саяси репрессиялар тарихы
Тоталитарлық өзгерістер кезіндегіұлттық тарихқа, мәдениетке, мемлекетімізге зиян келтірген режимдегі ерекше зұлымдықтар, олардың қазақстан халқының мәдени, діни, тілінің дамуына кері әсері, тотолитарлық жүйеден бас тарту кезінде реппресияға ұшыраған қазақ зиялылары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Архивтану
Курс архив ұйымдарының мазмұнын және олардың тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-практиктердің ғылыми-зерттеу қызметіндегі орнын зерделеуге арналған. Архив ұйымдарының мазмұнының мәселелері және олардың тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-практиктердің ғылыми-зерттеу қызметіндегі орны, әртүрлі деңгейдегі архив мекемелерінің жұмысының принциптері мен әдістері, архивтік қорлардағы құжаттарды сақтау ережелері мәселелері қарастырылады. Тарихшының ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік қызметіндегі архив құжаттарының орны мен рөлі және ел тарихына қатысты тарихи зерттеулердегі архив деректерінің маңызы зерделенеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
«Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» пәні Қазақстан тарихын кезеңге бөлу принциптерін, көшпенділердің мемлекеттілік жайлы түсініктемесі, тарих пен теория, тарих ғылымының функцияларын, тарихи таным принциптерін, тарихи заңдылықтарды зерттейді. Зерттеу бағдарламасы мен тарихи зерттеудің негізгі кезеңдері, тарихи танымның ерекшелігі, тарихи оқиғалар мен ағымдарға қатысты құнды бағдарлар мен бағалар. Тарих ғылымының дамуына үлес қосқан зерттеушілердің еңбектері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәні мен негіздемесі бойынша қоғамның тарихи даму мәселелеріне антропологиялық, философиялық, социологиялық зерттеулер, мәдениеттану концепциялары, психологиялық тәсілдер тұрғысынан өз позициясын айқындайды және дәлелдейді. Адамзаттың тарихи даму үрдісін зерттеудің маңызды әдістерін меңгеру, оның категориялық аппараты мен қазіргі заманғы әлеуметтік институттардың өзін-өзі талдау тәсілдерін әлеуметтік-антропологиялық тәсілмен меңгеру принциптерін игереді.
- Адам анатомиясы мен физиологиясы бойынша білімі бар, мектеп гигиенасы мәселелерінің кең ауқымын түсінеді және дене шынықтыру мен спорт құралдарын ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруді басқаруда қолданады. Білім беру мекемелерінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыста қолданылатын функционалдық білімі бар.
- Білім беру ұйымдарының педагогикалық процесін ұйымдастыруда, жоспарлауда және басқаруда белсенділік, тұлғалық-бағдарланған және технологиялық тәсілдерді меңгерген. Білім беру мекемелеріндегі сабақтарда алған педагогикалық білімдерін қолданады, алған ақпараттық-коммуникативтік дағдыларын пайдаланады.
- Педагогика ғылымының теориялық-методологиялық негіздерін практикада қолдануға арналған теориялық білімдерді тиісті түрде трансформациялау дағдыларына ие; білім беру ұйымдарында педагогикалық процесті жүзеге асыруда заңдылықтарды, принциптерді, тәрбиелік механизмдерді, формалар мен әдістерді қолданады.
- Қоғам мен адам туралы білімді, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлін, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделерін бірыңғай жүйе ретінде қолданады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдық қағидаттарын біледі. Әртүрлі қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын меңгерген. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы түсініктері бар.
- Цифрлық, қашықтан оқыту және инновациялық білім беру технологияларын жалпы білім беретін мектептерде тарих және қоғамдық-гуманитарлық пәндерді оқыту мен үйретуде меңгерген, қашықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн қызметтер мен платформаларды мектеп білім беру жүйесінде қашықтан оқыту үшін қолданады; оқу саласында әрі қарай өз бетінше білімін жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларына ие.
- Цифрлық ортада жасанды интеллект технологияларының рөлі мен олардың қоғам мен экономикаға әсерін біледі және түсінеді; кәсіби қызметте деректерді талдау, шешім қабылдау және процестерді автоматтандыру үшін жасанды интеллект құралдарын қолдану дағдыларына ие. Инновациялық технологиялар саласындағы алған білімдерін оқу процесінде қолданады.
- Әртүрлі қызмет түрлерінде АКТ қолдану бойынша білім мен дағдыларға ие, қоғамды дамытудағы АКТ ерекшеліктерін анықтайды, оқу процесінде компьютерлік аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және E-технологияларды қолданады.
- Ежелгі дәуір, орта ғасырлар, жаңа және қазіргі кезеңдегі тарихи оқиғалардың барысын сипаттайды; себеп-салдарлық байланыстарды табады, жаратылыстану ғылымдары әдістерін қолдана отырып, артефакттардың жасын анықтауда алынған теориялық білімдерін пайдаланады; әлем халықтарының түрлі өмір салаларын, тұрмысын және мәдениетін біледі; қазіргі заманғы демографиялық зерттеу түрлері мен әдістерін қолданады, зерттеп отырған саладағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі байланыстарды түсіну және қолдану дағдыларына ие.
- Тарих пәні бойынша қазіргі заманғы сабақ жоспарын құру алгоритмін және мектеп оқушыларының критериалды бағалау негіздерін қолданады; Мемлекеттік стандарттың, жаңартылған бағдарламалар мен оқулықтардың талаптарына, тарих ғылымының дамуы мен инновациялық технологиялармен байланысты өзгерістерге дербес жауап береді. Мектепте өлкетану мен тарихтың өзара әрекеттесуі аясында пәндер аралық байланыстарды енгізу дағдыларына ие.
- Тарих методологиясының рөлі мен маңызын, тарих ғылымының әлеуметтік функцияларын түсіндіреді, Орталық Азия мәдениетін біліп, тарихи деректерді ішкі және сыртқы сыни талдайды; деректанулық және тарихнамалық зерттеулерді бағалайды және жинақтайды; ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазуды біледі және оларды зерттелетін салада қолданады.
- Архивтік құжаттардың түрлерін анықтау және даталау бойынша типтік міндеттерді шешу әдістерін анықтайды және оларды практикада қолданады; архивтану және музейтану саласындағы қазіргі өзекті мәселелерде бағдарланады; Қазақстан архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді практикада қолданады. Ономастикалық тарихтың модернизацияланған тарихи кезеңдерін талдайды.
- XX ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстардың, қоғамдық ұйымдардың, саяси партиялардың қалыптасу процесін талдайды; жаңа және қазіргі кезеңдерде тарихи шындықтың жалпы бейнесін реконструкциялайды; әлемдік және отандық тарихтың барлық кезеңдерін зерттегенде ҚТП және басқа пәндер бойынша алған білімдерін қолданады; кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолдана отырып, дәлелдер келтіріп, зерттелетін саладағы мәселелерді шешеді.
- Білім беру ұйымдарында сапалы оқыту мақсатында түркі халықтарының тарихын өркениеттік тұрғыдан бағалайды; археологиялық және басқа да заттай деректерді зерттей отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұрғыдан ой-пікірлер қалыптастыру үшін ақпарат жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, тарихи зерттеулерде деректердің топтарын және түрлі ғылыми тәсілдерді айқындай біледі.
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01601 Тарих
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті