6B01601 Тарих в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие, кәсіби құзыреттілігі қалыптасқан тарих саласында жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи антропология
«Тарихи антропология» курсының негізгі мақсаты білім алушыларды тарихи антропологияның негізгі түсініктерімен, салыстырмалы түрде жаңа ғылыми бағыттың күнделік тарихымен таныстыру. Күнделікті өмір тарихы тұрмыстық тарихтан айырмашылығы тарихшының зерттеу аймағына қоршаған шынайылықтың материалдық жағы емес, зерттеп отырған дәуірдің адамдары күнделікті өмірге қандай үлес қосты деген мәселе өзекті болады. Бұл бағыт кәсіби тарихшы мамандар дайындауда берік ұстанымға ие болып, ғылымды ізгілендірудің жалпы бағытына оң әсер етіп отыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Археология
Курстың мақсаты: болашақ тарихшыларды археологияның тарих ғылымында алатын жерімен, оның міндеттерімен, әдістерімен және даму тарихымен таныстыру. Ежелгі өркениеттердің тарихи кезеңдерін зерттеу. Сонымен қатар, бұл курстың мақсаты бүкіл әлем бойынша ғылыми тұрғыдан аса маңызды, ерекше құнды археологиялық орындарды ашу, зерттеу тарихы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнология
Пәннің мақсаты - әлемнің этникалық картасын, халықтардың географиялық орналасу аймағын, этникалық, антропологиялық, тілдік құрамын және шаруашылық-мәдени түрін, тұрмыс пен мәдениеттің этнографиялық ерекшеліктерін анықтау. Пәнді оқу барысында Этногенез және халықтардың этникалық тарихымен қатар дәстүрлі және қазіргі заманғы мәдениетке, қазіргі этномәдени және этникалық процестерге, қазақ халқының этникалық тарихы мен этнографиясына маңызды орын беріледі. Пәннің маңыздылығы-студент қазіргі кезеңдегі әлем халықтарының этникалық бейнесін, этникалық және этномәдени процестерді біле алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану, оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстандағы тас және қола дәуірі
Пәннің мақсаты студенттерге алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап қола дәуірінде әлеуметтік ұйымның алғашқы формаларының қалыптасуына дейінгі ежелгі қоғамның дамуының негізгі кезеңдерін аша отырып, Қазақстан аумағындағы алғашқы тарих процестері туралы терең түсінік беру. Қазақстан аумағындағы қола дәуірінің археологиялық мәдениеттерінің ерекшеліктерін түсіну (Андронов мәдениеті, Ботай мәдениеті және т.б.). Археологиялық дереккөздерді талдау және тарихи процестерді сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның этникалық тарихы (ежелгі және орта ғасырлар)
Курстың мақсаты білім алушыларды Қазақстан халқының этникалық тарихының негіздерімен, этностың көне тарихымен, орта ғасырлардағы этнос генезисімен таныстыру, Қазақстан территориясындағы этностардың қалыптасу тарихын зерттеудегі негізгі тұжырымдарды нақтылай алу дағдысын қалыптастыру. Оқу курсы Еуразия территориясындағы ортағасырлардағы түрік-монғол халықтарының этникалық үдерістері жүйесіндегі теориялық-әдіснамалық ерекшелік түсінігін қалыптастыру. Пән Қазақстанның этносаяси сабақтастық, этностардың қалыптасу тарихы мен негізгі ұғымдарды үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алғашқы қоғам тарихы
Курстың мақсаты-студенттерде адамзат қоғамының даму заңдылықтары және олардың дамудың алғашқы кезеңіндегі экономикалық және қоғамдық қызметі туралы шынайы тарихи идеяларды қалыптастыру. Қарабайыр қауымдық қоғамның тарихын зерттей отырып, студенттер курс барысында адамның шығу тегі, антропогенез процесі, оның қозғаушы күштері, экономиканың алғашқы формалары мен Еңбек құралдарының түрлері және олардың даму тарихы, қарабайыр қауымдық қоғамдағы неке, қоғамдық қатынастар, рулық қауымдастықтар, рулық бірлестіктер, рухани мәдениет туралы біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тарих және мәдениет ескерткіштерін қорғау
"Тарих және мәдениет ескерткіштерін қорғау" пәні Мәдени мұра ескерткіштерін сақтау, қорғау және қалпына келтірудің теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге арналған. Курс аясында ескерткіштердің әртүрлі түрлері, соның ішінде сәулет, археологиялық, этнографиялық, сондай-ақ материалдық және материалдық емес мәдени ескерткіштер қарастырылады. Ескерткіштерді қорғаудың заңнамалық, құқықтық және этикалық мәселелеріне, сондай-ақ оларды қалпына келтіру және сақтау үшін қолданылатын заманауи әдістер мен технологияларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы тайпалық одақтар мен ежелгі мемлекеттердің тарихы
Пәннің мақсаты: рулық одақтарды, қала-мемлекеттерді дамытуды қоса алғанда, Қазақстанның ежелгі халықтарының әлеуметтік құрылымының эволюциясын түсіну, сондай-ақ билік пен басқарудың алғашқы нысандарын қалыптастыру. Сақ тайпалары мәдениетінің табиғи жалғасы және дамуы ретінде аталған тайпалардың мәдениетін зерттеу. Тайпалық одақтардың генезисін әлеуметтік қауымдастықтың жоғары түрі ретінде және олардың әскери-демократиялық сипатын талдау. Студенттердің Қазақстан тайпалық одақтарының тарихы бойынша археологиялық, жазбаша және басқа да дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, тарихи деректерді сыни тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ежелгі дүние тарихы
Пәннің мақсаты-ежелгі өркениеттердің біртұтас көзқарасын игеру, тарихшының кәсіби қасиеттерін қалыптастыру. Адамның табиғи ортамен қарым-қатынасын, ежелгі қоғамдардың экономикалық дамуын көрсету. Ежелгі әлемнің ең жарқын тұлғаларын және олардың тарих пен мәдениеттегі рөлін көрсету. Қазіргі адам мен азаматқа қажет идеялар мен сезімдердің қалыптасуына сипаттама беру (басқарудың деспоттық формасы, заңдар, демократия, республика, моральдық нормалар, діни нанымдар). Ежелгі халықтардың әрқайсысы адамзат тарихында оң із қалдырғанын нақты мысалмен ашып білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыруға кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста тәрбие процесінің мазмұны, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесі, ҚР-дағы тәрбие тұжырымдамасы, сынып жетекшісінің қызметі, қиын және дарынды балалармен жұмыс, ұжым қалыптастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәрбие жұмысын жоспарлау технологиясы мен әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музейтану
"Музейтану" оқу пәнінің мақсаты студенттердің ғылыми-қолданбалы пән ретінде музейтанудың теориялық негіздері туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру, студенттердің музей жұмысының әдістемесі және әлемдегі ең ірі музейлердің тарихы бойынша білім алуы, студенттердің адамзаттың, жекелеген этностардың мәдени мұрасын білуді ескере отырып, мәдениетаралық табысты қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға ықпал ету болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның ежелгі тарихы
Пәннің мақсаты: ежелгі дәуірден орта ғасырдың басына дейін Қазақстан аумағында өркениеттердің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Пән қазақ халқының, оның ата-бабаларының тарихының алғашқы кезеңдерін және олардың Еуразия құрлығындағы мәдени, әлеуметтік-экономикалық және саяси құрылымдарды қалыптастырудағы рөлін зерттеуге бағытталған. Қазақстанның ежелгі әлем контекстіндегі рөлін, оның скиф, парсы, қытай және басқа да өркениеттер сияқты көрші мәдениеттермен және халықтармен байланысын ашу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Курстың мақсаты – студенттердің балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогика ғылымының әдіснамалық негіздерін, тәрбие мен оқыту процесінің мақсаттары мен міндеттерін, оқыту әдістері мен формаларын, заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ педагогикалық процесті ұйымдастыру, дидактика ұғымы, диагностика жүргізу және тәрбиенің мазмұны мен жүйесін игеру қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың ғылыми жұмысын ұйымдастыру
Курс мақсаты оқушының ғылыми-зерттеу қабілетін, бағытын анықтау, білімі мен дағдысын бағдарлау, зерттеу мәселесін анықтаудағы алдын-ала ізденіс, анықтамалық және ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауда тәжірибелік дағдыны қалыптастыру, зерттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету (зерттеу нысаны мен пәнін, тақырыбын, болжамын айқындау, мақсаты мен зерттеу міндетін айқындау, зерттеу нысанына байланысты әдістерді анықтау). Мәліметтер жинақтау мен тәжірибе жүргізуді үйрету. Алынған мәліметтерді статистикалық өңдеу мен нәтижені кесте, диаграмма түрінде дайындауға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс білім алушыларды ЖИ негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға арналған. Курстың мақсаты – студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллектің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ортағасырлар тарихы
Пәннің мақсаты-алғашқы мемлекеттердің қалыптасуынан бастап моңғол жаулап алу дәуіріне дейінгі орта ғасырларда Қазақстан аумағында болған аса маңызды тарихи процестерді зерттеу. Бұл пән V-XV ғасырлар аралығында Қазақстанда болып жатқан саяси, әлеуметтік, экономикалық және мәдени өзгерістерді түсінуге бағытталған. Түркі, иран, араб және моңғол сияқты түрлі халықтар мен мәдениеттермен өзара іс-қимылды зерттеу, сондай-ақ этносаралық және мәдениетаралық байланыстарды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қосалқы тарихи пәндер
Пәннің мақсаты: тарихшының семинар сабағына пайдалы теориялық білім беру және деректер мен фактілерді зерттеуде көмекші тарихи пәнді оқыту әдістемесін көрсету. Тарихи зерттеу техникасы мен жеке жалпы әдістеме мәселелерін талдау. Курстың материалына сүйене отырып, зерттеуші ежелгі жазбалар мен қабықша жазуларын оқуды ұйымдастыра алады, өткен жылғы санақтарды ағымдағы күнге ауыстыра алады, салмақтың, ұзындықтың, ауданның ерте өлшемдерінің мәндерін декодтауды, ежелгі монеталардың пайда болу уақытын сандық бағалауды және кейбір тарихи географиялық деректерді пайдалануды жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның сакралды географиясының тарихы
Пәннің мақсаты: Қазақстан аумағындағы киелі объектілер мен аумақтардың тарихи және мәдени маңызын, сондай-ақ олардың қазақ халқының ұлттық бірегейлігін, дүниетанымы мен рухани мәдениетін қалыптастырудағы рөлін зерделеу. Бұл пән география мен қасиетті дәстүр арасындағы байланысты, сондай-ақ діни, мифологиялық және мәдени ұғымдардың Қазақстандағы кеңістік пен аумақты қабылдауға әсерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлар тарихы
Курстың мақсаты-жалпы тарих контекстіндегі орта ғасырлар тарихының кезеңін зерттеу. Орта ғасырлардың өзіндік ерекшеліктерін, оның қазіргі әлемге ұқсамайтындығын көрсету; адамның қоршаған табиғи ортамен өзара әрекеттесуін, ортағасырлық қоғамдардың экономикалық дамуын, әлеуметтік және саяси дамудың әртүрлі формаларын жарықтандыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудың сараланған әдістемесі
Пәннің мақсаты-оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін тиімді жоспарлау және іске асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың оқу нәтижелерінің жетістіктерін объективті бағалау. Пән болашақ педагогтар мен білім беру саласындағы мамандардың оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді оқу процесін ұйымдастыруға қажетті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты – білім берудегі басқару үдерісін психологиялық тұрғыдан зерделеу. Басшы тұлғасы, ұжымдағы психологиялық климат, тиімді басқарудың психологиялық критерийлері, жарнама мен көшбасшылық психологиясы, басқарудың әлеуметтік және теориялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Архив пен музейдегі құжаттанудың әдістері
Пәннің мақсаты құжаттанудың жалпы ғылыми және арнайы әдістерін, мұрағат қызметінің қалыптасуы мен ұйымдастырылуының негізгі тарихи кезеңдерін, Мұрағат ұйымдары мен мұрағаттар орындайтын негізгі функцияларды зерделеу; ведомстволық және мемлекеттік мұрағаттардың жұмыс ережелерімен танысу. Орал архивінің пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін анықтау және саралау және тарихи, деректану, архивтану еңбектері арқылы Архив құрылысы тарихының проблемаларын талдау. Мұрағат пен мұражайдың жергілікті материалдарын пайдалана отырып, студенттердің туған елінің тарихына деген қызығушылығын арттыру. Қазақстанның мұражай ісімен танысу, әлемдік өркениет, әлем мұражайларының тәжірибесімен салыстырғанда олардың әдістемелік, нақты құжаттарымен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
АҚШ демократиясының тарихы
Курстың мақсаты-қазіргі американдық саяси жүйенің барлық аспектілерін талдау. АҚШ Конституциясының мазмұнын зерттеу; АҚШ саяси жүйесін анықтайтын демократия принциптерін көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихын оқыту әдістемесі
Тарихты оқыту әдістемесі курсы студенттерді тарих пәнінің мұғалімі орындайтын әртүрлі міндеттердің шығармашылық шешімін қамтамасыз ететін алғашқы педагогикалық дағдылармен және әдіснамалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері бөлімімен жабдықтауы керек. Сондай-ақ, курс студенттердің педагогика ғылымына, әдістемелік ойлауға, Тарихты оқыту әдістемесі бойынша ғылыми жұмысқа, педагогикалық жұмысты дұрыс ұйымдастыра білуге деген қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән оқыту сапасын арттыруға және оқушылардың академиялық жетістіктерін дамытуға, Action Research және Lesson Study әдістерін қолдану арқылы оқыту процесін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Курс ХІІІ ғасырдың аяғынан ХХ ғасырдың басына дейін Қазақстан аумағында болған негізгі оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды талдауға арналған. Курс шеңберінде жаңа тарих кезеңінде Қазақстанның дамуына әсер еткен саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени салалардағы аса маңызды кезеңдер мен трансформациялар қарастырылады. Жаһандық және өңірлік өзгерістер контекстінде Қазақстан тарихын талдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
Пәннің мақсаты студенттерді қазіргі уақытта Азия мен Африка елдерінде болып жатқан негізгі тарихи процестермен таныстыру. Пән әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени өзгерістерді түсінуге, сондай-ақ осы аймақтардың әлемдік тарихтағы рөлін түсінуге бағытталған. Орта ғасырдың аяғынан ХХ ғасырдың басына дейінгі Азия мен Африка елдеріндегі негізгі тарихи процестерді, соның ішінде саяси революцияларды, жаңа мемлекеттердің құрылуын, тәуелсіздік үшін күресті және әлеуметтік өзгерістерді зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзі тарихын оқыту әдістемесі
Дүниежүзі тарихын оқыту әдістемесі курсы студенттерді тарих пәнінің оқытушысы орындайтын әртүрлі міндеттердің шығармашылық шешімін қамтамасыз ететін алғашқы педагогикалық дағдылармен және әдіснамалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері бөлімімен жабдықтауы керек. Сондай-ақ, курс студенттердің педагогика ғылымына, әдістемелік ойлауға, дүниежүзілік тарихты оқыту әдістемесі бойынша ғылыми жұмысқа, педагогикалық жұмысты дұрыс ұйымдастыра білуге деген қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән оқыту сапасын арттыруға және оқушылардың академиялық жетістіктерін дамытуға, Action Research және Lesson Study әдістерін қолдану арқылы оқыту процесін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Архивтану
Пәннің мақсаты студенттерде архив тарихының негізгі кезеңдері туралы,архив ісінің қазіргі заманғы ұйымдастырылуы туралы түсініктерді қалыптастыру, архив ісінің теориясы мен практикасымен танысу, Архив анықтамалықтарымен және архивтің ғылыми-анықтамалық аппаратының басқа элементтерімен жұмыс істеу дағдыларын, архив құжаттарымен жұмыс істеу дағдылары мен тәсілдерін қалыптастыру, зерттеу жұмысында алынған ақпаратты сыни пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азия және Африка елдерін отарлау тарихы
Пәннің мақсаты: Шығыс елдерінің геосаяси және этникалық сипаттамаларын зерттеу. Елдер мен халықтардың мәдени-өркениеттік ерекшеліктерімен танысу. Отандық және әлемдік тарихнамадағы шығыс тарихының мәселелерін зерттеу. Тәуелсіздік пен ұлттық бірегейлікті дамыту үшін күресте ұлттық қозғалыстар мен саяси көшбасшылардың рөлін бағалау. Мәдени өзгерістерді және әлемдік діндер мен философиялардың Азия мен Африка қоғамдарының дамуына әсерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Европа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Пәннің мақсаты: студенттерді түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін зерттеуге дайындау, түркі қоғамдастығының бірлігін жан-жақты ашу, Отан тарихының туысқан халықтардың тарихымен және қазіргі заманымен органикалық байланысын көрсету. Түркі елінің ежелгі тарихы біздің заманымыздан бұрынғы III ғасырдан, ертедегі хундар империясының құрылу кезеңінен басталады да, біздің заманымыздың IX ғасырын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық хат
Курстың мақсаты-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; студенттердің лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің экспрессивті бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен жағдайларына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу студенттерге ғылыми мәліметтер базасында ақпарат іздеумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді, мәтіндерді талдау және рефераттау, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тарихы
Курс Қытай тарихының ежелгі дүниеден бастап қазіргі күнге дейінгі даму кезеңдері бойынша білім беруге бағытталған. Атап айтқанда алғашқы протомемлекеттердің қалыптасуын, орта ғасырлардағы Қытай, жаңа және қазіргі кезеңдегі Қытай мемлекеттілігінің тарихы қамтылады. Курстың мақсаты. Қытай тарихы Тарих факультетінің студенттеріне мемлекеттің қалыптасуы мен даму заңдылықтарын, құқық жүйесі мен Қытай мемлекетінің құрылымдық ерекшелігін терең меңгеруге кӛмектеседі. Курстың міндеті. Курс оқу бағдарламасы Қытай тарихын студенттерге ежелгі дүниеден бастап қазіргі күнге дейінгі мемлекеттік және құқықтық институттардың басты даму тенденцияларын түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Европа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты: ХХ және ХХІ ғасырлардағы Еуропа мен Америка елдеріндегі дүниежүзілік соғыстар, қырғи қабақ соғыс, революциялар және саяси дағдарыстар сияқты негізгі оқиғаларды зерттеу. Еуропа мен Америкадағы саяси жүйелердің қалыптасуы мен эволюциясын, соның ішінде монархиялардан демократиялық және тоталитарлық режимдерге көшуді, сондай-ақ халықаралық ұйымдарды құру процесін талдау (мысалы, БҰҰ, Еуропалық Одақ). Идеологиялық ағымдардың (либерализм, социализм, фашизм, коммунизм, ұлтшылдық және басқалар) Еуропа мен Америка елдеріндегі саяси және әлеуметтік процестердің дамуына әсерін қарастыру. Әлемдік экономикалық дағдарыстардың салдары, жаһанданудың басталуы, халықаралық экономикадағы өзгерістер және олардың Еуропа мен Америка елдеріне әсері сияқты экономикалық өзгерістерді зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Батыс Европа елдерінің қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты: XIX ғасырдың аяғынан бастап бүгінгі күнге дейінгі Батыс Еуропа елдеріндегі негізгі тарихи оқиғалар мен процестерді, соның ішінде дүниежүзілік соғыстарды, экономикалық дағдарыстарды, революцияларды, Әлеуметтік және саяси құрылымдардағы өзгерістерді зерттеу. Батыс Еуропа елдерінің саяси эволюциясын талдау, оның ішінде абсолютті монархиялардан парламенттік демократияларға көшу, сондай-ақ идеологиялық ағымдардың дамуы (либерализм, социализм, фашизм, консерватизм және басқалар). Екі дүниежүзілік соғыстың Батыс Еуропа елдері үшін салдарын, олардың экономикалық қалпына келуін, БҰҰ және Еуропалық Одақ сияқты жаңа халықаралық ұйымдардың құрылуын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Пәннің негізгі мақсаттары: XIX ғасырдың аяғынан бастап бүгінгі күнге дейінгі Азия мен Африка елдеріндегі негізгі тарихи процестерді, соның ішінде саяси, экономикалық және әлеуметтік өзгерістерді зерттеу. Отаршылдық пен империализм процесін, Еуропалық державалардың осы аймақтарға әсерін, сондай-ақ Азия мен Африка елдерінің Сыртқы араласуға және олардың тәуелсіздік үшін күресіне реакциясын талдау. Отарсыздандыру процесін зерттеу, отаршылдыққа қарсы қозғалыстардың ұлттық бірегейлікке әсері, жаңа саяси институттар мен мемлекеттер құру. Жаһанданудың Азия мен Африка елдерінің дамуына әсерін бағалау, олардың әлемдік экономикаға интеграциясын, атап айтқанда экономикалық өсу, сауда қатынастары және халықаралық саясат контекстінде зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазу және сыни ойлау
Курстың мақсаты студенттердің сыни ойлау негіздерін дамыту болып табылады. Курс материалын меңгерген тыңдаушылар сыни ойлау туралы жалпы түсінікке ие болады және олардың сыни ойлау саласындағы құзыреттілігін дамытуға ықпал ететін жұмыс тәсілдерін меңгереді. Студенттер шешім қабылдау, пәндік білімді тиімді пайдалану, өнімді коммуникация құру, командада жұмыс істеу үшін негіз ретінде сыни ойлау әдістері мен әдістерінің репертуарын кеңейте алады. Бұл әлеуметтік қорғау, әлеуметтік қолдау, Халықты әлеуметтік қамтамасыз ету мәселелерін шешуде мамандардың жақсы бағдарлануы мен кооперациясына мүмкіндік береді, сондай-ақ әлеуметтік менеджменттің дағдылары мен дағдыларын жетілдіруге әкеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты: ХХ ғасырдың аяғынан бастап бүгінгі күнге дейінгі Қазақстанның қазіргі замандағы тарихи жолы туралы студенттердің тұтас түсінігін қалыптастыру. Қазіргі қазақстандық мемлекеттіліктің, ұлттық бірегейліктің және саяси-экономикалық жүйенің қалыптасуында маңызды рөл атқарған негізгі оқиғаларды, процестер мен тұлғаларды зерделеуге басты назар аударылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы
Пәннің мақсаты: ежелгі және орта ғасырлар ғалымдары жүргізген алғашқы зерттеулерден бастап бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы тарихнамасының дамуының негізгі кезеңдерін зерделеу. Ресей империясы мен Кеңес Одағы сияқты түрлі режимдердің ықпалын қоса алғанда, Қазақстан тарихнамасының дамуына саяси және идеологиялық факторлардың әсерін талдау. Студенттерді ұлтшылдық, марксизм, мәдени және әлеуметтік тарихты қоса алғанда, Қазақстан тарихын зерттеудің негізгі тарихнамалық мектептерімен және тәсілдерімен таныстыру. Тарихи дереккөздер мен тарихнамалық еңбектерді талдау және сыни бағалау дағдыларын дамыту, сондай-ақ салыстырмалы талдау әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
Ежелгі Қазақстан тайпалары туралы «Авеста», Сақ-үйсін дәуіріндегі мифология, дін және өнер. Руникалық жазба. Номадизм, оның этномәдени және этнопсихологиялық аспектілері. Қазақ халқының көзқарастары, әдет-ғұрыптары мен әдет-ғұрыптарындағы тең құқықтығы. Рухани ұстаздар Арыстан Баб, Ысқақ Баб. Үлкен уағызшы, суфи ақыны Қожа Ахмет Яссауи
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи информатика
Пәннің мақсаты тарихи ғылымды ақпараттық, әдістемелік және технологиялық қамтамасыз етуді кеңейту, сондай-ақ нақты тарихи зерттеулерде жаңа ақпараттық технологиялар мен әдістерді сынақтан өткізу болып табылады. Тарихи информатиканың негізінде барлық түрдегі цифрланған тарихи дереккөздерді құру, өңдеу және талдау үшін қажетті теориялық және қолданбалы білім жиынтығы жатыр
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының деректері
Пәннің мақсаты Қазақстанның ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі өткені туралы ақпаратты қамтитын тарихи дереккөздермен жұмыс істеу әдістерін игеруге бағытталған. Курс барысында дәстүрлі (шежірелер, шежірелер, Ресми құжаттар) және дереккөздердің балама түрлері (фольклор, эпос, археологиялық олжалар, шежірелік жазбалар, ауызша дәстүрлер және т.б.) қарастырылады. Студенттер дереккөздердің шығу тегін, құрылымын, мазмұнын, сондай-ақ тарихи-мәдени контекстін зерттейді. Дереккөздерді сынауға, олардың сенімділік дәрежесін анықтауға, сондай-ақ деректанулық талдау негізінде тарихи оқиғалар мен процестерді қайта құру әдістеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзілік діндер тарихы және дінтануды оқыту әдістері
Пәннің мақсаты: негізгі әлемдік діндерді, олардың тарихын, теологиясын, әдет-ғұрыптарын, тәжірибелерін, мәдениет пен қоғамға әсерін зерттеу. Киелі кітап, Құран, Веда, Трипитака және т.б. сияқты әлемдік діндердің қасиетті мәтіндері мен ілімдерін талдаңыз. Дінтану әдіснамасы, дінтану пәнін оқыту тәсілдері және мәдениетаралық және дінаралық коммуникация қағидаттары саласындағы білімдерін кеңейту. Әр түрлі білім беру мекемелерінде оқытуға бейімделген заманауи педагогикалық технологиялар мен әдістерді қоса алғанда, дінтану пәнін оқытудың тәсілдерімен таныстыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық тарихы
Пәннің мақсаты: реформаларды, нарықтық экономикаға көшуді, жекешелендіруді, сыртқы сауда мен инвестицияларды қоса алғанда, 1991 жылдан кейінгі Қазақстанның экономикалық дамуының негізгі кезеңдерін зерделеу. Гиперинфляция, әлемдік экономикалық дағдарыстар, мұнай бағасының төмендеуі және басқа да жаһандық проблемалар сияқты Қазақстанның алдында тұрған экономикалық дағдарыстар мен сын-қатерлерді талдау. Қазақстан экономикасындағы табиғи ресурстардың (мұнай, газ, көмір) рөлін және олардың елдің дамуына әсерін бағалау. Ауыл шаруашылығын, өнеркәсіпті, құрылысты және ақпараттық технологияларды дамытуды қоса алғанда, экономиканы әртараптандыруды зерделеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының материалдық мәдениетінің тарихы
Пәннің мақсаты-көшпелі өркениеттердің алғашқы кезеңдерінен бастап қазіргі заманғы өзгерістерге дейінгі қазақ халқының материалдық мәдениетінің тарихи дамуын зерттеу. Студенттерді тұрғын үй, киім, ыдыс-аяқ, музыкалық аспаптар, еңбек құралдары, әскери құрал-саймандар, қолөнер бұйымдары мен тұрмыстық заттарды қоса алғанда, қазақтардың материалдық мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстыру. Ауыл шаруашылығы, мал шаруашылығы, сауда және қолөнерді дамыту сияқты материалдық мәдениет пен қоғамның әлеуметтік-экономикалық құрылымының өзара байланысын көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Дінтану курсы Әлемдегі діндердің кең спектрін, соның ішінде әлемдік діндерді (христиандық, ислам, буддизм, иудаизм), сондай-ақ дәстүрлі, халықтық және жаңа діни ағымдарды қамтиды. Діндердің пайда болу тарихы мен эволюциясына, олардың негізгі ілімдеріне, рәсімдеріне, сондай-ақ діннің қоғамдық өмір мен саясаттағы рөліне ерекше назар аударылады. Пәннің маңызды бөлігі діни қақтығыстарды, діни төзімділікті және діннің этикалық аспектілерін талдау болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ұлттық экономика тарихы
Курстың мақсаты: ұлттық экономиканың қалыптасуы мен жұмыс істеу негіздерін зерттеу қысқаша мазмұны: экономикалық реформалар және мемлекеттің әлеуметтік саясаты. Кеңес өкіметі жылдарында және Тәуелсіздік кезеңінде Республиканың экономикалық дамуына салыстырмалы талдау жүргізіледі, қазіргі кезеңде ҚР экономикасы мен әлеуметтік саясатының даму ерекшеліктері ашылады. Сондай-ақ Еуразиялық экономикалық қоғамдастық, Бірыңғай экономикалық кеңістік, Кеден одағы сияқты мамандандырылған ұйымдардың қызметі және олардың республиканың экономикалық өмірінің рөлі зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдер тарихының деректері
Пәннің мақсаты-Еуропа, Азия, Америка, Африка және әлемнің басқа аймақтарының өткені туралы түсінік қалыптастыратын әртүрлі тарихи дереккөздерді зерттеу. Курс жалпыға ортақ (әлемдік) тарих бойынша дереккөздерді іздеу, талдау, сынау және түсіндіру әдістерін игеруге бағытталған. Дереккөздер жазбаша құжаттар (шежірелер, шежірелер, мемлекеттік актілер, дипломатиялық хат-хабарлар, естеліктер, күнделіктер), сондай-ақ визуалды, ауызша, археологиялық, картографиялық және электрондық көздер болып табылады. Әр түрлі тарихи дәуірлердегі және әртүрлі аймақтардағы деректанулық талдау тәсілдеріне, сондай-ақ ұлттық тарихнаманың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдер тарихының тарихнамасы
Пәннің мақсаты: ежелгі Греция мен Римнен бастап, орта ғасырлардан бастап тарих ғылымындағы қазіргі тенденцияларға дейінгі шет елдердегі тарихнаманың дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу. Ежелгі Шығыс пен ежелгі Грециядан Еуропа мен Америкаға, Қытай мен Үндістанға дейінгі әртүрлі мәдениеттер мен өркениеттердегі тарихи білімнің ерекшеліктерін түсіну. Саяси, әлеуметтік және философиялық жағдайлардың әртүрлі елдердегі тарихнаманың дамуына әсерін зерттеу (мысалы, Еуропадағы ағартушылықтың әсері, Кеңес Одағындағы марксизмнің әсері және оның батыс тарихнамасындағы талдауы). Позитивизм, тарихи материализм, мәдени тарих, микро тарих, постколониялық теория, жаһандық тарих сияқты ғылыми мектептер мен тәсілдердің әсерін зерттеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты
Пәннің мақсаты студенттерде Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының қағидаттары мен тетіктерін жүйелі түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде қазақстандық дипломатияның қалыптасуының негізгі кезеңдері, екіжақты және көпжақты қатынастардың ерекшеліктері, Қазақстанның Халықаралық ұйымдарға (БҰҰ, ҰҚШҰ, ШЫҰ, ТМД, Түркі мемлекеттері және т.б.) қатысуы, сондай-ақ жаһандану жағдайындағы елдің геосаяси сын-қатерлері мен мүдделері зерделенеді. Қазақстанның өңірлік қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, ядролық қарусыздануға, еуразиялық ынтымақтастықты дамытуға, сондай-ақ халықаралық медиация және орнықты даму саласындағы бастамаларға қосқан үлесі талданады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметтің құқықтық, экономикалық, тәрбиелік, педагогикалық, этикалық және мәдени аспектілері туралы білімдерін, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардарлығын, ғылыми зерттеулер мен менеджмент әдістерін көрсету, оларды зерттелетін салада қолдану, тұрақты даму қағидаттарын қолдану, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын, қаржы нарығының әртүрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялау ерекшеліктерін түсіну.
- Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық интернет ресурстарын, бұлтты және мобильді сервистерді пайдалану; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану мүмкіндігі; оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, оның ішінде цифрлық технологияларды қолдану.
- Педагогикалық менеджмент саласында білімі, іскерлігі мен дағдыларына ие болу, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру; оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану; инклюзивті білім беру саласында нормативтік-заңнамалық базаны қолдана білу; білім алушының жеке қажеттіліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере білу; критериалды бағалауды қоса алғанда, бағалаудың заманауи әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, білім беру жетістіктеріне мониторинг және бағалау жүргізу қабілеті.
- Тарихи пәндер бойынша теориялық білімге ие болу және олардың тарихи зерттеулердегі рөлін түсіну
- Баланың құқықтары мен мүдделерін, мұғалімнің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғай білу, мұғалім мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, баланың азаматтық құқықтарын құрметтеу; педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие болу, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылу;
- Тарих және тарихты оқыту әдістемесі саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды меңгеру; жаңа, арнайы тарихи әдебиеттерді бағдарлай білу;
- Тарихи пәндер саласындағы базалық білімді көрсету; Отан тарихының қазіргі жағдайын, оның білім берудің басқа салаларымен байланысын, болашақ дамуын және әдіснамалық негіздер туралы түсінігін талдау, өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мағынасын түсіну;
- Отандық және дүниежүзілік тарихтың тарихи кезеңділігі туралы білімдерін көрсету; тарих ғылымының негізгі проблемаларын және тарихтың маңызды кезеңдерін талдау;
- Ұлттық білім беру жүйесін жаңғыртудың негізгі қажеттіліктеріне жауап беретін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, арнайы педагогикалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға қабілетті болу;
- Отандық және дүниежүзілік тарих, тарихнама және деректану туралы теориялық білімді кәсіби деңгейде қолдану, рухани тарих пен оқыту әдістемесінің өзекті мәселелерін талдау;
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті