Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Пәннің мақсаты ежелгі Қазақстан территориясындағы тарихи процестердің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктеріне толық мағлұмат беру. «Қазақстанның ежелгі тарихы» курсы студенттерді аталмыш ғылыммен, оның әдістері мен проблематикаларымен таныстыру, пәннің негізгі теориялық танымын көрсету болып табылады. Курстың мақсаты — Қазақстанның ежелгі тарихы пәнінің тарих ғылымында алатын орнымен, оның міндеттері, тәсілдері және даму тарихымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пәннің мақсаты ежелгі әлем өркениеттерінің маңызды аспектілері, олардың ерекшеліктері, тарихи жетістіктері және тарихи-мәдени мұрасы туралы түсінік қалыптастыру; студенттерде ежелгі әлемнің тарихы туралы , негізінен ежелгі Шығыстың, ежелгі Греция мен Ежелгі Римнің тарихы мен мәдениеті туралы білім кешенін қалыптастыру; студенттердің ежелгі тарихи дереккөздермен жұмыс істеу қабілетін, пәнаралық дағдыларын қалыптастыру. талдау. Оқыту нәтижесінде ежелгі әлем тарихына қатысты маңызды фактілерді, атаулар мен даталарды игеру. Студенттерде тарихи пәндер саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды және өткен құбылыстарға сыни, ғылыми көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археология

    Пәннің мақсаты - ғылымның қалыптасу тарихы туралы білімді қалыптастыру; археологиялық ескерткіштердің негізгі түрлері және археологиялық кезеңдеу; археологиялық дереккөздерді зерттеудің негізгі әдістері; техникалық және әлеуметтік жетістіктердің себептері мен салдары; қазақстандық көрнекті археологтардың ғылыми қызметі; ҚР археологиялық мұраларын қорғау. Археологиялық қазбалар мен зерттеулердің негізгі әдістері мен тәсілдерін түсінудің негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этноархеология

    Пәннің мақсаты этноархеология ғылымының нысаны, мақсаты, міндеттері, оның адамзат тарихын танудағы маңыздылығы, этноархеологиялық дереккөздер ерекшеліктерін оқып үйрену. Отандық этноархеологияның қалыптасуы туралы мен этноархеологиялық зерттеу үдерісін ұғындыру. Тарихи-мәдени зерттеулердің әдістері мен әдіснамаларын меңгеру. Этноархеологиялық зерттеулер кезінде атқарылатын жұмыстар туралы түсінік беріп, ғылыми пайымдаудың тәсілдері және ғылыми қорытындылау жасай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этнология

    Пәннің мақсаты-студенттерді этникалық бейненің дамуының негізгі проблемалары, тенденциялары мен заңдылықтарымен, нәсілшілдік және этногенез кезеңдерімен; әлем халықтарының жіктелуімен; этникалық психология мен мәдениетпен; этносаралық қатынастардың ерекшеліктерімен; әлем халықтарының аумақтық орналасуымен және олардың көші-қонымен таныстыру. Студенттерде этникалық жүйелердің пайда болу, жұмыс істеу және өзара әрекеттесу заңдылықтары, әлем халықтарының материалдық және рухани мәдениеттерінің ерекшеліктері, этникалық және этносаралық процестер туралы түсініктер мен түсініктер қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орта ғасырлар тарихы

    Курстың мақсаты - орта ғасырлардағы Еуропадағы тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Курс орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің тарихындағы негізгі әдіснамалық тұжырымдамалар мен зерттеу мектептері, еуропалық орта ғасырлар тарихының көрнекті қайраткерлері, тарихи даму барысында қалыптасқан мәдениет пен құндылықтар жүйесінің маңызды жетістіктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Білім алушыларда ортағасырлық қоғамның тарихы туралы жүйеленген білімді қалыптастыру және олардың алған білімдерін білім беру және кәсіби қызметте пайдалану қабілеттерін дамыту. Сондай-ақ, курс тарихшы студенттерді Азия мен Африка елдерінің тарихындағы жалпы заңдылықтармен және маңызды оқиғалармен таныстыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының деректемесі мен тарихнамасы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың тарихи дереккөздерді талдау әдістері, олардың жіктелуі мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ Қазақстан тарихы тарихнамасын дамытудың негізгі бағыттары мен кезеңдерін зерделеу. Пән тарихи құжаттарды сыни бағалау дағдыларын дамытуға, олардың дұрыстығын анықтауға, ғылыми зерттеулердегі тарихи оқиғаларды түсіндіруді талдауға, сондай-ақ зерттеу қызметінде деректану және тарихнамалық тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем халықтарының этнографиясы

    «Әлем халықтарының этнографиясы» пәнінің мақсаты әлемдік этнологиялық ғылымның қалыптасуындағы этнологиялық мектептер мен бағыттардың тұжырымдамасын, теориялық-әдістемелік тұжырымдаманы, әлем халықтарының этногенезін, этникалық тарихты, дәстүрлі экономиканы, материалдық және рухани мәдениетті, Әлеуметтік және отбасылық өмірдің ерекшеліктерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Курстың мақсаты палеография, хронология, метрология, Нумизматика, эпиграфия, сфрагистика, геральдика және шежіре сияқты қосалқы тарихи пәндерді зерттеу. Курстың міндеті Қосалқы тарихи пәндер ұсынатын мәліметтер мен әдістермен кешенді танысуды қамтиды. Бұл саладағы білімнің ерекше рөлі мен құндылығы осы пәндердің бір-бірімен, сондай-ақ археология, этнология, қарабайыр қоғам тарихы, Қазақстан тарихы және Дүниежүзілік тарих, архивтану және музейтану сияқты тарихи ғылымдармен тығыз байланыста.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихының жазбаша деректері

    Пәннің мақсаты Қазақстанның тарихи дамуын, олардың шығу тегін, мазмұнын және аймақ тарихының негізгі кезеңдерін түсіну үшін маңыздылығын көрсететін жазбаша дереккөздерді зерттеу. Пән студенттердің жазбаша деректерді талдау және түсіндіру дағдыларын, оларды сыни бағалауды, сондай-ақ осы материалдарды ғылыми-зерттеу және білім беру қызметінде қолдана білуін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның орта ғасырлар тарихы

    Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы ортағасырлық мемлекеттер мен Қазақ хандығының тарихын зерттеу болып табылады. Деректану негізінде осы мемлекеттердің құрамындағы Этногенез және тайпалардың аумақтық шекаралары мәселелері зерттеледі. Пән Қазақстан аумағында ортағасырлық мемлекеттердің қалыптасуын, олардың ішкі және сыртқы саясатын зерттейді. Қазақ халқының этногенезі және оның тарихнамалық аспектісі айқындалады. Қазақ халқының материалдық және рухани мәдениеті зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы

    Пәннің мақсаты шет елдердің тарихи дереккөздері мен тарихнамалық дәстүрлерін талдаудың әдіснамалық негіздерін зерделеу, сондай-ақ олардың жаһандық тарихи процестерді зерттеу үшін маңыздылығын анықтау. Пән білім алушылардың көздерін сыни бағалау, әртүрлі тарихнамалық тәсілдерді түсіндіру және алған білімдерін ғылыми және білім беру қызметінде пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының тарихы

    Пәннің мақсаты түркі халықтары жинақтаған, болашақ маманның әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін тарихи тәжірибені игеру негізінде тарихи ойлау мен әлеуметтік есте сақтауды қалыптастыру. Ежелгі түркі дәуірінің тарихын зерттеу; орта түркі дәуірі (Х-ХІІІ ғғ.); Қараханидтер мемлекеті; газнауидтер мемлекеті; Хорезмшах мемлекеті; Оғыз бірлестігі;. селжұқтар империясы; Алтын Орда мемлекеті; Египет пен Сириядағы Қыпшақ мемлекеттері; Бұхара хандығы; Хива хандығы; Қоқан хандығы және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының өнер және мәдениет тарихы

    Пәннің мақсаты-түркі халықтарының пайда болуы мен қалыптасуын зерттеу; түркі тілдес халықтардың материалдық және рухани мәдениеті; түркі халықтарының орналасу ерекшеліктері; сақтар мен ғұндар тайпалары. Түркі қағанатындағы мәдениеттің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу; Батыс Түркі қағанатының мәдени ерекшеліктері; Түргеш қағанатының мәдениеті; ұйғыр қағанатындағы мәдениет пен өнердің дамуы; Оғыз мемлекетінің мәдени дәстүрі; Қараханидтер мемлекетіндегі мәдени сабақтастық; моңғол шапқыншылығының түркі халықтарының мәдениетіне әсері; қазіргі түркі халықтарының мәдениетіндегі ерекшеліктер мен ұқсастықтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұражайтану және мұрағаттану

    Пәннің мақсаты мұражайтану және мұрағаттану саласындағы ғылыми әдебиеттерді өз бетінше талдай білу; мұрағаттанудың ғылыми-әдістемелік негіздерін мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеудің барлық процестерінде қолдана білу: сақтауды, есепке алуды, жинақтауды және пайдалануды ұйымдастыру. Мұрағат ісінде қолданылатын негізгі түсініктерді және мұрағат құжаттарын реттеу мен сақтаудың технологиялық процестерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаңа уақыттағы әлем (Батыс)

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдер Батыс тарихына құндылық қатынасын қалыптастырады. Батыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды түсінеді, "өнеркәсіптік революция" ұғымын біледі және оның маңыздылығын бағалайды. Курс сонымен қатар батыс демократиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады (Ұлы француз революциясы, Англиядағы демократиялық қозғалыстар). Оқу үдерісінде алған білімдерін кәсіби қызметте қолдана алады; әлемдік тарихтағы Батыс өркениеттерінің орнын анықтайды. Студент әртүрлі мәдени жағдайларда жұмыс жасау қабілетін, ынтымақтастық дағдыларын, қойылған міндеттерді шешу қабілетін, топтағы шығармашылық өзара іс-қимылды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Пәннің мақсаты - жаңа тарих кезеңінде (XVIII — XX ғасырдың басы) Қазақстан аумағында болған тарихи процестер мен оқиғаларды, олардың ұлттық бірегейлікті қалыптастыруға, қазақ қоғамының әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына әсерін зерделеу және талдау. Пән білім алушылардың тарихи құбылыстарды сыни тұрғыдан түсіну қабілетін дамытуға, Қазақстан дамуының әртүрлі кезеңдеріне салыстырмалы талдау жүргізуге, сондай-ақ олардың тарихи мұра мен ұлттық дәстүрлерге құрметпен қарауын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру жағдайында тарихты оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты жаңартылған білім беру стандарттарын іске асыру үшін қажетті әдістемелік дағдыларды дамытуға ықпал ете отырып, студенттерді тарихты тиімді оқытуға дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің оқу процесін жобалау және ұйымдастыру қабілетін қалыптастыруға, оқушылардың тарихи ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары мен терең білімдерін қалыптастыру үшін заманауи педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи география

    Тарихи география пәнінің мақсаты білім алушылардың географиялық, климаттық және экономикалық ортамен тығыз байланыста адамзат қоғамының қалыптасу және даму тарихымен байланысты білім алуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа уақыттағы батыс елдерінің мәдени тарихы

    Пәннің мақсаты – Жаңа уақыт кезеңіндегі Батыс елдерінің мәдени дамуының негізгі бағыттары мен ерекшеліктерін, идеялық ағымдарын, өнер мен ғылым салаларындағы жетістіктерін, сондай-ақ қоғамдық сананың трансформациясын тарихи контексте зерделеу арқылы студенттердің мәдени-тарихи ойлау қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тараз өңірінің тарихы

    Пәннің мақсаты студенттерді тарихи өлкетану негіздерімен, XIX ғасырдың аяғынан XXI ғасырдың басына дейінгі аймақ зерттеушілерінің қызметімен, тарихи өлкетану көздерінің негізгі топтарымен, өлкетану жұмысының негізгі нысандарымен таныстыру. Курс өңірлік материалдары негізінде қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастар тарихы

    Пәннің мақсаты халықаралық қатынастардың қалыптасу және даму үдерістерін, олардың негізгі кезеңдерін, саяси, экономикалық және мәдени факторлардың әсерін жан-жақты зерттеу арқылы студенттерге әлемдік саясат пен халықаралық жүйелердің тарихи негіздері туралы кешенді білім беру. Пән тарихи контексте мемлекеттердің, халықаралық ұйымдардың және басқа да акторлардың өзара іс-қимылдарын талдауға, халықаралық қатынастардың эволюциясы мен оның заманауи халықаралық жүйеге қалай ықпал еткенін түсіндіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұлғатану

    Пәннің мақсаты тарихи процестердегі тұлғаның рөлін зерттеу және талдау, көрнекті тарихи тұлғалардың өмірбаяндарын, олардың саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени өзгерістерге әсерін зерттеу. Пән білім алушылардың өмірбаяндық дереккөздерді сыни талдау дағдыларын қалыптастыруға, тарихи оқиғалар контекстіндегі жеке факторды бағалай білуге, сондай-ақ тарихты зерттеудегі дербес тәсілдің маңыздылығын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жаңа уақыттағы әлем (Шығыс)

    Пәннің мақсаты – жаңа уақыттағы шығыс тарихына құндылық көзқарасты қалыптастырады, әлемдік тарихтағы Шығыс өркениеттерінің орнын анықтайды. Болашақ мұғалімдер Шығыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды, олардың мәдениеті мен дүниетанымы туралы түсінеді, мәдениетаралық коммуникация саласындағы идеялар қалыптасады. Сыни тұрғыдан ойлау, тарихи мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын дамытады, ақпараттың бастапқы және қайталама көздерін талдау қабілеті арқылы ақпараттық құзыреттілікті жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуразия халықтарының тарихы

    Пәнінің мақсаты Еуразия аумағында өмір сүрген халықтардың тарихи даму үдерістерін, мәдениеті мен өркениеттерін, этноәлеуметтік және саяси-экономикалық ерекшеліктерін талдау арқылы студенттерге терең білім беру. Пән аймақтағы тарихи құбылыстарды, халықтардың өзара қарым-қатынасын, олардың ұлт ретінде қалыптасуы мен әлемдік өркениетке қосқан үлесін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ хандығының тарихы

    Курстың мақсаты — отандық тарихтағы негізгі оқиғалардың мазмұны туралы ғылыми дәлелденген фактілер негізінде міндетті толық білім беру, тарихи-мәдени дамудың үздіксіздігі мен сабақтастығын дәлелді көрсету, рухани мұрагерліктің терең тамырларын, бұрынғы ұрпақтың қажырлы еңбегін, халықтың жеке тұлғаларын, тарихи тәжірибені және ұлттық дәстүрлерді құрметтейтін жастардың ұстанымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дәстүрлі қазақ қоғамының тарихы

    Пәннің мақсаты дәстүрлі қазақ қоғамының саяси, әлеуметтік институттарының қызметі және олардың отарлық билік тарапынан трансформациялану процесін талдай біледі. Дәстүрлі қоғамның қазіргі заманғы қоғамға немесе аграрлық қоғамнан индустриалды қоғамға трансформациялану тарихына қатысты қалыптасқан европоцентристік, этноцентристік тұжырымдары игеру. Қазақ халқының көшпелі тұрмысының рухани және материалдық құндылықтарын әлемдік өркениет контекстінде қарастыру дағдысын қалыптастыру. Саяси-әлеуметтік құрылымдағы батырлар институтының қызметі мен қоғамдық қатынастардағы рөлін, отан қорғау миссиясын, жастарға патриоттық тәрбие берудегі рөлін түсіну. Қазақ қоғамының саяси-әлеуметтік құрылымының отарлық билік жағдайындағы өзгерістерге түсуі, оның саяси, әлеуметтік-экономикалық салдарын талдай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасының білім саласындағы нормативтік-құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты студенттерде Қазақстан Республикасындағы білім беру қызметін реттейтін заңнамалық база мен нормативтік-құқықтық актілер туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ оларды кәсіби педагогикалық қызметте практикалық қолдану дағдыларын дамыту. Пән мемлекеттік білім беру саясатының негіздерін, білім беру процесіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттерін, білім беру сапасын қамтамасыз ету тетіктерін және білім беру саласындағы нормалар мен стандарттардың сақталуына жауапкершілікті зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алтын орда және Моғолстан тарихы

    Пәннің мақсаты-Aлтын Ордa мемлекетіндегі ұлыстaр, мемлекеттің екі қaнaтқa бөлінуі, хaн билігінің киелілігі мәселелерінің Қaзaқ хaнды¬ғындa көрініс тaбуы, қaндaйдa бір сaбaқтaстықтың болғaндығының белгісі туралы мағлұмат беру. Моңғол империясының ыдырауынан кейін құрылған мемлекеттердің ішінде Алтын Орда түріктердің саяси және этникалық тарихы жайлы ақпарат беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығыстағы ұлттық тәуелсіздіктің даму жолдары мен қозғалыстары

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдер үлкен өзгерістер дәуіріндегі әлем туралы, отарлық жүйенің күйреуі, даму ерекшеліктері, адамзаттың мәдени жетістіктеріндегі Шығыс өркениеттерінің орны мен рөлі туралы білімдерін жетілдіреді. Саяси, мәдени тарих туралы білімдерін практикада қолдана алады, ауызша тарих әдістерін меңгереді. Шығыс елдерінің дамуындағы экономикалық проблемаларды анықтау арқылы экономикалық сауаттылықты дамытады, белгілі бір елдің экономикасы мен мемлекеттік саясатындағы өзгерістердің салдарын зерттеу дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда Қазақстан тарихының жаңа кезеңінің негізгі кезеңдері мен оқиғалары, олардың қазіргі қазақстандық қоғамның қалыптасуындағы маңызы туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ жаһандық өзгерістер контекстінде елдің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму процестерін зерделеу арқылы талдамалық ойлауды дамыту. Тәртіп отансүйгіштікке, азаматтық жауапкершілікке және Қазақстанның тарихи мұрасын құрметтеуге тәрбиелеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік діндер тарихы

    Пәннің мақсаты студенттерге дін тарихы мен теориясының ең өзекті мәселелері, діннің тарихтағы негізгі даму кезеңдері мен формалары, діннің қоғамдағы орны мен рөлі, діни бірлестіктер туралы заңнама туралы білім беру, қазіргі қоғамдағы діннің жұмыс істеу тенденциялары мен перспективаларын түсіну, сондай-ақ әртүрлі діни дәстүрлерге төзімділікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды білуді, білім беру процесін жобалай және жүзеге асыра білуді, сондай-ақ білім беру ортасындағы өзгерістерге бейімделе білуді қоса алғанда, оларда қажетті құзыреттерді дамыту арқылы болашақ педагогтарды тиімді кәсіби қызметке дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихты оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ тарих мұғалімдерін оқыту сапасын арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту және олардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыру үшін білім беру қызметінде заманауи ақпараттық технологияларды тиімді пайдалануға дайындау. Пән ақпараттық технологияларды оқу процесіне интеграциялау, электрондық білім беру ресурстарын әзірлеу және қолдану, Тарихи ақпаратты визуализациялау, интерактивті тапсырмалар жасау және бағалау жүргізу үшін цифрлық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді педагогикалық кәсіптің маңыздылығы мен ерекшелігін түсіну, сондай-ақ оқушылармен, әріптестермен және ата-аналармен тиімді қарым-қатынас жасауға, білім беру саласында педагогикалық шеберлік пен мансаптық өсуді дамытуға ықпал ететін Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру арқылы кәсіби қызметке дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдерге ХХ - ХХІ ғасырдың басындағы әлемнің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге мүмкіндік береді; мәдени-тарихи қауымдастықтардың бірегейлігі, жаһандану процестерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі батыс өркениетінің дамуы контекстіндегі нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Өзгерістермен күресу, бүкіл адамзаттың тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дінтану негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты дін туралы білімді қоғамдық сананың нысаны, әлеуметтік құбылыс ретінде игеру; ғылыми гуманистік, толерантты дүниетанымды, адамға, оның құқықтары мен бостандықтарына құндылық қатынасын, мәдениетаралық және дінаралық диалог қабілетін қалыптастыру. Пәннің мақсаты-студенттердің мәдениеттегі діннің тарихы, қызметі мен рөлі, діннің қоғам мен мәдениеттің басқа салаларымен интеграциясы, діннің даму заңдылықтары мен тенденциялары туралы кешенді түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Қазіргі педагогика ғылымының және психологияның теориялық негіздерін меңгеру. Қазіргі білім беру жүйесіндегі инклюзивті процестердің маңыздылығын түсіну.
  • Ежелгі дәуірден бастап XIII ғасырдың басына дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; тарихи процестердің негізгі бағыттарын түсіну, Еуразия халықтарының тарихымен өзара байланыста Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғаларды талдау; Қазақ хандығының тарихын және оның көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын зерттеуде әдістерді қолдану. Жаңа және жаңа тарих кезеңінде мемлекеттің экономикалық дамуының, рухани мәдениеттің, Қазақстандағы қоғамдық-саяси жағдайдың маңызды проблемаларын бағалай білу; Ұлы дала тарихының саяси дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктеріне баға беру. Өткеннің қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық оқиғаларын өз бетінше зерттеу және талдау дағдыларына ие болу; нақты және логикалық тұжырымдар жасай білу, өткен күндердегі оқиғаларға объективті баға беру.
  • Тарихи эволюция заңдарын және олардың дүниежүзілік археология үшін маңыздылығын қолдану. Әлем халықтары туралы ғылымның қалыптасуы мен дамуының маңызды шарттары, кезеңдері туралы түсінікке ие болу. Тарихи эволюция заңдарының археология мен әлеуметтік ғылымдардың дамуына әсерін түсіну.
  • Тарихнамалық мектептер мен бағыттардың пайда болу заңдылықтарын білу; Қазақстан тарихы мен шетел тарихының негізгі кезеңдері бойынша негізгі деректану кешендерін түсіну; тарих ғылымында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды қолдану. Отандық және Дүниежүзілік тарих бойынша фактографиялық білімнің қажетті деңгейін; ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі ережелері мен талаптарын; Қазақстан және шет елдер тарихы бойынша дереккөздердің дереккөздік ақпаратын талдауды қолдана білу. Тарихнамалық фактілерді бағалау дағдыларын меңгеру; академиялық мәтіндерді құру және олармен жұмыс істеу принциптерін синтездеу.
  • Мұражайтану мен мұрағаттанудың негізгі ережелерін білу; мұражайлар мен мұрағаттар қорларын қалыптастыру принциптерін, әдістерін және тәсілдерін түсіну; мұражай мен мұрағаттың Тарихи көздеріне ғылыми-анықтамалық аппаратты ұйымдастыру негіздері; Қосалқы тарихи пәндердің негізгі көздерін талдау; әлемдік діндер теориясы мен тарихының негізгі проблемаларын анықтаудың ғылыми әдістерін қолдану. Мұрағат көздерімен және мұражай заттарымен жұмыс істеу дағдылары; әртүрлі тарихи дереккөздермен жұмыс істеудің әртүрлі пәнаралық әдістерін синтездеу.
  • Педагогика саласындағы негізгі ұғымдарды меңгеру. Білім беру процесінде заманауи оқыту технологияларын қолдану. Педагогикалық қызмет пен білім беруді реттейтін құқықтық нормалар мен әдістерді талдау.
  • Еуропа, Америка, Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени өмірін анықтау. Түркі халықтары мен мемлекеттері тарихының кезеңдері мен ерекшеліктерін түсіну. Шетелдік тарихтың негізгі тарихи оқиғалары мен процестерін түсіну. Тарихи ақпараттың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу үшін білімді пайдаланыңыз.
Top