6B01601 Тарих в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарихты оқыту саласында негізгі және кәсіби құзыреттілікке ие, кәсіби түрғыдан өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, сондай-ақ тарих мұғалімінің кәсіби міндеттерін шеше алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін және кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдірудегі құзіреттіліктерді қалыптастыруды зерттейді, педагогикалық іс-әрекеттің логикалық және теориялық негіздерін ашады, пәнді оқу нәтижелері бойынша студент педагогикалық логиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі, қолданбалы (кәсіби-бағдарланған) міндеттерді шешу үшін тілдік құралдарды қолдануды біледі, оқу әдебиетін өз бетінше үйренуге қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мұрағаттану және музейтану негіздері
Пән тарихи дереккөздердің түрлерін, жұмыс істеу әдістерін, тарихи білімнің әдіснамасын зерттейді; мұрағаттану мен мұражайтану ғылымының қалыптасу кезеңдерін, әртүрлі елдердегі мұрағаттану мен мұражайтану дамуының жалпы және өзіндік ерекшеліктерін; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы мұрағаттар мен мұражайлар деректерін оқу процесінде, деректанудың заманауи әдістемесі мен тәсілдерін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу қызметінде қолданады, мұражай жәдігерлері мен тарих ғылымы саласында ғылыми қызығушылық тудыратын сирек құжаттардың сақталуын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қосымша тарихи пәндер
Пән қосалқы тарихи пәндердің спектрін, олардың қалыптасу кезеңдерін, осы пәннің іргелі ұғымдары мен терминологиясын, олардың басқа тарихи пәндермен байланысын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихи деректердің ерекшеліктерін, шығу тегін анықтай алады, материалдық және жазбаша тарихи деректерге сыртқы талдау жүргізе алады, тарихи зерттеулерде осы дереккөздердің сипаттамаларын қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Археология
Пән ежелгі ескерткіштердің археологиялық кезеңділігін, палеолиттен орта ғасырға дейінгі материалдық өндірістің даму эволюциясын, археологиялық зерттеу әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы археологиялық материал негізінде білім алушылармен жобалау-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи өлкетану
Пән тарихи өлкетанудың қалыптасуын, теориялық негіздері мен бағыттарын, өлкетану жұмыстарының негізгі формалары мен ұйымдастырылуын, өлкетанушылардың, публицисттердің, сондай-ақ аймақтың әртүрлі мәдени-ағарту мекемелерінің тарихи-өлкетану материалдарын меңгереді; зерттеу нәтижелері бойынша оқушы аймақтың тарихи-мәдени дамуының ерекшеліктерін біледі, өлке тарихы бойынша жазбаша, этнографиялық және археологиялық дерек көздерін талдай отыра
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихи демография
Пән адамзаттың ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі демографиялық дамуы туралы негізгі мәліметтерді зерттейді, әртүрлі тарихи дәуірлердегі туу, өлім және көші-қон процестері, халықтың көбею ерекшеліктері, жалпы тарихи кеңістікте отбасылық-неке қатынастарын дамыту қарастырылады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы тарихи демографияның ғылым ретінде қалыптасу тарихын, демографиялық процестерді зерттеудің заманауи теориялары мен әдістерін түсіндіру қабілетін көрсетеді, әртүрлі тарихи кезеңдердегі демографиялық процестерді зерттеу үшін пәнаралық тәсіл арқылы халықтың демографиялық жағдайын талдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жазба кезеңге дейінгі мәдениеттер тарихы
Пән адамзат тарихындағы палеолиттен қазіргі уақытқа дейінгі жазбаша мәдениетке дейінгі кезеңнің пайда болу, қызмет ету және эволюция тарихын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жазбаша мәдениетке дейінгі кезең мәдениеттерінің тарихы, бұл кезең мәдениеттеріне жататын қауымдастықтардың даму және қызмет ету ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этноәлеуметтану
Пән этноәлеуметтік процестерді, қазіргі қоғамдағы этносаралық өзара қарым-қатынасты зерттейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы этноәлеуметтік құбылыстардың даму ерекшеліктерін түсінеді; халықтар арасындағы өзара қарым-қатынас жағдайларын талдайды; әлеуметтік әдістерді қолданады; өз ойларын ауызша және жазбаша түрде нақты баяндайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы
Пән адамзат қоғамының ерте кезеңдерін, ежелгі адамдардағы әлеуметтік функциялардың қалыптасу ерекшеліктерін зерттейді, алғашқы тайпалардың тарихы, мәдениеті, дінінің негізгі мәселелерін ашады, ежелгі қоғамдардың тарихи дамуының жалпы заңдылықтарын және оның әрі қарай даму жолдарының әртүрлілігін көрсетуге мүмкіндік береді; пәннің оқу нәтижелері бойынша білім алушы ежелгі қоғам тарихы туралы кезеңділік пен нақты материалды біледі, тарихи оқиғалардың хронологиясы мен географиясында бағдары болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнология
Бұл пән әлем халықтарының тілдік және антропологиялық түріне, этногенезі мен этникалық тарихына, санына, популяциясына, аймақтың, континенттің және континенттің демографиялық дамуына сәйкес жіктелуін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент әлем халықтарының этногенез процестері туралы, аймақтардағы халықтардың рухани және материалдық мәдениетінің мәселелері туралы біледі, статистикалық және әртүрлі этнографиялық дереккөздерді меңгереді, халықтар тарихы бойынша талдау жасай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ежелгі дүние тарихы (Шығыс)
Ежелгі дүние жүзі тарихы (Шығыс) бойынша дереккөздердің негізгітүрлерін, ежелгі тарих пен мәдениеттің негізгі кезеңдерін, Ежелгі Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени даму ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын зерттейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы тарихи процестерді талдайды, оқиғалар арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды белгілейді, салыстырылатын елдердің ортақ белгілері мен Ежелгі дүние жүзі тарихына (Шығыс) қатысты тарихи процестер мен оқиғалар айырмашылықтарын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Пән дінтану туралы тарихи деректерді, көне дәуірдегі діннің пайда болуын, әлемдік діндердің қалыптасу ерекшеліктері және олардың әлемде таралуын, қазіргі заманғы көп діни ағымдарды, қазіргі Қазақстандағы діни ахуалды зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шығу тегі және әлемдік діндердің кезеңдері мен дамуы туралы біледі, қазіргі заманғы діндердің конфессиялардың діни палитрасын талдайды, түрлі сенімдердің мәдени және тарихи мұраларын бағалайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Пән орта ғасыр кезеңіндегі түркі халықтарының тарихын; түркі халықтарының этникалық, діни және мәдени бірегейлігінің пайда болу мәселелерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы халықтардың тарихы мен мәдениетін зерделеудің бірыңғай тұжырымдамалық тәсілдерін біледі, түркі халықтарының мәдениетінің жалпы және өзіндік ерекшеліктерін түсінеді, түркі халықтарының тарихы бойынша дереккөздерін, білім беру ұйымдарында жобалық зерттеуді ұйымдастыру үшін мәселенің тарихнамасын біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ежелгі кезеңдегі Орталық Азия
Пән ежелгі уақытта Орталық Азия аумағында болған оқиғалар мен процестерді зерттейді, осы кезеңнің тарихи көздері мен тарихнамасына талдау жасалады; Орталық Азия тайпалары мен халықтарының тарихы ежелгі дәуірдегі көшпелі және отырықшы-егіншілік мәдениеттерінің өзара қарым-қатынастары; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы ежелгітарихта Орталық Азия аумағында болған оқиғалар мен процестер, Орталық Азия тайпалары мен халықтарының ежелгі дәуірдегі көшпелі және отырықшы-егіншілік мәдениеттерінің өзара қарым-қатынасы туралытерең білімді көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі Қазақстанның тарихы
Пән ежелгі уақытта Қазақстан аумағында болған оқиғалар мен процестерді зерттейді, осы кезеңнің тарихи көздері мен тарихнамасына талдау жасалады, пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы Ежелгі Қазақстанның дәстүрлері мен халықтарының тарихын анықтау қабілетін көрсетеді, ғылыми негізгі ұғымдар мен терминдерді қолдана алады, ежелгі дәуірдегі Қазақстан тарихының даму заңдылықтарын, себеп-салдарлық байланыстарды біледі, ерекшеліктерін айқындайды ежелгі дәуірдегі көшпелі және отырықшы-егіншілік мәдениетінің өзара әрекеттесуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Колумбқа дейінгі өркениеттер тарихы
Пән Американың Колумбқа дейінгі өркениеттерінің тарихын және қоғамдағы саяси, әлеуметтік, экономикалық құбылыстар мен мәселелерді зерттеуде қолданылатын негізгі тенденциялар мен тұжырымдамаларды зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы Американың Колумбқа дейінгі өркениеттерінің тарихын, Х.Колумб келгенге дейінгі Америка территориясындағы мемлекеттер мен қауымдастықтардың дамуының негізгі кезеңдерін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Антикалық әлем тарихы
Пән ежелгі қоғам дамуының мәдени-тарихи ерекшеліктерін, өркениеттік тәсіл шеңберінде ежелгі қала-полистің пайда болу процестерін зерттейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы жазбаша тарихи дереккөздерді талдайды, нақты мәселе бойынша әртүрлі зерттеушілердің қорытындыларын салыстырады; ежелгі әлем тарихы мысалында тарихи процестегі себеп-салдарлық байланыстарды түсінеді, саяси және мәдени дамудың негізгі кезеңдерін, ежелгі әлемнің көрнекті ежелгі саясаткерлердің, қолбасшылардың, мәдениет қайраткерлерінің есімдерін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оңтүстік және Орталық Америка өркениеттерінің тарихы
Пән Оңтүстік және Орталық Америка өркениеттерінің тарихын, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі оңтүстік және Орталық Америкадағы саяси, әлеуметтік, экономикалық құбылыстар мен проблемаларды зерттеуде қолданылатын негізгі принциптер мен ұғымдарды зерттейді, пәнді зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы Оңтүстік және Орталық Америка өркениеттерінің тарихын білетіндігін көрсетеді, оңтүстік және Орталық Америка өркениеттерін салыстыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ежелгі дүние тарихы (Батыс)
Ежелгі дүние тарихының кезеңділігін, ежелгі қоғамдардың даму заңдылықтарын, Еуропа аумағында ежелгі мемлекеттердің пайда болуы мен дамуының әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы тарихи оқиғалардың хронологиясын басшылыққа алады, жалпы ғылыми және тарихи терминологияны қолданады, фактілердің, оқиғалардың, процестердің себеп - салдарлық байланыстарын таниды, ежелгі тарихтың бастапқы көздерімен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлардағы Орталық Азия халықтарының тарихы
Пән орта ғасыр кезеңіндегі Орталық Азия халықтарының тарихын зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы орта ғасырлық мемлекеттік құрылымдардың ауысуының себеп-салдарлық байланыстарын, Орталық Азия халықтарының этногенезі процесін түсіну қабілетін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет елдер тарихы бойынша деректер
Пән шет елдер тарихы бойынша тарихи дереккөздерді, әртүрлі типтегі, түрдегі және шығу тегі тарихи дереккөздерді түсіндіру әдістерін; тарихи дереккөздерді сыни талдау әдістерін; тарихи дереккөзді талдаудың заманауи әдістемелерін, деректанулық талдаудың заманауи тәсілдерін зерттейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы шет елдердің тарихы бойынша тарихи дереккөздерді, әртүрлі типтегі, түрдегі және шығу тегі тарихи дереккөздерді түсіндіру әдістерін; тарихи дереккөздерді сыни талдау әдістерін; тарихи дереккөзді талдаудың заманауи әдістерін, деректануды талдаудың заманауи тәсілдерін білетіндігін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректану
Пән тарихи дереккөздерді, әртүрлі типтегі, түрдегі және шығу тегіндегі мәтіндерді түсіндіру әдістерін; тарихи дереккөздерді сыни талдау әдістерін; тарихи дереккөзді талдаудың заманауи әдістерін, деректанулық талдаудың заманауи тәсілдерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы тарихи деректанудың негізгі ұғымдары мен тұжырымдамаларын, дереккөздердің жіктелуін, тарихи дерек көздерімен зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерін білетіндігін көрсетеді, нақты міндеттерді шешу үшін тарихи зерттеуде тарихи деректанудың теориялық білімдерін пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлардағы Еуропа мен Американың тарихы
Пән Еуропа экономикасының феодалдық қоғамының өңірлік және өркениеттік ерекшеліктерін, даму ерекшеліктерін ескере отырып, орта ғасырда және қайта өрлеу кезеңінде Батыс елдеріндегі тарихи процестерді зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы Еуропа елдерінде таптық-өкілдік органдардың қалыптасу процестерін, христиан шіркеуінің ерте және классикалық орта ғасырлар кезеңіндегі рөлін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі STEM-технология
STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орта ғасырлардағы Азия және Африка тарихы
Пән орта ғасырларда және Қайта өрлеу дәуірінде Азия мен Африка елдерінде орын алған тарихи процестерді, этногенезді, орталықтандырылған мемлекеттерге басшылықты зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы Азия және Африка елдеріндегі феодалдық қатынастардың ерекшеліктерін анықтайды, исламның рөлін және оның орта ғасырлық Шығыс елдерінің дамуындағы орнын дәріптейді, Шығыс елдерінің даму тарихын, орта ғасырлық Шығыс мемлекеттерінің саясаты мен даму ерекшеліктерін зерделеудің қазіргі заманғы әдіснамасын біледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлар тарихы (Шығыс)
Пән ортағасырлық Шығыс елдерінде орын алған тарихи процестерді, ортағасырлық Шығыс мемлекеттерінің қалыптасуы мен ерекшеліктерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы орта ғасырлық Шығыс елдерінің даму ерекшеліктерін білуін көрсетеді, исламның рөлін және оның орта ғасырлық Шығыс елдерінің дамуындағы орнын айқындайды, Шығыс елдерінің тарихын зерделеудің қазіргі заманғы әдіснамасын, орта ғасырлық Шығыс мемлекеттерінің саяси және әлеуметтік даму ерекшеліктерін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы
Пән Қазақстан аумағына түркітілдес тайпалардың қоныстануы, қазақ халқының этногенезіне, қазақ хандығы мен қазақ халқының қалыптасуына әсер еткен ежелгі түркі, моңғол және монғол мемлекеттерінің қалыптасу кезеңдері мәселелерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушылар ортағасырлық мемлекеттік құрылымдардың ауысуының себеп-салдарлық байланыстарын, қазақ халқының этногенезі процесін, қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу процесін, қазақ хандығының орны мен рөлін түсінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлар тарихы (Батыс)
Пән Батыс, Орталық Еуропа елдерін және Византияны V ғасырдан бастап XVII ғасырдың ортасына дейінгі кезеңде зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы орта ғасыр бойынша нақты материалмен жұмыс жасайды, орта ғасыр тарихы проблемаларының мағынасын түсіндіреді, ғылыми іздеу, деректерді талдау дағдыларына ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Пән мектепте тарихты оқыту мен оқытудағы негізгі әдіснамалық түсініктерді, оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін біледі, дәстүрлі және инновациялық білім беру технологиялары арқылы орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайындағы педагогикалық іс-әрекеттің стратегиясын анықтайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстан тарихын мектепте оқыту
Пән Қазақстан тарихын зерделеудің ғылыми-педагогикалық тәсілдерін зерделейді, мектепте Қазақстан тарихын оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерінің ерекшеліктерін бөліп көрсетеді, Қазақстан тарихы мұғалімінің әдістемелік даярлығын қамтамасыз ету туралы сұрақтар қояды; оқу нәтижелері бойынша білім алушы инновациялық технологияларды пайдалану арқылы педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Қазақстандағы мектептегі тарихи білім беруді дамыту стратегияларын біледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Пән кезеңділікті, қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның даму траекториясын, тәуелсіздік үшін күрес процесін, егемен Қазақстанның құрылуы мен нығаюын, отаршылдық және кеңестік кезеңдегі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық, мәдени дамуының ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелеріне сәйкес студент Қазақстан халқының тәуелсіздік үшін күресінің кезеңдерін біледі, қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық, мәдени, саяси даму тарихының дамуының
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниежүзілік тарихтың тарихнамасы
Пән Батыс, Ресей және Қазақстан тарихнамасының даму ерекшеліктерін, тарих ғылымындағы сыни көзқарасты қалыптастыру мәселелерін, тарихты, қазіргі заманғы мектептерді зерттеудің заманауи әдістемелерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихты зерттеудің заманауи әдістемесін біледі, зерттеу барысында тарихнамалық талдау әдістерін орынды анықтайды және қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі тарихы
Пәннің кезеңділігі, Еуропа мен Америка мемлекеттерінің қазіргі және соңғы уақыттардағы даму траекториясы, Еуропа мен Америка мемлекеттеріндегі капитализм негіздерінің қалыптасуы мен нығаю процесі, осы елдердегі демократияның даму ерекшеліктері; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент ағартушылықтың, Жаңа дәуір төңкерістерінің әлемдегі тарихи процестің одан әрі дамуына әсерін бағалауға қабілетті, Бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың әлемнің саяси бейнесін дамытудағы рөлі мен әсерін анықтайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орталық Азия елдерінің халықаралық қатынастарының тарихы
Пән тәуелсіздік алған сәттен бастап қазіргі уақытқа дейін Орталық Азия елдерінің халықаралық қатынастарының тарихымен олардың халықаралық қатынастар жүйесіндегі орнын және әртүрлі бірлестіктер мен блоктарға қатысуын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы тәуелсіздік алған сәттен бастап қазіргі уақытқа дейін Орталық Азия елдерінің халықаралық қатынастарының тарихын, Орталық Азия елдерінің қатысуымен түрлі бірлестіктер мен блоктарды қалыптастыру ерекшеліктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XVII - XXI ғасырдың басындағы Шығыс тарихы
Пән XVII - XXI ғғ. басында Шығыс елдерінің мәдени-тарихи дамуын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа және қазіргі уақытта Шығыстың әлеуметтік-мәдени дамуын бағдарлай алады; аймақтың әртүрлі елдерінің әлеуметтік дамуы мен мәдениетін салыстыра алады; Шығыстың әлеуметтік-мәдени тарихы шеңберінде саяси, идеялық және діни ілімдерді негіздей алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуразия елдер тарихы
Пән 1990-2020 жылдары Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы (ТМД) елдерінің тарихын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы өз білімін ТМД-ның жұмыс істеуіне байланысты оқиғаларда, Достастық елдерінің халықаралық жағдайы мен ішкі саяси дамуының ерекшеліктерінде; мәселе бойынша дереккөздерді талдау; ауызша/жазбаша сөйлеуді құрылымдауды көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Азия мен Африка жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің кезеңділігі, жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка елдерінің даму траекториясы, соңғы уақыттағы демократиялық мемлекеттердің құрылу процесі; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент мемлекеттіліктің қалыптасу ерекшеліктерін, саяси-құқықтық жүйені, әлемдік экономика мен халықаралық қатынастарды анықтайды, Шығыс елдерінің тарихи процесінің ерекшеліктерін түсінеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қалалары мен өңірлерінің тарихы
Пән гуманитарлық пәндер бойынша болашақ мұғалімдерде өңірлердің саяси, экономикалық және тарихи-мәдени қауымдастық ретінде қалыптасуы туралы, ұлттық және өңірлік билік деңгейлері арасындағы қатынастарды талдау туралы түсінік қалыптастыруға көмектесуге арналған; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы Қазақстанның саяси, экономикалық және тарихи-мәдени қауымдастықтар ретіндегі өңірлері мен қалаларының ерекшелігі туралы, ұлттық және аймақтық билік деңгейлері арасында қарым-қатынастарды талдау туралы білімдерін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи зерттеулер әдістемесі
Пән тарих ғылымының әлеуметтік функцияларының мәселелерін қамтиды. Пән әдістердің типологиясын және ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастыруды, тарих ғылымдарын ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін қолданудың арақатынасы мен мүмкіндіктерін, тарихи зерттеулер жүргізу кезінде арнайы және пәнаралық әдістердің ерекшеліктерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы тарихи зерттеулердің негізгі әдістерінің типологиясын біледі, тарихи зерттеулер әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастар тарихы
Пән 17 ғасырдың ортасынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі тарихи динамикадағы халықаралық қатынастар тарихының спектрін, Вестфалиядан посткеңестік халықаралық қатынастар жүйелеріне дейінгі әртүрлі халықаралық қатынастар жүйелерінің қалыптасуын зерттейді; пәннің нәтижелері бойынша білім алушы халықаралық қатынастарды қарастыратын теориялық мектептерді зерттейді, олардың негізгі ережелері мен принциптерін, сондай-ақ айырмашылықтарын анықтайды; даму кезеңдерін, ерекшеліктері мен ерекшеліктерін анықтайды жаңа және қазіргі уақыттағы халықаралық қатынастар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялар
Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тарих ғылымдарының қазіргі мәселелері
Пән тарих ғылымдарының қазіргі заманғы проблемаларын, тарих ғылымын зерттеудің қазіргі заманғы әдіснамасын, Батыс тарих ғылымының, Қазақстанның қазіргі заманғы тарихи мектептерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы отандық және әлемдік тарихтың өзекті тарихи проблемаларын біледі, тарихи зерттеу жүргізуде заманауи тәсілдер мен әдістерді пайдаланады, тарихи оқиғаларды қараудың жаңа аспектілерін ашады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Пән әлемдік және ұлттық мәдениеттің тарихи даму заңдылықтарын, қоғамдағы өнердің жұмыс істеуін, әлемдік көркем өнердің дамуының негізгі кезеңдерін, әлемдік көркем өнердің стильдік ерекшеліктерін және ең танымал шеберлердің шығармашылығын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы әлемдік және ұлттық мәдениеттің тарихи дамуын, қоғамдағы өнердің жұмыс істеу ерекшеліктерін, әлемдік өнердің даму кезеңділігін, әлемдік өнердің стильдік ерекшеліктерін және әртүрлі көркемдік стильдерді көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан әлемдік тарихи үдерісте
Пән Қазақстан тарихын және оның жекелеген кезеңдері мен әлемдік тарих контекстіндегі үдерістерін зерттейді, көшпелі өркениеттің ерекше рөлін, Қазақстанның нақты географиялық орналасуын және оның жаһандық тарихи үдерістерге әсерін ерекше атап көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы
Пән орта ғасырлардан бастап қазіргі уақытқа дейінгі әртүрлі кезеңдерде Қазақстанда тарих ғылымының дамуын зерттейді. Қазақстан тарихын зерделеудегі әртүрлі мектептер мен тәсілдерді қарастыра отырып; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы Қазақстан тарихнамасын талдау негізінде білім беру процесіне арналған әдістемелік құралдар туралы білімдерін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы және әлемдегі этносаяси процестер
Пән ҚР-дағы этносаяси проблемалардың барысы мен сипатын және оларды оңтайлы шешу жолдарын зерттейді; ҚР-дағы этносаяси процестердің оңтайлы дамуының таяу шет елдермен интеграциялық процестердің дамуымен өзара байланысын, қазіргі ТМД елдеріндегі этнонация мен саяси ұлттың арақатынасы мен өзара байланысын; қазіргі Қазақстан жағдайындағы этноұлттық және жалпы азаматтық бірегейліктің өзара байланысын көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік өркениеттер тарихы
Пән өркениеттің мәдени-тарихи типтерін, әлемдік өркениеттердің даму ерекшеліктерін, дүниежүзілік тарих пен Қазақстан тарихын зерделеудің өркениеттік тәсілдерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы әлемдік өркениеттер тарихы бойынша ғылыми ақпаратты жинақтап, талдайды, мақсат қойып және оған қол жеткізу жолдарын таңдайды, түрлі әлемдік өркениеттердің өзара әрекеттесуін түсінеді және талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының деректануы мен тарихнамасы
Пән тарихи дереккөздерді зерделеудің табиғаты мен әдістерін және Қазақстандағы тарихи ғылымның негізгі кезеңдерін дамытуды зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру процесі үшін тарихи дереккөздерді зерделеу әдістерін қолдану қабілетін көрсетеді; Қазақстандағы тарихи ғылымның дамуының негізгі кезеңдерін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
- Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
- Гуманитарлық ғылымдардың жетістіктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыру қабілетін көрсетеді, мектепте тарихты оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін қолданады
- Археологиялық деректерді жинау, мұражай артефактілерін және тарих ғылымы саласында ғылыми қызығушылық тудыратын сирек құжаттарды өңдеу және сақтауды қамтамасыз ету дағдыларын көрсетеді
- Ежелгі әлемнің тарихы, деректану және тарихнамасы саласындағы терең білімдерін, ежелгі әлемнің әртүрлі өңірлеріндегі, оның ішінде ежелгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестерді талдау, сипаттау және салыстыру қабілетін көрсетеді
- Алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын жетілдіруге, отандық және дүниежүзілік тарихтың, қосалқы тарихи пәндердің даму кезеңдерін талдауға, туған өлкені зерттеуге деген ұмтылысын көрсетеді
- Тарихи үдерістегі Қазақстан тарихы мен дүниежүзілік тарих оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін ғылыми сипаттаудың әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларына ие
- Тарихи дереккөздерді, тарихнамалық материалдарды талдау негізінде білім беру үдерісі үшін әдістемелік құралдар әзірлейді, Қазақстан мен әлем елдерінің тарихи даму заңдылықтарын біледі
- Әлемдік тарих пен саясат саласындағы негізгі тұжырымдамалық тәсілдерді қолдану, қазіргі халықаралық қатынастардың табиғатын және Қазақстанның әлемдік тарихи үдерістегі орнын сыни тұрғыдан бағалау қабілетін көрсетеді
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01601 Тарих
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті