6B01601 Тарих в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих ғылымы және тарихты оқыту әдістемесі саласында кәсіби білімі мен дағдылары бар, көпмәдениетті және коммуникативтік құзыреттілікке ие, әлеуметтік маңызды педагогикалық міндеттерді шығармашылықпен шеше алатын, заманауи ғылыми және білім беру технологияларын пайдалана алатын, кәсіби педагогикалық қызметте азаматтық ұстаным мен әлеуметтік жауапкершілікті көрсете алатын білікті тарих пәні мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Археология
Археология» пәнінің мақсаты – студенттерге адамзаттың ежелгі тарихын археологиялық деректер негізінде таныстыру, археологиялық зерттеу әдістері мен ескерткіштерді талдау тәсілдерін меңгерту. Пән ежелгі мәдениеттердің дамуын, тарихи үдерістерді заттай деректер арқылы зерделеуді, археологиялық қазба жұмыстарының маңызын және олардың тарихи реконструкция жасауға қосатын үлесін түсіндіреді. Сонымен қатар, Қазақстан археологиясының жетістіктері мен ерекшеліктеріне назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Ежелгі дүние тарихы студенттерді алғашқы қоғамнан бастап, кейінгі ежелгі дәуірге дейінгі Ежелгі дүние өркениеттері дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Курстың мақсаты студенттердің тарихи дереккөздерге сыни талдау жасау, ежелгі халықтардың әлеуметтік, саяси және мәдени эволюциясын түсіну дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар тарихи процестер мен олардың қазіргі қоғамға әсерін бағалау үшін алған білімдерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Курс тарихи деректермен, соның ішінде археологиялық, мәтіндік және көрнекі дереккөздермен жұмыс істеу қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу. Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды. Құзыреттері: - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну; - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу; - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті; - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақ этнографиясы
Мақсаты: қазақ халқы туралы этнографиялық білімнің даму процесін зерттеу; этникалық топтардың салт-дәстүрлері, мәдени, экономикалық және саяси ерекшеліктері. Мазмұны: Қазақстан аумағындағы этникалық топтар мен басқа да этностық құрылымдар. Олардың шығу тегі, құрамы, орналасуы. Мәдени және тұрмыстық ерекшеліктер. Материалдық және рухани мәдениет. Қазақ этнографиясы тарихының қайнар көздері мен тарихнамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ежелгі Қазақстан тарихы
Ежелгі Қазақстан тарихы студенттерде ежелгі дәуірден ерте орта ғасырларға дейінгі қазіргі Қазақстан территориясының тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Курс ежелгі қоғамдардың пайда болуы мен дамуын, экономикалық және әлеуметтік құрылымдарын, мәдени жетістіктерін және сыртқы саяси байланыстарын зерттеуге бағытталған. Археологиялық және жазба дереккөздерді талдауға, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға және тарихи фактілерді өз бетінше түсіндіре білуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі және ерте орта ғасырдлардағы Қазақстан тарихындағы этникалық үдерістер
Мақсаты: Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан аумағындағы этникалық процестерді және олардың қазақ халқының қалыптасуындағы маңызын зерттеу. Мазмұны: Этникалық процестердің сипаттамасы. «Этнос», «этногенез» ұғымдары. Этникалық процестердің алғышарттары мен заңдылықтары. Ертедегі этникалық топтар мен тайпалардың қазақ жеріне қоныстануы этникалық процестердің әлеуметтік-экономикалық және саяси-мәдени алғы шарттары ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жаңа дәуірдегі Қазақстан мәдениеті
Пәннің мақсаты: Әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа кезеңдегі (XVIII - XX ғғ. басы) Қазақстан тарихын зерделеуді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Пән түрлі дереккөздерге сүйене отырып, қазақ жүздерінің аумағын Ресей империясына қосу процесінің ерекшеліктерін талдау міндетімен айқындалады. Жоңғар шапқыншылғы. Ақтабан шұбырынды. Қазақтардың шығыстануы Ресей империясының отарлық саясатына қарсы. Қалыптастырылатын дағдылар: Қазақстандағы Ресей империясының отарлық саясатын түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның жаңа тарихы туралы дереккөздер
Пәннің мақсаты: «Тарих» мамандығының бакалавриат студенттерінің қоғамдық тарих және жаңа империялық тарих теорияларына сүйене отырып, қазіргі кезеңдегі (XVIII-XX ғ. басы) Қазақстан тарихын зерттеу арқылы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: пән қазақ жүздерінің территориясын Ресей империясының құрамына қосу процесінің ерекшеліктерін сан алуан дереккөздерге сүйене отырып талдау міндетімен анықталады. Қазақ жүздері. Жоңғар шапқыншылығы. Ақтабан шұбырынды. Ресей империясының отарлау саясатына қарсы қазақтардың көтерілісі. Дамытылатын дағдылар: Ресей империясының Қазақстандағы отарлау саясатын түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
«Туған жер»: менің және менің өлкемнің тарихы
Белгілі бір жердің, объектінің және персоналдың ерекше ерекшеліктерін анықтау және ашу, аймақтық даму дәстүрлері мен тенденцияларының практикалық бағыты тарихи өлкетану туралы білімге ықпал етеді. Тарих ғылымының бір бөлігі бола отырып, пән маңызды функцияны орындайды: жергілікті тарихи жағдайлардың алуан түрлілігін, халықтың нақты шығармашылығымен енгізілген барлық ерекшеліктерді ескере отырып, қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Тарихи өлкетану
Тарихи өлкетану студенттердің ұлттық тарихтың құрамдас бөлігі ретінде өз өлкесінің өлке тарихы, мәдени және табиғи мұрасы туралы терең білімдерін қалыптастырады. Курс өлкетану материалдарын іздеу, талдау және жүйелеу, мұрағаттық және далалық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән патриотизмді, азаматтық жауапкершілікті, тарих және мәдениет ескерткіштеріне құрметпен қарауды дамытуға және аймақтық тарихи үдерістер саласындағы зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Антропология негіздері
Антропология негіздері студенттерде тарихи және мәдени тұрғыдан адамның биоәлеуметтік тіршілік иесі ретіндегі жүйелі түсінігін қалыптастыруды қамтиды. Курс антропология ғылымының негізгі бағыттарын, соның ішінде физикалық, әлеуметтік, мәдени және лингвистикалық антропологияны зерттеуге бағытталған. Курс адамның мәдени әртүрлілігін, бейімделулерін, этникалық ерекшеліктерін және эволюциялық үдерісін түсінуді, сонымен қатар пәнаралық контексте антропологиялық деректерді талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Тарихи демография
Мақсаты: студенттер арасында халықтың даму сипаты, тарихи кезеңдер, оның аймақтардағы даму ерекшеліктері мен заңдылықтары, қоғам мен мемлекеттің демографиялық саласының өзара әрекеттесу ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: демографиялық ғылым жүйесіндегі тарихи демографияның орны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Орта ғасырларлар тарихы (Батыс)
Мақсаты: Орта ғасырлар тарихы бойынша негізгі теориялық білімді игеру. Мазмұны: Орта ғасырдың басындағы Европа. Әлем халықтарының ұлы қоныс аударуы. Еуропадағы ғұндар. Батыс Рим империясының күйреуі. Ерте феодалдық мемлекеттер. Феодалдық қатынастар. Қалалар. Экономика. Соғыс. Шығыс. Дихотомия. Батыс өркениеті. Шығыс Өркениеті. Буржуазия. Қалыптасқан дағдылар: Батыс елдерінің тарихын, өркениет соғысын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Тарих бойынша практикум
Тарих бойынша практикум студенттердің тарихи дереккөздерді талдау мен түсіндірудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, сыни ойлауды дамыту және теориялық білімді әлем тарихы бойынша практикада қолдану қабілетін қалыптастырады. Курс тарихи әдіснаманы терең игеруге, мұрағат материалдарымен, хронологиялық кестелермен, карталармен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Сондай-ақ, пән болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті зерттеу құзыреттілігі мен тарихи ойлауды дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қазақстан тарихы бойынша практикум
Қазақстан тарихының практикумы аналитикалық дағдыларды, сыни тұрғыдан ойлауды және тарихи дереккөздермен жұмыс істей білуді дамытуға бағытталған практикалық сабақтар арқылы Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері туралы терең түсінік беруді қамтиды. Курс студенттерге Қазақстанда болып жатқан қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени процестер туралы берік білім алуға көмектеседі, сонымен қатар тарихи фактілер мен оқиғаларды өз бетінше талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақстанның әлеуметтік тарихы
«Қазақстанның әлеуметтік тарихы» пәнінің мақсаты – студенттерге Қазақстан аумағындағы әлеуметтік құрылымдардың қалыптасу және даму үрдістерін, қоғамдағы түрлі топтар мен олардың рөлін зерттеуді үйрету. Пән Қазақстанның дәстүрлі және кеңестік кезеңдеріндегі әлеуметтік өзгерістер, еңбек, білім, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау жүйелері мен тұрмыс жағдайларының эволюциясын қарастырады. Сонымен қатар, әлеуметтік саясаттың Қазақстан қоғамына ықпалы мен қазіргі заманғы әлеуметтік мәселелерді талдау бағыттарын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерімен таныстыру. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі; педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді; білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы
Қазақстанның ортағасырлар тарихы студенттерде Қазақстанның орта ғасырлардағы әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі кезеңдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады. Курста ертедегі мемлекеттік бірлестіктердің, көшпелі империялардың, қалалардың және сауда жолдарының, соның ішінде Ұлы Жібек жолының қалыптасу және даму процестері қарастырылады. Тарихи дереккөздерді талдауға, өз бетінше зерттеу дағдыларын дамытуға және ортағасырлық оқиғаларды дүниежүзілік тарих контекстінде түсіндіруге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
"Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс" пәні заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Әлемдік діндер тарихы
Мақсаты: дүниетаным мен дін мәселелерін зерттеу. Мазмұны: діни сананың жалпы және алуан түрлілігін талдау. Дінді оқытудың дүниетанымдық ұстанымдары мен объективтілігі. Діни сананың ерекшеліктері және зерттеу әдістері. Адамзаттың мәдени тарихында діннің пайда болуы және діннің жалпыға мәлім болу проблемасын шешу жолдары. Діннің шығу тегінің теологиялық, социологиялық, гносеологиялық концепцияларын анықтау. Құзыреттіліктер: әлемдік діннің қалыптасу ерекшеліктерін көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа тарихы бойынша тарихнамасы
"Қазақстанның жаңа тарихының тарихнамасы" пәнінің мақсаты: Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді жариялау; отандық тарихта орын алған күрделі, қарама-қайшы үдерістерді студенттерге түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму негіздері
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру. Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар. Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тарихты оқыту әдістері мен технологиялары
«Тарихты оқыту әдістері мен технологиялары» пәнінің мақсаты – болашақ тарих мұғалімдерін заманауи оқыту әдістері мен педагогикалық технологияларымен қаруландыру. Пән тарихи білім берудің тиімді жолдарын, оқыту үрдісін ұйымдастыру әдістерін, инновациялық тәсілдер мен цифрлық ресурстарды қолдануды үйретеді. Сонымен қатар, оқушылардың сыни ойлауын дамыту, тарихи сананы қалыптастыру және білім сапасын арттыру бағыттарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа тарихы
«Қазақстанның жаңа тарихы» пәнінің мақсаты – студенттерге ХVIII ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан тарихындағы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени өзгерістерді терең түсіндіру. Пән Ресей империясының отарлық саясаты, ұлт-азаттық қозғалыстар, хандық биліктің жойылуы, ағартушылық идеялардың таралуы мен алғашқы зиялы қауым өкілдерінің қызметін жан-жақты қарастырады. Сонымен қатар, тарихи деректермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, ұлттық тарихи сананы дамытуға бағытталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
ҚР әлемдік қоғамдастықта
"Қазақстан Республикасы әлемдік қоғамдастықта" пәні Қазақстанның әлемдік қоғамдастықпен саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени салалардағы өзара іс-қимылын зерттеуге бағытталған. Пәннің басты мақсаты студенттердің заманауи халықаралық қатынастар мен Қазақстанның олардағы орны туралы кешенді түсінігін қалыптастыру болып табылады. Оқу барысында студенттер Қазақстанның сыртқы саясатының негізгі бағыттарын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеулер
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Ауызша тарих: теориясы мен тәжірибесі
Болашақ мұғалімдер ауызша тарих теориясын тарихтағы ғылыми бағыт ретінде, сондай-ақ тарихты ұрпақтан-ұрпаққа берудің қазақ ауызша-тарихи дәстүрі ретінде, сондай-ақ медиатехнология арқылы жазылған өмірбаяндық әңгіме-сұхбат арқылы белгілі бір адам мен қоғамның тарихын зерттеудің заманауи технологиясы ретінде зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Цифрлық дәуірдегі мұғалім
"Цифрлық дәуірдегі мұғалім" пәні болашақ мұғалімдерді кәсіби қызметінде заманауи цифрлық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдануға дайындауға бағытталған. Пәннің басты мақсаты студенттерді білім беруде цифрлық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерімен таныстыру, олардың заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ білім беру процесінде цифрлық технологияларды пайдалануға шығармашылық көзқарасты дамыту үшін жағдайлар жасау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман мәдениеті
"Қазақстанның жаңа және қазіргі заман мәдениеті" пәнінің мақсаты-XIX ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі кезеңдегі Қазақстан мәдениетінің тарихы мен дамуын зерттеу. Ол студенттердің Қазақстанның мәдени дамуы, оның ұлттық және мәдени бірегейлігі туралы білімдерін қалыптастыруға, сондай-ақ әртүрлі мәдени құбылыстарды талдау және бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің басты мақсаты-студенттердің ой-өрісін кеңейту және олардың мәдениеттің қоғам мен ұлттық даму үшін маңыздылығын түсінуін қалыптастыру. Бұл студенттерге ұлттық мәдениетті сақтау мен дамытудың маңыздылығын және оның әлемдік мәдениеттегі орнын түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Медиа және тарихи жады
Болашақ мұғалімдер теледидар, баспа өнімі, фотосурет, радио, кино, интернет және сандық медиа сияқты әртүрлі ақпарат құралдарында бейнеленген тарихпен адамның байланысын зерттейді; есте сақтауды зерттеудің негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын қарастырады; бұқаралық ақпарат құралдарының қалай өзара әрекеттесетінін, тұлға мен қоғамның жадысын қалай қалыптастырып, кеңейтетінін анықтайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қазақстанның зияткерлік тарихы
«Қазақстанның зияткерлік тарихы» пәнінің мақсаты – студенттерге Қазақстандағы интеллектуалдық және ғылыми дамудың негізгі кезеңдерін, ұлттық білім мен мәдениеттің қалыптасуын, зиялы қауымның рөлі мен ықпалын зерттеуді үйрету. Пән қазақ мәдениетінің, ғылымының және әдебиетінің дамуын, қоғамдағы интеллектуалдық қозғалыстар мен ұлттық сана-сезімнің қалыптасуын қарастырады. Сонымен қатар, Қазақстандағы ұлттық білім беру жүйесінің эволюциясы, зиялы қауымның қоғамдағы орны мен оның тәуелсіздік жолындағы күресі туралы мәліметтер береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақ қоғамының күнделікті өмір тарихы
Таңдау пәні модулін оқытудың мақсаты студенттерге ХУІІІ-ХХ ғасырдың бас кезеңіндегі қазақ қоғамының күнделікті өмір тарихын таныта отырып, тарихқа терең бойлап, оларды Отанын сүйюге, қорғауға, қазақ тарихы жөнінде өзіндік көзқарас қалыптастырып және өзінің көзқарасын дәлелдей алатындай ұлтжанды азамат тәрбиелеу.Күнделікті өмір тарихы теориясы ХҮІІІ-ХХ ғасырдың бас кезеңіндегі қазақ қоғамындағы болған өзгерістерді жан-жақты тануға, сонымен бірге жекелеген адамдардың күнделікті өмірі арқылы да әр қырынан танытады. Әр түрлі дәстүрлі жазба деректер, этнографиялық деректер мен жеке адамға қатысты құжаттар ХҮІІІ-ХХ ғасырдың бас кезеңіндегі қазақ қоғамының әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді түсінуге, талдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана
Курс болашақ мұғалімдерді хронологиялық ойлау, тарихи ойлау негіздерімен таныстырады, тарихи талдау және өткенді Тарихи түсіну құралы ретінде түсіндіру дағдыларын жетілдіреді. Болашақ мұғалімдер тарихи сананың ұжымдық және жеке деңгейде жұмыс істеуінің әртүрлі аспектілерін ажыратады, тарихи сана туралы түсініктерін кеңейтеді, тарих пәні мен пәндік педагогиканы терең түсініп, тарих мұғалімі талап ететін когнитивті және гносеологиялық дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы білім алушыларды XIX ғасырдан бастап бүгінгі күнге дейінгі Еуропа мен Америкадағы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму процестерімен таныстырады. Зерттеу пәндері-Өнеркәсіптік революция, демократиялық реформалар, дүниежүзілік соғыстар, экономикалық дағдарыстар, отаршылдықтан тәуелсіздікке көшу және қазіргі геосаяси жағдайлар. Сонымен қатар, бұл студенттерге осы аймақтардың әлемдік процестерге әсерін және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсінуге көмектесуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Мақсаты: Х1V ғасырдың аяғынан ХІХ ғасырға дейінгі осы аймақтардағы елдердің тарихын зерттеу; сонымен қатар Азия мен Африканың өткені, бүгіні және болашағы, олардың мәдениеті, тарихы және әлеуметтік-саяси процестері туралы терең түсінік қалыптастыру. Мазмұны: 1919 жылдан біздің күнімізге дейінгі кезеңдегі Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени өміріндегі ұлт-азаттық қозғалыстар, жаңғырту процестері және дәстүрлі және заманауи синтезі, рөлін түбегейлі өзгерту. Дүниежүзілік жүйедегі Азия және Африка елдері. Қалыптасатын дағдылары: жаңа және жақын тарихтың маңызды оқиғаларының себеп-салдарлық байланысын орнату; Шығыс елдерінің жаңа және жақын тарихындағы оқиғалардың негізгі тарихи концепциялары мен бағалауларын шарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тарих бойынша оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер: өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады; оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолданып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Тарихилық зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты: қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контекстінде тарихтыы оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: • зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады. • бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады. • ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады. әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу іс әрекетін - құжаттайды және нәтижелерді ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы
«Қазақстан тарихының тарихнамасы» пәнінің мақсаты – студенттерге Қазақстан тарихын зерттеудің ғылыми тәсілдері мен әдіснамасын түсіндіру. Пән тарихи зерттеулердің қалыптасу кезеңдері, тарихи деректерді талдау әдістері, кеңестік және тәуелсіз Қазақстан тарихнамасының ерекшеліктері мен даму үрдістерін қарастырады. Сондай-ақ, тарихшылардың еңбектерін талдап, ұлттық тарихтың ғылыми негіздерін қалыптастыруға ықпал етеді. Бұл пән тарихшылардың әдіснамалық көзқарастарын, пікірталастары мен зерттеу бағытын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Тарихнама
Мақсаты: жаңа және қазіргі замандағы тарих ғылымының даму үрдісі туралы білім мен түсінік жүйесін, сондай-ақ тарихи және тарихнамалық деректермен жұмыс істеу дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: антикалық, ортағасырлық, жаңа және жаңа шетелдік тарих мәселелері бойынша негізгі бағыттар, мектептер мен тұжырымдамалар; дүниежүзілік тарихтың негізгі мәселелерінің әртүрлі тұжырымдамаларын талдау. Қалыптасатын құзыреттіліктер: деректанулық, тарихнамалық талдау және тарихи дереккөздермен және зерттеулермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Дін әлеуметтануы
«Дін әлеуметтануы» пәні дін социологиясының негізгі принциптерін қарастырады. Дін социологиясының конфессионалдық және феноменологиялық негіздерін талдайды. Діннің функциялары, діни бірлестіктердің типологиясы және олардың әлеуметтік құрылымдарда қызмет етуі зерттеледі. Діннің секуляризация жағдайы қазіргі заман тұрғысынан қарастырылады. Діндарлықтың эмпирикалық «индикаторлары» қарастырылады. Пән әлеуметтік процестердің діни жағдайға әсерін зерттеу дағдыларын қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Қазақстан тарихы бойынша деректер
Қазақстан тарихы бойынша деректер Қазақстанның көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі өткенін көрсететін тарихи дереккөздердің түрлері, жіктелуі және талдаудың ғылыми принциптері туралы студенттердің білімін қалыптастыруды қамтиды. Курс жазбаша, археологиялық, этнографиялық және ауызша дереккөздермен сыни жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, сонымен қатар олардың сенімділігін, маңыздылығын және тарихи зерттеулердегі орнын анықтауға бағытталған. Деректану әдістеріне және олардың ғылыми және оқу тәжірибесінде қолданылуына ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Деректану
Деректану студенттерде тарихи зерттеудің негізгі құралы ретінде тарихи дереккөздерді ғылыми талдауға қажетті теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Курс әртүрлі типтегі дереккөздерді – жазбаша, ауызша, археологиялық және көрнекі түрде түсіндірудің жіктелуін, типологиясын, ерекшелігін және әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Пән дереккөздердің сенімділігі мен ақпараттылығын сыни тұрғыдан бағалау, олардың шығу тегі, контексті мен тарихи процесті қайта құрудағы маңызын анықтау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Визуалды тарих
Курс бейнелеу тарихы контекстінде тарихи шындықты қайта қарау туралы білімді қалыптастырады, мұнда "сурет" ұғымы визуализацияға негізделеді және сенсорлық тәжірибеге сүйенеді. Курс визуалды сауаттылықты, визуалды ойлауды, технологиялық сауаттылықты, визуалды мәдениетті, бейнені қайта құру және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер визуалды ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фотосурет), сондай-ақ визуалды құжаттарды қабылдау, талдау және түсіндіру технологияларын зерттейді. Болашақ мұғалімдер танымның сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, көрнекі көздерді (киноқұжаттар, теле-, бейнежазбалар, фотоқұжаттар), бейнелеу көздерін, ақпаратты өңдеу дағдыларын, зерттеу мақсаттарына жету үшін цифрлық және медиатехнологияларды тиімді пайдалану қабілетін жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілікке ие болу, оқуды өз бетінше жалғастыру және әлеуметтік және әлеуметтік әрекеттерді оқытуда кәсіби қарым-қатынас орнату дағдыларын қолдану; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалану
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін және оқыту әдістерін энергияға сыни бағалау, өз педагогикалық дамуында жаңа мақсаттар қою;
- Әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тарихтың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және білімді мәдени мұраны сақтау және көрсету, тарихты оқытуды жетілдіру және өзіндік кәсіби өсу үшін пайдалану;
- Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау;
- Тарих ғылымдарын түсіну және меңгеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық мәні бар іргелі ғылыми тұжырымдамаларды тану және түсіну, тарихи контексте ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімдерді және біріктіру бойынша өзіндік ұстанымын қолдану;
- Тарихтың негізгі кезеңдерін, Еуразия және түркі әлемі ауқымында қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет нысандарының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту; түркітілдес елдердің мәдени және тілдік ерекшеліктерін тану; ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
- Әртүрлі тарихи кезеңдердегі адамзат өркениетінің өткенін зерттеу және біртұтас тарихи білімді қалыптастыру үшін тарихи оқиғаларда болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жинақтау және талдау; тарихи дереккөздер мен шығармаларды кезең бойынша талдау, тарихи әңгімемен жұмыс істеу барысында нақты белгілерді анықтау және сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру;
- Тарихи зерттеулердің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну; тарихи жәдігерлерді қайта құру; виртуалды және толықтырылған шындықта визуализация құралдарын қолдану арқылы тарихи объектілердің сандық үлгілерін жасау және ақпараттық жүйелер мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып үлкен деректерді өңдеу.
- Қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмысты әзірлеу үшін АТ қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімдерін кеңейту;
- Оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді талдау және шешу үшін тарих ғылымы саласындағы теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологиялар мен пәнаралық тәсілді пайдалана отырып, білім алушылардың мақсаттарын, жас және когнитивтік ерекшеліктерін ескере отырып, тарих бойынша оқу сабақтарын жобалау.
- Оқу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін тарихи мәтіндер мен деректерді талдау әдістерін қолдану, сондай-ақ тарих және тарихи білім беру саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін ғылыми-зерттеу және жобалау семинарларының нәтижелерін қолдану.
- Ғылыми мәселелерді кешенді шешу тарих бойынша алған білімдерін қорытындылау, тарихи зерттеулер, эксперименттер жүргізу және оқу процесін жетілдіру үшін тарихи процестерді модельдеу; тарих саласында өз бетінше әрі қарай білім алуды жалғастыру дағдыларын қалыптастыру үшін алған білімдерін жүйелеу.
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01601 Тарих
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті