Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих және қоғамтану (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте ЖИ қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлттық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Мұхтартану ғылымының қалыптасу тарихын, даму бағытын студенттерге ұғындыру, М.Әуезов шығармашылығы туралы әдебиет тарихы контекстінде тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Мұхтартану пәні бойынша өз бетімен ізденістер жүргізуге, өз ойын жеткізе білуге дағдыландыру. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы, Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері, М. Әуезовтің публицистикасы, жазушының «Абай», «Шолпан» журналдарындағы қызметі, «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелері, «Еңлік-Кебек» пьесасы, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестері, «Абай жолы» роман-эпопеясы, «Абай Құнанбаев» монографиясы, М.Әуезовтің Оңтүстікке жасаған ғылыми-шығармашылық сапары туралы мағлұмат алады. Жазушының шығармаларының тақырыбы мен идеясы, кейіпкерлер әлемі, көркемдік болмыс-бітімі жайлы жан-жақты танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті

    Болашақ мұғалімдердің дүниежүзілік тарихтың бір бөлігі ретіндегі Қазақстан тарихы туралы, халықтардың Ұлы көші-қоны дәуіріндегі ежелгі халықтың, тайпалардың рөлі және олардың әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы түсініктері қалыптасады; Қазақ жері өркениеттерді байланыстыратын өзіндік «көпір» ретінде қарастырылады. Болашақ мұғалімдер рефлексия дағдыларын қалыптастырады, танымдық белсенділікті арттыру үшін әртүрлі құралдарды пайдалану туралы түсінік алады, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытады, әртүрлі жағдайларда ежелгі адамның ойлау тәсілі мен іс-әрекетін үлгілейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі өркениеттер және көне әлем

    Болашақ мұғалімдер біздің дәуірімізге дейінгі ІV ғасырдың ортасынан І мыңжылдықтың ортасына дейінгі ежелгі өркениеттер тарихының ерекшеліктерін түсіндіреді; адамзаттың ежелгі тарихын өзара байланыста түсінеді және мәдени айырмашылығын мойындай отырып, оларға құндылық көзқарасын дамытады; дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі ақпаратты сыни тұрғыдан талдай біледі. Курс тарихи мәселелерді шешу арқылы шығармашылық ойлауды және жаңа идеяларды тудыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы

    Курс VI - XVIII ғасыр басындағы Қазақстан тарихының мәселелерін дәйекті түрде зерттеуді көздейді. Болашақ мұғалімдер түркі тілдес дүниенің қалыптасуы мен оның Қазақстан аумағындағы этно-әлеуметтік-саяси үдерістерге ықпалын, Ұлы Жібек жолы бойындағы ортағасырлық қалалардың рөлін, Қазақ хандығының құрылуын және оның иран-түркі-қытай-славян әлемімен қарым-қатынасын, Моңғол империясы заңының қазақтарға әсерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер тарихи дереккөздерді талдауға, себеп-салдар байланысын орнатуға, зерттеуге пәнаралық тәсілді қолдануға қабілетті. Курс икемділік пен бейімделуді, жаңа оқу дағдыларын меңгеру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Археология

    Пәннің мақсаты: археологиялық деректер негізінде ежелгі қоғамдардың пайда болуы, дамуы туралы білім беру. Курс студенттерге археологиялық қазбалардың әдістерін, далалық ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелік амалдарын игеруге көмектеседі; ежелгі адамдардың даму эволюциясы, діни нанымдардың қалыптасуы, адамзат мәдениетінің, материалдық өндірістің, идеология мен дүниетанымның, қоғамдық қатынастардың даму кезеңдері туралы мәлімет береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ілгермелі шетел тілі

    Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты:Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны:Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамтану

    Курстың мақсаты – қазіргі қоғамдағы әлеуметтік-саяси және құқықтық жүйенің қызмет ету негіздері, экономика мен рухани мәдениеттің даму тенденциялары туралы білім алу болып табылады. Курс болашақ мұғалімдердің бойында қажетті нәтижеге жету үшін қажетті шығармашылық ойлау түрін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер заманауи әлемнің әлеуметтік үдерістерін зерттеу үшін мақсат қоя алады, тапсырмалар мен жұмыс үдерістерін әзірлей алады. Пәнаралық әдістерді (тарих, антропология, мәдениеттану, экономика, география, саясаттану, психология және әлеуметтану) пайдалана отырып, студенттің шығармашылық ойлауы, қоғамдағы адамның іс-әрекетін зерттеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Қазақ мемлекеттілігінің тарихи бастаулары мен сабақтастығы, Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен зардаптары, Қазақстанның тәуелсіздік алуы мен экономикалық дамудың қазақстандық үлгісі, әлеуметтік жаңғыру және ұлтаралық келісімді нығайтуға бағытталған, жаңа тарихи сана мен дүниетанымды қалыптастыру саясаты туралы білімдерді береді. Тарихи өткенге сыни қарап, дәлелді мағлұматтардың негізінде қазіргі қоғамдық мәселелерді шешу жолын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырдағы Шығыс және Батыс

    Болашақ мұғалімдер Шығыс пен Батыс елдерінің даму кезеңдерін, мәселелері мен даму ерекшеліктерін зерттейді, негізгі тарихи оқиғаларға, соның ішінде Жаңа дүниенің ашылуы мен Ұлы географиялық ашылуларға баға береді; ортағасырлық Шығыс пен Батыстың әлемдік өркениеттер тарихындағы орны, сондай-ақ әлемдік діндердің даму тарихын зерттейді. Курстың негізінде жатқан пәнаралық тәсілдің арқасында студенттер жаңашылдық және бейімді ойлауды қалыптастырады, т.б. механикалық емес, ойлау, шешім қабылдау және жауап беру қабілеті, әртүрлі пәндердің тұжырымдамалық мазмұнын түсіну қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа уақыттағы әлем (Шығыс)

    Курс қазіргі замандағы Шығыс тарихына құндылық көзқарасты қалыптастырады; Шығыс өркениеттерінің әлем тарихындағы орнын анықтайды. Болашақ мұғалімдер Шығыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды, олардың мәдениеті мен дүниетанымын түсінеді, яғни мәдениетаралық коммуникация саласындағы түсініктер қалыптасады. Болашақ мұғалімдердің тарихи мәтінмен жұмыс жасай отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды; бастапқы және қосымша ақпарат көздерін талдау қабілеті арқылы ақпараттық құзыреттілігін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыстағы ұлттық тәуелсіздіктің даму жолдары және қозғалыстары

    Болашақ мұғалімдер үлкен өзгерістер дәуіріндегі әлем, отаршылдық жүйенің күйреуі, шығыс өркениеттерінің даму ерекшеліктері, адамзаттың мәдени жетістіктеріндегі орны мен рөлі туралы білімдерін жетілдіреді, саяси, мәдени тарих бойынша білімдерін іс жүзінде қолдана алады, ауызша тарих әдістерін біледі. Зерттелетін кезеңдегі шығыс елдерінің дамуындағы экономикалық мәселелерді анықтау арқылы студенттердің экономикалық сауаттылығы қалыптасады; белгілі бір елдің экономикасы мен мемлекеттік саясатындағы өзгерістердің салдарын зерттей отырып, олар шығындарды бағалай алады; шағын топтарда жобалық жұмысты жүзеге асыруда өзара әрекеттесе отырып, зерттеушілік және коммуникативті дағдыларды дамытады; Жаңа дәуірдің маңызды мәселелерін түсіну, бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу

    Болашақ мұғалімдер діннің, әлемдік және негізгі ұлттық діндердің теологиялық анықтамасы туралы, діннің пайда болуының, дамуының және таралуының табиғи сипаты туралы, оның әлемдік мәдениетке енуі туралы түсініктерін жетілдіреді; «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық қызметті реттейтін нормаларды оқып-үйрену, әлемнің алуан түрлілігін түсінеді. Курс қазіргі құқықтық және діни жағдайды қабылдауда құқықтық мәдениетті, икемді ойлауды қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер өз мәдениеті мен әлемнің басқа мәдениеттерінің әдет-ғұрыптары мен наным-сенімдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсініп, бағалай алады және өз шешімдері үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Курс әртүрлі көмекші, немесе арнайы тарихи пәндерді – тарихи хронология, топонимика, геральдика, нумизматика, фалеристика, ономастика және т.б. оқуды қарастырады, олардың пайда болу және даму тарихымен таныстырады. Болашақ мұғалімдер жаңа қабілеттер мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.) меңгереді, жаңа ақпараттың үлкен көлемін жеңе білуді, зерттеуде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өткендегі және қазіргі түрік өркениеті

    Болашақ мұғалімдер түркі өркениетін көшпелі және отырықшы шаруашылық жүргізу тәсілдерінің өзара әрекеттесуі ретінде зерттейді, соның нәтижесінде түркілердің Еуразиядағы ерекше интеграциялық рөлі болды, бұл өркениеттің сәл басқа түрінің дамуына ықпал етті. Курс шеңберінде студенттерде түркі халықтары мен мемлекеттерінің дүниежүзілік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі туралы тұтас көзқарас қалыптасады; болашақ маманның интеллектуалдық дамуы мен әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін түркі халықтары жинақтаған тарихи тәжірибені меңгеру негізінде тарихи ойлау мен әлеуметтік жадыны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи өлкетану

    Болашақ мұғалімдердің туған өлкесінің тарихи және мәдени ескерткіштерін, материалдарын іздестіру және жобалау әдістемесін, өлкетану жұмыстарын жоспарлау және жүргізу әдістерін, экскурсиялық-далалық жұмыстарды ұйымдастыруды біледі; өз өлкесінің тарихы бойынша тәжірибелік зерттеу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа уақыттағы әлем (Батыс)

    Болашақ мұғалімдер Батыстың жаңа замандағы тарихын зерттейді; Батыс тарихына құндылық көзқарасын қалыптастырады; Батыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды түсінеді, «өнеркәсіптік революция» ұғымын біледі және оның маңызын бағалайды. Курс сонымен қатар Батыс демократиясы (Ұлы Француз революциясы, Англиядағы демократиялық қозғалыстар) ұғымын қалыптастырады. Білім алушылар оқу үдерісінде алған білімдерін кәсіби іс-әрекетінде қолданады; Батыс өркениеттерінің дүниежүзілік тарихтағы орнын анықтайды. Болашақ мұғалімнің әртүрлі мәдени жағдайда жұмыс істеу қабілетін, ынтымақтастық дағдыларын, алға қойылған міндеттерді шешу қабілетін, топта шығармашылық қарым-қатынасты дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) • оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; • білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады. • ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; • қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ қоғамының түрленуі: тарихы қарқыны

    Курс әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теорияларына сүйене отырып, жаңа замандағы (XVIII – ХХ ғ. басы) Қазақстан тарихын зерттеу арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді. Курс XVIII – ХХ ғасыр басындағы қазақ қоғамының өзгеруінің терең мәні мен маңызын анықтау қабілетін дамытады. Болашақ мұғалімдер қазақ қоғамының өзгеруіне әсер еткен тарихи үдерістерді талдау дағдыларын жетілдіреді; өз мәдениетінің құндылықтары мен наным-сенімдері мен басқа халықтардың мәдениеті арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсінеді; ғылыми жұмысты жазу кезінде қажетті әртүрлі дереккөздерді, соның ішінде фольклорды түсіндіреді және пайдаланады; мәдени аспектілердің елдің тарихи дамуына әсерін анықтайды және танымдық және метатанымдық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи демография

    Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстандағы қазіргі демография ғылымының өзекті мәселелері туралы түсініктерін қалыптастырады.Болашақ мұғалімдер қазақстандық өткен демографиялық құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыра алады; цифрлық сауаттылықты, деректерді басқару дағдыларын дамытады, демографиялық жағдайды және дәлелді ақпаратты талдау негізінде аналитикалық және сыни ойлауды дамытады, сапалы және сандық әдістерді, демографиялық талдау мен болжауды пайдалана отырып, демографиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын дамытады; топта және өз бетінше жұмыс істеу, ынтымақтастық атмосферасын құру, көшбасшылық қасиеттерді таныту қабілетін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның зияткерлік тарихы

    Болашақ мұғалімдер Қазақстандағы негізгі интеллектуалдық үдерістер туралы білімдерін жетілдіреді, адамның шығармашылық іс-әрекет формаларының алуан түрлілігінің маңыздылығын; жаңа идеялар мен концепциялардың пайда болу, даму және тарату үдерістерінің ерекшеліктерін түсіну қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер қазақ ойшылдарының іргелі еңбектері мен зерттеулерін, қоғамдық-саяси, діни, тарихи-мәдени дереккөздерін зерттеп, талдап, талқылайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері

    Курсты оқу болашақ мұғалімдерге ХХ – ХХІ ғасыр басындағы дүниенің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге; мәдени-тарихи қауымдастықтардың өзіндік ерекшелігі, жаһандану үдерістерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі Батыс өркениетінің дамуы жағдайында нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы түсініктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдерде өзгерістерге төтеп беру, бүкіл адамзат тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілеттері қалыптасады. Жаһандық хабардар болу дағдыларын жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этнология

    Пән этнографиялық деректер мен зерттеу әдістерін, этнология ғылымының қалыптасу тарихын, этнологиялық мектептер мен әлем халықтарын классификациялау принциптерін, этнос теориясын, этногенез және этникалық тарихтың теориялық аспектілерін, мәдениет және этникалық психология негіздерін, этникааралық коммуникация, этникалық жанжал оны шешу және болдырмау жолдарының концепцияларын оқытады. Этнологияның теориялық және қолданбалы аспектілермен байланысты ұғымдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекет және құқық теориясы және тарихы

    Курс әр түрлі тарихи кезеңдердегі мемлекеттік органдар мен құқықтық институттар туралы олардың барлық белгілерімен, саяси және құқықтық санаттар туралы, әрі қарайғы өмірге қажетті құқықтық білімдер туралы негізгі білімдерді қалыптастыруды көздейді. Болашақ мұғалімдер мемлекет пен құқықтың түрлері мен нысандарының пайда болуын, дамуын, өзгеру үдерістерін зерделейді, заң ғылымының заманауи жетістіктері негізінде құқықтық мәдениеттің жоғары деңгейін, құқықты құрметтеуді қалыптастырады. Курс қазіргі жағдайды түсіну, қақтығыстардың алдын алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарих және әлеуметтік зерттеулер сабақтарындағы жасанды интеллект

    Мақсаты: тарих және қоғамтану пәні мұғалімінің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігінің технологиялық құрамдас бөлігі мен ақпараттық мәдениет элементтерін қалыптастыру. Мазмұны: ақпараттық технологияның жаңа мүмкіндіктерін жүйелі пайдалану, компьютерлік жетістіктерді пайдалана отырып білім түрлері арқылы түсіну: тақырыптық презентация өткізу, жеке тапсырмаларды, оқу жобаларын дайындау, оқушылардың оқу құзіреттіліктері мен сан алуан танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру үшін карталар мен тест тапсырмаларын құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әлемдегі біріктіру және ажырату үдерістері

    Курсты оқу болашақ мұғалімдерге ХХ – ХХІ ғасыр басындағы дүниенің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге; мәдени-тарихи қауымдастықтардың өзіндік ерекшелігі, жаһандану үдерістерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі Батыс өркениетінің дамуы жағдайында нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы түсініктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдерде өзгерістерге төтеп беру, бүкіл адамзат тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілеттері қалыптасады. Жаһандық хабардар болу дағдыларын жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • оқытуға сәйкес келетін педагогикалық үлгілерді таңдай алады • технология беретін мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылықпен және әр түрлі етіп қолдана алады • оқытуда тиісті инклюзивті ортасын қолдана алады • білім алушыларды ынталандыру және олардың оқудағы жетістіктерін қолдау үшін жетекшілік әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көрнекі тарих

    Курс бейнелер тарихы контекстінде тарихи шындықты қайта қарау туралы білімді қалыптастырады, мұнда «бейне» ұғымы визуализацияға негізделген, ал басты назар сезімдік тәжірибеге аударылады. Курс визуалды сауаттылықты, көрнекі ойлауды, технологиялық сауаттылықты, бейнелеу мәдениетін, бейнені қайта құру және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер көрнекі ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фотосурет) және көрнекі құжаттарды қабылдау, талдау және түсіндіру технологиясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер танымның сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, көрнекі дереккөздерді (киноқұжаттар, теледидар, бейнежазбалар, фотоқұжаттар), көрнекі көздерді, ақпаратты өңдеу дағдыларын, ғылыми-зерттеу мақсатына жету үшін цифрлық және медиа технологияларды тиімді пайдалана білу дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антропология негіздері

    Курс болашақ мұғалімдерді антропологияның тарихымен, теориясымен, негізгі ұғымдарымен таныстыруды көздейді. Курсты оқу барысында студенттерде адамның әлеммен қарым-қатынасы мен әрекеттесуіне, мәдениеттердің көптүрлілігі мен теңдігін тануға негізделген нормативтік-құндылық ұғымдарына тұтас көзқарас қалыптасады. Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени тәжірибенің жалпы және

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл

    Бұл курстың мақсаты – тарих пәні студентін пәнаралық көзқарас негізінде жобалық-зерттеу іс-әрекетіне теориялық және практикалық дайындау («Археология», «Этнология», «Деректану», «Мұрағат ісі», «Мұражай тану», «Академиялық жазу») және т.б.). Курсты оқу барысында ғылыми ұғымдар мен үдерістер туралы түсінік қалыптасады, зерттеу дағдылары жетіледі. Курстың нәтижесі – мұрағаттық және мұражайлық практика болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауызша тарих: теория және практика

    Болашақ мұғалімдер тарихтың ғылыми бағыты, сонымен қатар тарихты ұрпақтан-ұрпаққа жеткізудің қазақтың ауызша-тарихи дәстүрі, сонымен қатар медиа-технологиялар арқылы жазылған өмірбаяндық әңгіме-сұхбат арқылы белгілі бір тұлға мен қоғам тарихын зерттеудің заманауи технологиясы ретінде ауызша тарих теориясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер мектепте ауызша дереккөздермен жұмыс істеудегі мұғалімдердің тәжірибесін талқылайды; ауызша тарихи дереккөздерді жинау, бекіту, сақтау, түсіндіру және талдау әдістерін біледі. Болашақ мұғалімдер тарих сабағында ауызша тарихи дереккөздерді талдау, түсіндіру және пайдалану дағдыларын жетілдіреді; ақпарат берушімен қарым-қатынас және өзара әрекеттесу арқылы зерттеуші рөлінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулер үшін теориялық негіз береді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларына ие және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: * педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біле алады; * педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын анықтаңыз және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсініңіз; • білім беру саласындағы өзгерістерді қадағалаңыз және олардың мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Action Research

    Мақсаты: оқушылардың Географияны оқытуда Action Research тәсілдерін қолданудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеу тәсілін іске асыру, берілген кезеңдер қарастырылады тәсілдер: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау. "Зерттелетін" оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады. Action Research тәсілін іске асыру кезеңдері баяндалады, нақты сыныпта Action Research тәсілін жүргізу мысалдары келтіріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент

    Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа-өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін дамытуға; әртүрлі медиа құжаттарын, соның ішінде аудио, графиканы талдау, түпнұсқа дереккөздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электронды тасымалдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс әлеуметтік желілердің тақырыптық әртүрлілігін түсінуге үйретеді, мәтіндердің авторлары ретінде пайдаланушылардың құқықтық және этикалық мәдениеті туралы білімдерін тереңдетеді; виртуалды аудиториямен әрекеттесу қабілетін дамытады; жаңа қарым-қатынас құралдарын қолдану сауаттылығын дамытады, мақсат қою, оны шешу жолдарын анықтау, мақсатқа жету үдерістерін сипаттау үшін ойлауды жобалауды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Lesson Study

    Мақсаты: географияны оқытуда Lesson Study тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеуге арналған тәсілді іске асыру, осы тәсілдің кезеңдері: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау қарастырылады. "Зерттелетін" оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректану

    Курс тарихи дереккөздер жүйесінің дамуы, тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы толық түсінік қалыптастырады, метатанымдық дағдыларды дамытады. Болашақ мұғалімдер деректану категориялары мен тұжырымдамаларын талдауға, тарихи дереккөздермен жұмыс істеуге қажетті сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын жетілдіреді, цифрлық дағдыларды, деректерді басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихнама

    Курс фактілерді олардың интерпретациясынан ажырату қабілетін қалыптастырады, болашақ мұғалімге құжат авторының зерттеу әдістерін қаншалықты дұрыс таңдағанын анықтауға, мәтіндерді жазу себептерін талдауға және көрсетуге көмектеседі. Тарихнама тарихи жадының қалыптасуының қайнар көзі ретінде зерттеледі. Болашақ мұғалімде шығармашылық ойлауын, мәтіннің жазылу стиліне, сипатына қарай әртүрлі мәтіндерді салыстыра білу, құжаттың жасалу уақыты мен авторын анықтау дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: білім беру саласындағы даму және инновациялар, ғылыми зерттеулердің маңыздылығына, әдіснамасына және практикалық қолданылуына кешенді көзқарас. Мазмұны: Пән өзектілігін және өзін және кәсіби қызметін үнемі дамыту мүмкіндігін сақтау үшін жаңа білім береді. Болашақ педагогтар зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
  • Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
  • Жеке тұлғаға бағытталған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер принциптерін ескере отырып, білім беру, дамыту үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдана отырып, оқу процесін жүзеге асыру.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
  • Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады.
  • Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
  • Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
  • Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
  • Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
  • Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
  • Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.
Top