6B01601 Тарих в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пән саласында және орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайындағы оқу үрдісін ұйымдастыру мәселелері аясында білікті тарих пәнінің мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ежелгі Қазақстан тарихы
Бұл курс "Қазақстан тарихы" пәнінің кіріспе бөлімі болып табылады. Осы пәнді оқу процесінде студенттер Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі, Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымдардың қалыптасу процесін тұтас түсіну үшін, тарихи деректерді қолана отырып, негізгі білім мен дағдыларды дамытатын болады. Курс студенттерге Қазақстан аумағында ерте қалыптасу тарихы мәселелерін қайта қарастыруға мүмкіндік береді. Бұл пәнді игеру студенттерге жалпы білім беретін мектептерде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Мектеп бағдарламасындағы 5 сыныптың Қазақстан тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Археология
Бұл курс студенттерге теориялық және практикалық сабақтар барысында археологиялық қазба деректермен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Ол ежелгі тас дәуірінен темір дәуіріне дейінгі кезеңге көшті. Студенттер заманауи археологиялық зерттеулердің деректерді талқылайды, сондай-ақ олармен жұмыс әдістерін меңгереді. Курс барысында Қазақстан және шетел археологиясы саласындағы қазіргі заманғы ғалымдардың еңбектері қарастырылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Бұл курста ежелгі әлемнің қалыптасуы мен даму процесі ашылады. Студенттер "Ежелгі әлем тарихына" қатысты негізгі категориялар мен ұғымдармен танысуға мүмкіндік алады. Олар әлем тарихының заманауи тұжырымдамаларын, ежелгі әлемнің хронологиялық және географиялық негіздерін, қоғамның әлеуметтік құрылымының ерекшеліктерін талдайды. Олар грек және Рим өнерін, әдебиеті мен театрын талдау арқылы жоғары мәдениеттің қалыптасу процесіне баға беріп, оның әлемдік мәдениет тарихындағы рөлін қайта түсінеді. Мектеп бағдарламасындағы 5 сыныптың дүниежүзі тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Қосалқы тарихи пәндер
Бұл курс студенттердің адамзаттың рухани және материалдық мәдениетінің әртүрлі тарихи деректерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер негізгі көмекші пәндерді меңгереді: хронология, топонимика, геральдика, нумизматика, ономастика. Студенттер хронологиялық деректермен жұмыс істеу, материал көздерін жіктеу, шежірелік кестелерді құрастыру дағдыларын меңгереді. Пәнаралық тәсілді және деректерді өңдеудің инновациялық әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
Курс негізінде Батыс және Шығыс қағанаттары қалыптасқан Түркі қағанатының қалыптасу тарихының негізгі тарихи кезеңдерін зерделеуді ұсынады. Студенттер қыпшақ тайпаларының көшпелі мемлекеттердің дамуындағы рөлін талдайды. Моңғол шапқыншылығының зардабын және оның Қазақ хандығының құрылуына тигізген зардаптарын сыни тұрғыдан бағалайды. Студенттер Қазақ хандығының қалыптасу үдерісін заманауи зерттеулер негізінде қайта қарастырады. Қазақ хандығы және Орта Азия хандықтарының Ресеймен қарым - қатынасын, жоңғар шапқыншыларымен күресін талдайды. Студенттер орта ғасырдағы қазақ мәдениеті мен мемлекеттілігінің эволюциясын менгереді. Мектеп бағдарламасындағы 6 сыныптың орта ғасырлардағы Қазақстан тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ жазуының тарихы мен зерттелу мәселелері
Курс студенттерге қазақ жазуының қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін зерттеуді ұсынады. Курс барысында студенттер тарихи өткенді, ұлттық болмысты ескере отырып, қазақ жазуының қалыптасу процесін талдайды. Студенттер қазіргі тарих ғылымының жетістіктерін ескере отырып, қазақ жазуын зерттеудің проблемалық аспектілерін анықтайды. Қазақ жазуы саласындағы негізгі ғылыми еңбектерді жіктейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Бұл курс түркі халықтарының қалыптасу тарихын зерттеуді ұсынады, түркі халықтарының пайда болу мәселесін ашады. Студенттер орта ғасырдағы түркі халықтарының тарихымен танысуға мүмкіндік алады. Олар ерте орта ғасырларда түркі мемлекеттерінің қалыптасу процесін талдайды. ортағасырлық кезеңдегі түркілердің, қазіргі кезеңдегі түркі мемлекеттерінің тарихын қамтитын тарихи мәтіндермен дереккөздермен жұмыс жасауды менгереді. 5-9 сыныптардағы Қазақстан тарихы пәні бағдарламасының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
«Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан территориясындағы түркі халықтарының этногенезі
Бұл курс студенттерге түркі халықтарының этногенезін зерттеуді ұсынады. Студенттер этно-мәдени қауымдастық ретінде түркілердің пайда болу теориясын талдайды. Курсқа ежелгі ғұндар, түркі, Батыс Түркі, Шығыс Түркі, Түргеш, Ұйғыр, Қарлұқ қағанаты, Оғыз мемлекеті, Қарахан мемлекеті, Хазар және қимақ қағанаттарының этно-мәдени бірлестіктерінің қалыптасу тарихы сипатталған. Студенттер осы саладағы соңғы зерттеулер аясында ертедегі түркі курстары тарихының маңыздылығын қайта түсінеді. 5-9 сыныптардағы Қазақстан тарихы пәні бағдарламасының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
Курс Азия мен Африка елдерінің тарихындағы "орта ғасырлар" кезеңін ашады. Азия мен Африка елдерінің орта ғасыр тарихының хронологиялық шектері мен негізгі кезеңдері. Студенттер орта ғасырлардағы Азия мен Африка тарихының тарихи даму ерекшеліктерін талдап, олардың әлемдік өркениеттегі орны мен рөлін сыни бағалауға болады. Қытай, Үндістан, Иран, Африка елдерінің мысалында студенттер үшінші әлем елдеріндегі тарихи процестің рөлі мен маңыздылығын қайта қарастырады. Мектеп бағдарламасындағы 6 сыныптың дүниежүзі тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орта ғасырлардағы Батыс Еуропа елдерінің тарихы
Курс тарих пен тарихнамадағы "орта ғасырлар" ұғымының пайда болуының негізгі тұжырымдарын ұсынады. Медиа-тарих, оның хронологиялық шекаралары мен кезеңдері туралы түсінік береді. Студенттер Батыс Еуропа ортағасырлық өркениетінің ерекшеліктері: оның қалыптасуы мен дамуын талдайды. Ортағасырлық тарих көздері сыни бағаланады, ерте орта ғасырлардағы классификацияны, заңнамалық ескерткіштерді қарастырады. Еуропа елдерінің қалыптасуындағы рыцарлықтың, дін мен ғылымның, католитизмнің және инквизицияның рөлін талдайды. Мектеп бағдарламасындағы 6 сыныптың дүниежүзі тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлем халықтарының этнологиясы
Бұл пән студенттерге дүние жүзіндегі негізгі этникалық топтар мен халықтардың қалыптасу тарихымен танысуға мүмкіндік береді.Пәнді оқу барысында студент этнологиялық деректердің өзгеруін ескере отырып, әлемдегі этникалық процестерді салыстырады және бағалайды. Негізгі этностарды қоғамдық-саяси, экономикалық, мәдени-тарихи аспектіде сипаттайды. Әлем аймақтарындағы негізгі этнотарихи процестерге баға береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта білім беру мекемелерінде ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу
Курс барысында студенттер орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің негізгі кезеңдерін меңгереді. Студенттер ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және орта білім беру саласындағы ғылыми зерттеу жобаларын іске асыру ерекшеліктерімен танысады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін меңгереді; ғылыми қызметтің ерекшеліктерін және олардың орта білім беру мекемелерінің қызметіне әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылармен ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Пән аясында студенттер оқушылармен тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім мен дағдыларды талқылайды. Мектептің тарих бағдарламасы аясында қолданылатын ғылыми зерттеулердің негізгі құралдарын анықтайды. Тарихи дереккөздерді талдау әдістері, оның ішінде тарихи дереккөздерді өңдеудің сандық әдістерін менгереді. Курс нәтижесінде студенттер зерттеулерге негізделген қорытынды жасауды, оларды жазбаша және ауызша хабарлау қабілеттерін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Бұл курс студенттерге мектепте тарих пәнін оқытудың түрлі әдістерін ұсынады. Студенттер тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуын талқылайды. Қазақстан Республикасы мектептеріндегі "тарих" пәні бойынша білім беруді дамытудың заманауи стратегиясын сыни тұрғыдан бағалайды. "Дүниежүзі тарихы" және "Қазақстан тарихы" 5-11 сыныптарының тақырыптары бойынша оқу, сабақ жоспарларын жасау дағдыларын жетілдіреді. Орта мектепте педагогикалық практикада одан әрі қолдану үшін тарихты оқытудың инновациялық әдістерін менгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Алаш қозғалысының тарихы
Курс студенттерде Алаш қозғалысының дамуының негізгі кезеңдері туралы түсінік қалыптастырады. Алаш қозғалысының қалыптасуының тарихи жағдайларын, даму сипатын ашады. Алаш қозғалысының көшбасшылары ұсынған негізгі идеялық құндылықтар, саяси қызмет және талаптар туралы жүйелі білім береді. Студенттер Алаш қозғалысы көшбасшыларының тұлғаларын зерттейді, Алаш қозғалысының әлеуметтік, кәсіби құрамын талдайды. Алаш қозғалысы мен Алаш автономиясы мәселесі бойынша тарихи білімді жинақтау және трансформациялау процесі туралы студенттердің түсінігін қалыптастырады. Мектеп бағдарламасындағы 8 сыныптың Қазақстан тарихы пәнінің мазмұнын қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ХIХ-XXIғ. Торғай өңіріннің мәдени рухани дамуы
Курс тыңдаушыларға Торғай өңірінің кеңес дәуірінен бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму тарихы туралы ақпарат береді. Ұлттық сана-сезімнің қалыптасуына ықпал етеді. Студенттерді туған өлкенің тарихымен таныстырады. Студенттер азаматтық құндылықтардың қалыптасу процесін туған өлке тарихының призмасы арқылы талдайды. Студенттер рухани жаңғырудың ұлттық бағдарламаларын жүзеге асыруда туған өлкенің рөлі мен маңызын сын тұрғысынан бағалайды. Мектеп бағдарламасындағы 7-9 сыныптардың Қазақстан тарихы пәнінің мазмұнын қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тарихты оқытудағы сандық-инновациялық әдістер
Курс цифрлық сауаттылықты, визуалды ойлауды, технологиялық сауаттылықты, жасанды интелект, визуалды мәдениет дағдыларын қалыптастырады. Студент көрнекі ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фототүсірілім), сондай-ақ цифрлық құжаттарды қабылдау, жасанды интелект саласын талдау және түсіндіру технологияларын зерделейді. Студент танымның, сандық көздерді, бейнелеу көздерін талдаудың сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, ақпаратты өңдеу дағдыларын, зерттеу мақсаттарына қол жеткізу үшін сандық және медиатехнологияны тиімді пайдалану қабілетін жетілдіреді. Мектеп бағдарламасындағы тарих пәндерінен оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай қажетті әдістемелерді қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ГУЛАГ жүйесі
Курс барысында студенттер Гулаг жүйесі мысалында КСРО-дағы жаппай, саяси қуғын-сүргіннің тарихи, әлеуметтік-экономикалық алғышарттарын зерттейді және талдайды. Курс барысында студенттер белгілі бір оқиғалар, соның ішінде диссиденттердің жаппай саяси қуғын-сүргіні болған нақты тарихи жағдайды талдайды. Тарихи тәжірибені сыни тұрғыдан қайта пайымдайды, белсенді азаматтық ұстанымын көрсетеді. Курс барысында студенттер тарихи, әлеуметтік-саяси глоссарийді меңгеріп, ашық азаматтық қоғамның құндылықтарын қалыптастырады. Мектеп бағдарламасындағы 8-9 сыныптардағы Қазақстан тарихы пәндерінің мазмұнын қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаңа замандағы Қазақстан тарихы
Курс студенттерге отандық тарихтағы Қазақстанның жаңа тарихының орны мен рөлі; Қазақстан аумағындағы тарихи фактілер, көрші мемлекеттермен қарым-қатынас туралы ақпарат береді. Студенттер қазақ-жоңғар соғыстарының, Қазақ хандығының нығаюының себептерін талдайды. Қазақ хандарының тарихы, Ресей империясының Қазақстандағы отарлық саясатының барысы сыни тұрғыдан бағаланады. Ұлт-азаттық қозғалыстардың тәжірибесін тарихи деректер арқылы қарастырады және тарихи тұлғалардың рөлін сыни тұрғыдан талқылайды. Мектеп бағдарламасындағы 7-9 сыныптардың Қазақстан тарихы пәнінің мазмұнын қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ хандығы құрылуының көкейкесті мәселелері
Курс студенттерге ортағасырлық деректер арқылы Қазақ хандығының қалыптасу мәселелерін ұсынады. Студенттер осы мәселедегі жаңа әдіснамалық тәсілдерді талдайды. Студенттер ХV ғасырдан XVIII ғасырға дейінгі Қазақ хандығының қалыптасуының негізгі кезеңдерімен танысады. Осы кезеңдегі ірі тарихи тұлғалардың рөлі мен орнын бағалайды, сондай –ақ қазақтардың көшпелі мемлекеттік егемендігінің басшылары ретінде хандардың рөлін қарастырады. Мектеп бағдарламасындағы 6 сыныптағы Қазақстан тарихы пәнінің мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кеңес дәуірі тұсындағы Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму тарихы
Курс тыңдаушыларға Торғай облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының кең панорамасын ұсынады. Студенттер Торғай облысының Кеңес дәуіріндегі ең көрнекті әлеуметтік, экономикалық жетістіктерімен танысады. Кеңестік шындық жағдайында аймақтың даму процесін талдайды. Кеңестік кезеңдегі Торғай өңіріндегі оқиғалардың оң және теріс жақтарын сыни тұрғыдан талдайды. Мектеп бағдарламасындағы 8-9 сыныптардың Қазақстан тарихы пәнінің мазмұнын қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәуелсіз Қазақстан тарихы
Бұл курста әлемдік тарихтың бір бөлігі ретінде Тәуелсіз Қазақстан тарихын қарастыру ұсынылған. Студенттер жаңа егеменді мемлекеттің жариялануына байланысты Тәуелсіз Қазақстан тарихының тарихи фактілерімен танысуға мүмкіндік алады, оқиғаларды талдайды. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік құрылымын қалыптастыру, ҚР Конституциясының, мемлекеттік рәміздердің маңызын қайта пайымдайды. Экономикалық дамудың қазақстандық моделін бағалайды, сондай-ақ этнодемографиялық үдерістер мен этносаралық келісімді, әлеуметтік дамуын талқылайды. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Тәуелсіз Қазақстанды қалыптастырудағы қоғамдық саяси қызметін қарастыра отырып, тарихи тұлға ретінде бағалайды. Мектеп бағдарламасындағы 9,10,11 сыныптардағы Қазақстан тарихы пәндерінің мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
Курс жаңа және қазіргі замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихын қарастырады. Тоталитарлық жүйенің, монополистік капитализмнің қалыптасуын сыни тұрғыдан бағалайды. Олар ХХ ғасырдың 30-жылдарындағы әлемдік экономиканы, бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың себептерін, барысы мен нәтижелерін, олардың себептері мен салдарын тарихи деректерді қолдана отырып, талқылайды. ХХ ғасырдың тарихи тұлғалары қызметінің рөлі мен маңызын түсінеді. ХХ ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің мәдени даму ерекшеліктерін қарастырады. Мектеп бағдарламасындағы 9 сынып дүниежүзі тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Деректану
Курс студенттерге деректанудың ғылым ретінде дамуының негізгі ұғымдарымен және кезеңдерімен танысуға мүмкіндік береді. Студенттер тарихи дереккөздерді жүйелейді және талдайды. Студенттерге мұрағатта жарияланған дереккөздерді іздеу әдіснамасы саласында ақпарат беріледі. Студенттер жазбаша дереккөздерге ресми талдау жасайды. Жазбаша және заттай дереккөздердің, фольклор мен этнографиялық дереккөздердің мазмұнын талдайды және сыни бағалайды. Нормативтік көздер талданады. Мерзімді баспа материалдарын дереккөз ретінде пайдалану әдістерін сыни тұрғыдан талдайды. Тарих ғылымының дамуындағы дереккөздердің рөлін қайта қарастырады. 10-11 сыныптардағы Қазақстан және дүниежүзі тарихтарының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік тарихнама
Бұл курс тыңдаушыларға әлемдік тарихнаманың дамуының ғылыми негіздерін ұсынады. Студенттер Ежелгі әлем елдеріндегі тарихи ойдың дамуымен танысуға, Шығыстың тарихнамасын қарауға, ортағасырлық еуропалық тарихнаманың ерекшеліктерін талдауға мүмкіндік алады. Еуропалық позитивистік тарихнаманың, ХҮІІІ ғасырдағы тарихнаманың дәстүрлерін сыни тұрғыдан сипаттайды. ХІХ ғасырдың тарихи идеясын, ХХ ғасырдың басындағы американдық және еуропалық тарихнаманы талдайды. Қазіргі заманғы тарих ғылымының дамуындағы қазіргі әлемдік тарихнаманың орны мен рөлін қайта қарастырады және анықтайды. 10-11 сыныптардағы Қазақстан және дүниежүзі тарихтарының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтың білімін бағалау практикумы
Бұл курс студенттерге білімдері мен жетістіктерін бағалау саласындағы қолданыстағы теориялар мен тәсілдерге кең шолу жасауды ұсынады. Курс барысында білім алушылар қорытынды білімді қалыптастыру үшін пәнаралық тәсілді қолданады. Кәсіби пәндерден алған теориялық білімін тәжірибемен ұштастыру дағдыларын қалыптастыру. «Бағалау» және «білім беру нәтижелері» ұғымдарын толықтай қарастырылады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер білім мен дағдыларды бағалау әдістерін меңгереді және тест тапсыру арқылы педагог мәртебесін алуға дайындалады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихы бойынша деректер
Курс Қазақстан тарихы бойынша негізгі дереккөздерді зерттеуді ұсынады. Студенттер Қазақстан тарихы бойынша дереккөздердің түрлерін сипаттайды. Қазақстан тарихының ежелгі және ортағасырлық кезеңдеріне байланысты тарихи деректерді сыни тұрғыдан талқылайды. Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихының дереккөздерін талдайды. Студенттер өндіріс құралдарын және олардың көмегімен жасалған материалдық заттарды зерттейді: ғимараттар, қару-жарақ, зергерлік бұйымдар, ыдыс-аяқ, өнер туындылары. Дайындық процесін, қазба жұмыстарын жүргізуді талдайды. 10-11 сыныптардағы Қазақстан және дүниежүзі тарихтарының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХғ. Еуропа елдерінің саяси және экономикалық дамуы
Бұл курс студенттерге ХХ ғасырдағы Еуропа елдерінің саяси және әлеуметтік-экономикалық тарихының кең панорамасын ұсынады. Студенттер Еуропа елдерін жартылай тұрақтылық және әлемдік экономикалық дағдарыс жағдайын талқылайды. Олар 1937-1939 жылдары дүниежүзілік соғыстар мен Еуропада тоталитарлық жүйенің құрылу мәселелерін қарастырады. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Еуропадағы саяси дағдарыс жағдайын, қырғи қабақ соғыс мәселелерін қарастырады. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Германия, Ұлыбритания, Францияның рөлін қайта қарастыру, сондай-ақ Шығыс Еуропадағы төңкерістердің нәтижелерін тарихи деректер арқылы талдайды. Мектеп бағдарламасындағы 9 сынып дүниежүзі тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі заманғы Қазақстан тарихы
Бұл курс Қазақстанның қазіргі кезеңдегі тарихи дамуын зерттеуді ұсынады. Студент Қазақстанның қазіргі заман тарихының әлемдік тарихтағы орны мен рөлін анықтайды және талдайды. Қазақстандағы қазіргі заман тарихының оқиғалары мен фактілерін сыни тұрғыдан зерттейді. Көрші мемлекеттермен өзара қарым-қатынасқа талдау жасайды. Кеңестік-қазақ қоғамының қалыптасуының тарихи негіздерін қайта пайымдайды. Кеңестік тоталитарлық, "Мәдени революция", Отан соғысын, "Жылымық", "Қайта құру" кезеңдерін қарастырып, талдайды. 9 сыныптағы Қазақстан тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәуелсіз Қазақстан тарихының тарихнамасы
Курс барысында студент Қазақстанның қазіргі тарихнамасы бойынша зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді. Студент отандык тарихнамасының тәуелсіздік алған сәттен бастап бүгінгі күнге дейінгі эволюциясын талдайды. Тәуелсіздік кезеңіндегі Қазақстан тарихнамасы бойынша қазіргі еңбектерді жіктейді. Тарихи деректерді бағалауға қажетті теориялық және практикалық дағдыларды меңгереді. Ұлттық өзіндік сана мен болмысты ескере отырып, тарихнаманың қазіргі кезеңдегі рөлі мен орнын бағалайды. 10-11 сыныптардағы Қазақстан тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
Курс тарихи деректер арқылы студенттерге әлемдік қоғамдастықтағы Еуропа және Америка елдерінің орны және рөлімен танысуға мүмкіндік береді; жаңа және қазіргі уақыттағы Еуропа мен Америка елдеріндегі тарихи оқиғаларды талдайды. ХХ ғасырдың 30-жылдарындағы әлемдік экономиканың дамуымен танысады. Бірінші және екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, барысы мен нәтижелерін қарастырады. ХХ ғасырдағы қоғамдық-саяси қайраткерлерінің рөлін анықтайды. ХХ ғасыр мәдениетінің дамуын, ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік саясаттағы Еуропа мен Америка елдерінің рөлін бағалайды және талқылайды. Мектеп бағдарламасындағы 9 сынып дүниежүзі тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ХХ ғ. Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстардың тарихы
Курста Қазақстандағы негізгі саяси-идеологиялық ағымдар және ХХ ғасырдың басындағы қазақ саяси элитасының қалыптасу процесі ұсынылған. Студенттер мерзімді баспасөздің, Алаш қозғалысының өзара байланысын талдайды. Алаш қайраткерлерінің еңбектерінде мемлекеттік тәуелсіздікті жаңғырту идеяларын қарастырады. Алаш өкілдерінің Білім және ғылым саласындағы рөлі мен маңызын анықтайды. Қоғамдық-саяси қозғалыстардың, саяси партиялардың қызметіне талдау жасайды. Ұлт зиялыларының қызметі, олардың маңызы мен рөлін тарихи деректерге сүйене отырып қарастырады. 9 сыныптағы Қазақстан тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
Бұл курс студенттерге ХХ ғасырдағы ІІ дүниежүзілік соғысқа дейінгі және одан кейінгі кезеңді (1939-1945 жж.)және қазіргі әлемдегі Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің тарихын зерттеуді ұсынады. Студенттер саяси-экономикалық және әлеуметтік дамудың тарихи жағдайларын, 20-жылдардағы мемлекеттердегі жұмысшы қозғалыстарын тарихи деректер арқылы талқылайды. Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінде жаңадан қалыптасқан мемлекеттік басқарудың саяси жүйесі, қазіргі әлемдегі отаршыл елдердің даму тәжірибесін қарастырады. Мектеп бағдарламасындағы 9 сынып дүниежүзі тарихының мазмұнын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Депортацияланған халықтар тарихы
Бұл курс тыңдаушыларға кеңес заманында пайда болған "депортация" ұғымымен таныстырады. Қазақстанға депортацияланған халықтардың тағдырына тарихи деректер арқылы сипаттама беру, көпұлтты Қазақстан мемлекетті құрамының қалыптасуына сыни тұрғыдан талқылауға қабілетті. Олардың жергілікті жерлерде орналасу ерекшеліктерін қарастырады. Кеңес уақытындағы демографиялық жағдайды талқылайды. Тәуелсіз Қазақстандағы Қазақстан халқы Ассамблеясы ұйымының рөлі мен орнын қарастырады. Мектеп бағдарламасындағы 8-9 сыныптардағы Қазақстан тарихы пәндерінің мазмұнын қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дүниежүзілік және отандық тарихтың барлық кезеңдерінің теориялық негізіндерін сипаттайды;
- Әлемдік және отандық тарихи зерттеулерді, негізгі бағыттар мен ғылыми көзқарастарды кәсіптік салада қолдануға қабілетті;
- Білім беру ғылымының теорияларын, инновациялық әдістерді, жасанды интеллект және заманауи технологияларды қолданады
- Оқу практикалық және кәсіби міндеттерді шешу барысында сандық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, тарихты оқытудағы кәсіби шеберлікті көрсетеді;
- Педагогикалық-психологиялық пәндер мен тіл білімінің теориялық негіздерін сыни тұрғыдан қолданады, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру жолдарын біледі;
- Физиологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларда тіршілік қауіпсіздігі ережелерін сақтау дағдыларын қалыптастырады, кәсіби қызметте экологиялық мәдениет пен тұрақты даму принциптерін қолданады;
- Кәсіби қызмет барысында инклюзивті білім беру принциптерін және критериалды бағалау технологияларын қолданады, тәжірибелік мәселелерді шешуде жаһандық құзыреттіліктерді көрсетеді;
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, орта мектеп оқушыларының ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің жоғары деңгейін көрсетеді; қаржылық сауаттылық негіздерін игере отырып, кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолданады.
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Астана халықаралық университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті