6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзгермелі әлеуметтік шындық жағдайында бастауыш сыныптарда білім беру және тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға қабілетті бәсекеге қабілетті педагогтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық этика және имиджелогия негіздері
Оқытылатын мәселелер: педагогикалық этика мен имиджелогияның негіздері; педагогтың жалпы және кәсіби мәдениеті; кәсіби-педагогикалық саладағы коммуникация; педагогикалық қызметтегі этикалық принциптер мен нормалар; кәсіби имиджді қалыптастырудың теориялық негіздері мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер:педагогикалық этика мен имиджелогия туралы түсініктерді қалыптастыру, олардың кәсіби қызметтегі маңызын түсіну; кәсіби саладағы этика мен коммуникацияның мазмұны, формалары мен ерекшеліктерін білу; кәсіби-педагогикалық ортада тиімді қарым-қатынас орнату үшін қажетті коммуникативтік дағдыларды дамытуға ықпал ету; жеке кәсіби имиджді қалыптастыру және коммуникативтік құзыреттілікті дамыту; кәсіби тәжірибеде этикет ережелеріне сай қарым-қатынас жасау дағдыларын қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Оқытылатын мәселелер: педагогиканың нысаны, пәні, міндеттері, функциялары, категориялық аппараты; дидактикалық тұжырымдамалар, оқытудың принциптері, формалары, құралдары; тәрбие ұғымы, түрлері және оның білім беру үдерісіндегі орны; отбасындағы тәрбие. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиенің теориялық негіздерін, дидактиканың принциптері мен оларды жүзеге асыру жолдарын меңгеру; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және құрастыру қабілеті; ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану, білім беру үдерісінің сапасын бағалау; педагогикалық білімді тәжірибеде тиімді қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Оқытылатын мәселелер: жалпы және жас ерекшелік психологиясының пәні, міндеттері мен зерттеу әдістері; психикалық үдерістер; психиканың құрылымы мен ерекшеліктері; негізгі теориялар, принциптер, мәселелер, жас кезеңдері, психикалық қасиеттер, тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздерін, психикалық үдерістердің ерекшеліктері мен заңдылықтарын, тұлғаның даму кезеңдеріндегі психологиялық сипаттамаларын білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру; тұлғаны дамыту стратегиялары мен құралдарын қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 7
-
Бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің пәні, міндеттері, құралдары және әдіснамалық негіздері; балалардың дене тәрбиесін зерттеу әдістері; бастауыш сыныптарда дене тәрбиесін ұйымдастыру; спорттық ойындар мен жаттығуларды оқыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың дене тәрбиесі туралы ғылыми дүниетаным мен түсінікті қалыптастыру; балаларды дамыту мен дене тәрбиесінің әдістемесін меңгеру; бастауыш сыныптарда дене тәрбиесіне әдістемелік басшылық жасай білу; дене тәрбиесінің заманауи технологияларын меңгеру;дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби қызметке қажетті білім мен дағдыларды игеру, соның ішінде жаттығу сабақтарын жоспарлау мен ұйымдастыру, дене жаттығуларын өткізу, жеке қажеттіліктер мен мүмкіндіктерге бейімделген дамыту бағдарламаларын құра білу; балалардың жас ерекшеліктері мен дене тәрбиесіне қойылатын заманауи талаптарды ескере отырып, дене шынықтыру пәнін тиімді оқыту үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеудің теориялық негіздері, тәрбие жұмысының әдістері, бастауыш сыныптарда тәрбие жұмысының түрлері мен формалары, түрлі педагогикалық технологиялар мен әдістер, тәрбиенің психологиялық-педагогикалық аспектілері, бастауыш сынып оқушыларының негізгі тұлғалық және әлеуметтік дағдыларын дамытуға бағытталған тәрбие жұмысы бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру, тәрбие іс-шараларын жоспарлау, тәрбиелік үдерістегі қазіргі заманғы үрдістер мен инновациялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес келетін тәрбиелік бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру қабілеті; оқушыларда құндылықтар, моральдық нормалар мен әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру үшін түрлі тәрбие әдістері мен тәсілдерін қолдану біліктілігі; тәрбие іс-шараларын өткізу барысында балалармен, әріптестермен және ата-аналармен тиімді қарым-қатынас орната білу дағдылары; тәрбие үдерісін талдау және оны оқушылардың қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне қарай бейімдеу қабілеті; әртүрлі жас санаттары мен әлеуметтік топтарға арналған педагогикалық технологияларды әзірлеу және бейімдеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Оқытылатын мәселелер: жас ерекшелігіне сай анатомия, физиология және балалар гигиенасы пәні; балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; балалар гигиенасының негіздері; денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған гигиеналық нормалар; қоршаған ортаның балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалар организмінің құрылымы мен қызмет атқару ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу;балаларға гигиеналық тәрбие ұйымдастыра білу; балаларда мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Медиапедагогика [minor]
Оқытылатын мәселелер: бұл пән медиа кеңістіктің білім беру үдерісімен өзара байланысын зерттейді, сондай-ақ білім беру мен тәрбиелеу мақсатында медиа-технологияларды тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін әдістер мен тәсілдерді әзірлейді. Осы тұрғыда медиабілім беру саласы теориялық аспектілермен қатар білім беру ортасындағы медианың практикалық қолданылуын да қамтиды. Қалыптастырылатын құзыреттер: медиа арқылы алынған ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау қабілеті;шынайы ақпарат пен манипулятивтік мазмұнды ажырата білу дағдысы; мультимедиалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеу, білім беру контентін (бейнесабақтар, презентациялар, электрондық оқулықтар және т.б.) жасау білігі; медиа-технологияларды қолдана отырып сабақ жоспарлау және өткізу дағдысы; медиа қолдану арқылы оқытудың инновациялық әдістері мен формаларын әзірлеу қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау және бағалау
Оқытылатын мәселелер: оқушылардың оқу іс-әрекетін бақылау және диагностикалаудың ұғымы, мәні, функциялары, түрлері, формалары мен әдістері; бағалау критерийлері мен нормалары; оқушылардың оқу үлгермеушілігінің алдын алу шаралары. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқушылардың оқу деңгейін талдау қабілеті; оқу жетістіктерін диагностикалау және бағалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру, оларды оқу процесінде қолдану дағдылары; оқу материалын меңгеруді оқу процесінің әр кезеңінде мониторинг жүргізу арқылы қадағалау; бастауыш сынып оқушыларының жеке білім беру нәтижелерін диагностикалай білу дағдысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ЕББҚ бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері; ЕББҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудегі тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ЕББҚ бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын игеру; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде интеграцияны жүзеге асыру; кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптарда ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері; ғылыми зерттеулердің ақпараттық қамтамасыз етілуі; бастауыш сыныптардағы зерттеу әдістері; бастауыш сынып оқушыларының жобалық қызметі; оқушылардың зерттеу дағдыларының түрлері; зерттеу дағдыларын оқып-үйрену кезеңдері мен мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: зерттеушілік мәдениетті қалыптастыру жолдары, тәсілдері мен құралдары жөнінде тұтас білім жүйесін меңгеру; бастауыш сынып оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған диагностикалық материалдарды әзірлеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Балаларды оқыту мен дамытудағы сенсорлық интеграция [minor]
Оқытылатын мәселелер: Бұл пән оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге және жекелендірілген, тиімді оқыту үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретін әдістер мен құралдарды зерттейді. Пән шеңберінде әртүрлі білім алушылардың, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің сұраныстарына бейімделген білім беру үдерісін ұйымдастыруға көмектесетін заманауи технологияларды қолданудың тәсілдері қарастырылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқушылардың жеке қажеттіліктеріне бағытталған оқу курстары мен материалдарын әзірлеу қабілеті; әр оқушының ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, білім беру үдерісін бейімдеу білігі; бейімделген оқытуға арналған заманауи құралдар мен бағдарламалық жасақтамаларды (мысалы, оқу үдерісін басқару жүйелері, жасанды интеллект элементтері бар платформалар) меңгеру; бейімделген білім беру ресурстары мен контентті (бейнематериалдар, тесттер, интерактивті тапсырмалар және т.б.) жасау және қолдану дағдысы; әртүрлі оқушылар топтарымен, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттермен жұмыс істеу қабілеті; әр оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дербестендірілген оқу траекториялары мен тәсілдерін әзірлеу қабілеті; бейімделген технологияларды қолдана отырып, білім беру үдерісіне арналған инновациялық әдістер мен тәсілдерді әзірлеу біліктілігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджмент және басқару
Оқытылатын мәселелер: білім беру ұйымдарындағы педагогикалық менеджменттің теориясы, технологиясы, мәні, ерекшеліктері, негізгі ұғымдары, мақсаттары, міндеттері, функциялары, жүйе құраушы факторлары, сапа критерийлері, әдіснамалық тәсілдері; білім беру сапасы және ғылыми басқару нәтижесі; білім беру жүйесін басқарудың мемлекеттік-қоғамдық сипаты. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру менеджменті саласындағы теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру; білім беру ұйымын басқару әдістері мен тәсілдерін меңгеру және оларды тәжірибеде тиімді қолдану қабілеті; басқару үдерісін оңтайлы ұйымдастыра білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық, психологиялық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, үлгілері мен нысандары; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу, дамыту тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Big Data Menegment [minor]
Оқытылатын мәселелер: Big Data Management – басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; үлкен деректердің техникада, экономикада және күнделікті өмірдегі рөлі; Big Data Management қолдану салалары; үлкен деректердің техникасы мен технологиялары; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу әдістері; ассоциативтік ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректер технологиялары мен құралдары; Storm – ағындық деректерді өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: «үлкен деректер» ұғымының негізгі түсініктерін меңгеру; үлкен көлемдегі деректерді басқару дағдылары; үлкен деректерді қолдана отырып интеллектуалды және Smart-қосымшаларды әзірлеу қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Математика және цифрлық сауаттылық негіздері
Оқытылатын мәселелер: негізгі математикалық ұғымдар; ондық санау жүйесіндегі разрядтық бірліктер; жазықтықтағы және кеңістіктегі геометриялық фигуралар мен оларды есептеу тәсілдері; бөлшектерді қосу және азайту ережелері; натурал сандар мен шамаларға қолданылатын арифметикалық амалдар; «қиылысу» және «біріктіру» жиын амалдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі математикалық ұғымдарды меңгеру; есептеулерді дұрыс құрастырып, орындау қабілеті; математикалық және графикалық есептерді шешу дағдылары; ақпараттық үдерістерді, цифрлық сауаттылық компоненттерін, цифрлық ақпаратты іздеу, жүйелеу және өңдеу әдістерін қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім берудегі бейімделген технологиялар [minor]
Оқытылатын мәселелер: Бұл пән білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге және жекелендірілген, тиімді оқыту үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретін әдістер мен құралдарды зерттейді. Пән аясында әртүрлі санаттағыбілім алушылардың, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың қажеттіліктеріне бейімделген білім беру үдерісін ұйымдастыруға көмектесетін заманауи технологияларды қолданудың тәсілдері қарастырылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне бағытталған оқу курстары мен материалдарын әзірлей білу қабілеті; әр оқушының ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, білім беру үдерісін бейімдей алу біліктілігі; адаптивті оқытуға арналған заманауи құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді (мысалы, оқыту үдерісін басқару жүйелері, жасанды интеллект элементтері бар платформалар) меңгеру; адаптивті білім беру ресурстары мен контентті (бейне, тесттер, интерактивті тапсырмалар және т.б.) құрастырып, тиімді пайдалану дағдысы; түрлі санаттағы білім алушылармен, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттермен жұмыс істей алу қабілеті; әр білім алушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дербестендірілген білім беру траекториялары мен тәсілдерін жасай алу қабілеті; адаптивті технологияларды қолдану арқылы білім беру үдерісіне инновациялық әдістер мен тәсілдерді енгізе білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы және психологиялық әл-ауқатын сүйемелдеу
Оқытылатын мәселелер: психологиялық әл-ауқаттың теориялық негіздері; баланың психологиялық жағдайына әсер ететін факторлар; психолого-педагогикалық диагностика негіздері; педагогтарға арналған диагностикалық құралдар; сүйемелдеу және коррекциялау; педагогтың психолог және ата-аналармен өзара әрекеттесуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: психолого-педагогикалық диагностика әдістерін меңгеру;нәтижелерді түсіндіру және дамуындағы ауытқуларды анықтау қабілеті; баланың оқуы мен бейімделуіндегі мүмкін болатын қиындықтарды болжау дағдылары; психолого-педагогикалық қолдауды жоспарлау; эмоционалдық бұзылыстардың алдын алу және коррекциялау үшін педагогикалық тәсілдерді қолдану; дамытушы ойындар, жаттығулар, арт-терапия, ертегілер терапиясы және басқа да әдістерді қолдану; ата-аналармен, әріптестермен, психологтармен тиімді қарым-қатынас дағдылары; балалардың психологиялық жайлылығын қамтамасыз ететін іс-шаралар мен орта ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
JavaScript сценарий тілі [minor]
Оқытылатын мәселелер: JavaScript скрипт тілінің синтаксисі және оны интернет-қосымшаларды бағдарламалауда тиімді пайдалану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және осы тілді интернет-қосымшаларды бағдарламалау міндеттерін шешуде практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін пайдалана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар жасаудағы дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: өнердің негізгі түрлері, жанрлары, құралдары, тәсілдері мен әдістері; бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердегі негізгі материалдар мен құралдар; шығармашылық идеяларды жеткізудің көркемдік құралдары мен тәсілдері; Қазақстандағы сәндік-қолданбалы өнердегі ұлттық дәстүрлер; бейнелеу өнерінің көркемдік құралдары; түрлі көркем материалдар және қауіпсіздік техникасының ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда көркем еңбекке оқытудың негізгі әдістерін меңгеру; бастауыш сыныптарда көркем еңбекке оқыту саласындағы практикалық дағдылар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныпта сауат ашу және ана тілін оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптарда сауат ашу және ана тілін оқыту әдістемесінің негіздері; бастауыш мектепте оқуға үйрету әдістемесі; бастауыш сыныптарда «Әліппе» және «Ана тілі» пәндері бойынша сауат ашу мен ана тіліне оқытудың ерекшеліктері; орфографиялық және пунктуациялық дағдыларды қалыптастыру әдістері; сауат ашу және ана тіліне оқытудағы заманауи білім беру технологиялары; әдістемелік тәсілдер, тілдік және жазбаша дағдыларды қалыптастыру кезеңдері, мәтіндермен және жаттығулармен жұмыс істеу әдістемесі, бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетін дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: сауат ашу және ана тіліне оқыту бойынша оқу бағдарламаларын әзірлеп, іске асыру қабілеті;оқушылардың сауаттылық және тілдік дағдыларын меңгеру деңгейін диагностикалау дағдысы;сауат ашу және ана тіліне оқыту бойынша жұмыс жоспарларын құрастырып, жүзеге асыру қабілеті;оқушылардың жетістіктерін бағалау, тілдік дамуын диагностикалау біліктілігі; сабақта диалог ұйымдастыру, оқуға үйрету, жазу және шығармашылық тапсырмаларды жүргізу дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың мақсаты, міндеттері, мазмұны, формалары, әдістері мен құралдары; есептерді шешу әдістері; логикалық тұжырымдар жасау, өлшеу және есептеу дағдыларын қалыптастыру әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптағы математика пәнінің мазмұны мен оны оқыту әдістемесін меңгеру; бастауыш сыныптарда жүзеге асырылатын негізгі вариативті бағдарламаларды білу; есептеу тәсілдерін қалыптастыру; шамаларды зерттеу әдістемесін меңгеру; бастауыш сыныптарға арналған математика пәні бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бастауыш білімде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: функционалдық сауаттылықтың ұғымы мен құрылымы; функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың нормативтік және методологиялық негіздері; бастауыш мектепте функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға арналған әдістемелік тәсілдер; оқу сауаттылығын қалыптастыру; математикалық және жаратылыстану ғылымдары бойынша сауаттылықты қалыптастыру; функционалдық сауаттылықты дамыту әдістері мен технологиялары; функционалдық сауаттылық деңгейін диагностикалау және бағалау; функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға ықпал ететін білім беру ортасын ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі пәндер саласында бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған әдістемелерді әзірлеу және қолдану дағдылары; оқушылардың сауаттылығын дамыту құралы ретінде зерттеу және жобалау іс-әрекетін ұйымдастыру дағдылары;оқытуды жүзеге асыру үшін сандық ресурстар мен құралдарды пайдалану қабілеті, сондай-ақ балаларда сандық сауаттылықты қалыптастыру; функционалдық сауаттылық деңгейін диагностикалау және бағалау әдістерін меңгеру, нәтижелерді талдап, педагогикалық тәжірибені түзету дағдысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Балаларды оқытуда сенсорлық технологияны қолдану [minor]
Оқытылатын мәселелер: сенсорлық технологияларға кіріспе; сенсорлық технологиялар және оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері; бастауыш білім берудегі сенсорлық технологиялар; инклюзивті практикадағы сенсорлық технологиялар; сенсорлық белсенділіктерді ұйымдастыру әдістемесі; сенсорлық технологияларды қолданудағы қауіпсіздік және этика мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың қажеттіліктеріне бейімделген білім беру ортасын ұйымдастыра білу; сенсорлық бағыттағы сабақтарды жоспарлау қабілеті;сенсорлық элементтері бар дидактикалық материалдарды әзірлеу дағдысы; балалардың сенсорлық қалауын және ерекшеліктерін анықтай білу қабілеті; жеке қажеттіліктерге сәйкес келетін технологияларды таңдай білу; оқу және танымдық іс-әрекеттерді қолдау үшін сенсорлық технологияларды тиімді қолдану; баланың сенсорлық профилін ескере отырып, оқу тапсырмаларын бейімдей алу қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Оқытылатын мәселелер: педагогикалық шеберлік, педагогикалық мәдениеттің мәні мен мазмұны, оның құрамдас бөліктері; педагогикалық эрудиция мен құзыреттілік; педагогикалық техника; педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық этика мен тактика; мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберлігін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен диагностикалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу қабілеті; оқушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби бағыттылығына педагогикалық қолдау көрсетуге қабілеттілік; білім беру процесіне қатысушылармен тиімді әрекеттестікке дайын болу; білім беру бағдарламаларын жобалау қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Балалардың тәрбие және мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптардағы бос уақыттың мақсаты, міндеттері; мәні, түрлері, түсінігі, функциялары мен әдіснамалық негіздері, балалардың мәдени-демалыс қызметінің ерекшеліктері; ұжымдық шығармашылық қызмет; бастауыш сыныптардағы үйірме жұмысы. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда тәрбие жұмысын жоспарлау дағдылары; балалар ұжымын қалыптастыру, диагностикалау дағдылары; мәдени-бос уақытты ұйымдастыру алгоритмін, әдістерін меңгеру, бірлескен қызметті ұйымдастыру дағдыларын, олардың дамуының жас нормаларына сәйкес жеке бос уақытын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тьюторлық қызметтегі күйзелістің алдын алу [minor]
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьюторлық қызмет; кәсіби күйзелудің ұғымы мен кезеңдері; тьюторлардағы стресс жағдайлары мен қауіп факторларының ерекшеліктері; кәсіби күйзелуді диагностикалау әдістері; күйзелудің алдын алу және өз-өзін реттеу стратегиялары; тьюторларға арналған институционалдық қолдау түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті ортадағы тьюторлық қызметтің психоэмоционалдық ерекшеліктерін түсіну; балалардың эмоциялық қажеттіліктерін және өзінің кәсіби тұрақтылығын ескеру қабілеті; кәсіби шаршау белгілерін ерте кезеңде анықтай білу дағдысы; өзін-өзі бақылау және өзінің жағдайын бағалау дағдылары; стрестің алдын алу және өз-өзіне көмектесу әдістерін қолдану білігі; кәсіби күйзелудің алдын алуын ескере отырып, тьютордың жеке даму жолын жоспарлау қабілеті;психоэмоционалдық ресурстарды ескере отырып, жұмыс үдерісін дұрыс ұйымдастыра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Креативті педагогика [minor]
Оқытылатын мәселелер: Бұл пән оқушылардың шығармашылық ойлауын және креативтілігін ынталандыруға бағытталған инновациялық педагогикалық тәсілдерді әзірлеу мен қолдануға назар аударады. Пән оқушылардың тың ойлау қабілетін, стандарттан тыс тапсырмаларды шешу білігін және жаңа мазмұн жасау мүмкіндігін дамытуға қолайлы жағдайлар жасауды мақсат етеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқу үдерісіне стандарттан тыс және инновациялық оқыту әдістерін әзірлеп, енгізе білу қабілеті;оқушылардың шығармашылық және сыни ойлауын ынталандыру және дамыту дағдысы;креативтілікті дамытуға бағытталған түрлі педагогикалық тәсілдерді (ойын әдістері, жобалық қызмет, миға шабуыл әдістері және т.б.) қолдана білу; оқушылардың шығармашылық дербестігі мен бастамашылдығын дамытуға бағытталған білім беру жобаларын әзірлеу қабілеті; креативті әдістер мен тәсілдерді әртүрлі пәндік салаларға интеграциялай алу мүмкіндігі;креативті шешімдер мен жобаларды бағалау критерийлерін құрастыру дағдысы, сондай-ақ оқушыларға қолдау көрсетіп, конструктивті кері байланыс ұсыну қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Оқытылатын мәселелер: Веб-қосымшаларды бағдарламалауға арналған Php бағдарламалау тілі; веб-сайттар әзірлеуге арналған Php тілінің функциялар жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білімдер; Php тілін веб-қосымшаларды сценарийлеуде қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Балаларды музыкалық тәрбиелеу әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: музыкалық сауаттылық негіздері; әндерді орындау ережелері; Қазақ дәстүрлі музыкасының негізгі түрлері, жанрлары, стильдері; халық музыкалық аспаптарының атауы, жіктелуі; Қазақ дәстүрлі және классикалық музыкасының орындаушылары, Қазақстан композиторларының, әлем халықтарының музыкасы; Қалыптастырылатын құзыреттер: балаларды музыкалық тәрбиелеу дағдыларын қалыптастыру; балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; музыкалық білім берудің дәстүрлі және заманауи технологияларын зерделеу, талдау, бағалау қабілеті; балалардың музыкалық дағдыларын дамыту үшін жағдай жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесінің мәні, пәні, міндеттері, зерттеу әдістері, құрылымы мен мазмұны; жаратылыстануды оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы; бастауыш сыныптарда жаратылыстануды оқытудың жалпы педагогикалық және арнайы принциптері; жаратылыстану ұғымдарын қалыптастырудың негізгі кезеңдері мен шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: жаратылыстануды оқыту әдістемесін меңгеру; жаратылыстану пәнін оқытудың принциптерін білу; жаратылыстану бойынша практикалық жұмыстарды жүргізу дағдылары; жаратылыстануды оқыту процесінде көрнекілік пен практикалық әдістерді қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дефектология негіздері
Оқытылатын мәселелер: дефектологияның объектісі, пәні, міндеттері, ұғымдары; ЕББҚ бар балалардың сипаттамасы, отбасымен жұмыс; интеллектуалды дамуы, сөйлеуі, тірек-қимыл аппараты, мінез-құлқы, сенсорлық бұзылыстары және күрделі ақаулары бар баланы оқыту ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ЕББҚ бар балаларды сараланған және интеграцияланған оқыту тұжырымдамасын қалыптастыру; ЕББҚ бар балалардың дамуындағы бұзылулардың негізгі жіктемелерін білу; арнайы педагогика ұғымдарын қолдана білу, ЕББҚ бар балалармен қарым-қатынас жасау дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
-
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін дидактикалық даярлау
Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптардағы біртұтас педагогикалық процестің құрылымы; мұғалімнің дидактикалық дағдылары; бастауыш сыныптарда оқытудың заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары мен формалары; бастауыш сынып оқушыларының оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау және оқытуды ынталандыру; сабақта оқушылардың белсенді танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру; Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогикалық жүйелер мен технологиялардың ерекшеліктерін білу; бастауыш сыныптардағы педагогикалық процесті модельдеу дағдылары; бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін ынталандыру дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Дүниетануды оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер:дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы; пәннің негіздері, мазмұны, мазмұн мен құрылымды іріктеу принциптері, дүниетануды оқыту әдістері мен тәсілдері; дүниетануды оқытуды ұйымдастыру формалары. Қалыптастырылатын құзыреттер:дүниетануды оқыту саласындағы педагогикалық дағдылар;бастауыш сыныптардағы экологиялық білім беру бойынша білім мен біліктілік; пәннің нысаны, мақсаты, міндеттері және бастауыш білім беру жүйесіндегі орны туралы түсінік; дүниетануды оқыту әдістемесін меңгеру;түрлі оқу құралдарының сипаттамаларын білу және оларды тиімді пайдаланудың әдістемесін меңгеру дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сыныптан тыс оқытудың теориясы мен практикасы
Оқытылатын мәселелер: сабақтан тыс оқытуды ұйымдастырудың түрлері; мектептегі сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру жолдары; сабақтан тыс іс-шараларда педагогтар мен ата-аналардың бірлігін қамтамасыз ету; сыныптағы және сыныптан тыс сабақтардың өзара байланысы; оқушылардың құзыреттілігін арттыру мақсатында әртүрлі пәндер бойынша сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: сыныптан тыс оқытудың әдістемесін меңгеру; сыныптан тыс оқытудың принциптерін білу; сыныптан тыс жұмыс жүргізу дағдылары; сыныптан тыс оқыту үдерісінде көрнекі және тәжірибелік әдістерді қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Коррекциялық педагогика негіздері
Оқытылатын мәселелер: түзету педагогикасының объектісі, пәні, міндеттері, мәселелері, принциптері мен негізгі ұғымдары; түзету жұмысының ережелері; педагогика ғылымының саласы ретінде арнайы педагогика; білім берудің ғылыми негіздерін арнайы білу; ЕББҚ бар балаларға түзету-педагогикалық көмектің мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: түзету педагогикасының мәнін, негізгі ұғымдарын, мазмұны мен құрылымын білу; түзету педагогикасын дамытудың негізгі кезеңдерін анықтай білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жеке көзқарастың ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 8
-
Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік қызмет
Оқытылатын мәселелер: бастауыш сыныптардағы әдістемелік жұмыстың түсінігі, міндеттері, мәні, функциялары, мазмұны және жүйесі; әдістемелік қамтамасыз ету, мектептегі басқару функциясы ретінде жоспарлаудың мәні мен принциптері; басқару қызметіндегі бақылау функциясы; бастауыш сыныптардағы әдістемелік жұмыс технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сынып мұғалімінің білімін, әдістемелік қызметін меңгеру; білім беру-тәрбие жұмысын жобалау, жоспарлау; әдістемелік жұмыстың мазмұнын, нысандарын, әдістерін іріктеудің әдіснамалық тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Бастауыш сыныптардағы әдеби білім және оқу
Оқытылатын мәселелер: балалардың әдеби білімі туралы заманауи түсінік; Балалардың әдеби білімінің негізгі функциялары; ауызша халық шығармашылығы; шығармалардың негізгі жанрлары; мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда әдеби білім беру процесін ұйымдастыру; балалар фольклорының, әдебиетінің жанрлық жүйесін білу; балалар әдебиетінің көркем шығармаларын талдау дағдылары; балалар оқуының анықтамалық басылымдарымен жұмыс істеу дағдылары; әдеби оқу сабақтарында білім беру процесін ұйымдастыру әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Әдеби оқу практикумымен балалар әдебиеті
Оқытылатын мәселелер: балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бөлігі ретінде: балалар әдебиетінің пәні,міндеттері, ерекшелігі, құрылымы мен мазмұны; балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері; ауызша халық шығармашылығы мен балалар әдебиетінің шығармалары; негізгі идеяны, көркем шығармалардың композициясын анықтау. Қалыптастырылатын құзыреттер: бастауыш сыныптарда оқу дағдыларын қалыптастыру; балалар әдебиетінің шығармаларын талдай білу; балалар әдебиетінің теориялық білімін меңгеру; жазушылардың шығармашылығын сыни бағалау дағдыларын меңгеру; бастауыш сынып оқушыларының әдеби білімін жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
- Дене тәрбиесі және балаларды дамыту, бейнелеу өнері, бастауыш сынып оқушыларының көркем және музыкалық-шығармашылық дамуы саласындағы білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды меңгерген, дене тәрбиесін әдістемелік басқару дағдыларын меңгерген
- Оқу, ғылыми, әдістемелік, мәдени-тынығу және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларына, сондай-ақ педагогикалық технологияларды қолдану, педагогикалық менеджмент пен мониторинг жүргізу дағдыларына ие
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, балалар ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтай алады, мектептегі қоршаған ортаны гигиеналық талаптарға сәйкес ұйымдастырады, оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді, бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе алады
- Бастауыш сынып оқушыларында тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру бойынша білім, іскерлік, дағды және құзыреттерді, сондай-ақ балалардың әдеби дамуы саласындағы білімді меңгергенін көрсетеді
- Математикалық және цифрлық сауаттылық, әлемнің жаратылыстану-ғылыми көрінісі және жаратылыстану ғылымдары әдістері саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті, сондай-ақ "адам-қоғам" жүйесі шеңберіндегі білімді көрсетеді; жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы дағдыларды меңгерген
- Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген
- Бастауыш сыныптарда сауат ашу мен ана тілін оқыту, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру әдістемесі саласында білімге, практикалық дағдыларға және әдістемелік принциптерге ие
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Астана халықаралық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қызылорда ашық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)