Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәлімгерлер практикумы

    "Тәлімгерлер практикумы" пәнінің мақсаты болашақ тәлімгерлерді педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыру және қызмет бағыттары бойынша ұжымдық шығармашылық істердің түрлерін (бұқаралық іс-шаралар, флешмобтар, тақырыптық мерекелер, пікірталастар, сызғыштар, жобалар, экскурсиялар және т.б.) игеру негізінде балалардың сауықтыру лагерьлері мен білім беру ұйымдарында жұмыс істеуге практикалық дайындау болып табылады. Пәннің мазмұнында тәлімгердің негізгі құралы ретінде ойын техникасын зерттеу қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі қоғамдық-тарихи білім негіздері

    Пәннің мазмұны адамзат тарихы туралы, өткеннің қазіргі уақытқа әсері, әлеуметтік жүйенің қалыптасуы, адамдардың отбасы мен қоғамдағы қарым-қатынасы туралы алғашқы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән негізгі мектепте "адам және қоғам" білім беру саласының дербес оқу пәндерін зерделеуге біртіндеп көшуді қамтамасыз етеді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі математика негіздері

    Пән қарапайым математиканың негіздерімен таныстырады және негізгі математикалық операцияларды игеруге, шығармашылық тапсырмалар жүйесі, оқытудың жеке формалары арқылы есептеу дағдыларын дамыту әдістемесін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларының математиканы оқытудың нақты процесінде туындайтын оқу-тәрбие мәселелерін кәсіби шешуге қажетті студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Әдістері: топтық жұмыс, проблемалық дәріс, семинар-диалог.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • SMART бастауыш сынып мұғалімінің білімі

    Пән аналитикалық, кешенді мәселелерді шешу дағдылары, инновациялылық – жаңа идеяларды дамыту және оларды енгізу қабілеті, мәдениетаралық коммуникация дағдылары сияқты құзыреттерді дамытуға бағытталған. Ақылды білім берудің негізгі идеясы-адамды өмір сүру мен дамудың негізгі компоненті білім болып табылатын осындай қоғам жағдайында өмір мен жұмысқа дайындау. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), ми шабуылы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектептегі дүниетану негіздері

    Пән нақты білімді дамытуға бағытталған, оның мазмұны қоршаған әлемде болып жатқан процестердің тарихи, географиялық және әлеуметтік түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді. Сонымен, Егер "тарих" уақытша өлшемді-уақыт сезімін қамтамасыз етсе, онда" география "кеңістіктік перспективаға жауап береді - орын сезімі," әлеуметтік зерттеулер " әлеуметтік өлшемді - қоғам сезімін қамтамасыз етеді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі Smart білім беру практикумы

    Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін Бастауыш мектепте Smart білім беруде практикалық дағдыларды игеру мақсатында дайындауға арналған. Смарт-білім берудің алдына қойылатын негізгі міндет-өзгеріп отыратын қоршаған ортаға сәйкес қоғам мен экономиканың тұрақты дамуын қамтамасыз ету, экономика мен мемлекеттік басқаруда тиімділіктің жаңа деңгейін құру мүмкіндігі. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), миға шабуыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектеп педагогының кәсіби этикасы

    Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби этикасының негізгі санаттарын зерттеуге бағытталған. Курс кәсіби этика ерекшеліктерімен, мұғалімнің кәсіби қызметіндегі этикалық мінез-құлық нормаларымен таныстырады. Курсты оқу барысында студенттер өскелең ұрпақты тәрбиелеу және оқыту саласында этикалық ілімдердің пайда болу және даму тарихымен танысады; баланың ішкі әлемін түсіну саласындағы білім мен дағдыларды жүйелейді. Әдістері: топтық жұмыс, семинар-диалог іскерлік ойын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану негіздері

    Пән интеграцияланған және "Адам – Табиғат"жүйесі аясында ғылыми білімнің қарапайым деңгейін қамтамасыз етуі керек. Пәннің мазмұны табиғи қызығушылықты, зерттеу дағдыларын дамытуға, олардың көкжиегін кеңейтуге, қоршаған әлемді ғылыми түсіну мен көруді дамытуға бағытталған. Оқу пәні негізгі мектепте "Биология", "Физика", "Астрономия" және "Химия" дербес оқу пәндерін зерделеуге арналған пропедевтикалық курс болып табылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының жаратылыстану-ғылыми білімі

    Бұл пән бастауыш мектеп жасындағы балаларда әлемнің тұтас бейнесін қалыптастырудағы сабақтастықты сақтау мақсатында Әлеуметтік және табиғи ғылыми бағыттағы пәндердің теориялық білімдерімен танысуға бағытталған. Курста бастауыш мектепте табиғатты оқытудың мазмұны, принциптері, құралдары, әдістері мен формалары қарастырылады. Өлкетану принципіне және оқытудың экологиялық бағытына ерекше назар аударылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепке арналған балалар әдебиеті

    Пән классикалық және заманауи қазақ және орыс әдебиетінің мәтіндерін практикалық түрде оқып-білуге, әдебиет түрі мен жанрлық құрылым, әдеби шығарма тілі тұрғысынан көркем шығармаларды таладу мен интерпретациялауға бағытталады. Курс тілдің шығуы, дамуы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын, тілді таңбалар жүйесі ретінде, адами қарым-қатынас, ойлау мен ойын жеткізу алу құралы ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектеп дидактикасы

    Пән бастауыш мектептің дидактикасын зерттеуге бағытталған. Пән бастауыш сынып оқушысының оқыту теориясы мен практикасының ерекшеліктерін зерттейді, оқу процесінің мақсаттарын, міндеттері мен уәждерін, оның мазмұнын, нысандарын, әдістері мен бақылауын, бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін жандандыру мүмкіндіктерін, сондай-ақ қазіргі мектептің инновациялық процесс ретінде дамуын ашады. Әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектеп педагогы қызметінің этикалық-құқықтық негіздері

    Бұл пән бастауыш сынып мұғалімі қызметінің этикалық және құқықтық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курс педагог этикасының теориясымен және ерекшеліктерімен, білім беру мәселелері, Бала құқықтары жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттармен, бастауыш мектеп педагогының қызметінде туындайтын этикалық-құқықтық проблемалармен, болашақ педагогтың жеке қасиеттерін жетілдірумен таныстырады. Белсенді оқыту әдістері: топтық жұмыс,Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Пән бастауыш мектептің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерттеуге бағытталған, онда бастауыш мектеп қызметін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеумен тікелей байланысты мәселелер қарастырылады – бұл балалардың жас ерекшеліктері, бастауыш сынып оқушыларын оқытудың принциптері мен ережелері, оқыту мен тәрбиелеудің түрлері мен нысандары, бастауыш мектеп мұғалімінің алдында тұрған міндеттер және т.б. әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    «Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектептегі дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Пән бастауыш сынып оқушысының дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесін зерттеуге бағытталған: бастауыш мектепте дене шынықтырудың құралдары, әдістері мен әдістері мен формаларының жиынтығы. Бұл курсты оқытудың мақсаты: студенттердің бастауыш сынып оқушыларының дене шынықтыру саласындағы білімдері мен дағдыларын игеруі. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте дүниетану және жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі

    Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде әлем танымы мен жаратылыстануды оқытудың білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді оқу студенттерге оқу мақсаттарын саналы және шығармашылық тұрғыдан қалыптастыруға, бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері бойынша оқу сабақтарын өткізудің мазмұнын, нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдауға көмектеседі. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі денсаулық сақтау технологиялары

    Пән салауатты өмір салтын биологиялық және әлеуметтік проблема ретінде зерттеуге бағытталған. Білім алушылар бастауыш сынып оқушыларының салауатты өмір салтын қалыптастыру принциптері мен әдістерін; салауатты өмір салтының медициналық-гигиеналық аспектілерін; салауатты өмір салтына ынталандыруды қалыптастыруды үйренеді; оқу-тәрбие процесінің Денсаулық сақтау функциясымен және аурудың алдын алуда оқушылардың денсаулығын қалыптастырудағы мұғалімнің рөлімен танысады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, семинар-диалог, іскерлік ойын.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Оқушылардың оқу жетістіктерін өлшемдік бағалау жүйесі ,өлшемдер мен дескрипторларды құрастыру, өлшемдік бағалаудың жаңа жүйесі туралы жалпы түсінік беру,оқу мақсаттарын іске асыру дәрежесін анықтау және жоспарланған оқыту нәтижелеріне қол жеткізу тәсілі ретінде қазіргі білім беру процесінде бағалаудың орнын ашу дағдыларын талап етеді. Әдістері Жобалық жұмыс, пікірталас, дөңгелек үстел

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру мазмұнын дамытудың теориясы мен тәжірибесі

    Пәннің мақсаты – бастауыш білім беру саласына бағытталған білім беру контентін жобалау, әзірлеу және енгізу бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар бастауыш мектеп жасындағы оқушылардың жас ерекшеліктері мен қазіргі заманғы білім беру технологияларын ескеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте сауаттылыққа оқыту (қазақша оқыту үшін латын графикасымен)

    Пән бастауыш мектептегі сауаттылық пен жазудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс сауаттылықты оқыту әдістемесі мен технологияларымен, орфографиялық қырағылықты дамытумен, жазбаша сөйлеуге байланысты жалпы дидактикалық дағдыларды қалыптастырумен таныстырады. Қазақ бөлімінің студенттері үшін пән латын графикасындағы қазақ тілінің емле ережелерін және оқыту әдістемесін зерттеуге бағытталған: латын графикасындағы жаңа әліпбилік жазуды меңгеру. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сыныптағы заманауи педагогикалық технологиялар

    Пәннің мақсаты – болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің заманауи педагогикалық технологиялар туралы кешенді білімін қалыптастыру және оларды оқу-тәрбие үдерісінде тиімді қолдану бойынша практикалық дағдыларын дамыту. Ерекше назар оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне бейімдеу, цифрлық құралдарды пайдалану, сондай-ақ дамытушы және инклюзивті білім беру ортасын құруға назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу барысында болашақ бастауыш сынып мұғалімдері әдістеме негіздері туралы теориялық білімді меңгереді, бастауыш сынып оқушыларын математиканы оқытудың әртүрлі технологияларын жүзеге асыру үшін база алады және оларды қолданудың белгілі бір практикалық тәжірибесіне ие болады. Пәннің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларының математиканы оқытудың нақты процесінде туындайтын оқу-тәрбие мәселелерін кәсіби шешуге қажетті студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте еңбекке баулу әдістемесі

    Пән бастауыш сыныптардағы оқу-тәрбие жұмысының жалпы жүйесіндегі оқушыларды еңбекке оқыту мен тәрбиелеудің рөлі туралы білім жүйесін меңгеруге бағытталған. Оқу пәнінің мазмұнын игеру барысында осы оқу пәнінің жалпы білім беретін оқу пәндері жүйесіндегі орны, сабақта және сыныптан тыс жұмыста оқушылардың еңбек қызметін ұйымдастыру, сабақтарды дайындау және өткізу әдістемесі туралы түсінік қалыптасады. Әдістері: семинар-диалог, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының жобалау-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – болашақ педагогтардың бастауыш сынып оқушыларының жобалау-зерттеу қызметін тиімді ұйымдастыруға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл оқушылардың танымдық белсенділігін, шығармашылық ойлауын және дербес жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі еңбек технологиясы

    Пәннің мақсаты-Бастауыш мектепте көркем еңбек технологиясын зерттеу. Пән бастауыш мектеп жасындағы балаларды еңбекке оқыту технологияларымен және көркем шығармашылық негіздерімен танысуға бағытталған. Техникалық-технологиялық білім, халықтық қолөнер, дизайн, әртүрлі материалдарды өңдеу саласындағы нақты практикалық іс-әрекет дағдылары бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Әдістері: семинар-диалог, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі

    Мақсат: болашақ педагогтардың бастауыш мектепте бейнелеу өнері бойынша оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, оларда эстетикалық құндылықтарды қалыптастыру және көркемдік қызмет дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесі

    Пән балалар әдебиетімен танысуға, студенттердің әдеби оқу дағдыларын жетілдірудің әдістері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруға, Құзыретті оқырманды қалыптастыруға және бастауыш сынып оқушыларында дұрыс оқу іс-әрекетін қалыптастыруға қажетті мәтін мен кітаппен жұмыс істеуге бағытталған. Болашақ мұғалімдерді білікті оқытуға және бастауыш сынып оқушыларын әдеби оқуды оқыту процесінде дамытуға дайындау. Әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Каллиграфия және мәнерлеп оқу практикумы

    Бұл пәннің мақсаты бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастыру бойынша теориялық-әдістемелік білімді, каллиграфиялық дұрыс жазудың практикалық дағдыларын меңгеру, сондай-ақ студенттерді мәнерлеп оқу дағдыларына үйрету, әртүрлі жанрдағы көркем шығармаларды талдау және орындау, басқа оқырмандардың орындалуын талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп педагогикасындағы ғылыми эксперимент негіздері

    Пәннің мақсаты-Бастауыш мектепте ғылыми эксперимент жүргізудің негіздерін зерттеу. Пән ғылыми эксперименттің негіздерін теориялық және практикалық тұрғыдан, педагогикалық эксперименттің ережелері, әдістері мен түрлерін зерттеуді қамтиды. Студенттердің бұл пәнді оқуы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін игеру, қажетті ақпаратты таңдау және талдау, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау үшін қажет. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының цифрлық сауаттылығын дамыту технологиялары

    Мақсат: болашақ педагогтарда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды бастауыш мектеп оқушыларының оқу процесіне тиімді интеграциялау үшін қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Негізгі міндеттер оқушылардың цифрлық сауаттылығын дамыту, оның ішінде әртүрлі цифрлық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын, цифрлық форматтағы ақпаратты іздеу және өңдеу қабілеттерін, сондай-ақ олардың ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай білу, цифрлық этика мен желі қауіпсіздігін сақтай білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте құндылыққа негізделген білім беру

    Бастауыш мектепте «Бастауыш мектепте құндылыққа негізделген білім беру» пәнінің мақсаты – болашақ педагогтарды бастауыш білім беру үдерісінде құндылыққа негізделген тәсілді енгізу үшін қажетті теориялық біліммен және практикалық дағдылармен қамтамасыз ету. Пәннің негізгі міндеті – кіші жастағы оқушылардың бойында құрмет, мейірімділік, адалдық, еңбекқорлық, төзімділік және патриотизм сияқты жеке құндылықтарды қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік және моральдық нормаларға саналы көзқарас тәрбиелеу. Пәннің маңызды бөлігі – балалардың құндылықтық бағдарларын дамытуға ықпал ететін білім беру ортасын құра алатын және қоғамда белсенді қарым-қатынас жасауға дайын, үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеуге қабілетті мұғалімдерді дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Курстың мақсаты - студенттердің академиялық жазудың негізгі жанрларын жазудың негізгі дағдылары мен дағдыларын меңгеру: аннотация, рецензия, рецензия, эссе. Негізгі екпін академиялық жазудың еуропалық дәстүріне, жазудың қазақстандық және шетелдік стандарттарына сәйкестігіне, Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің құрылымы мен дизайнына аударылады. Курс студенттердің ғылыми -зерттеу қызметінің даму кезеңдерінде олардың баспа белсенділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шағын жинақталған бастауыш мектепте педагогикалық үдерісті ұйымдастыру

    Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін, тиісті білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқу процесін ұйымдастыруда курста шағын жинақталған бастауыш мектептің мәнін, оның ерекшелігін, мақсаттары мен міндеттерін, бірлескен сыныптар жағдайында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтайтын ұғымдар беріледі. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудегі ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі

    Бұл пән бастауыш білім беруде ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеуге бағытталған. Курс ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерінің сипаттамаларын зерттеуге бағытталған: дәстүрлі (байқау, әңгімелесу, мектеп құжаттамасын талдау), әлеуметтанулық, тестілеу. Зерттеудің математикалық әдістерінің түрлері. Психологиялық-педагогикалық эксперименттердің жіктелуі. Педагогикалық зерттеу нәтижелерін ресімдеу және тарату. Әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл, проблемалық дәріс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пән бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеуге бағытталған. Бұл пән бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін, сондай-ақ бастауыш мектепте келесі бөлімдерді оқыту мәселелерін қарастырады: лексика, орфография, сөзжасам, морфология, синтаксис, оқушылардың сөйлеуін дамыту. Пайдаланылатын әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс проблемалық дәріс, кейс әдісі, семинар-диалог.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шағын жинақталған бастауыш мектеп педагогы қызметін ұйымдастыру

    Пән шағын жинақты бастауыш мектепте педагог қызметінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін игеруді ашады. Курс шағын жинақталған бастауыш мектептің білім беру процесінде мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастырудың мәні мен негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін көрсететін ұғымдар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Шағын жинақталған бастауыш мектептің білім беру процесінде педагог қызметінің тиімділігі жағдайларын ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық білімді қалыптастыру. Әдістері: топтық жұмыс, семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • жеке кәсіби өсуін және өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексия арқылы жетілдіруге тұрақты ұмтылысын көрсетеді; кәсіби қызметтегі инновацияларды зерттейді және бағалайды; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру мақсатында ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін және басқа да сыртқы дәлелдеу көздерін пайдаланады.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін біледі және түсінеді, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникациялық дағдыларды қолданады
  • қалыптасқан жеке қасиеттерін, әмбебап және кәсіби (оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) құзыреттіліктерін және академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді;
  • Оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолданады, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін ұстанады, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білімін көрсетеді
  • зерттелетін саладағы фактілерді, теорияларды және өзара әрекеттесуді білу мен түсінуді қолдана отырып, білім беру ортасын жобалайды және модельдейді; бастауыш мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін жүйелі өлшеуді (дескрипторларды) әзірлейді;
  • Педагогикалық үдерістің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен физиологиялық сипаттары және заманауи бағалау мен оқыту әдістері туралы білімін көрсетеді. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, заманауи әдістерді, құралдарды және оқыту формаларын қолданады
  • Бастауыш мектеп жүйесінде пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздер мен академиялық жазу бойынша білім, іскерлік және дағдыларын көрсетеді; теориялық білімін бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметінде, сондай-ақ заманауи білім беру талаптарына сәйкес бастауыш мектептегі оқу үдерісін ұйымдастыруға арналған нақты білім беру модельдерін құруда қолданады
  • бастауыш мектеп педагогикасының классикалық ережелерін; кәсіптік білім беру әдіснамасын, теориясы мен практикасын біледі, бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың қазіргі заманғы білім беру технологияларын, әдістерін, құралдары мен нысандарын, білім, білік және дағдыларды ескере отырып, оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін меңгереді (мониторинг);

Ұқсас БББ

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Астана халықаралық университеті

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шымкент университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қызылорда ашық университеті

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

«Мирас» университеті (Мирас)

Top