6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі саласында заманауи инновациялық педагогикалық тәсілдерді меңгерген жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Бастауыш сынып мұғалімдерін инклюзивті білім беруге даярлау
Пәннің мазмұны инклюзивті білім беру жағдайында педагогтарды жұмысқа даярлаудың теориялық негіздерін қарастырады. Білім алушылар инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істеуге педагог мамандарды даярлаудың міндеттерімен және жүйесімен танысады. Ерекше қажеттіліктері бар балалармен психологиялық – педагогикалық жұмыстың ерекшелігі жан-жақты ашылады. Курс "тьютер" (тәлімгер) ұғымының маңызды сипаттамасын аша отырып, білім алушыларды мұғалімнің инклюзивті ортадағы тьютерлікке (тәлімгерлікке) кәсіби – тұлғалық дайындығының ерекшелігімен таныстырады. Курсты оқи отырып, білім алушылар инклюзивті үдерісті жүзеге асыруды бағалау мониторингіне үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастырады, Қазақстан Республикасының орта білім беру мазмұнын жаңарту контексінде тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамыту жолдарын іздеу қажеттілігін дамытады. Мұғалімнің қызметіне құндылық қатынасы және олардың педагогикалық құзыреттілігін дамыту қалыптасады. Нормативтік құжаттарды, педагогтың құқықтары мен міндеттерін білуді көздейді. Курсты оқу барысында студенттер кәсіби педагогикалық қызметтің негіздерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Бұл пәннің мазмұны білім алушыға педагогикалық білім, дағдылар игеруге мүмкіндік беретін оқу-әдістемелік материалдар жүйесі болып табылады. Пәнді оқу барысында негізгі педагогикалық пәндердің білімі кәсіби өзін-өзі сәйкестендіруге ықпал ететін кәсіби педагогикалық дағдыларды игеру деңгейінде талданады. Оқу материалы болашақ мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің маңызды бөлігі ретінде қарастырылатын бастауыш мектеп жағдайында білім алушыны педагогикалық практикаға дайындайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру
Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет
Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Курс білім алушыларды педагогиканың даму тарихымен және негізгі кезеңдерімен таныстырады. Ежелгі өркениеттің, ежелгі әлемнің, орта ғасырлардың, Қайта өрлеу мен жаңа уақыттың педагогикасы жан-жақты қарастырылады. Білім алушылар Я.А. Коменский, И. Г. Песталоцци, К. Д. Ушинский, А. С. Макаренко, Ы. Алтынсарин А.Құнанбаев және т.б. педагогикалық ғылымның негізін салушылардың педагогикалық ілімдерімен танысады. Курстың мазмұны қазіргі отандық және шетелдік педагогиканың жетекші даму үрдістерімен танысуды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
Курс оқу танымал мәдениеттің мазмұны, функциялары, түрлері, негізгі элементтері және оның педагогикалық әлеуеті туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады. Білім берудің ұлттық дәстүрлерін, халықтық білім берудің ойлары мен тәжірибесін ескере отырып, білім берудің өзекті мәселелерін шешу дағдыларын игеруге ықпал етеді. Балалармен жұмыс жасауда халықтық білім берудің мәдени элементтері мен компоненттерін қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясын ұйымдастыру
Курс оқу – әдістемелік, оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырады. Курстың мазмұны білім алушыларды сабақтың құрылымдық компоненттерімен, технологиялық карта құру, шағын жинақталған мектеп жағдайында кесте құру процесімен танысады. Оқыту негізінде шағын жинақталған мектеп жағдайында білім, іскерлік және дағдыларды бақылаудың түрлері мен нысандары қарастырылады. Білім алушылар сабақтардағы өзіндік жұмысты бақылау және бағалау саласындағы білімдерін кеңейтеді. Шағын кешенді мектепте оқыту әдістері мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақыт және сыныптан тыс тәрбиені ұйымдастыру
Сыныптан тыс тәрбие нысаны қоғамның тарихи әлеуметтік-экономикалық жағдайларынан туатын объективтік процесс.Тәрбие процесінде және бос уақытын өткізуде бала өзінің дамуына қажетті жағдайларды пайдалануға тиіс. Табиғи және әлеуметтік орта оның көзқарасын дамытады. оқу-тәрбие процесін жан-жақты анализдеуде тиімді болып табылатын үздіксіз жүргізілетін зерттеу жұмысы арқылы алуға болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие теориясы
Пәннің мазмұны тәрбие жұмысының мақсаттарын, оның құрылымдық компоненттері мен ерекшеліктерін қарастырады. Курсты оқу барысында тәрбие теориясының мәні, формалары мен әдістері туралы теориялық және әдіснамалық білім, сонымен қатар отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикадағы тәрбие жұмысының заманауи тұжырымдамаларымен танысады. Заманауи технологияларды дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шағын комплектілі мектептерде оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру
Пән шағын жинақты мектептегі әртүрлі жастағы сыныптарда сабақ беру және жоспарлау ерекшеліктерін ашады, сондай-ақ жеке, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыс түрлерімен таныстырады. Курсты оқу барысында білім алушы оқу, тәрбие жұмысын ұйымдастырудың дидактикалық қағидалармен, заңдылықтарымен және ережелерімен танысады. Білім алушылар шағын жинақты мектепте оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық технологиялары, әдістері, тәсілдері туралы өздерінің психологиялық және педагогикалық білімдерін кеңейтеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пән мазмұны басқару қызметінің теориялық және ұйымдастырушылық-психологиялық мәселелерін қарастырады. Курс мазмұны білім беру мекемесіндегі педагогикалық ұжымды басқарудың ерекшеліктерін ашады. Курс педагогикалық үрдісті стратегиялық басқарудың деңгейлік жүйелерімен және теориялық тұжырымдамалармен таныстырады. Тақырыптардың мазмұны тиімді тұлғааралық қарым-қатынасты орнатудың аспектілерін, басқарушылық қызмет менеджерлерінің психологиялық ерекшеліктерін және олардың функцияларын сипаттайды. Білім алушылар ақпараттық-коммуникативтік психологиялық қызметтің басқарушылық қарым-қатынас техникасын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы білім беру жұмысын ұйымдастыру технологиясы
Курс арнайы тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясын, арнайы білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, инклюзивті білім берудің негізгі принциптерін, ерекше қажеттіліктері бар балаларды үйде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруды, қолдану және ұйымдастыруды қарастырады. түзету әдістері. Арнайы білім берудің әртүрлі салаларының жұмыс ерекшеліктерін жоспарлау және ұйымдастыру туралы білімдерін кеңейтеді. Арнайы білім беру ұйымдарындағы жұмысты реттейтін құқықтық құжаттарды талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Абай әлемі
Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогика
Курстың мазмұны білім беру мен оқытудың мамандандырылған жеке әдістерін қажет ететін ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаның жеке тұлғасының мәнін, заңдылықтарын, даму бағыттарын қарастырады. Студент осы пәнді оқу үрдісінде тұлғаның жоғары деңгейдегі дербестігіне жету үшін кемшіліктерді түзетудің жаңа жолдарын талдайды. Сонымен қатар, олар ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаның әлеуметтік ортаға ену және даму ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жаңартылған білім беру мазмұны мен критериалды бағалаудың технологиясы
Пәнді оқу барысында білім алушылар жаңартылған білім берудегі жаңа қадамдармен, сабақты жоспарлау түрлерімен танысады. Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Жаңартылған білім берудің әдістемелік нұсқаушы қажаттарымен танысып, талдайды. Әр түрлі мемлекеттердегі бағалау жүйелеріне салыстырмалы талдау жасауға үйренеді. Курс студенттердің критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне бағытталған және казіргі білім беру мазмұның ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ маман - бастауыш сынып мұғалімдерін бастауыш оқытуда тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүзеге асыруға даярлауға бағытталған. Оқыту теориясы мен әдістемесі бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби-педагогикалық даярлауда оқу пәні ретінде әрекет ете отырып, ол тәрбие үрдісін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, оның заңдылықтары мен қағидаларын, мақсаттары мен мазмұнын, сондай-ақ тәрбие жұмысының әдістері, құралдары, формалары, шарттарын зерттейтін педагогиканың бөлігі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коррекциялық педагогикасы
Курста психологиялық-педагогикалық диагностиканың мәні, функциялары, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерінің классификациясын әзірлеу негізінде диагностикалық құралдар кешені қарастырылады. Пәнді меңгеру барысында студенттер ерекше қажеттіліктері бар адамдардың мінез-құлқындағы психосоматикалық ауытқулардың ерекшеліктерімен танысады. Студенттер практикалық іс-әрекетте педагогикалық әсер ету әдістерінің, тәсілдерінің жиынтығын меңгереді. Коррекциялық педагогика мәселесі бойынша теориялық және әдістемелік тұжырымдамалармен танысады, олардың практикада қолданылуын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныптардағы музыка теориясы мен әдістемесі
Музыка теориясы мен әдістемесі курсының мазмұны бастауыш мектеп жасындағы балалардың шығармашылық білім беру қызметін дамыту және оқытуды ұйымдастыру теориясы мен практикасын зерделеуге бағытталған. Осы курсты оқу барысында студенттер іс-әрекеттік музыкалық-эстетикалық тәрбие теориясымен танысады. Оқушылардың шығармашылық белсенділігімен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың құралдары, принциптері, әдістері мен формалары зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы жаратылыстану теориясы мен әдістемесі
Курстың мазмұны жаратылыстануды оқытудың теориясы мен әдістемесінің мазмұны саласындағы теориялық білімді игеруге бағытталған. Пәннің оқу мазмұны көрнекі құралдарды пайдалану дағдыларын дамытуға және оларды дамыту қабілетіне бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар тірі және өлі табиғат объектілерімен танысу негіздерін ескере отырып, жаратылыстану пәні бойынша сабақтарды жоспарлауға және өткізуге, бақылаулар ұйымдастыруға, серуендер, экскурсиялар жүргізуге, эксперименттер жүргізуге үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект
Бұл бастауыш сынып оқушыларының цифрлық технологиялармен жұмыс істеу қабілеттерін арттыруға, сондай-ақ жасанды интеллект мәселелерімен танысуға бағытталған оқу курсы. Қазіргі ғаламда цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект өмірдің біртұтас бөлігіне айналуда және оқушылардың ерте шақтан бастап оларды қолдану негіздеріне үйрету қолайлы. Бұл курс балалардың сыни және шығармашылық ойлауын, цифрлық шешімдермен жұмыс істеу қабілеттерін және тез өзгеретін заманға қалыптасуына дайындығын жетілдіруге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныптарда дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пән бастауыш сынып оқушыларының дене тәрбиесі бойынша мектеп курсының әдіснамалық негіздерін ашады. Дене тәрбиесін ұйымдастыру негіздерін және кіші оқушының қозғалыс әрекетінің құрылымын қалыптастыру заңдылықтарын қарастырады. Оқу процесін жоспарлау және реттеу технологиясы оқытылады. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу аспектілері түсіндіріледі. 1-4 сыныптарда дене тәрбиесіндегі профилактикалық жұмыстың және дене шынықтыру педагогикалық технологиясының негіздері берілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілдерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Курс барысында білім алушылар қазақ (орыс) тілін оқыту үдерісінің негізгі ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгереді. Тілді оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму жолдарымен танысады. Қазақ (орыс) тілі жүйесінің бастауыш мектепке арналған ғылыми курсы деңгейлерін оқыту әдістемесін, соның ішінде сауат ашу, тіл дамыту, фонетика, лексика, грамматиканы оқыту әдістемесін меңгереді. Бастауыш мектеп мұғаліміне қажетті практикалық дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Бастауыш сыныптардағы математиканың теориясы мен әдістемесі
Математиканы оқыту әдістемесі пәні ең алдымен курстың мазмұны мен құрылысын ашады және оқу ісін қалай ұйымдастыру керектігін үйретеді. Бастауыш сынып үшін алгебра мен геометрияның элементтерін оқыту технологиясы, есептерді шешуге оқытып-үйрету, оқытудың әдіс-тәсілдері және құралдары мен қолданатын амалдар, қасиеттерімен таныстырады. Сонымен қатар математикадан сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру технологиясын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық қызметі
Курс сынып жетекшісінің жұмыс жүйесімен танысуға бағытталған. Білім алушылар жоспарлау дағдыларын меңгереді, ұйымдастыру тәсілдерін, сондай-ақ тәрбиелеудің стратегиялық жоспарын құру әдістерін, оқушылармен тәрбие жұмысының нысандарын меңгереді. Ата-аналармен жұмыс ерекшеліктері туралы білімін тереңдетеді. Курстың мазмұны студенттерді бастауыш сынып балаларымен сабақтан тыс және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырумен таныстырады. Білім алушылар сынып жетекшісі жұмысының ерекшеліктері туралы білімін кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі диагностика және мониторинг
Бұл курс білім беру үрдісінде мониторинг пен диагностиканың маңыздылығын анықтайды. Педагогикалық диагностиканың мазмұны балаларды оқыту сапасын бақылау жүйесі ретінде ашылады. Пән диагностикалық әдістерді қолдану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар жүйенің ерекшеліктерімен, құралдарымен, әдістерімен, мониторинг амалдарымен танысады. Білім алушы білім беру мекемесінің педагогикалық үрдісінде сынып жетекшісінің жұмысына диагностика жүргізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы әлемді танудың теориясы мен әдістемесі
Курс барысында студентте теориялық, әдістемелік, практикалық және зерттеушілік дағдылары қалыптасуы керек. Әр түрлі бастауыш сыныптарда балалардың табиғат туралы алдыңғы және жаңа қабылдаған білімдерін бағалау дағдыларына ие болады. Әдістемелік талаптарға сай студенттер әдістемелік жұмыстың әртүрлі формаларының конспектісін құрастырып және талдау жасау дағдылары қалыптасады. Әлеммен танысудағы әртүрлі жұмыс түрлерін ұйымдастыру және басқару арқылы бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс атқара алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық кеңес беру практикумы
Психологиялық - педагогикалық кеңес беру курсын оқу барысында отбасылық кеңес берудің мазмұны, түрлері , әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Курс отбасылық психологиялық-педагогикалық кеңесті өткізу бағыттары мен нысандары бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, онда өз кезегінде әр түрлі жастағы балалардың жеке және жас ерекшеліктері ескеріледі, психологиялық-педагогикалық кеңес беру міндеттерін табысты іске асыру үшін қажетті педагог-кеңесшінің жеке және құзыреттілік сипаттамалары қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы көркем еңбектің теориясы мен әдістемесі
Пән бастауыш сыныптарда көркем еңбекті оқыту әдістемесі бойынша дәрістер курсынан және мектепте әртүрлі материалдармен жұмыс жасаудың теориялық білімдерін бекіту үшін практикалық сабақтардан тұрады. Сабақ барысында алынған білім мен дағдылар студенттерге еңбек қызметінің әртүрлі салаларында шығармашылық жұмыстар жасауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән студенттерді педагогикалық және көркем білім саласында, өскелең ұрпақтың еңбек тәрбиесінің аспектілерін талдауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы математиканың логикалық негізі
Курс бастауыш мектепте математика пәнін оқу барысында қалыптасқан білім, іскерлік пен дағдыларды дамытады. Сондай-ақ, ақпаратты математикалық өңдеуге, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістеріне бағытталған. Курс болашақ педагогтарды бастауыш математикалық білім берудің теориялық негіздері туралы білімді қолдануға, соның ішінде бейнелі, логикалық ойлауды дамыту әдістерін қолдануға, математикаға деген қызығушылықты және күнделікті өмірде математикалық білімді қолдануға деген ұмтылысты дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте әдістемелік бірлестік жұмысын ұйымдастыру
Пән әдістемелік бірлестіктердің құрылымын, бастауыш мектептегі рөлін, әдістемелік қызметті ұйымдастыру принциптерін, бірлестіктегі кәсіби ынтымақтастықтың формаларын және олардың педагогикалық тәжірибеге ықпалын зерделеуге, оқу-әдістемелік құжаттаманы жүргізу және рәсімдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Инновациялық педагогикалық технологиялар, озық педагогикалық тәжірибелерді талдау және енгізу; кәсіби қауымдастықта өзара әрекеттесу, әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру және басқару; оқыту процессін жетілдіру, кәсіби дамуға бағытталған стратегияларды әзірлеу, жүзеге асыру аспектілерін меңгертеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар
Курс заманауи педагогикалық технологиялармен таныстыруды көздейді. Пәнді оқу барысында білім алушылар дамыта оқыту, модульдік оқыту, тұлғалық бағдарлық оқыту, деңгейлік саралау, сын тұрғысынан ойлау, мәселелік оқыту технологиясын тәжірибеде қолдануды үйренеді. Пән психологиялық-педагогикалық жаңа заманауи формалардың оқыту әдістерін, тәсілдерін, педагогикалық процестің ұйымдастыруың технологияларын камтиды. Студенттердің педагогикалық технологиялар туралы білімін кеңейтуге мүмкіндік жасайды. Курс заманауи технологиялар туралы біліммен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқу теориясы мен әдістемесі
Пәннің мазмұны әдебиеттік оқу негіздерін оқытудың маңызды сипатын ашады. Курсты оқу барысында білім алушылар оқу сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу барысында іскерлік пен дағдыны қалыптастыру жұмыстарының әдістемесімен танысады. Пәнді оқи отыра білім алушылар оқыту әдістемесін меңгереді, сонымен қатар әдебиеттік оқу оқулықтарындағы теориялық ұғымдар мен мәтіндерді талдауды үйренеді. Бұл курсты оқи отырып, білім алушы әдебиетті оқытудың әдістерімен, тәсілдерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасында балаларды әлеуметтендіру
Курс әлеуметтенудің негізгі әдіснамалық тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Әлеуметтенудің когнитивті, дамудың психоаналитикалық теориялары жан жақты қарастырылады. Білім алушылар әлеуметтенудің негізгі институттарының бірі ретінде отбасының сипаты және құрылымымен танысады. Пән әлеуметтендіру факторларын, отбасында балаларды әлеуметтендіру агенттерін зерттеуге бағытталған. Отбасындағы баланың жеке басын әлеуметтендірудің тетіктері мен кезеңдері, құралдары, өлшемдері мен нәтижелері жан-жақты қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаны отбасында қалыптастыру
Пән мазмұнында жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін қалыптастырудағы отбасының әсер ету ерекшеліктері ашылады. Курс неке мен отбасының маңызды сипаттамаларын зерттейді. Білім алушылар қазіргі отбасының ерекшеліктерімен, оның түрлерімен, функцияларымен, құрылымымен және даму динамикасымен танысады. Отбасындағы жеке тұлғаны оң тәрбиелеудің формалары, әдістері мен қағидалары қарастырылады. Осы курсты игеру барысында, білім алушылар отбасының әлеуетін ескере отырып, тұлғаның рухани-адамгершілік, еңбек, дене және эстетикалық тәрбиесінің мазмұнын меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі әдіскердің кәсіби қызметі және тұлғасы
Курс қарастырылуда бастауыш мектеп әдіскерінің кәсіби және тұлғалық даму мазмұнының ерекшеліктері. Курсты оқу барысында студенттер әдіскердің педагогикалық қызметінің құрылымдық компоненттерімен танысады. Курсты оқытуда білім алушылар жаңа идеялар мен заманауи технологияларды іздеудегі біліктері мен дағдыларын жетілдіреді, педагогикалық тәжірибемен алмасады, авторлық бағдарламалар мен әдістемелік нұсқаулар құрастырады. Әдіскер қызметінің нормативтік-құқықтық негіздерін талдауды, сондай-ақ білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті ұйымдастыруда алгоритм құруды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жаңа тәсілдемелер
Оқу курсы материалының мазмұны білім берудегі заманауи тәсілдердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, олардың теориялық-әдіснамалық негіздері ашылады. Курсты оқу барысында студенттер білім беру ұйымдарындағы педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерімен танысады. Оқу пәнінің практикалық бағыттылығы оқытудың интерактивті әдістерінің элементтерін дәрістік және практикалық сабақтарға қосуды көздейді: кейс-тапсырмалар, ми шабуылы, шығармашылық тапсырмалар, ұжымдық – шығармашылық істер әдісі және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелерінде ата-аналармен жұмыс
Курста білім мекемелерде ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады. Курс аясында студенттер балалардың ата-аналарымен жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру әдістерімен, формаларымен, тәсілдерімен танысады. Курстың мазмұнын меңгеру барысында әдістемелік ұсыныстарды, оқу бағдарламаларын құрастыруды, психологиялық-педагогикалық кеңес беруді үйренеді. Олар: дөңгелек үстелдер, педагогикалық оқулар, конференциялар, дебаттар сияқты әртүрлі жұмыс түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасындағы психология мен педагогика ғылымының дамуы
Курс әртүрлі кезеңдерде психологиялық және педагогикалық ғылымның пайда болуы мен дамуын қарастырады. Курсты оқу барысында білім алушылар Қазақстанның педагогикалық,психологиялық ғылымының пайда болуымен, сондай-ақ білім беру мен педагогикалық процесті дамытудың өзекті мәселелерімен танысады. Оқу материалы ұлы ойшылдардың, қоғам қайраткерлері мен ғалымдардың еңбектерін талдауға бағытталған. Білім алушылар кеңестік уақыт пен қазіргі Қазақстанның ғылыми зерттеулерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіші оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пән мұғалімнің практикалық жұмысындағы психологиялық – педагогикалық диагностиканың ерекшеліктерін ашады. Курстың мазмұны білім алушыларды психологиялық – педагогикалық диагностиканың негізгі кезеңдерімен, этикалық ережелерімен таныстырады. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың жас, жеке ерекшеліктерін ескере отырып, негізгі диагностикалық құралдарды таңдау ерекшелігі жан-жақты қарастырылады. Курс мазмұнында танымдық үрдістерді, эмоциялық-еріктік саланы, жеке даму мен тұлғааралық қатынастарды, бастауыш мектеп жасындағы балалардың оқу жетістіктерін зерттеу әдістерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негіздері
Курс инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық аспектілерін ескере отырып, арнайы (түзету) білім беру ұйымдарында және арнайы мектеп-интернаттарда тәрбие жұмысын жүргізу, үйде оқыту, арнайы мектептерде, арнайы мекемелерде инклюзивті тәрбие жұмысын жүргізу ерекшеліктерімен таныстыруды қарастырады. Курстың мазмұны инклюзивті білім беруде тәрбие жұмысын ұйымдастыру мүмкіндіктерін ашады. Пәнді оқу барысында студенттер инклюзивті білім беру аясында оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және жүзеге асыру жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Пән бастауыш мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың және жоспарлаудың ерекшеліктерін ашады. Курсты оқу барысында студенттер зерттеу дағдылары мен іскерліктерін жетілдіруге мүмкіндік алады. Бұл курс психологиялық – педагогикалық зерттеу әдістерін қолдануды жақсартуға, сондай-ақ зерттеу мәдениетін дамытуға арналған. Білім алушылар зерттеуді ұйымдастыру кезеңдерімен, диагностикалық құралдарды таңдаумен, библиорафиялық дереккөздер мен диаграммаларды, кестелерді, графиктерді құрастырумен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық және функционалдық сауаттылықты дамыту
Курс мазмұны заманауи мектеп үшін функционалдық сауаттылықтың өзектілігін зерттеуді көздейді. Студенттер "академиялық" және "функционалдық сауаттылық" ұғымдарын саралайды. Бастауыш сынып балаларының академиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқу-танымдық міндеттер жүйесі зерттелуде. Пән мазмұнында функционалдық сауаттылықты қалыптастыру және бағалау бойынша тапсырмаларды әзірлеудің дұрыс әдістері зерттеледі. Функционалдық сауаттылықтың барлық компоненттерінің сипаттамасы ашылады, оқу сабақтарын өткізу әдістемесі сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Курс балаларға арналған көркем әдебиетті оқу және талдау негізінде коммуникативті дағдыларды дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер балалар әдебиетін жалпы көркем әдебиетінің бір бөлімі ретінде зерттеп, қазақ/орыс/ ағылшын балалар әдебиеттерінің негізгі жанрлары мен тенденцияларымен танысады, сондай-ақ курс сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға арналған әдеби және лингвистикалық мәтінді талдау жасау құрылымын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық педагогика
Пән отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздерін ашады. Отбасылық тәрбие шарттары, сондай-ақ отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынас мәселелері және оларды шешу жолдары жан-жақты қарастырылады. Білім алушылар отбасылық тәрбиенің негізгі қағидаларымен, ерекшеліктерімен, әдістерімен және ұстанымдарымен танысады. Курс ата-аналарды баланы тәрбиелеуге үйрету тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар отбасында ата – ана мен бала қарым-қатынасын қалыптастыру бойынша ғылыми негізделген ұсыныстарды әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың ұйымдастырушылық қызметі
Курстың мазмұны мұғалімдердің ұйымдастырушылық қызметінің ерекшеліктері туралы көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар оқытудың ұйымдастырушылық нысандарымен және олардың қызметтермен танысады. Сондай-ақ білім беру үрдісі субъектілерінің жанама, тікелей өзара іс-қимылын орнатуда өз білімдерін кеңейтеді. Сабақтың кейбір маңызды бөлімдері оқытудың ұйымдастырушылық формасы ретінде жан-жақты қарастырылады. Курсты оқу барысында студенттер педагог-ұйымдастырушылардың жұмысын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсыныстар жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеуде математикалық әдістерді қолдану
Курс педагогикалық зерттеулерде математикалық әдістерді қолданудың мәнін ашады. Пәннің мақсаты - білім алушыларда педагогикалық зерттеудің статистикалық деректерін өңдеу және интерпретациялаудың заманауи математикалық әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың мазмұны білім алушыларға педагогикалық зерттеу барысында математикалық әдістерді пайдаланудағы білімдері мен іскерліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді. Модельдеу, бағдарламалау әдістерінің маңызды сипаттамалары, сондай-ақ деректерді сандық және сапалық өңдеу әдістері ашылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика бойынша практикум
Пәнді оқып-үйрену барысында болашақ математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдердің- студенттердің нақты білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастыру мен оны үздіксіз тексеру және олардың педагогикалық-кәсіби ой-өрісінің дамуына көмектесу болып табылады. Курс барысында студенттердің рационал және иррационал өрнектерді түрлендіру; көрсеткіштік-логарифімдік өрнектерді тұрлендіру; теңсіздіктерді дәлелдеу; тригонометриялық өрнектерді түрлендіру; тақырыптарына есептер шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте мұғалімдердің әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
Курс бастауыш мектепте әдістемелік жұмысты жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырады. Курсты оқу барысында білім алушылар әдістемелік бірлестіктердің жұмыстарының құрылымы мен мазмұнымен, сондай-ақ әдіскерлердің функцияларымен танысады. Осы курсты оқи отырып, студенттер өзінің кәсіби құзыреттілігін дамытады, педагогикалық шеберлік деңгейін, педагогикалық қабілеттерін арттырады. Курсты игеру барысында әдістемелік жұмыс түрлері: педагогикалық кеңестер, практикумдар, педагогикалық оқулар, консилиумдар, тренингтер туралы өз білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларын көркем жазуға үйретудің әдістемесі
Бұл курс бастауыш сынып оқушыларын көркем жазуға үйретудің амалдарын, әдістер, тәсілдерімен танысуға бағытталған. Көркем жазуға үйрету жаңа инновациялық технологиялары саласынан білімдерін қалыптастырады. Бастауыш сынып жасындағы балаларға әдемі, дұрыс жазу және сауаттылықпен жазуға теориялық және практикалық қағидаларын зерттейді. Бастауыш сынып оқушыларын көркем жазуға меңгертудің теориялық-негіздемелік әдістерін игерту мүмкіндігіне ие болады. Каллиграфиялық іскерлік дағдыларын тиімді қалыптастыруға мүмкіндік туғызады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
- Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану
- Педагогикалық іс-әрекетте алған практикалық және теориялық білімдерін пайдалану және жасау.
- Ересек мектеп жасына дейінгі баланың мектептегі білім беру жағдайына дайындығы тұрғысынан қазіргі заманғы мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы саласындағы кәсіби білімдерін көрсету.
- Бастауыш мектеп жасындағы балалармен дамытушылық-түзету жұмыстарының мазмұнын, әдістері мен формаларын қолдану.
- Ата-аналармен педагогикалық өзара бірлескен іс-әрекетті жүзеге асыру, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан кіріктірілген білім дағдыларын қолдану.
- Бастауыш білім беру жағдайында біртұтас педагогикалық үдерістің жаңа әдістемелік тәсілдерін тәжірибеге ендіру.
- Педагогикалық үдерісте заманауи және инновациялық технологияларды пайдалануда жүйелі дағдыларды көрсету.
- Жеке әдістемелерді оқытуда жаңа интеграцияланған тәсілдерді әзірлеу және жүзеге асыру.
- Бастауыш білім берудегі нормативтік-құқықтық құжаттарды талдау дағдыларын меңгеру және бастауыш білім берудің өзекті мәселелері бойынша қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіру және іріктеуді жүзеге асыру.
- Педагогикалық іс-әрекетке талдау жүргізу және оның нәтижелерін педагогикалық үдерісте жүргізу.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті