6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы бастауыш білім беру ұйымдарында білім беру процесін жобалау және іске асыру бойынша кәсіби қызмет саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі жоғары, өзін-өзі дамытуға, әлеуметтік бейімделуге, бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Педагогтың кәсіби этикасы
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби қызметі мен кәсіби моральының этикалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: пәнге практикалық педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби этика, этикет талаптары, принциптері, нормалары, сөйлеу кәсіби мәдениетінің ережелері кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарды педагог қызметінің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздығымен таныстыру және олардың бойында педагогикалық қызметке қажетті педагогикалық бағыттылықты, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Пәннің мазмұны мұғалімнің кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігі, педагогикалық процестің категориялары, әдістері, заңдылықтары туралы білім жүйесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімі мен технологияларын игерту. Мазмұны: ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың логикасы мен мәдениеті мәселелерін, зерттеу құрылымын, тұжырымдамалық аппараттын, зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін, теориялық және эмпирикалық әдістерді, ақпаратты жинау және талдау, зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және түсіндіру әдістерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Пәннің мақсаты мәдени ерекшелік жағдайында мәдениетаралық зерттеулер жүргізуге қабілетті болашақ мамандарды ғылыми негізделген даярлауды қамтамасыз ету. Мазмұны: мәдениетаралық зерттеулердің негізгі теориялық бағыттары; психологиялық-педагогикалық ғылымдағы мәдениетаралық зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнопедагогика және этнопсихология
Пәннің мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды игерген жаңа кәсіби тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: этнопедагогикалық, этнопсихологиялық, теориялық білім базаларын зерделеу, этникалық ерекшелікті ескере отырып, ұлтаралық қатынастар проблемаларын терең зерттеу, елдің тарихын, тілін, мәдениетін, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын зерттеу, тану және сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімді қалыптастыратын тілдік қызметтің прагматикалық және әдістемелік аспектілерінің мүмкіндіктерін зерттеу. Мазмұны: орыс (қазақ) тілінің негізгі функционалдық стильдерінің ерекшеліктерін, тілдік материалды (лексикалық бірліктер мен грамматикалық құрылымдар) зерттейді; орыс (қазақ) тілінің функционалдық-стильдік ерекшеліктерін ескере отырып, фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық ерекшеліктері мен нормаларын зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жаратылыстану негіздері
Пәннің мақсаты - жаратылыстану ғылымдарының негіздерін гипотезаларды эмпирикалық тексеруге және табиғи құбылыстарды сипаттайтын теориялар немесе жалпылау құруға негізделген ғылым саласы ретінде зерттеу. Мазмұны: бұл пән жаңа нақты материалдың жинақталуымен және дәстүрлі пәндердің түйіскен жерінде көптеген жаңа пәндердің пайда болуымен, экспериментаторлардың жұмысын жаңа құбылыстарды табудың ықтимал салаларына бағыттайтын теориялық зерттеулердің рөлінің артуымен сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерін меңгеруге, экономикалық және құқықтық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік және қаржы саласында тиімді шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Мазмұны: Пән кәсіпкерлік қызметті реттейтін экономикалық процестердің құқықтық нормалары мен негіздерін, сондай-ақ жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқаруға ықпал ететін негізгі қаржы құралдары мен әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды қалыптастыру, әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы түсінік беру, ол жетекші табиғат ғылымдарының неғұрлым принципті және тән жетістіктерін біртұтас тұтастыққа біріктіреді, жаратылыстану ғылымдарының қазіргі жетістіктеріне кейінгі қызығушылықты қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән жаратылыстану ғылымының даму тарихын және жаратылыстану-ғылыми мәдениеттің қалыптасуын, жаратылыстану-ғылыми және гуманитарлық мәдениеттердің ерекшеліктерін және олардың өзара байланысын, қазіргі жаратылыстану ғылымдарының заңдары туралы заманауи идеяларды, кеңістік пен уақыт заңдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогика
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің педагогикалық іс-әрекетке, қажеттіліктерге және вариативті әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда іс-қимыл стратегиясы мен тактикасын әзірлеу қабілетіне кешенді көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: педагогиканы адам - ғасыр ғылымдары жүйесіндегі ғылым ретінде қарастыру, оның аксиологиялық негіздері; қазіргі мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтары мен принциптерін зерделеу негізінде тұлғаға бағытталған тәсілдің теориялық және әдіснамалық негіздемесі; педагогика ғылымын дамытудың қазіргі кезеңіндегі білім беру процесінің жай-күйін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушыларда тұрақты даму, экология және қауіпсіз өмір сүру негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны тұрақты даму, экология мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс негіздерін, жеке қауіпсіздік мәселелерін қоса алғанда, санитарлық нормаларды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудағы ойын әдістері
Пәннің мақсаты - ойын әрекеті арқылы пән туралы қызығушылық пен терең білімді дамыту жолдарын қалыптастыру. Мазмұны: студенттерді ойын әдістеріне негізделген бастауыш сынып оқушылары үшін математика сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудің негізгі принциптерімен таныстыруға мүмкіндік береді; дидактикалық ойындар негізінде бастауыш мектепте математика бойынша оқу процесін жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастырады. Бұл пән бастауыш сынып оқушыларының математикалық даму процесінің заманауи әдістері мен теориялық негіздерін қамтиды; балалардың математикалық даму ұғымдарын, мазмұнды бөлудің жалпы әдістерін ашады; балалардың жасын, интеллектуалды және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, оларды оқытуға арналған математикалық материалдың мазмұнын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
Пәннің мақсаты - студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, студенттерде адамның психикасы мен тұлғасы, адам психикасының шығармашылық табиғаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарымен танысу, психиканың танымдық, эмоционалды-ерікті, мотивациялық және реттеуші салаларын, жеке тұлға, қарым-қатынас және қызмет мәселелерін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде сыбайлас жемқорлықтың мәні мен себептерін түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру үшін қажетті дағдылар мен білімді дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеуге, азаматтық жауапкершілікті арттыруға, сондай-ақ жеке тұлға деңгейінде де, жалпы қоғам деңгейінде де сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оған қарсы күрестің құқықтық реттеу негіздері мен тиімді әдістерін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математиканың бастауыш курсының негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді бастауыш мектеп оқушыларына математиканы сәтті оқыту үшін, математикалық білімді тереңдету және кеңейту бойынша одан әрі жұмыс жасау үшін қажетті математикалық дайындықпен қамтамасыз ету. Мазмұны: бастауыш білім берудің МЖМБС талаптарына сәйкес математиканың бастауыш курсын оқытуға қатысу үшін болашақ мұғалімдердің жеткілікті теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған. Осы пән аясында студенттер «Математика» пәнін оқу, математика курсының негізгі ұғымдарын сипаттау және оларды оқытудың реттілігі, оқыту әдістері, бастауыш математика курсын құрудың әртүрлі тұжырымдамалары арқылы бастауыш сынып оқушыларын оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың негізгі заңдылықтарын игеруі керек. Курстың мазмұнына студенттердің табысты педагогикалық қызметі үшін маңызды математикалық және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қосымша білім беру педагогикасы
Пәннің мақсаты: кәсіптік-педагогикалық мәдениет негіздерін меңгеру, болашақ мамандарды қосымша білім беру педагогикасының, қазіргі заманғы технологиялардың әдіснамалық және теориялық негіздерімен қамтамасыз ету, балаларды оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастыру. Мазмұны: қосымша білім беру жүйесінің қалыптасу және даму тарихын, оның теориялық және әдіснамалық негіздерін, педагогикалық процесті ұйымдастырудың ерекшеліктерін, әдістемелік қамтамасыз етуді, қосымша білім беру мекемесін басқаруды қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пәннің мақсаты - адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, оқушылардың әртүрлі кезеңдеріндегі орган жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың қоршаған ортадағы даму заңдылықтарының негіздерін, соның ішінде онтогенездік даму кезеңінен бастап баланың даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалар психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде балалар психологиясының негіздері туралы ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту, баланың психикалық даму кезеңдері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән баланың психикалық даму фактілері мен заңдылықтарын туғаннан бастап бастауыш мектепке түскенге дейін, баланың жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық ерекшеліктерін, іс-әрекеттің дамуын, психикалық процестердің барысын және жеке тұлғаның қалыптасуын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде бастауыш сынып оқушыларымен тиімді тәрбие жұмысын ұйымдастыруға, қазіргі заманғы тәрбие әдістерін игеруге қажетті терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ осы әдістерді балалардың жеке қасиеттерін дамыту және оқу-тәрбие процесінің шеңберінде олардың әлеуметтік және адамгершілік бағдарларын қалыптастыру үшін қолдану мүмкіндігі болып табылады. Мазмұны: тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; мектептің, сыныптың тәрбие жүйесінің мәні, құрылымы және негізгі компоненттері; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысының ерекшеліктері; сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары; психологиялық-педагогикалық диагностика, мақсаты мен міндеттері, сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау және талдау; оқушылар ұжымын қалыптастыру әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстан Республикасында бастауышта білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты студенттерде бастауыш мектепте жұмыс істеу үшін қажетті Қазақстан Республикасының бастауыш білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің құрамдас бөлігі ретінде құқықтық мәдениетті дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны Қазақстан Республикасында бастауыш білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету саласындағы негізгі теориялық ережелерді зерделеуге бағытталған, сондай-ақ студенттерді халықаралық деңгейдегі негізгі заңнамалық актілермен және Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық құжаттарымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты - білім алушыларға қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және оның әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: нейрондық желілер: пайда болуы және негіздер; роботтардың физикалық құрылымы; жасанды эволюция, генетикалық алгоритмдер (кіріспе); классикалық жоспарлау және орындау; оқыту (кіріспе); іргелі мәселелер мен қиындықтар; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен қиындықтарды талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты- қазіргі заманғы теориялық және практикалық білім негізінде жас ерекшелік психологиясын зерттеу процесінде болашақ бакалаврлардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, қалыпты психикалық процестердің барысы мен қалыптасу заңдылықтарымен салыстыра отырып, психикалық қызметтің ыдырау заңдылықтарын (патопсихология) ескеру. Пәннің мазмұны студенттерге жас ерекшелік психологиясының категориялары, типологиясы, әдістері туралы білім жүйесін игеруге мүмкіндік береді; өмір бойы адамдардың психикалық даму заңдылықтары, студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім беру педагогикасы
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің практикалық міндеттерін сауатты шешу үшін қажетті педагогиканың, бастауыш білім беру педагогикасының, педагогикалық қызметтің, дидактиканың, педагогикалық технологиялардың және тәрбие теориясының жалпы негіздері саласындағы білімдерін, дағдылары мен дағдыларын игеру арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту. Мазмұны: бастауыш сынып оқушысының даму ерекшеліктері, оқу-тәрбие процесінде бастауыш сынып оқушысының жас және жеке ерекшеліктерін ескеру, бастауыш сынып оқушыларының тұрақты танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру жолдары мен құралдары, бастауыш мектептегі педагогикалық процесс, оның мазмұны мен құрылымы, бастауыш мектептің білім беру процесіндегі диагностика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып мұғалімінің әдістемелік және басқарушылық қызметі
Пәннің мақсаты студенттердің бастауыш білім беру мұғалімінің әдістемелік және басқару қызметі туралы теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады, бұл бастауыш мектепте басқару процесін құзыретті түрде құруға, педагогикалық ұжыммен әдістемелік жұмыста инновациялық формаларды сауатты пайдалануға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұны студенттердің бастауыш білім беру жүйесінде әдістемелік және басқарушылық қызметті орындауға ғылыми және практикалық дайындығын қамтамасыз етеді, кәсіби-ұйымдастырушылық қызметке қызығушылықты арттырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және алған білімдерін оқытудың психологиялық-педагогикалық практикасында жүзеге асыру және мектеп оқушыларын тәрбиелеу. Мазмұны: пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы модельдері, білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны жүзеге асырудың әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі менеджмент
Пәнді игерудің мақсаты - болашақ мамандарды білім берудегі менеджменттің білімімен, қабілеттіліктерімен және дағдыларымен білім беру; педагогикалық менеджменттің ерекшеліктерімен таныстыру; жалпы педагогикалық және арнайы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: менеджмент теорияларының негізгі ұғымдарын, білім беру жүйелерін басқару әдістерін, қазіргі білім беру жүйесін басқару деңгейлерін, басқарудың негізгі психологиялық теорияларын және қызметті ынталандыруды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерде бастауыш мектепте математиканы тиімді оқыту үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, бастауыш мектеп жасындағы балалардың математикалық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін әдістемелік тәсілдер мен технологияларды игеру. Мазмұны: теориялық тәсілдерді, математиканы оқытудың заманауи тұжырымдамаларын, математиканы оқытудың психологиялық ерекшеліктерін, математиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің негізгі компоненттерін, математиканың бастауыш курсының негізгі бөлімдері мен жеке тақырыптарын оқытудың дәстүрлі және заманауи әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте сауаттылықты және жазуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерде бастауыш мектепте сауаттылық пен жазуды тиімді оқыту үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, балаларда сөйлеу және жазу дағдыларын дамытуға ықпал ететін әдістер мен технологияларды игеру, сондай-ақ студенттерді бастауыш сынып оқушыларын оқытуда заманауи педагогикалық тәсілдер мен әдістерді қолдануға дайындау. Пәннің мазмұны: сауаттылық пен жазуды оқытудың теориялық негіздерін, сондай-ақ бастауыш сынып балаларында сауатты оқу, жазу және сөйлеу коммуникациясы дағдыларын тиімді дамытуға бағытталған заманауи педагогикалық әдістерді зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пәннің мақсаты-білім берудің бастапқы кезеңінде балаларды жазуға табысты оқыту үшін студенттердің педагогикалық және психологиялық құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: балалардың психикалық даму теорияларын және олардың жазуды оқыту процесіне әсерін, жазуды оқытудың психологиялық және педагогикалық принциптерінің негіздерін, оқытудың бастапқы кезеңінде балалардың жазбаша құзыреттілігін дамытуды түсінуді зерттейді, оқытудың жеке және сараланған әдістерін, бастауыш сынып оқушыларының жазбаша дағдыларын бағалау және түзету әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар әдебиеті бойынша практикум
Пәннің мақсаты-қолда бар ғылыми ақпаратқа сүйене отырып, балалар әдебиеті теориясы, тарихы саласындағы өзекті зерттеу міндеттерін практикалық шешуде студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны тілдік бірліктермен оқу іс-әрекеттерін орындауға, білімді маңызды, практикалық және коммуникативті мәселелерді шешу үшін пайдалануға бағытталған. Пән оқу өнерінің негіздерін, ауызша сөйлеу мен оқуды жетілдіру жолдарын, арнайы жаттығулардың жаттығу жиынтығын меңгеру жолдарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты педагогика ғылымында кездесетін өзгермелі тәсілдерді ескере отырып, жаратылыстанудың заманауи әдіснамасы тұрғысынан жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесін зерттеу, жаратылыстануды оқыту әдістемесінің алдында тұрған өзекті мәселелерді қарастыру; бастауыш жаратылыстану білімінің мазмұнын таңдаудың жалпы дидактикалық және жеке принциптері, оны бастауыш мектепте ұйымдастырудың әдістері мен формалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы педагогика
Пәннің мақсаты отандық және шетелдік білім берудің негізгі тұжырымдамаларын салыстырмалы түрде зерттеу арқылы педагогикалық дүниетаным мен шығармашылық педагогикалық ойлауды қалыптастыру. Мазмұны батыс елдеріндегі мектеп пен педагогиканың жай-күйі мен даму тенденциялары, шет елдердегі педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесі туралы білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану бойынша сыныптан тыс жұмыстар
Пәннің мақсаты студенттердің қызығушылығы мен танымдық белсенділігін дамытуға, олардың жаратылыстану саласындағы ой-өрісін кеңейтуге бағытталған жаратылыстану пәні бойынша сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: білім беру процесінде жаратылыстану пәні бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін; оқушылардың жаратылыстану ғылымына қызығушылығын дамытуға бағытталған сыныптан тыс іс-шараларды өткізу әдістері мен нысандарын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану
Пәннің мақсаты - студенттердің туған жері, оның тарихы, мәдениеті, табиғи және мәдени ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар жергілікті құбылыстар мен процестерді зерттеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны аймақтың мәдени мұрасын сақтау мен насихаттаудың маңыздылығын түсінуге, сондай-ақ студенттердің осы білімді білім беру, зерттеу және практикалық жұмыстарда қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде сөйлеуді дамытудың лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздері бойынша теориялық базаны қалыптастыру, бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеу әрекетін дамыту (жетілдіру) әдістемесін игеру болып табылады. Мазмұны: сөйлеуді дамыту әдістемесінің теориялық негіздерін, бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процестерін, сөйлеу мен үйлесімді сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика тарихы
Пәннің мақсаты отандық және шетелдік педагогика тарихы бойынша тарихи-педагогикалық білім беру жүйесінде студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: қоғамдық дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі жалпы теориялық мәселелер мен практикалық міндеттерді зерттеуді қарастыру, әртүрлі тарихи дәуірлердің көрнекті ойшылдарымен және педагогтарымен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің инклюзивті білім берудің мәні, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім беру модельдері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәнге инклюзивті білім беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту негіздері бойынша теориялық материал; инклюзивті білім берудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастыру; инклюзивті білім беру жүйесінде қолданылатын психологиялық-педагогикалық модельдер мен технологиялар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде сөйлеуді дамытудың лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздері бойынша теориялық базаны қалыптастыру, бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеу әрекетін дамыту (жетілдіру) әдістемесін игеру болып табылады. Мазмұны: сөйлеуді дамыту әдістемесінің теориялық негіздерін, бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процестерін, сөйлеу мен үйлесімді сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Мақсаты - бастауыш мектеп бағдарламасының талаптарына сәйкес студенттерде қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесін қолдану бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектепте балалардың жас ерекшеліктерін білуге негізделген орыс (қазақ) тілі сабағын өткізуді ұйымдастырудың әдістемелік және педагогикалық принциптерін; орыс (қазақ) тілін оқыту әдістемесімен өзара әрекеттесу саласындағы психология мен педагогиканың негізгі заманауи ережелері мен әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының жеке дамуын бақылау
Пәнді игерудің мақсаты мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың жеке дамуын бақылау негізінде студенттердің білім беру процесінің проблемаларын ерте анықтау құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: білім беру мониторингін зерттеудің ерекше түрі ретінде, білім беру сапасын басқару жүйесіндегі мониторингті; мектепке дейінгі білім беру мониторингін, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын қадағалау бойынша диагностиканы ұйымдастыру мен жүргізуді; балалардың мектепке оқуға психологиялық дайындығын мониторингтеуді зерделейді; бастауыш сынып оқушыларының әмбебап оқу іс-әрекеттерін дамыту мониторингі, мектепке дейінгі ұйым мен бастауыш мектептегі инклюзивті білім беру жағдайының мониторингінің құрылымы мен индикаторлары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептегі дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесі бойынша білімдерімен және практикалық дағдыларымен қаруландыру, олардың педагогика, психология және физиология саласындағы білімдерін кеңейту, бастауыш сынып оқушыларының ойын және оқу іс-әрекеттерін ұйымдастыру қабілетін жақсарту болып табылады. Мазмұны: бастауыш мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесі әдістемесі, бастауыш мектепте дене шынықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесінің ерекшеліктері туралы оқушылардың педагогикалық білім жүйесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқытудың теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты - техникалық және көркем шығармашылыққа қызығушылық танытатын және жұмыс істеуге деген ұмтылысы бар шығармашылық, белсенді тұлғаны дамыту. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларының еңбекке баулу нәтижелерін бақылауды ұйымдастыру және сабақтарды құру ерекшеліктері, қызметтің өнімді түрлерін оқыту әдістемесінің басқа ғылыми салалармен байланысы, бастауыш мектеп жасындағы балаларды еңбек тәрбиесі құралдарымен технологиялық тәрбиелеу және дамыту ерекшеліктері, бастауыш сынып оқушыларының еңбек қызметіндегі жалпы дамуына бағытталған интегративті модель компоненттері, дағдыларды қалыптастыру процесінде бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін жандандыру әр түрлі көркем материалдармен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте дүниетану бойынша сабақтан тыс жұмыстар
Пәннің мақсаты - тірі және жансыз табиғат құбылыстары туралы теориялық білімді, бастауыш мектепте әлемді тану бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: студенттерді оқыту әдістерімен және әдістемелік әдістерімен, сабақтан тыс жұмыстардың түрлерімен, формаларымен, сондай-ақ бастауыш мектеп жасындағы балалармен әлемді тану бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастырумен және өткізумен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық - педагогикалық диагностикасы
Пәнді игерудің мақсаты: студенттерде бастауыш мектептің білім беру процесінде оқушыларда туындайтын психологиялық проблемаларды анықтаудың диагностикалық құралдарын таңдауға жүйелі көзқарасты қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: қазіргі психологиялық-педагогикалық саланың түсінігі, негізгі сипаттамалары, қолдану салалары; психодиагностикалық әдістер мен әдістемелердің жіктелуі; бастауыш сынып оқушыларының жалпы және арнайы қабілеттерінің, зияткерлік дамуының, тұлғалық қасиеттері мен тұлғааралық қатынастарының психологиялық-педагогикалық диагностикасы; бастауыш сынып оқушыларының жеке қасиеттерін психодиагностикалаудың проективті әдістері; психодиагностикалық әдістер мен жағдайларға қойылатын талаптар; психологиялық-педагогикалық диагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты студенттерді педагогикалық қызмет саласында жазбаша және ауызша қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеруге үйрету болып табылады. Мазмұны: мамандықтың кәсіби терминдерінің қалыптасуы мен мәні; кәсіби мәтінді құрылымдық - семантикалық және мағыналық-лингвистикалық талдаудың әдістері мен әдістері; кәсіби қарым-қатынаста тіл жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте дүниетану пәнін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің экологиялық сабақтарда да, сабақтан тыс жұмыстарда да бастауыш сынып оқушыларын оқыту процесін ұйымдастырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: балалардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға, табиғатқа мұқият қарауды қалыптастыруға, адамгершілік және экологиялық тәрбие міндеттерін іске асыруға бағытталған бастауыш мектеп деңгейінде ғылыми және қоғамдық-ғылыми материалдармен жұмыс істеу мазмұнын, материалдық жабдықталуын, әдістері мен нысандарын зерделеу, сонымен бірге кәсіби міндеттерді сәтті шешуге және мұғалімнің педагогикалық қызметін бастауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныпта салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері
Пәннің мақсаты бастауыш мектеп жасындағы балаларда салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздерін зерделеу, бастауыш мектепте Салауатты өмір салтын тәрбиелеу әдістерін әзірлеу және қолдану болып табылады. Курс денсаулықтың теориялық негіздерін, физикалық белсенділіктің маңыздылығын, дұрыс тамақтануды, гигиеналық дағдыларды және баланың жалпы дамуы үшін психологиялық аспектілерді қарастырады. Бастауыш мектепте салауатты өмір салтын тәрбиелеу, оқушылардың денсаулығын нығайтуға бағытталған дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерді шығармашылық педагогикалық қызметке дайындау, бастауыш сыныптарда еңбекке баулу саласында бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту және тәрбиелеу үшін білімді, практикалық біліктілікті және қажетті дағдыларды меңгеру. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларын отандық және шетелдік, қолданбалы және халықтық өнер туындыларымен таныстыру әдістемесін, құрастыру және әртүрлі еңбек оқыту түрлері бойынша қызметті қалыптастыру әдістемесін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік педагогика
Пәннің мақсаты кәсіби қызмет үшін жеткілікті әлеуметтік тәрбие мен оқыту саласындағы теориялық білімді игеру, әлеуметтік тәрбие саласындағы проблемаларды шешу үшін диагностика мен тәсілдерді іздеу дағдыларын дамыту, әлеуметтік тәрбие субъектілері мен процесіне қатысты гуманистік әлеуметтік көзқарастарды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Әлеуметтік педагогиканың негізгі мәселелерін көрсетеді: әлеуметтік педагогиканың мәні мен категориялық аппаратын интегративті білім саласы ретінде анықтау; әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде әлеуметтенудің мәні, негізгі міндеттері, тетіктері мен факторлары; әлеуметтік-педагогикалық виктимологияның мақсаты; әлеуметтік бейімделу және дезадаптация; халықты әлеуметтік қорғаудың заманауи тұжырымдамалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану
Пәннің мақсаты студенттерде тиімді білім беру процесін ұйымдастыру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім берудің сапасы мен қолжетімділігін арттыру мақсатында цифрлық құралдарды оқу қызметіне біріктіру дағдыларын дамыту болып табылады. Мазмұны: ақпараттық-коммуникативтік білім берудің тұжырымдамалық аппаратын, ақпаратты өңдеуге бағытталған технологияларды игеруге бағытталған, ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістері мен құралдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің ұйымдастырушылық-этикалық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы қатынастарды этикалық-құқықтық реттеу жүйесін игеруге негізделген құқықтық өріс саласындағы болашақ педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін, жүйелі білімдері мен ұйымдастырушылық-этикалық нормалары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жұмыстың кәсіби - этикалық мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімге негізделген кәсіби коммуникацияның этикалық, құқықтық және әлеуметтік-психологиялық аспектілерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері
Пәннің мақсаты – әлеуметтік маңызы бар мінез-құлықты өзгерту жөніндегі қазіргі заманғы мінез-құлық теорияларын меңгеру, сондай-ақ мінез-құлық пен қоршаған орта арасындағы объективті түрде байқауға болатын байланыстарға (тәуелділіктерге) бағытталған мінез-құлық қолданбалы анализін (МҚА) зерттеу. Пәннің мазмұны МҚА әдістерін зерттеуге арналған, олар мінез-құлық пен сыртқы оқиғалар арасындағы функционалды байланыстарды бағалаудан кейін ғана мінез-құлықты өзгерту үшін қолданылуы мүмкін. Оқу бағдарламасына мінез-құлықтық араласудың қолданбалы әдістері мен адамның мінез-құлқын қалыптастыратын және қолдайтын принциптерді зерттеуге бағытталған негізгі ғылыми зерттеулер енгізілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық конфликтология
Пәннің мақсаты: студенттерде педагогикалық қақтығыстарды зерттеудің заманауи теориясы мен практикасы, жанжал жағдайларындағы кәсіби мінез-құлық дағдылары және жанжалдарды реттеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру, бұл болашақ мамандарға білім беру процесінің субъектілерімен өзара әрекеттесуді оңтайландыруға, өзара түсінбеушілік қиындықтарының алдын алуға, ынтымақтастық қатынастарын орнатуға мүмкіндік береді. Мазмұны: педагогикалық қақтығыстың жалпы теориясы бойынша материалдарды зерттейді, білім беру ортасындағы қақтығыстардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері мен олардың заңдылықтары, оларды шешу жолдары, әртүрлі диадтардағы қақтығыстар мәселесі, педагогикалық қақтығыстарды реттеу және алдын-алу әдістері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білімдегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты: студенттердің білім беру технологияларының негізгі тенденциялары, инновациялық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдері және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктері және олардың шығармашылық ойлауды дамытудағы рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны перспективалы инновациялық педагогикалық технологияларды, оқытудың инновациялық әдістерін, оқытудың әдістері мен құралдарын зерделеуге, сондай-ақ болашақ педагогтің инновациялық қызметін ұйымдастыруға және әдістемесіне байланысты негізгі мәселелерді қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттердің барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту және жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіби-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу. Мазмұны: педагогикалық шеберліктің элементтерін құрайтын мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу, педагогикалық рефлексияның мәні, этика, эстетика туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі түзету-дамыту жұмыстарының технологиялары
Пәннің мақсаты - түзету педагогикасы мен психологиясында психологиялық-педагогикалық кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: пән түзету педагогикасы мен психологиясындағы психологиялық-педагогикалық тәсілдің теориялық, негіздерін зерттейді, түзету және арнайы педагогиканың әртүрлі заманауи технологиялары мен әдістемелерін; бастауыш мектепте девиантты дамушы балалармен түзету-дамыту жұмысы кезінде оқыту мен тәрбиелеудің әдістері, әдістері мен құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты-маманның кәсіби құзіреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: білім берудің алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және арттыру және студенттермен кәсіби және ғылыми іс-әрекеттегі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, серіктестермен қарым-қатынас кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу және коммуникативтік мәдениетті арттыру үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттерді бастауыш мектепте бейнелеу өнері сабақтарын әзірлеуге, дайындауға және өткізуге дайындау. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің ажырамас бөлігі ретінде бейнелеу қызметі, бастауыш сынып оқушыларының бейнелеу іс-әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері, бастауыш сынып оқушыларының бейнелеу іс-әрекетін ұйымдастыру және сабақта және сыныптан тыс жұмыста олардың шығармашылығын дамыту, балаларды бейнелеу өнеріне оқыту процесінде балама бағдарламаларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шағын кешенді мектептердегі оқу - тәрбие процессі
Пәннің мақсаты-білім алушылардың әртүрлі жастағы құрамымен жұмыс істеудің заманауи технологиялары мен әдістемелерін саналы түрде игеру үшін шағын жинақты мектептерде оқыту мен тәрбиелеудің оқу процесін дайындау мен ұйымдастыруда қажетті психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: шағын жинақты мектептерде білім алушылардың әртүрлі жастағы құрамымен жұмыс істеу ерекшеліктерін, оқыту және тәрбиелеу процестерін ұйымдастырудағы негізгі айырмашылықтарды, шағын жинақты мектептерде оқыту және тәрбиелеу процестерін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіби қызметте халықаралық және отандық нормативтік құқықтық актілерді қолдану бойынша жұмыс әдістерін игеруге негізделген болашақ педагогтердің ұйымдастырушылылық-құқықтық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, педагогтардың біліктілігін арттыру, педагогтар мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнері бойынша сыныптан тыс жұмыстар
Пәннің мақсаты бастауыш сынып оқушыларын өнердің түрімен, стилімен, жанрымен байланысын, заттарды бейнелеудегі композиция заңдарын, шығармашылық жұмыстарды жасауды үйретеді. Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларын сыныптан тыс сабақтар арқылы бейнелеу өнері, графика және жобалауды оқытуды бағалаудың заманауи құралдарын және оларды қолданудың әдіснамалық негіздерін; бастауыш мектеп жүйесіндегі бейнелеу өнерінің негізгі ұғымдарын, балаларды дамыту мен тәрбиелеу заңдылықтарын, қолөнер еңбегі бойынша оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың мазмұнын мен қағидалары, әдістері мен фомаларын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қақтығыс психологиясы
Пәннің мақсаты: студенттерде конфликтология ғылымының жұмыс істеуінің теориялық негіздері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, оның ерекшелігін бөліп көрсету, қақтығыстарды тану принциптерін, пайда болу себептерін, ағым кезеңдерін және олардың жанжалдарды аяқтау жолдарын анықтау. Мазмұны: жанжал жағдайындағы тұлғаның функционалдық жағдайын, жанжалдардың себептерін, түрлері мен динамикасын, олардың алдын алу мен реттеудің жолдарын, әдістерін, құралдары мен психологиялық негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Пәннің мақсаты студенттердің әлеуметтік-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру, әлеуметтік-жетілген және тиімді жұмыс істейтін тұлғаны дамыту арқылы білім алушылардың әлеуметтік бейімделуіне жағдай жасау саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: қазіргі өзгермелі әлемдегі әлеуметтік-жағымсыз құбылыстардың санын азайтуға ықпал ететін білім алушының өзін-өзі жүзеге асыруы мен әлеуметтік бейімделуінің алғышарттарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі мәдени - сауықтыру шаралары
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің бастауыш мектептегі мәдени - демалыс қызметі және оның ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пән бастауыш мектептегі мәдени - демалыс іс-әрекетінің ерекшеліктерін ашады: қоғам дамуының әртүрлі тарихи кезеңдеріндегі бастауыш мектеп жасындағы балалар, бастауыш мектептегі балалардың мәдени-демалыс іс-әрекетінің қазіргі жағдайы, сондай-ақ оны жүзеге асырудың негізгі принциптері, құралдары, формалары мен әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі ата - аналармен жұмыс
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда мектеп пен отбасының өзара іс-қимылы мәселелері бойынша ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмыс істеу үшін болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Мазмұны: Пән мектеп пен отбасының өзара іс-қимылының негіздерін, отбасы тәрбиесінің теориялық және практикалық аспектілерін; отбасы мен мектептің өзара іс-қимылына бағытталған принциптерді, нысандар мен әдістерді; отбасы мен мектептің нәтижелі өзара іс-қимылын іске асырудың инновациялық тәсілдерін ашатын материалдарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
- Бастауыш жастағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық қызметтің білім беру міндеттерін қою арқылы оқу процесін жүзеге асырады, бұл ретте оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескереді. Оқушылардың жалпы мәдениетін қалыптастыруға және олардың әлеуметтенуіне ықпал ететін мектеп оқушыларының даму физиологиясы, этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімдер, мәдениетаралық зерттеулер, педагогикалық ғылымның тарихи мұрасы негізіндегі тәжірибе мен жетістіктерді пайдаланады.
- Сауат ашу және жазу барысында бастауыш жастағы балалардың білімін, іскерліктері мен дағдыларын дамытады. Бұл үдерісті қысқа және орта мерзімді жоспарлау, критериалды бағалау жүйесі, тәрбие жұмысының түрлері мен әдістері, қосымша білім беру технологиялары арқылы жүзеге асырады. Оқушылардың оқу жетістіктеріне тұрақты мониторинг жүргізе отырып, педагогикалық этика принциптерін сақтайды.
- Оқуға қолжетімді орта ұйымдастыруға жағдай жасайды, әрбір оқушының әлеуетін ашу және қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында мектепке және ұжымға бейімделуіне көмектеседі. Бұл үдерісте тұлғаның жас ерекшеліктерін барлық өмірлік кезеңдерінде ескере отырып, дамудағы ауытқуларды анықтау негізінде психикалық жай-күйін өлшеу және бағалау әдістерін қолданады.
- Қауіпсіз, қолжетімді және қолайлы білім беру ортасын құру тәжірибесіне сүйене отырып, әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету үдерісінде бастауыш мектеп жастағы балалардың жеке даму траекториясын қалыптастыру арқылы олардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді.
- Оқу пәнінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістемесін, грамматикалық білім жүйесін, ауызша және жазбаша тілді, сауаттылықты және әдеби оқуды білу негізінде білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді педагогикалық және психологиялық негізделген нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, білім алушылардың тіл және әдебиет саласындағы білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын дамытады.
- Оқушылардың математика, жаратылыстану, дүниетану, технология және өнер салаларындағы білім, білік және дағдыларын дамытуға ықпал етеді, оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес жұмыс жүргізеді. Бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін шешуге бағытталған тиісті оқыту және бағалау әдістерін таңдайды. Білім беру процесі барысында, соның ішінде цифрлық ортада, оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтайды.
- Бастауыш мектепте оқу процесін ұйымдастырып, оны басқаруды міндетті құжаттар тізбесін жүргізу, адамгершілік-этикалық және құқықтық нормаларды сақтау арқылы жүзеге асырады. Сонымен қатар, шағын жинақты мектептердегі оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, түзету-дамыту жұмысының ең тиімді формалары, әдістері мен технологияларын, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру құралдарын талдап, іріктейді және жобалық жоспарлау әдістерін меңгеру дағдысына сүйенеді.
- Бастауыш жастағы балалардың оқу және тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту мақсатында оқу процесінде инновациялық, ақпараттық-коммуникациялық оқыту технологияларын және білім беру ресурстарын, оның ішінде цифрлық технологиялар мен контентті қолданады. Бұл ретте балалардың оқу-танымдық және мәдени-демалыс қызметіне деген мотивациясын арттырады, инклюзивті орта қалыптастыру стратегияларын, цифрлық сәйкестікті басқару және цифрлық этикет сақтау қағидаларын ескере отырып, педагогтардың ата-аналармен/құқықты өкілдерімен, әріптес педагогтармен және қоғаммен ынтымақтастығын қамтамасыз етеді.
- Бастауыш сыныптарға ұсынылған бағдарламаға сәйкес диагностикалық және ғылыми зерттеулер жүргізуге арналған қолайлы әдістер мен тәсілдерді іріктеу негізінде зерттеу жүргізу, оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау, психологиялық-педагогикалық мониторинг жүргізу дағдыларын меңгерген. Бұл дағдыларды балалардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін дамыту мақсатында қолданады.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті