6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзгермелі талаптарға бейімделген, бастауыш білім беру саласында кәсіби құзыреттілігі бар командада жұмыс істей алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Жаратылыстану негіздері
Жаратылыстану пәнін, міндеттерін, принциптері мен әдіснамалық негізін зерттейтін пән; Күн жүйесінің планетасы ретінде жердің дамуы мен құрылымының физика-географиялық заңдылықтары; өсімдік организмінің морфологиялық құрылымы; төменгі және жоғары өсімдіктердің систематикасы мен экологиясы; бір жасушалы, омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың анатомиясы, физиологиясы, систематикасы мен экологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дүниетану негіздері
Жер және өлкетану, ботаника (өсімдік ағзасының морфологиялық құрылымы, төменгі және жоғары өсімдіктердің систематикасы мен экологиясы), зоология (бір жасушалы, омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың анатомиясы, физиологиясы, систематикасы мен экологиясы) негіздерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасын, білім берудің заңнамалық негіздерін, бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметін және оның жеке басын, педагогикалық қызмет стильдерін және мұғалімнің кәсіби қалыптасуын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ (орыс) тілі бойынша практикум
Тілдің ғылым ретіндегі негізгі лингвистикалық ұғымдарын, әдеби тілдің нормаларын; қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы сөйлеу мінез-құлқының нормаларын; сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі түрлеріне сәйкес тілдік материалды таңдау тәсілдерін; әртүрлі функционалдық және жанрлық бағыттағы мәтіндердің құрылымын, құру және тілдік безендіру ережелерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пән әдеби тілдің фонетикалық жүйесін, графика мен орфографияны, қазіргі тілдің лексикологиясын, сөзжасам; морфологияны, сөйлеу әрекетін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие беру
Бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің негіздерін; бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің әдістері мен құралдарын; бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие беруді ұйымдастыруды; бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің нысандарын; бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің диагностикасын; бастауыш мектепте эстетикалық тәрбиені жоспарлауды зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып оқушыларына адамгершілік тәрбие беру
Бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесінің негіздерін; бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесінің әдістері мен құралдарын; бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесін ұйымдастыруды; бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесінің формаларын; бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесінің диагностикасын; бастауыш мектепте адамгершілік тәрбиесін жоспарлауды зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныптардағы денсаулық сақтау технологиялары
Денсаулық сақтау технологияларының түсінігі мен мәнін, денсаулық сақтау технологияларының түрлерін және олардың сипаттамаларын, бастауыш білім берудің денсаулық сақтау кеңістігін ұйымдастыруды зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Төменгі сынып оқушыларының қозғалыс белсенділігін дамыту
Төменгі сынып оқушыларының қозғалыс белсенділігін дамыту жүйесін, принциптерін, құралдарын, әдістерін; қозғалыс іс-қимылдарын үйретуді; дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздерін; сабақты құру негіздерін; бастауыш мектепте дене шынықтыру-сауықтыру шараларын ұйымдастыру және өткізуді оқытатын пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану әдістемесі
Ғылым ретінде жаратылыстану әдістемесін зерттейтін пән; бастауыш мектепте Жаратылыстану пәнін оқытудың әдістері, формалары, құралдары мен технологиялары; бастауыш мектепте жаратылыстану сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін жоспарлау және бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сыныптарда еңбекке баулу сабақтарында түрлі материалдармен жұмыс
Бастауыш мектепте еңбек оқытудың мазмұнын зерттейтін пән; қағаз бен картонды өңдеу ерекшеліктері; материалтану; матамен, табиғи материалмен жұмыс істеу әдістемесі; халықтық сәндік-қолданбалы өнер; дизайн білімінің негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика негіздері
Математиканың жалпы ұғымдары: жиындар және оның операциялары, математикалық ұғымдар, ұсыныстар мен дәлелдемелер, сәйкестіктер мен қатынастарды; бүтін теріс емес сандар: натурал сандар жүйесінің аксиоматикалық құрылымы, бүтін теріс емес санның теоретикалық-көпше мағынасы және олармен операциялар, санау жүйесі, бүтін теріс емес сандардың бөлінгіштігін; оң рационалды сандар және нақты сандарды; теңдеулерді; теңсіздіктерді; функцияларды; шамалар мен өлшеулерді оқытатын пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру бойынша әдістемелік идеялардың қалыптасу ерекшеліктерінің генезисін, бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану пәнін оқытудың қолданыстағы тұжырымдамаларының алуан түрлілігін, Әлеуметтік және жаратылыстану материалдарын іріктеу, құру және беру ерекшеліктерін, бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми білім беру әдістемесін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканың бастапқы курсының негіздері
Жиындар мен олардың операцияларын зерттейтін пән; графтар теориясының элементтері; жиындағы қатынастар; екі жиынның элементтері арасындағы сәйкестіктер; комбинаторика элементтері; математикалық ұғымдар, математикалық сөйлемдер, тұжырымдар және олардың түрлері; математикалық дәлелдеу әдістері; бүтін теріс емес сандар; бүтін теріс емес сандарды бөлу; бүтін теріс емес сандарды қосу және азайту операцияларының теориялық-көпше мағынасы сандар; теріс емес бүтін сандарды көбейту және бөлу операцияларының теориялық-көпше мағынасы; натурал сан шаманы өлшеу нәтижесінде; санау жүйелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбекті практикуммен оқыту әдістемесі
Еңбекке баулу негіздерін, бастауыш сыныптарда еңбекке баулу сабақтарын ұйымдастыру технологиясын; бастауыш сыныптарда техникалық модельдеуді; еңбекке баулу бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясын; бастауыш білім беруде еңбекке баулу сабақтарының ерекшеліктерін, көрнекі оқу құралдарының әртүрлі түрлерін құрастыруды зерделейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемді тану әдістемесі
Бастауыш мектепте әлемді тану әдістемесінің пәні мен міндеттерін зерттейтін пән, бастауыш сынып оқушыларында әлемді тануды зерттеу процесінде түсініктер мен түсініктерді қалыптастыру, әлемді тану сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыру, әлемді тану сабақтарында оқушылардың білімін тексеру және бағалау әдістемесі; бастауыш білім берудегі әлемді тану сабақтарының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән негізгі міндеттер мен әдістерді зерттейді. Экология бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың классификациясы. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Дж.Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Антропогендік факторлар – қоршаған орта факторларының ерекше тобы. Флора мен фаунаға, топырақ жамылғысына, атмосфера мен гидросфераға антропогендік факторлардың әсері. Дүние жүзінің және Қазақстанның ғаламдық экологиялық проблемалары. Тұрақты даму тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сынып жетекшісінің бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмысы
Бастауыш сынып мұғалімдерінің сынып жетекшілігінің мәнін зерттейтін пән; бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарымен сынып жетекшісінің жұмыс формалары, құралдары мен әдістері; бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарымен сынып жетекшісінің жұмысындағы диагностика және жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән қауіпсіздік және өмір сүру саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді зерттейді. Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғаныстың (ҚД) міндеттері, құрылысы және қызмет ету принциптері. Адамды және қоршаған ортаны табиғи және техногендік шыққан зиянды және қауіпті факторлардан қорғау. Қауіпті және зиянды факторлардың жіктелуі. Әртүрлі типтегі төтенше жағдайлардың классификациясы. Жаппай қырып-жоятын қарудан қорғау. Радиациялық және химиялық қауіптер. Авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Төтенше жағдайларда халықты қорғаудың негізгі принциптері мен әдістері. Жер сілкінісі кезіндегі ұйымдастырушылық және практикалық қауіпсіздік шаралары. Өндірістік объектілердегі табиғи апаттар, өрттер, авариялар мен жарылыстар кезінде халықты қорғау. Төтенше жағдайда алғашқы медициналық көмек көрсетудің негізгі принциптері. Террорлық акт.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған әлемді оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте қоршаған әлемді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін зерттейтін пән, бастауыш сынып оқушыларының қоршаған әлемді зерттеу процесінде түсініктері мен түсініктерін қалыптастыру, қоршаған әлем сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыру, оқушылардың сабақтардағы білімдерін тексеру және бағалау әдістемесі; бастауыш білім берудегі қоршаған әлем сабақтарының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отбасы тәрбиесінің негіздері
Отбасылық тәрбиенің ерекшеліктерін зерттейтін пән; қазіргі отбасының типологиясы; балаға тәрбиелік әсер ету заңдылықтары; отбасылық тәрбие түрлері және отбасылық қатынастар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи білім берудегі STEM-технология
STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушыларының сауаттылығын оқыту негіздері
Сауаттылықты оқыту әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздерін; сауаттылықты оқыту сабақтарының типологиясы мен мазмұнын; бастауыш сынып оқушыларының сауаттылығын оқыту негіздері бойынша бағдарламалық талаптарды талдауды; бастауыш сынып мұғалімдерінің сауаттылықты оқыту сабақтарында құрал-саймандарын (нысандары, әдістері, құралдары, педагогикалық технологиялары және т.б.) зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пән математика әдістемесінің мақсаттарын, міндеттері мен пәндерін; бастауыш мектепте математиканы оқытудың формаларын, құралдарын, стратегияларын, әдістерін; бастауыш сынып оқушыларының математикалық қабілеттерін қалыптастыруды; бастауыш білім берудегі математика сабақтарының ерекшеліктерін; бастауыш сынып оқушыларының математикадан оқу жетістіктерін бағалауды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сауаттылықты оқыту әдістемесі
Сауаттылықты оқыту әдістемесін ғылым ретінде зерттейтін пән; сауаттылықты оқыту сабақтарының құрылымы; сауаттылықты оқыту кезеңдері; сауаттылықты оқыту кезеңінде сөйлеуді дамыту әдістемесі; сауаттылықты оқыту сабақтарында формативті бағалау; сауаттылықты оқыту сабақтарына қойылатын заманауи талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілі әдістемесі
Қазақ (орыс) тілінің ғылым ретіндегі әдістемесінің ерекшеліктерін зерттейтін пән; фонетиканы зерделеу әдістемесі; сөздің құрамын, сөзжасамның зерделеу әдістемесі; сөйлеу бөліктерін зерделеу әдістемесі; орфографияны оқыту әдістемесі; синтаксисті, пунктуацияны зерделеу әдістемесі; сөйлеуді дамыту әдістемесі, бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілінің қазіргі сабағына қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетінің түсінігі мен мәнін зерттейтін пән; сөйлеу әрекетінің түрлері (оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу); мектептің бастауыш сыныптарында сөйлеу әрекетінің түрлерін өзара байланысты оқыту әдістемесі; бастауыш сынып оқушысының сөйлеу әрекетінің түрлерін диагностикалау (Оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының әдеби дамуы
Бастауыш сынып оқушыларының әдеби шығармаларды қабылдау процесі туралы теориялық және практикалық білімді зерттейтін пән; бастауыш сынып оқушыларының әдеби даму процесінде тұлғаға бағытталған және іс-әрекетке негізделген көзқарас туралы жүйелі идеялар; бастауыш сынып оқушыларының әдеби шығармалармен жұмыс істеудің заманауи әдістері; бастауыш сынып оқушыларының көркем шығармаларды қабылдау деңгейлері мен критерийлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Каллиграфияны оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте сауаттылық және орыс тілін оқыту сабақтарында тазалық жазу дағдыларын дамыту бойынша жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін зерделейтін пән; бастауыш мектепте сауаттылық және орыс тілін оқыту сабақтарында тазалық жазу дағдыларын дамыту бойынша жұмыстың әдістері мен тәсілдері; бастауыш мектепте сауаттылық және орыс тілін оқыту сабақтарында тазалық жазу дағдыларын диагностикалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазуды оқыту әдістемесі
Қазіргі жазудың негіздерін зерттейтін пән; бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетінің түрі ретінде жазу; бастауыш сынып оқушыларына жазуды үйретудің әдістері, формалары мен құралдары; бастауыш сынып оқушыларында жазу және каллиграфия диагностикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби оқуға үйрету әдістемесі
Мектептің бастауыш сыныптарында әдебиет бойынша бағдарламалық талаптарды талдауды зерттейтін пән; бастауыш сынып оқушыларының әдеби даму негіздері; бастауыш мектепте әдеби шығарманы оқу принциптері; әдеби шығарманы оқу әдістері мен тәсілдері, бастауыш сыныптарда қазіргі әдебиет сабағына қойылатын талаптар; бастауыш сыныптарда әдебиет сабақтарында бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушысының сөйлеуін дамыту әдістемесі
Сөйлеу әрекетін жетілдіру әдістемесінің ғылыми негіздерін; оқушылардың сөйлеуін дамытудың заманауи тұжырымдамаларын, жүйелерін; оқушылардың айтылу мәдениетін қалыптастыру тәсілдерін; лексикалық және грамматикалық деңгейде сөйлеуді дамытуды; бастауыш сынып оқушыларының сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда сөйлеуін дамытуды зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Шешендік өнердің тарихын зерттейтін пән; қарым-қатынастың риторикалық аспектісі; логика заңдарының риторикалық категориялар мен әдістермен байланысы; қазіргі риториканың маңызды құрамдас бөлігі ретінде адамның сөйлеу оқиғасы мен сөйлеу әрекеті; шешеннің ауызша және жазбаша сөйлеуін дамытудың модельдері мен кезеңдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының оқу сауаттылығын дамыту
Оқу дағдысын қалыптастырудың лингвистикалық ерекшеліктерін; оқу дағдысын қалыптастырудың лингвометодикалық моделін; оқуды оқыту жүйесінің құрылымы мен мазмұнын; бастауыш сынып оқушыларында оқу сауаттылығын дамыту әдістері, нысандары мен технологияларын; бастауыш сынып оқушыларында оқу сауаттылығын диагностикалау мен бағалауды зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын дамыту
Бастауыш сынып оқушыларында математикалық сауаттылықты дамыту ерекшеліктерін зерттейтін пән; бастауыш сынып оқушыларында математикалық сауаттылықты дамытудың әртүрлі формалары, құралдары, технологиялары; бастауыш сынып оқушыларында математикалық сауаттылықты диагностикалау және бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық диагностика
Диагностиканың жалпы түсінігін, тарихын зерттейтін пән; педагогикалық диагностикадағы әдістер; педагогикалық өлшемдер; педагогикалық диагноз; педагогикалық диагностика процесінде педагог қызметінің негізгі бағыттары, педагогикалық диагностика әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда жеке-даралық оқыту
Ғылыми-әдістемелік әдебиеттегі даралау және саралау мәселелерін зерттейтін пән; оқу дағдысын қалыптастырудың лингвистикалық ерекшеліктері және оларды жеке-сараланған оқыту жүйесінде есепке алу, оқу дағдысын қалыптастырудың лингвометодикалық моделі; оқуды оқытудың жеке-сараланған жүйесінің құрылымы мен мазмұны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Менеджмент теориясының негізгі ұғымдарын зерттейтін пән; педагогикалық менеджмент философиясы; білім беру жүйелерін басқару әдістері; мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйесін басқару деңгейлері; қызметті басқару мен ынталандырудың негізгі теориялары; басқару объектісі және субъектісі ретіндегі тұлға; басқару объектісі және субъектісі ретіндегі ұжым; іскерлік қатынастар этикасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аз комплектілі бастауыш мектептегі педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы
Шағын жинақты бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін жобалау мен басқаруды зерттейтін пән; тұтас педагогикалық процесс және шағын жинақты бастауыш мектепте оқу процесін ұйымдастыру; оқытуды ұйымдастыру нысандарының ерекшеліктері, оқытуды ұйымдастырудың негізгі нысаны ретінде сабақ; шағын жинақты бастауыш мектепте мұғалім; шағын жинақты бастауыш мектепте заманауи педагогикалық технологиялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беруде тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметті ұйымдастыру
Бастауыш мектепте тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметтің теориялық негіздерін зерттейтін пән; бастауыш мектепте тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметті ұйымдастыру; бастауыш сынып оқушыларының тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметін ұйымдастырудың педагогикалық шарттары; бастауыш сынып мұғалімдерінің бастауыш сынып оқушыларының тәжірибелік-эксперименттік және жобалық қызметін ұйымдастырудағы практикалық қызметі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі бастауыш білім беру мұғалімінің әдістемелік жұмысы
Әдістемелік жұмыстың мәнін зерттейтін пән; әдістемелік жұмысты басқару жүйесі; мұғалімнің ұйымдастырушылық-педагогикалық және әдістемелік жұмысы; әдістемелік жұмыстың формалары мен мазмұны; бастауыш мектепте әдістемелік жұмысты ұйымдастыру жүйесі; мұғалімнің жеке әдістемелік қызметі; қазіргі бастауыш білім беру мұғалімінің әдістемелік жұмысын жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі
Ғылыми зерттеу құрылымын зерттейтін пән; ғылыми зерттеу мәселесін тұжырымдау және талдау; ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымы; ғылыми-педагогикалық зерттеуді жоспарлау; ғылыми-педагогикалық және әдістемелік әдебиеттермен жұмыс; Ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері; Ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық риторика
Педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігін зерттейтін пән; қарым-қатынас түрлері: сипаттамалардың кәсіби шарттылығы; мұғалімнің оқушылармен кәсіби және жеке қарым-қатынасы; педагогикалық қарым-қатынастағы интонацияның рөлі; мұғалімнің сөйлеу қызметі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Төменгі сынып оқушыларының логикалық дамуы
Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауының теориялық негіздерін психологиялық-педагогикалық құбылыс ретінде зерттейтін пән; бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамыту әдістері; бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары; бастауыш сынып оқушыларында логикалық ойлауды дамыту деңгейін зерттеу; бастауыш сынып оқушыларында логикалық ойлауды диагностикалау; бастауыш сынып оқушыларында логикалық ойлауды жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялар
Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Төменгі сынып оқушыларының оқудан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру
Бастауыш сынып оқушысының сабақтан тыс іс-әрекетінің негіздерін зерттейтін пән; сабақтан тыс іс-шараларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері; сабақтан тыс сабақтардың түрлері; сабақтан тыс іс-шаралардың нысандары мен әдістері; бастауыш мектепте сабақтан тыс іс-шараларды әзірлеу әдістемесі; бастауыш сынып оқушысының сабақтан тыс іс-әрекетін жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі сыныпта мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың ерекшеліктерін зерттейтін пән; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту мазмұны, принциптері, әдістері, технологиялары; мектеп жасына дейінгі балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктері; мектеп жасына дейінгі балаларды мектепте оқуға дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби және жеке дамуы
Мұғалімнің жеке және кәсіби дамуының психологиялық тетіктерін зерттейтін пән; мұғалімнің еңбек үлгілері, білім беру ұйымындағы мұғалімнің педагогикалық ұстанымының түрлері; мұғалімнің мансаптық өсу түрлері, мұғалімнің кәсіби даму кезеңдері, бастауыш сынып мұғалімдерінің типтік кәсіби және жеке қиындықтары; бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби және жеке қиындықтарының алдын алу және жеңу әдістері мен әдістері, кәсіби және жеке өзін-өзі дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепалды даярлық сыныптарындағы жұмыс әдістемесі
Мектепке дейінгі білім беру дидактикасының әдіснамасын зерттейтін пән; мектепалды даярлық сыныптарындағы жұмыс әдістемесінің компоненттері; мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары; мектепалды даярлық сыныбындағы балаларды диагностикалау; мектепалды даярлық сыныптарындағы ұйымдастырылған қызметті жоспарлау; мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі оқыту стратегиялары
Бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің негізгі заңдылықтарын, қолданыстағы даму бағдарламалары туралы түсініктерді зерттейтін пән; оқыту және тәрбиелеу, бастауыш білім берудің даму тенденциялары; бастауыш білім беру мұғалімі қызметінің педагогикалық құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
- Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
- Қазіргі орыс (қазақ) тілі, математика (математиканың бастауыш курсы), жаратылыстану және әлем танымының әдіснамалық негіздерін түсінеді, талдайды және бастауыш білім берудің оқу процесіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізеді.
- Оқу-тәрбие процесінде бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың инновациялық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін қолданады.
- Бастауыш білім берудегі гуманитарлық және шығармашылық цикл пәндері бойынша бастауыш сынып оқушыларын оқыту процесін жоспарлайды және жүзеге асырады.
- Бастауыш білім берудегі жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша оқу процесін жоспарлайды және жүзеге асырады.
- Өзінің зерттеу қызметін жүзеге асырады, білім алушылардың зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік қызметіне басшылық жасайды, білім алушылардың олимпиадалық даярлығын жүргізеді.
- Педагогтің қоғамдағы әлеуметтік мақсатына, білім беру менеджменті саласындағы үрдістерге, адамгершілік, этикалық, құқықтық қағидаттарға сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Астана халықаралық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қызылорда ашық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Мирас» университеті (Мирас)