6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғам мен еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, тұлғаға бағытталған және қызмет тәсілдеріне негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, жоғары білікті бәсекеге қабілетті маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл білімінің жаңа бағыттары
Пәннің мақсаты-тіл білімінің тарихы ,жаңа лингвистикалық бағыттардың пайда болуы, лингвистикадағы заманауи бағыттарды білу, түсіну. Қазіргі тіл ғылымының парадигмалары, түрлі лингвистикалық мектептер, қазіргі лингвистиканың негізгі принциптері, қазақ тілі білімінің жаңа бағыттарының мәні, тіл жүйесі мен құрылымын талдау, Тіл және сөйлеу, тіл және ойлау, тілдің семантикалық жүйесі мәселелерін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері
Пәннің мақсаты-тілдің маңызды құрылымы, тілдің маңызды лингвистикалық бірліктерін, тіл және сөйлеу, фонетика объектілерін білу, түсіну. Фонетиканың зерттеу әдістері. Сөйлеу дыбыстары дауысты және дауыссыз дыбыстарды түсіну, қолдану. Сөздің лексикалық мағынасын , тілдің сөздік құрамы, Сөзжасам, Лексика. Сөздің мағынасы, оның түрлерін түсіну, талдау. Морфология, бірыңғай мүшелерден құрылған сөйлемдер, сөз таптары, синтаксис және тыныс белгілерін түсіну, бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметінің нормативті-құқықтық базасы
Пәннің мақсаты- Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарды білу. Оқытуда бастауыш білім беруге қатысты нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну. ҚР Пәндік бағдарламалармен, SMART-мақсаттар жасалатын мақсаттар жүйесімен , үлгілік оқу жоспарларын талдау. Бастауыш білім беру пәндері бойынша «Суммативті және формативті жұмыстардың жинақтарын» талдау, отандық баспалардың (НЗМ, «Алматыкітап», «Атамұра» және т.б.) жаңа буындағы оқулықтарын талдау, бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушыларының креативті қызметін дамыту
Пәннің мақсаты- бастауыш мектепте оқушылардың креативті қызметін дамытудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын білу. Креативті педагогиканың мақсаттары мен міндеттері, қалыптасуы мен дамуын, тұлғаның шығармашылық дамуының үздіксіз процесін, креативті педагогиканың дидактикалық принциптерін меңгерту. Кәсіби шығармашылық қасиеттерді талдай алу. Оқу-тәрбие процесіндегі шығармашылық тапсырмаларды бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР Білім беру саласындағы нормативтік құжаттарды зерделеу
Пәннің мақсаты-ҚР білім беру саласындағы нормативтік құжаттардың негізгі мазмұны, сипаттамасы мен талдауын білу. Білім беру мазмұнының құқықтық негізін сипаттайтын ресми материалдар мен құжаттар, Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын түсіну, Білім беру бағдарламаларын ,оқу жоспарын талдау. Оқуүрдісіндеқолданылатынбастауышбілімніңтиптікоқубағдарламаларынжинақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиялары
Пәннің мақсаты - сыни ойлаудың мәні мен негізгі түсініктері, сыни ойлауды дамытуға бағытталған мазмұн, принциптер, стратегиялар мен рәсімдер білу. Ақпаратты талдау қабілеттерін қалыптастыру, әртүрлі дәлелдер әзірлеу, ойластырылған шешімдер қабылдау. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің негізгі тәсілдерін тәжірибеде қолдану, бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математиканың алғашқы курсының негіздері
Пәннің мақсаты-математика курсының жалпы ұғымдары, жиындар, қолданылатын амалдарды білу, түсіну. Эйлер-Венн диаграммасы, бинарлық қатынас, Граф. Эйлер теоремасы, сәйкестік, бейнелеулер, қатынас қасиеттерін түсіну, қолдану. Комбинаторика. Пікірлер. Квантор. Предикат. Рационал сандар жиыны. Бөлшек. Шексіз бөлшектер. Теңдеулер. Теңсіздіктер. Функция. Сызықтық функция. Тура және кері пропорционалдылық. Шама және оның өлшемдері. Аудан. Көлемталдау, бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты- әр жастағы балаларға арналған әдебиеттің пайда болуы мен онтогенезінің тарихын, ауызша халық шығармашылығы және оның ғибратты күшін, балаларды оқу үшін пайдаланылған авторлардың XVIII, XIX –XX ғғ. басындағы шығармаларын меңгерту. Шетел авторларының авторлық ертегілерін, ХІХ-ХХ ғасырлардағы шетелдік ертегілерді, орыстың авторлық ертегілерін, қазақтың авторлық ертегілерін, түпнұсқа және аударылған авторлық ертегілерді, Кеңес авторларының ертегілерін талдау. Поэзия жәнеертегілергеидеялық-көркемдінбағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепалды білім беру
Пәннің мақсаты -балаларды мектепке дайындау, олардың танымдық және әлеуметтік қабілеттерін қалыптастыру. Балалардың өз бетімен ойлау, сөйлесу, шешім қабылдау, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру. Балаларды өзге адамдармен қарым-қатынас жасауға, топта жұмыс істеуге, өз пікірін білдіруге үйрету. Баланың ойлау қабілеті, есте сақтау, зейін және логикалық ойлауын, балалардың тілдік дағдыларды меңгеруін, сөйлеу мен тыңдаудың негіздерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты- бастауыш мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық негіздері, бастауыш мектептегі тәрбие жұмысы әдістерінің мазмұнын бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен аспектілерін білу, түсіну. Тәрбие жұмысы процесінде бастауыш сынып оқушыларының рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру. Бастауыш мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қойылатын заманауи талаптар мен ережелер шеңберіндегі сынып жетекшісінің функцияларын, оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық қарым-қатынас, тәрбие жұмысының тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
1-сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пәннің мақсаты- бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуге жеке-тұлғалық көзқарас, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық аспектілері, оқу пәндері арқылы бірінші сынып оқушыларының танымдық процестерін дамыту бойынша дәстүрлі және инновациялық технологияларды білу, қолдану. Әр баланың табысты оқуын қамтамасыз ететін оқушылардың интеллектуалдық, эмоциялық және ерік-жігерін ұйымдастыру формалары мен әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты-бастауыш мектеп жасындағы баланың жеке ерекшеліктерін анықтау. Диагностикалық құралдарды қолданудың кәсіби-этикалық принциптерінің маңыздылығын меңгерту. Кіші мектеп оқушысының тұлғасын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың заманауи әдістерінің мазмұнын талдау. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың өзекті мәселелерін анықтау. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың тұлғалық қасиеттері мен қызметінің әртүрлі аспектілерін зерттеу үшін диагностиканың психологиялық-педагогикалық әдістерін тәжірибелік қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өзін-өзі тану
Курстың мақсаты – «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының негіздерімен таныстыру, болашақ педагог тұлғасының рухани-адамгершілік өзгеруіне, ішкі әлеуетінің ашылуына ықпал ету. Осы пән аясында келесі сұрақтар қарастырылады: «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздері, «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері, біртұтас педагогикалық үдерісіндегі өзін-өзі тану интеграциясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қарапайым математика
Пәннің мақсаты -бастауыш сынып балаларын оқыту кезінде стандарты және стандарты емес есептерді шешу. Тапсырмамен және оның мазмұнымен танысу. Есептерді шешу әдістері, әрекеттерді орындау, жауаптарды, шешімдерді тексеру қабілеттерін жетілдіру. Бастауыш сынып оқушыларын қарапайым математикалық есептеулер мен өлшеулердің анықтамаларын талдау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Каллиграфияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты- графикалық дағдыларды қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктерін, каллиграфиялық жазу дағдыларына оқытудың әдістемелік тәсілдерін, жазу құралдарын меңгерту. Жазудың негізгі сапасы және оны қалыптастыру. Айқын және анық жұмыс, әріптерді байланыстыру жұмыстары, әріптерді топтарға бөлу, көзбен бақылау арқылы қабылдауды және дыбыстық-әріптік талдауды жетілдіру жаттығуларын талдау. Әріптердің биіктігі бірдей, жолды сақтау, жазу жылдамдығын жетілдіру. Қалыптасатын жазбалардың кемшіліктері және оларды түзету. Каллиграфияны оқытудың дәстүрлі емес әдістерін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-бастауыш мектептегі көркем еңбектің теориялық негіздері мен мазмұнын, шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша практикалық қызметті ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін білу, түсіну. Ойлау мәдениетін қалыптастыру, жалпылау, талдау, көркем образдар жасау қабілеті. Көркем еңбек бойынша балама бағдарламалар мен оқулықтардың мазмұнын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шешендік өнерге үйрету
Пәннің мақсаты-шешендік өнердің қалыптасу тарихымен таныстыру, шешендік сөздің түрлерін, әрқайсысының мазмұнын беретін сөз қолданыс ерекшеліктерін, студенттердің әдеби тіл нормасын, шығармашылық ойлау операцияларын қолдана алу дағдыларын қалыптастыру, шешендік сөз қолданыс ережелерін тиімді қолдана алуға үйрету. Шешендік сөздердің құрылысы, мазмұны, шешендік сөздерге қойылатын талаптар. Шешенге тән сөйлеу мәдениетін игеру шеберлігі артады. Шешендіксөздердіңбастауышсыныптаоқытылуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дүниетану мен жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-бастауыш мектептегі экологиялық білім және тәрбие, бастауыш сыныптарда дүниетануды оқытудың тарихы мен әдістемесін меңгерту. Қазіргі кезеңде дүниетану пәнін оқыту әдістемесін, табиғаттану ұғымдары мен түсініктерін қалыптастыру. «Дүниетану» курсында оқытудың әдістері мен тәсілдері: олардың жіктелуі, оқытудың практикалық әдістері, «Әлемді тануда» оқытуды ұйымдастыру формаларын, сабақ түрлерін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып пәндері бойынша кіріктірілген сабақтар
Пәннің мақсаты-педагогикалық интеграцияның түсінігі мен функциялары, кіріктірілген сабақтың мақсаты, міндеттері және құрылымы, пәнаралық байланыс мәселелерін білу, түсіну. Бастауыш оқытудың интеграциясы, қазіргі мектепте пәндерді интеграциялау үрдісінің тарихи аспектісін, кіріктірілген сабақты өткізу әдістемесін, кіріктірілген сабақтарды ұйымдастыру ерекшеліктерін жинақтау. Бастауышмектептекіріктірілгенсабақтардықұружәнеөткізуерекшеліктерінбағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Пәннің мақсаты — оқушыларға цифрлық құрылғылар мен бағдарламаларды тану, олардың мүмкіндіктерін түсіну және қолдану арқылы базалық цифрлық дағдыларды қалыптастыру. Сонымен қатар, оқушылар ақпараттық технологияларды талдау, бағалау және өз идеяларын жасау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығы
Пәннің мақсаты- отбасы ғылыми зерттеу объектісін, педагогикалық ықпал ету субъектісі және баланың дамуының әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде меңгерту. Отбасы тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздерін, ата-ана билігі және педагогикалық тактика, ата-ана билігінің түсінігін қалыптастыру. Ата-ана билігінің түрлерін, ата-аналардың жалған билігінің түрлерін, педагогикалық такт, отбасындағы қиын және дарынды балалармен жұмыс мәселелерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының оқу және жазу функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Пәннің мақсаты-бастауыш мектеп жасына арналған тілді оқыту әдістемесіне байланысты негізгі мәселелер, курстың теориялық ережелерін және оның негіздерін білу. Бастауыш мектепте сауаттылыққа оқытуды, бастауыш сынып оқушыларын оқуға үйретудің негізгі әдістері мен тәсілдерін қолдану. Оқудың механикалық дағдысын қалыптастыру және оқуға үйрету үдерісі кезінде өздігінен оқуын қолдану. Бастауыш сынып оқушысын оқырман ретінде қалыптастыру. Кіші мектеп жасындағы оқушыны қалыптастыру әдістемесінің негізгі ережелері және оның оқырман ретінде қалыптасуын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-сауаттылыққа оқыту әдістемесін, жаңартылған білім мазмұны бойынша сауаттылыққа оқыту бойынша сабақтар жүйесін, қазақ (орыс) тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесін меңгерту. Грамматикалық және сөз жасамдық ұғымдарды қалыптастырудың әдістемелік негіздерін, Фонетика және графика негіздерін зерттеу әдістемесін, Сөйлем мүшелерін зерттеу әдістемесін, емлені оқыту әдістемесін қолдану. Орфографиялық ережелерін талдау. Емле жұмысының түрлері мен әдістерібағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-математиканы оқыту әдістемесінің басқа пәндермен байланысын, математиканың дамуының негізгі кезеңдерін, бастауыш мектептегі математиканың негізгі мақсатын, бастауыш сыныптардағы математика бағдарламаларын меңгерту. Математика бойынша үй жұмыстарын орындау жөніндегі нұсқаулық құрастыру. Математика сабағында бастауыш мектеп жасындағы балалардың ұйымдастырылған жұмысының негізгі әдістері мен құралдарын, математика сабағында рефлексия жасау. Сыныптан тыс жұмыстарды, теңдеулерді шешу әдістерін, геометриялық фигуралардың периметрін, ауданын, көлемін табуға арналған формулаларды талдау. Шығармашылық есептер. Есептерді шешудің әртүрлі әдістерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық білім беру ресурстары
Пәннің мақсаты- студенттер цифрлық құралдарды таниды, оларды тиімді қолдануды түсінеді, және оқу үдерісінде пайдалану жолдарын қолданады. Курсты меңгеру барысында білім алушылар ресурстарды талдап, түрлі платформаларда жасап, оқыту сапасын арттыру үшін бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқуды үйрету әдістемесі
Пәннің мақсаты- әдебиеттік оқу сабақтарының әдістемесін, Әдебиеттік оқу сабақтарының міндеттері мен принциптерін білу. Әдебиеттік оқу сабағында сөздік жұмыс. Оқу сапасымен дұрыс және тез оқуға машықтандыру тәсілдері білу, қолдану. Әртүрлі жанрдағы шығармалармен жұмыс жасау ерекшеліктерін, эпикалық шығармаларды оқу, әңгіме, өлең оқу, жылдам оқуға оқушыларды машықтандыру. Жылдам оқу резервтері, жадыны жедел дамыту әдісі, мәтін мен жұмыс істеу түрлерін талдау, бағалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының әлеуметтенуі
Пәннің мақсаты-кіші оқушының әлеуметтік бейімделуінің теориялық негіздері, тұлғаралық қатынастар жүйесінде баланың жеке басының дамуын білу. Кіші мектеп жасындағы балалардың жасерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесінде кіші мектеп оқушысының тұлғалық әлеуметтендірудің ерекшелігін түсіну, қолдану. Бастауыш сынып оқушысының жеке басын сәтті әлеуметтендірудің факторлары ретінде мектеп пен мұғалімнің рөлін талдау. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, бастауыш мектеп жағдайында бастауыш мектеп оқушысының тұлғасын әлеуметтендірудің негізгі кезеңдерін, қарым-қатынас, өзара іс-қимыл және ынтымақтастық негізінде бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік белсенділігін қалыптастыружәне дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді талдау теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты-бастауыш сыныптардағы әдебиеттік оқу сабақтарында көркем шығармаларды талдауды білу. Бастауыш сынып оқушыларымен көркем шығармаларды талдау әдістемесін, бастауыш мектеп жасындағы балалардың оқу дағдыларын жақсарту бойынша жұмыс түрлерін меңгеру. Бастауыш мектепте әдебиеттік оқу сабағында оқу дағдыларын жетілдіру. Әдеби шығармадағы жұмыс кезеңдерінің жіктелуі және әдеби оқу сабақтарында әдеби шығарманы талдаудың тиімді жолдары мен принциптерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі әдістемелік жұмыс
Пәннің мақсаты-әдістемелік қызметтің теориялық негіздері, «Әдістемелік жұмыс» түсінігі, оның мәнін меңгерту. Әдістемелік қызметтің негізгі бағыттарын, әдістемелік қызметтің белсенді формаларын, әдістемелік өнімдерді талдау. Оқыту өнімдерінің түрлері, оқыту өнімдерінің негізгі түрлерінің классификациясын, әдістемелік жұмысты бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
Пәннің мақсаты- білім беру стандарттары шеңберінде әзірленген қазіргі заманғы оқулықтардың, оқыту бағдарламаларының мазмұны. Сыни ойлауды қалыптастыру мен дамытуға негізделген оқу материалының мазмұнын талдау, білімді бағалаудың заманауи әдістері мен әдістерін қолдану. Оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды практикада қолдану. Оқытудағы басқару және көшбасшылық принциптері. Білімберудегіжаңатәсілдер, соныңішіндеоқудағыбелсенділік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі иммерсивті технологиялар
Пәннің мақсаты- иммерсивті (виртуалды, толықтырылған және аралас шындық) технологиялардың түрлері мен ерекшеліктерін таныстыру. Студенттер иммерсивті технологияларды оқу үдерісінде тиімді қолданады, олардың артықшылықтары мен шектеулерін талдайды. Иммерсивті технологиялар көмегімен білім беру контентін немесе шығармашылық жобаларды әзірлеу дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шағын жинақталған мектептегі оқу үдерісінің теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты- шағын жинақталған мектептегі педагогикалық үдерісті басқаруды жетілдірудің әдіснамалық және теориялық негіздерін білу, түсіну. Шағын жинақталған мектептің ерекшелігін ескере отырып, сынақтан өткен педагогикалық технологияларды қолдану. Шағын жинақталған мектеп жағдайындағы жұмыс ерекшеліктерін талдау.Дамыту мен тәрбиелеуге бағытталған жеке тұлғаға бағытталған оқытудың принциптері мен әдістерін жүзеге асыру. Шағын жинақталған мектеп жағдайында қолданылатын инновациялық, білім беру технологияларын қолдану және бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте математикадан есептер шығару практикумы
Пәннің мақсаты- 1-4 сыныптарға арналған логикалық-шығармашылық тапсырмалар. Қосу және алу мәселелері. Алгебралық символизм. Қарапайым теңдеулер. Арифметикалық амалдардың компоненттері арасындағы байланыс. Оларды шешу тәсілдері. Белгісіз терминді табу. Белгісіз шегерімді табу. Белгісіз факторды табу. Тарату операцияларын орындау тәсілдері. 1-4 сыныптардағы логикалық есептерді жіктеу. Шығармашылық тапсырмалар. Шығармашылық есептерді шешудің логикасы мен әдістері. Әдістемелік көмек көрсету. Геометриялық есептерді дұрыстығын бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты-педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, мұғалімнің кәсіби қызметінің құрылымы, педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнын білу, түсіну. Педагогикалық шеберлік негізінің құрылымдық компоненттері, педагогикалық қабілеттер, педагогикалық техника және педагогикалық ықпал ету құралдары, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтері туралы идеяларды қалыптастыру. Сөйлеу мәдениеті мен техникасын, балалар тобында мақсатты және еркін әрекет ету дағдыларын, оқу процесін басқару қабілетін меңгерту. Оқу процесін белсендірудегі мұғалімнің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін талдау, бейтаныс аудиториямен жұмыс істеу және аудиториямен қарым-қатынаста туындайтын кедергілерді білу, бағалау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мұғалім мен оқушылардың зерттеу қызметінің негіздері
Пәннің мақсаты-мұғалімдердің, жаңашыл – педагогтардың тәжірибесін меңгеру. Өсіп келе жатқан ұрпақты оқыту және тәрбиелеу мен байланыстын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби этикасы
Пәннің мақсаты -педагогикалық этика категориялары, педагогикалық этика принциптері, мұғалімнің моральдық қасиеттері, педагогикалық ұжымдағы ұйымшылдық пен гуманизм, педагогикалық әдеп, педагогтың кәсіби этикетін білу, түсіну. Педагогикалық этика-ұжымдағы қақтығыстарды шешу жолдарын, «Педагог-педагог» қарым-қатынасындағы этика жүйесін, «Мұғалім-оқушы» қарым-қатынасындағы этика жүйесін, мұғалімнің педагогикалық жұмысқа қатынасының өлшемдерін, педагогикалық этиканың компоненттерін, Мұғалімнің кәсіби мәдениеті білу, бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Пәннің мақсаты – бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін негізгі ұғымдар мен тәсілдерді түсіндіру. Алынған білімді оқу-тәрбие процесінде қолдану және түрлі педагогикалық жағдаяттарды талдау. Бастауыш сынып мұғалімнің кәсіби әрекетін бағалау және тиімді оқыту әдістерін жобалау арқылы шығармашылықпен кәсіби дамуға ықпал ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Лексикалық қор мен грамматикалық жүйені білуге сүйене отырып, тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын анықтау және түсіндіру. Латын әліпбиін қолдана отырып, қазақ тілінде жазу және оқу деңгейін тексеру және бағалау.
- Әртүрлі сервистер үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін талдау, ақпараттық-коммуникациялық процестерді іске асыру үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық құралдарын пайдалану.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
- Қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін оқып, қолдану, инклюзивті процестерді басқару және мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қызметті жүргізу әдістері мен технологияларын бағалау.
- Балалар әдебиеті мен сөйлеу мәдениетінің маңызы мен әлеуметтік рөлін түсіндіру. Оқу, танымдық іс-әрекет және ойын арқылы оқушылардың тіл мен әдебиетті үйренуге деген қызығушылығын қалыптастыру. Кәсіби мәселелерді шешу үшін ауызша және жазбаша коммуникация құралдарын пайдаланыңыз. Шешендік өнерді бағалау, тілдік құзыреттілікті, жазу мен оқудың функционалдық сауаттылығын дамыту.
- Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттардың мазмұнын түсіндіру. Білім беру мекемелерінде отбасымен өзара іс-қимылдың нысандары мен әдістерін қолдану, үйірме қызметін ұйымдастыру. Бастауыш сынып оқушыларының отбасылық қатынастары, диагностикасы және әлеуметтенуі саласындағы психологиялық-педагогикалық міндеттерді талдау. Нормативтік талаптарға сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, сабақтарды жоспарлау және бағалау.
- Математиканың бастапқы курсының пәнін, міндеттерін, принциптері мен әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту процестерінің мазмұнын сипаттаңыз. Педагогикалық мәселелерді шешу үшін ақпаратты іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерін қолданыңыз. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту кезінде кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру тәсілдерін талдау. АКТ құзыреттілік деңгейін және оның педагогикалық қызметке әсерін бағалау.
- Педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздерін, олардың жіктелуін, сондай-ақ педагогтар мен оқушылардың зерттеу және шығармашылық қызметінің негіздерін түсіндіру. Білім беру стандартының талаптарына және қоғамның қажеттіліктеріне байланысты оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қолдану. Әр түрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда Заманауи педагогикалық технологияларды, білім беру процесі мен зерттеу қызметін басқару дағдыларын қолдану және талдау.
- Бастауыш мектептің жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде сараланған, интеграцияланған және дамытушылық оқытудың теориялық негіздерін сипаттау. Оқу практикасында практикалық білім мен педагогикалық технологияларды қолдану. Оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін талдау, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бастауыш сынып пәндерін оқытуды Стратегиялық жоспарлау.
- Педагогикалық этиканың объектісін, пәні мен принциптерін, сондай-ақ бастауыш мектепке арналған білім беру бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын анықтау. Бастауыш мектепте білім беру процесін құру әдістерін қолданыңыз. Академиялық адалдықтың мағынасын талдаңыз және түсіндіріңіз. Әр түрлі типтегі мекемелерде білім беру процесін ұйымдастырудағы кәсіби дағдыларды бағалау.