6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтардың басымдығына негізделген ғылыми-педагогикалық, практикалық-бағдарлы қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімі, зерттеу дағдысы бар жоғары білікті, бәсекеге қабілетті педагог дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мұғалімнің кәсіби мәдениеті, кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу және жеке өсу, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансапты жобалау мәселелері қарастырылады. Курс жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогикалық кәсіптің ерекшеліктерін және оның даму перспективаларын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
«Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Әліппе, Ана тілі" оқу пәндерін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте «Әліппе, Ана тілі» пәнін оқыту әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бастауыш сынып білім алушыларының сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін қамтитын интеграцияланған сабақтар жүйесі арқылы жүзеге асыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тәрбиенің әдістері, тәсілдері, формалары мен құралдары туралы білімдері мен тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруда кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мектептегі тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, оқушылар ұжымын қалыптастыру; қиын және дарынды балалармен сынып жетекшісінің жүйелі жұмысы, педагогикалық қолдау, тәрбие жұмысының нәтижесі мен тиімділігінің диагностикасы мәселелелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы қазақ тілінің негіздері
Курс студенттердің жоғары тілдік құзыреттілігін және кәсіби қызметінде қазіргі орыс әдебитілінің құралдарын пайдалану мәдениетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс тілдік жүйенің қызмет ету принциптерін зерттеуге; қарым-қатынас жағдайына және коммуникативті міндетке байланысты тілдік құралдарды таңдау дағдыларын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Курс бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру әдіс-тәсілдерін игеруге бағытталған. Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері, бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда бастауыш мектепте оқылатын әрбір жеке пән бойынша әдіс-тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте "Музыка" оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптары үшін "Музыка" оқу бағдарламасын іске асыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бастауыш сынып оқушыларының музыкалық тәрбиесінің мазмұны қарастырылады. Курс студенттердің өнермен қарым-қатынасын педагогикалық ұйымдастырудың негізінде жатқан өнердің негізгі принциптерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика негіздері
Курстың мақсаты – математиканың бастапқы курсының негіздері бойынша іргелі білімді меңгеру. Жиындар мен олармен орындалатын амалдар, математикалық логика элементтері, жиындардың элементтері, теріс емес бүтін сандар және санау жүйелерінің арасындағы байланыстар мен сәйкестіктер мәселелерін талқылайды, ондық жүйедегі амалдарға ерекше көңіл бөледі. Курс білім беру ортасында математиканы пайдалану дағдыларын дамытқысы келетін болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бірінші сынып оқушыларын оқыту және тәрбиелеу
Бірінші сыныпта оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс алты жасар балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін; жаңартылған білім беру мазмұнының тұжырымдамаларын; 1-сыныпта білім беру процесін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдерін; мектептегі бірінші сынып оқушыларының бейімделу ерекшеліктерін; педагогикалық процестегі рефлексияның рөлін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Курс бастауыш сынып оқушыларының білімін, дағдыларын дамытудың теориялық аспектілерін зерттеуге және зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған. Оқу-зерттеу, жобалау қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану; бастауыш сынып оқушыларының зерттеу мәдениетін қалыптастыруға бағытталған зерттеу жұмыстарын жүргізу нысандарын таңдау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте "Цифрлық сауаттылық" оқу пәнін оқыту әдістемесі
Курс бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты қолдану әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды дербес іске асыру; ақпаратты іріктеу, оқытудың оңтайлы әдістері, оқыту үшін ресурстарды дайындау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп оқушысының психологиясы
Курс бастауыш сынып оқушысының тұлғасының танымдық процестерінің дамуы туралы білімдерін дамыту мақсатында оқытылады; бастауыш мектеп жасындағы психикалық дамудың қозғаушы күштерінің шарттары. Бастауыш мектеп жасындағы балалар психологиясының категориялары мен концепциялары қарастырылады; бастауышмектеп оқушыларының психикалық дамуының заңдылықтары, алғышарттары мен факторлары; кіші мектеп оқушыларының жеке басының когнитивтік, реттеуші және әлеуметтік-коммуникативтік салаларындағы 1-4 сынып оқушыларының даму динамикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауын дамыту әдістемесі
Курс ақпаратпен тиімді жұмыс істеуге, мағыналы шешімдер қабылдауға және қоршаған әлеммен өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға, әдістер жүйесін, сыни ойлауды дамыту технологиясының стратегияларын белсенді дамытуға бағытталған. Бастауыш сынып оқушыларының ойлау дағдыларын дамыту мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Курс болашақ мұғалімдердің бастауыш мектепте бейнелеу өнері сабақтарын ұйымдастыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әдістер, тәсілдер, жұмыс формалары, оқушылардың жас ерекшеліктері, көркемдік қызмет түрлері қарастырылады. Курс мектептегі білім мазмұнын жаңарту жағдайында бейнелеу өнерін оқытудың жаңа тәсілдерін үйренуге арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаратылыстану негіздері
Курс білім алушыларда табиғи құбылыстар мен заңдар туралы тұтас түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Физика, химия, биология, география және экология негіздерін қамтиды. Ғылыми ойлауды, танымдық белсенділікті, байқағыштықты және жаратылыстану білімдерін кәсіби, педагогикалық және күнделікті іс-әрекетте қолдану қабілетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте "Дүниетану" оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Дүниетану» білім беру компонентінің жаратылыстану-ғылыми пәндерін оқыту бойынша білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс жалпыадамзаттық және ұлттық мәдени құндылықтар мен жеке қасиеттерді қалыптастыруға; қоғам мен адамның өзара әрекеттесу дағдыларын игеруге мүмкіндік беретін әдістерді меңгеруге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте "Қазақ (Орыс) тілі" оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытудың мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс бастауыш мектепте қазақ тілінің бастапқы курсын құру ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытудың негізгі заңдылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте "Әдебиеттік оқу" оқу пәндерін оқыту әдістемесі
Курс ұлттық құндылықтарды ескере отырып, бастауыш мектепте әдебиеттік оқу сабақтарында оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс әдебиеттік оқу пәнінің оқыту технологияларын меңгеруге арналған. Әдебиеттік оқудың жекелеген тақырыптарын меңгертуде білімді игеру және оқу дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте дене тәрбиесін ұйымдастыру әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Дене тәрбиесінің принциптері, құралдары мен әдістері және бастауыш сынып оқушыларында қажетті физикалық қасиеттерді дамыту және белсенді өмір сүру әрекет дағдылардын қалыптастыру бойынша практикалық ұсыныстар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте "Жаратылыстану" оқу пәнін оқыту әдістемесі
Әлемнің қазіргі заманғы жаратылыстану ғылымы тұрғысынан бейнесі туралы білім негізін қалыптастыру және білім алушылардың зерттеу біліктері мен дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Сенімді қарым-қатынастар мен ынтымақтастық үшін жағдай жасауға бағытталған заманауи педагогикалық тәсілдер; ғылыми мәселелердің шешімін табу үшін бірлескен және тәуелсіз зерттеу әдістерін жоспарлау және пайдалану туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Білім алушыларда әдістемелік білімді, шығармашылық іс-әрекет білік және дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс білім алушылардың әдістемелік ойлауын, математиканы оқыту процесінде бастауыш сынып оқушыларының іс-әрекетін ұйымдастыру үшін математикалық, педагогикалық, психологиялық және әдістемелік білімді қолдану қабілетін дамытуға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Құндылыққа бағытталған білім берудің теориясы мен әдістемесі
Курс білім алушыларда білім берудегі құндылыққа бағытталған тәсілді, оның теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын, оқушыларда моральдық, этикалық және мәдени бағдарларды тәрбиелеу үшін құндылықтарды білім беру процесіне біріктіру қабілетін терең түсінуді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына арналған STEM білім беру негіздері
Курс STEM саласында бастауыш сынып оқушыларымен жұмысқа дайындалу мақсатында оқытылады. Логикалық ойлауды қалыптастыру, шығармашылықты дамыту, оқытудың практикалық әдістерін қолдану, топтық жұмысты ұйымдастыру және білім беру процесінде интерактивті технологияларды қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте "Еңбекке баулу" оқу пәнін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп оқушыларын еңбекке баулу бойынша тиісті кәсіби білім, білік, дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бастауыш сынып оқушыларымен еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдістемелік жүйелерімен, оқыту теориясымен, оқу технологияларымен, сабақ процесінің түрлі формаларының кең спектрімен таныстыруға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептің және отбасының өзара әрекет ету технологиясы
Курс баланы отбасында тәрбиелеумен байланысты педагогикалық міндеттерді шешу іскерлігі арқылы білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Отбасы және оның қызметі, құрамы; бастауыш мектептің отбасымен жұмысының міндеттері, қызметі, принциптері, функциялары, формалары, әдістері және үштік одақ ынтымақтастығын ұйымдастыру туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының рефлексивті іскерлігін қалыптастыру әдістемесі
Курс бастауыш мектепте инклюзивті білім беру жағдайында рефлексивті дағдыларды дамыту мақсатында оқытылады. Курс инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, рефлексиялық дағдыларды дамыту әдістерін жүйелеуді зерттеуге арналған; Инклюзивті білім беру жағдайында рефлексивті дағдылар мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі
Курс бастауыш мектепте сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін сандық білім беру ресурстарын пайдалануға дайындау бойынша білім, білік, дағдыларды қалыптастыруға негізделген теориялық және әдістемелік сипаттағы міндеттерді шешу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім алушының эмоционалды интеллектісі: теория және практика
Курс білім алушыларда педагогикалық қызметтегі эмоционалды интеллекттің (ЭИ) рөлі мен функциялары туралы білім жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жоғары өнімді қызметке ұмтылатын білім алушылардың ЭИ өзін-өзі дамыту стратегиялары қарастырылады. Курс рефлексияның практикалық дағдыларын игеруге, білім алушылардың кәсіби маңызды қасиеттерін және өзін-өзі бақылау білімдерін дамытуға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Альфа-ұрпақты оқытудағы жасанды интеллект
Курс Альфа-ұрпақ бастауыш сынып оқушыларын оқытуда жасанды интеллектті қолдану мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыру, бастауыш мектептің білім беру процесіне жасанды интеллектті интеграциялаудың заманауи тенденциялары мен стратегияларын зерттеу мақсатында оқытылады. Оқытудағы ЖИ рөлі мен маңыздылығына, білім беру процесінде ЖИ-технологияларды қолдану ерекшеліктеріне байланысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
Білім алушылардың бастауыш мектеп оқушыларының өзіндік жұмысын ұйымдастыру құрылымы; өзіндік жұмыс әдістері, классификациялары туралы білімді меңгерту мақсатында оқытылады;. Өзіндік жұмыс теориясының даму тарихы, білім алушылардың өзіндік жұмыстарының түрлері мен формалары, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру технологиялары, мұғалімнің ғылыми жұмысына қызығушылық пен педагогикалық міндеттерді шешуге шығармашылықпен қарауға тәрбиелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқыту әдістемесі
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде кәсіби құзыреттілікті, шағын жинақты мектеп жағдайында тиісті білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс осы типтегі мектептер жағдайында оқу процесін ұйымдастырудың өзекті мәселелерін зерттеуге арналған. Шағын жинақты сыныптарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушыларын бағалау және дамыту әдістері
Курс диагностика және білім алушыларды дамыту саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білімді, дағдыларды және психоэмоционалды жағдайды бағалау әдістерін зерттеуге бағытталған. Сараланған тәсіл, мотивация және түзету жұмысындағы үлгерім критерийлері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік негіздері
Курс педагогикалық шеберліктің құрылымы, оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін шешу үшін тұлғалық әлеуетті пайдалану механизмдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әсер ету құралдары мен әдістері, педагогикалық техника туралы, театр педагогикасы мен шешендік өнердің элементтері, вербалды және вербалды емес қарым-қатынас туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Адам және біртұтас жүйе ретінде қоғам туралы білімін, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, қаржы нарығының құрылымы мен реттелуі, қаржы құралдары білімді қолданады.
- Теориялық білімді практикалық қолдану жазықтығына сәйкес аудару, STEM-тәсілді іске асыру үшін педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерін пайдалану дағдыларын меңгерген.
- Педагогикалық көшбасшылық пен менеджмент білімі негізінде білім беру процесін басқарудың принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады, цифрлық сәйкестікті басқарады және цифрлық этикетті сақтайды.
- Оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдайды және шешеді, білім алушылардың жасына, психофизикалық және жеке ерекшеліктеріне және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқыту мен тәрбиелеудің түрлері мен әдістерін қолданады.
- Оқушылардың денсаулығын сақтау және жан-жақты дамыған жас ұрпақты тәрбиелеу үшін оңтайлы жағдай жасау бойынша жұмысты жүзеге асыра алады, білім беру процесін құру қағидаттарын ескере отырып, үздік педагогикалық тәжірибені қолдана алады.
- Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу, ата-аналармен/заңды өкілдермен өзара іс-әрекет барысында ауызша және вербалды емес түрде еркін, қол жетімді және сенімді қарым-қатынас жасай алады.
- Мұғалім мамандығының әлеуметтік мәртебесі мен маңыздылығын арттыруға бағытталған ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттарын басшылыққа алады.
- Білім алушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру және оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін оқу үдерісін ұйымдастыруда оқытудың инновациялық технологияларын, белсенді және интерактивті әдістерін қолдану дағдыларына ие.
- Жан-жақты дамыған және бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу және оқыту үшін педагогикалық шеберліктің барлық элементтерін кешенді және тиімді пайдалану негізінде бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру дағдылары бар.
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін олардың қызығушылықтары мен сынып ұжымының қажеттіліктерін ескере отырып, нәтижелерді диагностикалау мен қадағалаудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады.
- Бастауыш білім берудің өзекті мәселелерін шешуде және проблемаларды әзірлеуде зерттеудің теориялық, эмпирикалық әдістерін және әдіснамалық негіздерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады.
- Оқу-тәрбие қызметінде бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының, бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарының пәндері бойынша үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларының негізгі ережелерін басшылыққа алады.
- Үлгілік оқу бағдарламалары негізінде бастауыш мектеп пәндері бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарларын әзірлейді, орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде сабақтар өткізеді және талдайды; білім алушылар қызметін критериалды бағалау қағидаттарын басшылыққа алады, қалыптастырушы бағалау стратегияларын қолданады, ойлау дағдылары деңгейлері бойынша тапсырмалар әзірлейді, жиынтық бағалау жүргізеді, білім алушылардың оқу жетістіктері деңгейлерін айқындау үшін модерация процесін жүзеге асырады
- Коллаборативті орта құра алады, білім алушыларда рефлексия дағдыларын дамытады, ресурстарды, кері байланысты және білім алушыларды бақылауды тиімді пайдалана алады, педагогикалық процесті жетілдіру үшін қызметті талдай алады
- Қашықтықтан білім беру және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген, бастауыш білім беру жүйесінде қашықтықтан оқыту, жасанды интеллект әдістерін, онлайн сервистер мен платформаларды қолданады.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті