Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в QYZPU

Пәндер

  • Оқу жоспарын құрылымдаудың ғылыми негіздері

    Сабақ жоспарының түпкі мақсаты оқыту үдерісін ұйымдастырып, білім беру процесін жүйелеу болғандықтан, оның қай түрі болмасын педагог пен білім алушының өзара тығыз қарым-қатынасына құрылады. Бұл пәнде қазақ тілі мен әдебиетінен сабақ жоспары түрлерін құрылымдаудың теориялық және практикалық мәселелері ғылыми негізделіп, магистранттарға сабақты тиімді жоспарлау стратегиялары мен түрлері меңгертіледі. Сабақты жоспарлау бойынша әлемдік білім беру үдерісіндегі озық тәжірибелер мен үлгілер талданып, оқу жоспарын құрылымдауды меңгертудің бірізді ортақ әрекеттер жүйесі мен алгоритмі қарастырылады.

    Несиелер - 4
  • Коммуникативтік кеңістіктегі лингвоэкология

    Эколингвистика немесе тіл экологиясы лингвистиканың философиялық, психологиялық, әлеуметтік бағыттарында қалыптасқан тіл білімінің жаңа әрі болашағы зор ғылыми бағыттарының бірі. Этнолингвистика экология мен лингвистиканы біріктірген ғылыми бағыт ретінде тілдер арасындағы қарым қатынасты, адам мен қоршаған ортаның ықпалын оқытады.

    Несиелер - 4
  • Желілік әдебиеттің теориялық аспектісі

    Бұл пән көркем шығармаларды оқырманға жылдам таратудың бір тәсіліне айналып кеткен желілік әдебиеттің теориялық аспектісін, қазіргі қазақ желілік әдебиетінің өзіндік ерекшелігімен қоса, оны кеңейту мәселесін қарастырады. Магистранттар ғаламтор арқылы насихатталған қазақ әдебиетінің электронды мәтіндердің қолжетімділігін, желілік әдеби процесc тарихын жүйелі түсінеді.

    Несиелер - 5
  • Сандық зерттеулер және деректерді талдау

    Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.

    Несиелер - 4
  • Лингвомәдени қарым-қатынас теориясы мен практикасы

    Лингвомәдени қарым-қатынас лингвистика, мәдениеттану, коммуникативистика және лингводидактика тоғысында орналасқан қарқынды дамып отырған және қоғаммен талап етілген теоретикалық және қолданбалы ғылыми бағыт болып табылады. Этникалық мәдениеттің жергілікті мәдени бөлігінде және жаһандық халықаралық кроссмәдени коммуникациядағы кеңістік пен уақыт аспектілердегі түсініктердің қалыптасуына ықпал ету мәселелері қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Сапалық зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Көркем әдебиеттегі ұлттық таным

    Бұл пәнде бүгінгі уақыт талаптарына сай ұлттық танымдық негізде сараланған қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері оқытылады. Магистранттар ұлт руханиятына үлес қосқан ақын-жазушылардың шығармаларындағы ғылыми-танымдық, көркемдік ерекшеліктермен қоса, рухани мәдени құндылықтар, ұлттық идея, ұлттық болмысты қазіргі көзқараспен толыққанды меңгере алады.

    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.

    Несиелер - 4
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиетінің поэтикасы

    Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиетінің артық-кем тұстарын ескере отырып, жаңаша қарастырады. Қазақ әдебиетіндегі жаңа көркемдік айшықтар мен өрнектер мәнін ашу, көркем антропологиялық аспекті мен виртуальдық, мистикалық сарындар сыры сараланады. Қазіргі қазақ әдебиетінің жаңаша поэтикалық бітімін танытатын шығармаларға мифологема тұрғысынан поэтикалық талдау жасауды меңгереді.

    Несиелер - 4
  • Нейро және психолингвистика негіздері

    Əр түрлі сөздердің психологиялық мəндерінің сəйкестік дəрежесін анықтау, кез-келген бірліктердегі қауымдастықтардың қарым-қатынастарының негізгі құрылымын анықтау үшін кез-келген тіл бірлігінің позициясын зерттеу, басқа элементпен топтастыру психологиялық эксперимент жүргізу, сөз-ынталандырудың абстрактілік дəрежесін жəне оның коннотативті мағынасын жəне психологиялық реакциялар иерархиясының мөлшеріне əсерін анықтау мен психологиялық топтардың санасын білу мәселелерін қарастырады.

    Несиелер - 4
  • Қазақ әдебиеттануы және әлемдік мәдениетаралық қарым-қатынас

    Бұл пән әдеби шығармашылықтың даму кезеңдерінен және әлем әдебиеті мысалында көркем шығармашылықтың даму тарихын жүйелей келе, идеялық-көркемдік ұстанымдардың кезеңдік ерекшеліктерінен түсінік береді. Магистранттар салыстырмалы-тарихи әдістің қолданылу ерекшелігін, компаративистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын, мәселелерін игереді. Әдеби байланыстың формаларын оқуда компаративтік зерттеу әдісін қолдана отырып талдау жасай алады.

    Несиелер - 5
  • Әдебиетті оқытудың инновациялық технологиялары

    ЖОО-да әдебиетті оқытуға қажетті әдістемелік, теориялық, тәжірибелік ұғым-түсініктерді тереңнен меңгерте отырып, заманауи технологияларды, оқыту әдіс-тәсілдерін қолдана алады. Оқу үдерісінде бағдарлама мазмұнын жасауға қажетті материалдарды білу, әдебиетті оқытудың озық педагогикалық тәжірибелері мен жаңаша әдістерді тәжірибе жүзінде қолдануды қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және концептуалды негіздер

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.

    Несиелер - 4
  • Әдеби сынның даму тенденциялары

    Қаламгерлердің болмысын жан-жақты әрі толық ашатын көптеген монографияларды оқу, сыни бағалау, қазақ әдебиетінің даму жолдары мен бағыттарын түсіндіру, қазақ әдебиетінің негізгі тақырыптары мен проблемаларын жан-жақты талдау мәселесі қарастырылады. Сыни түсіндірмелер мен бағалаулардың даму тарихын бағдарлауды, сын мақалалардың стильдік және жанрлық ерекшеліктерін ажыратуды игереді.

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік лингвистика

    Бұл пән тілдің құрылымдық, функционалдық жүйесінің кешенді үлгілерін, оның әлеуметтік табиғатын, әлеуметтану, әлеуметтік психология және этнографиямен қатар дамитын жалпы тіл білімін қарастырады. Магистранттар әлеуметтану мен лингвистика ғылымдарының сабақтастығына негізделген тіл білімінің жаңа ағымдарын меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің методологиясы мен технологиясы

    Ғылыми мақаланы жазу процесінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялауды, әлем әдебиетінің өзекті сұрақтары бойынша ғылыми мақаланы құру үрдісін жоспарлау және іске асыруды меңгертеді. Ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырып, олардың шешімін табуға және ғылыми жарияланымда көрсетуге, фактілерді жинау, өңдеу, талдау, филологиялық және ғылыми-техникалық ақпаратты жинақтауды үйретеді.

    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінің функционалды грамматикасы

    Пән қазақ тіл білімінің соңғы жылдары дамуындағы тілдік бірліктерді: таңбаны, дыбысты, сөзді, морфемаларды, тіркестерді, сөйлемдерді функционалдық бағытта зерттеу мәселесін қарастырады. Магистранттар структуралық бағытта қарастырылған тіліміздің семантикалық жағымен қоса, қызметін де толық саралай алатын болады.

    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.

    Несиелер - 4
  • Әдеби процесс: ағым-бағыттар теориясы

    Әлемдік әдеби үдерісте романтизмді теориялық тұрғыда тану оның бағыт ретінде бастау алған кезеңінен бастап, қазіргі күндерге дейін жалғасып келеді. Романтикалық өнер – көркемдік мәдениет тарихындағы ерекше, маңызы айрықша құбылыс. Пән романтизмнің әлемдік мәдениет тарихындағы орны мен маңызын, көркемдік-эстетикалық мәнін, жалпы көркемдік дамудың заңдылықтарын оқытады.

    Несиелер - 5
  • Қазіргі жоғары білім берудегі акмебағдарланған технологиялар

    Акмебағдарланған технологиялар тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы ұйымдастырылатын, жүзеге асырылатын əдістер, тəсілдер мен техникалардың жиынтығы ретінде қарастырылады. Технологиялардың айрықша ерекшелігі ретінде, олардың гуманизм принциптеріне сүйенуі, адам дамуының жоғары деңгейлеріне, соның ішінде кəсіби іс-əрекет саласында жетістікке жетуге бағдарлануы алынады.

    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.

    Несиелер - 4
  • Қазақ тілін оқытудың инновациялық технологиялары

    ЖОО-да білім берудің әлемдік жаңа парадигмалық даму жүйесін, тілдерді оқытудың өзекті мәселелерін және тілдерді меңгертудің жаңа танымдық-когнитивтік технологиясын жүзеге асырудың тетіктерін меңгертеді. Тілдерді антрпоөзектік бағытта меңгертудің тіл табиғатын тануда, оның қоғамдық қызметін анықтауда және тілді ұлттың рухани-мәдени байлығы ретінде сана мен тіл тұтастығында меңгерудің жолдарын игертеді.

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады.
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
  • Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін меңгереді;
  • Оқу жоспарын құрылымдаудың ғылыми негіздерін игеріп, оқыту әдістерін қолданады.
  • Қазақ әдебиеттануы мен лингвистикасындағы жаңа бағыттарын, фольклор мен қазіргі әдебиеттегі конвергенцияны игереді;
  • Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен технологиясын кәсіби деңгейде пайдаланады.
  • Әлемдік филология үдерісін зерттеудің эмпирикалық әдістерін теориялық тұрғыдан танып, мәтіннің әдеби және лингвистикалық аспектілеріне талдауды жүзеге асырады;
  • Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудағы пәнаралық зерттеулер аясында көркем шығармашылықты зерттеу қабілеті қалыптасады;
  • Мәдениетаралық коммуникация контексіндегі қазақ әдебиеті және лингвистиканың тенденциясы мен желілік әдебиеттің теориялық аспектісін зерделейді.
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиетінің жаңа көркемдік айшықтары мен қазіргі тіл біліміндегі нейро және психолингвистика негіздерінің мәнін жаңаша қарастырады.
  • Жоғары мектепте тіл мен әдебиетті оқытудың ұстанымдарын, оқытудың жаңа технологияларын қолданады.

Ұқсас БББ

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Торайгыров университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті

Сулейман Демирель атындағы университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шымкент университеті

7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

Top