7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заман талабына сай кәсіби құзіреттілік пен әлеуметтік мобильділікті қамтамасыз ететін филологиялық іргелі теориялық, әдістемелік, сондай-ақ іргелес ғылымдар саласы бойынша түбегейлі дайындығы бар, еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" пәнінің мақсаты магистранттарда тұтас ғылыми-философиялық дүниетанымды қалыптастыру, ғылыми білімнің мәнін, құрылымы мен логикасын, оның тарихи эволюциясын түсінуді дамыту, сондай-ақ ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін игеру болып табылады. Пән сыни ойлауды дамытуға, ғылыми мәдениет деңгейін арттыруға және тәуелсіз зерттеу қызметіне дайындалуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру, білім беру процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар оқытудың педагогикалық теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгереді, дәріс және практикалық сабақтарды өткізу, сондай-ақ оқу нәтижелерін бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері пәнінің мақсаты – магистранттарға тіл тарихының даму кезеңдерін ғылыми тұрғыдан жүйелеу принциптерін меңгерту. Пән тілдің эволюциялық процестерін хронологиялық негізде зерттеуге бағытталған. Магистранттарды лингвистикалық дәуірлеудің әдіснамалық тәсілдерімен, тіл тарихын кезеңдеудің заманауи теориялық концепцияларымен таныстырады. Сонымен қатар, тілдің даму заңдылықтарын диахрондық аспектіде талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Текстология
Текстология пәнінің мақсаты – магистранттарға көркем шығармалардың түпнұсқалық мәтінін анықтау, қалпына келтіру және ғылыми зерттеу әдістерін меңгерту. Бұл пән қолжазбаларды сараптау, мәтіндік сын жасау, архивтік материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Магистранттарды авторлық редакцияларды салыстыру, текстологиялық комментарий құрастыру принциптерімен қаруландырады. Сонымен қатар, әдеби мұраны жариялаудың ғылыми негіздерін үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты - магистранттарда басқару психологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін игеруі жұмыс әріптестерімен, іскери серіктестермен сындарлы қарым-қатынас құру, жанжалды жағдайларды шешу, кәсіби қызметте жетістікке жету үшін көптеген кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешудің сәттілігін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
«Шет тілі (кәсіби)» пәнінің мақсаты-коммуникативтік-мәдениаралық құзыреттілікті кәсіби және ғылыми қызметтің түрлі салаларында халықаралық стандарт деңгейіне дейін жетілдіру. Пәнді оқу барысында магистранттарда кәсіби сөйлеу қызметінің практикалық дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтін теориясы
Көркем мәтін теориясы пәнінің оқыту мақсаты – магистранттарды әдеби туындыны талдаудың заманауи әдіснамалық принциптерімен қаруландыру. Пән көркем мәтіннің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар мәтін теориясының негізгі категорияларын меңгеріп, шығарманы тұтас жүйе ретінде қарастыруға үйренеді. Сондай-ақ, әдеби талдаудың инновациялық әдістерін практикада қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жұбановтану
Пәннің мақсаты-магистранттарды көрнекті қазақстандық ғалым және мәдени қайраткер Ахмет Жұбановтың өмірімен және шығармашылығымен таныстыру, сондай-ақ оның қазақ әдебиетін, фольклорын, музыкатануын және тілін дамытуға қосқан үлесі туралы терең білімді қалыптастыру. Пән Жұбановтың шығармаларын Қазақстанның мәдени мұрасы контекстінде талдау және түсіндіру үшін қажетті Талдамалық дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі тілдерінің тарихи лексикологиясы
Жалпы тіл білімінің сүбелі де күрделі салаларының бірі. Лексика және оның пайда болу жолдары мен даму заңдылықтарын зерттейді. Бұл пән тіл тарихына, сол тілде сөйлеуші этностың бастан кешірген тарихына қатысты тілдік фактілердің шығу тегін, қалыптасу кезеңдерін, туыстас тілдердің қатарынан алатын орнын, басқа тілдерге қатыстығын ғылыми – теориялық тұрғыдан зерттеуді мақсат етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қыпшақ тілдерінің типологиясы
Қыпшақ тілдерінің типологиясы пәнінің мақсаты – магистранттарға түркі тілдерінің қыпшақ тобының құрылымдық-типологиялық ерекшеліктерін терең зерттеу әдістерін үйрету. Пән қыпшақ тілдерінің фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік жүйелерін салыстырмалы талдауға бағытталған. Магистранттар қыпшақ тілдерінің даму заңдылықтарын, олардың генетикалық және типологиялық байланыстарын анықтауды меңгереді. Сонымен қатар, тілдердің ішкі құрылымдық ұқсастықтары мен айырмашылықтарын классификациялау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
1960 жылдардағы қазақ әдебиеті
Жоғары оқу орындарында өзінің бар тарихи шындығымен соңғы кездерде оқытылып жүрген пән. Ақтандақтардың беті ашылып, тиым салынған әдебиеттердің айналымға қайта енуі, қазақ қоғамындағы тарихи сананың жаңғыруы осы кезең әдебиетінің еншісіне тиесілі. Бұл курста ХХ ғасырдың алпысыншы жылдарынан тәуелсіздікке дейінгі қазақ әдебиетіндегі әдеби ахуал, поэзия, проза, драма, әдеби сын, көркем аударма және белгілі қаламгерлердің шығармалары т.б. мәселелер кеңінен қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте қазақ тілін оқытудың инновациялық технологиялары
Пәннің мақсаты-магистранттардың қазақ тілін оқытуда инновациялық технологияларды қолдану саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыту. Пән заманауи педагогикалық тәсілдерді, цифрлық ресурстар мен платформаларды, қашықтықтан және аралас оқыту әдістерін, тілдік құзыреттілікті қалыптастыру технологияларын, интерактивті және коммуникативтік әдістерді, сондай-ақ қазақ тілін үйрену кезінде білім алушылардың дербес және жобалық қызметін ұйымдастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты магистранттардың ғылыми зерттеулерді тиімді жобалау, ұйымдастыру және іске асыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән зерттеу процесін, уақытты басқара алатын, маңызды ғылыми нәтижеге жеткізе алатын болашақ зерттеушілерді даярлауға бағытталған. Пән ғылыми зерттеулерді жүргізуде жасанды интеллект технологияларын қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді, ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Драматургия поэтикасы
Драматургия поэтикасы пәнінің мақсаты – магистранттарға драмалық шығармалардың құрылымдық-композициялық ерекшеліктерін терең зерттеу әдістерін меңгерту. Пән драматургиялық туындылардың жанрлық табиғатын, конфликт құрылымын және көркемдік-эстетикалық қырларын талдауға бағытталған. Магистранттар драма теориясының негізгі категорияларын, драматургиялық мәтіндердің поэтикалық заңдылықтарын игереді. Сондай-ақ, классикалық және заманауи драмалық шығармаларды сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері пәнінің мақсаты – магистранттарға қазақ әдебиеті тарихының даму кезеңдерін ғылыми тұрғыдан жүйелеу принциптерін меңгерту. Пән әдебиет дамуының тарихи, әлеуметтік-мәдени факторларын зерттеуге бағытталған. Магистранттарды әдеби процестерді дәуірлеудің әдіснамалық тәсілдерімен қаруландырады. Сонымен қатар, әдебиеттану ғылымындағы заманауи теориялық концепцияларды талдауға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
Пәннің мақсаты-магистранттардың жоғары оқу орындарында қазақ әдебиетін оқыту кезінде инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын зерделеуге, цифрлық құралдар мен платформаларды, жобалау және зерттеу тәсілдерін, интерактивті және мультимедиялық құралдарды оқу процесіне біріктіруге, сондай-ақ әдеби білім беру арқылы білімалушылардың сыни ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиеттануының жаңа бағыттары
Пәннің мақсаты-магистранттардың қазақ әдебиеттануындағы үрдістер мен тұжырымдамалар туралы заманауи ғылыми түсініктерін дамыту, қазіргі заманғы теорияларды қолдана отырып, әдеби процестер мен мәтіндерді сыни тұрғыдан түсінудің аналитикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән постмодернизм, структурализм, интертекстуализм, гендерлік сын сияқты қазақ әдебиетін зерттеудегі жаңа әдіснамалық тәсілдерді, сондай-ақ жаһандану мен ұлттық бірегейлік контекстіндегі қазіргі әдеби процесті талдауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері
Пәннің мақсаты-магистранттарда қазіргі қазақ әдебиетінің жанрлық алуан түрлілігі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, дәстүрлі және жаңа әдеби формалардың даму ерекшеліктерін ашу, жаһандану, цифрландыру және мәдени өзгерістер жағдайындағы жанрлық трансформациялардың ерекшеліктерін талдау, сондай-ақ әртүрлі жанрдағы шығармаларды дербес әдеби талдау дағдыларын дамыту. Пән қазіргі қазақ әдебиетінің жанрлық әртүрлілігін зерттеуге, жаңа әдеби құбылыстарға тән көркемдік формалар мен әдістердің ерекшелігін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік лингвистика
Пәннің мақсаты-магистранттарда тілдің қоғамдағы жұмысының әлеуметтік-лингвистикалық аспектілері туралы жүйелі білім қалыптастыру, тіл мен әлеуметтік факторлар арасындағы байланысты талдау дағдыларын дамыту, ғылыми зерттеулерде, оның ішінде магистрлік диссертацияны дайындауда әлеуметтік-лингвистикалық тәсілдер мен әдістерді қолдануға үйрету. Бұл пән әлеуметтік лингвистиканың негізгі ұғымдарын, бағыттары мен әдістерін, тілдік вариацияның ерекшелігін, тіл саясаты мен жоспарлау мәселелерін, екі тілділік, тілдік байланыстар, тілдік сәйкестілік және тіл мен қоғамның арақатынасы мәселелерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ әдебиеті сынының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты-магистранттарда қазақ әдеби сынындағы заманауи теориялық және әдіснамалық тәсілдерді терең түсінуді қалыптастыру, оның дамуының негізгі тенденцияларын талдау, сыни контекстті ескере отырып әдеби шығармаларды түсіндіруге үйрету, сондай-ақ магистрлік зерттеу шеңберінде сыни мәтіндерге өз бетінше ғылыми талдау жүргізуге дайындау. Жаңа қазақ әдебиеті контекстіндегі сынның өзекті мәселелерін зерттеуге, әдебиетаралық байланыстарға, қазіргі мәдени және қоғамдық жағдайларда мәтіндерді түсіндіруге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық әдебиеті және әдеби шығарма
Пәннің мақсаты-магистранттарда ауызша халық шығармашылығы мен жазбаша әдебиет арасындағы көркемдік сабақтастықты жүйелі түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ әдеби шығармалардағы фольклорлық мотивтерді талдау дағдыларын дамыту. Пән қазақ халық әдебиетінің негізгі жанрларын, олардың құрылымын, функциялары мен поэтикасын, сондай-ақ әдеби көріністің ауызша және жазбаша нысандары арасындағы өзара іс-қимылды қоса алғанда, қазақ жазушыларының шығармашылығындағы фольклорлық дәстүрлерді түрлендіру және көрсету тәсілдерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиеті теориясының тарихи мәселелері
Қазақ әдебиет теориясы көркем әдебиетті барлық қырынан жан-жақты ашып көрсетудің құралы. Әдеби заңдылықтар мен қағидаларды жүйелеп, поэтикалық, прозалық және драмалық көркем шығармалардың табиғатын тануға қызмет ететін пән. Қазақ әдебиет теориясының тарихи даму кезеңдері, әдебиет теориясының методологиясы, ғылыми бағыт, ағымдар, әдебиет теориясындағы әдеби шығарма, орта және автор мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абай поэзиясының тілі
Пәннің мақсаты-магистранттардың Абай Құнанбаевтың поэзия тілінің көркемдік-эстетикалық ерекшеліктерін терең түсінуін дамыту, оның қазақ әдеби тілі мен ұлттық сана-сезімін дамытудағы рөлін анықтау. Пән Абай поэтикалық тілінің лексикалық-стилистикалық, синтаксистік және бейнелі-символдық ерекшеліктерін, оның шығармаларын көркем аудару принциптерін, ауызша халық дәстүрімен байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психолингвистика
Пәннің мақсаты-магистранттарда тіл мен психиканың өзара байланысы туралы кешенді білімді қалыптастыру, сөйлеу қызметінің теориялық негіздерін, сөйлеуді қабылдау, түсіну және өндіру тетіктерін игеру, сондай-ақ білім беру қызметінде психолингвистикалық тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту. Пән психолингвистиканың негізгі бағыттары мен тұжырымдамаларын, сөйлеу қарым-қатынас механизмдерін, ішкі сөйлеуді, тілдік дағдыларды қалыптастыру және дамыту процестерін, білім алушылардың сөйлеу даму ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнолингвистика
Пәннің мақсаты-магистранттарда тілдің, мәдениеттің және этностың өзара байланысы туралы тұтас түсінік қалыптастыру, этномәдени құндылықтарды, менталитет пен дүниетанымды көрсету тұрғысынан тілдік бірліктерді талдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ студенттерді пәнаралық негізде этнолингвистикалық зерттеулерді өз бетінше жүргізуге дайындау. Бұл пән этнолингвистиканың тіл мен мәдениеттің өзара байланысын зерттейтін ғылым ретіндегі негізгі ұғымдарын, принциптері мен әдістерін, тілде көрініс тапқан этникалық дүниетанымның, фразеологизмнің, символизмнің, мифопоэтикалық ұғымдардың тілдік көрінісінің ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвистикалық терминология
Пәннің мақсаты-магистранттарда лингвистикалық терминология, терминдерді жіктеу негіздері және оларды тіл білімінің әртүрлі салаларында қолдану туралы терең білімді қалыптастыру. Пән лингвистикалық терминдерді дәл және дұрыс қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ олардың ғылыми және педагогикалық практикадағы, оның ішінде қазақ тілін оқытудағы рөлін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоғамда болып жатқан әлеуметтік, экономикалық құбылыстар мен үдерістер туралы білім мен олардың өзара біртұтастығы туралы түсінік қалыптастырып, ғылымда бар концепция, теория мен бағыттарға сыни тұрғыдан талдау жасай алады
- тіл білімінің тарихын, теориялық мәселелерін, жаңа бағыттарын, тілтанымдық білімдерді терең меңгереді және қазақ тіл білімінің заманауи мәселелерін шешуге бағытталған ғылыми еңбектерге талдау жасай алуы, әртүрлі салада өзінің тілтанымдық білімін пайдалана алады
- жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық, мәтінтану жұмыстарын жүргізуге қабілетті; осы бағытта ғылыми жобалар мен зерттеулер жүргізуге қабілетті; ғылыми ақпаратты іздеу, талдау және жүйелеу үшін ЖИ пайдаланады.
- қазақ әдебиеттану тарихы мен теориясын біледі, оның жанрларын, жаңа бағыттарын, өткен және қазіргі өзекті мәселелерін анықтайды, оларды ғылыми принцип негізінде талдайды; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады.
- ЖОО-да арнайы пәндер жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілінде ғылыми зерттеулер жүргізуге, сондай-ақ докторантурада оқуды жалғастыру үшін алған білімдерін кеңейтуге қабілетті
- ғылыми және ғылыми-әдістемелік қызметтің мақсаттары мен міндеттерін біледі, ғылыми еңбектерді талдай алады және зерттеулерін жаңа бағытта кеңейте алады
- қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретіндегі маңыздылығын түсінуге, тілдік құбылыстарды ұлттық таныммен, тарихпен сабақтастықта зерделеуге және талдауға, осы бағыттағы өз ойларын нақты мысалдармен ғылыми тұрғыдан дәлелдеуге қабілетті
- психологияның, педагогиканың негізгі категорияларын, теориялық мәселелерін меңгерген, олардың негізгі ғылыми тұжырымдамаларын қоғам мен ғылымды дамытудың жалпы проблемаларымен, өмірдегі жағдайлармен байланыстырады; білім алушылардың жас, жеке және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметін жоспарлай алады; тәрбие жұмысының негізгі принциптерін білу.
- пәндерді оқыту әдістемесін жоғары меңгерген, заманауи және инновациялық, цифрлық оқыту технологияларын пайдаланады және инновациялық, педагогикалық тәжірибені қолдана алады
- нормативтік мәтіндерді, оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық технологияларын зерделеу кезінде мәтінмен жұмыс істеу әдістерін қолдануға, қарым-қатынас негіздерін, педагогикалық шешендік дағдыларды, қарым-қатынас стратегияларын меңгеруге қабілетті
Ұқсас БББ
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Торайгыров университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)