7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-білім мен ғылымды интеграциялау негізінде лингвистикалық ғылым мен инновациялық технологияларда жоғары құзыреттілік деңгейіне ие, қазақ тілі мен әдебиеті саласында жоғары білікті ғылыми, ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты – магистранттарда басқару психологиясы саласындағы терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, бұл оларға іскерлік қатынастарда психологиялық принциптерді тиімді қолдануға мүмкіндік береді. Пән басқару функцияларын жүзеге асыру психологиясы, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер жүргізу, конфликтілерді шешу және имидж бен репутацияны қалыптастыру процестерінде психологиялық тәсілдерді қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
Пәннің мақсаты-шумер және ежелгі түркі тілдерінің өзара әрекеттесуіне байланысты әртүрлі болжамдар мен теориялық көзқарастарды талдауды зерттеуге бағытталған. Пән шумер жазуы мен мәдениетінің түркологиядағы орны туралы әлемдік ғылыми түсініктерге, шумер және қазіргі қазақ тілдерінің жалпы типологиялық белгілеріне, көне түркі атауларына негізделген магистранттардың зерттеу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ тілінің академиялық грамматикасы
Бұл пән магистранттарға алған дағдыларын тәжірибеде еркін пайдалануға мүмкіндік беретін қазақ тілінің академиялық грамматикасын зерттеуге бағытталған. Магистранттар академиялық грамматика туралы ғылыми пайымдаулар негізінде жаңа ғылыми ойлар, қорытындылар алады, бұл кәсіби құзыреттілікке әсер етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектеп педагогикасы- бұл жоғары бiлiм беру жүйесiнде педагогиканың әдiснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негiздерiн зерделеуге бағытталған пән. Ол оқыту әдістемесі мен әдістерін, сондай-ақ оқыту технологияларын қамтиды. Оқу процесінде негізгі назар жоғары мектептің білім беру процесінде дидактикалық дағдыларды дамытуға, жобалау технологияларын, оқу қызметін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын жетілдіруге, сондай-ақ жоғары білім беруде қолданылатын инновациялық тәсілдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) игеруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық грамматика теориясы
"Академиялық грамматика теориясы" пәнінің мақсаты академиялық грамматика теориясының ғылыми танымының құрылымын, формасы мен әдісін зерттеуге бағытталған. Осы пәнді оқу барысында қазіргі филологияның принциптері мен негізгі бағыттары және қазіргі ғылымда қолданылатын зерттеу әдістері қарастырылды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл білімін оқытудың әдістемелік жүйесі
Мақсаты – жоғары мектепте тілді оқытудың ғылымилығын, қағидалары мен талаптарын, әдіснамасын таныту. Тілді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері мен заңдылықтарын игертіп, тәжірибелік сабақ жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Тілді жоғары мектепте оқытудың әдістері, педагогикалық технология негіздерін үйрету. Тілді оқытудағы әдіс талғамдығы мен нәтижелілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ терминологиясы және уәждеме негіздері
«Қазақ терминологиясы және уәждеме негіздері» пәнін оқытуда білім алушылар терминологиялық аталымдар, қазақ тіл білімі аталым теориясы мен оның зерттеу нысанын және ғылыми ұстанымдарын меңгерген. Қазақ терминтану ғылымының негіздерімен, бастау қайнарымен, негізгі ғылыми еңбектері және ғылыми әдіс-тәсілдерімен анализ жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдеби даму заңдылықтары
Пәннің мақсаты-әдебиеттанудағы ғылыми бағалау жүйесін саралау және әдебиеттануды дамытудағы ауқымды зерттеулерді игеру. Бұл пән әдебиеттанудағы іргелі зерттеулер арқылы қазақ және әлем халықтарының әдебиет тарихының проблемаларын айқындау бағдарларын түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте жаңа білім беру бағдарламасы бойынша қазақ тілін оқыту
Бұл пәннің зерттеу нысаны білім берудегі жаңа тенденцияларды негізге алып, қазақ тілін жоғары оқу орындарында оқытудың философиялық, педагогикалық, методологиялық негіздерімен таныстыру. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің дамуын әлеуметтік-қоғамдық талаптармен ұштастыра қарау. Осыған сай қазақ тілін меңгертудің жаңа жүйесін зерттей отырып, білім алушылардың маман ретінде кәсіби тұрғыдан дамуына жағдай тудыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолданатын ғылыми зерттеулердің әдістемесі және әдістері
Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ технологияларын қолдануға дайындау, зерттеу әдістерін таңдауда сыни ойлау және талдау дағдыларын қалыптастыру, ЖИ қолдану контекстінде ғылыми қызметке этикалық көзқарасты қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеу жүргізу үшін жүйелі логикалық ойлауды меңгереді және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістерін зерделейді, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу жоспарын құру, гипотезалар құру, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге байланысты мәселелерді, соның ішінде зерттеуді жобалаудың эксперименттік әдістерін, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды талдау дағдыларын меңгереді және ғылыми зерттеулердің негізгі түрлерін анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
Пәннің мақсаты-әдебиеттанудағы ғылыми бағалау жүйесін әдебиет тарихы дәуіріне қарай саралауға бағытталған. Зерттеу әдебиеттің даму кезеңдері, әдеби бағыттар-әдеби процестегі ағымдар мен мектептер, дәстүрлер мен инновациялар бойынша қарастырылады. Данна күрделі пәндерді зерттейді ғылыми мәселелер, мысалы, әдеби мұраны игеру, зерттеу, дәстүрлер мен сабақтастық, тарихи сабақтастық, әлемдік ғылыми зерттеулермен қатар. Сондай-ақ, отандық әдебиеттану осы мәселе бойынша ғылыми-зерттеу ізденістерінде тәжірибе жинақтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Драматургия поэтикасы
Пәннің мақсаты - драмалық шығармалардың жанрлық ерекшеліктеріне тән заңдылықтармен таныстыру. Драмалық шығармаларға тікелей қатысты акт, көрініс, шегініс, монолог, диалог, ремарка, т.б. әдеби-теориялық ұғымдар қызметін меңгеру. Мектеп жағдайында драмалық шығармаларды оқытудағы әдістемелік тәжірибелерді меңгеру құзыреттілігіне ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем әдебиеттегі мифопоэтика
Пәннің мақсаты қазіргі қазақ прозасындағы мифопотикалық ізденістер жан-жақты саралануы, миф пен жазба əдебиетінің арақатынасы, қазіргі қазақ қаламгерлерінің дүниетанымдық негіздері мен көркем ойлау жүйесіндегі мифтік сарынның, ежелгі мифтердің қазіргі поэтикалық жүйедегі қолданыстарының əдіс-тəсілдері нақтыланды. Мифологизмнің реализммен, романтизммен байланыстары ғылыми тұрғыдан талданды. Əлемдік əдебиетте бой көрсетіп, қазір іргелі ағымға айналған неомифологизмнің идеялық- эстетикалық сипаттары көрсетіліп, типологиялық қырлары ашылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалды лингвистиканың теориялық мәселелері
Пәннің мақсаты-тіл білімінде қалыптасқан жаңа бағыттар туралы жан-жақты зерттеулерді игеру, қазіргі кезде қалыптасып жатқан жаңа бағыттарға байланысты әдебиеттің ғылыми көздерін өз бетінше іздеу. Пән қазақ лингвистикасында қалыптасатын жаңа бағыттар туралы, атап айтқанда психолингвистика, когнитивтік лингвистика, паралингвистика, этнолингвистика, прагмалингвистика туралы пайымдау қабілетін алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қоғамдағы әдеби сын және баспасөз
Әдеби сынның қоғамдық ой-пікірдегі алатын орнын, қазақ әдебиетіндегі сыншылдық ойлардың негіздерін зерттейді. Ізденушінің талғамын қалыптастырып, көркем шығарманы жете түсінуге жетелейді. Әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, түсіну, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан сынның туу және қалыптасу кезеңдерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
Мақсаты –әдебиеттанудың бүгінгі келелі, өзекті мәселелерін жан-жақты талдау, зерттеудің жаңа әдістемелері мен әдіс-тәсілдерінен мағлұмат беру. Мазмұнында филологияның тарихы мен теориясының жекелеген салаларына тереңдеп, әдебиеттанудың кейбір мәселелеріне бүгінгі ғылыми көзқарастар, пайымдаулар тұрғысынан нақтылай баға беріп, талдап, зерделеуге бағытталады. Әлем әдебиеттануындағы теориялық ұстанымдарды ұлттық әдебиетпен салыстыра отырып, қазақ әдебиеттануының деңгейін көтеруді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттану ғылымын оқытудың әдістемелік жүйесі
Пәннің мақсаты - қазақ әдебиетін оқытудың әдіснамалық негіздерін, оқытудың тиімді жолдарын меңгеріп, әдіскер-ғалымдардың еңбектері мен негізгі тұжырымдарын өз тәжірибелерінде қолданады, жаңашыл оқытушылардың оқыту әдістерін зерттейді, салыстырады, қорытады. Ұйымдастырудың дидактикалық, әдістемелік талаптары бойынша алған білімдерін қолдана алады. Заманауи білім берудегі инновациялық үрдістер туралы, жаңа сандық және интернет-технологиялардың пайда болуы туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиетті жаңартылған білім беру мазмұнында оқыту
Пәннің мақсаты-қазіргі білім беру жүйесінде магистранттардың еңбек нарығына белсенді түрде бейімделуі мен жоғары сұранысқа ие болуына қажетті негізгі құзыреттіліктерді қалыптастырады. Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде қазақ әдебиетін оқытуға тиімді заманауи педагогикалық технологияларды меңгереді. Білім алушылардың шығармашылық, интеллектуалды, креативті, сыни, қисынды ойлау қабілеттерін жетілдірді. Ғылыми ойлау мен дүниетаным мән мәтінінде жалпы адамзаттық және әлеуметтік – жеке тұлғалық құндылықтарды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің функционалды-коммуникативтік синтаксисі және әлеуметтік лингвистика
Пән арқылы тіл мəдениетін қалыптастыру, сөйлеу сауаттылығын қалыптастыру жəне дамыту арқылы қазақша тілдік тұлға қалыптастыру қазақ тілін оқыту арқылы функционалдық сауаттылығын дамытудың басты мақсаты болып танылады. Тіл жүйесіндегі тіл бірліктерінің қызметі — өзінен жоғары тұрған тіл бірлігін құруға, тіл бірліктерінің қызметіндегі тілдің функционалдық ерекшелігін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық әдеби дәстүр және жаңашылдық
Мақсаты – әдеби бағыттардың пайда болуының негіздемесін көрсетіп, көркем шығарма мен әдеби құбылысты жаңаша зерттеудің ғылыми әдістерімен таныстыру. Пән бойынша жазушылардың шығармаларын талдаудың ғылыми-теориялық, әдіснамалық негіздерін білгізу. Классикалық әдеби дәстүр мен жаңашылдық әдебиеттанудағы ең өзекті мәселелердің қатарында екендігін көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем әдебиеттегі ұлттық ментальдылық
Бұл пәнді оқығанда көркем әдебиетті зерттеудің ғылыми-теориялық принциптерін меңгереді. Магистранттар қазақ, орыс, әлем әдебиеттанушыларының классикалық еңбектерінің құрылымы мен мазмұнын біледі. Ғылыми зерттеу ісін жоспарлау мен ұйымдастыру дағдысы қалыптасады. Ғылыми-зерттеу жұмысының ұйымдастырылуындағы негізгі принциптерді, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлаудың кешенді бөлшектерін біртұтас дүние ретінде қарастыру құзыреті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктер мен философияны дамыту үрдістеріне талдау жасап, баға береді. Академиялық және кәсіби өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету үшін шет тіліндегі коммуникативтік технологияларды қолданады. Ғылыми және ресми-іскерлік стильдегі жазбаша мәтіндер құрастырады.
- Талдайды және бағалайды білім беру мен басқару үдерістерінің тиімділігін, оның ішінде ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, ғылыми-әдістемелік жұмыс және магистранттарды әлеуметтендіру үдерістерін. Білім мен ғылымның интеграциясын ескере отырып, инновацияларды оқу және оқу-тәрбие үдерісіне енгізеді.
- Ғылыми-зерттеу қызметін талдайды, қазақ тілінің әрбір жеке саласы бойынша академиялық деңгейде білімді меңгереді, ұғымдарды жүйелейді, әдістердің ерекшеліктерін айқындайды және зерттеу дағдыларын қолданады.
- Тіл тарихын дәуірге бөліп қарастырудағы алғашқы ізденістер мен ғылыми концепциялар арасындағы қайшылықтарға анализ жасап, өзіндік ерекшеліктерінің анықтауға дағдыланып, шетелдік және отандық ғалымдардың критерийлерін, келтіріліп жүрген ғылыми-зерттеу ізденістерін тілші маман ретінде саралап, талдай білуге құзыретті.
- Меңгереді монографиялық еңбектердегі қазақ әдебиетін зерттеудің өзекті мәселелерін, талдайды әдебиеттанудың қалыптасу кезеңінен бүгінгі күнге дейінгі маңызды проблемаларын.
- Алған білімін практикамен ұштастыра отырып, ғылыми-зерттеу жұмысын меңгереді, ғылыми әдебиеттер және өз мамандығының ғылыми зерттеулері бойынша қорытынды жасауды меңгереді.
- Қалыптастырады сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, алдын алады және шешеді мүдделер қақтығысын, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес құқықтық сараптама жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін нормаларды анықтайды. Кәсіби қызметінде алған білімін қолданады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтайды.
- Әдістемелік құзыреттілікті дамытады және ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, білім, ғылым мен инновацияның интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді. Қазіргі заманғы және инновациялық және цифрлық (оның ішінде ЖИ) оқыту технологияларын қолданады.
Ұқсас БББ
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Торайгыров университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)