7M01501 Математика в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарды математикалық білім беру саласындағы кәсіби мәселелерді шешуге дайындау, олардың кәсіби ғылыми-зерттеу қызметі саласындағы практикалық дағдылары мен құзыреттіліктерін меңгерту. Білім алушылардың жеке мүдделері мен жұмыс берушілердің талаптарын жүзеге асыруға қабілетті, білім берудің жеке немесе мемлекеттік секторларының әртүрлі білім беру мекемелерінде қызмет атқара алады; жоғары оқу орындарында, арнайы білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу институттарында бейіндік дайындығы бойынша бәсекеге қабілетті болу; Болон процесінің талаптары мен қағидаларына сәйкес сипатталған білім беру нәтижелеріне қатысты білім, дағдылар мен тәсілдерге ие болу.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс ғылыми ойлаудың дамуының философиялық негіздері мен тарихи жағдайларын терең зерттеуді көздейді. Магистранттар ғылыми әдіс негізінде жатқан философиялық концепцияларды, ғылыми теориялардың қалыптасуының тарихи кезеңдерін зерттейді, сонымен қатар осы аспектілердің қазіргі ғылыми парадигмалардың дамуына әсерін талдайды. Курс сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыруға, ғылымның философиялық негіздерін түсінуге және олардың құқық пен қоғамның әртүрлі салаларына ықпалына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Бұл пән магистранттардың болашақ кәсіби мансаптарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажет болатын ағылшын тілі мен қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған. Курс грамматикалық дәлдікті, тиімді жазуды дамытуға және құрылымдық тұрғыдан тиімді, грамматикалық дәл және контекстке сәйкес құжаттарды жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық тбілім берудегі зерттеулер
Математиканы оқыту мен оқытуды үйренуге және жетілдіруге арналған стратегиялар мен әдістерді қамтиды. Ол жан-жақты білім алу үшін сапалы әдістерді (мысалы, бақылаулар мен сұхбаттар), сандық әдістерді (мысалы, статистикалық талдау) және аралас әдістерді қолданады. Бұл пәннің мақсаты-дәлелді зерттеулерге негізделген білім беру практикасын, саясатын және оқу бағдарламаларын ақпараттандыру және жетілдіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Бұл пән магистранттарға ұйымдық ортадағы менеджменттің психологиялық аспектілеріне қатысты негізгі қағидалар мен түсініктерді үйретеді. Курс қызметкерлердің көшбасшылыққа, коммуникацияға, мотивацияға және дамуына психологиялық процестердің әсері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Магистранттар психологиялық теорияларды, көшбасшылықты, стратегиялық мотивацияларды, шешім қабылдаудың психологиялық аспектілерін және конфликтологияны осы білімді адамдарды және ұйымдық процестерді тиімді басқару контекстінде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудың жаңа әдістері
Курстың мақсаты — магистранттарға математика пәнін оқытудың инновациялық және тиімді әдістерін меңгерту. Курста белсенді оқыту, зерттеуге негізделген оқыту, проблемалық оқыту және цифрлық технологияларды қолдану тәсілдері қарастырылады. Студенттер заманауи педагогикалық үрдістермен танысып, практикалық мысалдар арқылы дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, курс болашақ оқытушыларға өз сабақтарын жобалап, жаңашыл әдістерді қолдану мүмкіндігін береді. Нәтижесінде, магистранттар оқушылардың қызығушылығын арттыратын және логикалық ойлауын дамытатын сабақтар құра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математиканы оқытудағы жаңа технологиялар
Бұл курс математика пәнін оқытуда қолданылатын заманауи технологияларды, соның ішінде цифрлық құралдар мен жасанды интеллект жүйелерін зерттейді. Студенттердің қызығушылығын арттыру, көрнекі түсіндіру және жекелендірілген оқытуға басымдық беріледі. Курс болашақ мұғалімдерді технологияны тиімді қолдануға дайындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математикадан функционалдық сауаттылықты қалыптастыру
«Математикадан функционалдық сауаттылық қалыптастыру» пәні магистранттардың математикадан функциональдық сауаттылық жайлы құзіреттіліктерін жоғары деңгейге көтеруді көздейді. Сол сияқты, пән мазмұнында математикадан функциональдық сауаттылыққа байланысты есептерді шешуге қажетті теориялық материалдар қайталанады. Сонымен бірге, магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарына терең баулу мақсатында жобалық жұмыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазықтықтағы және Кеңістіктегі салу есептерін шешу
Күшейтілген күрделіліктің геометриялық есептерін шешу кезінде магистранттар әртүрлі әдістерді, сонымен қатар олардың комбинацияларын қолдануға жүгінеді. Бастапқыда сабақтарда планиметриялық есептерді шешудің жиі қолданылатын әдістері мен әдістері қарастырылады: геометриялық және аналитикалық (алгебралық). Бастапқы математика курсында планиметриялық есептерді шешудің нақты әдістері бар екендігі атап өтілді. Бұл ең алдымен геометриялық әдістердің бірі ретінде қосымша құрылыстарға қатысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Академиялық хат
Бұл курс зерттеу жұмысын жазудың міндетті шарты болып табылады. Оның негізгі мақсаты - академиялық жазуда қабылданған күрделі құрылымдар мен грамматикалық мәселелерді ұсыну, сонымен қатар ғылыми еңбектер жазуға академиялық негіз дайындау. Ол магистранттарды жетілдірілген грамматика мен академиялық стильдің негізгі принциптерімен таныстыратын практикалық курс ретінде жасалған. Осы аспектілердің теориялық сипаттамасынан кейін академиялық жұмыстардың әртүрлі түрлерін жазу тәжірибесі пайда болады. Сонымен қатар, курста магистранттардың академиялық жазбаша қарым-қатынасын жақсартудың негізгі әдістері мен ұсыныстары қарастырылады.. Бұл академиялық мәтінді құрастыруда, жүйелеуде және қайта қарауда практикалық тәжірибе береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық білім берудегі бағалау әдістері
Бұл курс магистранттарға сабақ беру барысындағы бағалау жүйесінің маңыздылығы мен артықшылықтарымен таныстырады. Курстың мақсаты - оқушылардың математикалық білімінің сапасын бағалау оқу процесінің қажетті және маңызды құрамдас бөлігі екендігін түсіндіру. Барлық оқу орындарында бағалауға көп көңіл бөлінеді. Бұл табиғи нәрсе, өйткені математиканы оқыту процесі үздіксіз кері байланыссыз тиімді бола алмайды, бұл ұстазға оқушылардың материалды игеруі туралы, олардың білім сапасы туралы, туындайтын қиындықтар туралы, математикадан мектеп курсын саналы және мықты меңгеру мүмкін емес болатынын ұстазға ақпарат береді. Білім алушылардың білімін объективті бағалау іс-әрекеттің қорытынды нәтижесінің дұрыстығы туралы ғана емес, сонымен қатар өзі туралы да ақпарат береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Деректердің сандық және сапалық талдауы
Курстың мақсаты – педагогикалық зерттеулерде деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін үйрету. Курс барысында сандық және сапалық әдістердің теориясы мен практикасы қарастырылады. Магистранттар сұрақнамалар құрастыру, бақылау жүргізу, кодтау және статистикалық талдау жасауды меңгереді. Сонымен қатар, SPSS және NVivo сияқты бағдарламаларды қолдану дағдылары қалыптасады. Бұл курс зерттеу нәтижелерінің сенімділігі мен дәлдігін қамтамасыз етуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
STEM білім беру
Білім беру контекстіндегі STEM (ғылым, технология, инженерия және математика) осы салалардағы мазмұнды әртүрлі жеке сыныптарда емес, магистранттардың дербестігі мен өзін-өзі басқаратын оқытуға баса назар аудара отырып, жобаға негізделген интеграцияланған түрде оқыту тұжырымдамасын білдіреді. Бұл курс мұғалімдерге үміткерлерді оқу бағдарламаларын біріктіру тәжірибесін модельдейтін оқулар, бейнелер, оқу дизайны және шағын жобалар сериясы арқылы мұны жүзеге асырудың озық тәжірибелеріне үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулер әдістері және деректерді талдау
Зерттеулерге кіріспе; ғылыми зерттеулердің кезеңдері; ғылыми зерттеулердегі ғылыми зерттеулерді модельдеудегі ақпараттық ізденіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Күрделі есептерді шешуге үйрету
«Күрделі есептерді шешуге баулу» пәнінің мақсаты, магистранттардың мәтінді күрделі есептерді шешу жайлы құзіреттіліктерін жоғары деңгейге көтеру. Қазіргі кезде, өркениетті әлемде адамдардың есептерді шеше алу құзіреттілігі XXI ғасырдағы адамға қажетті ең басты құзіреттілік ретінде қарастырылады. Сондықтанда, өркениетке барынша ұмтылып отырған біздің елімізде де, мектеп оқушыларының(ҰБТ), мұғалімдердің (категорияларын көтеру жағдайында) біліктіліктерін бағалау барысында ең алдымен олардың есеп шығара алу жағдайлары сарапталады. Демек, бүгінгі магистранттарда математикалық есептерді сауатты, саналы, жүйелі шеше алуы жайлы құзіреттіліктер қалыптастыру олардың ертеңгі кәсіби деңгейі жоғары маман болуларының басты кепілі. Сол себепті, пәнді оқып үйрену барысында магистранттармен, мәтінді есептерді шешуге қажетті теориялық материалдарды қайталау және оларды толықтыру, күрделі есептерді шешуге қажетті құзіреттіліктер қалыптастыру және т.б жұмыстар жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математика пәнінің мұғалімін кәсіби даярлауды жетілдіру
Курс магистранттардың - математика мұғалімдерінің - кәсіби дамуының әртүрлі тәсілдеріне шолу жасайды. Бастапқы нүкте-сарапшылар мен жаңадан бастаушылар арасындағы айырмашылықты анықтайтын және сараптамалық білімді сипаттауға тырысатын "бастаушы сарапшы" тәсілі. Математика мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қалай тұжырымдау керек деген сұрақ кейіннен негізгі эмпирикалық нәтижелерді талқылаудан кейін тиісті көрнекті теориялық және эмпирикалық тәсілдердің егжей-тегжейлі сипаттамасымен тереңдетіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Ғылыми жобаларды дайындау негіздері
Бұл пән магистранттарды ғылыми жобаға және зерттеуге негізделген курстық жаттығуларға дайындайды. Бұл магистранттарға жобаны жоспарлау және сәтті орындау үшін қажетті зерттеу әдістері туралы түсінік береді. Осы курс арқылы магистранттар әдебиеттерді жүйелі түрде қарау, қауіпсіз жұмыс істеу әдістері, жазбаларды дұрыс жүргізу, нәтижелерді талдау және түсіндіру және ғылыми идеяларды жазбаша түрде ұсыну сияқты маңызды зерттеу дағдыларын дамытады. Бұл курстың мақсаты - магистранттарға өздерін қызықтыратын пән туралы тереңірек түсінік қалыптастыруға мүмкіндік беру және студенттерге осы курстан тыс қолдануға болатын зерттеулер мен жобаларды басқару тәжірибесін беру. Магистранттар өз жетекшілерінің басшылығымен өз бетінше зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Интербелсенді оқыту технологиялары негізінде күрделі геометриялық есептерді шешу
"Интерактивті оқыту технологияларына негізделген күрделі геометриялық есептерді шешу" пәні оқытуды жақсарту және күрделі геометриялық есептерді шешу үшін интерактивті құралдар мен технологияларды пайдаланады. Ол күрделі геометриялық ұғымдарды визуализациялау, манипуляциялау және шешу үшін динамикалық Бағдарламалық құралды, кеңейтілген және виртуалды шындықты және бірлескен платформаларды пайдалануды қамтиды. Бұл тәсіл технологияға негізделген инновациялық әдістер арқылы геометриялық білім беруді түсіну мен қатысуды тереңдетуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытуда жасанды интеллект технологиялары
Курстың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын математика оқыту процесіне интеграциялау жолдарын зерттеу. Курс барысында ChatGPT, машиналық оқыту және бейімделмелі оқыту жүйелерімен таныстырылады. Студенттер ЖИ құралдарын оқу мазмұнын дараландыру және оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау үшін қалай қолдануға болатынын үйренеді. Практикалық тапсырмалар арқылы нақты ЖИ платформаларында жұмыс істеу дағдылары дамытылады. Бұл курс білім берудегі цифрлық трансформацияны терең түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Бұл пәннің мақсаты – магистранттарға жоғары білім туралы білімнен жеке тәжірибе және аудиториялық оқыту арқылы жоғары оқу орнындағы әрекетке және жұмыс істеуге көшуге көмектесу. Магистранттардың жоғары білім туралы базалық білімдерін кеңейтіп, жоғары оқу орнында оқытушының кейбір функцияларын зерттуіне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Статистика және ықтималдықтар теориясындағы математикалық модельдеу
Бұл курс практикалық мәселелерге баса назар аудара отырып, Ықтималдық теориясы мен статистиканың негізгі ұғымдарына кіріспе ретінде жасалған. Онда ықтималдық теориясының, математикалық статистиканың және деректерді статистикалық талдаудың негізгі принциптері мен әдістеріне теориялық зерттеулер берілген. Магистранттар осы теориялардың арнайы бөліктері туралы терең білім алады және деректерді өңдеудің заманауи әдістерімен танысады. Магистранттар математика саласындағы дербес зерттеулерге дайындалады және тереңірек білім алады, әсіресе таңдалған ғылыми мамандандыруда. Өз тәлімгерлерінің жетекшілігімен магистранттар педагогикалық математика саласындағы ғылыми жұмыстың негізгі әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математика пәнін қашықтықтан оқыту технологиялары
Бұл курста магистранттар статистика, геометрия, педагогика және т.б. сияқты салаларда қажетті негізгі математикалық құралдарды үйренеді. Курста қарастырылатын тақырыптарға алгебра (теңдеулерді шешу, тригонометрия, күрделі сандар), Математикалық талдау (функциялар мен графиктер, дифференциацияға шолу, өзгеру жылдамдығы және дифференциалдық теңдеулер, интегралдау әдістері мен қосымшалары) және геометрия (векторлар мен қисықтар) тақырыптары кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Геометрияны оқыту әдістері
Оқу құралында геометрия студенттерінің сұрақтарына жауап берілген. Оқушылардың дамуы мен қабылдауының психологиялық сипаттамаларына сәйкес келетін материалдар жиынтығы толығымен ұсынылған және қарастырылған. Геометрияның ғылым ретінде даму тарихы қысқаша сипатталған, әдістемесі мен оны оқыту жүйесі сипатталған, проблемалар мысалдары және оларды сабақтарда талдау берілген. Оқу құралының әр тақырыбы өзін-өзі тексеруге арналған сұрақтар мен тапсырмалар жиынтығымен толықтырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Математикалық талдаудың оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты – математикалық талдаудың теориялық мазмұнын терең меңгеру және оны оқытудың әдістемесін игеру. Курста мазмұнды құрылымдау, қиын тақырыптарды түсіндіру стратегиялары және есептермен жұмыс жасау тәсілдері қарастырылады. Магистранттар оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға бағытталған оқыту әдістерін үйренеді. Практикалық сабақтарда нақты мысалдар арқылы сабақ жоспарлау дағдылары дамытылады. Курс нәтижесінде студенттер математикалық талдауды жүйелі әрі түсінікті түрде оқыта алатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсыну.
- Математикалық білім беру бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алу, зерттеу нәтижелерін ғылыми басылым түрінде ресімдей алу.
- Ғылыми және педагогикалық экспериментті жоспарлай және жүргізе алу, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін меңгерген және мамандық бойынша қолданылатын құжаттардың арнайы түрлерін (МЕМСТ, стандарттар, сертификаттар және т. б.) қолдана алу.
- Жоғарғы мектеп пен жоғары оқу орындарының математика курсының әртүрлі тақырыптары мен бөлімдері бойынша оқу материалына логикалық-математикалық және логикалық-дидактикалық талдау жүргізу тәсілдерін меңгеру.
- Ғылымды табысты дамытуға мүмкіндік беретін математикалық білім саласында іргелі, сапалы, кәсіби білімді, терең мамандандырылған білімді меңгеру.
- Білім берудің қазіргі парадигмасына байланысты педагогикалық ғылымның дамуының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын түсіну.
- Математикалық білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу есептерін шешудің инновациялық әдістерін қолдануға қабілетті болу.
- Оқу орындарының әртүрлі типтерінде математиканы оқытудың ұйымдастырушылық формаларын, заманауи құралдарын, әдістемелерін және технологияларын білу.
Ұқсас БББ
7M01501 Математика (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01501 Математика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01501 Математика
Шымкент университеті
7M01501 Математика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті