7M01501 Математика в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлемдік білім кеңістігінің тәжірибелерін игерген, білім берудегі жалпы және кәсіби мәдениетті әлемдік деңгейге жеткізге алатын математика педагогін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Алгоритмдер теориясы және оның қолдану принциптері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді компьютерде есептерді практикалық шешу процесінде жиі қолданылатын негізгі алгоритмдермен таныстыру және тиімді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру; келесі бағыттар бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру: тиімді алгоритмдерді құру әдістері, сұрыптау және іздеу, графиктер бойынша алгоритмдер; әзірленетін бағдарламаларды қолдану ерекшеліктеріне қарай рационалды алгоритмдерді таңдаудың өзекті мәселесін шешуге қажетті алгоритмдерді, құралдар мен құралдарды талдаудың нақты әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдістемелік және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логикасын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогика мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін меңгертеді. Жоғары мектептің педагогика және психологиялық заңдылықтарын қолдантады. Жоғары білім беру саласында педагогикалық және психологиялық қызметті жүзеге асыртады. Жоғары мектептің оқу сапасын диагностикалау жолдарын меңгертеді. Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби құзыреттілігін және педагогикалық шеберлігін қалыптастыртады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Тілдік қабілеттілік пен сөйлеу біліктіліктерін қалыптастырып, қазіргі заманғы технологияларды қолдана отырып, кәсіби қарым-қатынас саласы шеңберінде шет тілде баспа, дыбыс-бейне көздерінен алынған әртүрлі ақпараттарға презентация жасауға машықтандырады. Ғылыми стильдің грамматикалық категорияларын ауызша және жазбаша формаларын анықтайды. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы мәліметтерді тыңдап қабылдайды, презентация, дөңгелек стол аясында сұхбаттасуды меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графтар теориясы және оның қолданылу салалары
"Графтар теориясы және оны қолдану саласы" пәнін оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қазіргі күрделі жүйелерді талдау мен басқаруда зерттелетін әдістерді қолдана білу, графиктердің классикалық теориясын зерттеу, сонымен қатар қолданбалы есептерде графтар теориясының әдістерін қолдану болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері білім алушылардың қазіргі заманғы математикалық ойлау формаларын және, күрделі мәселелерді зерттеу және шешу, білім алушылар арасында қазіргі математика мен информатикадағы графикалық теорияның рөлі туралы түсінік қалыптастыру, негізгі ұғымдар туралы түсінік қалыптастыру математика және басқа да нақты және жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу жұмыстарына қажетті графикалық дағдыларды, ойлаудың математикалық қатаңдығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құпиялау теориясының негіздері
Дискреттік математика курсында оқылатын бөлімдер қарастырылады, Жиындар және қатынастар, комбинаторика, айтылым алгебрасы, графтар және құпиялау теорияларын үйретеді. Негізгі теориялық мәліметтер және барлық бөлімдер бойынша есептерді шешудің көптеген мысалдары, өздік жұмыс тапсырмалары, бақылау сұрақтары келтіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістері мен технологиялары
Жоғары оқу орындарында қолданылатын оқытудың заманауи әдістері білім алушыардың сыни ойлауын дамытуға, өз бетінше ізденуге және практикалық дағдыларды меңгертеді. Оқыту әдістері зерттеу қабілеттерін дамытуға және шығармашылық ойлауды жетілдіруді қалыптастыртады. Оқытудың инновациялық технологияларының тиімділігі білім беру сапасына, оқу үдерісіне енгізілген әдістер мен технологиялардың білім алушылардың дағдыларына әсерін сипаттайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жуықтап шешу әдістері
Сандық әдістердің тарихын, математикалық модельдеу мен есептеулерді, қарапайым Итерация әдісін, аккорд әдісін, Ньютон әдісін, Зейдел әдісімен сызықтық теңдеулер жүйесін шешуді, Монте-Карло әдісімен сызықтық теңдеулер жүйесін шешуді, қолданбалы бағдарлама арқылы шешуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған бағдарлама бойынша мектеп математикасы оқулықтарының проблемалары
Қазіргі заманауи математика оқулықтарының мазмұны, құрылымы қолданылуы және олардың өзіне тән ерекшеліктері, оқулықтарды салыстырудың әдіс-тәсілдері, оқулықтарды таныстыру, талдау жүргізу арқылы олардың сапасын бағалау мен зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу, әлеуметтік ойлардың неізінде өз пікірін қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Мектеп математикасы оқулықтарының мазмұнын талдау, сараптау нәтижелерін көпшілік алдында нақты хабарлауды ұйымдастыру жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика әдістері
«Математикалық статистика әдістері» пәнін оқудың негізгі мақсаты: ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктерін оқу; ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың нақты есептерін шешудің заңдылықтары мен әдістерін меңгеру; арнайы пәндер шеңберінде бақылаулар немесе арнайы жүргізілген тәжірибелер нәтижелерін өңдеуді қоса алғанда, әртүрлі есептерді шешуде оқытылатын әдістерді қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары оқу орнындағы математиканы оқытудың әдістемесі
Мектептегі математика курсы пәндерінің мазмұны мен әдістері негізінде жалпы математиканы оқыту әдістемесін қарастырады. Мектептегі математика курсының пәндерін оқыту элементтерінің дәйектілігі, бірлігі және дамуы негізінде математиканы оқыту жүйесін анықтайды. Заманауи әдістемелік модельдерді, әдістемелерді, технологияларды және математиканы оқыту әдістерін, оларды қолдану нәтижелерін талдау әдістерін игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебралық және дифференциалдық теңдеулерді жуықтап шешу әдістері
Алгебралық, дифференциялық теңдеулерді шешу кезінде функцияның ең жоғары туындысын, теңдеулердің ретін табуды есептей алады. Жоғары ретті дифференциалдық теңдеуді, бірінші ретті теңдеулер жүйесіне кіретін теңдеулерді шешуді үйренеді. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің негізгі зерттеу әдістерімен және негізгі теңдеулерін шешу әдістерімен үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Вариациялық есептеулер және оптимизация әдістері
Вариациялық есептеу негіздерін және оптимизациялау әдістерінің негізін қарастырады. Классикалық вариациялық есептерді шешудің негізгі әдістерін, сондай-ақ оптимизациялау мәселелерін шешуді зерттейді. Ол Л.Эйлерден басталатын вариациялық есептеулердің классикалық негіздерін, максималды принципті, кеңістіктік вариациялық есептерді, оларды шешу әдістерін және туындаған мәселелерді қоса алғанда, заманауи тәсілдерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стандарттық бағдарламадан тыс есептерді шешу практикумы
Теңдеулерді, теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешуде стандартты емес әдістерді пайдалану. Теңбе-тең түрлендірулер. Иррационал теңдеулер. Күрделі көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер. Теңсіздіктер. Теңсіздіктер жүйесі. Теңдеулер мен теңсіздіктердің жалпы қасиеттері. Теңсіздіктерді дәлілдеу. Планиметриялық есептерді шешу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы
Принциптердің, әдістердің, әдістердің, техниканың, процедуралардың және зерттеу жұмысын ұйымдастырудың жиынтығын қарастырады, яғни. педагогикалық құбылыстарды зерттеу, оқу-тәрбие процесіндегі ғылыми мәселелерді шешу. Білім беру проблемаларын зерттеудің әдіснамасы мен техникасын зерделеу негізінде магистранттардың ғылыми көзқарастарын қалыптастыра отырып, білім беру мен тәрбиелеуде әртүрлі ұғымдар мен құндылықтарды, идеялар мен қорытындыларды қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кешенді талдаудың асимптотикалық әдістері
Асимптотикалық қатынастар мен тәртіп қатынастарының дифференциалы мен интегралын қарастырады. Функция кластарымен жұмыс проблемаларын шешу, трансценденттік теңдеулердің асимптотикалық шешімінің ерекшеліктерін талдау. Жалпылауды қалыптастыру Пуанкаре бойынша асимптотикалық ыдырауды анықтау, мәселені Лаплас және Эйлер әдісімен шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері
Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелерінің маңызды нәтижелерін, тұжырымдары мен негізгі анықтамаларын, теоремалардың дәлелдемелерін қолданып алгебра, геометрия және логика саласындағы қазіргі ғылыми зерттеу нәтижелерін алу әдістерін анықтайды. Ғылыми-зерттеу жұмысында алгебра, геометрия мен логиканың нәтижелері мен заманауи әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды теңдеулер мен есептік математиканың теориялық негіздері
Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық және сандық әдістерін қарастырады. Дифференциалдық теңдеулер туралы мәліметтерді жинайды және талдайды. Дифференциалдық теңдеулер мен олардың шешімдерін математикалық, физикалық және техникалық есептерді шешуде қолданады. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер және қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін бастапқы және шекаралық есептерді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми-жұмыстар жасауға үйрету, олардың сипаттамасын жасау және жасалып жатқан жұмыстары бойынша диссертацияны қорғауға шығу. Ғылыми танымымен және педагогиканың методологиялық негізі. Ғылыми-зерттеу бағытын таңдау және ғылыми зерттеу жұмыстарының кезеңдері. Ғылыми ақпараттардың өңделуі және жинақтау. Теориялық зерттеу. Теориялық зерттеулер. Педагогикадағы модельдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оптимальды басқарудағы дифференциалдық теңдеулер
Квадраттық формалардың теорияларын, соңғы өлшемді сызықтық кеңістіктегі сызықтық операторлардың теорияларын, жалпы алгебраның негіздерін қарастырады. Математикалық физика, математикалық модельдеу, сандық әдістер, операцияларды зерттеу және жүйелік талдау, оңтайландыру және оңтайлы басқару бойынша оқу және кәсіби есептерді шешу үшін алынған білім мен дағдыларды қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Модельдеудің математикалық және оптималды әдістері
Модельдеудің математикалық және оптималды әдістері пәні модельдеу әдістерін зерттеуге және алған білімдерін практикада қолдануға арналған. Білім алушыларға модельдеу теориясының жалпы мәселелерін, математикалық модельдерді құру әдістерін және процестер мен объектілерді формальды сипаттауды, қазіргі заманғы есептеуіш құралдарды пайдалана отырып, есептеу эксперименттерін жүргізу және оңтайландыру есептерін шешу үшін математикалық модельдерді пайдалануды үйрету болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық диагностика
Педагогикалық үдерістің қалыпты немесе нормадан ауытқыған барысын сипаттайтын белгілерді тану және белгілеу принциптері мен әдістерін зерделейді. Нақты шешім қабылдау және тиімді оқу-тәрбиелік іс-әрекеттер мен операцияларды әзірлеу мақсатында объектіні (тұлғаны, топты) және педагогикалық жағдайды зерделейді және сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика
Жалпы математикалық қызығушылық тудыратын математикалық логиканың кейбір іргелі нәтижелерін қарастыруға көңіл бөлінеді. Алгорифмдер теориясының элементтері. Тюринг бойынша есептілікке қатысты анықтамалар, Черчтың тезисі мен рекурсивті және рекурсивті-есептелетін жиын ұғымдарын талқыланады. Бұл алгорифмдер теориясы үшін міндетті минимум ретінде қарастырылады, жалпы алгорифмдер теориясының шешілмейтін жиындар мен предикаттардың бар болуына қатысты негізгі теоремалары келтіріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудағы жасанды интеллект
Бұл пән математиканы оқытуда жасанды интеллект технологияларын қолдану принциптерін, әдістерін және құралдарын зерттеуге бағытталғын. Ол білім берудегі цифрлық трансформацияны, деректерді талдау әдістерін және интеллектуалды оқыту жүйелерін құруды қарастырады. Бұл пән болашақ мұғалімдер мен білім беру технологияларын жасаушылар үшін өте пайдалы, өйткені ол цифрлық білім беру саласындағы заманауи трендтерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистиканың қосымша тараулары
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистиканың қосымша тараулары пәні ықтималдықтың классикалық статистикалық геометриялық және аксиоматикалық анықтамалары бір-бірімен салыстыру және толықтыру арқылы қарастырылады. Кездейсоқ шамалардың үлестіру функцияларының олардың параметрлерінің және үлкен сандар заңдарының ролін меңгертеді. Тәжірибелерде алынған мәліметтерді реттеу,өңдеу, бағалау, талдау барысында теориялық білімдерді дұрыс қолдануға дағдыландырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясы саласында іргелі білімді қолданады
- Өздігінен белсенді әрекет ете алады, шешім қабылдайды, сондай-ақ кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас іскерліктерін қолданады.
- Математиканы оқыту мәселелері туралы заманауи ғылыми, ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдайды, отандық және шетелдік зерттеу тәжірибесін қолданады.
- Математиканы оқытудың негізгі идеялары мен әдістері және олардың қоршаған шындықпен байланысы туралы түсініктерді дамытады, магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде эксперименттік - зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін қорытындылайды.
- Жаңа білім беру технологияларын, соның ішінде критериалды бағалау технологияларын кәсіби салада қолданады және оқу үдерісінің барлық субъектілерін бағалай отырып, математиканы оқытуды дамытады.
- Заманауи аналитикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелеріне талдау жасайды
- Зерттеу жұмысындағы ғылыми жоба дайындауда білім алушылардың ғылыми жұмысын басқара алады.
- Ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және тәжірибелік білімдерін қолданады
- Әлеуметтік-этикалық және ғылыми көзқарастарды ескереді, математика туралы құбылыстар мен процестерді модельдеудің әмбебап тілі ретінде идеяларды қалыптастырады.
- Заңдылықтарды талдайды, теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шеше алады, дискретті математиканың, геометриялық фигуралардың өзара орналасуы; функциялардың қасиеттері; графиктер, диаграммалар және әртүрлі схемаларды шеше алады.
Ұқсас БББ
7M01501 Математика (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01501 Математика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01501 Математика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті