7M01501 Математика в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Орта білім беру жүйесінде жаңартылған білім мазмұнын оқыту әдістері
Жаңартылған білім беру мазмұны мұғалімдердің жаңа білім беруге және практика жүзінде қолдануға деген ұмтылысындағы педагогикалық шеберлігін жетілдіреді. Сондықтан, әрбір оқушыны таным процесіне тарту, жеке дара қасиеттерді дұрыс бағытқа бағыттау және жаңа білімді өз бетінше өндіруге бағыт беру, сыни тұрғыда ойлау, жан-жақты даму және функционалдық сауаттылық үшін негіз беру - негізгі міндеттер болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясын оқыту әдістемесі
Магистранттарда – алгебралық білім беру шеңберінде – математика саласында және басқа салаларда жұмысқа орналасу үшін бірқатар тиісті жалпы дағдыларды дамыту. Барлық магистранттарға алгебра мен сандар теориясының негізгі аспектілері бойынша кең білім беру және соңғы оқу жылы үшін таңдаған пәндерін білу мен түсінудің жоғары деңгейін қамтамасыз ету. Алгебра және сандар теориясы бойынша ақпаратты жалпылау арқылы түсіндіруді бағалау және дағдылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс жоғары оқу орындарындағы пәндерді оқытудың принциптері, әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған, білім беруді басқару, кәсіби құзыреттілікті дамытуға арналған оқыту әдістері және білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге дайындық мәселелері қарастырылады. Дидактика, заманауи білім беру тұжырымдамалары, оқу үдерісін жобалау және жоғары білімнің ерекшеліктері қамтылады. Магистранттар оқу бағдарламаларын әзірлеу, білім беру технологияларын тәжірибеде қолдану және рефлексия дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ҰБТ есептерін тиімді шешу әдістері
Ұлттық бірыңғай тестілеуді жүзеге асыру тәжірибесі дайындықтың нәтижелі болуы керектігін көрсетті. Курста ұлттық бірыңғай тестілеудің нақты міндеттерін және оларды тез әрі тиімді шешу жолдарын қарастырылады. ҰБТ есептерін шешу әдістемесі мектеп математика оқулықтарында ұсынылып отырған дәстүрлі шешімдерден түбегейлі ерекшеленуі мүмкін, бұл әрбір берілген есепке жұмсалатын уақытты үнемдеу қажеттілігіне байланысты туындап отыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебраның заманауи мәселелері
Бұл пән жаңа нәтижелерді талқылауды және әрі қарайғы зерттеулердің міндеттерін қоюды, алгебра мен сандар теориясы бойынша ғылыми және қолданбалы зерттеулердің дәстүрлі және жаңа бағыттарын одан әрі дамыту бойынша жұмысқа тартуды және ғылыми ақпарат алмасу деңгейін арттыруды зерттейді. Пәннің мақсаты-магистранттарды ғылыми зерттеулерге қатысуға тарту және жас ғалымдардың қазіргі зерттеулерін талқылауға мүмкіндік беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистикалық модельдеу және талдау
Курс барысында оқытылады: парадигма және математикалық модельдеу, статистиканың негізгі міндеттері. Математикалық модельдерді құру тәсілдері, дисперсиялық және факторлық талдау, математикалық және стохастикалық, эргодикалық модельдердің келісім критерийлері, эксперименттік есептерді өңдеудегі ең кіші квадраттар әдісін қолдану, математикалық модельдер мен есептерді өңдеу кезіндегі корреляциялық және регрессиялық талдау элементтері, әлемдік деңгейдегі зерттеулердің негізі болып табылатын қолдау ортасын құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Коммутативтік алгебра
Бұл курста алгебралық геометрияның негізгі құралдарының бірі болып табылатын коммутативті алгебра оқытылады. Орталық орынды қарапайым идеал және коммутативті сақина ұғымы алады. Ол бір уақытта арифметикадағы жай сандар мен алгебралық геометриядағы нүктелердің абстракциясы ретінде қызмет етеді. Белгілі бір нүктенің маңындағы жағдайды талдау үшін геометрияда қабылданған әдіс алгебралық аналогқа ие: бұл қарапайым идеалға қатысты сақинаны локализациялаудың маңызды процесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-магистранттарды ғылыми жұмысқа үйрету, олардың сипаттамасын жасау және орындалған жұмыстар туралы диссертация қорғау. Ғылыми ақпаратты өңдеу және жинақтау. Пәнді оқуға деген ынтаны күшейту және ақпаратты қабылдау мен өңдеудің заманауи техникалық құралдары мен технологияларын меңгеру дағдыларын дамыту. Университетте математиканы оқу кезінде сәтті қолданыла алатын оқытудың интерактивті формалары мен әдістерін таңдау қабілеттері мен дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларының математика бойынша оқу жетістіктерінің сыртқы бағалауы (PISA, SAT,SET, ЕНТ)
Математикадағы оқу жетістіктерінің нәтижелерін бағалау бірнеше маңызды функцияларды орындайды: білім беру сапасын басқару мақсатында деректердің объективті көрінісін алуға көмектесетін кері байланыс функциясы; нақты мысалдар мен ішкі бағалау критерийлерінің мазмұны арқылы одан әрі нәтижелерді жоспарлау үшін білім беру процесін бағдарлау функциясы. Бұл курста біз әр түрлі сыртқы бағалауды қарастырамыз және нақты мәселелерді шешеміз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері
Бұл курста белгілі бір тұжырымдар, әртүрлі процестер мен құбылыстардың заңдылықтарын алу үшін математикалық әдістерді қолдану арқылы ақпаратты өңдеу мен бағалаудың негізгі түсініктері мен әдістерін зерттеледі. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін сапалы өңдеудің әртүрлі сәтті әдістері бар, мысалы, масштабтау, саралау, тіркеу және модельдеу әдісі, олардың әрқайсысы зерттелетін объектілердің ерекшеліктерін, нормадан ауытқуын, санын немесе сапасын анықтауға негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Профильдік мектептерде математика бойынша элективті курстарды әзірлеу әдістемесі
Мектептердегі элективті математика курстары терең және мақсатты оқытуға ықпал ететіні анық. Курсты әзірлеудің ерекшелігі-білім алушылардың білімін сыртқы бағалауға негізделген математиканы игерудің соңғы тенденцияларына сәйкес келу, әрі қарай болашақта таңдалатын мамандықтың бағытын анықтау болып табылады. Элективті курстар бейіндік оқыту жүйесінде мектептің жоғары сыныптарында ғана емес, орта сыныптарда да маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО математикалық талдауды оқытудың өзекті мәселелері
Курстың мақсаты-математикалық талдаудың терең практикалық білімдерін қолдану, функционалдық қатарлардың жинақтығы бойынша орторекурсивті және ортогональды жіктелуінің тұрақтылығы бойынша нәтижелер алу. Геометрияға, механикаға, физикаға интегралдық есептеулерді қолдану; тұрақты мүшелері бар шексіз қатарлар; үш және бірнеше интегралдар; математикалық талдауда кездесетін шектердің түрлері; Чезаро-Фейер әдісі бойынша Фурье қатарларын жинақтау; жалпыланған туынды құралдар туралы қосымша ұсыныстар сияқты мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика пәні бойынша білім алушылардың зерттеу қызметі
Қазіргі заман жағдайында зерттеу қызметі магистранттардың диссертациялық жұмысымен жұмыс жасаудағы танымдық қызметінің басым түрі болып табылады.Курстың мақсаты: магистранттардың зерттеу қабілеттерін дамыту, математикалық есептерді зерттеуге және талдауға қызығушылығын арттыру. Зерттеу қызметін жүргізуде туындайтын қиындықтар: математикалық мәселені анықтау, зерттеудің өзектілігі мен оны жүргізудің маңыздылығын болжау, гипотеза шығару және зерттеу барысын жоспарлау, мақсаттар мен міндеттер қою.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы математикалық талдаудың қосымша тараулары
Математикалық талдауды зерттеудің маңызды кезеңдерінің бірі-білімді үздіксіз тереңдету. Бұл пәнді игеру алгебралық жүйені, метрикалық кеңістікті, әмбебап алгебраның негіздерін, нақты айнымалы функцияның теориясын, сандық жүйелерді, комплекс айнымалы функцияның теориясын, матрица теориясын одан әрі зерттеу үшін қажет. Бұл оқу процесінде және ғылыми-зерттеу қызметінде одан әрі қолдану үшін теориялық базаны қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері
Бұл пәнді оқу үшін алгебра мен сандар теориясының, математикалық логиканың, геометрияның, математикалық талдаудың теориялық негіздерін білу қажет. Курста біз жиын ұғымы, функция және функцияны зерттеу, нақты сандар жиынтығы, функцияның шегі, функцияның туындысы, интеграл, бірнеше интеграл, қисық сызықты интеграл, геометрия аксиомалары, кездейсоқ шама және математикалық логиканың негізгі ұғымдары сияқты мәселелерді қарастырамыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО математикалық талдауды оқыту әдістемесі
Математикалық білім беру жүйесінде математикалық талдау негіз болып табылады, себебі жоғары математиканың көптеген мәселелерін шешу және зерттеу үшін осы курстың әдістері қолданылады. Бұл пәнде біз математикалық талдауды оқыту әдістемесін қарастырамыз, қазіргі өндірістегі математикалық талдаудың рөлімен танысамыз, анықтамалар мен негізгі теоремалар туралы толық түсінік береміз. Сондай-ақ математикалық талдаудың белгілі бір тараулары терең зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геометрия курсындағы салу есептері
Салу есептерінің міндеттері-сызғыш пен циркульдың көмегімен ғана салынған геометриялық объектінің иллюстрациясы. Мұндай мәселелерді шеше білу геометрия туралы білім деңгейін және оқу материалын игеру тереңдігін көрсетеді. Салу есептерінің әдістемесін оқыту барысында логикалық және кеңістіктік ойлау, білім алушылардың геометриялық түйсігі дамиды. Магистранттардың сызу дағдыларын дамытуға ықпал ететін зерттеу мен талдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім технологиясы мен мазмұнын жаңартудың қазіргі тенденциясы
Жаңартылған білім беру мазмұны заманауи білім беру және практика тұрғыда қолдану мақсатында мұғалімдердің педагогикалық өнерін жаңғыртады. Негізгі міндеті-әр оқушыны таным процесіне тарта отырып, жеке дара қасиеттерді дұрыс бағытқа бағыттай алу және жаңа білімді өз бетінше өндіруге бағыт беру, сыни ойлау, жан-жақты даму және функционалды сауаттылық үшін негіз беру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудың көп тілдік ерекшеліктері
Бірнеше тілдің белсенді тасымалдаушысы-коммуникативті тұлға. Көптілділікті дамыту кәсіби өсуді, ой-өрісін кеңейтуді және математиканы оқыту әдіснамасын іздестірудегі жаңа мүмкіндіктерді көздейді. Көптілді оқыту бағдарламасының мақсаты кемінде үш тілді меңгерген бәсекеге қабілетті ұрпақты қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің жаңа моделін құруды жобалайды. Мектептерде, орта және жоғары оқу орындарында пәндерді әртүрлі тілдерде оқыту технологиясы, әдістемесі және теориясы прогрестің маңызды факторы болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика бойынша оқыту электрондық басылымдарды және интернет-ресурстарды әзірлеу және қолдану
Бүгінгі таңда оқытуда интернет-ресурстарды қолдану қажеттілігі өзекті болып отыр. Дәстүрлі түрде интернет-ресурстар тізіміне электронды оқулықтар, білім беру базалары мен сайттары, электронды каталогтар, онлайн зертханалар, бейне дәрістер, тренажерлер және графикалық редакторлар кіреді. Курстың мақсаты математика және оның әртүрлі бағыттары бойынша ақпараттың көп бөлігін қамтитын ұқсас ресурстарды әзірлеу және пайдалану және математиканы оқып, қызығушылық танытқандар үшін пайдалы болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді компьютерлік модельдеу
Бұл пән заманауи технологияларды қолдану негізінде компьютерде күрделі математикалық есептерді модельдеуге мүмкіндік береді. Математикалық әдістердің қолданбалы аспектісінің мәнін ашу және математикалық әдістердің қолданбалы сипатындағы мәселелерді шешу біліктерін қалыптастыру. Магистранттарда болашақта кәсіби және қоғамдық міндеттерді табысты шешу үшін қажетті математикалық мәдениетті, қолданбалы математика, математикалық модельдеу және өздігінен білім алуға ынталандыру саласындағы жалпы білім мен іскерлікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақталған мектепте математиканы оқыту
Байланысы бар пәндермен қиылысатын математикалық мәселелер туралы түсінік қалыптастырады. Бұл іргелі математиканың кең спектрін және байланысты ғылымдарда математиканы қолдану әдістерін білуге мүмкіндік береді. Маманның математикалық сөздігін қалыптастырады. Ғылыми ұғымдарды және осы ұғымдардың математикалық әдістерді қолдана отырып зерттелетін объектілердегі құбылыстармен байланысын білу қажет. Зерттеу дағдыларын жан-жақты және теңгерімді дамытуды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика бойынша вариативті курстарды құру әдіснамасы
Пәннің мақсаты математиканың мектеп курсы бойынша кәсіби құзыреттілікті, шығармашылық белсенділікті арттыру және тиісті элективті курстар құру, сонымен қатар, дарынды балалармен жұмыс бойынша құзыреттілікті арттыру (даралау және саралау, әрекеттік тәсіл, балалардың инновациялар мен шығармашылыққа деген ұмтылысын қалыптастыру) болып табылады. Математикалық белсенділікке тән және адамның қазіргі қоғамдағы өміріне қажетті ойлау сапасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудың жаңа технологиялары
Білім беру саласында адамға ақпарат ағынында білімді сүзуге, қажетті ақпаратты алуға және игеруге үйрету қажет. Курс барысында қарастырылатын ең өзекті оқыту технологиялары: жобалық технология, ақпараттық-коммуникациялық технология, сыни ойлауды дамыту технологиясы, дамытушылық оқыту технологиясы, ойын технологиялары, проблемалық оқыту технологиясы, модульдік технология, кейс-технология, педагогикалық ынтымақтастық, игтеграцияланған оқыту технологиясы, деңгейлік саралау технологиясы, дәстүрлі технологиялар, топтық технологиялар болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық функциялар
Аналитикалық функциялар теориясы арқылы математикалық анализдің кейбір мәселелерін жан–жақты терең қарап, айқын және жеңіл түсіндіруге болады және біржолата толықтырылған түрде шешуге болады. Сонымен қатар орта мектепте өтілетін элементар функциялардың арасындағы табиғи байланысы, комплекс сандардың математикадағы ролі және оның практикалық маңызы да осы комплекс аргументті аналитикалық функциялар теориясында қарастырылады. Сондықтан математик магистрларды даярлауда аналитикалық функциялар теориясының алатын орны зор.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі
Білім беру сапасын арттыру мақсатында жұмыстың жаңа және интерактивті қағидаттарын енгізу, статистикалық және логикалық ойлауды дамыту арқылы ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесін қайта қарау қажет. Пән ықтималдық теориясын оқытудың өзектілігін, математиканың осы бөлімінің әртүрлі қызмет салаларында қолданылуы мен қосымшаларын дәйекті түрде ашады, кең ауқымды дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдылық зандылықтар және статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістері
Пән статистикалық мәліметтерді өңдеу үшін вариациялық қатарлар мен олардың сипаттамалары туралы өз білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді. Бағдарламада статистикалық гипотезалар және олардың практикалық сенімділік принциптері, дисперсиялық талдау, корреляциялық қатынас және корреляция индексі, айнымалылардың өзара байланысын бағалау және бірнеше регрессия теңдеуінің маңыздылығын тексеру, уақыт қатарлары мен болжау, уақыт қатарларын аналитикалық түзету (кездейсоқ емес компонентті таңдау) зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытуда AКТ қолдану
АКТ-ны қолдану білім алушылардың пәнге қызығушылығын шығармашылыққа және тапсырманың стандартты емес берілуі арқылы оятуға мүмкіндік береді. Сондықтан білім алушылардың қызығушылықтары мен заманауи трендтерге сәйкес уәждемесін арттыру мақсатында АКТ түрлерін үздіксіз жаңартып отыру қажет болады. АКТ қолдану кейде оқулық бере алмайтын мүмкіндіктерді береді, мысалы, кеңістіктегі геометриялық фигураларды модельдеу және оның жан-жақсы көрінісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазудың мәдениеті мен этикасы
Пәннің мақсаты-академиялық адалдық, ғылыми аргументация қағидаларын зерттеу. Магистранттарға жазбаша қарым-қатынастың заманауи нормаларын ескере отырып, академиялық мәтін құруға, өңдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істеуге және өз көзқарастарын негіздеуге үйрету. Академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істеу, кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикадан жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Математикадан жобалық әрекеттің математикалық сауаттылық пен мәдениеттің қалыптасуына, ықпалын бағалауға, жұмыстарды ұйымдастыруға және жобаға жетекшілік етуге арналған. Оның ішінде магистранттардың математиканы оқу барысындағы зерттеу әрекетінің жақсы жағы талданған. Жобалық әдіс қандай да бір альтернативті сыныптық сағаттық жүйеде қарастырылады, жүлделі жобалар сабақ барасында талданады. Магистранттардың шығармашылық деңгейлерін анықтауға басым көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
- Магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде эксперименттік - зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін қорытындылау.
- Математиканың фактілеріне, теорияларына және ғылыми нәтижелеріне сүйене отырып, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын көрсете отырып, өз көзқарасын қорғау, қолданбалы есептердің жұмыс істеу тиімділігін талдау.
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде өз ұстанымын дәлелдеу, математиканың өзекті тақырыптарын талқылауда, ғылыми мақалалар жазуда кәсіби шет тілін пайдалану.
- Математиканың әртүрлі салаларындағы мәселелерді зерттеу, ақпараттық технологияларды өз зерттеулерінің нәтижелерін түсіну, өңдеу және көрсету үшін қолдану.
- Теориялық және ғылыми-практикалық математикалық есептерді шешу үшін мамандық бойынша іргелі пәндер саласындағы проблемалардың ғылыми мәнін анықтау.
- Оқушылар мен студенттердің оқу, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру бойынша математик-мұғалімдердің озық тәжірибесін меңгеру.
- Математиканы оқытуда, бақылаулар мен эксперименттер нәтижелерін теориялық талдауда сандық білім беру ресурстары мен компьютерлік технологияларды қолдану
- Педагогикалық психология, математиканы оқыту әдістемесі саласында өзіндік ғылыми зерттеуді жүзеге асыру .
- Оқушылардың зерттеу іс- әрекетін ұйымдастыру, өз қызметінде математика бойынша оқу- тәрбие үрдісінің әдістемесін қолдану.
Ұқсас БББ
7M01501 Математика (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01501 Математика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01501 Математика
Шымкент университеті
7M01501 Математика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті