7M01501 Математика в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-білім мен ғылымды интеграциялау негізінде жаратылыстану және инновациялық технологиялар саласында жоғары құзыреттілік деңгейіне ие математикалық зерттеулер саласында жоғары білікті ғылыми, ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты – магистранттарда басқару психологиясы саласындағы терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, бұл оларға іскерлік қатынастарда психологиялық принциптерді тиімді қолдануға мүмкіндік береді. Пән басқару функцияларын жүзеге асыру психологиясы, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер жүргізу, конфликтілерді шешу және имидж бен репутацияны қалыптастыру процестерінде психологиялық тәсілдерді қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте математиканы оқыту әдістемесі дербес мәселелері
«Жоғары мектепте математиканы оқыту әдістемесі дербес мәселелері» пәні орта арнайы және жоғары оқу орындарында білім беру қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеу және осы қызметтің өзекті мәселелерін анықтайды, талдайды, зерделейді. Пән мыналарды оқуға бағытталған: орта және жоғары оқу орындарында математиканы оқытудың педагогикалық процесі, оның заңдары мен ерекшеліктері, математикалық білім берудің педагогикалық жүйесінің компоненттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра, геометрия және логиканың фундаменталды мәселелері
Пәнді терең зерттеу барысында магистранттар арнайы алгебраның, геометрияның және логиканың белгілі мәліметтерімен, фундаментальды мәселелерімен таныстырады, зерттейді, сондай-ақ оларды оқу процесінде қолдану дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми зерттеулер барысында алгебра мен логиканың заманауи әдістері терең зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектепте математиканы оқыту әдістемесі және теориясы
Бұл пән педагогикалық ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктері, білімнің (математиканың) нақты саласы, сондай-ақ математиканың пәндік саласында оқытудың тиімді технологиялары мен практикалары негізінде магистранттарда жоғары мектеп педагогының кәсіби міндеттеріне кіретін оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін табысты орындау үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектеп педагогикасы- бұл жоғары бiлiм беру жүйесiнде педагогиканың әдiснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негiздерiн зерделеуге бағытталған пән. Ол оқыту әдістемесі мен әдістерін, сондай-ақ оқыту технологияларын қамтиды. Оқу процесінде негізгі назар жоғары мектептің білім беру процесінде дидактикалық дағдыларды дамытуға, жобалау технологияларын, оқу қызметін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын жетілдіруге, сондай-ақ жоғары білім беруде қолданылатын инновациялық тәсілдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) игеруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша мектеп курсында ықтималдықтар теориясын оқыту әдістемесі
Пән кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығы мен ықтималдық теориясының заңдылықтарын бағалайтын ықтималдық теориясы мектебінде оқытуды зерттеуге бағытталған. Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Анализдың маңызды мәселелері
Бұл пәнді терең зерттеу барысында магистрант математикалық талдаудың, нақты және кешенді талдаудың белгілі мәліметтерімен танысады, зерттейді, сондай-ақ магистранттарда оларды ғылыми зерттеулер процесінде және практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеулер процесінде фундаментальды талдаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп курсында ықтималдықтар теориясы пәнін оқыту әдістемесі
Бұл курста ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремалары, тәжірибелердің тәуелсіз реттілігі, кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары, математикалық статистика элементтері қарастырылады. Осы пәнді оқу кезінде алынған білім мен дағдылар зерттеледі, бұл білім бізді қоршаған әлемдегі заңдылықтарды түсіну және білу үшін, сондай-ақ олардың басқа ғылымдарды зерттеуде және күнделікті өмірде қалай қолданылатындығынан тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебраның қазіргі замандағы маңызды мәселері
Бұл пәнді оқу кезінде топтар, сақиналар, модульдерге түсінік беру, алгебралық құрылым, гомоморфизм және изоморфизм туралы ұғымдарды енгізеді. Пәнді оқу барысында магистранттарда алгебралық күрделі есептерді шешу дағдылары, проблеманы шешудің дұрыстығын дәлелді қорғау, өз қызметін, топтың қызметін сыни бағалау және өздігінен білім алу мен өзін-өзі дамытуға қабілетті болуы қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану-ғылыми процестерді компьютерлік модельдеу
Бұл курста жаратылыстану ғылымдарын зерттеу объектілерін компьютерлік модельдеу әдістерін зерттейді және жаңа модельдерді құру немесе қолданыстағы модельдерді нақтылау алгоритмдерін пысықтайды. Физикадағы, химиядағы, биологиядағы, экономикадағы, әлеуметтанудағы математикалық модельдердің мысалдары, математикалық модельдеу технологиясы және оның кезеңдері, имитациялық модельдеу, стохастикалық жүйелерді модельдеу, күрделі ұйымдастырушылық-техникалық жүйелерді модельдеу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді компьютерлік модельдеу
«Математикалық есептерді компьютерлік модельдеу» пәні ақпараттық жүйелерді зерттеу, жобалау және қолдану үшін компьютерлік модельдеудін теориясын, әдістерін және технологиясын игеру болып табылады. Кәсіби бизнесте, қолданбалы есептерді математикалық және компьютерлік модельдеуде мамандандырылған жаңа білімді қолдана отырып, жүйені басқарудың әртүрлі жағдайларында негізделген шешімдер қабылдауға құзыретті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы математиканың заманауи мәселелері
Бұл курста физика-механикалық үдерістерді математикалық модельдеу саласындағы қолданбалы математика және информатиканың қазіргі ғылыми мәселелерін, сондай-ақ осы мәселелерді шешудің қазіргі әдістерін, тәсілдерін және құралдарына шолу жасалынады. Қазіргі қолданбалы математиканың ашық мәселелері, сандар теориясындағы мәселелері, алгебралық кодтар және ақпаратты қорғау, математикалық ойындар теориясындағы негізгі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық операторлардың спектральды теориясы
«Дифференциалдық операторлардың спектральды теориясы» пәні дифференциалдық теңдеулер спектрін зерттеумен тығыз байланысты зерттеледі. Сонымен қатар, зерттеулер теңдеулердің қасиеттерін қарастыратын дифференциалға бағытталған. Пәндерді зерттеудің қазіргі әдістері қарапайым дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулердің дербес туындыларының спектрлік қасиеттерімен талданады, оларды заманауи мысалдармен толықтырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқытудағы бағдарламалық кешендер
«Математиканы оқытудағы бағдарламалық кешендер» пәні магистранттардың математика курсының құрылысы мен мазмұнының негізі болып табылатын ғылыми және психологиялық-педагогикалық әдістемелік идеялар түсінігін оқып үйренуді қалыптастырады. Курста мақсаты, мәселелері, математиканың даму тарихының қадамдары, математикадан сыныптан тыс жұмыстарының сипаттамасы, қазіргі педагогикалық технологиялардың талдауы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тақ ретті дифференциалдық операторлар
Бұл пән жартылай шенелмеген дифференциалдық оперторлардың, яғни энергетикалық кеңістіктері С.Л.Соболев кеңістігіне енбеген операторлардың қандай да бір класын зерттеуге көмек береді. Сингулярлы тақ ретті дифференциалдық теңдеулерді, зерттеу барысында, яғни, математикалық физика теңдеулерін Фурье әдісімен зерттеуге қолдану қарастырылады. Нақты коэффициентті теңдеулер үшін де кейбір жауабы табылмаған сұрақтарды шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулерге функционалдық анализдің қолданулары
Бұл курста кәсіптік қызметке дайындалу үшін белгілі бір құзыреттіктер жиынтығын (даму нәтижесін) қалыптастырады. Басқа математикалық пәндерде қолдануға қажетті функционалдық талдау бөлімдері, математикалық және ақпараттық-теориялық пәндерді табысты зерттеу үшін қажетті функционалдық талдау негіздері қарастырылады, кәсіби салада туындайтын проблемаларды шешеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
«Математиканы оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні магистранттардың инновациялық технологиялар мен педагогикалық әдістемелер дағдыларын қалыптастыруға негізделген. Жалпы тәрбиелік мәні бар ғылыми-көпшілік әдебиеттермен оқулықтармен, есептер жинақтарымен, дидақтикалық материалдармен, оқытудың ақпараттық құралдарымен жұмыс істеу әдістерімен таныстыру маңызды міндет болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аралас типтегі теңдеулер
Аралас теңдеулер – аралас түрдегі теңдеулер) - екінші ретті жеке туындыдағы дифференциалдық теңдеулер класы. Бұл аймақтар сызықпен немесе беттермен бөлінген, нүктелерінде теңдеу параболикалық түрге жатады немесе айқындалмаған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық операторлардың бөліктенуі
Бұл пән L2(a,в) кеңістіктеріндегі дифференциалдық операторлардың әртүрлі спектрлік қасиеттерін зерттеу кезінде арнайы шешімдерді зерттейді. Пән дифференциалдық операторларды, түйіндес дифференциалдық операторды, дифференциалдық оператордың меншікті функциялары мен меншікті мәндерін, Грин функцияны, көмекші теоремаларды, дифференциалдық оператордың меншікті мәндерінің асимптотикасын, дифференциалдық оператордың меншікті функцияларының асимптотикасын және оларды іс жүзінде қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолданатын ғылыми зерттеулердің әдістемесі және әдістері
Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ технологияларын қолдануға дайындау, зерттеу әдістерін таңдауда сыни ойлау және талдау дағдыларын қалыптастыру, ЖИ қолдану контекстінде ғылыми қызметке этикалық көзқарасты қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеу жүргізу үшін жүйелі логикалық ойлауды меңгереді және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістерін зерделейді, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеу жоспарын құру, гипотезалар құру, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге байланысты мәселелерді, соның ішінде зерттеуді жобалаудың эксперименттік әдістерін, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды талдау дағдыларын меңгереді және ғылыми зерттеулердің негізгі түрлерін анықтауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалды анализдің қосымша тараулары
Бұл курста функционалдық талдаудың негізгі элементтерін, соның ішінде сызықтық операторлар теориясының нақты мәселелері және оның қолдану қасиеттерін зерттейді. Пәннің ғылыми идеялары негізінде ғылыми - зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті математикалық мәдениет, логикалық ойлау, теориялық есептерді шешу әдістері қарастырылады, оның жолдарын іздеуге қажетті сезімталдық пен бейімділікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи ғылыми жетістіктері мен философияның даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерде құзыретті. Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде меңгерген, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасай алады.
- Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін меңгеруді және білім алушыларды әлеуметтендіруді қамтитын білім беру және басқару процестерінің тиімділігін талдайды және бағалайды. Білім мен ғылымның интеграциясын ескере отырып, оқу және оқу-тәрбие процесіне инновацияларды экстраполиттейді.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерінде құзыретті, мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтауға қабілетті. Алған білімдерін кәсіби салада сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтай қолдана алады.
- Әдістемелік құзыреттілікті дамытады және ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, білім, ғылым мен инновацияның интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді. Қазіргі заманғы және инновациялық және цифрлық (оның ішінде ЖИ) оқыту технологияларын қолданады.
- Ғылыми зерттеу процесінде алгебра, геометрия және логиканың қазіргі заманғы әдістерін қолданады, оңтайлы күрделі есептерді шешудің жаңа жолдарын таба отырып, күрделі есептерді шешу тәсілдерін зерттейді.
- Екінші ретті дифференциалдық теңдеулердің ішінара туындылар класына жататын күрделі есептерді шеше отырып, метрикалық, сызықтық нормаланған және Гильберт кеңістігін талдайды.
- Математикалық есептерді тиімді шешу үшін техника мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, практикалық есептерді, қолданбалы сипаттағы есептерді шешу үшін математикалық заңдар мен математикалық модельдерді қолданады.
- Дифференциалды операторлардың кең класының спектрлік қасиеттерін және осы қасиеттерді математикалық физиканың әртүрлі есептерін шешу арқылы зерттеу дағдыларын игереді. Интегралдық теңдеулерді, дифференциалдық теңдеулерді және теория әдістерін зерттеу әдістерін қолданады.
Ұқсас БББ
7M01501 Математика (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01501 Математика
Шымкент университеті
7M01501 Математика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті