Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • ЖОО-да математикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Педагогикалық ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктері, білімнің (математиканың) нақты саласы, сондай-ақ математиканың пәндік саласында оқытудың тиімді технологиялары мен практикалары негізінде магистранттарда жоғары мектеп педагогының кәсіби міндеттеріне кіретін оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін табысты орындау үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі математика курсының теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты: мектеп математикасының негізгі тарауларын жоғары математика тұрғысынан талдау негізінде магистранттар арасында бір-бірінен алшақ фактілерді біріктіріп, оларды бір жүйеге келтіруге мүмкіндік беретін кәсіби және арнайы құзыреттіліктерді қалыптастыру. мектеп математикасының қазіргі теориялық негіздері ретінде қызмет ететін жалпы математикалық және логикалық идеялар туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері

    Магистранттарды алгебраның, геометрияның және логиканың белгілі мәліметтерімен таныстыру, сондай-ақ оларды оқу процесінде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқу нәтижесінде магистрант алгебра мен логиканың негізгі ұғымдарын білуі керек, сонымен қатар ғылыми зерттеулер барысында алгебра мен логиканың заманауи әдістерін қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлерді философиялық және ғылыми танудың, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі қағидаттары мен әдістерін зерделеуге, сондай-ақ ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін ұсынуды ашуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән педагогикалық іс-әрекетте әлемдік білім беру кеңістігінің жетекші тенденцияларын зерделеуге және пайдалануға, педагогикалық әдістер, оқыту технологиялары және педагогикалық шеберлік туралы білім жүйесін игеруге, Жоғары мектептегі педагогикалық іс-әрекеттің негіздерімен, педагогикалық процесті өзара әрекеттесу және басқару құралдарымен танысуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ЖОО-да заманауи сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі

    Пән магистрлердің құзыретін қалыптастыру кезінде оқу процесін ұйымдастырудың формаларын, әдістері мен ерекшеліктерін қарастыруға мүмкіндік береді. Сабақтарды өткізудің интерактивті формалары және оларды енгізу тәсілдері талданады. Магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға қатысты проблемалық бағыттар зерттелуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық деректерді талдау үшін жасанды интеллектіні қолдану

    Бұл пән ЖИ алгоритмдерін пайдалана отырып, математикалық деректерді өңдеу, талдау және визуализациялаудың заманауи тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Машиналық оқыту әдістері, нейрондық желілер, деректерді интеллектуалды талдау (data mining) және оңтайландыру алгоритмдері қарастырылады. Ерекше назар ЖИ-ді заңдылықтарды тану, болжамды модельдеу, кластерлеу және регрессиялық талдау секілді математикалық зерттеулердегі қолдануға аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми - зерттеу жұмысының әдістемелік негіздері

    Пән қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлін және ғылыми жұмыстың ұйымдастырушылық және зерттеу негіздерін қарастыруға мүмкіндік береді. Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдіснамасын, әдістері мен әдістерін, сондай-ақ магистрлік ғылыми жұмыстардың тілі мен дизайнына қойылатын талаптарды зерттеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән келесі мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған: магистранттарда басқарушылық қызметтің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашуда, тиімді басқарудың негізін құрайтын әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеруде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топ теориясының негіздері

    Пән бейіндік пәндер цикліне кіреді. Пән абстракцияның ең жоғары деңгейлерінің бірінде орналасқан, бұл оны қазіргі математиканы бөлудің жақсы мысалы етеді және математикалық, техникалық және жаратылыстану-ғылыми білімнің негізі болып табылады. Бұл пәнді оқу объектілері дисплей болып табылады. Олардың көмегімен табиғат заңдарын да, техникада, экономикада және басқа салаларда болып жатқан әртүрлі процестерді де тұжырымдауға болады. Сондықтан кез-келген математикалық пән үшін негіз болатын классикалық математиканың бөлігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Интегралдық теңдеулер

    Магистранттардың кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру, жаратылыстану есептеріндегі интегралдық теңдеулердің рөлі туралы ұғымды қалыптастыру. Оқу нәтижесінде магистрант Интегралдық теңдеулер теориясының математикалық аппаратын, есептерді шешу әдістерін және осы саладағы тұжырымдарды дәлелдеуді, Интегралдық теңдеулер көмегімен практикалық есептерді шешу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіби)

    Алдыңғы білім беру сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және/немесе арттыру және шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инновациялық бағыт жағдайында болашақ математика мұғалімдерін дайындауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пән мұғалімнің кәсіби стандартының жобаларына негізделген педагогикалық білім беруді дамытудың жаңа стратегиялық бағыттары мен принциптерін қарастырады. Болашақ математика мұғалімдерін оқытудың принциптері мен заңдылықтарына сәйкес инновациялық кәсіби даярлау үшін, білім мазмұнын сапалы меңгеру және қажетті құзыреттіліктерді меңгеру, олардың оқу-танымдық, жобалық, инновациялық қызметін жандандыру үшін қажетті жағдайлар талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Болашақ математика мұғалімінің құзырлылығын қалыптастырудың педагогикалық негіздері

    Пән болашақ математика мұғалімінің кәсіби-әдістемелік құзыреттілігін қалыптастырудың негізгі бағыттарын, құзыреттілікті қалыптастырудың әдістері мен принциптерін, құзыреттілікті жіктеуді, сондай-ақ математика мұғалімінің құзыреттілігін қалыптастыруға қойылатын талаптарды қарастыруға мүмкіндік береді. Бұл пән болашақ математика мұғалімінің құзыреттілігін қалыптастыруда инновациялық технологияларды қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытуда кәсіби бағытталған шет тілін оқыту әдістері

    Арнайы мақсаттар үшін тілді оқыту саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, яғни ЖОО-да шетел тілінде кәсіби бағдарланған білім беруді ұйымдастыру және оқыту әдістемесі саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Бұл пән Кәсіби бағытталған тақырып аясында сөйлеу, оқу, жазу және тыңдау дағдыларын жетілдіруге бағытталған; мамандандырылған әдебиеттермен жұмыс әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Түйіндес шекаралық есептер

    Пән магистранттарды қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін Түйіндес шекаралық есептердің териясын зерттеудің негізгі әдістерімен таныстырады, Түйіндес шекаралық есептерді шешудің негізгі әдістерін игеру. Оқыту нәтижесінде магистрант қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептер теориясы бойынша терең білім әзірлеуі, нақты әлемді тану және зерттеу тәсілдерінің бірі ретінде математикалық модельдеу әдістерін игеруі тиіс. Курс магистранттардың ойлау қызметін, логикалық ойлауын, қолданбалы есептерді шешу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы есептерді математикалық модельдеу

    Пән математикалық модельдеу мен талдаудың негізгі ұғымдарын, модельдеу процесінің кезеңдерін, математикалық модельдерді құрудың жалпы принциптерін, математикадағы қолданбалы есептерді модельдеуді қарастырады. Осы курстан кейін магистрант қолданбалы есептерді шешу үшін заманауи математикалық аппаратты қолдану дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Жазықтықтағы динамикалық жүйелер

    Пән магистранттарды дифференциалдық теңдеулердің сапалы теориясының негізін құрайтын теориялық ережелермен, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің асимптотикалық мінез-құлқын зерттеудің негізгі әдістерімен таныстырады. Жазықтықтағы Динамикалық жүйелер курсы магистранттардың дифференциалдық теңдеулердің сапалы теориясы саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тіліндегі қазіргі математикалық терминология

    Пән ағылшын тілінде математика ғылымы саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды қарастырады. Мақсаты-магистранттарды мамандық бойынша ағылшын тіліндегі түпнұсқа әдебиеттерде негізгі заманауи математикалық терминдер мен анықтамаларды түсінуге және қолдануға үйрету. Пән сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия, векторлық Алгебра элементтері, Математикалық талдау, ағылшын тіліндегі дифференциалдық теңдеулер сияқты математиканың классикалық бөлімдерінің терминологиясын зерттеуді қамтиды. Әр түрлі мәтіндер, кәсіби мазмұндағы монологиялық мәлімдемелер және т. б. талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулерді статистикалық өңдеу

    Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде жиі қолданылатын математикалық статистиканың негізгі әдістерін зерттеу. Оқу нәтижесінде магистрант педагогикалық эксперимент нәтижелерін математикалық өлшеу әдістерін, сондай-ақ диагностикалық нәтижелерді талдауда статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі сандық педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздерін қолдану, білім беру процесінде осы технологияларды қолданудың тиімділігіне объективті психологиялық-педагогикалық баға (және өзін-өзі бағалау) қою;
  • Мамандық бойынша ғалым және педагог ретінде зияткерлік және практикалық міндеттерді тез және тиімді шешуге ықпал ететін жүйелі көру және жүйелі ойлау дағдыларын меңгеру;
  • Ғылыми нәтижелерді жинақтау мақсатында көптілді ортада ғылыми коммуникацияны жүзеге асыру, шетелдік кәсіби терминологияны меңгеру, ғылыми әдебиеттерді, ғылыми-танымал мақалаларды, шет тіліндегі мәтіндер мен монографияларды талдау;
  • Жалпы ғылыми және қолданбалы міндеттердің тиімді шешімдерін табу мақсатында нақты процестер мен объектілерді математикалық және алгоритмдік модельдеу дағдыларын қолдану;
  • Ғылым мен ақпараттық технологиялардың заманауи жетістіктерін қолдана отырып, зерттеу жұмыстарының нәтижелері негізінде жаңа идеяларды, гипотезаларды, әдістерді синтездеу;
  • Іргелі және қолданбалы математика пәндерімен, математикалық модельдеу әдістерімен байланысты идеялар мен әдістерді қолдану дағдыларын меңгеру;
  • Дидактика және оқыту технологиялары саласындағы заманауи әдістер мен жетістіктерді қолдана отырып, дидактикалық және тәрбиелік міндеттерді тұжырымдау және шешу, сондай-ақ білім алушы жастардың білім беру процесіне табысты әлеуметтенуін және белсенді қатысуын қамтамасыз ету;
  • Топтар теориясы, асимптология, интегралдық және сингулярлық ауытқу теңдеулері, оларды кәсіби қызметте пайдалану үшін шектік есептер саласында алған білімдерін біріктіру;
  • Кәсіби қызметте тиімді қолдану үшін ғылыми, психологиялық-педагогикалық білімдерді, оқыту мен оқудың заманауи әдістерін меңгеру;

Ұқсас БББ

7M01501 Математика (1.5)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика (1)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01501 Математика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M01501 Математика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01501 Математика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01501 Математика

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01501 Математика

Шымкент университеті

7M01501 Математика педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M01501 Математика педагогтарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

Top