Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Мирас

Пәндер

  • Қаржылық сауаттылық

    Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері

    Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум

    Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам және тұрақты даму

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы

    Оқытылатын мәселелер: балалар психологиясының пәні, міндеттері және әдістері; балалардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық даму ерекшеліктері мен заңдылықтары; балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық сипаттамалары; баланың жеке тұлғасының дамуына әсер ететін жағдайлар; баланың психикасын зерттеу әдістері; баланың жалпы психикалық дамуын диагностика жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалар психикасының даму ерекшеліктері туралы жүйелі білімге ие болу; балалардың жалпы психикалық даму деңгейін анықтау үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер ұйымдастыру және жүргізу дағдылары; балалардың психикалық даму заңдылықтары, жағдайлары мен қозғаушы күштері туралы білім қалыптастыру; жас ерекшеліктері мен жеке қасиеттерін ескере отырып, балалар психикасының көріністерін анықтау және талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; дидактикалық концепциялар мен оқу принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары; тәрбие мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы - педагогикалық өзара әрекет субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудағы социокультуралық орта. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиенің теориялық негіздерін білу; оқу және тәрбие бағдарламаларын талдау және әзірлеу әдістеріне дағдылану; дидактиканың жалпы принциптерін білу және оларды пәндік оқыту әдістемелерінде жүзеге асыру жолдарын меңгеру; педагогикалық процесстің мақсатын, принциптерін, мазмұнын, әдістерін, құралдары мен формаларын анықтау дағдыларын, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау; алған педагогикалық білімдерін оқу және кәсіби қызметте қолдану қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымда инклюзивті білім беру және тьюторлық қызмет

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі,шарттары,үлгілері мен нысандары;Білім берудегі тьюторлық туралы түсінік; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; мектепке дейінгі білім берудегі инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету ұйымдар. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; мектепке дейінгі ұйымда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру;инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиясы,физиологиясы және гигиенасы

    Оқытылатын мәселелер: балабақша жасындағы балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні; балабақша жасындағы балалардың дене дамуы мен өсуінің негізгі заңдылықтары; жас ерекшеліктеріне қарай кезеңдеу; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; сау баланың мүшелер жүйесінің құрылымы мен функциялары; балабақша жасындағы балалардың жас анатомо-физиологиялық даму ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға арналған гигиеналық нормалар, талаптар мен ережелер; орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: балабақша жасындағы балалардың дене құрылымы мен қызметінің ерекшеліктері туралы жүйелі білім қалыптастыру; балабақша жасындағы балалардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін анықтау дағдылары; орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балаларға гигиеналық тәрбие ұйымдастыру дағдылары; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістеріне ие болу; балаларда мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі педагогика мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу, тәрбиелеу және дамыту туралы ғылым ретінде; мектепке дейінгі білім беру: құрылымы, мазмұны, кәсіби қызметі; мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің педагогикалық жүйелері; мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы, дамуы және әдіснамалық негіздері; Мектеп жасына дейінгі бала оқу объектісі ретінде; балаларды тәрбиелеу,оқыту және дамытудың мазмұны мен әдістемесі мектепке дейінгі ұйым жағдайында;отбасы баланы тәрбиелеу мен дамытудың алғашқы институты ретінде; мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық процесі; педагогикалық диагностика әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процестің мазмұны мен ұйымдастырылу ерекшеліктерін білу; оқыту мен тәрбиелеудің нысандарын, әдістері мен құралдарын, олардың педагогикалық мүмкіндіктері мен қолдану шарттарын білу; мектепке дейінгі ұйымдағы Педагогикалық қызметті, педагогикалық фактілер мен құбылыстарды талдай білу; мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процесті жоспарлауды, ұйымдастыруды, үйлестіруді және бақылауды жүзеге асыра білу; мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау мен сүйемелдеуді жүзеге асыру тәсілдерін, психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 7
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Артпедагогика

    Оқытылатын мәселелер: артпедагогиканың негізгі ұғымдары, мақсаттары мен міндеттері; артпедагогиканың жалпы педагогикалық және көркемдік-эстетикалық принциптері; артпедагогика әдістері; арт-педагогикалық технологиялар; мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы жүйесінде артпедагогиканы қолданудың өзектілігі; қазіргі артпедагогика мәселелері; балалардың көркем мәдениетінің негіздерін көркемдік дамыту және қалыптастыру; балалардың көркем мәдениетінің негіздерін қалыптастыру әдістемесі; әдістер, құралдар және балалардың көркемдік қызметін ұйымдастыру формалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: арт-педагогикалық технологиялардың табиғатын және қазіргі заманғы арт-педагогикалық тұжырымдамаларды білу; білім беру, тәрбие және дамыту функцияларының бірлігінде арт-педагогикалық технологияларды қолдануды ұйымдастырудың заңдылықтары мен дидактикалық принциптерін білу; заманауи арт-педагогикалық технологияларды және оларды мектепке дейінгі ұйымның білім беру практикасында қолдану шарттарын талдай білу; білім беру ұйымдарын жобалау және ұйымдастыру технологияларын меңгеру; арт-педагогикалық технологияларды қолдану негізінде мектепке дейінгі ұйымдағы процесс; оқыту мен тәрбиелеу процесінің тиімділігін арт-педагогикалық диагностикалау әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы және жеке басының дамуы

    Оқытылатын мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының теориялық негіздері; балалардың психоэмоционалды дамуын диагностикалаудың әдістері мен құралдары; мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және коммуникативтік қабілеттерін дамыту; балалардың мінез-құлқын диагностикалау мен түзетудің педагогикалық тәсілдері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына әлеуметтік және отбасылық факторлардың әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін меңгеру; диагностика нәтижелерін талдау және түсіндіру қабілеті; түзету және дамыту бағдарламаларын әзірлеу үшін диагностика нәтижелерін қолдана білу; балаларды дамыту және оқыту процесінде оларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу дағдылары; балалардың психоэмоционалды денсаулығын анықтау және қолдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Балалардың шығармашылық дамуы

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі ұйымдағы шығармашылық қызметті дамыту ерекшелігі; балалардың шығармашылық қызметінің негізгі түрлерінің сипаттамасы; мектеп жасына дейінгі балаларды шығармашылық қызметке тартудың психологиялық-педагогикалық негіздері; балалардың шығармашылық дамуын ұйымдастырудың міндеттері мен нысандары; мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қызметіне педагогикалық басшылық жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың шығармашылық қызметін ұйымдастырудың педагогикалық технологияларын білу; балалардың шығармашылық қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; балалардың шығармашылық дамуын қамтамасыз ететін белсенді нысандарды, әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық іс-әрекеттерді жобалау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Салауатты өмір салтының негіздері [minor]

    Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік қатынасы; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Оқытылатын мәселелер: балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бір бөлігі ретінде: балалар әдебиетінің пәні мен міндеттері, оның ерекшелігі; балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері; көркем мәтіннің құрылымы мен мазмұны; балалар оқуы; балаларға арналған және балалар оқуындағы ауызша халық шығармашылығы; ертегілердің, эпикалық шығармалардың, әндердің, мақал-мәтелдердің ерекшеліктері; қазақ және орыс әдебиеті балалар оқуында; балаларға арналған поэзия. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі типтегі және жанрдағы балалар әдебиетінің шығармаларын талдай білу; балалар әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері туралы теориялық білімді меңгеру; балалар жазушыларының шығармашылығын сыни тұрғыдан бағалау дағдысын меңгеру; әдеби оқу сабақтарында және сабақтан тыс жұмыстарда білім беру процесін ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға әдеби білім беру

    Оқытылатын мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың әдеби білімі туралы қазіргі түсінік; балаларға әдеби білім берудің негізгі функциялары; ауызша халық шығармашылығы; балалар ойын фольклоры; шағын фольклорлық жанрлар; мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі; халық ертегілері; Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балаларға әдеби білім берудің мақсаттары мен міндеттері туралы, мектепке дейінгі ұйымда әдеби білім беру процесін ұйымдастыру процесіне қойылатын негізгі талаптар туралы түсініктерді меңгеру; балалар фольклоры мен әдебиетінің жанрлық жүйесін білу; балалар әдебиеті шығармаларының көркемдік формасы мен мазмұнын талдай білу; балалар жазушыларының шығармашылығына және балалар үйірмесіне арналған анықтамалық басылымдармен жұмыс істеу дағдысын меңгеру оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиапедагогика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: бұл пән медиа кеңістіктің білім беру үдерісімен өзара байланысын зерттейді, сондай-ақ білім беру мен тәрбиелеу мақсатында медиа-технологияларды тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін әдістер мен тәсілдерді әзірлейді. Осы тұрғыда медиабілім беру саласы теориялық аспектілермен қатар білім беру ортасындағы медианың практикалық қолданылуын да қамтиды. Қалыптастырылатын құзыреттер: медиа арқылы алынған ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау қабілеті; шынайы ақпарат пен манипулятивтік мазмұнды ажырата білу дағдысы; мультимедиалық құрал-жабдықтармен жұмыс істеу, білім беру контентін (бейнесабақтар, презентациялар, электрондық оқулықтар және т.б.) жасау білігі; медиа-технологияларды қолдана отырып сабақ жоспарлау және өткізу дағдысы; медиа қолдану арқылы оқытудың инновациялық әдістері мен формаларын әзірлеу қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Балаларды оқыту мен дамытудағы сенсорлық интеграция [minor]

    Оқытылатын мәселелер: бұл пән оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге және жекелендірілген, тиімді оқыту үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретін әдістер мен құралдарды зерттейді. Пән шеңберінде әртүрлі білім алушылардың, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің сұраныстарына бейімделген білім беру үдерісін ұйымдастыруға көмектесетін заманауи технологияларды қолданудың тәсілдері қарастырылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқушылардың жеке қажеттіліктеріне бағытталған оқу курстары мен материалдарын әзірлеу қабілеті;әр оқушының ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, білім беру үдерісін бейімдеу білігі; бейімделген оқытуға арналған заманауи құралдар мен бағдарламалық жасақтамаларды (мысалы, оқу үдерісін басқару жүйелері, жасанды интеллект элементтері бар платформалар) меңгеру; бейімделген білім беру ресурстары мен контентті (бейнематериалдар, тесттер, интерактивті тапсырмалар және т.б.) жасау және қолдану дағдысы;әртүрлі оқушылар топтарымен, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттермен жұмыс істеу қабілеті; әр оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дербестендірілген оқу траекториялары мен тәсілдерін әзірлеу қабілеті; бейімделген технологияларды қолдана отырып, білім беру үдерісіне арналған инновациялық әдістер мен тәсілдерді әзірлеу біліктілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін дамытудың теориялық негіздері, ерекшеліктері мен технологиялары; шығармашылық іс-әрекеттің даму шарттары мен кезеңдері; мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлері; мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін дамыту жөніндегі жұмыс жүйесі; мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетін дамытудағы ауызша,көрнекі және эмпирикалық әдістердің ерекшеліктері; мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу өнері туындылары. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу қызметі саласындағы білім беру процесін ұйымдастырудың мәнін, құрылымын және ерекшеліктерін білу; мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің табысты даму жағдайларын анықтай білу; мектеп жасына дейінгі балалардың әртүрлі көркемдік-шығармашылық іс-әрекеттері үшін дамытушы пәндік-кеңістіктік ортаны ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; мектеп жасына дейінгі балалардың даму нысандарын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру шығармашылық қабілеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстырудың теориясы мен әдістері

    Оқытылатын мәселелер: мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстырудың міндеттері, әдістері, нысандары мен әдістері; экологиялық сана элементтерін дамытудың негізі ретінде табиғат туралы бастапқы білім жүйесі; балалардың қоршаған табиғатпен дұрыс өзара әрекеттесуге дайындығын қалыптастыру; қоршаған әлемге биоцентрлік және әлеуметтік-мәдени көзқарас тұрғысынан экологиялық мәдениеттің құрылымдық компоненттері; мектеп жасына дейінгі балалардың сыртқы әлемімен танысу бойынша жұмысты жоспарлау;Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде сыртқы әлеммен танысу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: баланың жеке басын қалыптастырудағы табиғаттың рөлі туралы идеяларды қалыптастыру; мектепке дейінгі ұйымдарда экологиялық тәрбиені ұйымдастыру және басқару білімі мен дағдылары; мектеп жасына дейінгі балалардың сыртқы әлемімен танысу әдістемесінің дидактикалық негіздерін білу; мектеп жасына дейінгі балаларды сыртқы әлеммен таныстыру әдістерін, технологиялары мен нысандарын қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Балаларды оқытуда сенсорлық технологияны қолдану [minor]

    Оқытылатын мәселелер: сенсорлық технологияларға кіріспе; сенсорлық технологиялар және оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері; бастауыш білім берудегі сенсорлық технологиялар; инклюзивті практикадағы сенсорлық технологиялар; сенсорлық белсенділіктерді ұйымдастыру әдістемесі; сенсорлық технологияларды қолданудағы қауіпсіздік және этика мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың қажеттіліктеріне бейімделген білім беру ортасын ұйымдастыра білу; сенсорлық бағыттағы сабақтарды жоспарлау қабілеті; сенсорлық элементтері бар дидактикалық материалдарды әзірлеу дағдысы; балалардың сенсорлық қалауын және ерекшеліктерін анықтай білу қабілеті; жеке қажеттіліктерге сәйкес келетін технологияларды таңдай білу; оқу және танымдық іс-әрекеттерді қолдау үшін сенсорлық технологияларды тиімді қолдану; баланың сенсорлық профилін ескере отырып, оқу тапсырмаларын бейімдей алу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесінің пәні, әдіснамалық және жаратылыстану-ғылыми негіздері; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі әдістемесіндегі зерттеу әдістері; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен дамуының міндеттері мен құралдары; мектепке дейінгі ұйымда дене тәрбиесі бойынша жұмысты ұйымдастыру; дене тәрбиесі бойынша жұмыста отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның байланысы спорттық ойындар мен жаттығуларды оқыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен дамуының теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсініктерді қалыптастыру; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен даму әдістемесін меңгеру; моторика мен дағдыларды қалыптастыру заңдылықтарын білу; мектепке дейінгі ұйымда дене тәрбиесіне әдістемелік басшылықты жүзеге асыру мүмкіндігі; дене тәрбиесінің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; дене тәрбиесінің қазіргі заманғы технологияларын меңгеру мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ойын және құрастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері

    Оқытылатын мәселелер: ойын және конструкторлық қызметтің психологиялық және педагогикалық теориялары; ойын мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші қызметі ретінде; мектепке дейінгі ұйымда ойындарды пайдаланудың психологиялық аспектілері мен ерекшеліктері; Ойын және конструкторлық қызметті ұйымдастыру әдістемесі; ойын педагогикалық құбылыс ретінде; балалардың жеке қалыптасуындағы ойынның маңызы; мұғалімнің жұмысындағы ойын құрылысы әдісі; кәсіби мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және конструкторлық қызметін ұйымдастыру саласындағы педагогтың құзыреттілігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру саласындағы негізгі психологиялық-педагогикалық ұғымдарды білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастырудың психологиялық және педагогикалық негіздерін білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыруда теориялық білімді қолдана білу, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметінің заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу; ойын құрастыру тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі бейімделген технологиялар [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Бұл пән білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге және жекелендірілген, тиімді оқыту үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретін әдістер мен құралдарды зерттейді. Пән аясында әртүрлі санаттағыбілім алушылардың, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың қажеттіліктеріне бейімделген білім беру үдерісін ұйымдастыруға көмектесетін заманауи технологияларды қолданудың тәсілдері қарастырылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне бағытталған оқу курстары мен материалдарын әзірлей білу қабілеті; әр оқушының ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, білім беру үдерісін бейімдей алу біліктілігі;адаптивті оқытуға арналған заманауи құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді (мысалы, оқыту үдерісін басқару жүйелері, жасанды интеллект элементтері бар платформалар) меңгеру; адаптивті білім беру ресурстары мен контентті (бейне, тесттер, интерактивті тапсырмалар және т.б.) құрастырып, тиімді пайдалану дағдысы;түрлі санаттағы білім алушылармен, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттермен жұмыс істей алу қабілеті;әр білім алушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дербестендірілген білім беру траекториялары мен тәсілдерін жасай алу қабілеті;адаптивті технологияларды қолдану арқылы білім беру үдерісіне инновациялық әдістер мен тәсілдерді енгізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ойын және құрастыру іс-әрекетін ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: ойын мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту және тәрбиелеу процесінде жетекші қызмет түрі ретінде; ойын және конструкторлық қызмет процесінде мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің құралдары мен шарттары; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру және басқару; Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметінің теориясы мен әдістемесі; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және конструкторлық іс-әрекетін басқарудың негізгі әдістерінің сипаттамасы жасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және конструкторлық іс-әрекетін басқарудың мақсаттарын, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтай білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетін ұйымдастыру және өткізу мазмұны мен тәсілдерін білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетінің мәні мен ерекшелігін білу; балалармен ойнай білу және балалардың дербес ойын және конструкторлық іс-әрекетін ынталандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қызмет

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың түсінігі, міндеттері, мәні, функциялары, мазмұны және жүйесі; мектепке дейінгі ұйымның жұмысын әдістемелік қамтамасыз ету; мектепке дейінгі ұйым педагогінің аналитикалық-болжамдық қызметі; мектепке дейінгі ұйымдағы басқару функциясы ретінде жоспарлаудың мәні мен принциптері; мектепке дейінгі ұйым педагогінің басқару қызметіндегі бақылау функциясы; мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік кабинетінің жұмысын ұйымдастыру ұйымдар; мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыс технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қызмет туралы білім жүйесін меңгеру; мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру-тәрбие жұмысын жобалау және жоспарлау қабілеті; мектепке дейінгі ұйымдағы педагогтерді әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін анықтау және саралау қабілеті; мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік және педагогикалық жұмыстың мазмұнын, нысандарын, әдістерін іріктеудің әдіснамалық тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]

    Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, денсаулыққа мотивациялық-құндылық және іс-әрекеттік қатынасты қалыптастыру; денсаулықты сақтау және нығайту бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды кеңейту, жүйелеу және жеке түсіну. Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру және насихаттау; дене шынықтыру құралдары мен табиғи ресурстарды жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру, денсаулықты нығайту және белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз ету үшін пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тьюторлық қызметтегі күйзелістің алдын алу [minor]

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьюторлық қызмет; кәсіби күйзелудің ұғымы мен кезеңдері; тьюторлардағы стресс жағдайлары мен қауіп факторларының ерекшеліктері; кәсіби күйзелуді диагностикалау әдістері; күйзелудің алдын алу және өз-өзін реттеу стратегиялары; тьюторларға арналған институционалдық қолдау түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті ортадағы тьюторлық қызметтің психоэмоционалдық ерекшеліктерін түсіну; балалардың эмоциялық қажеттіліктерін және өзінің кәсіби тұрақтылығын ескеру қабілеті; кәсіби шаршау белгілерін ерте кезеңде анықтай білу дағдысы; өзін-өзі бақылау және өзінің жағдайын бағалау дағдылары; стрестің алдын алу және өз-өзіне көмектесу әдістерін қолдану білігі; кәсіби күйзелудің алдын алуын ескере отырып, тьютордың жеке даму жолын жоспарлау қабілеті; психоэмоционалдық ресурстарды ескере отырып, жұмыс үдерісін дұрыс ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балалардың мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: бос уақыт әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде; балалардың мәдени-демалыс қызметінің мәні,функциялары және әдіснамалық негіздері; бос уақытты ұйымдастырудың түрлері; мәдени-демалыс қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері; мәдени-демалыс қызметінің технологиясы мен әдістемесі туралы түсінік; ұжымдық шығармашылық іс, мерекелік және конкурстық іс-шаралар; театр педагогикасы; сценарий әзірлеу балалар мерекесі; мектепке дейінгі ұйымдағы үйірме жұмысы. Қалыптастырылатын құзыреттер: бос уақытты ұйымдастырудың негізгі бағыттарын білу;бос уақытты ұйымдастырудың әдістері мен әдістерін практикада қолдана білу; мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың алгоритмі мен әдістерін меңгеру; балалардың бірлескен іс-шараларын және жеке бос уақытын олардың дамуының жас нормаларына сәйкес ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік даму теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік дамуының мәні;мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-тұлғалық дамуының теориялық негіздері; мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлық мәдениеті мен адамгершілік нормалары дағдылары; мектепке дейінгі ұйымның және отбасының мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік-тұлғалық даму міндеттерін шешу жөніндегі өзара іс-қимылы; мектеп жасына дейінгі балалардың ересектермен және құрдастарымен өзара іс-қимылы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік дамуы бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын, мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-коммуникативтік дамуын ұйымдастыру саласындағы негізгі кәсіби маңызды дағдылар мен дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ритмика, хореография және мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудегі музыка мен хореографияның маңызы мен әсері; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық және хореографиялық қабілеттерін дамыту; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық мәдениеті; мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің міндеттері, әдістері мен тәсілдері; мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс тәжірибесінде музыкалық тәрбиелеудің әдістері мен әдістерін қолданудың кешенді тәсілін іске асыру; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қызметі, оның ерекшеліктері, ұйымдастыру түрлері мен формалары;мектепке дейінгі ұйымдардағы балалардың музыкалық - ритақты іс-әрекетінің мазмұнын анықтайтын принциптер; мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық-ритақты тәрбиелеу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеуді жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру; мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу мен оқытудың теориялық негіздерін білу; балаларға музыкалық білім берудің дәстүрлі және заманауи технологияларын зерделеу, талдау, бағалау мүмкіндігі; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық және хореографиялық дамуының педагогикалық процесін ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі кәсіби маңызды дағдылар мен дағдыларды меңгеру; мектеп жасына дейінгі балаларда музыкалық-ритақты дағдыларды дамыту үшін жағдай жасай білу; хореография және ритақ сабақтарында балалардың іс-әрекетін ұйымдастырудың міндеттерін, мазмұнын, формалары мен әдістерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: сөйлеу әрекетінің теориясы мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесінің әдіснамалық негізі ретінде; балалардың сөйлеуді меңгеруінің негізгі кезеңдерінің сипаттамасы; мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеудің дыбыстық мәдениетін қалыптастырудың формалары, әдістері мен әдістері; мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту; мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі мен жүйесі; мәдени сөйлеу мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуының,білім беруінің және тәрбиесінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасының жас ерекшеліктерін көре және түсіне білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі лингводидактика

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі лингводидактиканың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні; мектепке дейінгі лингводидактиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытудың заманауи тұжырымдамалары; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытудың лингводидактикалық, әдістемелік негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалармен сөйлеу жұмысын жобалау дағдылары мен дағдылары; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуының деңгейін бағалау критерийлерін диагностикалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Креативті педагогика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Бұл пән оқушылардың шығармашылық ойлауын және креативтілігін ынталандыруға бағытталған инновациялық педагогикалық тәсілдерді әзірлеу мен қолдануға назар аударады. Пән оқушылардың тың ойлау қабілетін, стандарттан тыс тапсырмаларды шешу білігін және жаңа мазмұн жасау мүмкіндігін дамытуға қолайлы жағдайлар жасауды мақсат етеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқу үдерісіне стандарттан тыс және инновациялық оқыту әдістерін әзірлеп, енгізе білу қабілеті; оқушылардың шығармашылық және сыни ойлауын ынталандыру және дамыту дағдысы; креативтілікті дамытуға бағытталған түрлі педагогикалық тәсілдерді (ойын әдістері, жобалық қызмет, миға шабуыл әдістері және т.б.) қолдана білу; оқушылардың шығармашылық дербестігі мен бастамашылдығын дамытуға бағытталған білім беру жобаларын әзірлеу қабілеті;креативті әдістер мен тәсілдерді әртүрлі пәндік салаларға интеграциялай алу мүмкіндігі;креативті шешімдер мен жобаларды бағалау критерийлерін құрастыру дағдысы, сондай-ақ оқушыларға қолдау көрсетіп, конструктивті кері байланыс ұсыну қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Нанотехнология [minor]

    Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияларды дамытудың түсінігі, мәні және негізгі бағыттары; наноматериалдардың қасиеттері мен қолданылуы; медицинадағы, өнеркәсіптегі, энергетикадағы, экологиядағы және басқа салалардағы нанотехнологиялардың перспективалары; нанотехнологияларды пайдаланудың қауіпсіздігі мен этикасы мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: нанотехнологиялардың негіздерін және оларды қолдану салаларын білу; наноматериалдарды пайдалану мүмкіндіктері мен тәуекелдерін талдай білу; нанотехнологиялық шешімдерді кәсіби қызметте қолдану қабілеті; нанотехнологиялардың ғылыми-техникалық прогресс пен тұрақты дамудағы рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сауаттылықты оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: пәннің пәні, мақсаттары мен міндеттері сауаттылықты оқыту әдістемелері; сауаттылықты оқытудың негізгі әдістері; сауаттылықты оқыту әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздері; сауаттылықты оқыту кезеңдері; буындарды,сөздерді, мәтінді оқуды оқыту әдістері; сауаттылықты оқыту сабақтарының түрлері мен құрылымы; бастапқы жазуды оқыту әдістемесі; жазу сабақтарының түрлері мен құрылымы; механизмді қалыптастыру әдістемесі бастапқы оқу. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі ұйымда балаларды оқуға және жазуға оқытуға дайындықтың әдістемелік ерекшеліктерін білу; мектепке дейінгі ұйымда сауаттылыққа оқыту сабағын құру дағдылары; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесінің дағдылары; балаларды сауаттылыққа дайындау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін дамыту теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: мектеп жасына дейінгі балаларда математикалық түсініктерді дамытудың теориялық негіздері; мектепке дейінгі ұйымда балалардың математикалық дамуы бойынша жұмысты ұйымдастыру; мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуы бойынша жұмысты жоспарлау; мектепке дейінгі ұйымда математика элементтерін оқыту процесін ұйымдастыру жолдары; мектеп жасына дейінгі балаларда сандық қатынастарды, сандар мен сандарды қалыптастыру әдістемесі; мектеп жасына дейінгі балаларда математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі мектеп жасына дейінгі балалардағы заттар мен геометриялық фигуралар; мектеп жасына дейінгі балаларда шама және оның өлшемі туралы идеяларды қалыптастыру әдістемесі; мектеп жасына дейінгі балаларда уақыт туралы кеңістіктік түсініктерді, бағдарларды және идеяларды қалыптастыру әдістемесі; мектепке дейінгі ұйымдағы математикалық дамуды жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық білім беру бойынша жұмыстың міндеттерін, мазмұнын, әдістерін, тәсілдерін анықтай білу; мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық білім беруді жүзеге асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын білу; мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық даму процесін талдай білу; мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін және оларды тану тәсілдерін игеруіне мониторинг жүргізе білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы ұйымдастыру-басқару қызметі

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі ұйымдағы ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметтің ғылыми негіздері; мектепке дейінгі ұйымды басқарудың құрылымы, принциптері мен әдістері; мектепке дейінгі ұйымның мақсаты мен қызметін жоспарлау функциясы; мектепке дейінгі ұйым Ұйымдық құрылым және басқару объектісі ретінде; мектепке дейінгі ұйымды басқару функциясы ретінде бақылау; мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік-педагогикалық климатын қалыптастыру шарты ретінде басқару стильдері;басқару қызметінің құрамдас бөлігі ретінде ұйымдастырушылық әлеуметтік-педагогикалық жобалау; мектепке дейінгі ұйым қызметінің сапасының көрсеткіші ретінде ұйымдастырушылық мәдениет;мектепке дейінгі ұйымның ерекшелігін беретін нормативтік құжаттар. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі білім беру саласындағы кәсіби қызметтің құндылық негіздерін, мектепке дейінгі білім беру саласындағы басқару қызметін іске асырудың құқықтық нормаларын білу; мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процестерінің мәні мен құрылымын білу; білім беру тұжырымдамаларын талдай және таңдай білу; әртүрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін психологиялық және педагогикалық диагностика әдістерін қолдану; мектепке дейінгі ұйымдағы ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет тәсілдерін меңгеру;мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесіне қатысушылар арасында өнімді ынтымақтастықты ұйымдастыру қабілетіне ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологияларына кіріспе; Заманауи білім беру технологияларындағы негізгі тәсілдер мен әдістемелер; мектепке дейінгі білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану; педагогикалық үдерістегі ойын және жобалау технологиялары; заманауи технологиялар арқылы сыни ойлау мен шығармашылық қабілеттерін дамыту; инклюзивті білім беру технологиялары және ерекше қажеттіліктері бар балаларға бейімдеу; технологияларды пайдалана отырып, білім беру нәтижелерін мониторингтеу және бағалау; балалардың әлеуметтенуіндегі және жеке дамуындағы заманауи технологиялардың рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі білім беруде қолданылатын заманауи әдістер мен технологияларды меңгеру; білім беру процесі үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалана білу; ойын және жобалау технологияларын әзірлеу және тәрбие практикасына енгізу дағдылары; балаларды дамыту үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті; заманауи технологияларды пайдалана отырып, инклюзивті білім беруді ұйымдастырудағы құзыреттіліктер; білім беру процестерін мониторингілеу дағдылары технологияның көмегімен.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің жұмысы

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы әдістемелік жұмыстың негіздері; балабақшадағы білім беру процесін ұйымдастырудағы әдіскердің рөлі;білім беру бағдарламалары мен әдістемелік материалдарды әзірлеу және енгізу принциптері;педагогикалық мониторинг және білім беру процесінің сапасын бағалау әдістері мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру бағдарламалары мен әдістемелік материалдарды әзірлеу әдістері мен технологияларын меңгеру;педагогикалық іс-шараларды (кеңестер, семинарлар, тренингтер) ұйымдастыру және өткізу қабілеті;білім беру процесінің сапасына мониторинг және талдау жүргізу қабілеті; педагогикалық ұжыммен жұмыс істеу дағдылары, тәрбиешілердің кәсіби дағдыларын қолдау және дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Баланың мектепке функционалдық дайындығы мен бейімделуі

    Оқытылатын мәселелер: мектепалды даярлықтың негізгі міндеттері; баланың мектепке психологиялық дайындығы туралы жалпы түсініктер; мектеп жасына дейінгі баланың негізгі жеке қасиеттерін қалыптастыру; мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың психологиялық негіздері; баланы мектепке бейімдеу бойынша педагогикалық қызмет; мектеп жасына дейінгі балаларды психодиагностикалау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: баланың мектепке бейімделуінің психологиялық ерекшеліктерін білу; мектепке дейінгі жастағы танымдық функциялар динамикасының заңдылықтарын білу; баланың мектепке дайындығының негізгі проблемаларын талдай білу;мектепке дейінгі ұйым мамандарының психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуде кешенді тәсілді іске асыру және балаларды мектепке бейімдеу бойынша қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау дағдыларын меңгеру; мектепке дейінгі жастағы балалардың орталық ісіктерін анықтай білу. мектеп жасына дейінгі балалардың оқу мазмұнын, міндеттері мен проблемаларын бағалау; мектеп жасына дейінгі балаларға психодиагностика әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Мектепке дейінгі математика және логика

    Оқытылатын мәселелер: мектепке дейінгі жастағы логикалық ойлауды дамыту қажеттілігінің психологиялық-педагогикалық негіздемесі; логиканың негізгі ұғымдары және сәйкесінше пайдалану мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық даму әдістемесіндегі терминология; мектеп жасына дейінгі баланың логикалық-математикалық тәжірибесін жинақтаудағы сындарлы іс-әрекеттің рөлі;мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дайындығының мазмұны мен әдістемесі; мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың логикалық-математикалық дамуы бойынша жұмысты жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектепке дейінгі жастағы логикалық ойлаудың көрінісі мен даму ерекшеліктерін, мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуының заманауи технологиялары мен құралдарын білу; логикалық-математикалық ойындары бар балалардың оқу және өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыра білу; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық даму процесін жобалай білу; логика саласындағы педагогикалық қызметті жоспарлау және талдау дағдыларын меңгеру- мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дайындығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті жағдайда пәндік-дамыту ортасын жобалау

    Оқытылатын мәселелер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін пәндік-дамыту ортасын жобалау қағидаттары; барлық балалар, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қолжетімді және қауіпсіз ортаны әзірлеу және енгізу; инклюзивті топтар үшін кеңістікті ұйымдастыруда сараланған тәсілді пайдалану ерекшеліктері; бейімделген білім беру материалдары мен жабдықтарын жасаудың технологиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім беру жағдайында пәндік-дамытушы ортаны жобалау қағидаттарын меңгеру; мүмкіндігі шектеулі балалардың қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру ортасын құру және бейімдеу қабілеті; сараланған және инклюзивті білім беру материалдарын әзірлеу және қолдану дағдылары; барлық балалар үшін қауіпсіз және қолжетімді білім беру ортасын әзірлеу қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Психологиялық және педагогикалық зерттеу әдістерін меңгерген, оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайын, педагогикалық қызметке шығармашылық зерттеу тәсілін көрсетеді
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық физиологиялық ерекшеліктерін;балалар ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға қабілетті; гигиеналық талаптарға сәйкес мектепке дейінгі ұйымда балалардың қоршаған ортасын ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
  • Мектепке дейінгі білім беру саласының нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес мектепке дейінгі ұйымдарды басқару қабілетін көрсетеді, білім беру процесін ұйымдастыруға, командада жұмыс істеуге, педагогикалық процеске қатысушылармен диалог жүргізуге қабілетті, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыстар орнатады
  • Балалардың шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, эмоциялық-сезімдік саласы, көркемдік және музыкалық талғамы,қоршаған әлемге эстетикалық қатынасы, өнер және әдебиет туындылары туралы идеялары, әдеби білім беруді қалыптастыру және балалар әдебиеті туындыларын талдау дағдылары саласындағы білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын көрсетеді
  • Оқу, әдістемелік және мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларына, сондай-ақ балалардың оқу процесіне бейімделуін жеңілдететін, оның ішінде инклюзивті білім беру үшін жағдай жасаудағы дағдыларға ие; тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектепке дейінгі дайындықты жүзеге асыруға қабілетті
  • Жас ерекшеліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес балалардың қалыптасуы, сөйлеуін дамыту және сауаттылығын оқыту саласындағы білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді, сөйлеуді дамыту процесін жобалауға, құрастыруға және диагностикалауға қабілетті, балаларды сауаттылыққа даярлау дағдыларын меңгерген
  • Дамытушылық ойын қызметін ұйымдастыру және құрастыру дағдыларын, дене тәрбиесі мен даму саласындағы дағдылар мен құзыреттерді, балалардың мінез-құлық мәдениетін, әлеуметтік даму дағдыларын қалыптастыруды меңгереді, оқу тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін әлеуметтік даму жөніндегі жұмысты ұйымдастыру дағдыларын, ойын және конструкторлық қызметтің заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдана алады, сондай-ақ әдістемелік басшылық дағдыларын меңгереді дене тәрбиесі
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен, табиғат пәндері мен құбылыстарымен, қарапайым математикалық көріністермен таныстыру саласындағы білімдерін, біліктері мен дағдыларын көрсетеді, балаларда экологиялық мәдениетті қалыптастыру дағдыларын, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балаларды логикалық математикалық даярлау саласындағы педагогикалық қызметті жоспарлау және талдау дағдыларын меңгереді

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Top